Şimdi Ara

Peugeot 5008

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
37.536
Cevap
147
Favori
1.647.613
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • Arkadaşlar selamlar..6 aylık c5A maceram hayal kırıklığı ile sonlandırdıktan sonra yoluma xc40 ile devam etme kararı aldik bakalım hayırlısı ile..fiyatlar abuk subuk yerlere gitti zaten..daha fazla alınamayacak seviyelere çıkmadan alayım dedim..muhtemelen son sıfır ithal arabam olacak..bu arada ilk göz ağrım emektar 5008 ile hala devam ediyorum..kaç kişi almak istedi ama çok alıştım satmaya kıyamıyorum..bakımdan bakıma hariç servis gördüğümüz yok çok şükür..
    arkadaşlar yaşadığım bir sorundan bahsedeyim..aracımın 15-20 gündür start&stop sistemi devreye girince frenden ayağımı çektiğimde sanki kayış boşta dönüyor gibi bir ses çıkıp airbag arızası yazarak araç stop ediyordu...sonra tekrarden çalıştırıp start&stop sistemini iptal edip o şekilde yolculuk yapıyordum...geçen hafta servise gittim..altarnötür kayışı ömrünü tamamlamış..değişmesi gerekiyormuş..gergileri ile beraber set halinde oluyormuş işlem..650 lira gibi bişey tuttu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talatcaner

    hacim (cc) 1560
    devir/dakikada max beygir gücü 110
    devir/dakikada max tork Nm 240
    max hız (km/saat) 183

    0-62 km/saat'e ulaşma (saniye) 12.6 Tank gibi maaşallah.


    100 km'de şehir içi yakıt tüketim (litre) 6.4
    100 km'de ekstra şehir içi yakıt tüketimi (litre) 4.8
    100 km'de karma yakıt tüketimi (litre) 5.3
    Karbon Dioksit (CO²) salımı (gr/km) 140
    yakıt tankı (litre) 60


    Aynı sınıfta 2.0 ford galaxy 12 saniyede hızlanıyor.

    Ayrıca araçların motorları gayet yeterli.

    Neresi yetmedi size?

    Yetmedi ise

    http://www.peugeot.com.tr/5008-318/

    adresten broşürü inceleyip yorum yazın da kendinizi komik hallere düşürmeyin :)


    Bahsettiğiniz hızlanma değerinin birimi mil?

    Haberiniz vardır umarım

    Verdiğiniz yakıt değerleri de 17" jant için

    16" jantlı modelin verileri daha düşük.


    Ayrıca 1.5 ton araç, içine bir de sizin gibi insan binince kaç saniyede istersiniz 0-100 e çıksın?

    Gülmeye devam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extremeenvy -- 30 Ocak 2010; 0:29:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extremeenvy

    quote:

    Orijinalden alıntı: talatcaner

    hacim (cc) 1560
    devir/dakikada max beygir gücü 110
    devir/dakikada max tork Nm 240
    max hız (km/saat) 183

    0-62 km/saat'e ulaşma (saniye) 12.6 Tank gibi maaşallah.


    100 km'de şehir içi yakıt tüketim (litre) 6.4
    100 km'de ekstra şehir içi yakıt tüketimi (litre) 4.8
    100 km'de karma yakıt tüketimi (litre) 5.3
    Karbon Dioksit (CO²) salımı (gr/km) 140
    yakıt tankı (litre) 60


    Aynı sınıfta 2.0 ford galaxy 12 saniyede hızlanıyor.

    Ayrıca araçların motorları gayet yeterli.

    Neresi yetmedi size?

    Yetmedi ise

    http://www.peugeot.com.tr/5008-318/

    adresten broşürü inceleyip yorum yazın da kendinizi komik hallere düşürmeyin :)


    Bahsettiğiniz hızlanma değerinin birimi mil?

    Haberiniz vardır umarım

    Verdiğiniz yakıt değerleri de 17" jant için

    16" jantlı modelin verileri daha düşük.


    Ayrıca 1.5 ton araç, içine bir de sizin gibi insan binince kaç saniyede istersiniz 0-100 e çıksın?

