Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Kararı.. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
546
Cevap
9
Favori
101.065
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cihaz nokia n85 teslim ettiğim yerden kağıt verdiler tabi ama işte benim sormak istediğim şey 30 iş gününün dolduğunu ıspatlayan belgeyi nerden bulcam şuan itibariyle doldu ama pazartesi yaparlarsa şikayet edemiycem ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K4TL14M -- 14 Ocak 2011; 19:06:13 >
  • Hocam THKK zaten yaptığınız başvuruyu kendi de inceleyecek. Onlarda inceliyip durumu araştırıyorlar zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uqurcan

    Hocam THKK zaten yaptığınız başvuruyu kendi de inceleyecek. Onlarda inceliyip durumu araştırıyorlar zaten.

    anlatamıyorum galiba kardeş.Şimdi cihazın tamir işlemi yapılmadı.Ama ya pazartesi yapılırsa.Gidicem tüketici hakem heyetine başvurucam kadın bakıcak sayfadan diycek ki senin cihaz onarılmış daha neyi şikayet ediyosun diycek.Ben de diycem ki onarıldı ama 30 iş günü dolduktan sonra onarıldı.Diycek ki nasıl ıspatlıycaksın elinde bi belge var mı diycek?.Şuan aldığım ss kanıt olur mu orasını soruyorum eğer olmazsa mecburen alıcam cihazı geri
  • Hayır öyle birşey deme lüksü yok onların.Benimde 33. iş günü tamir olmuştu ama firma da biliyor ne yaptığını merak etme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uqurcan

    Hayır öyle birşey deme lüksü yok onların.Benimde 33. iş günü tamir olmuştu ama firma da biliyor ne yaptığını merak etme.

    peki teşekkürler pazartesi ileticem tüketici hakem heyetine bu durumda karar lehime çıkar mı bilemem ama yapılmş malın parasını istiyoruz resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K4TL14M


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uqurcan

    Hocam THKK zaten yaptığınız başvuruyu kendi de inceleyecek. Onlarda inceliyip durumu araştırıyorlar zaten.

    anlatamıyorum galiba kardeş.Şimdi cihazın tamir işlemi yapılmadı.Ama ya pazartesi yapılırsa.Gidicem tüketici hakem heyetine başvurucam kadın bakıcak sayfadan diycek ki senin cihaz onarılmış daha neyi şikayet ediyosun diycek.Ben de diycem ki onarıldı ama 30 iş günü dolduktan sonra onarıldı.Diycek ki nasıl ıspatlıycaksın elinde bi belge var mı diycek?.Şuan aldığım ss kanıt olur mu orasını soruyorum eğer olmazsa mecburen alıcam cihazı geri



    Arkadaşım panik yapma

    İspatlayamam diye de korkma. Eğer elinde senin cihazı teslim ettiğine dair bir kağıdın varsa ve üzerinde tarih yazıyorsa sıkıntı yok. O tarihten itibaren "Cumartesi günleri de iş günü sayarak" 30 iş gününün dolduğu anda hak sana geçmiş olur. Bu saatten sonra tamir edilse de seni bağlamaz. Bunun içinde bugün mü doluyor 30 iş günün? Al ekran görüntüsünü, sağ altta saatin üzerine geldiğinde tarih de çıkıyor di mi? O da çıksın mouse'u tut üzerinde. Zaten sen pazartesi günü THH'ye gittiğinde cihazımın 30 iş günü süresi cuma günü sona ermesine rağmen cihazım hala teslim edilmedi. Buyrun belgelerim. Ücretin iadesini yapılmasını istiyorum diyceksin doldurcaksın bir dilekçe iş tamam.. Gerisi zaten THH'nin prosedürü, üst yazılar, kararlar, tebligatlar vs zaten minimum bir 2,5-3ay sürecek..
    Sen sadece "kendi kanıtlarını" olabildiğince toparlamaya çalış. Ekran görüntüsü olur, makbuz olur, fatura olur, kvk nin sitesindeki bilgiler olur, o sayfanın tamamen kopyalanmış ve word dosyasına aktarılmış hali olur ne olabiliyorsa. Toparla sen de saklı dursun yeri zamanı geldiğinde inekler aç kalsın boşver sen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MzLgNy


    quote:

    Orijinalden alıntı: K4TL14M


    quote:

    Orijinalden alıntı: Uqurcan

    Hocam THKK zaten yaptığınız başvuruyu kendi de inceleyecek. Onlarda inceliyip durumu araştırıyorlar zaten.

    anlatamıyorum galiba kardeş.Şimdi cihazın tamir işlemi yapılmadı.Ama ya pazartesi yapılırsa.Gidicem tüketici hakem heyetine başvurucam kadın bakıcak sayfadan diycek ki senin cihaz onarılmış daha neyi şikayet ediyosun diycek.Ben de diycem ki onarıldı ama 30 iş günü dolduktan sonra onarıldı.Diycek ki nasıl ıspatlıycaksın elinde bi belge var mı diycek?.Şuan aldığım ss kanıt olur mu orasını soruyorum eğer olmazsa mecburen alıcam cihazı geri



    Arkadaşım panik yapma

    İspatlayamam diye de korkma. Eğer elinde senin cihazı teslim ettiğine dair bir kağıdın varsa ve üzerinde tarih yazıyorsa sıkıntı yok. O tarihten itibaren "Cumartesi günleri de iş günü sayarak" 30 iş gününün dolduğu anda hak sana geçmiş olur. Bu saatten sonra tamir edilse de seni bağlamaz. Bunun içinde bugün mü doluyor 30 iş günün? Al ekran görüntüsünü, sağ altta saatin üzerine geldiğinde tarih de çıkıyor di mi? O da çıksın mouse'u tut üzerinde. Zaten sen pazartesi günü THH'ye gittiğinde cihazımın 30 iş günü süresi cuma günü sona ermesine rağmen cihazım hala teslim edilmedi. Buyrun belgelerim. Ücretin iadesini yapılmasını istiyorum diyceksin doldurcaksın bir dilekçe iş tamam.. Gerisi zaten THH'nin prosedürü, üst yazılar, kararlar, tebligatlar vs zaten minimum bir 2,5-3ay sürecek..
    Sen sadece "kendi kanıtlarını" olabildiğince toparlamaya çalış. Ekran görüntüsü olur, makbuz olur, fatura olur, kvk nin sitesindeki bilgiler olur, o sayfanın tamamen kopyalanmış ve word dosyasına aktarılmış hali olur ne olabiliyorsa. Toparla sen de saklı dursun yeri zamanı geldiğinde inekler aç kalsın boşver sen

    tamam ss aldım mailime attım çıktı alırsak pek bi işe yaramaz bilgisayar tarihi ve saatiyle oynanabiliyor çünkü.Ama fotoğrafın kaydedildiği zaman fotoğrafta özelliklerde yazıyor ordan yola çıkarak ıspatlarım kadına.Kadın bana yardım edeceğine sorun çıkarıyor napalım biz de böyle önlem alıyoruz.Dün faturama baktım çok sevindim.Kaşede tarih filan yazmıyor.Yani şimdi kaşe bastırabilirim garanti belgesine rahatladım biraz.




  • quote:


    tamam ss aldım mailime attım çıktı alırsak pek bi işe yaramaz bilgisayar tarihi ve saatiyle oynanabiliyor çünkü.Ama fotoğrafın kaydedildiği zaman fotoğrafta özelliklerde yazıyor ordan yola çıkarak ıspatlarım kadına.Kadın bana yardım edeceğine sorun çıkarıyor napalım biz de böyle önlem alıyoruz.Dün faturama baktım çok sevindim.Kaşede tarih filan yazmıyor.Yani şimdi kaşe bastırabilirim garanti belgesine rahatladım biraz.


