Şimdi Ara

Turkcell in yaptığı ne kadar ahlaki

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her yöne 1200 dk 35 tl kampanyası için Turkcell e geçti bizin hanım 6 ay önce. öğretmen hattımız vardı daha önce. (Benim hattımda hanım üzerine kayıtlı. Artık bana yaptıklarını anlatmayım inanın ağlarsınız. onu sonraya bırakayım.)

    Hanımın telefonunun Kasım ücreti olarak 35 tl yerine 105 tl verdik. sebebini müşteri temsilcisi şöyle açıkladı.

    Bize haber vermeden üçe ayırmışlar 1200 dakikayı:

    400 Turkcell
    400 sabit hat
    400 diğer operatörler.

    Biz nerde hata yaptık. O da şöyle:

    il dışında bizim çocuk. Hem aveası var. hem de turkcell hattı var. siz olsanız turkcell hattınızla çocuğun turkcell ini mi ararsınız yoksa avea hattını mı ararsınız ahlaki olarak. 1200 dk ikisine de yeter. Tabii ahlaki olan diğer operatöre neden turkcellin parası geçsin. madem bize bir kampanya yaptılar. bu işten onları zarar mı ettirelim diye düşündük.

    Şimdi siz turkcell yani kendi operatörünüz para kaybetmesin diye çocuğunuzun avea hattını değil turkcell hattını arıyorsunuz. Turcell diyorki neden avea hattını aramadın. turkcell süresini doldurmuştun. turkcell 400 dakika süre ayırmış kendine ve bize haber vermemiş. 35 tl ödeyeceğimiz yerde 105 tl ödüyoruz.
    müşteri temsilcisi utanıyor sıkılıyor. çözüm yok. arkamızdaki şikayetci dinliyor bizi ve anladım diyor durumu. aynısı onunda başına gelmiş. acıyorum biranda temsilciye.

    sadece diğer operatöre 400 dk sınır koysalar tamam. insan kendine sınır koyar mı. koysa bile bildirmesi lazım değilmi. hem biz anlaşma yaparken her taraf 1200 dememişmiydiniz. söze sadık kalmak gerekmez mi?
    temsilci atanıyor ama çözüm yok. müracat edelim diyorum bekleyin diyor. çözülecekmiş. nasıl çözeceklerse. müracaat etme şansı bile yok bir dilekçe bile almıyorlar durumu üstlerine bildirmek için. ne yapalım şimdi 70 tl için mahkeme mahkeme sürünelim mi.

    süreyi üçe bölme sona erdi diyor sonra temsilci. bir sonraki ay yine 35 tl den fazla geldi. temsilci hesap kesim tarihiyle ilgilidir dedi. hadi neyse dedik.

    koskaca bir şirket nasıl habersiz 1200 dk yı üçe böler. nasıl diğer operatörü aramadığı için müşterisini zarara sokar. parasını geçtik niye doğru düzgün özür dilemezler. iade durumu varmış. dilekçe almıyorlar. yasal süre geçerse ne olacak. illa noterden mi müracat edelim. nasıl bir anlayış bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ar_tryk -- 16 Ocak 2010; 20:10:09 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ar_tryk

    Her yöne 1200 dk 35 tl kampanyası için Turkcell e geçti bizin hanım 6 ay önce. öğretmen hattımız vardı daha önce. (Benim hattımda hanım üzerine kayıtlı. Artık bana yaptıklarını anlatmayım inanın ağlarsınız. onu sonraya bırakayım.)

    Hanımın telefonunun Kasım ücreti olarak 35 tl yerine 105 tl verdik. sebebini müşteri temsilcisi şöyle açıkladı.

    Bize haber vermeden üçe ayırmışlar 1200 dakikayı:

    400 Turkcell
    400 sabit hat
    400 diğer operatörler.

    Biz nerde hata yaptık. O da şöyle:

    il dışında bizim çocuk. Hem aveası var. hem de turkcell hattı var. siz olsanız turkcell hattınızla çocuğun turkcell ini mi ararsınız yoksa avea hattını mı ararsınız ahlaki olarak. 1200 dk ikisine de yeter. Tabii ahlaki olan diğer operatöre neden turkcellin parası geçsin. madem bize bir kampanya yaptılar. bu işten onları zarar mı ettirelim diye düşündük.

