Şimdi Ara

silinebilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
1
Favori
84.105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • sorun düzeldi silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drakin -- 4 Şubat 2014; 1:10:24 >



  • bu illet belayla tam 5 ay uğraştım ve sonunda çözdüm

    arkadaşlar çözümü sırasıyla yazıyorum, uygulayın ;

    1- öncelikle modemin içine girmeliyiz. nasıl ? = modeminiz airties rt 204v2 ( ki en sorunlu modem ) ise adres çubuğuna 192.168.2.1 yazıp enter lıyoruz.karşımıza gelen ekrana şifre yazmadan tamam diyip modemin içine giriyoruz.

    kablosuz-kablosuz ağ ayarlarında kanalı= 1 mod= 802.11 b/g yapıyoruz

    2-airtiesı güncelleme. nasıl ?=vermiş olduğum airties ın sitesinden modelin markasını bulup ''örneğin rt 204v2'' yazılımı masaüstüne indiriyoruz (v2 sonradan seçilir önce rt 204 u bulun içine girin daha sonra versiyon 2 seçin) http://www.airties.com/online-support.asp?dil=tr daha sonra adres çubuğundan tekrar modemin içine girip ''araçlar-yazılım güncellemesi-dosya seç(indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz)- güncelle diyoruz. bittikten sonra modeme reset atıyoruz.

    3-adres çubuğundan modemin içine tekrar giriyoruz ''internet-gelişmiş sekmesinde bağlantı tipi olarak sadece T1.413 ü seçili bırakarak diğerlerindeki tikleri kaldırıyoruz.

    ve olay tamamdır. hepinize geçmiş olsun.nasıl bi bela olduğunu bilirim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: anten123

    bu illet belayla tam 5 ay uğraştım ve sonunda çözdüm

    arkadaşlar çözümü sırasıyla yazıyorum, uygulayın ;

    1- öncelikle modemin içine girmeliyiz. nasıl ? = modeminiz airties rt 204v2 ( ki en sorunlu modem ) ise adres çubuğuna 192.168.2.1 yazıp enter lıyoruz.karşımıza gelen ekrana şifre yazmadan tamam diyip modemin içine giriyoruz.

    kablosuz-kablosuz ağ ayarlarında kanalı= 1 mod= 802.11 b/g yapıyoruz

    2-airtiesı güncelleme. nasıl ?=vermiş olduğum airties ın sitesinden modelin markasını bulup ''örneğin rt 204v2'' yazılımı masaüstüne indiriyoruz (v2 sonradan seçilir önce rt 204 u bulun içine girin daha sonra versiyon 2 seçin) http://www.airties.com/online-support.asp?dil=tr daha sonra adres çubuğundan tekrar modemin içine girip ''araçlar-yazılım güncellemesi-dosya seç(indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz)- güncelle diyoruz. bittikten sonra modeme reset atıyoruz.

    3-adres çubuğundan modemin içine tekrar giriyoruz ''internet-gelişmiş sekmesinde bağlantı tipi olarak sadece T1.413 ü seçili bırakarak diğerlerindeki tikleri kaldırıyoruz.

    ve olay tamamdır. hepinize geçmiş olsun.nasıl bi bela olduğunu bilirim.



    çok uğraştırıyor bu yontem sorunun çözüldü mü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anten123

    bu illet belayla tam 5 ay uğraştım ve sonunda çözdüm

    arkadaşlar çözümü sırasıyla yazıyorum, uygulayın ;

    1- öncelikle modemin içine girmeliyiz. nasıl ? = modeminiz airties rt 204v2 ( ki en sorunlu modem ) ise adres çubuğuna 192.168.2.1 yazıp enter lıyoruz.karşımıza gelen ekrana şifre yazmadan tamam diyip modemin içine giriyoruz.

    kablosuz-kablosuz ağ ayarlarında kanalı= 1 mod= 802.11 b/g yapıyoruz

    2-airtiesı güncelleme. nasıl ?=vermiş olduğum airties ın sitesinden modelin markasını bulup ''örneğin rt 204v2'' yazılımı masaüstüne indiriyoruz (v2 sonradan seçilir önce rt 204 u bulun içine girin daha sonra versiyon 2 seçin) http://www.airties.com/online-support.asp?dil=tr daha sonra adres çubuğundan tekrar modemin içine girip ''araçlar-yazılım güncellemesi-dosya seç(indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz)- güncelle diyoruz. bittikten sonra modeme reset atıyoruz.

    3-adres çubuğundan modemin içine tekrar giriyoruz ''internet-gelişmiş sekmesinde bağlantı tipi olarak sadece T1.413 ü seçili bırakarak diğerlerindeki tikleri kaldırıyoruz.

    ve olay tamamdır. hepinize geçmiş olsun.nasıl bi bela olduğunu bilirim.



