Şimdi Ara

NISSAN ALMERA KLÜBÜ (370. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
28.185
Cevap
201
Favori
1.718.655
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    Arkadaşlar cumartesi aracıma lpg taktırıcam. Landirenzo omegas kit(araca özel kit, akü sökülse dahi veri kaybı yok,motor çalışırken kendi kendini programlar,benzin ecu su ile tüm sinyalleri paylaşır ve enjektörlerin enjeksiyon zamanını mikro saniye hassasiyetinde kontrol eder). Yani son sistem fiyat olarak 1650 TL' ye anlaştık. Fiyat bilginiz varsa sizce fiyat nasıl???

    Enjektorlerin bosch marka olmasina dikkat edin. Fiyat normal, gule gule kullanin.
  • Herkese günaydın arkadaşlar.

    Biraz önce arabamda ilginç bir sorn oluştu ve çalışmadı. (Almera HB 2001 1.8 - Tüplü). Tam da kardeşim İngilterden gelen japon misafirlerimizi Sabiha Gökçene yetiştirecekti :( Sorun şöyle, Arabayı çalıştırmak için marşa bastığımızda ilginç bir ses geliyor, tıkır tıkır tıkır şeklinde, ama çok seri bir şekilde. ABS ışığı yanıp sönüyor, diğer hava yastığı, emniyet kemeri, motor bakım ışığı vs sabit yanık kalıyor. Ayrıca Saat/KM ekranındaki yazılar kaybolup gidiyor.

    Geçenlerde akü bşalmıştı durduk yere. Ondan şüphelendim ilk başta ama, öyle de değil gibi. Ekran ve ses nasıl diye göstermek için video çektim,http://www.youtube.com/watch?v=he-V57QTsGA&feature=youtu.be Videodan daha kolay anlaşılacak sanırım problem.

    İnşallah ciddi bir problem değildir.

    Not, sorun yakıttamıdır acaba diyerekten, videoda da görebileceğiniz gibi hem gazda, hemde benzinde denedim, ikisinde de sonuç aynı.

    Not2: başlıkta, forumda ya da internette arayayım problemi dedim ama, nasıl arayacağımı da bilemedim açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nighty -- 3 Nisan 2012; 6:40:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphaville85

    [buda ceviri yarin ilk isim bu kilitlenme olayini deneyecegim

    1-tum kapilari kapatin (kapi dugmesi off)
    2-marsi on konumuna getirin
    3-marsi on konumuna getirdiginiz andan itibaren 20 sn icinde kapi acma kapama(merkezi kilit dugmesi) dugmesine kilitleme yonunde 5 saniyeden fazla bir sure basili tutun.
    4-basili tutulduktan sonra dortluler :

    sistem devreye girdiyse 2 kere yanip soner
    devreden ciktiysa 1 kere yanip soner

    anladigim kadari ile otomatik kitlenmeyi kapatmak icin ayni islemleri birdaha yapiyoruz.

    bende denedim olmadı.Fakat ben alarm taktırdıktan sonra önce şöför kapısı ikinci basışta tüm kapıları açan kilit modelini iptal ettim tek basışta tüm kapılarım açılıyor.Deneyen arkadaşların kilitleri nasıl?İlk basışta şöför kapısı ikinci basışta tüm kapılar mı açılıyor yoksa benim gibi iptal mi ettiniz?
    Birde kapı kilidi çalışan bazı araçlarda düğmeye basılı tutunca dit sesi geliyor ve sonrasında aktif oluyor bizim araçta ses falanda çıkmıyor gerçi dörtlü yanacak denmiş ama oda olmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bitirgic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alphaville85

    [buda ceviri yarin ilk isim bu kilitlenme olayini deneyecegim

    1-tum kapilari kapatin (kapi dugmesi off)
    2-marsi on konumuna getirin
    3-marsi on konumuna getirdiginiz andan itibaren 20 sn icinde kapi acma kapama(merkezi kilit dugmesi) dugmesine kilitleme yonunde 5 saniyeden fazla bir sure basili tutun.
    4-basili tutulduktan sonra dortluler :

    sistem devreye girdiyse 2 kere yanip soner
    devreden ciktiysa 1 kere yanip soner

    anladigim kadari ile otomatik kitlenmeyi kapatmak icin ayni islemleri birdaha yapiyoruz.

