DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Hırsız Sorunsalı - Sims 3
31
Cevap
0
Favori
15.895
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Sims Serisi >> Hırsız Sorunsalı - Sims 3
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4321 Mesaj
      11 Şubat 2010 00:08:48
      Sims 3'te şu lanet hırsızın gelmesini nasıl engelleyebiliriz ?
      Elince ışın aleti gibi bişey var ve engelliyemiyorum.




      _____________________________

    • Yarbay
      2154 Mesaj
      11 Şubat 2010 00:10:09
      Hırsız değil o faturalarını ödemediğin için o değerde eşyalarını alıyor...


      _____________________________

    • Yarbay
      4321 Mesaj
      11 Şubat 2010 00:37:12
      Hmm tamam , ben de niye değerli eşyalarımı çalmıyor diyordum.


      _____________________________

    • Yarbay
      2875 Mesaj
      13 Şubat 2010 10:42:11

      quote:

      Orijinalden alıntı: Drummer

      Hmm tamam , ben de niye değerli eşyalarımı çalmıyor diyordum.

      koptum



      _____________________________

      fc: 3926-6344-9030
    • Binbaşı
      1474 Mesaj
      13 Şubat 2010 12:51:33
      faturalarını ödersen gelmez


      _____________________________

    • Yarbay
      4321 Mesaj
      13 Şubat 2010 13:10:17
      çözdüm iyice oyunu tamam.


      _____________________________

    • Çavuş
      59 Mesaj
      13 Şubat 2010 20:06:08
      Haciz Memuru


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      310 Mesaj
      15 Şubat 2010 18:13:52
      en başta bende anlamamıştım ikinci kez gelince çaktım


      _____________________________

      Iron Maiden can't be fought, Iron Maiden can't be sought.
    • Yüzbaşı
      985 Mesaj
      15 Şubat 2010 18:17:49
      Faturaları nasıl ödüyon


      _____________________________

      BF3=eMo61
      BC2=..eMo..


    • Yüzbaşı
      310 Mesaj
      15 Şubat 2010 21:53:38

      quote:

      Orijinalden alıntı: MyPLanet

      Faturaları nasıl ödüyon


      Posta kutusuna tıkla pay bılls now var glb ordan


      _____________________________

      Iron Maiden can't be fought, Iron Maiden can't be sought.
    • Yüzbaşı
      430 Mesaj
      21 Şubat 2010 13:49:50

      quote:

      Orijinalden alıntı: Drummer

      Hmm tamam , ben de niye değerli eşyalarımı çalmıyor diyordum.




      _____________________________

    • Yarbay
      2061 Mesaj
      22 Şubat 2010 21:23:48
      Bende kullanmadığım eşyaları alıyorlar zannediyordum


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      2875 Mesaj
      23 Şubat 2010 21:07:11

      quote:

      Orijinalden alıntı: Tek suçu kopya çekmek

      Bende kullanmadığım eşyaları alıyorlar zannediyordum


      zar zor para kazanıp evi döşüyoruz zaten simimi salarım gelenin üstüne valla


      _____________________________

      fc: 3926-6344-9030
    • Er
      9 Mesaj
      12 Mart 2010 21:56:44
      faturaları ödemeyi unutsan bile sağ üstte uyarı çıkıyo pay the bills yazıyo ona tıkladığında kendiliğinden ödüyo uğraşmak zorunda da kalmıyosun


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      410 Mesaj
      07 Mayıs 2010 12:38:37
      o köşedeki 2 odaya bayıldım


      _____________________________

    • Teğmen
      120 Mesaj
      19 Mayıs 2010 09:03:16
      eğer 50.000 kazanmak isterseniz ctrl+şhift+c basın karşınıza bir yer gelicek(ekranın üsttünde).oraya motherlode yazın entere basın ve hayırlı paranız olsun.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1240 Mesaj
      15 Haziran 2010 11:21:20

      quote:

