Şimdi Ara

Kredi Kartı ve Bankamatik Kartlara Ödediğimiz Ücretleri Geçmişe Dönük Nasıl İade Alırız? [SS'li] (175. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.159
Cevap
187
Favori
561.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • takip.
  • takippl;
  • Arkadaşlar bu işlem için kart ücretini ödememiz mi gerekiyor? Yani haksız da olsa önce ödenip sonra iade mi ediliyor yoksa ödemeden de ücret silinebiliyor mu? Ben ödemedim diye yanlış hatırlamıyorsam tanesi 3 liradan 3 tane borcunuzu ödeyin mesajı geldi, ben dilekçemde bu ücretin de iptal edilmesini isteyeceğim, acaba mümkün müdür böyle bir şey?
  • Arkadaşlar, 1 hafta önce dilekçeyi göndermiştim bankaya fakat bugün Denizbank bana mail göndermiş ve ücretleri iade etmeyeceklerini belirtmiş. Şimdi eski ekstreleri alıp THH 'ye başvurmalıyım dimi?


    Sayın xx

    Kart Aidat Ücreti ile ilgili olarak Bankamıza ilettiğiniz talebiniz incelenmiştir.

    Bankamız tahsil etmekte olduğu tüm ücret ve masrafları şubelerimizde asılan Masraf ve Komisyon Listeleri ile DenizBank WEB sitesinde duyurmaktadır. Bu ücretler düzenleyici kurum olan Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nun WEB sitesi ile Türkiye Bankalar Birliği'nin WEB sitesinde de ayrıca duyurulmaktadır.

    Kart Aidat Ücretinin dayanağı aşağıda belirtilen yasal düzenlemeler ile Bankamızın siz değerli kart hamilleriyle karşılıklı olarak imzaladığı sözleşmelerdir.

    Bu ücret 6762 sayılı Türk Ticaret Kanunu, Bankacılık Kanunu, 16 Ekim 2006 tarih ve 2006/11188 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı, 2006/1 sayılı Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Tebliği, Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Borçlar Kanunu'nda yer alan düzenlemeler çerçevesinde kartlara yansıtılmaktadır. Konuya ilişkin özel yasa niteliğindeki Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu'nun "Sözleşme Şartları" başlıklı 24'üncü maddesine göre kart hamilinden; yaptığı işlemler nedeniyle sözleşmede yer alması koşuluyla faiz, komisyon veya masraf gibi adlar altında ödeme yapması talep edilebilir.

    Diğer yandan münferit davalarda, taraflar arasında imzalanmış olan kredi kartı sözleşmelerindeki düzenlemeler dikkate alınarak verilmiş bulunan yargı kararlarının ise tüm kredi kartları için emsal oluşturması hukuken mümkün değildir.

    Bu nedenle de geçmiş yıllarda kartınızdan tahsil edilmiş ücretlerin iade edilmesi talebinize olumlu cevap veremiyoruz. Geçmiş döneme ait ekstrelerinizi ise Şubeniz' den veya 444 0 800 no' lu İletişim Merkezimizi arayarak talep edebilirsiniz.

    Bankamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.

    Saygılarımızla,
    DenizBank A.Ş.




  • her yıl tüm bankalardan sorunsuz iade alıyorduk bu yıl finansbank sorun çıkarttı ne yapmak gerekiyor varmı başına gelen...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: T_Gzgnr

    Arkadaşlar, 1 hafta önce dilekçeyi göndermiştim bankaya fakat bugün Denizbank bana mail göndermiş ve ücretleri iade etmeyeceklerini belirtmiş. Şimdi eski ekstreleri alıp THH 'ye başvurmalıyım dimi?


    Sayın xx

    Kart Aidat Ücreti ile ilgili olarak Bankamıza ilettiğiniz talebiniz incelenmiştir.

    Bankamız tahsil etmekte olduğu tüm ücret ve masrafları şubelerimizde asılan Masraf ve Komisyon Listeleri ile DenizBank WEB sitesinde duyurmaktadır. Bu ücretler düzenleyici kurum olan Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nun WEB sitesi ile Türkiye Bankalar Birliği'nin WEB sitesinde de ayrıca duyurulmaktadır.