    bende denedim olmadı.Fakat ben alarm taktırdıktan sonra önce şöför kapısı ikinci basışta tüm kapıları açan kilit modelini iptal ettim tek basışta tüm kapılarım açılıyor.Deneyen arkadaşların kilitleri nasıl?İlk basışta şöför kapısı ikinci basışta tüm kapılar mı açılıyor yoksa benim gibi iptal mi ettiniz?
    Birde kapı kilidi çalışan bazı araçlarda düğmeye basılı tutunca dit sesi geliyor ve sonrasında aktif oluyor bizim araçta ses falanda çıkmıyor gerçi dörtlü yanacak denmiş ama oda olmadı

    Arkadaşlar 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury lerde otomatik kilitlenme var. Bence Teknalarda da bu özelliğin olması gerekiyor, sonuçta benzer özelliklere sahipler hatta Teknalar daha donanımlı. Bence bir servise danışıp sormak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nighty

    Herkese günaydın arkadaşlar.

    Biraz önce arabamda ilginç bir sorn oluştu ve çalışmadı. (Almera HB 2001 1.8 - Tüplü). Tam da kardeşim İngilterden gelen japon misafirlerimizi Sabiha Gökçene yetiştirecekti :( Sorun şöyle, Arabayı çalıştırmak için marşa bastığımızda ilginç bir ses geliyor, tıkır tıkır tıkır şeklinde, ama çok seri bir şekilde. ABS ışığı yanıp sönüyor, diğer hava yastığı, emniyet kemeri, motor bakım ışığı vs sabit yanık kalıyor. Ayrıca Saat/KM ekranındaki yazılar kaybolup gidiyor.

    Geçenlerde akü bşalmıştı durduk yere. Ondan şüphelendim ilk başta ama, öyle de değil gibi. Ekran ve ses nasıl diye göstermek için video çektim,http://www.youtube.com/watch?v=he-V57QTsGA&feature=youtu.be Videodan daha kolay anlaşılacak sanırım problem.

    İnşallah ciddi bir problem değildir.

    Not, sorun yakıttamıdır acaba diyerekten, videoda da görebileceğiniz gibi hem gazda, hemde benzinde denedim, ikisinde de sonuç aynı.

    Not2: başlıkta, forumda ya da internette arayayım problemi dedim ama, nasıl arayacağımı da bilemedim açıkçası.

    yedek anahtarla dene. imbolizerde ya da anahtarda sıkıntı olmasın. marş dişlisi olsa ışıklar sönmeli en azından.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: nighty

    Herkese günaydın arkadaşlar.

    Biraz önce arabamda ilginç bir sorn oluştu ve çalışmadı. (Almera HB 2001 1.8 - Tüplü). Tam da kardeşim İngilterden gelen japon misafirlerimizi Sabiha Gökçene yetiştirecekti :( Sorun şöyle, Arabayı çalıştırmak için marşa bastığımızda ilginç bir ses geliyor, tıkır tıkır tıkır şeklinde, ama çok seri bir şekilde. ABS ışığı yanıp sönüyor, diğer hava yastığı, emniyet kemeri, motor bakım ışığı vs sabit yanık kalıyor. Ayrıca Saat/KM ekranındaki yazılar kaybolup gidiyor.

    Geçenlerde akü bşalmıştı durduk yere. Ondan şüphelendim ilk başta ama, öyle de değil gibi. Ekran ve ses nasıl diye göstermek için video çektim,http://www.youtube.com/watch?v=he-V57QTsGA&feature=youtu.be Videodan daha kolay anlaşılacak sanırım problem.

    İnşallah ciddi bir problem değildir.

    Not, sorun yakıttamıdır acaba diyerekten, videoda da görebileceğiniz gibi hem gazda, hemde benzinde denedim, ikisinde de sonuç aynı.