    Gülmeye devam




    Arkadaşlar ''0-62 km/saat'e ulaşma'' diyor sitede,ben mil yazısını göremedim,söylediğiniz gibiyse çok iyi elbette,bu sınıf araçlar içinde en çok hoşuma giden model buydu,hızlanma değerinden dolayı hayal kırıklığına uğramıştım sadece.

    extremeenvy kardeşim gülücükler yüzünden eksik olmasın.( merak ettiğim bir konuda benim binme imkanım olmadı,sizin gibi bir insan içindeyken hızlanma değeri nasıl acaba? )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talatcaner -- 30 Ocak 2010; 21:29:16 >




  • http://forum.donanimhaber.com/m_37309220/tm.htm

    Burada yazılanlar canımı sıktı,aranızdan başka şikayeti olan varmı acaba servis konusunda?
  • tvshop öncelikle aracınızı iyi günlerde kullanınız. Renault Grandscenic i ilk maddenizde eleştirmişsiniz. Marka model elşetirmelerinde her iki arcıda kullanmanız gerekir başkalarının yorumlarına göre yorum olmamalı bence.

    Bizler çok üst sınıf araba almıyoruz şüphesizki eksiklikler olur, bu yüzden renault Grand Scenic i kamyonetle karşılaştırmanızı kabul etmiyorum.
    İkinci bir konu arabaların kalitesini ikinci el, servis gibi unsurlarda etkiler bu konuda Peugeot un imajı bence tartışılmaz
    Bakınız; http://forum.donanimhaber.com/m_37309220/tm.htm




  • Aşağıdaki site size yardımcı olabilir. Her türlü araca uygulama yapıyorlar. Bildiğim kadarıyla en iyi marka thule.

    http://www.otsoto.com.tr
  • Nisan ayı MPV satış adetleri:

    1- Citroen C4 Picasso: 158
    2- Renault G. Scenic: 101
    3- Toyota Verso: 79
    4- Peugeot 5008: 78
    5- Ford C-MAX: 67

    http://www.arabam.com/edergi/index.aspx
  • Herkese Merhaba,

    İnşallah kısa bir süre sonra ben de 5008 sahibi olacağım. Ford Focus Ghia aracımdan sonra değişik bir tecrübe olacak.

    5008 sahiplerine iki sorum var:
    - WIP-connect paketi olan araçların orta konsol 5008-kataloğundaki (sağ tarafta 0-9 tuşların olduğu) gibi midir? Yoksa TR'ye gelen araçların orta konsolu standart mıdır?

    - Ankara-GÖRAL'dan araç alanlara hiç kaput koruma, boya koruma gibi ekstra bir hediye durumu oldu mu?

    Forumda önceki mesajlarda araç fotoğrafları istenmiş. Arabam.com sitesindeki 5008 Test sayfasındaki Foto Galeri'de güzel fotoğraflar bulunmakta.
    http://www.arabam.com/TestDetay.aspx?id=289207&baslik=Peugeot%205008%20Premium%20Pack%20-%201.6%20HDi%20110%20bg%20-%20Auto6R-Nisan%202010




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec
    kaynak neresi acaba?

    quote:

    Orijinalden alıntı: mashar2alanson

    />



    Kaynak: arabam.com edergi Temmuz sayısı -http://www.arabam.com/edergi/index.aspx


    3008 de fena gitmiyor bu arada.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filmci2

    selam arkadaşlar

    iyi bir dvd player önerisi olan varmı ? teşekkürler


    Ben de bu aralar DVD - media player'lara bakıyorum. Daha önce bir arkadaşın da mesajlarında anlattığı gibi DVD player yerine media player almak daha mantıklı gibi. Ben kendi çapımda alternatif çözümleri şöyle sıraladım:

    1 - Küçük Ekranlı Portatif bir DVD Player almak: Philips, Sony, LG gibi markaların bu tip cihazları var. Bu cihazlardan alınırsa öne koyup öndeki yolcular için ekran olarak kullanılabilir, arkaya da kompozit kabloyla bağlanır. Fakat ön tarafta uygun bir yere yerleştirilebilir mi, kablolar önden arkaya giderken ortalığı karıştırır mı, bunlar aklımı karıştırıyor. Bu cihazların içinde USB girişi destekleyenler de var.
    Örnekler:
    http://www.hepsiburada.com/Liste/philips-pd-906012-9-dijital-lcd-ekran-portatif-dvd-oynatici-/productDetails.aspx?categoryid=157404&productid=evphpd9060
    http://www.hepsiburada.com/Liste/philips-pd-7000b12-7-tft-lcd-portatif-dvd-oynatici/productDetails.aspx?categoryid=157404&productid=evphpd7000
    http://www.hepsiburada.com/Liste/mecer-dtv-3912-9lcd-usb-ve-sd-kart-girisli-dvd-dvix-oynatici/productDetails.aspx?categoryid=8001956&productid=evmecer3912

