Şimdi Ara

Turkcell in yaptığı ne kadar ahlaki

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.148
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Her yöne 1200 dk 35 tl kampanyası için Turkcell e geçti bizin hanım 6 ay önce. öğretmen hattımız vardı daha önce. (Benim hattımda hanım üzerine kayıtlı. Artık bana yaptıklarını anlatmayım inanın ağlarsınız. onu sonraya bırakayım.)

    Hanımın telefonunun Kasım ücreti olarak 35 tl yerine 105 tl verdik. sebebini müşteri temsilcisi şöyle açıkladı.

    Bize haber vermeden üçe ayırmışlar 1200 dakikayı:

    400 Turkcell
    400 sabit hat
    400 diğer operatörler.

    Biz nerde hata yaptık. O da şöyle:

    il dışında bizim çocuk. Hem aveası var. hem de turkcell hattı var. siz olsanız turkcell hattınızla çocuğun turkcell ini mi ararsınız yoksa avea hattını mı ararsınız ahlaki olarak. 1200 dk ikisine de yeter. Tabii ahlaki olan diğer operatöre neden turkcellin parası geçsin. madem bize bir kampanya yaptılar. bu işten onları zarar mı ettirelim diye düşündük.

    Şimdi siz turkcell yani kendi operatörünüz para kaybetmesin diye çocuğunuzun avea hattını değil turkcell hattını arıyorsunuz. Turcell diyorki neden avea hattını aramadın. turkcell süresini doldurmuştun. turkcell 400 dakika süre ayırmış kendine ve bize haber vermemiş. 35 tl ödeyeceğimiz yerde 105 tl ödüyoruz.
    müşteri temsilcisi utanıyor sıkılıyor. çözüm yok. arkamızdaki şikayetci dinliyor bizi ve anladım diyor durumu. aynısı onunda başına gelmiş. acıyorum biranda temsilciye.

    sadece diğer operatöre 400 dk sınır koysalar tamam. insan kendine sınır koyar mı. koysa bile bildirmesi lazım değilmi. hem biz anlaşma yaparken her taraf 1200 dememişmiydiniz. söze sadık kalmak gerekmez mi?
    temsilci atanıyor ama çözüm yok. müracat edelim diyorum bekleyin diyor. çözülecekmiş. nasıl çözeceklerse. müracaat etme şansı bile yok bir dilekçe bile almıyorlar durumu üstlerine bildirmek için. ne yapalım şimdi 70 tl için mahkeme mahkeme sürünelim mi.

    süreyi üçe bölme sona erdi diyor sonra temsilci. bir sonraki ay yine 35 tl den fazla geldi. temsilci hesap kesim tarihiyle ilgilidir dedi. hadi neyse dedik.

    koskaca bir şirket nasıl habersiz 1200 dk yı üçe böler. nasıl diğer operatörü aramadığı için müşterisini zarara sokar. parasını geçtik niye doğru düzgün özür dilemezler. iade durumu varmış. dilekçe almıyorlar. yasal süre geçerse ne olacak. illa noterden mi müracat edelim. nasıl bir anlayış bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ar_tryk -- 16 Ocak 2010; 20:10:09 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: ar_tryk

    Her yöne 1200 dk 35 tl kampanyası için Turkcell e geçti bizin hanım 6 ay önce. öğretmen hattımız vardı daha önce. (Benim hattımda hanım üzerine kayıtlı. Artık bana yaptıklarını anlatmayım inanın ağlarsınız. onu sonraya bırakayım.)

    Hanımın telefonunun Kasım ücreti olarak 35 tl yerine 105 tl verdik. sebebini müşteri temsilcisi şöyle açıkladı.

    Bize haber vermeden üçe ayırmışlar 1200 dakikayı:

    400 Turkcell
    400 sabit hat
    400 diğer operatörler.

    Biz nerde hata yaptık. O da şöyle:

    il dışında bizim çocuk. Hem aveası var. hem de turkcell hattı var. siz olsanız turkcell hattınızla çocuğun turkcell ini mi ararsınız yoksa avea hattını mı ararsınız ahlaki olarak. 1200 dk ikisine de yeter. Tabii ahlaki olan diğer operatöre neden turkcellin parası geçsin. madem bize bir kampanya yaptılar. bu işten onları zarar mı ettirelim diye düşündük.


