Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (184. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.630
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murazi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    arkadaşlar bu araba nasıldır ciddi alıcıyım yardım edermisiniz ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-guclu-temiz-aile-arabasi-54767712/detay/


    Nissan Almera düşünmeniz güzelAncak ilandaki aracın bazı bilgileri yanlış gözüküyor.Almeralar 1.5 veya 1.8 motordur.1.6 motor yok.Garaj arabası ise garaj biraz genişmiş sanki.109 000 km az değilki.Yaşına göre normal kullanılmış bir km.Ben bu fiyata almera luxury lere bak derim.(artıları=alaşım jant+krom kapı kolları+Dört elektrikli cam+kadife kumaş +sis lambası vs vs daha bir sürü farklılık var)


    1.6 motor yok demek yanlış, 2001 lerde 1,6 motor yapılmıştır,benim arabamda 1.6 114 hp dir




  • Arkadaslar herkese iyi geceler. 2001 model beyaz hb ile araniza katildim. konuyu okuyarak ogrenmeye calisiyorum. emeği geçenlere teşekkür ederim. benim problemim özellikle sıkışık trafikte bazen devir 1500 ve 2000 arasinda takilip kaliyor. bazen araba boşta iken gaz verip 4000 lere ciktigimda normale donuyor ama bazen dönmüyor. bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl çözülür?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirengi noktası -- 26 Temmuz 2011; 14:27:39 >
  • Çöy kardeş benim sıkıntım şu Arka cam resistsnslarım sağlam ama resistans çizgilerinin birlestıği akımın dgıtıldığı soketler kopmuş bu konuda bilgilendirirsen sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toni74

    Çöy kardeş benim sıkıntım şu Arka cam resistsnslarım sağlam ama resistans çizgilerinin birlestıği akımın dgıtıldığı soketler kopmuş bu konuda bilgilendirirsen sevinirim


    Rezistansın ana bağlantı yerlerindeki hasar tamirinden bahsediyorsun galiba.ugra bir usta camcıya ya da elektrikçiye hallederler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerdem

    Arkadaslar herkese iyi geceler. 2001 model beyaz hb ile araniza katildim. konuyu okuyarak ogrenmeye calisiyorum. emeği geçenlere teşekkür ederim. benim problemim özellikle sıkışık trafikte bazen devir 1500 ve 2000 arasinda takilip kaliyor. bazen araba boşta iken gaz verip 4000 lere ciktigimda normale donuyor ama bazen dönmüyor. bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl çözülür?


    debriyaj sistemi,bujiler,bobinler,boğaz kelebeği,rölanti devir sensörü bunlardan biri sebebtir.hiç bu yazdıklarımla ilgili son zamanlarda herhangi bir işlem yaptırdın mı.ya da aldığınız kişi yaptırmış mı acaba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KRMKCCK


    quote:

    Orijinalden alıntı: murazi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ruoja

    arkadaşlar bu araba nasıldır ciddi alıcıyım yardım edermisiniz ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-guclu-temiz-aile-arabasi-54767712/detay/


    Nissan Almera düşünmeniz güzelAncak ilandaki aracın bazı bilgileri yanlış gözüküyor.Almeralar 1.5 veya 1.8 motordur.1.6 motor yok.Garaj arabası ise garaj biraz genişmiş sanki.109 000 km az değilki.Yaşına göre normal kullanılmış bir km.Ben bu fiyata almera luxury lere bak derim.(artıları=alaşım jant+krom kapı kolları+Dört elektrikli cam+kadife kumaş +sis lambası vs vs daha bir sürü farklılık var)


    1.6 motor yok demek yanlış, 2001 lerde 1,6 motor yapılmıştır,benim arabamda 1.6 114 hp dir