    Not2: başlıkta, forumda ya da internette arayayım problemi dedim ama, nasıl arayacağımı da bilemedim açıkçası.

    yedek anahtarla dene. imbolizerde ya da anahtarda sıkıntı olmasın. marş dişlisi olsa ışıklar sönmeli en azından.

    Üstat o da ayrı bir sıkıntı, immoblisier sadece 1 tek anahtarda var. Alırken öyleydi. Zaten videoda ki anahtarda orijinal değil. dandik bir kumandalı şey. Alarm taktırırken almış sanırım eski sahibi.

    Bu arada, biraz öne bir daha denedim, o garip ses artık çıkmıyor, bunun yerine boğuk başka bir ses daha çıkıyor, ve ışıklarda giderek soluyor.

    Başka bir arabanın aküsünden besleme yapıp tekrar deneyeyim diyorum. Olurmu ki acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nighty

    Üstat o da ayrı bir sıkıntı, immoblisier sadece 1 tek anahtarda var. Alırken öyleydi. Zaten videoda ki anahtarda orijinal değil. dandik bir kumandalı şey. Alarm taktırırken almış sanırım eski sahibi.

    Bu arada, biraz öne bir daha denedim, o garip ses artık çıkmıyor, bunun yerine boğuk başka bir ses daha çıkıyor, ve ışıklarda giderek soluyor.

    Başka bir arabanın aküsünden besleme yapıp tekrar deneyeyim diyorum. Olurmu ki acaba.

    bildiğim kadarıyla immobilizer tek anahtarda olur diye birşey yok eğer yedek anahtar o araca tanımlanmadıysa araç çalışmaz o anahtarda da kesin tanımlama vardır.sorununuz sanki elektrik aksamından kaynaklı araçta alarm da olduğuna göre aküde problem olabilir alarm ne marka çünkü çoğu alarm eğer akü bitiyorsa aracı ilk çalıştırmada sirenini çalıyor başka araçtan takviye deneyin eğer çalışırsa akünüzü değiştirmenizde fayda var.Akünüzü ölçüm yaptırın belkide sorun alarm beynindedir.Alarmda eğer motor kilitleme var ise aracı çalıştırmaz.
    bazende benzin pompasından oluyor araç hb ise arka koltuğun ortasında kulağınızı dayadığınız zaman kontağı açınca tık diye ses geliyor.bende bir keresinde olmuştu bir arkadaş 8-10 kere arka arkaya kontağı açıp kapattı benzin poması düzeldi takılmış dedi çalışmadığı zamanlar bu şekilde yapıyormuş kendi arabasında düzeliyormuş.Gerçi siz yakıttan kaynaklı olmadığını söylemişsiniz aklıma gelenleri yazmaya çalıştım kusuruma bakmayın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bitirgic -- 3 Nisan 2012; 15:04:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nighty

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: nighty

    Herkese günaydın arkadaşlar.

    Biraz önce arabamda ilginç bir sorn oluştu ve çalışmadı. (Almera HB 2001 1.8 - Tüplü). Tam da kardeşim İngilterden gelen japon misafirlerimizi Sabiha Gökçene yetiştirecekti :( Sorun şöyle, Arabayı çalıştırmak için marşa bastığımızda ilginç bir ses geliyor, tıkır tıkır tıkır şeklinde, ama çok seri bir şekilde. ABS ışığı yanıp sönüyor, diğer hava yastığı, emniyet kemeri, motor bakım ışığı vs sabit yanık kalıyor. Ayrıca Saat/KM ekranındaki yazılar kaybolup gidiyor.

    Geçenlerde akü bşalmıştı durduk yere. Ondan şüphelendim ilk başta ama, öyle de değil gibi. Ekran ve ses nasıl diye göstermek için video çektim,http://www.youtube.com/watch?v=he-V57QTsGA&feature=youtu.be Videodan daha kolay anlaşılacak sanırım problem.

    İnşallah ciddi bir problem değildir.

