Şimdi Ara

Peugeot 5008 (1681. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
10 Misafir (1 Mobil) - 9 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37.537
Cevap
147
Favori
1.647.584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16791680168116821683
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba,

    Aracım 105.000 km oldu. 20 Aralık 2012'de trafiğe çıkmıştı. İlk günden beri bir kez bile keşke dedirtmedi. Hep çok memnunuz araçtan. Hala da herkese tavsiye ediyorum.

    20 Aralık 2016'da uzatılmış garantim dolacak ve bu hafta 105.000 bakımı için servise bırakmayı planlıyorum aracı.

    Aracın bundan sonra sıkıntı çıkarabilecek ve garantiden değişebilecek parçaları nelerdir acaba. Servise bunları kontrol etmelerini söylemeyi planlıyorum. Normalde diğer elektronik eşyalarda garanti bittikten hemen sonra cihazlar bozulur ya bunun önlemini alabilir miyim acaba 5008'de diye bir denemek istiyorum.
  • ikcihan kullanıcısına yanıt
    benim uzatılmış garantim falan yoktu..iki sene garantilik bişey olmayınca deforme olan kapı fitillerini değiştirmiştim..maşallah garanti biteli 3 sene oldu hala bir sıkıntı yaşamadım ve hala çok memnunum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm


    quote:

    Orijinalden alıntı: dragotreis

    doğru söylüyor başkan yaw..

    izmir buluşmasında öyle dememiş miydik? engin civanım değil miydi isim?







    Bak gelecek şimdi sessizce yapalım muhabbeti...

    Donanımhaber'e dilekçe yolladım. İsim değişikliğini arz ettim




  • bence çok pahalı gelecek..


    @ganeja

    hocam teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    benim uzatılmış garantim falan yoktu..iki sene garantilik bişey olmayınca deforme olan kapı fitillerini değiştirmiştim..maşallah garanti biteli 3 sene oldu hala bir sıkıntı yaşamadım ve hala çok memnunum..

    Bende şu an fitiller ile uğraşıyorum.

    2014 Temmuzda yırtıldığı için sağ ve sol kapı fitilleri garantiden değişmişti.

    Şimdi sol taraf gene yırtıldı. Göral Ümitköy şubesinde ki garanti elemanı, kapı fitilleri garantiye girmez diyip kestirip attı. siz bunu inip binerken sürttürdüğünüz için yapmışsınız, kullanıcı hatası dedi.

    Zorla da olsa Müşteri ilişkileri yardımıyla 13 Ağustosta kayıt açtırdım. Fotoğraf çekildi, Peugeot'a göndermelerini istemiştim. Düne kadar bekledim, haber gelmeyince aradım, meğer garanti elemanı aynı gün garantiye girmez diye kapatmış benim kaydı. Peugeot'a sormaya bile gerek duymamış.

    Bunun üzerine dün ben bildirdim bu durumu Peugeot'a bakalım ne olacak.

    Ankara'daki arkadaşlar, özellikle garanti konusunda ki işler için uzak durun bence Göral Ümitköy şubesinden. Garanti elemanı kendini patron sanan bir hale girmiş. Benim dediğim olur modun da dolaşıyor ortalıkta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikcihan -- 18 Ekim 2016; 12:06:17 >




  • myurtsever kullanıcısına yanıt
    Paylaşım için çok teşekkürler güle güle kullanın. Gündüz farları patlarsa en de aynı yolu izleyeceğim.
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Cvp icin tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikcihan kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.. birde Fatih Peugeotu deneyin bakalım.. bende amortisör sorunum varken Göral konya yolundan iğrenmiştim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanriseven

    3008 konusunda yazdım ama sanırım burda da benzer sorunları yaşayanlar vardı:

    2015 model Allure 3008 sahibiyim; araç henüz 10.000 km'de fakat 6.000 km'den beri titreme sorunu ile uğraşıyorum.

    Garantili olduğu için parça değişimleri problem olmuyor ama henüz Ankara Göral çözüm bulamadı.

    - İlk başlarda sadece 120-130'lu hızlarda frenleme esnasında titreme başladı; garantiden diskler ve balatalar değişti ve sorun düzeldi.