    TIKLA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volverin33 -- 26 Temmuz 2011; 21:59:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KRMKCCK

    selamlar arkadaşlar, 3,5 yıldır almera sahibiyim ama malesef aranıza yeni katılıyorum.daha önce katılmayı isterdim,
    arabam 2001 1.6 16v a/t 114hp sedan bordo
    ben 3,5 yıllık bir kullanıcı olarak nissan dan çok memnunum herşeyden önce taş gibi araba yapıyorlar, sanayiye bakımdan bakıma gidiyorum, bakım ları 10000 km de bir yaptırıyorum, birkere bakım harici gittim ondada ,almeram hem benzinde hemde gazda iken sadece durduğunda stop ediyordu, sorun hava akım metresinde çıktı, bende çıkma bir bosh taktırdım şimdilik ,çünkü 150 ye taktılar buda hiçbirşey değil orjinallerinin yanında ,bunun için önemsemedim ama problemim çözüldü, arabamı aldığımda lastik olarak bridgestone turanza er330 almıştım 520 tl ye çok memnunum en ufak bozulma olmadı 3 yılda, camlarına perde yaptırdım, makam arabası gibi oldu bugünde direksiyona maun kaplama yaptırdım,torpidoyuda yaptıracağım nasip olursa, niye yaptırıyorum biliyormusunuz yakışıyor almerayada onun için, zaten satmayıda düşünmüyorum otomatik olması harika eşimde rahat kullanıyor,
    tüp olarakta lovato takılı hiçbir problem yaşamadım,göstergeside düzgün çalışıyor,yanlız ısı ayarını 35 yaptırdım usta daha iyi olacağını söyledi, nissan ve almera sayesinde japonlara olan hayranlığım daha da arttı.arabamı 3,5 yıl önce 14250 ye almıştım şimdi ise 15000 den aşağıya gelmez, değerde kaybetmiş değil, benim aldığımda otomatikler tutulmuyor diyorlardı, şimdi ise aranan araba oldular,
    Herkese şiddetle otomatik ama nissan almera tavsiye ederim saygılar,

    ha unutmadan aldığımdan beri 30000 km yaptım çok güçlü bir araba ,yokuşta falan bayılmıyor,biraz devir yükselttimi sanki rokete takıyor. almera satamayanlar konyaya getirsinler konyalılar nissanı çok sever,



    3.5 yıldır almera kullanıyorsun ve birgün ziyaretimize gelip bilgi paylaşımı yapmıyorsun.yoksa 3.5 ay mı yazacaktın.
    zaten en sorunsuz almeradan kullanıyorsun.




  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-acil-bu-pahalilikda-az-yaksin-diyenlere-nissan-micra-1-300cc-54450215/detay/

    sevgili almeracı dostlarım..

    eşim için bu aracı düşünüyorum.. fikir ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim..
    son fiyat 8.000 tl ye tamam gibi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07_infazci

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-acil-bu-pahalilikda-az-yaksin-diyenlere-nissan-micra-1-300cc-54450215/detay/

    sevgili almeracı dostlarım..

    eşim için bu aracı düşünüyorum.. fikir ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim..
    son fiyat 8.000 tl ye tamam gibi..


    eğer gerçekten şanzuman kazadan dolayı toplanmamışsa fiyat gayet uygun.bu model yılındaki unolar bile daha pahalı.herşeyi değişmiş size yapılacak masraf kalmamış gibi.büyük masraf çıkartabilecek büyük parçalar hep orjinaliyle değişmiş.bence alınabilir gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerdem

    Arkadaslar herkese iyi geceler. 2001 model beyaz hb ile araniza katildim. konuyu okuyarak ogrenmeye calisiyorum. emeği geçenlere teşekkür ederim. benim problemim özellikle sıkışık trafikte bazen devir 1500 ve 2000 arasinda takilip kaliyor. bazen araba boşta iken gaz verip 4000 lere ciktigimda normale donuyor ama bazen dönmüyor. bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl çözülür?


    debriyaj sistemi,bujiler,bobinler,boğaz kelebeği,rölanti devir sensörü bunlardan biri sebebtir.hiç bu yazdıklarımla ilgili son zamanlarda herhangi bir işlem yaptırdın mı.ya da aldığınız kişi yaptırmış mı acaba.


