Şimdi Ara

Geely kullanıcıları platformu (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.208
Cevap
17
Favori
425.505
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla onu bunu bilmem kopya mopya adamlar yapmış arkadaş . bisiklet bile üretemediğimiz bir ülkede yaşıyorsak bu adamlarla dalga geçmeye hakkımız yok derim ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx

    valla onu bunu bilmem kopya mopya adamlar yapmış arkadaş . bisiklet bile üretemediğimiz bir ülkede yaşıyorsak bu adamlarla dalga geçmeye hakkımız yok derim ben.

  • bence tasarımı nereden aldığı ya da çaldığı önemli değil. mesele bu firma memlekete ucuz ve kaliteli araç satıp satmadığı... beni alakadar etmiyor nereden esinlendiği. eminim geely konusunu takip eden bir çok insanı da alakadar etmiyordur. burada konuşulması gereken şey bence geely araçlarının performansı, kullanıcıların tarafsız yorumlarıdır. lütfen gereksiz tartışmalarla sayfa fazlalığı olmasın insanlar sağlıklı bir şekilde istedikleri bilgilere ulaşsın. teşekkür ederim.
  • sayın aykut gültekin eğer geely kullanıcı iseniz sizin de aracınız hakkında bilgileri ve tarafsız yorumlarınızı fotoğraflar eşliğinde alabilir miyiz? bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx

    valla onu bunu bilmem kopya mopya adamlar yapmış arkadaş . bisiklet bile üretemediğimiz bir ülkede yaşıyorsak bu adamlarla dalga geçmeye hakkımız yok derim ben.

    katılıyorum
  • Sayın aykutsarı, Bu başlığı ilk başta ben açtım, geçmiş sayfalarda kullandığım araç olan geely famila mk ile ilgili elimden geldiğince tarafsız eleştirilerimi yapmaya çalıştım. Eğer özel olarak mk familia ile ilgili sorularınız varsa elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. Teşekkürler.
  • Sıfır aldığım geely fc aracımda hemen hemen 1 haftayı dolduracağım...aracım 250 km oldu.devamlı takip ediyorum araç hakkında çok atılıp tutuluyor öncelikle şunu söyliyim bizim ülkemizin bizlere yıllarca tofaş kuş serisini nasıl kakaladıklarını bildiğimiz halde bu gerçeği görmezden gelip geely hakkında öyle böyle şeyler konuşuluyor iddia ediliyor ben ise bunların hiç birini kabul etmiyorum.şu da bir gerçekki fc aracım logan olsun albea olsun accent era olsun clio symbol olsun hepsinden bütün özellikleri ile kat kat üstün ve bu konuda çok iddialıyım her türlü de yarışabilirim.bugün fc aracıma bir arkadaş bindi babası geçen hafta aveo 1.2 almış 30 bin tl ye varmış ve benim aracımdaki donanımın yarısı bile yok...benim araca arkadaş resmen aşık oldu bizim yeni aldığımız araca 10 çeker diyor buda ayrı bir gerçek.neymiş mercedesten çalmışlar audiden çalmışlar.bu beni fazla ilgilendirmiyor ben 25 bin tl ye 40-50 bin tl arasındaki bir aracın donanımını satın aldım mı o iş orda bitiyor.arkadaş dacia logan ı bile 28 bin tl ye satıyorlar arka camlar elektrikli değil tek hava yastığı klima bile yok olsa da analog.neymiş içinde renault clio motoru varmış olsun arkadaş benim fc aracımdada son nesil dvvt euro 5 motor var:-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pymmemo -- 4 Mart 2012; 13:01:57 >




  • sayın aykut gültekin ilginiz için teşekkürler. benim tekrar yorum almak istemekteki amacım 2 yıl içindeki izlenimlerinizi almaktır. araç size nasıl hizmet etti herhangi bir sorun yaşattı mı masraf çıkarıyor mu ne kadar kilometre yaptınız bunun gibi geniş bir 2 yıl değerlendirmesi yaparsanız gerçekten çok sevinirim. yazın sonuna doğru bende bir fc ya da ec7 düşünüyorum. kullanıcıların tarafsız yorumları çok önemli. eminim benim için olduğu kadar diğer takipçiler için de önemlidir. yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler.
  • Bence Megane ve Fluence ile karşılaştırılmalı.

