DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Ağır Depresyondayım DH yardım edin - ne yapmalıyım?
26
Cevap
0
Favori
7.822
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Ağır Depresyondayım DH yardım edin - ne yapmalıyım?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Şubat 2010 23:55:38
      arkadaşlar şu son 2 senedir kendimi çok kötü hissediyorum hiç bir şeyden mutlu olmuyorum gülsem bile içim mutsuz hayatta hiçbir maddi sıkıntım yok, bir sorunumda yok ama içimden geliyor bu mutsuzluk nedenini çözemedim bir türlü gelecek ile ilgili kaygımda yok sizce bu durum neden aşağıdaki testi çözdüm ağır depresyon çıktım Birisi bana mutluluğun formülünü söylesin


      http://www.depresyonbel....net/depresyon_testi.htm


      _____________________________

      Saat Babadan Alınır saatbaba.com
    • Binbaşı
      1601 Mesaj
      01 Mart 2010 00:00:17
      Sağ elinde mutsuzlukların, sol elinde mutlulukların var. Hangi tarafı görürsen o şekilde yaşarsın. Eğer birşeye üzülecek olsam bugüne kadar yaşadıklarım için 2 yıl depresyona girebilirim. Fakat işime gelmediği için sol elime bakıyorum. Sen de öyle yap, küçük de olsa zevk alıp mutlu olduğun şeyler vardır. Onlara yoğunlaş.



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2010 00:05:24
      ben anlatsam şimdi dağ ağlar.

      Nedenini söyleyeyim kafanı ve fiziki gücünü boş bırakıyorsun sürekli bişeylerle ugrasman lazım.
      Spor salonuna git zayıflama body falan. kendine hafta sonu için bi amaç belirle ama yapacagın işte ARKADAŞLARIN olsun.Burası çok önemli.Kendine bi yedek kulubesı yapman lazım boyle canın sıkıldıgında mesgul olabılecegın.Spor mesela pskolojık sıkıntıların cogunu alır insandan.Ama böyle zorunlu olarka yapacaksın.KAfandaki sıkıntı bilegine dönüşmeli hırsını o şekilde almalısın.Param var vaktim de var diyorsan Spora başla.Bide sanal dünyalardan uzak dur.


      _____________________________



      Ruhumun Anısına ; Çünkü Biz Aslında Kaybettiklerimiziz...
    • Yüzbaşı
      908 Mesaj
      01 Mart 2010 00:11:55

      quote:

      Orijinalden alıntı: maswey

      arkadaşlar şu son 2 senedir kendimi çok kötü hissediyorum hiç bir şeyden mutlu olmuyorum gülsem bile içim mutsuz hayatta hiçbir maddi sıkıntım yok, bir sorunumda yok ama içimden geliyor bu mutsuzluk nedenini çözemedim bir türlü gelecek ile ilgili kaygımda yok sizce bu durum neden aşağıdaki testi çözdüm ağır depresyon çıktım Birisi bana mutluluğun formülünü söylesin



      formulu:
      guzel bir psikiyatrist ve guzel birkac renkli ilac.



      _____________________________

      Geçmiş günü beyhude yere yad etme, Bir gelmemiş an için feryat etme, Geçmiş gelecek masal bunlar hep Eğlenmene bak ömrünü berbat etme. Niceleri geldi, neler istediler, Sonunda dünyayı bırakıp gittiler. Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi? O gidenler de hep senin gibiydiler. Dünyada ne var kendine dert eyleyecek, Bir gün gelecek ki can bedenden gidecek. Zümrüt çayır üstünde, sefa sür iki gün ... Zira seninde üstün de otlar bitecek ...


      efexor xr - prozac - valdoxan - xanax - abilify - norodol
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2010 00:26:47











      _____________________________


      'The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.' HOUSE M.D
    • Yüzbaşı
      883 Mesaj
      01 Mart 2010 00:43:22
      soğuk duş yap her sabah çok rahat geçer....
      ama üşenir yapmazsan geçmezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... gouk duş bide üstüne sıcak neskafe iç maddi sıkıntın yokmuş bide kendine güzel spor kemik gözlük al dolaş sağda solda hayvan besle kedi köpek evinde değil bahcede orada burada....