    ÇÖY kardeş forumu okuduğumda herkesin imdadına yetiştiğini görüyorum, özverin için teşekkür ederim. Aracı aldığımda yağ, filtreler, bujilerin değişimleri yapıldı ama devir problemi bu değişimler yapılmadan önce de mevcuttu. Debriyaj sistemi demişsin, vites geçişleri biraz zor gibi sanki özellikle geri vitese almak bazen çok zor oluyor ve debriyj yenilemek zorunda kalıyorum. Bu durumda debriyaj sistemine yoğunlaşmak mı gerekir? Yoksa öncelikle diğer yazdıklarını mı kontrol ettireyim?

    Bir diğer problemimi ise bugün fark ettim, klima çalışırken aracı stop etmeden önce klimayı kapatıyorum. motor durduktan sonra kaputun altından ses geliyor ve yaklaşık iki saniye sonra ses kayboluyor. Bu durum neyin habercisi olabilir.

    iyi geceler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerdem

    Arkadaslar herkese iyi geceler. 2001 model beyaz hb ile araniza katildim. konuyu okuyarak ogrenmeye calisiyorum. emeği geçenlere teşekkür ederim. benim problemim özellikle sıkışık trafikte bazen devir 1500 ve 2000 arasinda takilip kaliyor. bazen araba boşta iken gaz verip 4000 lere ciktigimda normale donuyor ama bazen dönmüyor. bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl çözülür?


    debriyaj sistemi,bujiler,bobinler,boğaz kelebeği,rölanti devir sensörü bunlardan biri sebebtir.hiç bu yazdıklarımla ilgili son zamanlarda herhangi bir işlem yaptırdın mı.ya da aldığınız kişi yaptırmış mı acaba.


    ÇÖY kardeş forumu okuduğumda herkesin imdadına yetiştiğini görüyorum, özverin için teşekkür ederim. Aracı aldığımda yağ, filtreler, bujilerin değişimleri yapıldı ama devir problemi bu değişimler yapılmadan önce de mevcuttu. Debriyaj sistemi demişsin, vites geçişleri biraz zor gibi sanki özellikle geri vitese almak bazen çok zor oluyor ve debriyj yenilemek zorunda kalıyorum. Bu durumda debriyaj sistemine yoğunlaşmak mı gerekir? Yoksa öncelikle diğer yazdıklarını mı kontrol ettireyim?

    Bir diğer problemimi ise bugün fark ettim, klima çalışırken aracı stop etmeden önce klimayı kapatıyorum. motor durduktan sonra kaputun altından ses geliyor ve yaklaşık iki saniye sonra ses kayboluyor. Bu durum neyin habercisi olabilir.

    iyi geceler..


    aracındaki hava yönlendiricileri arabayı stop ettikten sonra hava kanallarını kapatır kontağı çevirdiğinde tekrar açılır bu normal birşey.klima kapalı motoru aç kapa bakalım ses gelecek mi.devir takılmasıyla bağlantılı olabileceğini sanmıyorum.
    şanzuman yağını kontrol ettir eksiktr belki.vitesler zor geçiyorsa.
    şu devir takılması hakkında daha detaylı bilgilendirme yaparsan sorunun ne olduğunu %99 buluruz.boşta iken problem yok;vitesde iken takılma oluyor diyorsunuz.5.viteste en alt kaç devire gelebiliyor gaza basmayınca.hep 1500-2000 lerde mi takılma oluyor.soğuk sıcak farkediyor mu.araçta lpg var mı.hangisinde yapıyor varsa.birçok şeyi bilmeden ezbere konuşmak gibi olur bizimkisi şimdi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: KRMKCCK