    2 - Media player almak: Küçük cihaz, pratik, güncel bir çözüm. Tabi bu durumda ön tarafa ekran koyma fikrini unutmak lazım. Cihaz küçük olduğundan ve arkada bulunacağından kablo kargaşası vs. olmayacaktır. HD dahil her türlü media'yı evde de izleme şansı doğacaktır. Araç içerisi için HD desteği çok önemli değil çünkü zaten data kompozit kabloyla aktarılıyor. Mantıklı bir çözüm.
    Örnekler:
    http://www.hepsiburada.com/Liste/tvix-hd-n1-cafe-media-player/productDetails.aspx?categoryid=112123&productid=bd87075
    http://www.hepsiburada.com/Liste/western-digital-hd-media-player-wdbabg0000nbk-eesn/ProductDetails.aspx?productId=bd847300&categoryId=112123

    3 - PSP almak: PSP kompozit kablo ile bağlanabiliyor, lakin kompozit kablo ile oyun aktarılamadığından olsa gerek, Türkiye'de PSP için kompozit kablo bulmak sıkıntılı. Bir şekilde kompozit kablo bulunursa bizim LCD'lere bağlanabilir ve bilindiği üzere PSP media da oynatıyor. Bazı yazılımlar kullanılarak kompozit kabloyla oyun da aktarılabildiğini iddia edenler var. Hem de bir PSP'niz olacak. Aracı alınca arkadaştaki PSP'yi alacağım ve bulabilirsem bir kablo ile deneyeceğim. Benim ciddi ciddi düşündüğüm bir alternatif.

    4 - Gittigidiyor'da adı duyulmamış çin mallları portatif dvd player'lar var. Ekranlı, USB girişli hem de TV Tuner'i olan portatif DVD player'lar bunlar. Çok cazip gibi görünüyor ama benim ağzım zamanında adı duyulmamış Çin mallarından çok yandığından pek bulaşmak istemiyorum. Denemek isteyenler bu alternatifi değerlendirebilir.
    Örnek:
    http://urun.gittigidiyor.com/12-039-039-inc-DEV-PORTATIF-DVD-PLAYER-TELEVIZYONIZLE_W0QQidZZ29255150
    http://urun.gittigidiyor.com/7-039-039-inc-PORTATIF-DVD-PLAYER-TV-IZLE-KARGOBEDA_W0QQidZZ28956619

    Son olarak 5008'iniz için alacağınız ortam yürütücede nacizane şu hususlara dikkat etmek gerektiğini düşünüyorum:

    1 - Cihazın mutlaka kompozit çıkışı olmalı.
    2 - USB girişi olursa iyi olur.
    3 - Araç şarj cihazı olmalı.
    4- Arka paspas altındaki boşluğa sığan bir şey daha iyi olur.

    Not: Örnekleri iyi oldukları için eklemedim. Sadece örnek olması için ekledim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tippingpoints -- 29 Temmuz 2010; 22:12:10 >




  • 5008 kullanan arkadaşlara bir sorum olacak.sanırım ayrı bir forum başlığı yok yada ben bulamadım(5008 kullananlar diye açılmış olan yani)

    bagajda 3.sıra koltuklar yatık iken bagaj havuzu kullanıyor musunuz yoksa koltukların üstünü mü kullanıyorsunuz?

