Şimdi Ara

Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.339
Cevap
53
Favori
727.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Nisan ayında 0 km Duster 1.5 DCI 4x4 Laurette model araç aldım, ve 3000km üzerinde kullandım. Almak isteyip de acaba nasıldır diye bu forumları okuyanlara yol göstermesi için genellikle başka hiçbir yerde yazılmayan (en azından benim görmediğim) izlenimlerimi paylaşıyorum. Bir nebze olsun faydam olursa çok yararlandığım bu foruma da borcumu ödemiş olurum.
    Aracı alırken herkesin şikayet ettiği çoğu şeyin zaten bilincinde olarak tercih ettim. Ancak bazı şeyler var ki makyajlı versiyon olmasına rağmen bu versiyonda da eksik olması bence doğru değil. Olmadığını sadece aracı aldığımda öğrendiğim, olsaydı memnuniyetimi kesin artıracak şeyler:
    - Benzin deposunun dış şase kapağı serbest açılıp kapanıyor, yani herhangi bir kilit yok. Kilit ise içteki dolum kapağında. Benzinciye gittiğinizde anahtarı kontaktan çıkarıp depoyu aynı anahtarla açıyorsunuz. En son 85 model Renault 9 aracımıza bu şekilde benzin alıyorduk, benzinciye ilk gidişimde büyük bir nostalji yaşadım En azından dolum kapağı anahtarını araç anahtarından ayrı yapsalarmış anahtarı pompacıya verdik diye aracın başında beklemekten kurtulurduk... Bence mutlaka merkezi kilit sistemine dahil olmalı. Ne kadar ek maliyet getirirdi? Belki 200 TL daha.
    - Anahtar. Kocaman bir sabit anahtar. Sustalı falan yapmak ne kadar maliyet getirirdi? Belki 50TL daha?
    - Yol bilgisayarı için ön konsolda güzel bir yer ayrılmış; bu ekranda saat, dış sıcaklık, toplam km, sıfırlanabilen km, harcanan yakıt, ortalama hız, ortalama yakıt tüketimi, anlık yakıt tüketimi, kalan yakıtla gidilebilecek km, sıfırlanabilen km (ilkinden ayrı olarak yakıt değerleriyle beraber sıfırlanıyor), ve hatta lastik basıç göstergesi var. Buraya kadar herşey güzel. Ancak aynı anda bu saydıklarımın sadece bir tanesini görebiliyorsunuz. Yani diyelim ki anlık yakıt tüketiminden sonra ortalama yakıt tüketimini göreyim dediniz, silecek kolu üzerindeki seçim tuşuna artarda 10 kere basmanız lazım. Bu ekranda aynı anda biraz daha fazla bilgi görüntülenmesi aracın fiyatına ne kadar ek getirirdi diye sorarsanız bence birşey getirmezdi Ekranın kalan boşlukları aracın çekiş modunu göstermede, ve hız sınırlayıcı veya hız sabitleyiciyi devreye aldığınızda kullanılıyor.
    - Benim kullanım ve konfor açısından araçta en zayıf bulduğum nokta ise direksiyonu. Kullandığım araçlar içerisinde yol üzerindeki çukur-tümseklerden bu kadar etkilenen başka bir direksyon sistemi hatırlamıyorum. Sanki direksyon simidi lastiklere direkt bağlıymış gibi yoldaki herşeyi elimde hissediyorum. Bazı otomobil yorumcularının değerlendirmelerinde Duster direksiyonun biraz hissiz olduğunu okumuştum, ama sanırım benim çok daha hissiz bir direksiyona ihtiyacım var
    Ben aracımı alırken sıra beklememek için bayiye gelecek hazır aracı aldım. Bu nedenle tercih etmesemde aracı liste fiyatı 1.750TL olan Look paketli (gri renkte tavan barları, yan aynalar, yan basamak kaplamaları, ve ön-arka tampon alt kaplamaları) almak zorunda kaldım. Seçme şansım olsa aracın hiçte ihtiyacı olmadığını düşündüğüm bu görsel paket yerine yukarıda saydığım işlevsel eksikliklerin bir kısmının giderilmesini tercih ederdim, hem de çok daha makul bir ücrete...

