Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (400. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.589
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 398399400401402
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay
    ...Tamamen şehir içinde kullandım ve çok fazla stop / start yaptım...Yani şehir içinde 9,2 litre tüp...

    Motoru bu şekilde, devamlı olarak stop ettirip, çalıştırmayın. Start/stop sistemi olmayan araçların motoru buna uygun değildir.(Hatta olanlardan da şüpheliyim.)

    Motor en fazla ilk çalıştırma esnasında aşınır. Ayrıca marş motoru ve akü ömrünü de çok kısaltırsınız. Kısaca astarı yüzünü geçer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipokrat724

    quote:

    Orijinalden alıntı: w_ashburn

    Arkadaşlar hava basıncını kaç yapıyorsunuz ?

    boş : 33-34
    yüklü : 34-35

    O kadar hava basmayın. Araç yolu tutmaz. Fren mesafesi uzar. Ayrıca zaten sert süspansiyonlu olan Almera'nın konforunu iyice düşürürsünüz. Lastik de dengesiz aşınır.

    Boşken 31-31
    Biraz yüklüyken 32-33
    Çok yüklüyken 32/33-34 uygundur.
  • Arkadaşlar elimde kablosuz(Bluetooth) OBD arıza okuyucu var. Kablosuz olarak(sürüş esnasında büyük kolaylık) cep telefonunuza, tabletinize, dizüstü bilgisayarınıza bağlayıp arıza kodlarını alabilir ve arıza kaydını silip, arıza lambasını söndürebilirsiniz. Anlık olarak ECU'dan gelen verileri de okuyabilirsiniz. Kendi telefonuma bağlıyken:




    Android ve Windows için gerekli olan program da mevcut. İsteyen arkadaşlar bana ulaşabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66

    Selamlar sayin almeracilar
    Bu android cep telefonlarinda obd uygulamasi var indirdim fakat nasil kullanilacagi ni bulamadim bir fikri olan varmi ?

    Bluetooth arıza okuyucuyu, telefonunuzla eşleştirin. Daha sonra Torque programı vasıtasıyla ECU'ya ulaşabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arabamda son bir kaç haftada birşeyler farkettim ki aracım hiç gitmiyor. Yani dün 250 km yol yaptım araç 4500 deviri hiç geçemedi. Otobanda maximum hızım 150 km yi bile zor buluyor. Rampalarda 3. vites veya 2.vitese kadar düşürdüğüm oldu. Arabam rampalarda yığılıyor. Yakıt tüketimim ise gayet makul. Aracı benzinde de kullandım sonuç aynı. Sizce sorunum nelerden kaynaklanıyor olabilir?

    ben kısa süre içinde 3. viteste 150yi çok rahatlıkla görüyorum

    Peki sorunum nerelerden kaynaklanıyor olabilir? Araç geçen ay ColsultII ye bağlandı herhangi bir arıza kodu vermemişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: hipokrat724

    quote:

    Orijinalden alıntı: w_ashburn

    Arkadaşlar hava basıncını kaç yapıyorsunuz ?

    boş : 33-34
    yüklü : 34-35

    O kadar hava basmayın. Araç yolu tutmaz. Fren mesafesi uzar. Ayrıca zaten sert süspansiyonlu olan Almera'nın konforunu iyice düşürürsünüz. Lastik de dengesiz aşınır.

    Boşken 31-31
    Biraz yüklüyken 32-33
    Çok yüklüyken 32/33-34 uygundur.

    Aracın orjinal lastik havaları zaten şöför kapısının ordaki direkte sticker olarak kaportaya yapışık durumda, tabi hala o sticker duruyorsa Benim aracımda duruyor ve eğer araç boşsa 30-31 dolu ise 32-34 aralığını gösteriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: hipokrat724

    quote:

    Orijinalden alıntı: w_ashburn

    Arkadaşlar hava basıncını kaç yapıyorsunuz ?

    boş : 33-34
    yüklü : 34-35

    O kadar hava basmayın. Araç yolu tutmaz. Fren mesafesi uzar. Ayrıca zaten sert süspansiyonlu olan Almera'nın konforunu iyice düşürürsünüz. Lastik de dengesiz aşınır.

