Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü ....

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.945
Cevap
35
Favori
1.710.803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni logan mcv 7 kişilik opsiyonu yok mu acaba? Malum lodgy 7 kişi ama o da pahalı.
  • Logancılar size bir sorum olacak.
    İlk sahibinden diye düşük km de diye 800 km otobüsle yol yapıp güney illerinden birinden 1.4 logan aldım benzinli.
    Aracın gidişi,çekişi sessizligi beni etkiledi,aynı gün muayeneden de geçti aldım arabayı geldim.ancak ne hikmetse yağ çubuğuna ve motor kapağına hiç elim uzanmadı hiç bi yere de göstermedim.
    Eve geldiğimde farkettim ki yağ minimumun altında,kapağı açtım resmen zift olmuş.üfleme de var.hemen ustaya götürdüm.
    Ben ömrü hayatımda böyle motor ilk defa görüyorum dedi.bunun motor yağı hiç feğşmemiş dedi.hakikaten ilk sahibini aradım,motor yağını bugüne dek hiç değştirmedik dedi,sadece yağ ışığı yanardı ve biz üzerine eklerdik dedi.
    Nutkum tutuldu,arabaya kastınız mı vardı dedim.baksaydın sen de dedi...biz anlamıyoz arabadan dedi,sözün bittiği yere geldiğimizi anlamıştım....
    Bu arada km 80000
    Arkadaşlara dediğmde dacia fabrikasının haberi olsa 80000 km ye kadar yağ değişimi yapılmadan geldiği için sana yeni bir araba hediye ederler gibi esprili yanıtlar aldım.
    Ustaya giden arabanın ilk defa motor üstten ve alttan açıldı ve gereken tüm temizleme işlemleri yapılarak yağı ve filtreleri değişti.motorda sorun yok dedi usta,sadece yağ eksiltecek mi onu takip et dedi.ona göre segman atıp atmamaya karar veririz dedi.
    Başımdan geçen bu olayı paylaşmak istedim.
    Fikirlerinizi paylaşmak ve yorum eklemwk isterseniz sevinirim.




  • DACIA LOGAN İLE İLGİLİ YETKİLİ SATICILARDA SERVİSLERDE BİLE KOLAY KOLAY BULAMAYACAĞINIZ BİLGİLERİ BU KULÜPTE BULABİLİRSİNİZ.

    DEĞERLİ DACİA LOGAN DOSTLARI ARTIK FACEBOOK TADA BİR GRUBUMUZ VAR

    https://www.facebook.com/groups/dacialogan/



    DACIA

    İlk atölyeleri 1943 yılında uçak parçası üretmek üzere Romanya�da kurulan DACIA, 60 yıllık geçmişin ardından, dünya devlerinden olan Renault Grubu�nun bir markası olarak günümüzde de yoluna başarıyla devam etmektedir.

    Renault�un hızla büyümekte olan otomobil pazarında atılım yapma ve bu pazarda satışa sunulacak eksiksiz bir ürün yelpazesi ile tüketici karşısına çıkma hedefi doğrultusunda satın aldığı DACIA, fabrika modernizasyon çalışmalarının ardından bugün, bulunduğu tüm pazarlara modern teknolojiye sahip, tüketici beklentilerine önem veren, kaliteli ve uygun fiyatlı ürünler sunan bir marka haline gelmiştir.

    Dacia, Romanya otomobil pazarının %50�sini halen elinde bulundurmaktadır.

    Renault Grubu tarafından satın alınmasının ardından büyük ve önemli bir dünya projesi için kaynaklarını seferber eden DACIA, Romanyadaki endüstriel dönüşümüne hız verirken, Türkiye gibi büyük ve önemli bir pazarda da hedeflerini gerçekleştirmeye yönelik olarak kendi sermayesi ile doğrudan yapılanmayı seçmiştir. Bu doğrultuda DACIA Türkiye, 17 Aralık 2002�de Dacia Otomobilleri Satış, Satış Sonrası ve Dağıtım Hizmetleri LTD. ŞTİ. (DOSSD DACIA) adıyla tüzel kişiliğine kavuşmuştur.