      2 günde geçer....
      SOGUK DUŞ HER GÜN SABAH YAP


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2010 02:18:30

      quote:

      Orijinalden alıntı: Tai-chi



      Alıntıları Göster



      formulu:
      guzel bir psikiyatrist ve guzel birkac renkli ilac.



      saçma sapan tavsiyelerde bulunmayın ilaçlar hafıza kaybı yapıyor vucudun uyusuyor ortalıkta mal gibi gezıyorsun ben akıl hastanesınde bıle yattım Günlük aldııgm ilaç sayısı 6 dan aşagı düşmüyordu önemli olan kafayı boş bırakmamak sürekli meşgul etmek


      _____________________________



      Ruhumun Anısına ; Çünkü Biz Aslında Kaybettiklerimiziz...
    • Yarbay
      2347 Mesaj
      01 Mart 2010 07:39:43
      Arabayı kullanırken, dikiz aynasına bakarak kullanmayınız önünüze bakınız; çünkü arkadaki olayları değiştirmek mümkün değildir.
      - Erdal Karamercan

      lafın saçmalığına bak ya abandım mı frene görür o arkadakiler ayrıca geri vites denen bir şey var kim bu erdal karamercan ya saçma sapan lafıyla deli etti beni


      _____________________________

    • Yarbay
      3227 Mesaj
      01 Mart 2010 07:51:48

      quote:

      Orijinalden alıntı: Yeraltından Notlar

      ben anlatsam şimdi dağ ağlar.

      Nedenini söyleyeyim kafanı ve fiziki gücünü boş bırakıyorsun sürekli bişeylerle ugrasman lazım.
      Spor salonuna git zayıflama body falan. kendine hafta sonu için bi amaç belirle ama yapacagın işte ARKADAŞLARIN olsun.Burası çok önemli.Kendine bi yedek kulubesı yapman lazım boyle canın sıkıldıgında mesgul olabılecegın.Spor mesela pskolojık sıkıntıların cogunu alır insandan.Ama böyle zorunlu olarka yapacaksın.KAfandaki sıkıntı bilegine dönüşmeli hırsını o şekilde almalısın.Param var vaktim de var diyorsan Spora başla.Bide sanal dünyalardan uzak dur.



      Kesinlikle katılıyorum. Meşgul olman lazım. Bir işle meşgul olman lazım. Haayatını sorgulayacak fırsatı vermeyeceksin kendine. İşe yaradığını hissedireceksin.


      _____________________________


      ))) Kablosuz İmza Teknolojisi (((
      [50]Yerleşik yerel geri döngü http sunucusunun çıkardığı seçilmiş akışlı dosya...
      Nick - Avatar - İmza uyumu
    • Yarbay
      2325 Mesaj
      01 Mart 2010 07:53:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: Yeraltından Notlar



      Alıntıları Göster



      saçma sapan tavsiyelerde bulunmayın ilaçlar hafıza kaybı yapıyor vucudun uyusuyor ortalıkta mal gibi gezıyorsun ben akıl hastanesınde bıle yattım Günlük aldııgm ilaç sayısı 6 dan aşagı düşmüyordu önemli olan kafayı boş bırakmamak sürekli meşgul etmek


      ve daha bir sürü sağlık sorununu yanında getiriyor derken asıl bunalımı insana yaşatıyor.uzak durun derim haplardan.

      bitkisel çaylar için derim.beyaz çikolata yiyin,crunch yiyin.form pirinç patlağı,pringles,kaju,sucuk gibi şeyler yemeye çalışın.enerji gelicek canlanacaksınız.dilinize ise lezzet gelecek.BİOTİN için.solgar 60'lık biotin satılıyor.Multibionta için.GNC mega men için.gerçekten inanılmaz iyi.

      bunalım müzikleri silin bilgisayardan.tvde spor kanallarına bakın belgesel kanallarına bakın.yağmuru dinleyin.dışarı çıkın ıslanın.ılık bir duş alın.

      benim dediklerimin hepsini değil,çeyreğini bile yapsanız sonuca ulaşacaksınız.

      inanın bana.

      mizah dergileri v.s komedi filmleri bana tat vermiyodu.yukardaki şeyler bana tat vermeye başladı ve melankoliyi üzerimden attım.herkes farklı biçimde atar ama üstte saydıklarım genel zevke hitap ediyor düşüncesindeyim.