    Kart Aidat Ücretinin dayanağı aşağıda belirtilen yasal düzenlemeler ile Bankamızın siz değerli kart hamilleriyle karşılıklı olarak imzaladığı sözleşmelerdir.

    Bu ücret 6762 sayılı Türk Ticaret Kanunu, Bankacılık Kanunu, 16 Ekim 2006 tarih ve 2006/11188 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı, 2006/1 sayılı Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Tebliği, Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Borçlar Kanunu'nda yer alan düzenlemeler çerçevesinde kartlara yansıtılmaktadır. Konuya ilişkin özel yasa niteliğindeki Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu'nun "Sözleşme Şartları" başlıklı 24'üncü maddesine göre kart hamilinden; yaptığı işlemler nedeniyle sözleşmede yer alması koşuluyla faiz, komisyon veya masraf gibi adlar altında ödeme yapması talep edilebilir.

    Diğer yandan münferit davalarda, taraflar arasında imzalanmış olan kredi kartı sözleşmelerindeki düzenlemeler dikkate alınarak verilmiş bulunan yargı kararlarının ise tüm kredi kartları için emsal oluşturması hukuken mümkün değildir.

    Bu nedenle de geçmiş yıllarda kartınızdan tahsil edilmiş ücretlerin iade edilmesi talebinize olumlu cevap veremiyoruz. Geçmiş döneme ait ekstrelerinizi ise Şubeniz' den veya 444 0 800 no' lu İletişim Merkezimizi arayarak talep edebilirsiniz.

    Bankamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.

    Saygılarımızla,
    DenizBank A.Ş.

    hiç vakit geçirme hemen thh gidebilirsin bu yazıyıda thh göster...




  • Bildiğim kadarıyla THH'ne başvururken bankanın cevaben yazdığı maili kabul etmiyorlar. İlla iadeli taahhütlü cevap olacakmış diyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dj.trust.06

    Bildiğim kadarıyla THH'ne başvururken bankanın cevaben yazdığı maili kabul etmiyorlar. İlla iadeli taahhütlü cevap olacakmış diyorlar...

    en iyisi thh gidip sormak, ayrıca her thh farklı uygulama yapabiliyor örneğin benim thh bana extraların fotokopilerini getir yeterli diyor...
  • Arkadaslar Banka magduriyetleri icin, http://www.bankamagdurlari.com adreside kullanilabilir...
  • İş Bankasından yıllık kart aidatlarını geri alabilen var mı acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sine_man -- 23 Mart 2012; 14:49:45 >
  • DenizBank dilekçeme 2 günde mail yoluyla cevap verdi, sonuç olumsuz.. inat ettim ama uğraşacam sonuna kadar....

    Sayın Önder Erdoğan,
    Kart Aidat Ücreti ile ilgili olarak Bankamıza ilettiğiniz talebiniz incelenmiştir.

    Bankamız tahsil etmekte olduğu tüm ücret ve masrafları şubelerimizde asılan Masraf ve Komisyon Listeleri ile DenizBank WEB sitesinde duyurmaktadır. Bu ücretler düzenleyici kurum olan Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nun WEB sitesi ile Türkiye Bankalar Birliği'nin WEB sitesinde de ayrıca duyurulmaktadır.

    Kart Aidat Ücretinin dayanağı aşağıda belirtilen yasal düzenlemeler ile Bankamızın siz değerli kart hamilleriyle karşılıklı olarak imzaladığı sözleşmelerdir.

    Bu ücret 6762 sayılı Türk Ticaret Kanunu, Bankacılık Kanunu, 16 Ekim 2006 tarih ve 2006/11188 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı, 2006/1 sayılı Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Tebliği, Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Borçlar Kanunu'nda yer alan düzenlemeler çerçevesinde kartlara yansıtılmaktadır. Konuya ilişkin özel yasa niteliğindeki Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu'nun "Sözleşme Şartları" başlıklı 24'üncü maddesine göre kart hamilinden; yaptığı işlemler nedeniyle sözleşmede yer alması koşuluyla faiz, komisyon veya masraf gibi adlar altında ödeme yapması talep edilebilir.