    Bu tarihten sonra DACIA Türkiye Satış ve Satış Sonrası Şebekesi oluşturulmaya başlanmıştır.


    2003 yılının Eylül ayında yeni marka kimliğinin ilk ürünü olan �SOLENZA� lansmanı ile Fransız Renault Grubunun bir markası olarak Türk otomobil pazarında yerini alan DACIA, bu pazar için önemli proje ve hedeflere sahiptir . DACIA, Renault bilgisine ve teknolojisine dayalı, modern, geniş satış ve satış sonrası ağı ile desteklenen ürünleri sunmak amacıyla Türkiye�de bulunmaktadır.

    Bugün itibarıyla DOSSD DACIA'nın Türkiye�nin her bölgesinde yer alan 63 Yetkili Satıcısı ve Servisi aracılığıyla, Renault teknolojisi ile üretilen DACIA modellerinin satış ve satış sonrası hizmet ağı olarak ortak ürün özelliklerinden gelen know-how avantajı Türk müşterisinin memnuniyetine dönüştürülmektedir.


    DACIA'nın Tarihçesi


    1943 Uçak parçası üretmek üzere ilk atölyelerin yapımı
    1966 Pitesti Otomobil Fabrikasının inşası
    1968-78 Renault ile işbirliği
    Renault R8 modelinin lisansıyla DACİA 1100 lansmanı
    R12 DACİA 1300 Berlina lansmanı
    1995 %100 Romen yapımı olan ilk otomobil Dacia Nova lansmanı
    1998 2 milyonuncu Dacia'nın üretimi
    1999 Dacia groupe Renault markası %51 oranında hissenin Renault tarafından alınması
    2000 GMP Renault ile donatılan Dacia SuperNova lansmanı
    2002 Hisselerin %99'unun Renault kontrolüne geçişi ve F8Q dizel motoruyla donatılan Pick-Up Dizel modelinin lansmanı
    2003 Yeni marka kimliğinin ilk ürünü Solenza lansmanı
    2004 Yeni model Dacia Logan'ın Paris'te dünya lansmanı yapıldı.

    http://www.dacia.com.tr/
    http://www.dacia.com.tr/?id=1

    Teknik Özellikler..........http://www.dacia.com.tr/?mod=teknikozellikler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emretopbas -- 23 Ağustos 2014; 1:33:51 >







  • ABS Bosch 8.0 versiyon (enson sistem). Güvenlik paketinin +2 milyar farkettirdiği doğru. Ama daha önce söylediğim gibi lastiklerini alır almaz, Dunlop- Mischelin falan gibi kalite bir lastikle değiştirirsen ve sürücülüğün iyiyse Abs ye de pek bir ihtiyaç jalmıyor. ABS gibi teknolojiler ne de olsa biraz mongol kullananlar için geliştirilen şeyler :) . Abs alınca aliminyum jant almak zorunda değilsin. Normal jant opsiyonu da var (bildiğim kadarıyla). Sportif kullanımdda Üzerindeki orjinal lastikler çabuk kızaklıyor bu nedenle abs hemen devreye giriyor fakat dediğim gibi lastikleri değiştirisen sorun kalmaz. Normal kullanımda zaten hiç sorun yok. Ben lastiklerini Dunlop Sp sport 01 taktım , taktıktan beri hiç abs ye ihtiyaç kalmadı. Son onbeş günde beni geçen tek araba Almancı BMW 320 idi (yokuşta boş bulundum). Nasıl kullandığımı sen hesap et.
    Bence en ideal fiat-performas bu araçta klimalı ambiance pack donanımıdır. Yaklaşık kampanya fiyatının 18 milyar falan olması gerek (yanılmıyorsam). Yok param yetiyor dersen full louraete öneririm yol bilgisayarıda yanına kalır.
    Zaten 1500 km yi yeni geçtim yani rodaj süresini yeni geçirdim. motorun açılması ve full performans göstermesi için 3000 i geçmek gerekiyor. Bu nedenle performansın ilerde daha iyi olacağını zannediyorum.