    selamlar arkadaşlar, 3,5 yıldır almera sahibiyim ama malesef aranıza yeni katılıyorum.daha önce katılmayı isterdim,
    arabam 2001 1.6 16v a/t 114hp sedan bordo
    ben 3,5 yıllık bir kullanıcı olarak nissan dan çok memnunum herşeyden önce taş gibi araba yapıyorlar, sanayiye bakımdan bakıma gidiyorum, bakım ları 10000 km de bir yaptırıyorum, birkere bakım harici gittim ondada ,almeram hem benzinde hemde gazda iken sadece durduğunda stop ediyordu, sorun hava akım metresinde çıktı, bende çıkma bir bosh taktırdım şimdilik ,çünkü 150 ye taktılar buda hiçbirşey değil orjinallerinin yanında ,bunun için önemsemedim ama problemim çözüldü, arabamı aldığımda lastik olarak bridgestone turanza er330 almıştım 520 tl ye çok memnunum en ufak bozulma olmadı 3 yılda, camlarına perde yaptırdım, makam arabası gibi oldu bugünde direksiyona maun kaplama yaptırdım,torpidoyuda yaptıracağım nasip olursa, niye yaptırıyorum biliyormusunuz yakışıyor almerayada onun için, zaten satmayıda düşünmüyorum otomatik olması harika eşimde rahat kullanıyor,
    tüp olarakta lovato takılı hiçbir problem yaşamadım,göstergeside düzgün çalışıyor,yanlız ısı ayarını 35 yaptırdım usta daha iyi olacağını söyledi, nissan ve almera sayesinde japonlara olan hayranlığım daha da arttı.arabamı 3,5 yıl önce 14250 ye almıştım şimdi ise 15000 den aşağıya gelmez, değerde kaybetmiş değil, benim aldığımda otomatikler tutulmuyor diyorlardı, şimdi ise aranan araba oldular,
    Herkese şiddetle otomatik ama nissan almera tavsiye ederim saygılar,

    ha unutmadan aldığımdan beri 30000 km yaptım çok güçlü bir araba ,yokuşta falan bayılmıyor,biraz devir yükselttimi sanki rokete takıyor. almera satamayanlar konyaya getirsinler konyalılar nissanı çok sever,



    3.5 yıldır almera kullanıyorsun ve birgün ziyaretimize gelip bilgi paylaşımı yapmıyorsun.yoksa 3.5 ay mı yazacaktın.
    zaten en sorunsuz almeradan kullanıyorsun.


    selamlar dostum,3,5 yıl doğrudur 2008 şubattan beridir almeram var ve çok memnunum aranıza geç katıldığım içinde üzgün olduğumu belirttim saygılar




  • 15 Temmuz 2011 tarihinden beri 2002 model 1.5 comfort almera kullanıcısıyım. 14.650 TL ye aldığım aracıma 4 adet kumho lastik aldım. bir kaç parça bkaımla beraber toplamda 900 tl masraf ettikten sonra depoyu 80 tlye fulleyip BRC marka lpg kitimle 430 km. yol yaptım(Ankara-Bursa-Karacabey). Ortalama hıızm 120-130 km. ve klima devamlı açıktı. Arabadan çok memnunum ancak çalışırken marş hemen basmıyor. Bujiler yeni değişmesine rağmen aynı problem devam ediyor. Almeraların bu tür problemi var mıdır? Yakıt durmunu da karşılaştırırsanız sevinirim.
  • Merhaba arkadaşlar, Geçen hafta sonu İstanbul edirne uzunyol yaptım. Hızım Ortalama 120 ile 150 km/h arasında lpg yakıt tüketimim 9,92lt/100km oldu. Tüketim nasıldır sizce? Lpg kitim Vikars marka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: 07_infazci

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-acil-bu-pahalilikda-az-yaksin-diyenlere-nissan-micra-1-300cc-54450215/detay/

    sevgili almeracı dostlarım..

    eşim için bu aracı düşünüyorum.. fikir ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim..
    son fiyat 8.000 tl ye tamam gibi..


    eğer gerçekten şanzuman kazadan dolayı toplanmamışsa fiyat gayet uygun.bu model yılındaki unolar bile daha pahalı.herşeyi değişmiş size yapılacak masraf kalmamış gibi.büyük masraf çıkartabilecek büyük parçalar hep orjinaliyle değişmiş.bence alınabilir gibi gözüküyor.