    Önemli bir hatırlatma daha: 4x4 versiyonlarında ayrı bir arazi vitesi olmadığı için vites oranları 4x2 versiyona göre farklı. Her iki araç da 6 vites olmasına rağmen 4x4 versiyondaki 1. Vites oranı gerçekten yüksek. Ben yavaş hareket etmem gereken park manevraları ve dik yokuşlarda kalkış haricinde şehir içindeki dur kalklarda hafif eğim de olsa 1. vitesi neredeyse hiç kullanmıyorum. Sanki vitesler 2 den başlıyor ve 6. vites de normal bir araçtaki 5. vites oranında. Böyle olunca özellikle 90km/saat üzerindeki hızlarda motor devir sayısı 6 vitesli bir araca göre fazla yüksek kalıyor. Sakin, gürültüsüz, ve ekonomik bir sürüş tercih ediyorsanız 4x4 versiyonda 90km/saat üstü hızlardan uzak durmanız gerekli. Yoksa her ne kadar uzun yol da olsa yakıt tüketiminiz katalog değerlerinden çok sapabilir. Ben aracımı uzun yolda veya çok süratli kullanan biri olmadığım için sorun yaşamıyorum. Ama otobanda giderken araç kesinlikle 7. vitesi istiyor. 4x2 versiyonunda 6. vitesin daha tatminkar olduğunu tahmin ediyorum, tecrübem veya net bir bilgim yok.

    Sonuç olarak ben aracı alırken ne istediğimi ve aracın bana ne verebileceğini bilerek aldım, %95 oranında da memnun kaldım diyebilirim. Dizel olsun, az yaksın, vergisi çok olmasın, 0 km olsun, servisi-yedeği bol ve ucuz olsun, ikinci eli hemen gitsin, gerektiğinde 4x4 de olsun, yerden yüksek olsun, arazide altını-önünü-arkasını vurmadan rahat gideyim ama şehirde de buna mı binilir dedirtmesin, bakınca biraz albenisi olsun, bana öyle çok fazla ıvır zıvır donanım lazım değil, fiyatı uygun olsun yeter diyorsanız zaten başka bir seçenek yok... Hafta içi evden işe-işten eve kullanıyorum, haftasonları da dağa bayıra gidersem biniyorum. Araçtaki çoğu güvenlik ve konfor donanımı benim için yeterli, eksik gördüklerimi de yukarıda belirttim. Bu araç fazla konfor ve donanım takıntınız yoksa sizi üzmez, buna emin olabilirsiniz. Ama araziyle işiniz veya benim gibi 4x4 takıntınız yoksa, konfor ve donanım özellikleri sizin için önemliyse, genellikle uzun yol yapmayı planlıyorsanız bence yakın fiyata daha çok konfor ve yol performansı için tasarlanmış başka araçlara yönelmek daha akılcı olacaktır. Tabi sonuçta herşey zevk ve ekonomi meselesi...

    Herkese araçlarıyla hayırlı sürüşler dilerim.