    --------Logan hakkındaki Gerçek yorumlarım Şunlardır (Kulakdan dolma değil kullanarak yapılan yorumlar)
    Logan ın Artıları:
    1- Dizayn bence çok iyi (benim hoşuma gidiyor)
    2- Şansıman megane 2 şansımanı (çok iyi)
    3- Arka amortisörler yarı-bağımsız (Clio sembolden dan iyi)
    4- İçi ve bagajı manyak geniş ve ferah, kafa yüksekliğine inanamazsın.
    5- Saç kalınlığı Cliodan kalın ve plastik çamurluk falan yok hertaraf sac.
    6- Yerden yüksek, Türkiye için birebir.
    7- Sağlam ve sade bir yapısı var, gereksiz parçası ve zayıf bölgesi yok.
    8- Malzeme kalitesi renault tan farksız, akıllı dizayn, ortak parça ve ucuz işçilik ile fiyat aşağı çekilmiş.
    9- kullanım rahat ve tok, gidişi Clio gibi değil megane gibi.(abartmayalım ama gidişi kötü değil)

    Bu arabanın olumsuzluklarını söylemem gerekirse:
    1- Orjinal Lastikleri kötü hemen değiştirilmesi gerek
    2- 120 km den sonra motor sesi içeriye biraz fazla geliyor (Hyundai accent benzeri).
    3- Yan rüzgarlardan biraz etkileniyor.
    4- Direksiyon derinlik ayarı yok.
    5- arka camlar manuel
    6- bagaj içerden açılmıyor, clio sembol gibi anahtarla açılıyor. (Hem avantaj hem dezavantaj)
    7- Kaset çalar ile geliyor. Acilen cd-mp3 çalar ve kaliteli hoparlör istiyor Takılan parçalar müzik sistemi parçaları megan ile aynı ama mp3 çalmayan ve pioner olmayan sistemlerle ilgilenmiyorum
    8- Motor 8 valflı megane1 motoru. 1600 ü 90 bg, 1400 ü 75 bg. Ama performans yeterli nede olsa megane 1200 kg bu ise 980 kg. (16 v lısı yakın zamanda çıkacakmış diye duydum ). LAstiklere dikkat yoksa 2. flash vakaları yaşanır.

    İşte böyle, forumda en gerçekçi logan değerlendirmesini de böylece yaptım.
    Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsd -- 27 Mayıs 2006; 14:17:06 >




  • şu loganı kötüleyenlerin bir parça aklı yok sanırım.düşünmeden,sırf yazmak için yazıyorlar ya,ne diyeyim size.ama yine e saygı duyarım...

    arabanın servis ücretleri düşük,ortak parça olmasından dolayı parçaproblemi yaşamıyorsunuz.güvenlikten 3 yıldız almış.

    bu arabaları geliridüşük olan insanlar alıyor genelde.mesela broadway-doğanı olan satıp bunu alıyor.o kişiye bu arabanın ne kadar bir getirisi olduğunu düşünün.sonuçta kullandığı arabaya göre daha biriyisini alıyor.

    alternatifleri var diyenleri merak ediyorum.ne alternatifi varmış.
    sadece fiyat alternatif olamaz.servis-genişlik-konfor-yakıt-güvenlik-tip-ihtiyaç-beklenti...bunalr birleşince bir araba alınır.
    lütfen altınızdaki kırk milyarlık arabalarla dolaşırken gücü buna yeten insanlara aptalca tavsiyelerde bulunmayın.herkesin gücü kendine...

    hem modifiye yapılmaz diyor bir arkadaş.biraz googleda arat bakalım yapılıyormu yapılmıyormu bu arabaya modifiye...tabi senin modifiye mantığın arabaya neon ttakıp ışıldağa çevirmek değilse....

    kusura bakmayın sert yazdım ama bu hep tartışılıyor bu forumda.
    chevrolet diyorlar almayın,tata diyorlar almayın...ladadiyorlar almayın....şahin diyorlar almayın....
    golf,passat,407 diyince nedense herkes alkışlıyor....
    tamam araba konusunda bilgisiolanalrın olumlu-olumsuzdüşünceleri çok önemli,mantıklı konuşanalra sözüm yok.ama bilmeden sallayanlar deliediyor insanı...