    tşk ederim çöy yardımın için.. akşama nasipse iyi yönde karar vereceğiz.. 1,2 güne kadarda inşallah antalya'ya getirmiş olurum.. toplam maliyet 8.500 ü bulacak.. ama bu rakamlarada alınabilecek en uygun bayan arabası olduğu kanaatindeyim.. zaten senin tecrübelerinde olumlu yönde olduğuna göre iyice pozitif bakıyorum şimdi.. karar anı akşama evde inşallah.. canı isterse içişleri bakanımızın bu tamamdır..:))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keseremin

    15 Temmuz 2011 tarihinden beri 2002 model 1.5 comfort almera kullanıcısıyım. 14.650 TL ye aldığım aracıma 4 adet kumho lastik aldım. bir kaç parça bkaımla beraber toplamda 900 tl masraf ettikten sonra depoyu 80 tlye fulleyip BRC marka lpg kitimle 430 km. yol yaptım(Ankara-Bursa-Karacabey). Ortalama hıızm 120-130 km. ve klima devamlı açıktı. Arabadan çok memnunum ancak çalışırken marş hemen basmıyor. Bujiler yeni değişmesine rağmen aynı problem devam ediyor. Almeraların bu tür problemi var mıdır? Yakıt durmunu da karşılaştırırsanız sevinirim.


    ucuzu:marş motoru kömürü bitmeye yaklaşıyor olabilir,kontrol ettirmişken kömürü çaktır.
    pahalısı:maf sensörün yavaş yavaş değişim istiyor olabilir ama sebeb yukarıda olma ihtimali yüksek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 07_infazci


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: 07_infazci

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-nissan-acil-bu-pahalilikda-az-yaksin-diyenlere-nissan-micra-1-300cc-54450215/detay/

    sevgili almeracı dostlarım..

    eşim için bu aracı düşünüyorum.. fikir ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim..
    son fiyat 8.000 tl ye tamam gibi..


    eğer gerçekten şanzuman kazadan dolayı toplanmamışsa fiyat gayet uygun.bu model yılındaki unolar bile daha pahalı.herşeyi değişmiş size yapılacak masraf kalmamış gibi.büyük masraf çıkartabilecek büyük parçalar hep orjinaliyle değişmiş.bence alınabilir gibi gözüküyor.


    tşk ederim çöy yardımın için.. akşama nasipse iyi yönde karar vereceğiz.. 1,2 güne kadarda inşallah antalya'ya getirmiş olurum.. toplam maliyet 8.500 ü bulacak.. ama bu rakamlarada alınabilecek en uygun bayan arabası olduğu kanaatindeyim.. zaten senin tecrübelerinde olumlu yönde olduğuna göre iyice pozitif bakıyorum şimdi.. karar anı akşama evde inşallah.. canı isterse içişleri bakanımızın bu tamamdır..:))



    kardeş zaten zevkli biri olduğun almerandan belli.beyaz spoilerli çok güzel görünüyor aracın.güle güle kullan.ben şahsen ikinci el araç almak istesem parçaları orjinaliyle değişmiş olanı tercih ederim her zaman büyük kaza darbe yoksa.sonradan masraf çıkarmasın diye.sizin için hayırlısı olur inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerdem


    quote:

    Orijinalden alıntı: çirkin ördek yavrusu


    quote:

    Orijinalden alıntı: omerdem

    Arkadaslar herkese iyi geceler. 2001 model beyaz hb ile araniza katildim. konuyu okuyarak ogrenmeye calisiyorum. emeği geçenlere teşekkür ederim. benim problemim özellikle sıkışık trafikte bazen devir 1500 ve 2000 arasinda takilip kaliyor. bazen araba boşta iken gaz verip 4000 lere ciktigimda normale donuyor ama bazen dönmüyor. bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve nasıl çözülür?


    debriyaj sistemi,bujiler,bobinler,boğaz kelebeği,rölanti devir sensörü bunlardan biri sebebtir.hiç bu yazdıklarımla ilgili son zamanlarda herhangi bir işlem yaptırdın mı.ya da aldığınız kişi yaptırmış mı acaba.