    Bilgisayar ortamında bırak tarihle oynamayı o garanti belgesini de faturasını da "sahte" olarak çıkartabilirsin zaten. Ama bunlara gerek yok. Şu an sen haklı durumdasın ve bu haklılığını bu şekilde göstermen gerekiyor, başka türlü yapamazsın zaten ;)
    Faturaların üzerinde kaşesi varsa ve bir de tarih varsa daha ne istiyorsun ki, pazartesiye kadar sabret sonra ver dilekçeni geç köşene oturup bekle bir kaç ay..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zanaks

    arkadaşlar bir de özellikle belirtmek istediğim bir konu eğer aldığınız telefon 30 gün içinde sizden kaynaklanmayan bir sebepten dolayı bozulursa mesele Ayıplı mal hükümlerine tabidir. Garanti yada servisle hiç uğraşmayın. Hemen aldığınız yere götürün değişim yada bedel iadesi isteyin. Yapmak zorundalar. Eğer Bik Bik ederlerse miktara göre (yanılmıyorsam 735 tl ama değişmiş olabilir) hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvurun.



    Bırak bik bik etmeyi acık acık biz degiştiremeyiz dediler ne degişim ne ieade alırız dediler malum nokia n8 kronik kapanma va acılmama sorunu olmuştu bende telefon 3. gunu kapandı ve acılmadı aldıgım yere goturdum degişimde alamıyoruz ieadede dedi kestirdi attı bende hakkımı kulanarak şikayet ettim simdi kararı bekliyorum 1 ay oldu bakalım bir bir bucuk aydaha bekleyecem sanırım sonuca gore gorecegiz ve suan bir ay olmasına ragmen kvk da hala cihaz parca anakart bekliyor yazısı ile duruyor bir ay gecti servise vereli duşunun artık maksat zora sokup malı kabul etirmek ama ben etmeyecem umarım tum arkadaşlar hakkını en kısa surede alır




  • bugün de takmamışlar parçayı pazar zaten tatil oh oh yapamasınlar da alak parayı.Parayı alamama gibi bir ihtimalim var mı arkadaşlar şimdi 3 ay bekliyip telefonsuz sonra parayı almamak çok fena koyar
  • 30 iş gününde lamı cimi yok, karar kesinlikle lehine çıkar arkadaşım...


    quote:

    Orijinalden alıntı: K4TL14M

    bugün de takmamışlar parçayı pazar zaten tatil oh oh yapamasınlar da alak parayı.Parayı alamama gibi bir ihtimalim var mı arkadaşlar şimdi 3 ay bekliyip telefonsuz sonra parayı almamak çok fena koyar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    30 iş gününde lamı cimi yok, karar kesinlikle lehine çıkar arkadaşım...


    quote:

    Orijinalden alıntı: K4TL14M

    bugün de takmamışlar parçayı pazar zaten tatil oh oh yapamasınlar da alak parayı.Parayı alamama gibi bir ihtimalim var mı arkadaşlar şimdi 3 ay bekliyip telefonsuz sonra parayı almamak çok fena koyar



    Bugün 31. iş günü cumartesi pazarı çıkarınca.Tüketici hakem heyetine gittim bugün başvuru yapmak için kadın diyo parça gelmişse biz çıkışını yaptık derler mağdur durmda oluruz haklı çıkarlar diyor.Yahu kadına laf anlatamıyorum.30. iş günü cuma günüydü mesai bitimine kadar takmaları lazımdı.Diyorum bunu nasıl ıspat edicez diyo edemeyiz sen dilekçeni yaz yarın da yapmazlarsa bugünün tarihiyle işleme koyarız dedi.Sanki yarın yapsalar nasıl ıspat edicen bugünü edemiyosan.Resmen kvk dan daha mağdur etti bu kadın beni.Şimdi sorgulama yapıyorum cihazın parçası takılmış test ediliyor ama 31. iş günü. Lanet olsun diyip gidip telefonumu alıcam bu kadının laflarıyla uğraşmamak için haklı konumda haksız duruma düşüyorum resmen sırf kvk ben çıkışını yaptım der diye başvurumda haksız olabileceğimi söylüyor.Kvk nın lafına inanırsak 100 iş gününde yapsa da yine haksız olacaz.Yazıklar olsun tüketici hakem heyetine .Şunu anladım ki parayı alabilmenin tek yolu telefonun geri dönüşü olmayan bir arızaya girmesi başka türlü alamıyoruz böyle insanlar yüzünden.