    ben aracımı henüz teslim almadım ama paspas kullanmak istiyorum(3.sıra koltukları çok nadir açarım,ve üstlerinden birşey aksın istemem koltuklara) tabi 5008 için paspas/havuz bulmak zor olabilir araç yeni olduğundan ama şöyle bir ürün var

    http://www.ypsplast.com.tr/universal-maxi.html~incele

    yada

    http://www.ypsplast.com.tr/1-universal-midi.html~incele



    ölçüler uyar mı ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transylvania -- 22 Eylül 2010; 7:11:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    birbirine cok yakin iki aracin birinin bu kadar sorunlu oldugunu gormek gercekten sasirtici.cok sukur 3008 de hic bir sorun yasamadik.ya bazi arkadaslar asiri titiz ,takintili herseyi kafasina sorun takiyor yada aracta bircok kronik sorun var.yazilan yorumlardan bunu anladim.iyiki 5008 almamisiz diye dusundum,gercekten boyle sorunlar butun araclarda varmi yoksa bazilari abartiyormu bilmiyorum


    3008, 5008, 308 bir çok konuda aynı platformu kullanan iki araç. Vites sistemi aynı. Motor aynı. Diskler aynı.
    Şimdi bu iki araçlardan nasıl olurda oransal olarak 5008 daha fazla sorun çıkartır anlamak güç. Yeni bir motor, yeni bir vites olsa anlarım.
    Özellikle bu servis elemanlarının ekmek yediği yere ihanet ederek onu alma bunu al yada peugeot alma Vw al gibi sözlerini anlamak daha da güç.
    Hatta araçta kullanılan lastiklerden dahi şikayet edilmesi biraz kullanıcı yapısına göre şikayetlerin oluştuğunu gösteriyor. 5008 ile virajlara açıkçası 307'ye göre daha dengeli, daha hızlı giriyorum. Çünkü fazladan ESP var. Lastiklerin bir kez bile kaydırdığını görmedim. Marmaris - Gökova'da rampaları ve çok keskin virajları tam dolu olarak tırmanırken arabadan bir şikayetim olmadı.
    Ekteki linkte lastiğin test sonuçları var. Lastiklerinde de bir sorun olduğunu zannetmiyorum.
    http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/michelin/primacy_hp/index.html

    Ama madem bu kadar da şikayet oluyor bizde aportta bekliyoruz bakalım ne zaman başımıza bir şey gelecek diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307xt


    quote:

    Orijinalden alıntı: driftspec

    birbirine cok yakin iki aracin birinin bu kadar sorunlu oldugunu gormek gercekten sasirtici.cok sukur 3008 de hic bir sorun yasamadik.ya bazi arkadaslar asiri titiz ,takintili herseyi kafasina sorun takiyor yada aracta bircok kronik sorun var.yazilan yorumlardan bunu anladim.iyiki 5008 almamisiz diye dusundum,gercekten boyle sorunlar butun araclarda varmi yoksa bazilari abartiyormu bilmiyorum


    3008, 5008, 308 bir çok konuda aynı platformu kullanan iki araç. Vites sistemi aynı. Motor aynı. Diskler aynı.
    Şimdi bu iki araçlardan nasıl olurda oransal olarak 5008 daha fazla sorun çıkartır anlamak güç. Yeni bir motor, yeni bir vites olsa anlarım.
    Özellikle bu servis elemanlarının ekmek yediği yere ihanet ederek onu alma bunu al yada peugeot alma Vw al gibi sözlerini anlamak daha da güç.
    Hatta araçta kullanılan lastiklerden dahi şikayet edilmesi biraz kullanıcı yapısına göre şikayetlerin oluştuğunu gösteriyor. 5008 ile virajlara açıkçası 307'ye göre daha dengeli, daha hızlı giriyorum. Çünkü fazladan ESP var. Lastiklerin bir kez bile kaydırdığını görmedim. Marmaris - Gökova'da rampaları ve çok keskin virajları tam dolu olarak tırmanırken arabadan bir şikayetim olmadı.
    Ekteki linkte lastiğin test sonuçları var. Lastiklerinde de bir sorun olduğunu zannetmiyorum.
    http://www.tyretest.com/pkw_sommerreifen/michelin/primacy_hp/index.html

    Ama madem bu kadar da şikayet oluyor bizde aportta bekliyoruz bakalım ne zaman başımıza bir şey gelecek diye.