    Boşken 31-31
    Biraz yüklüyken 32-33
    Çok yüklüyken 32/33-34 uygundur.

    Aracın orjinal lastik havaları zaten şöför kapısının ordaki direkte sticker olarak kaportaya yapışık durumda, tabi hala o sticker duruyorsa Benim aracımda duruyor ve eğer araç boşsa 30-31 dolu ise 32-34 aralığını gösteriyor.

    senin araç sedan değil sanırım. Çünkü benim araba sedan ve bahsettiğin stickerde boş ise 31 - 31 yazıyor yüklü ise 34 -35 yazıyor




  • Arkadaşlar merhaba,
    Bir şey danışmak istiyorum.105 bin bakımında gaz kelebeğini temizletmiştim.Daha sonrada usta kalibrasyonu yaptı ve rolantide hiçbir dalgalanma yok.Motorda silkeleme yok,fiziksel olarak ,gözle görülen hiç bir terslik yok.Ancak fark ettim yakıt sarfiyatım arttı.LPG de şehir içi 10,2/10,5 lt olan harcamam 12-13 lt lere çıktı.Kalibrasyon mu tam olmadı yoksa temizlemeden dolayı mı daha çok yakıyorum bu nedenle lpg kalibrasyonumu tekrar mı yaptırmalıyım?Yada bir süre sonra eski haline döner mi?Bana yol gösterirseniz sevinirim.Bu arada ustanın dediğine göre gaz kelebeğim oldukça temizmiş...ve radyatör soğutma sıvısını değiştirmedi.Gerek yok eksilme yoksa problemde yoktur dedi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arabamda son bir kaç haftada birşeyler farkettim ki aracım hiç gitmiyor. Yani dün 250 km yol yaptım araç 4500 deviri hiç geçemedi. Otobanda maximum hızım 150 km yi bile zor buluyor. Rampalarda 3. vites veya 2.vitese kadar düşürdüğüm oldu. Arabam rampalarda yığılıyor. Yakıt tüketimim ise gayet makul. Aracı benzinde de kullandım sonuç aynı. Sizce sorunum nelerden kaynaklanıyor olabilir?

    ben kısa süre içinde 3. viteste 150yi çok rahatlıkla görüyorum

    Peki sorunum nerelerden kaynaklanıyor olabilir? Araç geçen ay ColsultII ye bağlandı herhangi bir arıza kodu vermemişti.

    Muhtemelen maf sensöründe , debimetrende boğaz kelebeğinde arıza var. aklıma başka en yakın olarak krank mil sensörü arızalanmış olabilir diye düşünüyorum. Bu şekilde net birşey söylemek mümkün değil bu konuda senin bu parça sorunlu diyemeyiz. ateşleme sisteminde bobinler ve diğer parçaların da görevini tam yerine getirmiyor olabilir. ama ateşlemede sorun olsa tekleme gibi şekiller alır motor. Dediğim gibi aklıma en yakın krank mil pozisyon sensörü , maf sensörü , boğaz kelebeğinde sıkıntı olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zyozkan

    Arkadaşlar merhaba,
    Bir şey danışmak istiyorum.105 bin bakımında gaz kelebeğini temizletmiştim.Daha sonrada usta kalibrasyonu yaptı ve rolantide hiçbir dalgalanma yok.Motorda silkeleme yok,fiziksel olarak ,gözle görülen hiç bir terslik yok.Ancak fark ettim yakıt sarfiyatım arttı.LPG de şehir içi 10,2/10,5 lt olan harcamam 12-13 lt lere çıktı.Kalibrasyon mu tam olmadı yoksa temizlemeden dolayı mı daha çok yakıyorum bu nedenle lpg kalibrasyonumu tekrar mı yaptırmalıyım?Yada bir süre sonra eski haline döner mi?Bana yol gösterirseniz sevinirim.Bu arada ustanın dediğine göre gaz kelebeğim oldukça temizmiş...ve radyatör soğutma sıvısını değiştirmedi.Gerek yok eksilme yoksa problemde yoktur dedi...