  • Merhaba,

    Nisan ayında 0 km Duster 1.5 DCI 4x4 Laurette model araç aldım, ve 3000km üzerinde kullandım. Almak isteyip de acaba nasıldır diye bu forumları okuyanlara yol göstermesi için genellikle başka hiçbir yerde yazılmayan (en azından benim görmediğim) izlenimlerimi paylaşıyorum. Bir nebze olsun faydam olursa çok yararlandığım bu foruma da borcumu ödemiş olurum.
    Aracı alırken herkesin şikayet ettiği çoğu şeyin zaten bilincinde olarak tercih ettim. Ancak bazı şeyler var ki makyajlı versiyon olmasına rağmen bu versiyonda da eksik olması bence doğru değil. Olmadığını sadece aracı aldığımda öğrendiğim, olsaydı memnuniyetimi kesin artıracak şeyler:
    - Benzin deposunun dış şase kapağı serbest açılıp kapanıyor, yani herhangi bir kilit yok. Kilit ise içteki dolum kapağında. Benzinciye gittiğinizde anahtarı kontaktan çıkarıp depoyu aynı anahtarla açıyorsunuz. En son 85 model Renault 9 aracımıza bu şekilde benzin alıyorduk, benzinciye ilk gidişimde büyük bir nostalji yaşadım En azından dolum kapağı anahtarını araç anahtarından ayrı yapsalarmış anahtarı pompacıya verdik diye aracın başında beklemekten kurtulurduk... Bence mutlaka merkezi kilit sistemine dahil olmalı. Ne kadar ek maliyet getirirdi? Belki 200 TL daha.
    - Anahtar. Kocaman bir sabit anahtar. Sustalı falan yapmak ne kadar maliyet getirirdi? Belki 50TL daha?
    - Yol bilgisayarı için ön konsolda güzel bir yer ayrılmış; bu ekranda saat, dış sıcaklık, toplam km, sıfırlanabilen km, harcanan yakıt, ortalama hız, ortalama yakıt tüketimi, anlık yakıt tüketimi, kalan yakıtla gidilebilecek km, sıfırlanabilen km (ilkinden ayrı olarak yakıt değerleriyle beraber sıfırlanıyor), ve hatta lastik basıç göstergesi var. Buraya kadar herşey güzel. Ancak aynı anda bu saydıklarımın sadece bir tanesini görebiliyorsunuz. Yani diyelim ki anlık yakıt tüketiminden sonra ortalama yakıt tüketimini göreyim dediniz, silecek kolu üzerindeki seçim tuşuna artarda 10 kere basmanız lazım. Bu ekranda aynı anda biraz daha fazla bilgi görüntülenmesi aracın fiyatına ne kadar ek getirirdi diye sorarsanız bence birşey getirmezdi Ekranın kalan boşlukları aracın çekiş modunu göstermede, ve hız sınırlayıcı veya hız sabitleyiciyi devreye aldığınızda kullanılıyor.
    - Benim kullanım ve konfor açısından araçta en zayıf bulduğum nokta ise direksiyonu. Kullandığım araçlar içerisinde yol üzerindeki çukur-tümseklerden bu kadar etkilenen başka bir direksyon sistemi hatırlamıyorum. Sanki direksyon simidi lastiklere direkt bağlıymış gibi yoldaki herşeyi elimde hissediyorum. Bazı otomobil yorumcularının değerlendirmelerinde Duster direksiyonun biraz hissiz olduğunu okumuştum, ama sanırım benim çok daha hissiz bir direksiyona ihtiyacım var
    Ben aracımı alırken sıra beklememek için bayiye gelecek hazır aracı aldım. Bu nedenle tercih etmesemde aracı liste fiyatı 1.750TL olan Look paketli (gri renkte tavan barları, yan aynalar, yan basamak kaplamaları, ve ön-arka tampon alt kaplamaları) almak zorunda kaldım. Seçme şansım olsa aracın hiçte ihtiyacı olmadığını düşündüğüm bu görsel paket yerine yukarıda saydığım işlevsel eksikliklerin bir kısmının giderilmesini tercih ederdim, hem de çok daha makul bir ücrete...

    Önemli bir hatırlatma daha: 4x4 versiyonlarında ayrı bir arazi vitesi olmadığı için vites oranları 4x2 versiyona göre farklı. Her iki araç da 6 vites olmasına rağmen 4x4 versiyondaki 1. Vites oranı gerçekten yüksek. Ben yavaş hareket etmem gereken park manevraları ve dik yokuşlarda kalkış haricinde şehir içindeki dur kalklarda hafif eğim de olsa 1. vitesi neredeyse hiç kullanmıyorum. Sanki vitesler 2 den başlıyor ve 6. vites de normal bir araçtaki 5. vites oranında. Böyle olunca özellikle 90km/saat üzerindeki hızlarda motor devir sayısı 6 vitesli bir araca göre fazla yüksek kalıyor. Sakin, gürültüsüz, ve ekonomik bir sürüş tercih ediyorsanız 4x4 versiyonda 90km/saat üstü hızlardan uzak durmanız gerekli. Yoksa her ne kadar uzun yol da olsa yakıt tüketiminiz katalog değerlerinden çok sapabilir. Ben aracımı uzun yolda veya çok süratli kullanan biri olmadığım için sorun yaşamıyorum. Ama otobanda giderken araç kesinlikle 7. vitesi istiyor. 4x2 versiyonunda 6. vitesin daha tatminkar olduğunu tahmin ediyorum, tecrübem veya net bir bilgim yok.

