DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
5800 V4,0 Yapmak Çok Basit.(Resimli Anlatım)[Yeni Linkler Eklendi]
76
Cevap
1
Favori
15.590
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonu ve Aksesuarları >> Nokia >> 5800 V4,0 Yapmak Çok Basit.(Resimli Anlatım)[Yeni Linkler Eklendi]
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      16 Ocak 2010 12:52:46
      Öncelikle şu soruya cevap vereyim product kodun garanti ile ilglili bir alakası yok..Yazılım sırasında pc kapanırsa telefonun çökme şansı çok yüksek ama merak etmeyin yani çöker derken evde çalıştıramayacağnız duruma gelir..Neden çünkü açılmaz ve kapalıykende PC suite görmez telefonu..Bu yazılımın atıldığı parçanın adı Flash dır..Yani aslında telefon değil flash çöker..Gidersiniz flash değiştirirler üstüne yeni 4.0ı kurarlar tamamdır..Bu garanti dışında kalır olayı tamamen teknisyene bağlıdır ister telefonu müşteri hatası der garantiye almaz isterse değişir garanti dahilinde ücretsiz yapar..

      Şimdi gelelim yapılışına...

      Öncelikle Nokiaya ait tüm yazılımları pcden kaldırın ve resetinizi atın pcye..

      quote:

      http://www.filefactory.com/file/b03bed0/n/5800_V.4.0_Update.rar
      http://www.filefactory.com/file/b03bh14/n/Phoenix_2009.rar


      Alternatif Linkle
      Alıntıları Göster



      Alternatif Linkler 2
      quote:


      http://hotfile.com/dl/29671788/1d81985/5800_V.4.0_Update.rar.html


      indirin..Önce phoneixi kurun..Sonra Nokia PC suiteyi kurun sonra bu 4,00 güncellemesini kurun..
      Sağlıklı olması için tekrar reset atın..Telefonu pcye bağlayın...


      NOT1:Ama bu Black versiyondur...Sonra forumdaki Kırmızı veyahut Blue temalarınızı kurabilirsiniz hiç bir sorun teşkil etmez..

      NOT2:Yazılım bende 5 dkka bile sürmedi Bu değişebilir panik yapmayın bekleyin

      NOT3:Bend ehiçbir sorun çıkmadı kvkdaki abi ile konuştum msnde bu yöntemi o anlattı uyguladım sizinle paylaştım

      NOT4:Yazılımdan Sonra Sakın product kodu değiştirmeyin telefon açılmaz şimdi gidip procut attırcam kvkda..
      Yazılımı atın attığı productla kalsın sakın değiştrmeyin sonradan.










      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metin* -- 22 Şubat 2010; 20:43:25 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Ocak 2010 13:15:14
      haRikasın be..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      353 Mesaj
      16 Ocak 2010 13:43:01
      Öncelikle detaylı anlatımınız için çok teşekkürler. Sizden ricam rapid olarak vermiş olduğunuz linkteki programı hotfile linki olarak verebilir misiniz?


      _____________________________

      Bana geçmiş günümü verin geleceklerim sizin olsun
    • Teğmen
      245 Mesaj
      16 Ocak 2010 13:48:51
      anlatım gayet başarılı rapid linkini değiştirebilirsen çok iyi olr


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      16 Ocak 2010 14:05:17
      hocam upload yapacak kadar vakit yok şimdi gidiyorum geldiğimde yaparım yada indirenler varsa yapsınlar
      ve o rapiddekinin hotfile dosyaını bulamadım yani çok aradım indirenler hotfile yükselrse çok iyi olur yada googleden bir bakın nokianın forumundan bulmuş belki farklı yerlere uploadlamışlardır gittiğim yerde bakarım bulursam koyarım linki


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metin* -- 16 Ocak 2010; 14:06:59 >
      _____________________________

    • Teğmen
      196 Mesaj
      16 Ocak 2010 14:34:09
      rapid olanı indiremiyorum... rapid saolsun


      _____________________________

    • Binbaşı
      1378 Mesaj
      16 Ocak 2010 15:23:08
      Ya Allah razı olsun senden ne diyim .