    Not, sorun yakıttamıdır acaba diyerekten, videoda da görebileceğiniz gibi hem gazda, hemde benzinde denedim, ikisinde de sonuç aynı.

    Not2: başlıkta, forumda ya da internette arayayım problemi dedim ama, nasıl arayacağımı da bilemedim açıkçası.

    yedek anahtarla dene. imbolizerde ya da anahtarda sıkıntı olmasın. marş dişlisi olsa ışıklar sönmeli en azından.

    Üstat o da ayrı bir sıkıntı, immoblisier sadece 1 tek anahtarda var. Alırken öyleydi. Zaten videoda ki anahtarda orijinal değil. dandik bir kumandalı şey. Alarm taktırırken almış sanırım eski sahibi.

    Bu arada, biraz öne bir daha denedim, o garip ses artık çıkmıyor, bunun yerine boğuk başka bir ses daha çıkıyor, ve ışıklarda giderek soluyor.

    Başka bir arabanın aküsünden besleme yapıp tekrar deneyeyim diyorum. Olurmu ki acaba.

    Akü değilse anahtarlıktır.




  • @bitirgic, @volverin33 sağolun arkadaşlar. Sorun aküdeymiş, boşalmış. Başka bir arabadan aküyü bağlayıp arabayı çalıştırdım. Sonra bir ustaya gösterdim, "akü yeni ama bakımsız, o yüzen boşalmış. 24 saat ağır şarja sokarsak düzelir" dedi. bir ara götürüp bırakıcam arabayı.

    Bu arada başka bir ustada videodaki o ses için marş motorunda sorun var gibi, bakılması gerekiyor dedi.

    artık onuda baktıracağız.

    Tekrar teşekkürler arkadaşlar. Umarım başkalarınında işine yarar bu bilgiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nighty

    @bitirgic, @volverin33 sağolun arkadaşlar. Sorun aküdeymiş, boşalmış. Başka bir arabadan aküyü bağlayıp arabayı çalıştırdım. Sonra bir ustaya gösterdim, "akü yeni ama bakımsız, o yüzen boşalmış. 24 saat ağır şarja sokarsak düzelir" dedi. bir ara götürüp bırakıcam arabayı.

    Bu arada başka bir ustada videodaki o ses için marş motorunda sorun var gibi, bakılması gerekiyor dedi.

    artık onuda baktıracağız.

    Tekrar teşekkürler arkadaşlar. Umarım başkalarınında işine yarar bu bilgiler.

    Marş motorunda sorun yok. Olsa gırgır diye ses çıkmazdı. Ama sökmüşken kömürü değiştirelimde ayıp olmasın diye işlem yaparlarsa bilemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arkadaşlar 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury lerde otomatik kilitlenme var. Bence Teknalarda da bu özelliğin olması gerekiyor, sonuçta benzer özelliklere sahipler hatta Teknalar daha donanımlı. Bence bir servise danışıp sormak lazım.

    Kıskandım şimdi 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury'leri. Zaten katıksız hakiki orjinal japon 2000-2003 almeralar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alphaville85

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay
    Usenmedim arabaya indim ama kapi kilitleme olayi olmuyor :(

    Kotu olmus aktif olsa iyi olurdu neyse manuel takilmaya devam

    Bizim ECU'ların 2003 öncesi ve sonrası devre şeması nerede acaba sayın Alphaville85 dostum. Servis manuel İngilizce olduğu için pekte incelemedim açıkcası. Lucas ecularda chip tuning biraz problemli, çoğu zaman kabul etmiyor. Bizim Almeraların bazılarında bu kullanılmış. Sanırım ufak tefek yazılımlada oynanmış. Bizde otomatik kapı kilitleme yokken luxury’lerde varmış. Demek ki biraz daha derinlere ineceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33
    Bizim ECU'ların 2003 öncesi ve sonrası devre şeması nerede acaba sayın Alphaville85 dostum. Servis manuel İngilizce olduğu için pekte incelemedim açıkcası. Lucas ecularda chip tuning biraz problemli, çoğu zaman kabul etmiyor. Bizim Almeraların bazılarında bu kullanılmış. Sanırım ufak tefek yazılımlada oynanmış. Bizde otomatik kapı kilitleme yokken luxury’lerde varmış. Demek ki biraz daha derinlere ineceğiz.