      Orijinalden alıntı: Devoure

      o köşedeki 2 odaya bayıldım

      hahaha harbiden o ne öyle yaa:D:D:D


      _____________________________

    • Yarbay
      2061 Mesaj
      15 Haziran 2010 11:32:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: erdemguven


      Alıntıları Göster


      hahaha harbiden o ne öyle yaa:D:D:D

      Hic sorma öldüm gülmekten para şifresini bilmiyordu heralde


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Binbaşı
      1240 Mesaj
      15 Haziran 2010 16:04:46

      quote:

      Orijinalden alıntı: Tek suçu kopya çekmek



      Alıntıları Göster


      Hic sorma öldüm gülmekten para şifresini bilmiyordu heralde

      abi para şifresi bende bilmem. ya şifresiz oynayın yaa şifreli zevki kalmıyor... ben şifresiz oynuyorum ve süper geliştim. torunumun çocuğunu oynuyorum baya para oldu. torun polisti işindeki seviyesi full dü baya para geldi ondan:D 50.400 civarı param var hemde pahalı bir evde oturuyorum 2 arabam var;) onlarda sağ olsun evlendiğim hanımlardan geldi:D biri en pahalı olandan diyeri jip. şifre hiç yazmam ben böyle daha zevkli;)


      _____________________________

    • Yarbay
      2875 Mesaj
      16 Haziran 2010 19:03:52

      quote:

      Orijinalden alıntı: erdemguven



      Alıntıları Göster


      abi para şifresi bende bilmem. ya şifresiz oynayın yaa şifreli zevki kalmıyor... ben şifresiz oynuyorum ve süper geliştim. torunumun çocuğunu oynuyorum baya para oldu. torun polisti işindeki seviyesi full dü baya para geldi ondan:D 50.400 civarı param var hemde pahalı bir evde oturuyorum 2 arabam var;) onlarda sağ olsun evlendiğim hanımlardan geldi:D biri en pahalı olandan diyeri jip. şifre hiç yazmam ben böyle daha zevkli;)

      bencede en güzeli


      _____________________________

      fc: 3926-6344-9030
    • Binbaşı
      1693 Mesaj
      16 Haziran 2010 23:36:36

      quote:

      Orijinalden alıntı: erdemguven



      Alıntıları Göster


      abi para şifresi bende bilmem. ya şifresiz oynayın yaa şifreli zevki kalmıyor... ben şifresiz oynuyorum ve süper geliştim. torunumun çocuğunu oynuyorum baya para oldu. torun polisti işindeki seviyesi full dü baya para geldi ondan:D 50.400 civarı param var hemde pahalı bir evde oturuyorum 2 arabam var;) onlarda sağ olsun evlendiğim hanımlardan geldi:D biri en pahalı olandan diyeri jip. şifre hiç yazmam ben böyle daha zevkli;)

      Aynen şifresiz oynayınca acayip sarıyor oyun.Bu arada arabaları nasıl hacıladın karılardan.Evlilik şart mı.Bi tane zengin biri var yakın arkadaşım.Ben bunun eline evlilik cüzdanı değil de başka bir şey versem arabasını verir mi bana?O kadar yıldır sims oynuyorum bilmediğim şeyler çıkıyor enteresan.


      _____________________________

      When you want something in life, you just gotta reach out and grab it.
    • Yarbay
      4727 Mesaj
      18 Haziran 2010 21:37:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: EGercek



      Alıntıları Göster


      Aynen şifresiz oynayınca acayip sarıyor oyun.Bu arada arabaları nasıl hacıladın karılardan.Evlilik şart mı.Bi tane zengin biri var yakın arkadaşım.Ben bunun eline evlilik cüzdanı değil de başka bir şey versem arabasını verir mi bana?O kadar yıldır sims oynuyorum bilmediğim şeyler çıkıyor enteresan.




      _____________________________

      ,                   Osmanlı İmparatorluğu,
                                  
    • Yarbay
      9789 Mesaj
      02 Temmuz 2010 13:25:10
      Lifetime rewards'da 15000 puandı heralde fatura ödememe özelliği var
      Başlangıçta onu almaya çalışın zaten azıcık maaş oluyor faturalar da girdikçe giriyo...