    Sonuç olarak ben aracı alırken ne istediğimi ve aracın bana ne verebileceğini bilerek aldım, %95 oranında da memnun kaldım diyebilirim. Dizel olsun, az yaksın, vergisi çok olmasın, 0 km olsun, servisi-yedeği bol ve ucuz olsun, ikinci eli hemen gitsin, gerektiğinde 4x4 de olsun, yerden yüksek olsun, arazide altını-önünü-arkasını vurmadan rahat gideyim ama şehirde de buna mı binilir dedirtmesin, bakınca biraz albenisi olsun, bana öyle çok fazla ıvır zıvır donanım lazım değil, fiyatı uygun olsun yeter diyorsanız zaten başka bir seçenek yok... Hafta içi evden işe-işten eve kullanıyorum, haftasonları da dağa bayıra gidersem biniyorum. Araçtaki çoğu güvenlik ve konfor donanımı benim için yeterli, eksik gördüklerimi de yukarıda belirttim. Bu araç fazla konfor ve donanım takıntınız yoksa sizi üzmez, buna emin olabilirsiniz. Ama araziyle işiniz veya benim gibi 4x4 takıntınız yoksa, konfor ve donanım özellikleri sizin için önemliyse, genellikle uzun yol yapmayı planlıyorsanız bence yakın fiyata daha çok konfor ve yol performansı için tasarlanmış başka araçlara yönelmek daha akılcı olacaktır. Tabi sonuçta herşey zevk ve ekonomi meselesi...

    Herkese araçlarıyla hayırlı sürüşler dilerim.
  • Arkadaşlar 4x4 Dusterda 7-8 litre şehir içi, 6-6,5 litre şehir dışı yakıt tüketimi görmeniz bile normal.

    hoodtako kardeş bence yakıt tüketimin normal. Motora uygun yağn konuldunuğu varsayıyorum.
    Euro 5 DPF li 1.5 dci motorlar için 5W-30 tam sentetik motor yağı kullanılmalı. Hatta mümkünse Reno'nun tavsiye ettiği RN720 onaylı, Elf 5W-30 tam sentetik yağ kullanılmalı. Link burada.
    http://urun.n11.com/motor-yagi/elf-evolution-full-tech-fe-5w-30-5litre-dpfli-motor-yagi-2016-P102798830
    Senin araç 2011 olduğu için uygun olan motor yağı farklı olabilir, bilmiyorum.
    Bazı servisler işgüzarlık yapıp ucuz diye daha kalın ve yarı sentetik motor yağı kullanabiliyor.
    5W-30 yerine 10W40 yağ konulursa yakıt tüketimi artar. Bu aynı zamanda motor için de zararlıdır. Motor daha kalın yağ ile daha yüksek sürtünme ile çalışır.

    Yakıt tüketimine geri dönelim. Duster'ın diğer binek araçlarla sadece ağırlık farkı yok. Aşağıdaki etkenler nedeniye aynı motor Sandero 4,5 litre yakarken iken 4x4 Duster 6,5-7 litre yakabilir.
    1. Tüm Dusterlarda 215/65 R16 lastikler büyük ebatlı ve kalın yanaklı olduğu için yuvarlanma direnci yüksetir. Ayrıca lastikler M+S oldukları için binek lastiklere göre sürtünmesi daha fazladır.
    2. Tüm Dusterlarda aerodinamik hak getire. Aracın yerden yüksekliği 21 cm. Kasa tipi SUV. Ön tampon arazide yaklaşma açısı sağlayacak şekilde tasarlanmış. Dolayısıyla hava direnci sürekli sizi yavaşlatmak ister.
    3. 4x4 Dusterlarda kısa oranlı şanzıman dezavantajları ve avantajları vardır.
    a) Şehir içinde size normal araçların 2-3 katı kadar vites değiştirmeye zorlar. Araç 4. viteste 35 ile 5. vitesle 55 ile gidiyor. 1-2-3. vitesler 10 saniyede geçiliyor.
    b) 6.vites 75 ten 170 e kadar uzar gider. Yani uzun yolda 75 ten sonrası otomatik vitestir
    c) 6.vites oranı da kısa olduğu için 120 ile giderken motor 2750 rpm ile döner. Bu yakıt tüketimini arttır. Diğer dizel binek araçların 6.vitesi genelde 2000rpm civarında 120 ile gidecek şekildedir.
    d) Komik bir şekilde 4x2 modu otoyol yakıt tüketimi, arazide 4x4 modunda gittiğinizden daha fazla çıkabilir. Bende çıktığı oluyor.
    e) Ağır devir 1. vites arazinin yanısıra şehir içinde de çok işe yarar. Tali yoldan ana yola çıkış dik yokuş ve görüş kısıtli ise. 1.viteste debriyaj kullanmadan, yavaşça, arabanın burnunu anayola çıkarabilirsiniz. Kocaeli'de benim çok işime yarıyor. Örneğin Konya ve Erzincan'da işe yaramayabilir. Bu şehirler düzlüğe kurulmuş ve yollar çok geniş.