    ECU'ye ait direk bir sema yok. Fakat ayri ayri tum elektrik ve elektronik sistemlere ait semalar mevcut. Onlarida anlamak icin okumasini bilmek gerek ve cidden karisik gibi gozukuyor. Malesef bu benim uzmanligimin disina cikiyor Elektrik ve Elektronik konusunda bilgi sahibi olan biri anlayabilir.

    Aslinda servis kitapciginda daha oncede konustugumuz bir cok mistik ozellik (daha dogrusu OBD (on board diagnosis)) consult II olmadan yapilabilecek uygulamalar mevcut ama onlari aciklamak ve anlamak hem zaman,hem gerekli teknik bilgi istiyor malesef.




  • quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: bdogan2002

    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: bdogan2002

    Arkadaslar bugun lpg icin 10000 bakimina gittim. Filtre yenisi ile ayni temizlikte idi. Bosu bosuna 60 tl odedim. gazi genellikle full den aliyorum.
    Hepsiburadadan motor silk aldim onu da eklettim bugun. Su anda kargo dahil 49 tl hepsiburadada.
    Aracim normalde yag eksiltmezdi ama contalar degistikten sonra 1000 km gecti ve yag eksiltmisti niye olabilir?



    quote:

    Orijinalden alıntı: alptekin_206

    Çağrı arkadaşımız ne yaptı acaba düzeldi mi problemi?

    Sayin bdogan2002

    Hangi contayi degistirdiniz onu belirtin yardimci olalim. Ornegin silindir kapak contasindan bahsediyorsaniz yeni conta takilmadan once eski oturma yuzeyi yani silindir kapaginin ustu temizlenmelidir. Eski conta,pislik vb artiklarinin ustune oturttuysa aralardan yag kacirabilir.

    Arkadaslar yag kaciran bir yer su an icin bulamadik. Arabanin calismasi cok iyi. Rolantide vs titreme bile yok. Silindir kapak contasi degisti diye yag yakmaya baslamaz dimi? Yag yaksa belirtileri ne olur?

    Egzozdan mavi duman atar yağ yakarsa. Ayrıca korkulacak bir sorun yok. Kapak conta değişimi sonrası bir miktar yağ azalması normal. Relax . Tekrar kontrole gideceksin zaten muhtemelen.

    Volverin dun kapak sıkıldı. Yine yag eklemisler. Biraz once baktim gaza basip egzosun altina baktigimda yerde siyah leke vardi. Elimi surdum elime de gecti. Bu koydugum motorsilkten dolayi olabilir mi? Kurumlari mi temizliyordur.
    Yag yakma conta degisimi oncesi yoktu. Usta bir seyleri yanlis yapmis olabilir mi? Zincirde sente atlama vs gibi. Arabanin cekisi gayet iyi.
    Tesekkurler yardimlariniz icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arkadaşlar 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury lerde otomatik kilitlenme var. Bence Teknalarda da bu özelliğin olması gerekiyor, sonuçta benzer özelliklere sahipler hatta Teknalar daha donanımlı. Bence bir servise danışıp sormak lazım.

    Kıskandım şimdi 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury'leri. Zaten katıksız hakiki orjinal japon 2000-2003 almeralar.

    2000-2003 arası almeralarda ön tampon arkası koruma demiri mevcut ama 2004-2008 arası almeralarda yaya guvenlıgını daha da arttırmak için bu koruma demiri yok. En ufak birşeyde tampon radyatöre, radyatör motora dayanacak kadar basit duruyor bu kafamı kurcalıyor. Fakat incelemiştim ön şasinin bittiği uçlarda koruma demiri takmak için vida yerleri mevcut. Birebir 2000-2003 arası almera tampon demiri alınıp takılabilir diye düşünüyorm fakat yaya dışında araca başka bir zararı olur mu diye şüpheliyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arkadaşlar 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury lerde otomatik kilitlenme var. Bence Teknalarda da bu özelliğin olması gerekiyor, sonuçta benzer özelliklere sahipler hatta Teknalar daha donanımlı. Bence bir servise danışıp sormak lazım.