     Geely kullanıcıları platformu


    Büyük boy : http://postimage.org/image/j4rthdfcz/full/

     Geely kullanıcıları platformu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntr34 -- 5 Mart 2012; 13:34:21 >




  • Arkadaşlar, ne kadar kibarız Geely kullanıcıları olarak, Sayın Aykut Gültekin, gibi hitap tarzları ne kadar hoş. Umarım böyle devam eder...

    Bu arada bir kaç yorum. FC'nin kalöriferi çok hızlı ısıtmıyor ancak otomatik moda alınca güzel oluyor. Auto moduna alınca fan hızı, üfleme alanı vs kendisi yapıyor. Güzelmiş. Ancak tekrarlıyorum, ıstıma hızı yavaş. Motor sıcakken bile yavaş ısıtıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY

    Arkadaşlar, ne kadar kibarız Geely kullanıcıları olarak, Sayın Aykut Gültekin, gibi hitap tarzları ne kadar hoş. Umarım böyle devam eder...

    Bu arada bir kaç yorum. FC'nin kalöriferi çok hızlı ısıtmıyor ancak otomatik moda alınca güzel oluyor. Auto moduna alınca fan hızı, üfleme alanı vs kendisi yapıyor. Güzelmiş. Ancak tekrarlıyorum, ıstıma hızı yavaş. Motor sıcakken bile yavaş ısıtıyor.

    Motor sıcakken o kadar yavaş olmaması lazım. Oto (auto) modundan çıkarıp Ayarları manuel yapın. Üfürme hızını ve sıcaklığı kendiniz ayarlayın fark olacakmı acaba. Birde arka cam/ayna ısıtma tuşu hepsinden bağımsız çalışıyor buda güzel. O yüzden camda ve aynada buğu olmaması için bu tuşa basmak gerekli. ön can ısıtma klimayla beraber çalışıyor. Benim izlenimim bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AykutSarı

    sayın aykut gültekin ilginiz için teşekkürler. benim tekrar yorum almak istemekteki amacım 2 yıl içindeki izlenimlerinizi almaktır. araç size nasıl hizmet etti herhangi bir sorun yaşattı mı masraf çıkarıyor mu ne kadar kilometre yaptınız bunun gibi geniş bir 2 yıl değerlendirmesi yaparsanız gerçekten çok sevinirim. yazın sonuna doğru bende bir fc ya da ec7 düşünüyorum. kullanıcıların tarafsız yorumları çok önemli. eminim benim için olduğu kadar diğer takipçiler için de önemlidir. yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler.