    - Fakat daha sonra tekrarladı aynı sorun fakat bu sefer seyir halinde de titreme başladı. Tekrar diskler değişti, balans yapıldı fakat sorun çözülmedi. Frene hafif basınca titreşim başlıyor direksiyonda.

    - Tekrar gidince bu sefer aks taşıyıcıları değiştirdiler. Ön takımla ilgili bir sorun olmasın diye sorduğumda ise, Fransa'dan gelen iş emrini takip ediyoruz şeklinde oldu.

    - Fakat yine düzelmedi. Hem seyir esnasında hem frenlemede hafif titreşimler devam ediyor. Biliyorum, kesinlikle artacak şiddeti. Defalarca balans yapıldı (üzerinde de yapıldı) çözüm olmadı.

    - Servis yapacak birşeyin kalmadığını, istersem Peugeot'ya yazacaklarını ve uzman ekibin aracı inceleyeceğini söylediler...

    Yaklaşımları ve ilgileri üst düzeyde olsa, yetkili serviste olsa ustaların pek sanayi ortamından farklı olmadığını da görmüş oldum...

    En basit örnek, balans yapan arkadaş lastiklere 40 psi basıyor; üzerindeki etikette yazan değerlerse farklı. Neden öyle basmıyorsun diye sorduğumda, "bunlar sensörlü" diyerek mükemmel bir cevap vermiş oldu...

    Neyse...

    Lastiklerden mi acaba derken, forumda "salıncak burcu" parçasından sık sık bahsedildiğini gördüm. Fakat anlamadığım servis bu parça ile ilgili hiçbir işlem yapmadı ve bilgi vermedi. Acaba 2015 modellerde düzeltilmiş olabilir mi bu parça? Veya bende bu parçanın değişimini mi isteyim?

    garanti bittikten bir yıl sonra artan titremeyi (120-140 arası hızlarda pik yapan) ve salıncak burçlarını servise söylemiştim. test yaptılar (sürüş) ve salıncak burcu olayını kabul ettiler. ben de forumdan edindiğim bilgilere dayanarak müşteri memnuniyeti kapsamında bu sorunun giderildiğini ilettim. istanbula yazıp 2 gün sonraya randevu verdiler ve ücretsiz değiştirdiler, ayrıca ön diskleri de traşladılar 70-75 tl maliyet ile. balans kötülüğü dışında olay tekrarlamadı. mekan ankara fatih peugeot.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikcihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    benim uzatılmış garantim falan yoktu..iki sene garantilik bişey olmayınca deforme olan kapı fitillerini değiştirmiştim..maşallah garanti biteli 3 sene oldu hala bir sıkıntı yaşamadım ve hala çok memnunum..

    Bende şu an fitiller ile uğraşıyorum.

    2014 Temmuzda yırtıldığı için sağ ve sol kapı fitilleri garantiden değişmişti.

    Şimdi sol taraf gene yırtıldı. Göral Ümitköy şubesinde ki garanti elemanı, kapı fitilleri garantiye girmez diyip kestirip attı. siz bunu inip binerken sürttürdüğünüz için yapmışsınız, kullanıcı hatası dedi.

    Zorla da olsa Müşteri ilişkileri yardımıyla 13 Ağustosta kayıt açtırdım. Fotoğraf çekildi, Peugeot'a göndermelerini istemiştim. Düne kadar bekledim, haber gelmeyince aradım, meğer garanti elemanı aynı gün garantiye girmez diye kapatmış benim kaydı. Peugeot'a sormaya bile gerek duymamış.

    Bunun üzerine dün ben bildirdim bu durumu Peugeot'a bakalım ne olacak.

    Ankara'daki arkadaşlar, özellikle garanti konusunda ki işler için uzak durun bence Göral Ümitköy şubesinden. Garanti elemanı kendini patron sanan bir hale girmiş. Benim dediğim olur modun da dolaşıyor ortalıkta.

    Şimdi Peugeot'dan aradılar ve fitillerin deformasyon sebebiyle garanti kapsamına girmediğini ancak müşteri memnuniyeti kapsamında ücretsiz olarak değiştirileceğini söylediler.