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MİY1988 -- 1 Mart 2010; 7:54:23 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2010 07:54:13
      Depresyon günümüz hastalığı oldu zaten içi sıkılan "ay depresyona girdim" deyip bi triplere giriyor


      _____________________________

      Apartmanımdan nefret ediyorum,
      Sokağımdan nefret ediyorum,
      Semtimden nefret ediyorum,
      Bu şehirden nefret ediyorum,
      Hepinizden nefret ediyorum,
      İnsanlardan nefret ediyorum,
      Aslında ben bu dünyadan nefret ediyorum.
    • Yüzbaşı
      526 Mesaj
      01 Mart 2010 07:55:51
      Bana tek gereken şey biraz daha uyku.


      _____________________________

    • Yarbay
      2325 Mesaj
      01 Mart 2010 08:01:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: Lahkesis

      Bana tek gereken şey biraz daha uyku.

      3 senedir uykusuzluk çekiyordum.Ne yaptım anlatayım.doğadan marka "relax" serisi bitki çayı aldım.

      multibionta içiyorum günde 1 tane.

      biotin (solgar) günde 3 tane

      ve şu an uykum iyi sayılır.Ki ben uyku felci olmaktan korkuyorum.yüzüm,kollarım uyuşuyor böyle hissetmiyorum adeta.kalbim tekliyor,beynimden geçen kanı hissediyorum adeta derken 2-3 gündür iyi sayılırım şu haplarla.yeni başladım zaten 5 gün falan oldu.

      belirtmekte fayda var dünden beri uyumadım. :) uykusuzluktan değil tabi bugün sabahlamak istedim tabi aşırı uykum var şu an. :) uyursam akşama doğru uyanırım.o yüzden duş alıcam uyumicam:)

      *alacağınız eczanedeki doktor bey&hanıma mutlaka sorun bu ilacın yan etkileri var mı diye.Nitekim multibiontayı günde 2-3 defa alabiliyorum ama babamda çarpıntı yapıyor.1 defa bile alamıyor.bünyeye göre değişir.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MİY1988 -- 1 Mart 2010; 8:09:54 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      308 Mesaj
      01 Mart 2010 08:25:25
      Tavsiyeler bir yana doktora da git.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2010 08:26:40
      dogru bunalım şarkılarından uzak duracaksın.sana yap demiyorum ama tiesto tarzı böyle kopuk şeyler bu durumda dinleyebilir misin bilmiyorum ama yani hayata karşı hede-hödö yapmak bişiyi degiştirmiyor ya bunu anladım ben.Agla zırla isyan et bişi kazandırmıyor.Müzik destek gibi bişi ya arkandan uçuruma itiyor yada yürürken ilk adımı atman için itiyor.

      Bu şarkı olayına gelince sanırım insan istemeden kendini hipnoz ediyor.


      _____________________________



      Ruhumun Anısına ; Çünkü Biz Aslında Kaybettiklerimiziz...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Mart 2010 09:35:49
      ilaçlar geçici çözüm.
      uğraş bulmalısın. bana da sık sık oluyor.


      _____________________________

      Cursed is the ground because of you; through painful toil you will eat of it all the days of your life. It will produce thorns and thistles for you, and you will eat the plants of the field. By the sweat of your brow you will eat your food until you return to the ground.
    • Uzaklaştırılmış 9 gün cezanın, 8 gün 9 saat 8 dakika kadarı kaldı.
      01 Mart 2010 09:38:23

      quote:

      Orijinalden alıntı: Cumhuriyet.

      Sağ elinde mutsuzlukların, sol elinde mutlulukların var. Hangi tarafı görürsen o şekilde yaşarsın. Eğer birşeye üzülecek olsam bugüne kadar yaşadıklarım için 2 yıl depresyona girebilirim. Fakat işime gelmediği için sol elime bakıyorum. Sen de öyle yap, küçük de olsa zevk alıp mutlu olduğun şeyler vardır. Onlara yoğunlaş.



      niye sağ eline mutsuzlukları alıyorsun?