    2 yıllık değerlendirme olarak düşüncelerimi şöyle özetleyebilirim:
    Öncelikle arıza konusu 2 yıllık kullanımım süresince iki arıza ve bir kronik arıza yaşadım, iki arızadan ilki kontağı açtıktan sonra gösterge panelinde yanan hava yastığı kontrol ışığı sönmüyordu, servise gittim ve hava yastığı lambasının arkasında elektriksel bir arızadan bahsettiler tam detayını anlamadım ama halledildi, ikinci arıza ise daha yeni oldu ve henüz servise gitmedim, müzik sisteminde radyo dinlerken, radyo kanalı birden bozuluyor, sonra geri geliyor, önce frekanslardan sandım ama bütün radyolarda ve yayının çok güçlü olduğu noktalarda bile yapıyor, ilginç olansa ön camda gömülü radyo anteni var bu araçta oraya elimi götürünce yayın düzeliyor, yani cama gömülü radyo anteninde sorun varmış gibi geldi bana ama henüz servise gidemedim. Kronik sorunuma gelince, aracı ilk aldığımdan beri yağışlı havalarda park sensörü arkada birşey varmış gibi ötüyor, bir kaç kere servis sensörleri kontrol etti, sensörleri temizledi, düzelmiş gibiydi ama tekrarlıyor, aracı ilk aldığımdan beri bu sıkıntı hiç geçmedi, açıkçası daha önce forumda birkaç arkadaşa sormuştum, sanki bana sensör üzerindeki damlaları cisim olarak algılıyor gibi geliyor, yani tüm araçlarda aynı sıkıntılar varmış gibi, arkadaş sıfır golf aldı onda da aynı şeyi gördüm, ama forumdan bazı arkadaşlar aracı ilk aldığımda kendi araçlarında böyle bir sıkıntı olmadığını söylemişlerdi, burdan tekrar sorayım bari, park sensörü yağışlı havalarda arkada cisim varmış gibi algılıyor mu? sizin araçlarda varmı böyle bir sıkıntı, veya başka marka model araçlarda rastladınız mı?
    Son olarak, araç 2 yıldır beni yolda bırakacak, yada gerçekten üzecek bir arıza çıkarmadı, şu anda ise ilk başta da söylediğim gibi verdiğim parayı hak ettiğine inanıyorum...
    Birde 2 yılı dolduran arkadaşlar varsa birşey soracağım, benim araçta özellikle kilit taşlı yollarda sağ ön ve sağ arka tekerden tıkırtılar gelmeye başladı, anladığım kadarıyla ön düzen ve arka bağlantılarda boşluklar oluştu, bu süre ön ve arka bağlatılarda tıkırtı çıkartması için bir aracın kısa bir süremidir sizce? sizin araçlarınızda durum nedir? Yoksa Gaziantep in yolllarının çok çok bozuk olması bu süreyi kısaltmış olabilir mi? Bu konudaki fikirleriniz nedir?
    Dediğim gibi genel olarak ilk baştaki izlenimlerimle hemen hemen aynı şeyleri düşünüyorum, eğer gerçekten paranız varsa 45-50 bin tl araca ayırma imkanınız varsa illa da geely alın demiyorum, ama ödediğiniz bedele göre elinize geçene bakacak olursak yani fiyat performansa kesinlikle verdiğiniz parayı hak edeceğine inanıyorum... Teşekkürler.




  • Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık 4-5 ay içinde yeni bir araç almaya niyetliyim. Geely son haftalarda dikkatimi çekti. Önceleri aracı Çin malı olduğu çok önemsemiyordum ama Volvo'yu satın almaları, satın almanın ardından çıkan Volvo modellerinin eski çizgiyi sürdürmeleri fikirlerimi değiştirdi. Geely'nin güvenlik ve motor standartları noktasında hemen her modelinde yükselen bir trend izliyor olması da gelecekte bu markayı daha çok duyacağımızın işareti diye düşünüyorum.

    Henüz aracı showrooma gidip görme, test etme şansım olmadı. Ancak birkaç noktada aklıma soru işaretleri takıldığı için tecrübeli Geely araç sahiplerinin görüşlerine başvurmak istedim:

    - Araçla ilgili güvenlik konusunda artık pek bir kaygım yok. Çünkü hem almak istediğim FC modelinin hem de Emgrand'ın yurtdışında güvenlik konusunda kendisini ispatladıklarını düşünüyorum.

    - Motorla ilgili görebildiğim ilk ortak şikayet yakıtın tasarruflu olmamasıyla ilgiliydi. Almak istediğim FC modelinin ortalama 1200 kg geldiğini düşünürsek çok aşırı bir yakıt performansı zaten beklemek pek mümkün değil. Ancak öyle uçuk yorumlarda varki, insan şüphe etmiyor değil. Benim sormak istediğim araç rodaj süresini tamamladıktan sonra lpg ile şehir içi 9-10 lt şehir dışı 7-8 lt standartını yakalayabilir mi? Araçlarınızın yakıt sarfiyatları nasıl? (özellikle FC modelinin)

    - İkinci tereddüte düştüğüm nokta aracın yokuşlarda tırmanma ve ilk hareketi ile ilgili.. İlginç bazı yorumlar var, aracın belli bir eğimdeki yokuşta kalkmadığı şeklinde.. Rodaj süresince zaten yokuşlarda araç kullanımı tavsiye edilmez ama normaldede böyle bir sorun var mı? 3-4 kişi ve ortalama bir bagaj ile aracın yokuş performansı nasıl acaba? Çok aşırı bayılma, gaz yememe, tırmanamama gibi sorunlar oluşuyor mu? İstanbul ve Kocaeli çevresinde aracı kullanacağım için özellikle bu konu benim için önemli.