  • Ben 4x4 dusteri alalı 1 yıl oldu. 20.000 km yol yapmışım. En ufak bir yerde bir pişmanlığını duyduğum an olmadı. Herşeyi bilerek aldım zaten. Karda çamurda dağda bayırda beni hiç yarıyolda bırakmadı. Milletin zincir sarmak için durduğu yerlerde rüzgar gibi gelip geçtim.
    Daha 15Tatilde 3000km yol yaptım. 100-120 ortalama hız ile gittim genelde. dönüşte o kadar yolun genel ortalaması km'de 25kuruş. Kış lastikleri takılı. Bu havada karda kışta da yola çıkılır mı demedim. YArım metre kar yağdı, sitenin otoparkından çıkan tek araba benimkiydi.

    Daha ne olsun. Bırak yağmur sensörü, geçe sensörü, far sensörüde olmasın.

    :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1301

    2017 yeni duster da hala benzin doldurmak icin pompaciya anahtar verme olayi var mi?

    Evet var galiba.
    7 liraya bir kopyasını yaptırdım pompacıya onu veriyorum.
  • KARPAT' LARIN Torosu......DACIA Duster

    Model hikayesi ;

    2010 Duster 1
    2013 Duster 1 facelift
    2018 Duster 2
    Sehir icinde,uzun yol veya yayla / köy yolu; Duster icin sorun değil !
    Motorlar :

    Dizel

    dci 90 : 90 Beygir, 200 Nm Tork / 1750 devirde, 156 km/h = ort.yakit 5 litre veya 5,3 l ( 4x4 )

    dci 110 : 110 Beygir, 240 NM / 1750, 170 km/h = 5,3 litre veya 5,6 l ( 4x4 )

    dci 110 ( Ekim 2013 - ) : 109 Beygir, 240 NM/1750 ,170 km/h=4,8 veya 5,2 litre

    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    mstf_maz duster laureate 4x4 1.5 dci 110
    mukul34
    vurdi >>> 2013 Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Laurate <<<
    Pozitif man 4X4
    Kasai 1.5,4x2,laureate
    anqunadan 1.5 dci Laureate
    dusterci 1.5 dci Laureate
    EROL78 1.5dCi
    @vren 2014 4x2 Laurette 110hp
    brsm54 laureate yeni kasa 4x4 1.5 dCi 110hp
    himzo 2013 laureate yeni kasa 4x4 110hp
    kerim336 2011 4x2 1.5dci
    kaansay 2012 Duster Laureate 4x2 Platin Gri
    yasin_kaya 2012 4x4 laureate
    1_bozkurt_1 4x4 laureate
    kerim336 4x2
    LaZsTyL 4x2
    himzo 4x4 laureate
    Kafkasdans 4x2
    maystor 4x4 laureate
    avahmet 2013 Model Yeni Kasa 1.5 Dci 4X4 Laurette Duman Gri
    abbasyolcu777
    ZkryTkr 4x2
    hopali08
    ömer.58 4x4
    pierrecardin
    yigit+ 4x2
    bugra00 4x4 Adventure
    esinticafe 4x2
    attilagur
    HyperXCrossfire ...
    cemercemer 4x2 laureate
    silverdagger
    TruckTörMinator 4x2
    gedalik 2017 4x2 Otomatik
    assassin_gck. 2018 1.5dCi prestige

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 26 Ekim 2020; 12:1:6 >







  • Vossenler bi başka güzel...