      _____________________________

    • Çavuş
      46 Mesaj
      16 Ocak 2010 15:40:31
      bayanlar bi konuda yardımınızı isticem yeni donanımda sorun çıkıp duruyor mtp device diyip durmakta deliricem nasıl düzeltip te yükliyebilirim yardım edebilir misiniz code ları ayarladım herşey tamam yeni donanım sorunum var


      _____________________________

    • Çavuş
      46 Mesaj
      16 Ocak 2010 15:43:05
      baylar bayanlar yazmıştım silinmiş laptoptan oda arızalı kusura bakmayın :)


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Ocak 2010 15:48:16
      Güncellersek Telefonun Hacki Ne Olur Dostum?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1517 Mesaj
      16 Ocak 2010 18:50:26
      rapid den indiremiyoruz dosyaları?


      _____________________________

      Sarı dalgalı saçına, yüzüne, dudağına, gülüşüne, bakışına, gözüne, endamına, eline, parmağına, sesine, ismine, yürüyüşüne oturuşuna, yanağına, gamzene, burnuna, boynuna, sarılmana, sevmene, kokuna, koynuna, sıcaklığına, herrşşeyine sana tarifsiz aşığım. Düşünebildiğim kadar hızlı konuşabilmem gerek sevgimi anlatmak için... AB RH(-)
    • Teğmen
      196 Mesaj
      16 Ocak 2010 21:41:41
      Allah Razı olsun kaç gündür uğraşıyordum en sonunda oldu


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      16 Ocak 2010 22:33:05
      Allah hepimizden razı olsun nedemek çözdüyseniz ne ala...Hack hakkında birşey diyemiyeceğim OPDA dan indiridğin dosya duruyorsa tekrar atıp yapabilirsiniz çünkü İMEİ dğişmiyor


      _____________________________

    • Çavuş
      56 Mesaj
      17 Ocak 2010 01:25:22
      eline sağlık eminim ben dahil bir çok arkadaşın işini görecektir.


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      17 Ocak 2010 01:50:49
      Ben Nokia Ovi Suite ile güncelliyorum yazılımımı..126 mblık güncelleme indi ama onu yüklerken her seferinde bağlantı koptu hatası alıyorum..Halbuki bağlantı gayet sağlam..Bu sorunu nasıl halledebilirim ?


      _____________________________

    • Teğmen
      245 Mesaj
      17 Ocak 2010 12:43:54
      arkadaşlar hotfile dosyayı upload ederseniz seviniriz indiren arkadaşlar


      _____________________________

    • Yarbay
      16722 Mesaj
      17 Ocak 2010 20:35:17
      böylemi yüklememiz gerekecek v40ı

      nedne normal yollarla yüklenmiyor acaba


      _____________________________


      GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
      SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // SEAGATE 320GB 2.5" HARİCİ // IOMEGA 1TB 2.5" HARİCİ
      SEAGATE 1TB 3.5" HARİCİ // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
      HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS
    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      17 Ocak 2010 20:43:20
      product kod değiştrmek istemeyenler için farklı bir yöntem bu istersen başka türlü yaparsın


      _____________________________

    • Teğmen
      171 Mesaj
      19 Ocak 2010 23:19:32
      kendi sitesinden bu gücelleştirme yapılamıyormu


      _____________________________




      ★ SONY XPERIA Z3 Compact ANA KONU ve KULLANICILAR KULÜBÜ ★


      Intel Core i5 4690K - ASUS Maximus VII Ranger - ASUS NVIDIA GTX 760 DirectCU II O.C. - Corsair Vengeance Pro 2x4 2133Mhz - Samsung 840 Evo 120GB SSD - ASUS VS239HV 23" Monitör - Corsair Hydro Series™ H90 140mm - Corsair CS Series™ Modular CS750M - ASUS USB-N14 Wifi Adapter
      - Zalman Z11 Plus HF1
    • DH Yönetici
      4524 Mesaj
      19 Ocak 2010 23:40:12
      Downgrade nasıl yapılıyor, bunu bilen var mı acaba?


      _____________________________

      Linguist Jr. [DEU 2006]

    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      20 Ocak 2010 11:58:01
      anlamadım dostum


      _____________________________

    • Yarbay
      2111 Mesaj
      20 Ocak 2010 18:18:54
      Çok faydalı bir anlatım olmuş, teşekkürler...


