DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Jump da 1 alana 1 bedava kampanyası!
11
Cevap
0
Favori
3.766
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Gıda, Giyim ve Aksesuar >> Jump da 1 alana 1 bedava kampanyası!
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1500 Mesaj
      18 Aralık 2009 16:43:38
      Şirinevler e-5 üzerindeki jump outlet mağazasında 1 alana 1 bedava kampanyası var arkadaşlar.
      Normalde jump ayakkabılar 65..70 tl olması lazım mağazadaki spor modeller 78..83 tl arası yani üstüne biraz bindirmişler.
      Yanlız bu durumda bile ayakkabı 40 tl ye geliyor.

      Bence güzel fiyatlar modeller de fena değil bugün bi tane converse gibi olan bi tane de nikeın tabansız ayakkabılarına benzeyen ayakkabıdan aldım.
      41.50 ye tş geldi tanesi.

      İsterseniz yararlanırsınız.


      _____________________________

    • Yarbay
      2276 Mesaj
      18 Aralık 2009 18:05:25
      hmm iyi sayılabilir ama ben jump giymem :D giyene de tavsiye etmem. bir maceram olmustu.hep diğer markaların çakmalarını yapıyorlar.Bir tane kendine ait orjinal modeli olmaz mı bir firmanın.KAlitesi ise berbat ötesi.


      _____________________________


      #WESLEY SNEIJDER FAN CLUB#

      "Takım içinde karar aldık ve Robben'e bildirdik. Sahaya çıktığımızda o kendi topunu getirecek" Wesley Sneijder
    • Yüzbaşı
      436 Mesaj
      18 Aralık 2009 20:55:10
      kopya olduğu durumu herkesin ağzında fakat ben tam olarak katılmıyorum.. hem mühim değil bu -bence-.. kalite konusunda artık adidas nike gibi markalarda çok iyi değiller.. çok fark yok hani.. türk malı diye tercih edilebilir.. fiyatta çok güzel.. aynı kampanya ankarada da var mı acaba.. eryaman optimumda jump mağazası olacaktı bakayım bir ara.. teşekkürler..

      edit : şimdi baktımda.. tam türk değil firma.. yani türkde.. yahudi asıllılar.. :) ekleme yapma gereği duydum birden..


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _XaNDeR_ -- 18 Aralık 2009; 20:58:38 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      663 Mesaj
      18 Aralık 2009 22:13:02
      jump iyi ayakkabı fakat 3 ayda dibi delinde benim aldığım modelin, tabii bi daha yanıdan bile geçmem artık


      _____________________________

    • Binbaşı
      1500 Mesaj
      18 Aralık 2009 22:44:10
      Mağazada yarım saat felan takıldım, mağazanın sahibi çay ısmarladı otur biraz muhabbet edelim dedi iyi bi esnaf.

      Kampanya jumpın tamamında yokmuş sadece onlar da varmış bi kaç tane de şubeleri var z. burnunda felan.
      Jumpın sitesine baktım kampanya olayı gözükmüyor.

      Kaliteye gelirsek tabiki nike veya adidas gibi değildir ama fiyatı da bunlar kadar değil.
      Ne kadar ekmek o kadar köfte.

      Kampanyalı fiyatı ise çakma ayakkabıların fiyatına geliyor.Ben çakma bişeyler alıcamktım açıkcası ama kampanyayı görünce
      mantıksız geldi.Hem çakma fiyatına olacak hem daha kaliteli olacak hem de yanında jump yazacak bence fiyatı çok uygun.

      Ben bu markayı lotto veya umbro gibi markların yanına yazarım nike adidas hatta puma da daha iyi markalardır.
      Bundan önce 50 tl ye umbro almıştım fiyatına göre güzel ve rahat olmasına rağmen 1.5 senede ayakkabı savaştan çıkmaya döndü.
      İki katı verip adidas alsan 2 kat uzun ömürlü olacak belki de ama o zamana kadar da yüzlerce model çıkıyor ayakkabı halen sağlamken insanın
      yeni modelleri görünce içi gidiyor.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaguar19 -- 18 Aralık 2009; 22:51:14 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      691 Mesaj
      18 Aralık 2009 23:13:44

      quote:

      Orijinalden alıntı: jaguar19

      Ben bu markayı lotto veya umbro gibi markların yanına yazarım nike adidas hatta puma da daha iyi markalardır.
      Bundan önce 50 tl ye umbro almıştım fiyatına göre güzel ve rahat olmasına rağmen 1.5 senede ayakkabı savaştan çıkmaya döndü.



      Hocam yapma etme, ben de bir ara bu Jump denen çakma bozmasından alma gafletinde bulunmuştum. Tipi güzel, fiyatı da uygundu. (Çakmalardan daha pahalıydı gerçi)

      "Ne kadar dandik olabilir ki, 3-5 ay giyip atarım zaten..." diyerek aldığım ayakkabı değil 3-5 ay, 3 hafta bile dayanmadı!!!

      Bir musibet bin nasihattan yeğdir demişler ya, artık köşe başında bedava Jump dağıtıyor deseler kılımı kıpırdatmam valla...






    • Binbaşı
      1500 Mesaj
      18 Aralık 2009 23:35:08
      Bunu yazıyorum aklımın bi köşesine bakalım bendekiler ne kadar gidecek.


      _____________________________

    • Teğmen
      196 Mesaj
      12 Nisan 2010 14:09:22
      2,5 SENE ÖNCE KIBRISTA ASKERLİĞİMİN SONUNDA ALMIŞTIM JUMP MARKASINI
      HALA DAHA GİYİYORUM ÇOK AZ ESKİDİ O KADARDA OLSUN 2,5 SENEDE


      _____________________________

      Her zaman adalet!
    • Yarbay
      2562 Mesaj
      12 Nisan 2010 14:12:36
      bazılarınız bu kadar da şımarıklık olmaz diyecek ama bedava verseniz giymem. 38 yaşına gelmişim ayağım jump marka ayakkabı sokmam. bedava bile olsa.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      12 Nisan 2010 17:10:26
      tebrikler
      quote:

      Orijinalden alıntı: yedikeresekiz

      bazılarınız bu kadar da şımarıklık olmaz diyecek ama bedava verseniz giymem. 38 yaşına gelmişim ayağım jump marka ayakkabı sokmam. bedava bile olsa.



      _____________________________

      Savaşsız Dünya,Sınıfsız Toplum

    • Binbaşı
      1500 Mesaj
      12 Nisan 2010 19:43:19
      Bu kampanya olduğu zaman 2 tane jump ayakabbı almıştım.
      Anlıyorum ki bu sağlamlık olayında kullanım çok önemli.

      bu başlığın hortlatıldığı iyi olmuş.
      Aldığımdan beri sadece bu iki ayakkabıyı giyiyorum çok memnunum.
      Bazen top bile oynuyorum.Yani çok titiz de değilim.

      Bu aralar bu kampanyayı %50 indirim olarak değiştirmişler sanırım.
      Uygun bi zamanda bi tane daha alıcam.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jaguar19 -- 12 Nisan 2010; 19:47:03 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2883 Mesaj
      12 Nisan 2010 19:49:09
      Bu markayı Slazenger ile kıyaslasak?


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Gıda, Giyim ve Aksesuar >> Jump da 1 alana 1 bedava kampanyası!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.