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaZsTyL -- 21 Ekim 2014; 15:24:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasin_kaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: engunaydin

    Selam,
    45.000 liraya 2012 4x4 110 hp Laurette 20.000 km anlaştık kısmetse hafta içi notere gideceğiz ama aklımda sorular var. Aracı kullanacağım yol çoğunluk uzun yol (çift şeritli ara yollar) 90-110 arası basılıyor en çok yakıt tüketimi fabrika değerine yakın olur mu? Bir de bu civarda 10 cme kadar kar ve buzlanma olabiliyormuş, kış lastiği almalı mıyım? (Trakya'dayım araç İstanbul, Edirne, Tekirdağ gezecek...

    Son olarak 45.000 lira uygun mu bu araca?

    45000 TL iyi fiyat. sadece kar olmasına gerek yok, ıslak yol için bile kesinlikle kış lastiği alın. Bir de 4x4'e bence size gerek yok. 4x2'si fiyat ve yakıt tasarrufu olarak daha uygun olur. Dağ bayır, kar çamur gibi işleriniz yoksa 4x2 de işinizi görür. Onun yakıtı uzun yolda 5 ciavrına düşer. Ama 4x4'te 6lt'nin altına düşmez.

    bu tip araçlarda 4x2 olmaz! üretmemeleri lazım...
    4x2 alacaksanız binek alın... doğaya çıkacağım diyorsanız 4x4 olacak araç...
    4x4 olan araçta esp var... araç biraz dengesiz çünkü ihtiyaç esp...
    dag bayırla işi olmayan adam zaten neden duster alsın... yüksek ve dengesiz bir araç... eğer sadece şehirde binilecekse...
    karda kışta zaten çıkarmam deniliyorsa...




  • Sizden araç alınır. Düşük KM'de uygun fiyatlı olur.

    Siz satın ki kıymetini bilecek dağ bayır, kar buz çamur binecek birisi alsın. Siz sadece delik değik çamurlu yol için 4x4 duster almakla hata yapmışsınız zaten. Bence altı biraz yüksek bir binek araca hemen dönün siz. Sizi tatmin etmez. Sadece yüksek diye onu alana kadar gidip benzinli kia spo alsaydınız. Hem donanım hem keyif açısından 10 numara araba. Hemde sizin bir önceki sattığınız araba kadar ancak yakar.
  • bu tür fotoğraflar neden gösterilirki. araçların çarpışmadan sonraki hali farklılıklar gösterir. eskiden sağlam kasa denilirdi ve az hasar istenirdi.şimdi katlanan kasa makbuldur çünkü yumuşak katlanan aksam içerine darbeyi daha az iletir ve yastıkların açılmasını sağlar. bunu dusteri savunmak için yazmıyorum ama hiç ummadığınız araba beklemediğiniz kadar göçer veya göçmez. duster zaten bir hız arabası değil. hız tüm dünyada tehlikeli bir şeydir. araç kullanmak ZEVK - AHLAK -VE USTALIKTIR.
    usta bir sürücü hangi araçla hangi yolda hangi hızla en iyi güvenli biçimde gideceğini ve durabileceğini tahmin eden sürücüdür.
  • Doblo, Cady, Connectle falan Duster arasında kalanları anlamıyorum.

    Duster'ı ticari araç mı sanıyorlar acaba?
  • himzo H kullanıcısına yanıt
    Ben 2015 4x4 Duster aldım 3 ay önce. 11000 km yaptım. 1000 km kadar bozuk yollarda gitmişimdir.
    Tabiat parkları, yaylalar, şelaler, uçurumlar mağaralar gibi yerleri gezerim. Kullanım deneyimlerini özetleyeyim.