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      20 Ocak 2010 18:44:06
      rica ederim bi işe yaradıysa


      _____________________________

    • Yarbay
      2260 Mesaj
      20 Ocak 2010 20:17:00
      Çok sağol arkadaşım bende bu yöntemle hallettim sayende


      _____________________________

      Obscure Disorder | This World Eating Me Inside Life has betrayed me once again, I accept that some things will never change... Do you wonder why I prefer to be alone? Have I really lost control?.... | Birgün değil hergün BEŞİKTAŞ
    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      20 Ocak 2010 20:42:56
      Senin adına sevindim dostum


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      984 Mesaj
      20 Ocak 2010 21:16:29
      eline sağlık kardeşim


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      740 Mesaj
      20 Ocak 2010 21:31:05
      Arkadaşlar telefonu dün 0 olarak aldım. Bu süreme yükseltirsem bi sorun çıkar mı ? Hack falan...


      _____________________________

    • Teğmen
      171 Mesaj
      20 Ocak 2010 21:35:50
      rapid linkini değişirmisin.


      _____________________________




      ★ SONY XPERIA Z3 Compact ANA KONU ve KULLANICILAR KULÜBÜ ★


      Intel Core i5 4690K - ASUS Maximus VII Ranger - ASUS NVIDIA GTX 760 DirectCU II O.C. - Corsair Vengeance Pro 2x4 2133Mhz - Samsung 840 Evo 120GB SSD - ASUS VS239HV 23" Monitör - Corsair Hydro Series™ H90 140mm - Corsair CS Series™ Modular CS750M - ASUS USB-N14 Wifi Adapter
      - Zalman Z11 Plus HF1
    • Yüzbaşı
      292 Mesaj
      21 Ocak 2010 10:02:17
      Arkadaşlar phoenix programında ilerlerken failed flashing li bişiler yazdı :S ne oldu güncellenmior bi türlü yardımıcı olabilir misiniz ?:(


      _____________________________

      Toshiba Qosmio x875 Q7390 3D - 2*1TB Seagate desk HDD - Pioneer VSX520 avr ve Harman Kardon HKTS 9-PIONEER S-ES3TB Hoparlor seti - Samsung Note 5 Gold - Mercedes CLK 200 Kompressor Avantgarde
    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      21 Ocak 2010 11:29:18
      dediğim gibi herşeyi siliceksin sonra kurucaksın yaptınmı öyle eğer direk phoneixi kurduysan hata verir


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      740 Mesaj
      21 Ocak 2010 17:14:18
      Arkadaşlar N82 gibi hack falan gerektiriyor mu ?


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      21 Ocak 2010 17:23:24
      hack mack gerekmez


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      740 Mesaj
      21 Ocak 2010 17:29:14
      Yükselttiğim gibi kullanmaya devam edebilirim yani ?


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      21 Ocak 2010 17:33:21
      hee bende hack gerekiyormu anladım..Hack var telefonda gidermi diye soruyorsun ve hiç bilmiyorum vallahi arkadaşım


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      740 Mesaj
      21 Ocak 2010 17:39:25

      quote:

      Orijinalden alıntı: Metin*

      hee bende hack gerekiyormu anladım..Hack var telefonda gidermi diye soruyorsun ve hiç bilmiyorum vallahi arkadaşım


      Yok hocam öyle değil. N82 yi araştırmıştım. Yükselttikten sonra hack yapmak falan gerekiyormuş, birsürü bişey yani. Bu telefonu yükselttikten sonra hack gerekir mi diyo sordum. Cevabı aldım teşekkürler...


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      411 Mesaj
      21 Ocak 2010 21:36:39
      anlamadığım bir nokta var.5800 dan hem eşimde hem bende var.bugün eşimin telefonundan güncelleme yaptım v40 sorunsuz yüklendi.benim telefondan girince hiçbir güncelleme yok diyor.kullandığım sürüm hala v30.bu nasıl oluyor çözemiyorum.telefonu bilgisayardan güncellemeye çalıştım gene olmadı.kafayı yemek üzereyim..


      _____________________________



      :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
      LANCER 1.5 İNFORM
    • Yarbay
      2260 Mesaj
      22 Ocak 2010 03:10:57

      quote:

      Orijinalden alıntı: thsncnrymlk

      Arkadaşlar telefonu dün 0 olarak aldım. Bu süreme yükseltirsem bi sorun çıkar mı ? Hack falan...