  • Bu konuda mı başka bir konuda mı TSHH'de gıcık bir bayandan bahsedilmişti, bu da o olmasın....:)
    Malesef ki yetkisinin ve görevinin hakkını veremeyen bazı kişiler olayı sahiplenmiyor. Resmi bir tebligat yok ise telefonun yapıldı gel al diye (maille, sms ile vs...) 30 iş gününde sana telefonu teslim edememiş demektir. Bunun başkı bir açıklaması yok. Görevlinin cesur davranıp talebini işleme alması lazım.
    Yine de yarını bekle derim, kaybedecek birşeyin yok arkadaşım....

    quote:

    Orijinalden alıntı: K4TL14M

    Bugün 31. iş günü cumartesi pazarı çıkarınca.Tüketici hakem heyetine gittim bugün başvuru yapmak için kadın diyo parça gelmişse biz çıkışını yaptık derler mağdur durmda oluruz haklı çıkarlar diyor.Yahu kadına laf anlatamıyorum.30. iş günü cuma günüydü mesai bitimine kadar takmaları lazımdı.Diyorum bunu nasıl ıspat edicez diyo edemeyiz sen dilekçeni yaz yarın da yapmazlarsa bugünün tarihiyle işleme koyarız dedi.Sanki yarın yapsalar nasıl ıspat edicen bugünü edemiyosan.Resmen kvk dan daha mağdur etti bu kadın beni.Şimdi sorgulama yapıyorum cihazın parçası takılmış test ediliyor ama 31. iş günü. Lanet olsun diyip gidip telefonumu alıcam bu kadının laflarıyla uğraşmamak için haklı konumda haksız duruma düşüyorum resmen sırf kvk ben çıkışını yaptım der diye başvurumda haksız olabileceğimi söylüyor.Kvk nın lafına inanırsak 100 iş gününde yapsa da yine haksız olacaz.Yazıklar olsun tüketici hakem heyetine .Şunu anladım ki parayı alabilmenin tek yolu telefonun geri dönüşü olmayan bir arızaya girmesi başka türlü alamıyoruz böyle insanlar yüzünden.




  • Artık silme seçeneği kaldırılmış, üstteki mesajım ikinci kez çıktığından...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokmay -- 17 Ocak 2011; 11:46:40 >
  • @K4TL14M

    bulundugun yerde başka ilçedeki thh başvursana.
  • Malesef başvuru için onu kabul etmiyolar, her kaymakamlık kendi ilçesine bakıyor.
    Ama fikir almak için elbette gidebilir arkadaş....

    quote:

    Orijinalden alıntı: qqqqqq0

    @K4TL14M

    bulundugun yerde başka ilçedeki thh başvursana.
  • artık lanet olsun diyip uğraşmamak için telefonu geri aldım.Bi şok da orda yaşadım.Telefonu şu arızalardan dolayı vermiştim :
    -Arka kapağın mandalının tek tarafının kırılması (yarısı kırık ama tutuyo üstünde)
    -Fotoğraf çekme tuşunun bağlantı yerinden çıkması yani baglantı nokasından kırıldı ora da kasaya bağlı
    -Volume tuşu hassaslığını kaybetmişti.
    Ufacık bir foto çekme tuşu için tüm kasayı değiştirmişler üstelik kameranın camı kamerayı çevreleyen çerçeve volume tuşu kulaklık girişi şarj girişi hepsi değişmiş.Arka kapağı değiştirmemişler.Neymiş nokia bize kapak konusunda parça sağlamıyor ücretli olarak yaptırıcaksınız diyor.Ufacık bi tuş için tüm telefonu baştan yaratmışlar arka kapak için ücret istiyolar.Aldm telefonu geldim evime.Tek avantajı şu oldu telefonu zmanında düşürmüştüm kasada boya akmları vardı şimdi sıfır gibi oldu :).İçini de bi pis bırakmışlar ki ekran toz içinde garantisi bitsin açıp kompresörümle temzliycem.Allah servise düşürmesin bi de tüketici hakem heyetine.