    Bende ne çıkacak diye bekleyenlerdendim. 1.vitesten 2 ye geçişte ve 2.vitesten 1 e geçişte rahatsız etmeyen bir ses vardı. Bu ses dün itibariyle arttı hatta arabama ilk kez binen bir arkadaşım bile farketti. Bende bu sabah servise götürdüm,robotize şanzımanlarda normal dediler. Ben bunun dünden itibaren duyulur hale geldiğini söylememe rağmen pek ikna edici olamadım. Hatta 5008 test aracını test ettik,benim araca göre ses daha az duyuluyordu. Bayram seyahati için sorun teşkil etmeyeceğini söylediler ve bayram sonrası aracı getirmek üzere anlaştık. Bana biraz bütün araçlarda bu var tarzı bir açıklama yaptılar. Benzer sorunu olan var mı? İstanbul'da çözüm başarısı olan, en güvendiğiniz en kaliteli servis hangisi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 307xt

    az önce media markt optimumda idim.
    WD TV Mini fiyatı : 249 TL.



    Nasıl yaa? Bir yanlışınız olmalı çünkü WD HD TV Media Player bile bu fiyattan satılmıyor.
    Hepsiburada'da 220 TL fiyatı var ki TV Mini ile arasında dünyalar var.

    http://www.hepsiburada.com/Liste/western-digital-tv-live-hd-media-player-wdbaap0000nbk-eesn/ProductDetails.aspx?productId=bd84724&categoryId=112123

    Eğer gerçekten piyasa fiyatı 249 TL ise hemen Ümraniye İkea yanındaki Media Markt'a koşun ve alabildiğiniz kadar alın çünkü fiyatı 49,90 TL




  • Merhaba;

    tv8'de 8.Etap programında 5008 test sürüşünün videosunu paylaşıyorum. İzleyemeyen, kaçırmış olanlara..

    8.Etap Test Sürüşü Videosu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytac_1973

    mrb arkadaşlar bu premium pack larda kendinden kararan dikiz aynası deniliyor ben pek anlayamadım bunu .birde ben sensörleri çalıştıramadım ..kılavuz kitapta kalın geldi okumaya üşendim.bilgi verebilirmisiniz.


    iç dikiz anasında bir alıcı var ve arkadan uzunları yakan biri varsa rahatsız olmayın diye kendiliğinden rengi mavileşiyor, sizin birşey yapmanız gerekmiyor.
    kitap karıştırmak istemiyorsanız linkte kullanım kılavuzu mevcut.
    http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/code/index_tr_tr.htm
    Far sensörü solda sinyal kolunda auto yazan yerden aktifleniyor.
    Yağmur sensörü silecek kolunu aşağı çekince aktifleniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conan The Barbarian

    Geçende ayağımı gazdan çekmeme rağmen yakıt tüketimi yaklaşık 2-5 dk kadar 0 olmamaıştı. Bende beyinden heralde zannedip aracı kapatıp tekrar çalıştırmıitım. :) demekki yakıt partikülü ile alakalı bir durum enterasan. Ama ses duymadım diye hatırlıyorum belki de dikkat etmemişimdir. tşk.


    bugün tekrar gelişti aynı durum ve stop etmeden biraz daha sürdüm kendiliğinden düzeldi, demek ki partikül filtresi ile ilgili görünüyor, içim rahatladı. ses yüksek hızda pek anlaşılmıyor, durup yavaşça kalkıp 5-10 km hız ile yavaş yavaş ilerleyince sesin kabalaştığını kesin farkedersiniz, walla bugün eşim bile farketti sesin değiştiğini

    edit:ilave

    konuyu biraz araştırdım, aşağıdaki linkte açıklayıcı bir video var:
    http://www.otobil.net/blog/2010/10/08/dizel-partikul-filtresi/

    bir başka siteden alıntı:

    HDİ (Higv Pressure Direct Injection” olarak tanınan doğrudan enjeksiyonlu dizel motor nesli klasik dolaylı enjeksiyonlu dizel motoru ile karşılaştırıldığında, karbon dioksit (CO2) emisyonunda 20% azalma, ayrıca karbon monoksit (-40%), hidrokarbon (-50%) ve partikül emisyonlarında azalma avantajına sahiptir.

    Partikül filtresi (DPFS) takılan HDi DPFS motoru kirletici (siyah duman) kurum partiküllerinin emisyonunu yok etmek için tasarlanmıştır. Bu nasıl çalışmaktadır?

    Aşama I: Filtreleme

    Bu ilk aşama delikli bir yapıya sahip bir silikon karbid filtrede kurum partiküllerini tutmaktır.