      Bende sıfır olarak aldım ayın 18inde ve sürüm yükselttim sorunsuz kullanıyorum dokunmatik hassasiyeti arttı çok daha iyi hale geldi telefon



      _____________________________

      Obscure Disorder | This World Eating Me Inside Life has betrayed me once again, I accept that some things will never change... Do you wonder why I prefer to be alone? Have I really lost control?.... | Birgün değil hergün BEŞİKTAŞ
    • Çavuş
      82 Mesaj
      22 Ocak 2010 19:02:59
      rapid linki ölmüş!!!


      _____________________________

    • Çavuş
      82 Mesaj
      22 Ocak 2010 19:24:17
      millet ikinci link kimsenin elinde yokmu yaa acil


      _____________________________

    • Yarbay
      6942 Mesaj
      22 Ocak 2010 21:09:22
      dostum ben burayı anlamadım nerede ne yazacak sende ne yzaıyordu?(resim 1)

      bu v40 a yükseltmek için pc suit i kurup telefonu bağlasak versiyon update si yapılmaz mı?

      product kod nedir?


      resim 1



      _____________________________



      DH 2007 Üyesi - BorderLINX Yurtdışı Alışveriş Rehberi - 2.El Dükkan
      Spotify Premium Kardeşiliği (HuS.TeR ve kirkyedi üyesi ile) - Netflix Kardeşliği (sky__walker ile)
      Xbox 360 Gamertag: Swat882dh - Steam: 882swat882 - Microsoft Surface Pro 3 - Galaxy S6 - LG G5- Xiaomi Mi 5
    • Er
      10 Mesaj
      22 Ocak 2010 22:27:08
      Ben az önce cep telefonundan yeni yazılım kontrolü yaparken gördüm yeni firmware güncellemesi olduğunu. Açıkcası bir önceki güncellemeyi de bu şekilde yapmıştım.
      Programla vs. bu kadar komplike uğraşmak yerine Wlan ile bağlanıp güncelleme yapmak daha pratik değil mi?




      _____________________________

    • Yarbay
      6942 Mesaj
      23 Ocak 2010 10:07:36
      dostum senin dediğin şekilde yapılıyorsa programla filan uğraşmaya gerek yok


      _____________________________



      DH 2007 Üyesi - BorderLINX Yurtdışı Alışveriş Rehberi - 2.El Dükkan
      Spotify Premium Kardeşiliği (HuS.TeR ve kirkyedi üyesi ile) - Netflix Kardeşliği (sky__walker ile)
      Xbox 360 Gamertag: Swat882dh - Steam: 882swat882 - Microsoft Surface Pro 3 - Galaxy S6 - LG G5- Xiaomi Mi 5
    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      23 Ocak 2010 10:15:30

      quote:

      Orijinalden alıntı: swat882

      dostum senin dediğin şekilde yapılıyorsa programla filan uğraşmaya gerek yok

      dostum yapılıyorsa diye birşey yok yapılıyor


      _____________________________

    • Binbaşı
      1733 Mesaj
      23 Ocak 2010 13:18:13
      bu y öntemle çok kolay oldu tşk ederim ama şu ekranda contacts kısayolları olan ikonları kucultmenin bi yolu varmıydı bi yerlerde yzıyodu galiba simdi işin yoksa bul


      _____________________________

      Elestirel yorumlarin silinmedigi daha özgür bir forum!
    • Yarbay
      6942 Mesaj
      23 Ocak 2010 14:04:19

      quote:

      Orijinalden alıntı: Metin*



      Alıntıları Göster


      dostum yapılıyorsa diye birşey yok yapılıyor

      SAOL


      _____________________________



      DH 2007 Üyesi - BorderLINX Yurtdışı Alışveriş Rehberi - 2.El Dükkan
      Spotify Premium Kardeşiliği (HuS.TeR ve kirkyedi üyesi ile) - Netflix Kardeşliği (sky__walker ile)
      Xbox 360 Gamertag: Swat882dh - Steam: 882swat882 - Microsoft Surface Pro 3 - Galaxy S6 - LG G5- Xiaomi Mi 5
    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      23 Ocak 2010 14:09:12

      quote:

      Orijinalden alıntı: swat882



      Alıntıları Göster


      SAOL

      rica ederim nedemek


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      830 Mesaj
      28 Ocak 2010 15:58:54
      Kardeşim Allah senden de KvK daki abinden de razı olsun. dün geceden beri kafayı sıyırmak üzereydim. NSU bir türlü güncelleyemedi. Hep hata verdi. Zannedersem win7 x64 ile programlar biraz sorunlu; çünkü phonix win7'de açılmadan kapat hatası verdi bende. Sonunda xp 32bit e buradakileri kurdum ve çok şükür sonunda oldu.