    Diğer yandan münferit davalarda, taraflar arasında imzalanmış olan kredi kartı sözleşmelerindeki düzenlemeler dikkate alınarak verilmiş bulunan yargı kararlarının ise tüm kredi kartları için emsal oluşturması hukuken mümkün değildir.

    Bu nedenle de geçmiş yıllarda kartınızdan tahsil edilmiş ücretlerin iade edilmesi talebinize olumlu cevap veremiyoruz. Geçmiş döneme ait ekstrelerinizi ise Şubeniz' den veya 444 0 800 no' lu İletişim Merkezimizi arayarak talep edebilirsiniz.

    Bankamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür eder, sağlıklı ve mutlu günler dileriz.

    Saygılarımızla,
    DenizBank A.Ş.




  • arkadaşlar annemin üzerine yapı kredi kart vardı bunu kapattırdık kartı 5-10 yıldır kullanıyorduk acaba ben onun yerine bütün işlemleri yapsam sorun olur mu?thh de sorun çıkarırlar mı?yada yukarıda arkadaşın verdiği adreshttp://www.bankamagdurlari.com/ de kullanılabilir mi?geriye dönüş yapıyorlar mı?
  • Haklı Müşteri Hattı’na iletmiş olduğunuz.....numarali mesajınız değerlendirilmiştir.

    Kredi kartlarından tahsil edilen yıllık üyelik ücretlerine ilişkin mevcut durumu güncel Yargıtay kararları ışığı altında bilginize sunmak isteriz;

    Yargıtay 13. Hukuk Dairesinin 2011/4736 Esas ve 2011/11579 Karar sayılı kararına konu olayda kart hamili, taraflar arasında imzalanan sözleşmenin varlığına rağmen 2007 yılında ödediği kart aidatı’nın kendisine iadesini talep etmiş ancak yerel mahkeme, bunun bir sebepsiz zenginleşme olması nedeni ile kesintinin yapıldığını öğrendiği tarihten bir yıl içerisinde talep edilmemesi nedeni ile talep hakkının zaman aşımına uğradığını belirterek davayı reddetmiştir.

    Yargıtay ise sözkonusu kararında, taraflar arasında bir sözleşmesel ilişkinin varlığını dikkate alarak burada sözleşmesel ilişkiye bağlı 10 yıllık zamanaşımının uygulanacağını belirterek kararı bozmuştur.

    Dolayısı ile bu kararda tartışma konusu yapılan husus, dava açma hakkının hangi sürede zamanaşımına uğradığına dair olup, kart aidatının alınıp alınmamasına ilişkin bir hüküm kurulmamıştır. Bu karar emsal gösterilmek suretiyle kart aidatının iadesine karar verilmesi, mümkün bulunmamaktadır.

    Nitekim; yukarıdaki kararı veren Yargıtay 13’ncü Hukuk Dairesi; 2011 yılında vermiş olduğu; 05.04.2011 tarihli 2010/13722 E., 2011/5258 K. sayılı, ve 22.03.2011 tarih 2010/14256 E., 2011/4306 K. sayılı kararlarında özetle; kredi kartlarından üyelik ücreti alınmasının usul ve hukuka uygun olduğunu ve bankaların kuruluş amaçları bakımından aksi yönde bir değerlendirme yapılamayacağını karara bağlamıştır.

    Yargıtay sözkonusu kararlarında; “kart hamilinin Banka’ya ait kredi kartını kullanması nedeniyle, davalı banka tarafından bildirilen ücreti, sözleşmede hüküm olsun ya da olmasın ödemekle yükümlü olduğunu, başka değişle, banka üyelik ücreti almadan kart verme yükümlülüğünde olmayıp, sözleşmede buna dair kararlaştırmaların da haksız şart niteliğinde bulunmadığına..” karar vermiştir. Sözkonusu kararlarda Yargıtay; “.....Bankalar kar amacıyla kurulan müesseselerdir. Bu yüzden gördükleri hizmetin karşılığını da isteyebilirler. Ayrıca çok sayıda banka bulunduğuna göre de davacı kendi yükümlülüklerini yerine getirmek kaydıyla dilediği bankadan kredi kartı kullanma imkanına da sahiptir....Bankalar gördükleri hizmetin uygun bir karşılığını isteme hakkına sahiptirler. Kredi kartı hizmetinin banka için riski bulunduğu gibi bir maliyeti de bulunmaktadır. Bankanın bu maliyeti kredi kartı kullanıcılarına yansıtması doğaldır.....” şeklinde hüküm kurmuştur.