    Sonrası da bayide aradı ve parçanın ellerinde olduğunu söyledi. cuma günü değiştirecekler.

    Olayın böyle olacağı, Peugeot merkezin müşteri memnuniyetine önem verdiği ve sorunları çözmek için uğraştığı belli iken, bayide ki garanti elemanı neden yokuş yapar ben hala anlayabilmiş değilim. Kendi cebine giren çıkan bir şey yokken, müşteri ile bu kadar ters düşmek bence çok mantıksız. Göral'ın acilen elemanlarına müşteriye nasıl davranılacağını öğretmesi gerekiyor. Yoksa çok müşteri kaybeder.




  • ikcihan kullanıcısına yanıt
    Çünkü garanti karşılamasın ben satayım istiyo .. müşteri memnuniyetini 2. plana atıyorlar, aynen ülkemizde hizmet verecek kişilerin bunlara devlet memurları da dahil, bilgisizlikten çok insanı mağdur ediyorlar..
  • Titreme sorunu salıncak burçları değişince düzeldi

    Demek 2015 modellerde (3008) dahi olabiliyor; bilginize...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ikcihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ikcihan

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    benim uzatılmış garantim falan yoktu..iki sene garantilik bişey olmayınca deforme olan kapı fitillerini değiştirmiştim..maşallah garanti biteli 3 sene oldu hala bir sıkıntı yaşamadım ve hala çok memnunum..

    Bende şu an fitiller ile uğraşıyorum.

    2014 Temmuzda yırtıldığı için sağ ve sol kapı fitilleri garantiden değişmişti.

    Şimdi sol taraf gene yırtıldı. Göral Ümitköy şubesinde ki garanti elemanı, kapı fitilleri garantiye girmez diyip kestirip attı. siz bunu inip binerken sürttürdüğünüz için yapmışsınız, kullanıcı hatası dedi.

    Zorla da olsa Müşteri ilişkileri yardımıyla 13 Ağustosta kayıt açtırdım. Fotoğraf çekildi, Peugeot'a göndermelerini istemiştim. Düne kadar bekledim, haber gelmeyince aradım, meğer garanti elemanı aynı gün garantiye girmez diye kapatmış benim kaydı. Peugeot'a sormaya bile gerek duymamış.

    Bunun üzerine dün ben bildirdim bu durumu Peugeot'a bakalım ne olacak.

    Ankara'daki arkadaşlar, özellikle garanti konusunda ki işler için uzak durun bence Göral Ümitköy şubesinden. Garanti elemanı kendini patron sanan bir hale girmiş. Benim dediğim olur modun da dolaşıyor ortalıkta.

    Şimdi Peugeot'dan aradılar ve fitillerin deformasyon sebebiyle garanti kapsamına girmediğini ancak müşteri memnuniyeti kapsamında ücretsiz olarak değiştirileceğini söylediler.

    Sonrası da bayide aradı ve parçanın ellerinde olduğunu söyledi. cuma günü değiştirecekler.

    Olayın böyle olacağı, Peugeot merkezin müşteri memnuniyetine önem verdiği ve sorunları çözmek için uğraştığı belli iken, bayide ki garanti elemanı neden yokuş yapar ben hala anlayabilmiş değilim. Kendi cebine giren çıkan bir şey yokken, müşteri ile bu kadar ters düşmek bence çok mantıksız. Göral'ın acilen elemanlarına müşteriye nasıl davranılacağını öğretmesi gerekiyor. Yoksa çok müşteri kaybeder.



    Kendi ccebine giren çok şey var.



    Garanti içinde yapılan işlemlerde 65 tl olan saat işçiliği, garanti dışı işlemlerde 120 tl civarı.



    Bu fiyatlar 2012 yılına ait, şu an ki durumda da yaklaşık %100 fark vardır.



    Ayrıca sattığı yedek parçadan da ayrıca kâr yapmakta.