  • yaw arkadaşar bence kulak asmayın olumsuz yorumlara biz arabamızdan memnunmuyuz ona bakın bırakın millet ne istiyor ise onu alsın benim bindiğim araba benim içime siniyor aynı fiyata başka markalarda var diyen arkadaşlar ya bu dünyada yaşamıyorlar ya da rüya alemindeler 200 model bir arabayı da kalkıp 2006 model ile kıyaslamak da çok gereksiz sıfır motor nerde ikinci el motor nerde 5 yıl sorunsuz binmek nerde sık sık servise gidip para bayılmak nerde ayrıca diğer arçların da parçaları çok pahalı logana göre araştırabilirler. benim arabmın arka stop lambası 20 ytl alın bakalım diğer araçlardan 20 ytl ye stop lambaı. bu sadece bir örnek ayrıca tasarımı benim hoşema gidiyor ve de genelde benim tarafsız olarak yargılarına inadığım insnlarında görüşü bu yönde siz gidin focus 2000 mode yada megane 2000 model yadan ne isiyorsanız onu alın ama benim arabamı burada kötülemeye hakkınız yok. ben arabamdan çok memnunum kim neyi sitiyorsa gitsin o arabayı alsın




  • Herkese Merhaba,

    Dacia Logan'ın hızlı yükselişi önlenemez bir biçimde sürüyor. Bunu nereden mi anlıyorum? Foruma gelen buram buram pişmanlık kokan yazılardan. Evet, pişmanlık dedim, yanlış duymadınız. Garip ve anlaşılamaz bir öfkeyle anti-Logancı mesajlarda var bu pişmanlık. Bu mesajların sahibi olan arkadaşların, paralarını sokağa atıp, Logan alma fırsatını kaçırdıklarından olsa gerek, bu mantık kurallarına aykırı davranışlarını akla büründürmek ve kendilerini haklı çıkartmak için bu tür mesajlar yazıklarını düşünüyorum. Ne diyeyim, bir daha ki sefere umarım böyle boş bulunup, paralarını sokağa atmazlar. Nitekim, akıl var Logan var.

    Şimdi gelelim benim 23.000 ytl'ye ne satın aldığıma. Sanırım bunları alt alta sıralayınca tartışmaya da pek gerek kalmayacak.

    Ben 23.000 ytl'ye;

    1. 0 km bir araç satın aldım;
    2. 1500 motor dizel bir araç satın aldım;
    3. Klimalı bir araç satın aldım;
    4. İçine beş kişinin, eşyalarıyla birlikte yerleşip, rahatça uzun yola gidebileceği bir araç satın aldım;
    5. 2 yıl boyunca her türlü işçilik ve malzeme hatalarına karşı (tabi böyle bir şey olursa) cebimden beş kuruş harcamayacağım bir araç satın aldım;
    6. Km başına 13 yeni kuruş yakıt masrafı olan bir araç satın aldım;
    7. Kırsal yol koşullarında 7.500 km yapmış, ancak daha tek bir yerinden ufacık bir ses gelmeyen bir araç satın aldım;
    8. Kapı altlarına kadar suya girmişken bile sorunsuz çalışan bir araç satın aldım;
    9. Yolda "en az" diğerleri kadar giden bir araç satın aldım;
    10. Öncesinde benden başka kimsenin binmediği bir araç satın aldım;
    11. Yedek parça ve servisi çok daha ucuz olan bir araç satın aldım.

    Not: 2. el piyasasının iyi olmadığı görüşüne katılıyorum. Ancak, ben bu arabaya 10 sene binsem, sonunda götürüp çöpe atsam, yine de hiç zarar etmiş olmam. Buna inanmayanlar ellerine kalem kağıt alıp, yukarıdaki kriterlere göre bir hesap yapabilirler.