    Yukarıda açıklamış olduğumuz nedenler ile Bankamızca tahsil edilmiş olan yıllık üyelik ücretlerinin iadesine ilişkin talebinizin olumlu olarak sonuçlandırılamadığı hususunu,

    Bilginize sunarız.

    Saygılarımızla.


    Garanti bankası geçmişe dönük kredi kartı ve mevduat hesabı için geri ödeme yapamayacağını yazmış bana.Şimdi hakem heyetine mi gitmeliyim ?




  • Modern tefecilik yapıp yaslara rağmen her yerden geçiren bankalar iyice deli etti butun kaartlarimi iptal ettiriyorum sadece bir tanesi kalacak. Bugünde Finansbankı kapattırdım. Gerçekten Finanbank iyice çıldırmış kalan tüm borcu kapatmadan kartı iptal etmiyor, diğer bankalarda böyle birşey öne sürmedi. Benim borcum zaten yoktu o ayri bir konu ama bunu yapmaya yasal bir dayanaği var mı merak ettim. Kart iptali ile kalan borçların sıfırlanmasının ne ilgi var resmen tehdit iyi gözümden düştü finansbank.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riprap

    Haklı Müşteri Hattı’na iletmiş olduğunuz.....numarali mesajınız değerlendirilmiştir.

    Kredi kartlarından tahsil edilen yıllık üyelik ücretlerine ilişkin mevcut durumu güncel Yargıtay kararları ışığı altında bilginize sunmak isteriz;

    Yargıtay 13. Hukuk Dairesinin 2011/4736 Esas ve 2011/11579 Karar sayılı kararına konu olayda kart hamili, taraflar arasında imzalanan sözleşmenin varlığına rağmen 2007 yılında ödediği kart aidatı’nın kendisine iadesini talep etmiş ancak yerel mahkeme, bunun bir sebepsiz zenginleşme olması nedeni ile kesintinin yapıldığını öğrendiği tarihten bir yıl içerisinde talep edilmemesi nedeni ile talep hakkının zaman aşımına uğradığını belirterek davayı reddetmiştir.

    Yargıtay ise sözkonusu kararında, taraflar arasında bir sözleşmesel ilişkinin varlığını dikkate alarak burada sözleşmesel ilişkiye bağlı 10 yıllık zamanaşımının uygulanacağını belirterek kararı bozmuştur.

    Dolayısı ile bu kararda tartışma konusu yapılan husus, dava açma hakkının hangi sürede zamanaşımına uğradığına dair olup, kart aidatının alınıp alınmamasına ilişkin bir hüküm kurulmamıştır. Bu karar emsal gösterilmek suretiyle kart aidatının iadesine karar verilmesi, mümkün bulunmamaktadır.

    Nitekim; yukarıdaki kararı veren Yargıtay 13’ncü Hukuk Dairesi; 2011 yılında vermiş olduğu; 05.04.2011 tarihli 2010/13722 E., 2011/5258 K. sayılı, ve 22.03.2011 tarih 2010/14256 E., 2011/4306 K. sayılı kararlarında özetle; kredi kartlarından üyelik ücreti alınmasının usul ve hukuka uygun olduğunu ve bankaların kuruluş amaçları bakımından aksi yönde bir değerlendirme yapılamayacağını karara bağlamıştır.