    Şimdi siz turkcell yani kendi operatörünüz para kaybetmesin diye çocuğunuzun avea hattını değil turkcell hattını arıyorsunuz. Turcell diyorki neden avea hattını aramadın. turkcell süresini doldurmuştun. turkcell 400 dakika süre ayırmış kendine ve bize haber vermemiş. 35 tl ödeyeceğimiz yerde 105 tl ödüyoruz.
    müşteri temsilcisi utanıyor sıkılıyor. çözüm yok. arkamızdaki şikayetci dinliyor bizi ve anladım diyor durumu. aynısı onunda başına gelmiş. acıyorum biranda temsilciye.

    sadece diğer operatöre 400 dk sınır koysalar tamam. insan kendine sınır koyar mı. koysa bile bildirmesi lazım değilmi. hem biz anlaşma yaparken her taraf 1200 dememişmiydiniz. söze sadık kalmak gerekmez mi?
    temsilci atanıyor ama çözüm yok. müracat edelim diyorum bekleyin diyor. çözülecekmiş. nasıl çözeceklerse. müracaat etme şansı bile yok bir dilekçe bile almıyorlar durumu üstlerine bildirmek için. ne yapalım şimdi 70 tl için mahkeme mahkeme sürünelim mi.

    süreyi üçe bölme sona erdi diyor sonra temsilci. bir sonraki ay yine 35 tl den fazla geldi. temsilci hesap kesim tarihiyle ilgilidir dedi. hadi neyse dedik.

    koskaca bir şirket nasıl habersiz 1200 dk yı üçe böler. nasıl diğer operatörü aramadığı için müşterisini zarara sokar. parasını geçtik niye doğru düzgün özür dilemezler. iade durumu varmış. dilekçe almıyorlar. yasal süre geçerse ne olacak. illa noterden mi müracat edelim. nasıl bir anlayış bu.



    turkcell ve ahlak. ütopya bu olsa gerek :)

    Vodafone kamuya bekleriz. İlk ay 6 "Heryöne" (Bölmeden parçalamadan) 1200 dakika kamu içi 3000 dakika 40 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackDanielSD -- 16 Ocak 2010; 20:28:29 >




  • Bende vodafone a geçmenizi tavsiye ederim.Turkcell bu aralar çok fazla yanlış yapmaya başladı ve herkesin damarına basıyor.

    İnanın neredeyse forumda hergün bu şikayetlerle ilgili konular açılır oldu.Turkcell in bir an önce kendine bi çeki düzen vermesi lazım.
  • 35 tl lik normal düzen devam ederse hanım devam edecek. ben avaya geçtim 29 tl lik kampanyaya. özür bekliyoruz en azından turkcellden. gazetelere de yazacağım bundan sonra. belki burada okurlar özür dilerler diye biraz daha bekleyeceğiz. para çok önemli değil ama enayi olarak görmesinler kimseyi Biz onları düşünelim zarar etmesinler diye vE bu düşüncemizden yararlanıp fazla para alsınlar. Böyle bir şey olacak şey mi? Kendi kendilerine yapıyorlar. Daha da yanlışlarını kabul etmezlerse tüm akrabalara Türkcell olanlara başka operatörlere geçmalerini söyleyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ar_tryk -- 16 Ocak 2010; 22:28:52 >
  • yazdıklarınızın tümünü okudum, ölüyiyen bir turkcell abonesi olsa, sizin yaptığınızın tam tersini yapıp, oğlunun avea hattını arayıp arankazandan kontör kazanmasını sağlardı.

    özetle: turkcell in çıkarlarını düşündüğünüz kadar, turkcell sizi düşünmemiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    yazdıklarınızın tümünü okudum, ölüyiyen bir turkcell abonesi olsa, sizin yaptığınızın tam tersini yapıp, oğlunun avea hattını arayıp arankazandan kontör kazanmasını sağlardı.

    özetle: turkcell in çıkarlarını düşündüğünüz kadar, turkcell sizi düşünmemiş...

    aran kazan aklıma gelmedi hiç. gelseydi kaçırmazdım. ailecek türkcell kullanıyorduk . avea 2. telefonunda yedekteydi avealılar ararsa diye. şimdi hanımın turcelinden çocuğun aveasını arayım bari. Ben aveaya geçsemde artık turkcellden aveayı aramak gerek. verdiklerimizi çıkartabildiğim kadar çıkartayım zam gelmeden. uygun atasözü varsa da kullanmamayı tercih ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ar_tryk -- 17 Ocak 2010; 0:47:56 >




  • Ölüyiyen neymiş diye merak eden olursa ölüyiyen biz oluyoruzYani bizim gibi fırsatçılara diyorlarmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ar_tryk

    Her yöne 1200 dk 35 tl kampanyası için Turkcell e geçti bizin hanım 6 ay önce. öğretmen hattımız vardı daha önce. (Benim hattımda hanım üzerine kayıtlı. Artık bana yaptıklarını anlatmayım inanın ağlarsınız. onu sonraya bırakayım.)

