Şimdi Ara

REPLİCA JANT HAKKINDA...!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
11.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben aracımın orjinal jant ve lastiklerini "225/55/16 Michelin Primacy Hp lastik" ve jantları takas

    yöntemiyle verip; yerine replica 225/50/17 lastik ve jant aldım.Aldığım lastik "Bridgestone potenza adrelanin 001"

    fakat kafamda soru işaretleri kaldı.Şöyle ki aldığım lastik sınıfın en iyi yol tutan lastiklerin den lakin aracın yol tutuşuna etkisi

    çok fazla olmadı.Demek istediğim acaba orjinal jant olmadığı için aracın yol tutuş karakterini de etkiliyormu bu replica jant olayı?

    Sadece lastiğe veya sadece janta suç atmak istemiyorum.Jantın replica olması demek malzemeden çalınması bunun karşılığı olarak

    görüntü dışında bir katkısı olmaması anlamınamı geliyor.?Yorumlarınızı merak ediyorum doğrusu....

    Saygılar...

    Not:"Aracım 2008 Audi A4 2.0 tdi yeni kasa" İstanbul'da yaşıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayacem -- 12 Ocak 2010; 18:14:25 >



  • Jantın modelinin yol tutuşda balans problemi yoksa etkisi olur diyemeyiz. Ancak yeni jantlar ağırdır o da arabanın performansını bir nebze etkileyebilir. Torku yüksek dizel bir araba kullandığınızdan ağır olsa bile hissedilir bir etki bırakmamış olma ihtimali de yüksek.

    Lastiğe gelince bence yazın şimdiki kadar problem olmayacak. Isındıktan sonra kötü sonuç vereceğini sanmıyorum adrenalinleri. Zaten otoban tipi sürekli kullanılan tozsuz yollarda güzel performansı var . Zira yağmurda da çok iyi.

    Ben sizin yerinizde olsam şu anda 4 adet biraz daha yüksek performans tipi olan kış lastiği alırdım. Yaz gelince tekrar adrenalinleri takarsınız. En ufak bir gizli buzlanmada adrenalinler kontrolü imkansız sonuçlar doğurabilir kışın.

    Good year UltraGrip Performance 2 veya UltraGrip Performance serisi lastiklerden biri şu an için size en iyi hitap edecek modeller diye düşünüyorum.

    http://eu.goodyear.com/tr_tr/tires/winter/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |RS| -- 12 Ocak 2010; 18:10:51 >




  • Cevap yazan arkadaşlara teşekkürler.

    Aracın yol tutuşu doğuştan bozuk aldığım günden beri bu böyle..Yani eskiye tekrar dönüp başınızı ağrıtmak istemem.

    Bunun hakkında bir başlık açmıştım "Audi A4 kabin gürültüsü" diye orda baya yazdım.

    Birde bu yay olayı veya amortisör olayların bilen bir arakdaş biraz izah ederse sevinirim.Fiyatı,alacağım randıman ne ölçüde olur

    birde en öenmli olay aracı tekrar eski haline getirmek kolay olurmu yani geri dönüşü olmayan bir uygulam yapıp aracın orjinalliğini

    bozmak istemem.Ben aracım genel anlamında yol tutuşunu puanlama yaparsam isem sonuç şöyle olur.

    -Düz yol otoban yüksek sürat:10 üzerinden 5

    -Virajlı yollar bağlantı yolları veya şehiriçi viyadük tarzı yollar.10 üstünden 3 çok tedirgin ediyiyor insanı kasa çok yatıyıor.

    Birde buna koltukların deri olaması ve yanal tutuşun zayıf olmasıda etki edince daha berbat bir durum ortaya çıkıyıor.

    -Genel ortalam ise 10 üstünden anca 5 malasef ben Audi yi böyle tasvir etmemiştim kafamda daha önce bindiğim araç

    bilen arakdaşlar vardır toyota avensis 1.6 2004 model idi.O aracımın yol tutuşu bundan daha iyiydi...

    Fazla uzatmadan aracımla ilgili açtığım bir başlığı sizle paylaşmak isterim.

    Burdan konu başlığını inceleyebilrisiniz..

    http://www.turbofsi.net/forum/a4-b8/21487-audi-a4-b8-magdurlarinin-birlestigi-topic.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: kayacem

    Aracın yol tutuşu doğuştan bozuk aldığım günden beri bu böyle..Yani eskiye tekrar dönüp başınızı ağrıtmak istemem.

    Bunun hakkında bir başlık açmıştım "Audi A4 kabin gürültüsü" diye orda baya yazdım.