    radyatör soğutma suyu ile alakası yok yakıt sarfiyatının artmasının. Boğaz kelebeği yerine tam oturtulmuş mu ? ve tork anahtarı ile yerine tam olarak oturtulması gerekiyor 17 - 23 Nm aralığında tork anahtarı ile sıkılması gerekiyor. Boğaz kelebeği bağlantı kablolarının temiz ve düzgün takılması gerekiyor Maf sensörünü kontrol etmek gerekiyor. Ve ardından mutlaka bir boğaz kelebeği ''adaptasyonu'' yaptırman gerekiyor serviste. Zamanla eski haline gelecek birşey olamaz kalıcı olarak o şekilde kalır. Sökmüşken el atmışken ''Hava Akış Debimetre sensörünü'' de söktür temizlettir radyatör temizleyici yağsız sprey ile . Bu saydıklarımı yaptırın ve adaptasyonu da yaptırdıktan sonra Lpg markan ne ise o lpg servisine götür aracını ve '' ben aracımın lpg kalibrasyon ayarlarını, gaz basınç ayarları, map ayarlarını '' düzeltmek ideal ayarlara getirmek istiyorum diyip bu kalibrasyonu yaptırmalısın faydası büyük olacaktır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arabamda son bir kaç haftada birşeyler farkettim ki aracım hiç gitmiyor. Yani dün 250 km yol yaptım araç 4500 deviri hiç geçemedi. Otobanda maximum hızım 150 km yi bile zor buluyor. Rampalarda 3. vites veya 2.vitese kadar düşürdüğüm oldu. Arabam rampalarda yığılıyor. Yakıt tüketimim ise gayet makul. Aracı benzinde de kullandım sonuç aynı. Sizce sorunum nelerden kaynaklanıyor olabilir?

    ben kısa süre içinde 3. viteste 150yi çok rahatlıkla görüyorum

    Peki sorunum nerelerden kaynaklanıyor olabilir? Araç geçen ay ColsultII ye bağlandı herhangi bir arıza kodu vermemişti.

    Muhtemelen maf sensöründe , debimetrende boğaz kelebeğinde arıza var. aklıma başka en yakın olarak krank mil sensörü arızalanmış olabilir diye düşünüyorum. Bu şekilde net birşey söylemek mümkün değil bu konuda senin bu parça sorunlu diyemeyiz. ateşleme sisteminde bobinler ve diğer parçaların da görevini tam yerine getirmiyor olabilir. ama ateşlemede sorun olsa tekleme gibi şekiller alır motor. Dediğim gibi aklıma en yakın krank mil pozisyon sensörü , maf sensörü , boğaz kelebeğinde sıkıntı olabilir.

    Aracım hatchback öncelikle bunu belirteyim. Boğaz kelebeğini servisinde temizletip adaptasyonunu geçen ay yaptırmıştım zaten onda bir sorun çıkacağını sanmıyorum. Dediğiniz gibi benimde 2 şeyden şüphem var hava debimetresi ve krank pozisyon sensörü. Ancak şöylede bir durum var ki aracımın yakıt değeri gayet makul şehiriçinde 19 krs yakıyor eğer MAF arızalı olsa yakıt değeri yüksek olmazmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mericok -- 9 Mayıs 2012; 11:22:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hipokrat724

    quote:

    Orijinalden alıntı: expert_mcse


    Vida izlenimi veren , çift taraf bantlı ve krom kaplı metal parçalar...



    Evet süper olmuş hocam. Nereden aldınız acaba?

    http://www.hepsiburada.com/Liste/jsv-racing-imitasyon-vidalar/productDetails.aspx?productId=otsv1801700003412&categoryId=20006743#Gorseller


    Benim aldığım buydu.. Biraz kalındır.