    - Bir diğer merak ettiğim konu ise özellikle belli bir süre ve km sonrasında araçta yıpranma nasıl gerçekleşiyor? Yani aşırı yıpranan, sürekli bakım isteyen veya değişen parçaları var mı? Kronik arızaları bulunuyor mu?

    - Son olarak araç sahipleri objektif bir biçimde gözlemleyecek olurlarsa aracın artı ve eksilerini benim gibi kararsız arkadaşlar için belirtebilir mi?

    Yorum yazan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkurtuldu

    Arkadaşlar merhaba,

    Yaklaşık 4-5 ay içinde yeni bir araç almaya niyetliyim. Geely son haftalarda dikkatimi çekti. Önceleri aracı Çin malı olduğu çok önemsemiyordum ama Volvo'yu satın almaları, satın almanın ardından çıkan Volvo modellerinin eski çizgiyi sürdürmeleri fikirlerimi değiştirdi. Geely'nin güvenlik ve motor standartları noktasında hemen her modelinde yükselen bir trend izliyor olması da gelecekte bu markayı daha çok duyacağımızın işareti diye düşünüyorum.

    Henüz aracı showrooma gidip görme, test etme şansım olmadı. Ancak birkaç noktada aklıma soru işaretleri takıldığı için tecrübeli Geely araç sahiplerinin görüşlerine başvurmak istedim:

    - Araçla ilgili güvenlik konusunda artık pek bir kaygım yok. Çünkü hem almak istediğim FC modelinin hem de Emgrand'ın yurtdışında güvenlik konusunda kendisini ispatladıklarını düşünüyorum.

    - Motorla ilgili görebildiğim ilk ortak şikayet yakıtın tasarruflu olmamasıyla ilgiliydi. Almak istediğim FC modelinin ortalama 1200 kg geldiğini düşünürsek çok aşırı bir yakıt performansı zaten beklemek pek mümkün değil. Ancak öyle uçuk yorumlarda varki, insan şüphe etmiyor değil. Benim sormak istediğim araç rodaj süresini tamamladıktan sonra lpg ile şehir içi 9-10 lt şehir dışı 7-8 lt standartını yakalayabilir mi? Araçlarınızın yakıt sarfiyatları nasıl? (özellikle FC modelinin)

    - İkinci tereddüte düştüğüm nokta aracın yokuşlarda tırmanma ve ilk hareketi ile ilgili.. İlginç bazı yorumlar var, aracın belli bir eğimdeki yokuşta kalkmadığı şeklinde.. Rodaj süresince zaten yokuşlarda araç kullanımı tavsiye edilmez ama normaldede böyle bir sorun var mı? 3-4 kişi ve ortalama bir bagaj ile aracın yokuş performansı nasıl acaba? Çok aşırı bayılma, gaz yememe, tırmanamama gibi sorunlar oluşuyor mu? İstanbul ve Kocaeli çevresinde aracı kullanacağım için özellikle bu konu benim için önemli.

    - Bir diğer merak ettiğim konu ise özellikle belli bir süre ve km sonrasında araçta yıpranma nasıl gerçekleşiyor? Yani aşırı yıpranan, sürekli bakım isteyen veya değişen parçaları var mı? Kronik arızaları bulunuyor mu?

    - Son olarak araç sahipleri objektif bir biçimde gözlemleyecek olurlarsa aracın artı ve eksilerini benim gibi kararsız arkadaşlar için belirtebilir mi?

    Yorum yazan tüm arkadaşlara şimdiden teşekkürler..