    Birde bu yay olayı veya amortisör olayların bilen bir arakdaş biraz izah ederse sevinirim.Fiyatı,alacağım randıman ne ölçüde olur

    birde en öenmli olay aracı tekrar eski haline getirmek kolay olurmu yani geri dönüşü olmayan bir uygulam yapıp aracın orjinalliğini

    bozmak istemem.Ben aracım genel anlamında yol tutuşunu puanlama yaparsam isem sonuç şöyle olur.

    -Düz yol otoban yüksek sürat:10 üzerinden 5

    -Virajlı yollar bağlantı yolları veya şehiriçi viyadük tarzı yollar.10 üstünden 3 çok tedirgin ediyiyor insanı kasa çok yatıyıor.

    Birde buna koltukların deri olaması ve yanal tutuşun zayıf olmasıda etki edince daha berbat bir durum ortaya çıkıyıor.

    -Genel ortalam ise 10 üstünden anca 5 malasef ben Audi yi böyle tasvir etmemiştim kafamda daha önce bindiğim araç

    bilen arakdaşlar vardır toyota avensis 1.6 2004 model idi.O aracımın yol tutuşu bundan daha iyiydi...


    Aracınıza has bir sorun yok ise ben arabanızın yol tutuşunda bir problem olacağını/olabileceğini sanmıyorum

    Şimdi bunun bir metresi yok ki yol tutuşunu ölçelim, siz kendi "duygularınız" ile "butt dynonuz" ile karar weriyorsunuz ama siz expermisiniz ?

    Siz partikular olarak A4'ün yol tutuşundan memnun olmayabilrisiniz, sizin sürüş karakterinize uygun olmayabilir ama arabanızı profosyonel biri kullandığında tepkiniz değişik olucaktır

    Dünyanın en iyi kemanınıda bana versen ben çalamam, bunun gibi birşey, ama çalmaya çalışsamda "bu çalmıyor" arkadaş derim ama çalmayan kemanmıdır benmiyimdir ?

    Dediğim gibi önceki aracınız ile kıyasladığınız olayı rakamlara bakarak değil hisiyatınız ile söylüyorsunuz elinizde g metre gezmediğinizi umuyorum

    Belki gerçekten Avensis A4'ten iyi yol tutuyordur ama A4'ün kötü yol tutması hatta viyadük çıkışlarında sizi rahatsız edecek şekilde kötü yol tutması zor

    Bence arabanızı geliştirmek yerine kendinize yatırım yapın


    Çok naziksin sevgili arkadaşım ben amatör bir sürücü olduğum için bu gibi şikayetlerde bulunuyorum.

    Daha 1 yıldır araç kullanıyorum.Bu bakımdan siz benim yazdığım not baremlerini dikkate almayın yanıltır sizi.

    Audi A4 çok güzel yol tutuyor müthişş ismi bile yol tutmasın da anormal katkı sağlıyıor tavsiye ederim size..

    Hiç sorunu yok müthiş araba bu sadece benim araca has özellik diğer test ettiğim 4 araçta bunlar yoktu

    Sevgili kardeşimm sen keman mı çalarsın çalmazmısın onu bilemem kendini geliştirirsen dünyanın en dandik enstürmanını bile çalarsın.

    Ben exper değilim,yorum yazmam için exper olmam gerekmiyor sanırım.Orda verdğim değerler anlaşılması daha kolay olsun diye verdiğim

    baremlerdir.Eğer altta vermiş oldğum lnink deki yazılarımı biraz zaman ayırıp okursanız bu gibi anlamsız cümleler yazmazdınız diye düşünüyorum..

    http://www.turbofsi.net/forum/a4-b8/21487-audi-a4-b8-magdurlarinin-birlestigi-topic.html

    Saygılar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayacem -- 13 Ocak 2010; 16:49:55 >




  • Geçen kullandığım 2.0 tdi passat variantta da biraz hızlı kalkış yaptığınızda yada debriyajdan ayağınızı hızlı çektiğinizde ön konsolun arkasında garip bir rezonans oluşuyordu rahatça duyulabilen bir ses zırıldama şeklinde. Sahibi de ön konsolun sökülmesini göze alamayınca o şekilde kullanıyor daha 1 yıllık aracı. Ben olsam bende o şekilde kullanırdım sanırım

    Yol tutuş problemine gelince bence yeni kasalar biraz daha yumuşak önceki versiyona göre. O yüzden eibach, vogtlant gibi firmaların kısa helezon kitleri kullanılabilir. Çok da pahalı değil 3,5 cm. civarı orjinal amortisörlerle kullanılabilir.

    http://performance-suspension.eibach.de/cms/en




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.