    İnce olursa çok daha güsel durur.. ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arabamda son bir kaç haftada birşeyler farkettim ki aracım hiç gitmiyor. Yani dün 250 km yol yaptım araç 4500 deviri hiç geçemedi. Otobanda maximum hızım 150 km yi bile zor buluyor. Rampalarda 3. vites veya 2.vitese kadar düşürdüğüm oldu. Arabam rampalarda yığılıyor. Yakıt tüketimim ise gayet makul. Aracı benzinde de kullandım sonuç aynı. Sizce sorunum nelerden kaynaklanıyor olabilir?

    ben kısa süre içinde 3. viteste 150yi çok rahatlıkla görüyorum

    Peki sorunum nerelerden kaynaklanıyor olabilir? Araç geçen ay ColsultII ye bağlandı herhangi bir arıza kodu vermemişti.

    Muhtemelen maf sensöründe , debimetrende boğaz kelebeğinde arıza var. aklıma başka en yakın olarak krank mil sensörü arızalanmış olabilir diye düşünüyorum. Bu şekilde net birşey söylemek mümkün değil bu konuda senin bu parça sorunlu diyemeyiz. ateşleme sisteminde bobinler ve diğer parçaların da görevini tam yerine getirmiyor olabilir. ama ateşlemede sorun olsa tekleme gibi şekiller alır motor. Dediğim gibi aklıma en yakın krank mil pozisyon sensörü , maf sensörü , boğaz kelebeğinde sıkıntı olabilir.

    Aracım hatchback öncelikle bunu belirteyim. Boğaz kelebeğini servisinde temizletip adaptasyonunu geçen ay yaptırmıştım zaten onda bir sorun çıkacağını sanmıyorum. Dediğiniz gibi benimde 2 şeyden şüphem var hava debimetresi ve krank pozisyon sensörü. Ancak şöylede bir durum var ki aracımın yakıt değeri gayet makul şehiriçinde 19 krs yakıyor eğer MAF arızalı olsa yakıt değeri yüksek olmazmı?


    sayın mericok
    senin sorun malasef bendede var ve hatta bu sekılde uzun kılometre gıdersen benımkı katalıtık konvektor sıkıntısı verıyor. kısa mesafelerde bırsey yok yokuslarda cekmıyor uzun yolda 4000 devırı gormuyor makxsimum hız 140
    yakıtım benımde ıdeeal hava debımetresı normal baskı balatam yeni
    sayın volverin33 gereklı açıklamayaı yaptı bana gecmıs sayfalarda sorun KRANK MİLİ SENSÖRÜ
    SERVİS PARCA FİYATI 150 TL bakalım inşallah su zamlar yatarsa alacaz inşallah düzelir ondan sonra.
    AYRICA gecen sabah yeni birsey fark ettim 2 viteste ayagığımı gazdan cektım yaklasık 500-600 metre kadar duz yolda devir 2500 lerden rolantide geldığı yere geldı ve o sekılde sabıt kaldı yani 600-700 civarına bıraz garıbıme gitti vitestekı arac daha devırlı kalması gerekmez mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: zyozkan

    Arkadaşlar merhaba,
    Bir şey danışmak istiyorum.105 bin bakımında gaz kelebeğini temizletmiştim.Daha sonrada usta kalibrasyonu yaptı ve rolantide hiçbir dalgalanma yok.Motorda silkeleme yok,fiziksel olarak ,gözle görülen hiç bir terslik yok.Ancak fark ettim yakıt sarfiyatım arttı.LPG de şehir içi 10,2/10,5 lt olan harcamam 12-13 lt lere çıktı.Kalibrasyon mu tam olmadı yoksa temizlemeden dolayı mı daha çok yakıyorum bu nedenle lpg kalibrasyonumu tekrar mı yaptırmalıyım?Yada bir süre sonra eski haline döner mi?Bana yol gösterirseniz sevinirim.Bu arada ustanın dediğine göre gaz kelebeğim oldukça temizmiş...ve radyatör soğutma sıvısını değiştirmedi.Gerek yok eksilme yoksa problemde yoktur dedi...