    Hanımın telefonunun Kasım ücreti olarak 35 tl yerine 105 tl verdik. sebebini müşteri temsilcisi şöyle açıkladı.

    Bize haber vermeden üçe ayırmışlar 1200 dakikayı:

    400 Turkcell
    400 sabit hat
    400 diğer operatörler.

    Biz nerde hata yaptık. O da şöyle:

    il dışında bizim çocuk. Hem aveası var. hem de turkcell hattı var. siz olsanız turkcell hattınızla çocuğun turkcell ini mi ararsınız yoksa avea hattını mı ararsınız ahlaki olarak. 1200 dk ikisine de yeter. Tabii ahlaki olan diğer operatöre neden turkcellin parası geçsin. madem bize bir kampanya yaptılar. bu işten onları zarar mı ettirelim diye düşündük.


    Şimdi siz turkcell yani kendi operatörünüz para kaybetmesin diye çocuğunuzun avea hattını değil turkcell hattını arıyorsunuz. Turcell diyorki neden avea hattını aramadın. turkcell süresini doldurmuştun. turkcell 400 dakika süre ayırmış kendine ve bize haber vermemiş. 35 tl ödeyeceğimiz yerde 105 tl ödüyoruz.
    müşteri temsilcisi utanıyor sıkılıyor. çözüm yok. arkamızdaki şikayetci dinliyor bizi ve anladım diyor durumu. aynısı onunda başına gelmiş. acıyorum biranda temsilciye.

    sadece diğer operatöre 400 dk sınır koysalar tamam. insan kendine sınır koyar mı. koysa bile bildirmesi lazım değilmi. hem biz anlaşma yaparken her taraf 1200 dememişmiydiniz. söze sadık kalmak gerekmez mi?
    temsilci atanıyor ama çözüm yok. müracat edelim diyorum bekleyin diyor. çözülecekmiş. nasıl çözeceklerse. müracaat etme şansı bile yok bir dilekçe bile almıyorlar durumu üstlerine bildirmek için. ne yapalım şimdi 70 tl için mahkeme mahkeme sürünelim mi.

    süreyi üçe bölme sona erdi diyor sonra temsilci. bir sonraki ay yine 35 tl den fazla geldi. temsilci hesap kesim tarihiyle ilgilidir dedi. hadi neyse dedik.

    koskaca bir şirket nasıl habersiz 1200 dk yı üçe böler. nasıl diğer operatörü aramadığı için müşterisini zarara sokar. parasını geçtik niye doğru düzgün özür dilemezler. iade durumu varmış. dilekçe almıyorlar. yasal süre geçerse ne olacak. illa noterden mi müracat edelim. nasıl bir anlayış bu.




    35 tl lik tarife artık heryöne 1200 olarak ilk haline getirildi.
    Bu arada geçmiş fatura dönemlerinde 1200 dk geçmediğinz halde 500er dakika olarak ayrılan bir grubu geçtiğiniz için fazladan alınan paraların iade edileceği duyuruldu.
    Fazla kesilen faturalarını iade alabilen pek yok herhalde şu linkleri bir inceleyin isterseniz

    http://www.memurlar.net/haber/155144/
    http://www.haber7.com/haber/20091210/Turkcell-iki-ay-icinde-geri-odeyecek.php




  • Merhaba,

    Şikayetiniziwww.sikayetvar.com da yazarsanız turkcell sizinle fazlasıyla ilgilenecektir. Çünkü sikayetvar.com da sikayet okuaynların sayısı oldukca fazla.

    Müşterilerinin önünde rezil olmamak adına sizinle ilgileneceklerini düşünüyorum.
  • Öyle görünüyorki turkcell herkesi mağdur ediyor , şikayetvar'a şikayet bildirmekde işe yaramıyor kendimde biliyorum
  • bu durumda eşinizin ,çocuğunuzun ve sizin avea öğretmen hattı kullanması en mantıklısı gibi gözüküyor.bizde öyle yapıyoruz,ayda 16tlye sınırsız görüşme var.boşuna 1200dkymış 400dkymış uğraşma derdinizde yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fusem

    yazdıklarınızın tümünü okudum, ölüyiyen bir turkcell abonesi olsa, sizin yaptığınızın tam tersini yapıp, oğlunun avea hattını arayıp arankazandan kontör kazanmasını sağlardı.

    özetle: turkcell in çıkarlarını düşündüğünüz kadar, turkcell sizi düşünmemiş...