    Saygılarımla,
    Murat




  • şu an ekonomik açıdan biraz zor durumdayım 6 yıl öncesine geri döndüm sermaye açısından yani 6 yılım boşa geçmiş gibi bunun en büyük sorumlusu ise şu anki işyerim verilen sözler tutulmadığı için bu durumdayım. Herneyse ben daciadan çok memnundum. Beni sollayan hiç olmadı desem yerindedir. Araba 10.000 km geçince daha da performansı ve sürati artmıştı. 3500 devirde 150 km hızla zorlanmadan gidiyordu. En güzel tarafı ise kalorifer ve klimasıydı. Bu soğuklarda kalorifer 300-500 metre gitmeden ısıtmaya başlıyor klima ise 2-3 dakika içinde o sıcaklarda arabayı buz dolabına çeviriyordu. Ben bunu Türkiye'de üretilen Reno ve tofaşların hiçbirinde görmedim. Yazın İstanbuldan Antalyaya gittim 1500 km 220 ytl yaktı Forumda bazı arkadaşların yol tutuşu vb gibi şikayetleri vardı çok ani fren yaptım bazen kaymalar lastik sesleri geldi ama sağa sola kayma gibi bir şeylere sebep hiç vermedi. tek kusuru var arka görüşü çok zayıf o kadar bazı arkadaşların daha çok beklentisi vardı sis farı yol bilgisayarı cd çalar vs Nasrettin hocanın dediği gibi o da parayı verenin alacağı özellikler 20 bin ytl ye bu kadar iyi bir araba bence zor bulunur. Bugüne kadar hep övdüm övmeye devam edeceğim.

    Sağlıacakla kalın




  • konsol gerçekten çok güsell olmuş
    sizce nasıl????

  • Bende AMASYA-Taşovalıyım, Kırşehirde öğrt. görevi yapıyorum. Selam olsun Amasyalı dostlara. Ayrıca tüm LOGAN sevenlere.
  • Ustam boğaz kelebeğinin, hava filitresinin altında plastik yapılı çokta ciddi bir parça olmadığını söyledi. Genelde arızasını, hava filitre kabı çıkartılırken bazen beraber çıktığını, takarken boğaz kelebeğinin kanallarına dikkat edilmediğini tam oturmadığı zaman hava aldığı için yüksek rölanti çalışması yaptığını söyledi. Arkadaşın bahsettiği soğuk motor tekleme veya zor çalışma olayının genelde enjektör arızası olabileceğini fakat aracın diğer özelliklerini bilmeden (km si, daha önce bakım yapılıp yapılmadığını vs.) tahmin etmenin uzaktan zor olduğunu belirtti. Daha önce yukarıdaki yorumlarda belirttiğimiz WÜRHT marka enjektör temizleyicilerin kullanılmasının çok faydası olduğunu belirtti. Çeyrek depo benzine bir kutu würht enjektör temizleyici konulması ve aracın bir müddet yüksek devirde kullanılması gibi. Genelde bu tip temizleyiciler çok ciddi arızaları önlediği, önemli miktarda kazanım sağladığı bir gerçek.