    Eğer okuduysanız forumu ben yakıt tüketimimi yazdım. 5. sayfada. FC modeli. Benzinde LPG takmadık henüz. Rodajdan sonra düşüyor yakıt tüketimi. Şu an maşallah 7.6 L/100 km de. LPG dede bu değer yakalanır. Aracı zorlamadan üst devirlere çok çıkmadan kullanmak şartıyla. Devamlı yüksek devirler yakıt tüketimini artırıyor.
    Yokuş olayına gelince rodaj sürecinde çok dik yokuşlarda problem olduğu oluyor özellikle araç doluyken. El freni ile bu dönemde yokuşlarda kalkmak sağlıklı olur.Çok dik yokuşta inat edip zorlanmamalı. Zira debriyaj balatası yanabilir. Sonra rodajı geçince herhangi bir problem olmuyor; kullanım becerisine kalmış debriyaj gaz uyumuyla normal benzinli araçlar gibi kalkıyor. Söz konusu problem rodajda.

    Motor tasarruflu değil demek yanlış olur. CVVT ile gaza bastığın kadar supablar değişiyor. Az basarsan tasarruf edersin. Yoksa fabrika olarak şehiriçi 9 litrelerde bir tüketimin 8 in altına inmesi olanaksız olurdu. Hız istiyosanda gaza basarsın ona göre yakıt tüketimi artar.
    7 aylık henüz kronik bir problem yok çok şükür. İlerisi için birşey demek doğru olmaz.
    Yukarıda symbol ile karşılaştırmadan çok rahat artı ve eksileri görebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ntr34 -- 5 Mart 2012; 13:38:58 >




  • bm34 aydınlatıcı cevabınız için çok teşekkürler.. Önceki sayfaları da daha dikkatli okudum, büyük ölçüde soru işaretleri aklımdan çıktı.

    Sizde sanırım aracınızı sıfır aldınız.. 2011 modellerdeki motor teknolojisi CVVT iken 2012 modellerde F4 DOHC kullanılmış, bildiğim kadarıyla DOHC Honda ve Toyota'nın yeni nesil araçlarındaki motor teknolojisi. Dolayısıyla motor teknolojisinde Geely 2012 modelleri itibarıyla bir iyileştirme yapmış diyebilir miyiz? Yoksa CVVT yakıt tüketimi açısından daha mı avantajlı?
  • Eğer geely'nin türkiye ana sayfasındaki değerlere bakarsanız yenilendiğini görürsünüz araç ağırlıkları değişmiş, fc modelinin beygir gücü arttırılmış. ya da bana öyle geldi :) eski değerleri farklı hatırlıyorum ben yanılıyorsam düzeltin lütfen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AykutSarı

    Eğer geely'nin türkiye ana sayfasındaki değerlere bakarsanız yenilendiğini görürsünüz araç ağırlıkları değişmiş, fc modelinin beygir gücü arttırılmış. ya da bana öyle geldi :) eski değerleri farklı hatırlıyorum ben yanılıyorsam düzeltin lütfen.

    Motor gücü aynı 105 beygir. Tork değerini tam hatırlamıyorum ama sanırım onda da değişiklik yok. Ancak ağırlık değişmiş, değişen bu ağırlık benim ruhsatta yazan ile aynı değer. Ancak ben alırken 1250 Kg gibi bir şeydi internet sitesinde yazan.
  • Çok objektif kanıtlarım yok ama sanırım Geely bu yıl 2011'in üzerinde satış hacmine yaklaşacak. Zira, forum genelinde Geely konusu daha fazla/daha olumlu tartışılır oldu.

    Geely başlıklarındaki mesajların eski tarihli olanları ile yeni tarihli olanları arasında çok büyük YORUM farklılıkları gözlemliyorum.

    Kullanıcı sayısı ve memnuniyet artıyor gibi ne dersiniz?..

    Şahsen yakıt tüketimi 13 Litre iken canım sıkılıyordu. Ama şehiriçi 9,5 Litreleri gördüm ya, artık içim daha rahat. Havalar ısınınca 9 litreyi de görürsem iyice hoşuma gider doğrusu. Yazın İstanbul seyehati planlıyorum toplam 2.000 KM gibi orda da 5-6 Litreleri görürsem ve birde motor uzun yol ile birlikte tam anlamıyla açılırsa değmeyin keyfime...