    Şimdi siz turkcell yani kendi operatörünüz para kaybetmesin diye çocuğunuzun avea hattını değil turkcell hattını arıyorsunuz. Turcell diyorki neden avea hattını aramadın. turkcell süresini doldurmuştun. turkcell 400 dakika süre ayırmış kendine ve bize haber vermemiş. 35 tl ödeyeceğimiz yerde 105 tl ödüyoruz.
    müşteri temsilcisi utanıyor sıkılıyor. çözüm yok. arkamızdaki şikayetci dinliyor bizi ve anladım diyor durumu. aynısı onunda başına gelmiş. acıyorum biranda temsilciye.

    sadece diğer operatöre 400 dk sınır koysalar tamam. insan kendine sınır koyar mı. koysa bile bildirmesi lazım değilmi. hem biz anlaşma yaparken her taraf 1200 dememişmiydiniz. söze sadık kalmak gerekmez mi?
    temsilci atanıyor ama çözüm yok. müracat edelim diyorum bekleyin diyor. çözülecekmiş. nasıl çözeceklerse. müracaat etme şansı bile yok bir dilekçe bile almıyorlar durumu üstlerine bildirmek için. ne yapalım şimdi 70 tl için mahkeme mahkeme sürünelim mi.

    süreyi üçe bölme sona erdi diyor sonra temsilci. bir sonraki ay yine 35 tl den fazla geldi. temsilci hesap kesim tarihiyle ilgilidir dedi. hadi neyse dedik.

    koskaca bir şirket nasıl habersiz 1200 dk yı üçe böler. nasıl diğer operatörü aramadığı için müşterisini zarara sokar. parasını geçtik niye doğru düzgün özür dilemezler. iade durumu varmış. dilekçe almıyorlar. yasal süre geçerse ne olacak. illa noterden mi müracat edelim. nasıl bir anlayış bu.




    35 tl lik tarife artık heryöne 1200 olarak ilk haline getirildi.
    Bu arada geçmiş fatura dönemlerinde 1200 dk geçmediğinz halde 500er dakika olarak ayrılan bir grubu geçtiğiniz için fazladan alınan paraların iade edileceği duyuruldu.
    Fazla kesilen faturalarını iade alabilen pek yok herhalde şu linkleri bir inceleyin isterseniz

    http://www.memurlar.net/haber/155144/
    http://www.haber7.com/haber/20091210/Turkcell-iki-ay-icinde-geri-odeyecek.php




  • Merhaba,

    Şikayetiniziwww.sikayetvar.com da yazarsanız turkcell sizinle fazlasıyla ilgilenecektir. Çünkü sikayetvar.com da sikayet okuaynların sayısı oldukca fazla.

    Müşterilerinin önünde rezil olmamak adına sizinle ilgileneceklerini düşünüyorum.
  • @ ar_tryk

    Öncelikle tarife ile ilgili konu başlığına konunuzu yazsaydınız daha iyi olurdu diye düşünüyorum. Tarife ile ilgili konun ehli bir çok kişi size daha yardımcı olabilirdi.

    İlgili konu başlığı :http://forum.donanimhaber.com/m_31351375/mpage_17/key_/tm.htm

    Konusu geçen tarife hiç bir zaman 400+400+400 olarak bölünmemiştir. Bir ara 1200 dakika sözüm ona 1500 dakikaya çıkartılmış ve 500+500+500 olarak bölünmüştü. Sonrasında, 04 Aralık 2009 tarihinde BTK karar çıkartmış ve yapılan bu değişiklik geri alınmıştır. Ayrıca tarifenin 500+500+500 olarak bölünmesinden dolayı tüketiciye fazla gelen tutarlarının da Turkcell tarafından iade edilmesine karar verilmişti.http://resim.donanimhaber.com/mobile/showTopic.asp?m=31351375&p=48


    musteri.hizmetleri@turkcell.com.tr adresine aşağıdaki karar metninin pdf dosyasını ve faturanıza itiraz ettiğinize dair bir eposta atınız. Gerekli işlemlerin yapılmaması durumunda, bu epostanın başvurduğum Tüketici Hakem Heyetinde delil olarak sunulacağını ve hakkımı ararken kaybettiğiniz iş kaybınızı da tanzim edeceğinizi söyleyiniz. Emin olun size ellerinden gelen tüm yardımı yapacaklardır :)

    BTK'nın ilgili kararı
    http://www.btk.gov.tr/Basin_Duyurular/Bulten/2009/bb_1200-kamu_04_12_09.pdf




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.