    radyatör soğutma suyu ile alakası yok yakıt sarfiyatının artmasının. Boğaz kelebeği yerine tam oturtulmuş mu ? ve tork anahtarı ile yerine tam olarak oturtulması gerekiyor 17 - 23 Nm aralığında tork anahtarı ile sıkılması gerekiyor. Boğaz kelebeği bağlantı kablolarının temiz ve düzgün takılması gerekiyor Maf sensörünü kontrol etmek gerekiyor. Ve ardından mutlaka bir boğaz kelebeği ''adaptasyonu'' yaptırman gerekiyor serviste. Zamanla eski haline gelecek birşey olamaz kalıcı olarak o şekilde kalır. Sökmüşken el atmışken ''Hava Akış Debimetre sensörünü'' de söktür temizlettir radyatör temizleyici yağsız sprey ile . Bu saydıklarımı yaptırın ve adaptasyonu da yaptırdıktan sonra Lpg markan ne ise o lpg servisine götür aracını ve '' ben aracımın lpg kalibrasyon ayarlarını, gaz basınç ayarları, map ayarlarını '' düzeltmek ideal ayarlara getirmek istiyorum diyip bu kalibrasyonu yaptırmalısın faydası büyük olacaktır

    Radyatör suyu ile alakası olmadığını biliyorum.Genelde 100bin bakımında değiştiriliyor ama benim gittiğim usta gerek görmedi,onu demek istedim.

    Boğaz kelebeğini direk kelepçelerden soktu.Herhangi bir kablo,soketi yerinden çıkarmadı.Sprey sıktıktan sonrada bayağı bekledik.Maf ile ilgili bişi yapmadı.Kuruyunca kelebek kelepçelerden yerine tekrar oturuttu.Adaptasyon işini kendisinin yaptığını söyledi ve yaptı.Anahtar ile saatinden saniye sayarak bişiler yaptı.dediğim gibi rolanti dalgalanması yok,araç bakım öncesine nazaran daha rahat.Hissedebiliyorum.Haftasonu tekrar gidip debimetreyide söktürüp tekrar kalibre etmesini isteyeyim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 66adem66


    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arabamda son bir kaç haftada birşeyler farkettim ki aracım hiç gitmiyor. Yani dün 250 km yol yaptım araç 4500 deviri hiç geçemedi. Otobanda maximum hızım 150 km yi bile zor buluyor. Rampalarda 3. vites veya 2.vitese kadar düşürdüğüm oldu. Arabam rampalarda yığılıyor. Yakıt tüketimim ise gayet makul. Aracı benzinde de kullandım sonuç aynı. Sizce sorunum nelerden kaynaklanıyor olabilir?

    ben kısa süre içinde 3. viteste 150yi çok rahatlıkla görüyorum

    Peki sorunum nerelerden kaynaklanıyor olabilir? Araç geçen ay ColsultII ye bağlandı herhangi bir arıza kodu vermemişti.

    Muhtemelen maf sensöründe , debimetrende boğaz kelebeğinde arıza var. aklıma başka en yakın olarak krank mil sensörü arızalanmış olabilir diye düşünüyorum. Bu şekilde net birşey söylemek mümkün değil bu konuda senin bu parça sorunlu diyemeyiz. ateşleme sisteminde bobinler ve diğer parçaların da görevini tam yerine getirmiyor olabilir. ama ateşlemede sorun olsa tekleme gibi şekiller alır motor. Dediğim gibi aklıma en yakın krank mil pozisyon sensörü , maf sensörü , boğaz kelebeğinde sıkıntı olabilir.

    Aracım hatchback öncelikle bunu belirteyim. Boğaz kelebeğini servisinde temizletip adaptasyonunu geçen ay yaptırmıştım zaten onda bir sorun çıkacağını sanmıyorum. Dediğiniz gibi benimde 2 şeyden şüphem var hava debimetresi ve krank pozisyon sensörü. Ancak şöylede bir durum var ki aracımın yakıt değeri gayet makul şehiriçinde 19 krs yakıyor eğer MAF arızalı olsa yakıt değeri yüksek olmazmı?


