- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
HTC HD2 sim kilidi nasıl kırılır ve kaça mal olur?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
16
Cevap
5857
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2352 Mesaj
11 Mart 2010; 9:56:24 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Yurtdışından HD2 satın aldım ve t mobile simit kilidi mevcut

nasıl ve ne kadar kırdırtabiliyoruz bunu türkiyeden?

tşkler
_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


2352 Mesaj
11 Mart 2010; 17:44:21 

cvp yok hala
_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


 
136 Mesaj
11 Mart 2010; 19:24:26 

hocam türkiyede kırılmıyor diye biliyorum simlock
xda sitesini bir inceleyin dilerseniz
_____________________________



2352 Mesaj
11 Mart 2010; 20:51:52 

ROM yüklemesi yapınca kırılmış olmazmı zaten?
_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


 
136 Mesaj
11 Mart 2010; 21:05:35 


quote:

Orijinalden alıntı: Always0007

ROM yüklemesi yapınca kırılmış olmazmı zaten?

hocam benim bildiğim simlock yapılmadan rom yükleme olayı başarısız oluyor
ama sizi yanlış bilgilendirmek istemiyorum
_____________________________



2352 Mesaj
11 Mart 2010; 21:25:20 


quote:

Orijinalden alıntı: ORHANSARISIN



hocam benim bildiğim simlock yapılmadan rom yükleme olayı başarısız oluyor
ama sizi yanlış bilgilendirmek istemiyorum



bu konudan emin olan bir arkadasımız yokmu?
_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


1900 Mesaj
11 Mart 2010; 22:24:30 



XDA sitesinde bu başlık vardı;http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634908

verilen linkte aşağıda

http://leo.unlock-now.com/sim-unlock-HTC-HD2/
_____________________________

aksini belirtmediğim sürece sorularınızı konu başlıklarına yazın belki benden önce cevaplayan olabilir.



Telefon: Samsung Note 7 [SM-N930F] Şebeke: Turkcell Yazılım: Stock 6.0.1 ( yeni seri gelene kadar iade :)
Tablet: Motorola MZ601 - Rahmetli oldu,yerine yeni tablet bakılıyor.
Ultrabook: Samsung Ativ Pro [XE701T1C] W10 // Android
Konsol: Xbox One [Titanfall bundle] + 640 GB HDD
Diğer: Samsung Note 1 [N7000 Stock] || [LG G2 D802] Stock 32GB

Eski kullandıklarım:Alcatel one touch Easy->Alcatel One Touch View->Nokia 7210->Nokia 6600 ->Asus P535->HTC HD2->HTC Desire Z-> Samsung Note -> Nokia Lumia 920 --> Samsung Note 2 --> Samsung Note 4




2352 Mesaj
11 Mart 2010; 23:38:33 


quote:

Orijinalden alıntı: kendimce



XDA sitesinde bu başlık vardı;http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634908

verilen linkte aşağıda

http://leo.unlock-now.com/sim-unlock-HTC-HD2/



Daha uygun maliyetli bir yol yokmudur?
_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


2352 Mesaj
12 Mart 2010; 9:52:44 

_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


2352 Mesaj
12 Mart 2010; 20:54:55 

_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


 
136 Mesaj
12 Mart 2010; 21:53:32 


quote:

Orijinalden alıntı: Always0007



hocam tek çözüm budur maliyet 30 35 tl gibi.. başka bu işlemi yaptırabileğin kimse yok.....
_____________________________



2352 Mesaj
12 Mart 2010; 22:15:36 


quote:

Orijinalden alıntı: ORHANSARISIN



hocam tek çözüm budur maliyet 30 35 tl gibi.. başka bu işlemi yaptırabileğin kimse yok.....

bu tip siteler ne kadar guvenli

10 dolara kırıcagını idaa eden sitelerde buldum
_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


 
136 Mesaj
12 Mart 2010; 23:26:19 


quote:

Orijinalden alıntı: Always0007



bu tip siteler ne kadar guvenli

10 dolara kırıcagını idaa eden sitelerde buldum

xda sitesinde verilen hiç sorunsuz hocam diğerleri hakkında hiç bilgim yok
arkadaşın verdiği link %100 güvenli kıyacaksınız 35 liraya hocam
_____________________________



2352 Mesaj
15 Mart 2010; 0:32:07 

ebay de bu işi 7 pounda yapan satıcılar var

ihtiyacı olan olur diye yazayım dedim
_____________________________

Davinci'nin şifresi soğanın cücüğünde saklı.


 
12 Mesaj
25 Ağustos 2010; 15:23:49 

Hocam selamlar. Unlock isini halledebildin mi?
_____________________________



 
1 Mesaj
13 Ekim 2010; 17:22:11 

bi kac hafta once bende senn gibi htc hd2 aldım t mobile..ve sim lock sennnki gibi..int ten bi suru site var guvenemdm ama kadıkoy de sprdum bi kac yere 130 dien var 80 dien var baya fiyat farkı var internettekyle..yardımcı olursan sevinirim sen nasıl hallettn problemii???
_____________________________



 
33 Mesaj
31 Ekim 2010; 0:40:26 

selam arkadaşlar bende bir HD2 aldım yurdışından vadofone un TC de avea hatla kullanıyorum ancak yeni bir rom yükleyeyim dedim yüklenmedi arkadaşda aynısından var yükledik benimki kabul etmiyor bu romlara nasıl yeni rom yükleyebiliyoruz yerini tam tarifedebilirmisiniz veya işlemi ayrıntılı anlatabilirmisiniz selamlar saygılar
_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Windows Phone » HTC HD2 sim kilidi nasıl kırılır ve kaça mal olur?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.391