    Günün anlam ve önemini çok güzel özetlemişsin tebrik ederimm..
  • Bende de turkcell kamu hattı var. Bu yazılanları da okuduktan sonra itinayla 1200 dk ile diğer operatörler aranacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blackberry_Gemini

    quote:

    Orijinalden alıntı: ar_tryk

    Her yöne 1200 dk 35 tl kampanyası için Turkcell e geçti bizin hanım 6 ay önce. öğretmen hattımız vardı daha önce. (Benim hattımda hanım üzerine kayıtlı. Artık bana yaptıklarını anlatmayım inanın ağlarsınız. onu sonraya bırakayım.)

    Hanımın telefonunun Kasım ücreti olarak 35 tl yerine 105 tl verdik. sebebini müşteri temsilcisi şöyle açıkladı.

    Bize haber vermeden üçe ayırmışlar 1200 dakikayı:

    400 Turkcell
    400 sabit hat
    400 diğer operatörler.

    Biz nerde hata yaptık. O da şöyle:

    il dışında bizim çocuk. Hem aveası var. hem de turkcell hattı var. siz olsanız turkcell hattınızla çocuğun turkcell ini mi ararsınız yoksa avea hattını mı ararsınız ahlaki olarak. 1200 dk ikisine de yeter. Tabii ahlaki olan diğer operatöre neden turkcellin parası geçsin. madem bize bir kampanya yaptılar. bu işten onları zarar mı ettirelim diye düşündük.

    Şimdi siz turkcell yani kendi operatörünüz para kaybetmesin diye çocuğunuzun avea hattını değil turkcell hattını arıyorsunuz. Turcell diyorki neden avea hattını aramadın. turkcell süresini doldurmuştun. turkcell 400 dakika süre ayırmış kendine ve bize haber vermemiş. 35 tl ödeyeceğimiz yerde 105 tl ödüyoruz.
    müşteri temsilcisi utanıyor sıkılıyor. çözüm yok. arkamızdaki şikayetci dinliyor bizi ve anladım diyor durumu. aynısı onunda başına gelmiş. acıyorum biranda temsilciye.

    sadece diğer operatöre 400 dk sınır koysalar tamam. insan kendine sınır koyar mı. koysa bile bildirmesi lazım değilmi. hem biz anlaşma yaparken her taraf 1200 dememişmiydiniz. söze sadık kalmak gerekmez mi?
    temsilci atanıyor ama çözüm yok. müracat edelim diyorum bekleyin diyor. çözülecekmiş. nasıl çözeceklerse. müracaat etme şansı bile yok bir dilekçe bile almıyorlar durumu üstlerine bildirmek için. ne yapalım şimdi 70 tl için mahkeme mahkeme sürünelim mi.

    süreyi üçe bölme sona erdi diyor sonra temsilci. bir sonraki ay yine 35 tl den fazla geldi. temsilci hesap kesim tarihiyle ilgilidir dedi. hadi neyse dedik.

    koskaca bir şirket nasıl habersiz 1200 dk yı üçe böler. nasıl diğer operatörü aramadığı için müşterisini zarara sokar. parasını geçtik niye doğru düzgün özür dilemezler. iade durumu varmış. dilekçe almıyorlar. yasal süre geçerse ne olacak. illa noterden mi müracat edelim. nasıl bir anlayış bu.



    turkcell ve ahlak. ütopya bu olsa gerek :)

    Vodafone kamuya bekleriz. İlk ay 6 "Heryöne" (Bölmeden parçalamadan) 1200 dakika kamu içi 3000 dakika 40 tl

    evet türkcell den kaçanları vodofonaya bekliyoruz..
    türkcelle kazık atma sırası şimdi bizde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartNisan

    Bende de turkcell kamu hattı var. Bu yazılanları da okuduktan sonra itinayla 1200 dk ile diğer operatörler aranacaktır.

    kardeş şu benim vodayı bir 60 dakka ararmısın sevabına
  • Her ay en az 300 dk artıyor zaten. Pm den at arıyım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MartNisan

    Her ay en az 300 dk artıyor zaten. Pm den at arıyım.

    Allah razı olsun,ben şaka yapmıştım ama samimiyetin beni çok etkiledi teşekkür ederim..Ama çevrendeki ihtiyacı olan birilerini arayarak sevaba girebilirsin..Bu turkcele herşey müstahak...Tekrar teşekkür ederim...
  • böyle bir kampanya mı başlatsak. dolmayan süreleri herkes tanıdıkları için kullansın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ar_tryk

    böyle bir kampanya mı başlatsak. dolmayan süreleri herkes tanıdıkları için kullansın.

    çok makbule geçer
  • Süpermi süper olur walla.Hep Turkcell mi bize giydirecek acıkda biz ortalayıp koyalımHakkımızdır
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.