    -Ortalama yakıt tüketimi 5,7 lt civarında. Uzun yolda en düşük 5,2 gördüm, 6.Viteste 90 ile gidince daha az yakıyor. Klima ve 4x4 açık iken 6,5 lt ye çıkıyor.
    -Debriyaj kavraması eski Renaultlardaki gibi çok yukarda değil. Kalkışlarda sıkıntı çekmiyorum.
    -Motor sesi bir Dacia dan beklediğime göre az, rahatsız etmiyor. 120km den sonra rüzgan sesi belirginleşiyor.
    -Yağmurlu havalarda otoyolda yüksek hızda yola tutunma sorunu yok. Araç üzerinde Continental marka 4 mevsim lastik (M+S) ile geliyor.
    -4x4 Dusterlarda arka süspansiyon da bağımsız olduğu için bozuk yollardaki konforu normal binek araçlara göre daha iyi.
    Bozuk yollarda diğer araçlara göre daha hızlı gidebiliyorum. Arka koltuktaki yolcular için de rahatlık sağlıyor.
    -Direksiyon ağır. Elektrikli değil hidrolik ayrıca. Fakat bozuk yollarda hakimiyeti kolaylaştırıyor.
    -Kısa oranlı şanzıman (4x4 lerde var) şehir içinde çok fazla vites değiştirmeye sebep oluyor. Fakat köy yollarında ve yokuş tırmanırken kolaylık sağılıyor.
    -Depo kapağı anahtarla açılıyor. Kotuğun altında mandal olabilirdi.




  • jakabo_ist J kullanıcısına yanıt
    Bende 2015 4x4 Duster var.
    Anadolu şehirlerindeki, yaylaları, uçurumları, dağları, şelaleri, antik kentleri, milli parkları vs..., gezerim.
    Arada canım sıkılınca bozuk yollara dalarım, özellikle off road yapmak için denemedim. Şimdilik

    LASTİK
    Aracın üzerinde gelen lastikleri ve sac jantları hâlâ kullanıyorum. 215 65 r16 Continental Crosscontact LX M+S. 33000km oldu.
    Bu lastikler ıslak zeminde yola çok iyi tutunuyor. Kızaklama kesinlikle yok. Kuru zeminde ve toprak yolda gayet iyiler.
    Şimdiye kadar 1 kere lastik patlattım, ona da çivi girmiş. Yakıt tüketimi ve gürültü seviyesi de iyi.
    Kum performansı idare eder. Plajda 15-20 cm kuma gömüldükten sonra LOCK modu ile 2-3 dakikda çıktım. A/T lastik olsaydı 1 seferde çıkardı.
    Fakat lastikler çamurda aracı sağa sola kaydırıyor, aracı zapt etmek zorlaşıyor. LOCK moduna sık sık geçmek gerekiyor....
    Karda çekiş iyi, fakat fren mesafesi çok uzun. Kocaeli gibi kışı hafif olan yerlerde ancak idare eder.
    Bu lastikler bitince 4 adet daha stok sac jant alıp
    *Yaz için 215 65 r16 Lassa Competus A/T (http://www.lassa.com.tr/lastik/216151-competus-at-yaz-21565r16-98s)
    *Kış için 215 65 r16 BFGoodrich All-Terrain KO2 (http://www.bfgoodrichtires.com/tire-selector/size/215/65/16/OE/BNW/all-terrain-t-a-ko2/tire-details)
    ye geçmeyi planlıyorum. Bu lastik Duster gibi hafif bir 4x4 ile ıslak zeminde kızaklama yapar mı yapmaz mı tereddütündeyim.


    YÜKSELTME KİTİ ÇELİŞKİSİ (Paradoks içerir)
    Aracın yerden yüksekliği ve arazi açıları gittim yerlerde bana yeterli geliyor.
    Ayrıca aracın stok süspansiyon ve stok lastik ebatı (215/65 R16) ve tavsiye edilen lastik basıncı (29 PSI) ile hem asfaltta hem bozuk yollarda yol tutuşu çok iyi.
    Bağımsız arka süspansiyon sayesinde arka tekerler sürekli yol ile temas halinde.
    Gezenbilirde okuduğum kadarıyla yükseltme kiti takan arkadaşlar sürüş konforunun bozulduğu söyleyenler vardı.
    Aracın yol tutuşunu bozmamak için yükseltme kiti takmayı düşünmüyorum.
    Otoyollarda viyadük rüzgarlarında aracın hakimiyeti oldukça iyi.
    5cm daha yükselse Duster'ın geçemeyeceği yerleri yine geçemeyeceğim fakat aracın yol tutuşu ve konforu değişecek veya bozulacak.
    Bana göre yol tutuşundan ve konfordan vazgeçmeye değmez.Başkasına göre değebilir.