    Kıskandım şimdi 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury'leri. Zaten katıksız hakiki orjinal japon 2000-2003 almeralar.

    2000-2003 arası almeralarda ön tampon arkası koruma demiri mevcut ama 2004-2008 arası almeralarda yaya guvenlıgını daha da arttırmak için bu koruma demiri yok. En ufak birşeyde tampon radyatöre, radyatör motora dayanacak kadar basit duruyor bu kafamı kurcalıyor. Fakat incelemiştim ön şasinin bittiği uçlarda koruma demiri takmak için vida yerleri mevcut. Birebir 2000-2003 arası almera tampon demiri alınıp takılabilir diye düşünüyorm fakat yaya dışında araca başka bir zararı olur mu diye şüpheliyim.

    Tampon traversini özellikle tornacıya gidip destek metal puntalattıracam. yaza fotolayacam. malzemeleri yavaş yavaş topluyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdogan2002

    Volverin dun kapak sıkıldı. Yine yag eklemisler. Biraz once baktim gaza basip egzosun altina baktigimda yerde siyah leke vardi. Elimi surdum elime de gecti. Bu koydugum motorsilkten dolayi olabilir mi? Kurumlari mi temizliyordur.
    Yag yakma conta degisimi oncesi yoktu. Usta bir seyleri yanlis yapmis olabilir mi? Zincirde sente atlama vs gibi. Arabanin cekisi gayet iyi.
    Tesekkurler yardimlariniz icin.

    Bor power olsa sahtesi çok var keçeleri parçalamıştır diyeceğim ama m.silk koymuşsunuz. Bundan olduğunu sanmam. Ama aracı lifte kaldırıp altını detaylıca inceleyin. ön-arka-prizdirek keçeleri, aks keçeleri, karter contası gibi yerler var yağ kaçağı olabilecek. Muhtemelen dediğim yerlerdendir söylediğinize göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: Çağrı Kendigül- 07 -

    quote:

    Orijinalden alıntı: volverin33

    quote:

    Orijinalden alıntı: mericok

    Arkadaşlar 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury lerde otomatik kilitlenme var. Bence Teknalarda da bu özelliğin olması gerekiyor, sonuçta benzer özelliklere sahipler hatta Teknalar daha donanımlı. Bence bir servise danışıp sormak lazım.

    Kıskandım şimdi 2000-2003 arasında üretilen Almera Luxury'leri. Zaten katıksız hakiki orjinal japon 2000-2003 almeralar.

    2000-2003 arası almeralarda ön tampon arkası koruma demiri mevcut ama 2004-2008 arası almeralarda yaya guvenlıgını daha da arttırmak için bu koruma demiri yok. En ufak birşeyde tampon radyatöre, radyatör motora dayanacak kadar basit duruyor bu kafamı kurcalıyor. Fakat incelemiştim ön şasinin bittiği uçlarda koruma demiri takmak için vida yerleri mevcut. Birebir 2000-2003 arası almera tampon demiri alınıp takılabilir diye düşünüyorm fakat yaya dışında araca başka bir zararı olur mu diye şüpheliyim.

    Tampon traversini özellikle tornacıya gidip destek metal puntalattıracam. yaza fotolayacam. malzemeleri yavaş yavaş topluyorum.

    tampon traversi neresi oluyor ?




  • işte 2004-2008 model arası bir almeraya sonradan ilave olarak takılan tampon demir örneği

     NISSAN ALMERA KLÜBÜ
  • http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-oto-arac-audio-system-nissan-almera-1995-2010-arasi-usb-sd-aux-aparati-67422360/detay/ Arkadaslar bu urun hakkinda ne dusunuyorsunuz? Almeralara teyp arkasinda cd-changer girisi varmidir ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.