    ÇÖY kardeş forumu okuduğumda herkesin imdadına yetiştiğini görüyorum, özverin için teşekkür ederim. Aracı aldığımda yağ, filtreler, bujilerin değişimleri yapıldı ama devir problemi bu değişimler yapılmadan önce de mevcuttu. Debriyaj sistemi demişsin, vites geçişleri biraz zor gibi sanki özellikle geri vitese almak bazen çok zor oluyor ve debriyj yenilemek zorunda kalıyorum. Bu durumda debriyaj sistemine yoğunlaşmak mı gerekir? Yoksa öncelikle diğer yazdıklarını mı kontrol ettireyim?

    Bir diğer problemimi ise bugün fark ettim, klima çalışırken aracı stop etmeden önce klimayı kapatıyorum. motor durduktan sonra kaputun altından ses geliyor ve yaklaşık iki saniye sonra ses kayboluyor. Bu durum neyin habercisi olabilir.

    iyi geceler..


    aracındaki hava yönlendiricileri arabayı stop ettikten sonra hava kanallarını kapatır kontağı çevirdiğinde tekrar açılır bu normal birşey.klima kapalı motoru aç kapa bakalım ses gelecek mi.devir takılmasıyla bağlantılı olabileceğini sanmıyorum.
    şanzuman yağını kontrol ettir eksiktr belki.vitesler zor geçiyorsa.
    şu devir takılması hakkında daha detaylı bilgilendirme yaparsan sorunun ne olduğunu %99 buluruz.boşta iken problem yok;vitesde iken takılma oluyor diyorsunuz.5.viteste en alt kaç devire gelebiliyor gaza basmayınca.hep 1500-2000 lerde mi takılma oluyor.soğuk sıcak farkediyor mu.araçta lpg var mı.hangisinde yapıyor varsa.birçok şeyi bilmeden ezbere konuşmak gibi olur bizimkisi şimdi.


    ÇÖY kardeş,

    Devir takılması ile ilgili bilgiler aşağıdadır.

    * Araba boşta iken de devir takılı kalabiliyor. (Vitese alıp debriyaja bastığımda da değişen bişey yok devir olduğu yerde takılı kalıyor)

    * Takılma öncelikle 1100 civarında başlıyor bazen düzeliyor ama ilk takılmadan sonra 1500-2000 arasına yükseliyor.

    * Takılma genellikle motor sıcakkrn oluyor. Sıkışık trafikte dur kalk yapınca genelde hep oluyor. (Arabayı kaldırırken 1-2 m ilerlemek için debriyajı yarım kaldırıp tekrar sonuna kadar bastığımda %90 devir 1500 civarı takılıyor)

    * Takılma olduğunda bazen lpg den benzine alıyorum aracı ama değişen birşey olmuyor.

    * Aracı gaza basmadan 5. viteste kaç devirde gittiğine bakma fırsatım olmadı en kısa zamanda onu da denerim..

    Yardımların için çok teşşekür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirengi noktası -- 28 Temmuz 2011; 16:18:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerdem
    ÇÖY kardeş,

    Devir takılması ile ilgili bilgiler aşağıdadır.

    * Araba boşta iken de devir takılı kalabiliyor. (Vitese alıp debriyaja bastığımda da değişen bişey yok devir olduğu yerde takılı kalıyor)

    * Takılma öncelikle 1100 civarında başlıyor bazen düzeliyor ama ilk takılmadan sonra 1500-2000 arasına yükseliyor.

    * Takılma genellikle motor sıcakkrn oluyor. Sıkışık trafikte dur kalk yapınca genelde hep oluyor. (Arabayı kaldırırken 1-2 m ilerlemek için debriyajı yarım kaldırıp tekrar sonuna kadar bastığımda %90 devir 1500 civarı takılıyor)

    * Takılma olduğunda bazen lpg den benzine alıyorum aracı ama değişen birşey olmuyor.