  • Umarım bu haliyle sorunsuz kullanabilirsin arkadaşım....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emefey


    quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Yine malum telefon ve malum sorun. Geçmiş olsun arkadaşım.
    TSHH'den lehine karar çıkmış, talebin nasıldı peki? Ücret iadesi mi yoksa ürün değişimi mi?
    Bedel iadesi ise, kesinlikle paranı al cebine koy, yine aynı telefonu alacaksan bile ordan alma, git başka yerden al.
    Veya yeni bir model bile seçme şansın olabilir.
    Umarım en kısa sürede sorunun çözümlenir...


    quote:

    Orijinalden alıntı: emefey

    mart 2010 da hepsiburada dan nokia 5800 aldım.2. haftasında açılmamaya başladı."ayıplı mal" kapsamında yenisi ile değiştirilmesini istedim.bize gönderin dediler...değiştirmeyip,nokia yetkili servisi teleservisin "elektronik parça değişmiştir" raporu ile bana geri geldi.itiraz edip bi kez daha gönderdim.satıcı firmanın cevabı "ayıplı ürün değişim onayı servisin yetkisindedir" oldu ve telefon bi kez daha bana gönderildi...ben de o zaman ip koptu.yasanın ilgili maddesinde atıfta bulunarak; 30 içinde alıcı, ayıplı malı satıcıya bildirmişse sorumluluk satıcıda dedim.epey bi yazıştık.baktım asena gibi kıvırıyorlar,tüketici sorunları hakem heyetine başvurdum.3 ay sonra lehime karar çıktı.bu arada telefon gene sapıtmıştı.neyse...hepsiarıza.com a (pardon, hepsiburada.com) bildirdim.cevap olarak verdikleri mesajlar kopyala-yapıştır ve basmakalıp.siz annelerinin soyadını soruyorsunuz,onlar alakasız şeyler yazıyorlar.en son telefonla 2-3 kez arayıp,sonuncu aramam da ağır konuştum.çünkü hala bana değiştirme yetkisi serviste deyip duruyorlardı."insanları aptal yerine koymayın,sizlere ezberletilen yanlış bilgilerle komik duruma düşmeyin" vs. dedim.en son gelen mesajda avukat oya hanım ve recep bey dikkatine diye ürünü gönderdiğimde iade yapacaklarını söylediler.bense, yeni ürün gelmeden eskisini arızalı da olsa göndermeyeceğimi söyleyip, tam icra takibine başlayacaktım ki (çünkü 15 günlük tüketici mahkemesine itiraz süreleri bitmişti); ürün ellerine geçtiğinde para iadesini hemen yapacaklarını söylediler.bekleyip,göreceğiz...
    işin ilginci şu: hepsiarıza.com tüketici yasasını sitesinde yayınlıyor,ben oradan alıntı yapıp hakkımı istiyorum; cevapları dedim ya,alakasız salakça şeyler.
    hakkımızı lütfen arayalım...saygılar.



    benim talebim ürününün birebir değişimi idi.TSHH nden de bu yönde karar çıktı.ama hepsiarıza.com (hepsiburada.com) para iadesi yapılacağını bildirdi.ürünü gönderdim ve bekliyorum.olay çözüldüğünde bilgi veririm.bu arada para iadesi benim için daha iyi.hemen bi samsung s5620 monte almayı düşünüyorum.
    iyi dileğin için de teşekkürler ...

    evet ! netice de hepsiarıza.com dan para iadesi aldım ve gene haklı olan tüketici kazandı...




  • çok sevindim kardeşim, gözün aydın...
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.