    Sonuca gelir isek, para için her şeyi yaparlar.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizim ttnet cross climate takmıştı. Bir hayli yol yapmış ve lastik artık biraz aşınmıştır. Durumu nasıl abs devreye giriyormu? Islak virajlarda kaçırmaya başladı mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanriseven

    Titreme sorunu salıncak burçları değişince düzeldi

    Demek 2015 modellerde (3008) dahi olabiliyor; bilginize...

    hepi topu 10 liralık burç muymuş bu kadar mesele?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Bizim ttnet cross climate takmıştı. Bir hayli yol yapmış ve lastik artık biraz aşınmıştır. Durumu nasıl abs devreye giriyormu? Islak virajlarda kaçırmaya başladı mı?

    cevap versene kankaaa.@tttnet.net



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ön sağ teker poryo rulmanından ses geliyor.
    Benzer sorunu yaşayan oldu mu, kaç paraya mal olur bu ?
    Rulman ne marka kullandınız ?
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Ttnet' in deneyimini beklerken ben kendi deneyimimi anlatayım.
    Lastikleri alalı bir seneden fazla oldu. Dolayısıyla kar ve yaz tecrübesini yaşadım. Uzun yolda yaptım, yüklü olarak yol yaptım. Kış özelliğinden bahsetmek gerekirse, çok yoğun karda lastiğe güvenmemek lazım. Zincir gerekiyor. Bolu Abant'ta karda kaldık ve zincir takmak zornda kaldım ama benimle birlikte 4*4 'de zincir taktılar. O yüzden lastiğe hata bulmak yanlış olur. İstanbul'da Anadolu yakasındayım. Dolayısıyla kar çok değil ama olduğu zamanda araba zorlanmadan yokuş çıkıyor.
    Yazın 5.000km yurtdışında yaptım. Hiçbir sorun olmadı. Virajlarda en ufak bir savrulma yaşamadım.
    Ben verdiğim paranın hakkını çıkardığını düşünüyorum.

    İyi forumlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailb

    Ttnet' in deneyimini beklerken ben kendi deneyimimi anlatayım.
    Lastikleri alalı bir seneden fazla oldu. Dolayısıyla kar ve yaz tecrübesini yaşadım. Uzun yolda yaptım, yüklü olarak yol yaptım. Kış özelliğinden bahsetmek gerekirse, çok yoğun karda lastiğe güvenmemek lazım. Zincir gerekiyor. Bolu Abant'ta karda kaldık ve zincir takmak zornda kaldım ama benimle birlikte 4*4 'de zincir taktılar. O yüzden lastiğe hata bulmak yanlış olur. İstanbul'da Anadolu yakasındayım. Dolayısıyla kar çok değil ama olduğu zamanda araba zorlanmadan yokuş çıkıyor.
    Yazın 5.000km yurtdışında yaptım. Hiçbir sorun olmadı. Virajlarda en ufak bir savrulma yaşamadım.
    Ben verdiğim paranın hakkını çıkardığını düşünüyorum.

    İyi forumlar..

    Bende kışlık mı alsam michelın cc mi alsam bilemedim.



    CC kışlık lastikle aynı verimi verecekse CC mantıklı seçim olur.



    İyi forumlar...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Sayın Melodramm

    Ben İstanbul'da Kavacık'tayım. Kışın çok sert olmasa da yılın iki üç haftası kar oluyor. Bulunduğum yer meyilli bir site olmasından dolayı karda diğer lastiklerde sorun yaşıyordum. İki sene kış lastiğini kullandım ama her sene tak çıkar sakla derdinden dolayı michelin cc aldım. Buradan forumda bu konuda yazan arkadaşlara da teşekkürü borç bilirim..)
    Sonuçta bu lastiklerle bir kışı geçirdim ve sorun olmadı. Lastiklerin dişlerinde de herhangi bir yıpranma olmadığından bu kışı da rahat geçiririm diye düşünüyorum.

    Bulunduğunuz yerde kış çok sert değilse, kar fazla kalmıyorsa bence bu lastikler mantıklı..

    Buraya yakınsanız benim aracın üzerinde de istediğiniz zaman deneyebilirsiniz

    iyi forumlar..
  • 
Sayfa: önceki 16791680168116821683
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.