  • Arkadaşlar merhabalar.foruma 5 dk önce üye oldum.200 e yakın sayfa olmuş,hepsini okuyabilirmiyim bilmiyorum ama bundan sonraki sayfaları hiç değilse burdan da olsa takip edeceğim.
    müsade ederseniz kısaca ben de daciaya nasıl bağlandığımı anlatayım sizlere...
    ilk arabam 90 model lada samaraydı.malum insan parasının yettiğini alıyor..
    bu aracı tamirciden çıkaramadım desem yeridir.3000 tlye aldım,4000 tl masraf ettim,7000 tlye geldi bana,2800 tlye verdim.
    bu acı tecrübeden sonra ikinci arabam skoda felicia combi 98 model oldu.arabadan pek anlamadığım için yine bakımsız bir arabaya denk geldim,bunu da 6 ay kullanıp 1500 tl zarar ederek sattım.
    balık tutmak,kamp yapmak en büyük hobim şu hayatta.bu yüzden bagajı büyük bir araba peşinde koştum her vakit.bir gün bir tanıdığa rastladım,loganı vardı.arabayı sordum nasıldır diye,çok güzel dedi,bagajının büyüklüğünü görünce,koltuğuna oturunca işte budur dedim.
    aslında o güne dek çok düşünmüştüm loganı ama birileri hep beni caydırdı.ne zaman ki 1,4 klimalı ve lpgli bir logan aldım,o zaman beni caydıranların tamamen ön yargı ve hiçbirşey bilmeden arabayı kötülediklerini anladım.
    arabayı 9 ay kullandım ve malesef babama para gerektiği için istemeye istemeye sattım.
    arabama bindirdiğim herkes arabamı çok sevdi..şimdi bu sene imkansız ama önümüzdeki sene belki imkana kavuşurum da yine bir logan alırım diye ümit ediyorum.
    dacianın en beğendiğim arabası duster,sonra mcv,sonra logan,sonra sandero...
    artılarını ve eksilerini sayacak olursam:
    artıları:
    -kullandığım en ekonomik arabaydı.
    -içi geniş,tavanı yüksek arkakoltuklarda oturanlar çok rahat,koltuk aralıkları çok yeterli
    -fevkalade geniş bir bagaj
    -motor gücü yeterli
    -frenler yeterli
    -altı yüksek,oraya buraya sürtmezsin altını
    benim görebildiğim artıları bunlardı.
    eksileri:
    -orjinalinde gelen lastikler (montana markaydı benim arabada) çok kötü,kayma yapıyor,bu lastiklere güvenmeyin,kaliteli bir lastik alın.
    -yan aynalar küçük,arka görüşü kısıtlıyor,hele yağışlı havalarda yandan arkayı görmek imkansız.(2005 modeller için konuşuyorum)
    -rampada çekiş yeterli olmayabiliyor (gerçi ben hep devirinde kullandım arabayı,4000 devir bile hiçbirzaman göstermedim)
    -torpido üstünde bişeyler koymak için oyuntulu bir cep var,buraya hiçbirşey koyamıyorsunuz,birajlarda savrulup düşüyor.
    -yüksek bir araba olduğu için rüzgarlı havalarda sallama olayı haliyle biraz fazlacana.
    -arka bagaj kapısı pistonla açılsa daha iyi olurmuş zira bagaja şişkin eşyalar koyarak bagajı doldurduğumda kapağı tutan dirsekler kapıyı kapatırken eşyalara baskı yapıp zarar verebiliyor.
    -korna yeri çok farklı olduğu için çok zor alıştım.
    -silecek suyuna bastığınızda otomatik olarak 4-5 sefer silmesi gereken silecekler,siz komut vermeden silme yapmıyor..
    görüşlerim bu şekilde...ama fiyat-performans olarak artıları eksilerini geçecek fevkalade güzel bir arabadır bence...saygılar...




  • bagbam B kullanıcısına yanıt
    Mazot filtresinde su var ikaz ışığı mazotta su olabilir.
  • 30AğustosZaferBayramı mız kutlu olsun.
    Mustafa Kemal Atatürk'ü, silah arkadaşlarını,şehitlerimizi saygı ile anıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: reodentreomantik

    Arkadaşlar merhaba
    Dacia Logan Station wagon eski kasaları ruhsatta otomobil diye mi geçiyor yoksa ticari diye mi ?

    İlk çıkanlar kamyonet geçiyordu sonrakiler hususi geçiyor , 2012 modeller hususi yinede ruhsata bakmak lazım.

    2012 ve uzeri hususi olabiliyor yani ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: simsar7

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: simsar7

    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: simsar7

    Arkadaşlar 2011 1.6 logan ambiance aldım.
    Üç sorum olacak.
    1. Ön kapı hoparlörünü nasıl sökebilirim?
    2. Ön kapı hoparlörleri kaç cmlik ve çıkışı kaç watt?
    3. Ön kolonlara dokunmadan, arkaya 2 adet 13lük pionner hoparlör takıp teybide usbli pionnere çevirsem, ses kalitesinde artma olur mu?