      _____________________________

    • Yarbay
      2875 Mesaj
      22 Temmuz 2010 01:01:18

      quote:

      Orijinalden alıntı: Riqimaru

      Lifetime rewards'da 15000 puandı heralde fatura ödememe özelliği var
      Başlangıçta onu almaya çalışın zaten azıcık maaş oluyor faturalar da girdikçe giriyo...


      dikkat etmemişim ona kapatayım onu


      _____________________________

      fc: 3926-6344-9030
    • Onbaşı
      37 Mesaj
      06 Mart 2011 10:46:39

      quote:

      Orijinalden alıntı: GRiN<

      faturalarını ödersen gelmez

      nasıl ödicez ki fatuları banada sürekli gelip duruyor


      _____________________________

      Don't worry be happy ;)
    • Yüzbaşı
      310 Mesaj
      06 Mart 2011 12:35:28

      quote:

      Orijinalden alıntı: LastSmile


      Alıntıları Göster


      nasıl ödicez ki fatuları banada sürekli gelip duruyor

      posta kutusuna tıkla pay bill yap. Uzun süre ödemeyince yanda çıkıyodu galiba uzun süredir oynamıyorum


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Ağustos 2011 08:39:42

      quote:

      Orijinalden alıntı: Tek suçu kopya çekmek


      Alıntıları Göster


      Hic sorma öldüm gülmekten para şifresini bilmiyordu heralde

      bende bu mesajına güldüm.. para sifresi nedir ya? herkesi kendin mi saniyosun.. ne anlamı kaldı oyunun.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Merhaba :)
    • Yarbay
      5253 Mesaj
      29 Ağustos 2011 20:52:36

      quote:

      Orijinalden alıntı: Jentin



      Alıntıları Göster


      bende bu mesajına güldüm.. para sifresi nedir ya? herkesi kendin mi saniyosun.. ne anlamı kaldı oyunun.


      Aynen ha.Ben birtek evin duvarlarını boyalarını tamamlamak için şifre kullanıyorumOndan sonra eşyalar falan kendi kazandığım parayla hallediyorum


      _____________________________


      Kural Disi Konu Destroyer
      Birlik Olun, Net Olun.

    • Çavuş
      58 Mesaj
      27 Aralık 2011 13:00:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ayyuka

      Sims 3'te şu lanet hırsızın gelmesini nasıl engelleyebiliriz ?
      Elince ışın aleti gibi bişey var ve engelliyemiyorum.



      Bizim zamanımızda böyle değildi


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      28 Ağustos 2013 14:08:38
      Faturalarını ödemen lazım. Posta kutusundan galiba bu işi yapabiliyordun. Unutarsan galiba sağ üst köşede pay bils gibi bir şey var ordan pay filan yazıyo ona bas olur. Ama siyah beyaz çizgili ve kar maskesi olan bir adam gelirse bil ki o işte hırsız


      _____________________________

      Oyunlar ile ilgi konuları bana "Özel Mesaj" atıp sorabilirsiniz..
    • Er
      1 Mesaj
      10 Ekim 2014 00:03:21
      ne az maaşından bahsediyosunuz ben astronot oldum sadece pazartesi işe gidiyorum ve şu an 11 bin lira maaş alıyorum ve de ayrıyetten bilgisayarda evden çalışınca her gün yapıyorum 5-6 bin lira alıyorum


      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      21 Aralık 2014 18:04:42

      Bana kalırsa faturadan dolayı değil çünkü ben sürekli faturaları ödüyorum ve yeni ödediğim halde geliyorlar onlar hırsız çünkü benim simlerim den birinin arkadaşı hırsızdı decoy yani ama benim eve hırsız olarak geliyodu ve bunu simim de denedim


      Bahsedilenler: Oceancamp
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Sims Serisi >> Hırsız Sorunsalı - Sims 3
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.