    * Aracı gaza basmadan 5. viteste kaç devirde gittiğine bakma fırsatım olmadı en kısa zamanda onu da denerim..

    Yardımların için çok teşşekür ederim.



    Araç viteste ya da boşta devir takılı kalıyorsa debriyaj sisteminle alakası yok. Eğer sadece debriyaja bastığın zaman takılı kalıyorsa o zaman farklı. beyin hep 1100-2000 rpm aralığında algılama yapıyor algılayıcıdan aldığı değişken voltaj bilgilerle; gaza bassanda basmasanda.

    Aracının kaputu açınca önde katalitiğin üzerindeki oksijen sensörünün sadece soket bağlantı kısmını tırnaktan çıkar ve dene bakalım düzelme olacak mı.Lambda sensörüde devir takılmasına sebebiyet vermesi ihtimaller arasında.

    Eğer ki düzelme olmazsa büyük ihtimal araç çalışır durumdayken boğaz kelebeğin ve boğaz kelebeğinin yanındaki rölanti sensörüyle,bobinlerle,bujiyle oynanmış ve beyin bu durumu kaydetmiş bulunduğu devir aralığında.bujileri bobinleri kontrol et gevşeme oturmama felan var mı.

    Rölanti sensörün,boğaz kelebeğinin temizliği gerekir böyleyse eger. Boğaz kelebeğine bağlı küçük bir sokettir.oradan manifolda doğru bağlantı kurulur.soket yani sensör sadece balata spreyiyle temizlenir çok hassastır.boğaz kelebeğine dokunsan bile arıza yapar derken aslında bu rölanti sensörüne büyük etkisinden dolayıdır.

    Özellikle viteslerde gaza basılmadığı halde araç giderek hızlanıyorsa ve bir yerden sonra devir sabit takılı kalıyorsa rölanti ayarlayıcısı BOZUK demektir.

    Aracın kontağı çevirip çalıştırdığımızda (sıcak motorda) çok kısa bir süre için rölanti yüksek olursa (gaz veriyormuş gibi) rölanti ayarlayıcısı SAĞLAM demektir.Bu sefer Krank Devir Sensörü ve Debriyaj sistemi üzerinde yoğunlaşacağız.

    Eğerki durum yukarıdaki sebeblerden bir veya birkaçıysa tavsiyem carbon clean ve boğaz-rölanti temizliği yaptırmandır.

    Bu arada tekleme,titreme, geç çalışma, stop etme, hemen marş basmama, motorda acayip sesler, bulunduğu devir-viteste performans düşüklüğü, takılı kaldığı devirde olması gereken devir-vites- hız oranlarında oransızlık var mı?

    Bu arada problemini bizimle paylaşıp cevap alan arkadaşlardan bazısı tekrar geri bildirimde bulunmuyor,sorun çözüldü mü çözülmedi mi.ya da gerçek sebebin ne olduğu hakkında.buradan soru soran tüm arkadaşlar çözüme kavuştuktan sonra geri bildirimde bulunursa bizlerede büyük faydası olmuş olur.herkese saygılarımla.




  • Merhaba değerli Nissan kullanıcısı dostlar.
    2006 yılında sıfır olarak aldığım Peugeot Partner aracımı satarak, 82.000 km de 2001 model Almera Luxury satın aldım. Kullanıcıların değerli bilgilerini burada paylaşması çok güzel bir durum. Aracımda LPG hiç takılmamış, bilgilerini paylaşan kullanıcı tecrübelerine göre benzinde 0,21 krş ile 0,25 krş arasında yakıt yaktığı görüşü ağırlık kazanmakta. Bu bilgilerin doğruluğunu henüz tam anlamıyla test edemedim. Nasipse ramazan ayında Erzuruma gidip gelerek test edeceğim. Gerçekten uzun yolda 0,21 krş gibi yakarsa LPG taktırmanın bir esprisi yok diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 182183184185186
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.