    Yargıtay sözkonusu kararlarında; “kart hamilinin Banka’ya ait kredi kartını kullanması nedeniyle, davalı banka tarafından bildirilen ücreti, sözleşmede hüküm olsun ya da olmasın ödemekle yükümlü olduğunu, başka değişle, banka üyelik ücreti almadan kart verme yükümlülüğünde olmayıp, sözleşmede buna dair kararlaştırmaların da haksız şart niteliğinde bulunmadığına..” karar vermiştir. Sözkonusu kararlarda Yargıtay; “.....Bankalar kar amacıyla kurulan müesseselerdir. Bu yüzden gördükleri hizmetin karşılığını da isteyebilirler. Ayrıca çok sayıda banka bulunduğuna göre de davacı kendi yükümlülüklerini yerine getirmek kaydıyla dilediği bankadan kredi kartı kullanma imkanına da sahiptir....Bankalar gördükleri hizmetin uygun bir karşılığını isteme hakkına sahiptirler. Kredi kartı hizmetinin banka için riski bulunduğu gibi bir maliyeti de bulunmaktadır. Bankanın bu maliyeti kredi kartı kullanıcılarına yansıtması doğaldır.....” şeklinde hüküm kurmuştur.

    Yukarıda açıklamış olduğumuz nedenler ile Bankamızca tahsil edilmiş olan yıllık üyelik ücretlerinin iadesine ilişkin talebinizin olumlu olarak sonuçlandırılamadığı hususunu,

    Bilginize sunarız.

    Saygılarımızla.


    Garanti bankası geçmişe dönük kredi kartı ve mevduat hesabı için geri ödeme yapamayacağını yazmış bana.Şimdi hakem heyetine mi gitmeliyim ?


    evet, işlem hep aynı işliyor zaten. bankaya yazı, olumsuz cevap, hakem heyeti.




  • Daha önce kullanmış olduğunuz ancak daha sonra kapatmış olduğunuz kartınızı geçmişe dönelik yıllık aidat ücretinide alabilirsiniz. Notlar kısmında "Kredi Kartı Yıllık Aidat Ücret Ve Hesap İşletim Ücreti Alınmasına Dair Tüketici Hakem Heyeti Kararları" Başlığı altında "28 şubat 2012 Tarihli Kredı Kartı Yıllık Aidat Geçmişe Dönük Alınan Karar" başlığı bu konuyla ilgili karar.Ancak banka bu kazanılan geriye dönük parayı kapatılan kartınıza yüklüyor hesap kapansa dahi mahkeme kararı neticesinde eski karta yükleme yapılabiliyormuş. Bu karttaki (+) meblağ olarak yüklenen parayı kullanmak için ya kartınızı akitf hale getirip adınıza yeni kart gönderilmesini talep edeceksiniz yada müşteri hizmetlerini arayıp kartınızın kullanıma kapalı olduğunu o yüzden bu ücreti iliniz bankasındaki şubeye adınıza havale yapılmasını talep edeceksiniz.Biz az önce yapıkredi bankası müşteri hizmetlerini arayarak gerekli havale talimatını verdik,ayrıca havale ücreti alıp alınmayacağını sorduğumuzda ben buraya "mahkeme kararı ile ilgili geri ödeme" diye notumu düştüm umarım alınmaz dedi.Yani belli miktar havale ücretide kesilebilir bilginiz olsun. (Biz bu perşembe aldık havale ücreti kesilmedi direk hakem heyetinin karını neticisinde verilen tutar yatırıldı) Daha fazla paylaşımlar için aşağıdaki face saymızı beğenmeniz yeterli.Güncel haberleri ve hakem heyeti kararlarını yayınlıyoruz "notlar" bölümünü mutlaka ziyaret edin.

    kaynak:https://www.facebook.com/TuketiciHaklariniKorumaPlatformu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aksaray1 -- 24 Mart 2012; 15:16:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aksaray1