    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.




  • Sabahtan bu yana yapmadıgım şey kalmamıştı bir arkadaşın laptop bu sorun oluştu şuradaki yöntemle çözdüm

    http://answers.microsoft.com/tr-tr/windows/forum/windows_8-networking/wifi-ge%C3%A7erli-bir-ip-yapilandirmasina-sahip/44455bfd-f5c8-496c-86d7-fd56a68b18c3?msgId=2df4c97d-a332-4fa9-a8d5-a76cb7dbf5a2

    C:\Windows\System32 klasörü içerisinde CMD dosyasina sag tiklayarak Yönetici Olarak Çalistir seçenegi ile açiniz. Açilan Komut Istemi penceresine asagidaki komutlari sirasi ile yaziniz.

    1 - netsh int ip reset a.txt (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz. Bazi bölümlerin sifirlandigini ve karsiliginda TAMAM yazdiginiz teyid ediniz.)

    2 - netsh winsock reset (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz. Winsock katalogunun basariyla sifirlandigini teyid ediniz.)

    3 - netsh winhttp reset proxy (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz.)

    4 - netsh advfirewall reset (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz.)

    5 - ipconfig /flushdns (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz.)

    6 - Bilgisayarinizi yeniden baslatarak kontrol ediniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anten123

    bu illet belayla tam 5 ay uğraştım ve sonunda çözdüm

    arkadaşlar çözümü sırasıyla yazıyorum, uygulayın ;

    1- öncelikle modemin içine girmeliyiz. nasıl ? = modeminiz airties rt 204v2 ( ki en sorunlu modem ) ise adres çubuğuna 192.168.2.1 yazıp enter lıyoruz.karşımıza gelen ekrana şifre yazmadan tamam diyip modemin içine giriyoruz.

    kablosuz-kablosuz ağ ayarlarında kanalı= 1 mod= 802.11 b/g yapıyoruz

    2-airtiesı güncelleme. nasıl ?=vermiş olduğum airties ın sitesinden modelin markasını bulup ''örneğin rt 204v2'' yazılımı masaüstüne indiriyoruz (v2 sonradan seçilir önce rt 204 u bulun içine girin daha sonra versiyon 2 seçin) http://www.airties.com/online-support.asp?dil=tr daha sonra adres çubuğundan tekrar modemin içine girip ''araçlar-yazılım güncellemesi-dosya seç(indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz)- güncelle diyoruz. bittikten sonra modeme reset atıyoruz.

    3-adres çubuğundan modemin içine tekrar giriyoruz ''internet-gelişmiş sekmesinde bağlantı tipi olarak sadece T1.413 ü seçili bırakarak diğerlerindeki tikleri kaldırıyoruz.

    ve olay tamamdır. hepinize geçmiş olsun.nasıl bi bela olduğunu bilirim.



    2-3 gündür bende de bu sınırlı erişim illeti çıkmaya başladı. akşam eve gidince söylediklerinizi deniycem.
    umarım işe yarar.
    tahminime göre mac adresi ile ilgili bir sıkıntı gibi geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cengran -- 25 Ekim 2013; 15:03:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Engin.K

    Sabahtan bu yana yapmadıgım şey kalmamıştı bir arkadaşın laptop bu sorun oluştu şuradaki yöntemle çözdüm

    http://answers.microsoft.com/tr-tr/windows/forum/windows_8-networking/wifi-ge%C3%A7erli-bir-ip-yapilandirmasina-sahip/44455bfd-f5c8-496c-86d7-fd56a68b18c3?msgId=2df4c97d-a332-4fa9-a8d5-a76cb7dbf5a2

    C:\Windows\System32 klasörü içerisinde CMD dosyasina sag tiklayarak Yönetici Olarak Çalistir seçenegi ile açiniz. Açilan Komut Istemi penceresine asagidaki komutlari sirasi ile yaziniz.

    1 - netsh int ip reset a.txt (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz. Bazi bölümlerin sifirlandigini ve karsiliginda TAMAM yazdiginiz teyid ediniz.)

    2 - netsh winsock reset (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz. Winsock katalogunun basariyla sifirlandigini teyid ediniz.)

    3 - netsh winhttp reset proxy (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz.)

    4 - netsh advfirewall reset (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz.)

    5 - ipconfig /flushdns (Komutunu yazip ENTER tusuna basiniz.)

    6 - Bilgisayarinizi yeniden baslatarak kontrol ediniz.

    Kardeş çok sağolasın ya.Arkadaşla bir oyun oynayacaz günlerdir uğraştık yapamadık en sonunda bu yöntemle hallettik.Bir tek bu yöntemle oldu.Çok teşekkürler




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.