    Ben arkaya hoparlör taktırdım, usb li teyipde taktırdım ses kalitesi çok güzel oldu eskiye göre.

    Eyvallah kardeş, bende öyle yapmayı düşünüyorum açıkcası. Ön hoparlörü iç kapı plastiğini sökmeden nasıl sökebilirim? Hoparlörün dış kapağını ince bir bıçak vb. söküp vidalara ulaşabilir miyim?

    Ben ön kapıya hiç dokunmadım zaten gerekde yok bence, iş teyipte bitiyor ses ayarınıyla arka hoparlör sesini biraz arttırınca mükemmel oluyor.

    Pioneer MVH-171UB işimi görür sanırım.
    http://www.hepsiburada.com/pioneer-mvh-171ub-kumandali-usb-mp3-wma-wav-rds-tuner-on-aux-in-calar-p-OTMVH171UB

    Arka hoparlör sesi nasıl arttırılıyor ayardan. Ses menüsünden neler yapıyoruz?


    Fazla bile gelir iyi seçim, menüde sanırım fader gibi yazıyordu ön ve arka hoparlör sesini istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz, ben ön hoparlörleri 2 kademe düşürüyorum genelde.

    Teşekkür ederim, iyi akşamlar kardeş




  • yigid01 Y kullanıcısına yanıt
    benim logan 15*65*185 orjinal ölçüsü
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    ilginiz için çok teşekkür ederim ... müsadenizle son bir soru sormak istiyorum ...
    mevcut 165 80 r14 lük lastikleri 185 70 r14 yapsam , aracım çekişten düşer mi ?
    malum loganım 55 beygir zaten cekiş sorunu yaşıyorum daha da artar mı acaba bu sorun ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigid01

    ilginiz için çok teşekkür ederim ... müsadenizle son bir soru sormak istiyorum ...
    mevcut 165 80 r14 lük lastikleri 185 70 r14 yapsam , aracım çekişten düşer mi ?
    malum loganım 55 beygir zaten cekiş sorunu yaşıyorum daha da artar mı acaba bu sorun ?

    hatırlatayım ruhsatta 55 kw yazar,aracınız 75 bg dir benim logan gibi.
    benim loganın kapısında iki ölçü yazıyor,
    15*65*185 ve 14*70*185 bence lastikçinizin önerdiği ölçü ideal olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    Bugün loganin bakımını yaptırdım
    Filtreler (mazot yağ hava)
    5 30 elf yağ 5lt(4.5ltkullanildi)
    Ön giren balatatalari değişti
    300 TL ye mal oldu.(6taksit)
    Triger kaygısını seneye değiştirecek
    Araç 2011 1.5dci 37binde.

    Ankarada rakamlar daha ucuz demekki. kendi servisinde yaptırdıysan rakam iyi. İstanbuldaki servislere sordum 400 tl fiyat çektiler.

    Bunun üzerine logan 1.5 dci 2012 dpf li aracımın hava, yakıt, yağ, polen filtrelerinin katolog kodlarını buldum (çaprazlama renault, bosch, hengst, mann, delphi) Dükkana girdim çapraz kodlara bakarak hangi marka hangi filtre varsa aldım. 110 tl ye ELF EVOLUTION FULL-TECH FE 5W-30 5LT(Egsozu dizel partikül filtreli araçlar için ACEA C4 RENAULT RN0720 yi karşılayan yağ) aldım. 4,5 lt den daha fazla aldı motor, bidonun altında az bir yağ kalmıştı. İşçilikle beraber 210 TL tuttu. yağı dolduran yağ sıfırlama işlemini yapamadı. 2000 km sonra yağ ışığı yandı. Yağ ışığını sıfırlama işleminide şurdaki videodan hallettim >https://www.youtube.com/watch?v=eTmUkdtDkIg

    Filtreleri Mart ayında değiştirdim araç 44binde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cekmece -- 5 Temmuz 2015; 1:27:49 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.