    Daha önce kullanmış olduğunuz ancak daha sonra kapatmış olduğunuz kartınızı geçmişe dönelik yıllık aidat ücretinide alabilirsiniz. Notlar kısmında "Kredi Kartı Yıllık Aidat Ücret Ve Hesap İşletim Ücreti Alınmasına Dair Tüketici Hakem Heyeti Kararları" Başlığı altında "28 şubat 2012 Tarihli Kredı Kartı Yıllık Aidat Geçmişe Dönük Alınan Karar" başlığı bu konuyla ilgili karar.Ancak banka bu kazanılan geriye dönük parayı kapatılan kartınıza yüklüyor hesap kapansa dahi mahkeme kararı neticesinde eski karta yükleme yapılabiliyormuş. Bu karttaki (+) meblağ olarak yüklenen parayı kullanmak için ya kartınızı akitf hale getirip adınıza yeni kart gönderilmesini talep edeceksiniz yada müşteri hizmetlerini arayıp kartınızın kullanıma kapalı olduğunu o yüzden bu ücreti iliniz bankasındaki şubeye adınıza havale yapılmasını talep edeceksiniz.Biz az önce yapıkredi bankası müşteri hizmetlerini arayarak gerekli havale talimatını verdik,ayrıca havale ücreti alıp alınmayacağını sorduğumuzda ben buraya "mahkeme kararı ile ilgili geri ödeme" diye notumu düştüm umarım alınmaz dedi.Yani belli miktar havale ücretide kesilebilir bilginiz olsun. (Biz bu perşembe aldık havale ücreti kesilmedi direk hakem heyetinin karını neticisinde verilen tutar yatırıldı) Daha fazla paylaşımlar için aşağıdaki face saymızı beğenmeniz yeterli.Güncel haberleri ve hakem heyeti kararlarını yayınlıyoruz "notlar" bölümünü mutlaka ziyaret edin.

    kaynak:https://www.facebook.com/TuketiciHaklariniKorumaPlatformu

    Bilgiler için teşekkürler bankanın internet sayfasındaki formu doldurdum cevap bekliyorum.elimde aidat ücretinin alınan ayına dair ekstre yok eğer olumsuz cevap verirlerse onuda talep edip hakem heyetine başvurucaz artık 10 yıldan fazladır kartı kullanıyorduk bayağı yüksek bir meblağ ediyor heralde...




  • Merhaba Arkadaslar
    Vadesiz hesap actırdıktan sonra Yapı kredi 2 tane kredi kartı gonderdı bana kartlarıda hesap actırırken ıstedımmı hatırlamıyorum.
    Birisinin limiti 1100 liraydı ıhtıyacım olur diyede sifre belirledim ve 1 yıl ıcınde 1 kez kullandım. Digerininde limiti 150 lira idi onuda hic kullanmadım actırmamıstım.
    İsyeri maas odemeleri icin yapı kredi kullanıyor 4 yıl boyunca hersene 150 liralık bonus yüklemeye basladı yapı kredi bonuslarıda hic actırmadıgım 150 liralık karta yukledıler.
    Bende kullanmak ıcın 150 liralık kartı actırmak zorunda kaldım
    1 hafta sonra 2 sinede birden yıllık kart ucretı geldi 55 er liradan 110 lira
    İlk once 110 lirayı odedım ardından 150 liralık kartın kapatmaları ıcın musteri hizmetlerini aradım
    kadın kapatmamak ıcın birsürü seyler soyledil. Bende dedim 150 lira limitli kartın 55 lira yıllık kart ucretimi olur dedim en sonunda verdikleri word puandan dustuler
    55 lirayı hesabıma geri yatırdılar
    1 gun sonrada 1100 liralık kartı iptal etmek ıcın aradım musteri hizmetlerindeki kadın iptal etmemek icin ilk once 90 gun ıcınde 750 liralık harcama yapın yada 1 yıl boyunca kazandıgınız puanlardan duselım kart ucretını odemeyın dedı bende ısrar etmeyin lütfen kapatın dedim tamam dedi kapatıyoruz.
    Ertesi gün telefon geldi yapı krediden siz ihtiyac dogrultusunda kullanmayı kabul edin bu sene 55 lira odemeyın geri yukleyelim paranızı dediler tamam yukleyın paramı dedım.
    Peki seneye ne olucak dedim bu konu gundemde gorusuluyor belkide seneye tamamen iptal olucak gibisinden birseyler soyledi

    Sonunda 110 liramı geri cektikten sonra tekrar kapattırmak ıcın arayacagım
    Yanı arkadaslar kredi kartınızı cok sık kullanmıyorsanız en azından blof yaparak belki paranızı kurtarabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiyahKırmızı26 -- 24 Mart 2012; 22:39:17 >




  • 5 kredi kartım var teker teker kapattıracağım. artık nakit donemi başlasın turkiyede.
  • 
Sayfa: önceki 173174175176177
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.