    Aşama 2: Partiküllerin yok edilmesi

    Sonra yenilenme aşamasında kurum partiküllerinin yok edilmesi yer almaktadır. Bu düzenli faaliyet (bir kaç yüz kilometre sonra) otomatik olup sürücü tarafından algılanmaz. Gayet basit olarak, biriken kurum partiküllerinin çok yüksek sıcaklıkta yakılmasını ihtiva eder.
    Bu sıralı yenilenme;

    — egzoz gaz sıcaklığının kurum partiküllerinin yanma sıcaklığına yaklaşacak şekilde artmasını sağlayacak şekilde sonradan yakıt enjeksiyonu yapan Common Rail sistemi ve

    — dizel yakıt deposuna çok az miktarlarda otomatik olarak eklenen ve kurumun yanması için gerekli sıcaklığı 450°C’ye düşürme etkisi bulunan katkı maddesinin birleşik hareketi vasıtasıyla yer almaktadır. Bu DPFC katkı tekniği dünyada emsalsiz olup HDİ araçlarının partikülleri zaman içinde güvenilir şekilde söküp attığı anlamına gelmektedir.

    Filtre servis sıklığı her 80,000 km’de birden kademeli olarak 120,000 km’de bire inmiş olup şimdi filtre ve katkının zincirleme olarak optimizasyonu nedeniyle 180,000 km’yi aşmaktadır.
    Bir dizel partikül filtresi, dizel motorların egzoz gazlarında bulunan kurumun ayrılması için bir sistemdir. Bu iki şekilde olur: Katkılı sistem ve katkısız sistem..Katalitik kaplamalı filtre, katkı olmaksızın çalışır ve bunun için iki türlü etki yapan, soy metal içeren bir filtre kaplaması kullanır. Pasif rejenerasyon sırasında katalizatörde birikmiş olan kurum yavaş ve zarar vermeyecek bir şekilde CO2’ye dönüştürülür. Bu olay 350-500°C sıcaklık aralığında meydana gelir ve özellikle ağırlıklı olarak otoyol kullanımında, başka özel önlemler olmaksızın sürekli olarak olur. Uzun süre düşük yükle kullanımda, örneğin şehir içi trafiğinde, her 1000 ila 1200 km de bir egzoz gazı sıcaklığının aktif olarak yaklaşık 600°C’ye çıkarılması ilave bir filtre rejenerasyonu yapılmasını sağlar. filtrede birikmiş olan partiküller bu sıcaklıkta yanar. Katkılı sistemlerde katkı, kurumun yanma sıcaklığının yaklaşık 5000 °C’ye düşürülmesine yarar. Sürüş tarzına bağlı olarak her 500 ila 700 kilometrede bir rejenerasyon gereklidir. Her yakıt ikmalinde katkı otomatik olarak yakıt deposuna konur. 1 litre katkı yaklaşık 2800 litre yakıt için yeterlidir.
    HDİ'lerde kullanılan HDi DPFS motoru kirletici (siyah duman) kurum partiküllerinin emisyonunu yok etmek için tasarlanmıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drsnrky -- 13 Şubat 2011; 23:03:36 >




  • http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-fly-audio-teyp-peugeot-5008-navigasyon-dvd-oem-45133372/detay?

    Fly Audio burada daha ucuza satılıyor.

    Arka monitörler de sisteme dahil edilebiliyorsa bence verilen paraya değer. Bir kere araca kattığı hava yeter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cipiares

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-elektronik-arac-elektronigi-fly-audio-teyp-peugeot-5008-navigasyon-dvd-oem-45133372/detay?

    Fly Audio burada daha ucuza satılıyor.

    Arka monitörler de sisteme dahil edilebiliyorsa bence verilen paraya değer. Bir kere araca kattığı hava yeter.


    Tercih sizin.
    Ama ben olsam bu değerdeki bir aygıtı yetkili olmayan yerden almam.
    Zaten burada park sensöründen de bahsedilmemiş.
    Alacak olanların bu konuya dikkat etmesini tavsiye ederim.
    Ayrıca daha araçlarımızın garanti süresi de bitmedi.
    Tüm elektronik sistemi kontrol eden böyle bir aygıtın sonradan serviste sorun çıkartabileceği de unutulmamalı.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.