      Tekrar bir hatırlatma arkadaşlar :

      TELEFONU KASANIN ARKASINDAKİ USB'LERDEN BİRİNE BAĞLAYIN. KASANIN ÖNÜNDEKİLERİ KULLANMAYIN! ARA / UZATMA KABLOSU KULLANMAYIN!




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gansh -- 28 Ocak 2010; 16:00:13 >
      _____________________________

      Lineage Forever...
    • Yüzbaşı
      411 Mesaj
      28 Ocak 2010 18:38:29

      quote:

      Orijinalden alıntı: kubilayd

      Ben az önce cep telefonundan yeni yazılım kontrolü yaparken gördüm yeni firmware güncellemesi olduğunu. Açıkcası bir önceki güncellemeyi de bu şekilde yapmıştım.
      Programla vs. bu kadar komplike uğraşmak yerine Wlan ile bağlanıp güncelleme yapmak daha pratik değil mi?




      şanslısın.nokia sana kıyak yapmış.herkese adaletli davranılmadığı için millet böyle uğraşıyor.çoğu telefon görmüyor güncellemeyi.niyeyse anlamadım..


      _____________________________



      :::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
      LANCER 1.5 İNFORM
    • Yüzbaşı
      787 Mesaj
      06 Şubat 2010 01:35:15
      teşekkürler sayende güncellendi sürümü kırmızı temayı nerden bulabiliriz acaba ?


      _____________________________

      " YAŞASIN VATAN YAŞASIN TÜRK MİLLETİ !"
    • Yüzbaşı
      949 Mesaj
      06 Şubat 2010 04:43:24
      Emeğine sağlık kardeşim en açık bu şekilde olur bu iş diğerleri yalan sorunsuz çalışıyo vallahi şimdi açtım süper incelemem lazım


      _____________________________

      Sensiz Benlik Yokluk Demek

    • Android Beta Kullanıcısı
      2376 Mesaj
      06 Şubat 2010 12:19:49

      quote:

      Orijinalden alıntı: ErsinBoz

      Emeğine sağlık kardeşim en açık bu şekilde olur bu iş diğerleri yalan sorunsuz çalışıyo vallahi şimdi açtım süper incelemem lazım

      yaptığına sevindim arkadaşım rica ederim


      _____________________________

    • Binbaşı
      1378 Mesaj
      06 Şubat 2010 13:12:30
      üzgünüm anlamadım bu şekilde yapınca telefon siyah renge uygun temalı mı oluyor bende kırmızı var ne zor işmiş be v30 dayız hala


      _____________________________

    • Teğmen
      243 Mesaj
      07 Şubat 2010 19:17:44
      Rapid*hare linki sağlam mı yoksa bende mi problem var indiremiyorum bir türlü


      _____________________________



      ~ Samsung N150 ~

      Intel Atom N450 1.66 Ghz | 1 GB DDR2 RAM| Intel GMA 3150 256 MB | Hitachi 160 GB 5400RPM HDD | Wireless 802.11b/g/n | Bluetooth 2.1 | 3 in 1 Card Reader | 1.3 MGPX Kamera | 6 Cell Battery |
    • Çavuş
      74 Mesaj
      14 Şubat 2010 02:05:11
      benim merak ettiğim bişey var.bazı forumlarda (chip felan) product kodu yüklemeleri yaptıktan sonra geri orjinaline alabileceğimizden bahsediliyor.acaba herşey bittikten sonra product kodu orjinaline alsam bir sorun olur mu emin olmadımda.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1120 Mesaj
      14 Şubat 2010 03:05:38

      quote:

      Orijinalden alıntı: cover_dr

      benim merak ettiğim bişey var.bazı forumlarda (chip felan) product kodu yüklemeleri yaptıktan sonra geri orjinaline alabileceğimizden bahsediliyor.acaba herşey bittikten sonra product kodu orjinaline alsam bir sorun olur mu emin olmadımda.


      ben aldım sorun olmadı.ama ben nemesis kullanarak yaptım.