    sayın mericok
    senin sorun malasef bendede var ve hatta bu sekılde uzun kılometre gıdersen benımkı katalıtık konvektor sıkıntısı verıyor. kısa mesafelerde bırsey yok yokuslarda cekmıyor uzun yolda 4000 devırı gormuyor makxsimum hız 140
    yakıtım benımde ıdeeal hava debımetresı normal baskı balatam yeni
    sayın volverin33 gereklı açıklamayaı yaptı bana gecmıs sayfalarda sorun KRANK MİLİ SENSÖRÜ
    SERVİS PARCA FİYATI 150 TL bakalım inşallah su zamlar yatarsa alacaz inşallah düzelir ondan sonra.
    AYRICA gecen sabah yeni birsey fark ettim 2 viteste ayagığımı gazdan cektım yaklasık 500-600 metre kadar duz yolda devir 2500 lerden rolantide geldığı yere geldı ve o sekılde sabıt kaldı yani 600-700 civarına bıraz garıbıme gitti vitestekı arac daha devırlı kalması gerekmez mi?

    sayın adem sorununuzu düzeltirseniz eğer banada haber verirseniz sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arabamda son bir kaç haftada birşeyler farkettim ki aracım hiç gitmiyor. Yani dün 250 km yol yaptım araç 4500 deviri hiç geçemedi. Otobanda maximum hızım 150 km yi bile zor buluyor. Rampalarda 3. vites veya 2.vitese kadar düşürdüğüm oldu. Arabam rampalarda yığılıyor. Yakıt tüketimim ise gayet makul. Aracı benzinde de kullandım sonuç aynı. Sizce sorunum nelerden kaynaklanıyor olabilir?

    ben kısa süre içinde 3. viteste 150yi çok rahatlıkla görüyorum

    150 diye düşündüğün aslında 130 135 arası almera göstergeleri yaklasık %10 fazla gösteriyor.
    ben 2. viteste bazen 100km hızı geçiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi belen51 -- 9 Mayıs 2012; 21:43:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: belen51

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arabamda son bir kaç haftada birşeyler farkettim ki aracım hiç gitmiyor. Yani dün 250 km yol yaptım araç 4500 deviri hiç geçemedi. Otobanda maximum hızım 150 km yi bile zor buluyor. Rampalarda 3. vites veya 2.vitese kadar düşürdüğüm oldu. Arabam rampalarda yığılıyor. Yakıt tüketimim ise gayet makul. Aracı benzinde de kullandım sonuç aynı. Sizce sorunum nelerden kaynaklanıyor olabilir?

    ben kısa süre içinde 3. viteste 150yi çok rahatlıkla görüyorum

    150 diye düşündüğün aslında 130 135 arası almera göstergeleri yaklasık %10 fazla gösteriyor.
    ben 2. viteste bazen 100km hızı geçiyorum

    denedim Gps programı daha net gösteriyor. Kadran 150 gösteriyorken Gps 141 km/h gösteriyor. 3 vites maximum hız kadranda 155-160km/h. gps de ise 148 gösteriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: belen51
    ...almera göstergeleri yaklasık %10 fazla gösteriyor...

    Bir %10'dur gidiyor. Bir gün, gösterge, OBD verisi ve GPS verisi ile karşılaştırmalı olarak video çekeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    quote:

    Orijinalden alıntı: belen51
    ...almera göstergeleri yaklasık %10 fazla gösteriyor...

    Bir %10'dur gidiyor. Bir gün, gösterge, OBD verisi ve GPS verisi ile karşılaştırmalı olarak video çekeceğim.

    GPS'e güveniyorsunuz Almeraya güvenmiyorsunuzArkadaşlar her navigasyon kullanıcısı bilir ki veriler 3-4 saniye gecikmeli;mesafeler 3-5 metre toleranslıdır.GPS ile sizin yol üzerindeki hareketiniz anlık sağlam veri oluşturamaz.
    Bir de acep orijinal lastik mi (195-55-16) kullanıyorsunuz bu da önemli.205-55-16 kullanıyorsan yaklaşık %2 oranında kadran, km yi fazla gösterecektir aracınız.




  • Doğru arkadaşlar benim arabada %10 fazla gösteriyor meğerki bu her arabada varmış bilerek yapılan birşey dediler
  • 
Sayfa: önceki 398399400401402
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.