      Sevap meleği bile sağ omuzdadır

      Mutluluk sağ tarafta,mutsuzluklar sol tarafta olacak


      _____________________________

      İnsan, insan olduğu için mutludur. Başka bir şey için değil, ulan!
    • Uzaklaştırılmış 9 gün cezanın, 8 gün 9 saat 8 dakika kadarı kaldı.
      01 Mart 2010 09:41:01

      quote:

      Orijinalden alıntı: maswey

      arkadaşlar şu son 2 senedir kendimi çok kötü hissediyorum hiç bir şeyden mutlu olmuyorum gülsem bile içim mutsuz hayatta hiçbir maddi sıkıntım yok, bir sorunumda yok ama içimden geliyor bu mutsuzluk nedenini çözemedim bir türlü gelecek ile ilgili kaygımda yok sizce bu durum neden aşağıdaki testi çözdüm ağır depresyon çıktım Birisi bana mutluluğun formülünü söylesin


      http://www.depresyonbel....net/depresyon_testi.htm


      Kanarya veya muhabbet kuşu al besle alıştır


      _____________________________

      İnsan, insan olduğu için mutludur. Başka bir şey için değil, ulan!
    • Yüzbaşı
      743 Mesaj
      01 Mart 2010 10:26:33
      oha o teste göre aşırı depresyondayım.hadi ya hiç farkında değilim


      _____________________________

      .
    • Yüzbaşı
      279 Mesaj
      01 Mart 2010 10:32:21
      Basshunter klipleri izle. Teste göre göre puan 54 ağır depresyon gerçek den öyle.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soultrex -- 1 Mart 2010; 10:46:38 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2053 Mesaj
      01 Mart 2010 10:36:42
      Ferdi'ye vur


      _____________________________

      Pentax K5
      pentax 55mm f/1.4 sdm
      pentax 35mm macro limited
    • Yüzbaşı
      608 Mesaj
      01 Mart 2010 10:37:59



      _____________________________


      Dünya böylesine güzel olurmuydu yine,
      diplomasını çerçeveleyip para kazanma derdine düşseydi Dr.CHE,
      yüreğini dağlara asmak yerine..
      Ernesto Che Guevara
    • Binbaşı
      1233 Mesaj
      01 Mart 2010 10:40:20
      31 puan aldim testten orta derece depresyondaymisim =D


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Binbaşı
      1601 Mesaj
      01 Mart 2010 21:33:26

      quote:

      Orijinalden alıntı: kertemeyenkele



      Alıntıları Göster



      niye sağ eline mutsuzlukları alıyorsun?

      Sevap meleği bile sağ omuzdadır

      Mutluluk sağ tarafta,mutsuzluklar sol tarafta olacak

      Tamam arkadaşım kusura bakma, sola baktığın için mutsuzmuşsun depresyondaymışsın. Bundan sonra sağ eline bak lütfen



      Sağ el sol el temsiliydi, yani mutluluk sağda solda değil


      _____________________________

    • Çavuş
      73 Mesaj
      01 Mart 2010 21:37:07
      Aşırı depresyon çıktı benim?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      520 Mesaj
      01 Mart 2010 22:11:27
      İstanbul Attack dinle

      çok ciddiyim

      bir müzik sisteminde dinlersen daha etkili olur

      bir de altına bir araba çekersen

      tadına doyulmaz.

      dert varsa çözüm de var.



      _____________________________

    • Yarbay
      2725 Mesaj
      01 Mart 2010 22:30:41

      quote:

      Orijinalden alıntı: Cumhuriyet.

      Sağ elinde mutsuzlukların, sol elinde mutlulukların var. Hangi tarafı görürsen o şekilde yaşarsın. Eğer birşeye üzülecek olsam bugüne kadar yaşadıklarım için 2 yıl depresyona girebilirim. Fakat işime gelmediği için sol elime bakıyorum. Sen de öyle yap, küçük de olsa zevk alıp mutlu olduğun şeyler vardır. Onlara yoğunlaş.


      Çok doğru.

      Bu arada bu belirtilerin hepsi bende var la.


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Ağır Depresyondayım DH yardım edin - ne yapmalıyım?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.