      _____________________________

    • Teğmen
      190 Mesaj
      17 Şubat 2010 14:41:55
      çok teşekkür dostum sonunda oldu. sana özelden yazdım ama burada da sorumu yazmak isterim bilen varsa cvplarsa çok memnun olurum.


      merhaba metin. sana öncelikle teşekkür etmek isterim dediğin yöntemle sonunda güncelleme yapabildim 5800 ıma. ancak kafama takılan bi konu hakkında senden yardım almak istemiştim. daha önce eski versiyondayken *#7370# yaparak format atmıştım. o zaman telefon formatlandıktan sonra örneğin my nokia yine beni görüyordu daha önceden kaydoldugum için siz zaten kayıtlısınız gibisinden mesaj yazmaktaydı ve nokia map ilk aldıgımdaki deneme sürünümünü kullandıgım için o yine lisansımın olmadıgını yazmaktaydı. ancak şimdi yazılım attıktan sonra mynokia mesela giriyorum kaydol kısmına tıkladıgımda kabul et çıkıyor tekrar kaydolmamı istiyor. aynı şekilde haritalayı açtığımda da lisansını aktiv etmek istermisiniz gibisinden bi mesaj çıktı ve şimdi dünden itibaren ayın 24 üne kadar lisans verdi. yani sanki sıfır makinaymış gibi oldu. demek istediğim bu kod değiştirme başımıza bi iş açmaz değilmi. çünkü bu kodu kullanan bir tek ben değilim bu program ile bir çok kişi bu sekilde güncelleme yaptı. nasıl windows key ile birden fazla aktive ederse daha sonraki güncellemelerinde felan sorun çıkıyor bunda da o şekilde olur mu ? phonix ile güncelledikten sonra nemesis ile eski kodu girsem telefona zarar vermiş olurmuyum ? walla bu konularda beni aydınlatırsan çok teşekkür ederim. kafama takılan bunlar çok sağol herşey için. iyi günler.



    • Yüzbaşı
      366 Mesaj
      17 Şubat 2010 18:34:08
      öncelikle anlatım güzel olmuş eline sağlık usta. Bazı sorularım olcak biraz amatörüm kusuruma bakma.

      1- Hocam bu update kaçak mı yani telefonu servise götürdüğümüzde böyle bir yöntemden update yaptıgımız anlaşılır mı ?
      2- Telefon Garanti dışı olur mu?
      3- Telefonun herhangi bir kodu değişiyor mu ? (telefon kodu, imei vs.)
      4- v40 şarj sorunu var diye duydum. Acaba böyle bi sorun yaşarmıyım ?

      saygılar..

      edit:
      2 linkteki şeyide indiriyormuyuz yoksa ikiside aynı şey mi ? (1. link ölmüş)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Vendetta- -- 17 Şubat 2010; 18:36:19 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      366 Mesaj
      20 Şubat 2010 02:00:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: -Vendetta-

      öncelikle anlatım güzel olmuş eline sağlık usta. Bazı sorularım olcak biraz amatörüm kusuruma bakma.

      1- Hocam bu update kaçak mı yani telefonu servise götürdüğümüzde böyle bir yöntemden update yaptıgımız anlaşılır mı ?
      2- Telefon Garanti dışı olur mu?
      3- Telefonun herhangi bir kodu değişiyor mu ? (telefon kodu, imei vs.)
      4- v40 şarj sorunu var diye duydum. Acaba böyle bi sorun yaşarmıyım ?

      saygılar..

      edit:
      2 linkteki şeyide indiriyormuyuz yoksa ikiside aynı şey mi ? (1. link ölmüş)



      3 gün oldu konuyu açan ark. mümkünse bi cevap yazarsa sevinirim ;)


      _____________________________

    • Teğmen
      232 Mesaj
      20 Şubat 2010 11:49:54
      v31 yüklemeden bunu yüklersem bişi olurmu ?


    • Teğmen
      131 Mesaj
      20 Şubat 2010 18:12:20
      ben de yükselttim ama siyah'ın kodunu kullanmışım tema falan siyah oldu
      sevmedim canımı sıktı.


      _____________________________

      "357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle _
Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonu ve Aksesuarları >> Nokia >> 5800 V4,0 Yapmak Çok Basit.(Resimli Anlatım)[Yeni Linkler Eklendi]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.