    Konfordan yana zaten sıkıntım yoktu... İleride kronik bir sorun çıkarma ihtimal ve korkusunu ise hala atamadım üzerimden... Ah şu ÖNYARGILAR...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkurtuldu

    bm34 aydınlatıcı cevabınız için çok teşekkürler.. Önceki sayfaları da daha dikkatli okudum, büyük ölçüde soru işaretleri aklımdan çıktı.

    Sizde sanırım aracınızı sıfır aldınız.. 2011 modellerdeki motor teknolojisi CVVT iken 2012 modellerde F4 DOHC kullanılmış, bildiğim kadarıyla DOHC Honda ve Toyota'nın yeni nesil araçlarındaki motor teknolojisi. Dolayısıyla motor teknolojisinde Geely 2012 modelleri itibarıyla bir iyileştirme yapmış diyebilir miyiz? Yoksa CVVT yakıt tüketimi açısından daha mı avantajlı?

    Merhaba

    Bende bir yıldır EC 7 kullanıyorum.Bizim araçlarda kullanılan motor evet CVVT yakıt tüketimi 2012 modellerlerle kıyaslamadım bilmiyorum ama mesela ben LPG ile Ş.içi 250 280 arası yakıyor kış aylarında buda normal sanırım yazın tekrar normale dönecektir.2012 modeller arttırılmış kalite yeni motor v.s gelecektir.Elimize geçen resimlerde bunu gösteriyor.Ama bence şöyle sağlam bir dizel motor getirmeli 1.6 110 HP civarı çünkü bizim araçların kasa ağır motor zayıf kalıyor,ya daha güçlü benzinliler ama kaçınılmaz olansa dizel motor lazım.Araç ilk zamanlarda rodajda daha yüksekti yakıtı ama zamanla oturdu düzene girdi.Fakat ben şu LPG işine bir türlü alışamadım (daha önceki aracım dizeldi Peugeot 206) bana dizelin tadını vermiyor.Fakat konfor donanım gayet tatminkar siz hangi aracı düşünüyorsunuz bilmiyorum ama yukarda karşılaştırma yapılmış Symbol ile Symbol bu aracın eline su bile dökemez ne kalite ne donanım olarak.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkurtuldu

    bm34 aydınlatıcı cevabınız için çok teşekkürler.. Önceki sayfaları da daha dikkatli okudum, büyük ölçüde soru işaretleri aklımdan çıktı.

    Sizde sanırım aracınızı sıfır aldınız.. 2011 modellerdeki motor teknolojisi CVVT iken 2012 modellerde F4 DOHC kullanılmış, bildiğim kadarıyla DOHC Honda ve Toyota'nın yeni nesil araçlarındaki motor teknolojisi. Dolayısıyla motor teknolojisinde Geely 2012 modelleri itibarıyla bir iyileştirme yapmış diyebilir miyiz? Yoksa CVVT yakıt tüketimi açısından daha mı avantajlı?

    Evet bizde sıfır aldık...

    CVVT

    Continuous variable valve timing

    DVVT

    Dynamic variable valve timing

    variable valve timing:değişken supap zamanlaması
    Continuous: sürekli
    Dynamic: dinamik yani Hareketli, her an değişebilen, devinimsel.
    Burdanda görüldüğü gibi motor aynı motor ismi değişik. Yakıt tüketimi için aynı faydaları sağlıyor.

    CVVT de kullanılan motor tipide DOHC tipi motor, bir fark yok. CVVT ile DVVT Aynı teknoloji. Bu teknolojileri kullanan firmalar farklı farklı adlar veriyorlar. Herbiri kendi motor teknolojisine farklı adlar vermekte. Mesela Toyota - Variable Valve Timing with intelligence (VVT-i), Variable Valve Timing with Lift and Intelligence (VVTL-i) diyor. Honda - The i-VTEC system uses VTC (Variable Timing Control) Ford - Variable valve timing (VVT) Daihatsu - Dynamic variable valve timing (DVVT).....

    Zaten aldığım yere sorduğumda da motor değişmedi denilmişti kısaca.




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.