    DİĞER
    Garanti süresi bittikten sonra 5-6 bin TL ye mal edebilirsem vinç, şnorkel eklemeyi ve aracın rengini yeşil yapmayı planlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi showstopper41 -- 9 Temmuz 2016; 10:02:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkhnkk

    Bende arıyorum ön koruma demirinden internette satış yapan yerler var ama görmeden almak istemiyorum.. eğer güvenilir biyer bulabilrseniz bende almak isterim



    Grubumuza üye birisi var ve alanlar memnun.
    Bi bakın isterseniz
    https://www.facebook.com/ozcankoruma/
  • Öncelikle iyi forumlar

    Öncelikle kendimi tanıtayım adım Ertaç ÇAKMAK . Bizim yani kendi ailemden bahsediyorum ilk duster maceramız 2016 model 4x4 110bg almamız ile başladı.Aracı 2016 yılının haziran ayında Elazığ Tugut Özkaya renault & dacia bayisinden satın aldık ve araç yaklaşık 1 ay sonra bize verilebıldı.Aracı bayiden almak için abim ve babam birlikte gittiler neyse araba uzun bir süreden sonra tarafımıza verilmş oldu.

    Araç daha henüz 500km tamamlamadan şanzıman arızası verdi arızada şu şekil araç 1. vitesten çıkmama 2. vitese de geçmeme sorunu araç elazığdaki servise gidiyor ve bu durumun normal olduğu sıkıntısının olmadığını dair bir açıklama yapılmış teknik servis çalışanları tarafından işin tuhaf tarafı bu durum ne servis bilgi sistemine girişi yapılmaması daha.Aracı kullandıkça aracın yakıt göstergeside bazen yanlış yakıt durumu gösterdiği fark edildi.Araç yaklaşık 2000 km de iken hem şanzıman hemde yakıt gösterge durumu için tekrar servise götürüyor ve tekrardan aracın şanzımanla alakalı bir sorun olmadığı ve yakıt deposunu full doldurmamız gerektiğine dair bir cümle söyleniyor ve tabi bu durumlar sisteme not olarak düşülmüyor nede aracın servise bu şikayetlerden dolayı geldiğine dair herhangi bir belge hazırlanmıyor ve tarafımıza verilmiyor.Yaklaşık 6000 km de iken araç tekrardan servise gidiyor ve aynı durum tekrarlanıyor.

    Araç 12313 km de iken araçta tekrardan elazığ servisine gidiyor ve servis çalışanları şikayetimizden dolayı değil de servise gelip gitmemizi sebep göstererek araç tamire giriyor.ARACIN 1 2 3 VİTESLERİ SENKROMEÇLERİ İLE BİRLİKTE DEĞİŞİMİ YAPILIYOR.AMA ARACIN HALEN VİTES GEÇİŞLERİNDE BİR DEĞİŞİM OLMUYOR AKSİNE DAHA DA BERBAT BİR HALE DÖNÜŞÜYOR BU DURUM SERVİSE BİLDİRİLİYOR SORUN YOK DENİP ARAÇ GERİ VERİLİYOR DAHA SONRA ŞİKAYETLERDEN DOLAYI MOTOR VE ŞANZIMAN YAĞI DEĞİŞTİRİLİYOR AMA HALEN ÇÖZÜM BULUNMUYOR.

    ARAÇ İLK BAKIMA GİRDİĞİN DE 1. YIL BAKIMI ARACI ALT TAKIMDAN SES GELDİĞİNE DAİR ŞİKAYETTE EKLENİYOR SERVİSTE AMA HERHANGİ BİR SORUN YOK DİYE SADECE BAKIMLARI YAPILIP ARAÇ GERİ VERİLİYOR.ARAÇ DEFALARCA ALT TAKIMDAN SES GELDİĞİ İÇİN SERVİSE BİLGİ VERİLİYOR AMA HER SEFERİNDE SORUN YOK DİYE GERİ VERİLİYOR TABİ BU ARADA ŞANZIMAN VE YAKIT DEPO SORUNU DEVAM EDİYOR.ARAÇ 27400 KM DE ARKA SAĞ ALT KISIMDAN SES İÇİN SERVİSE VERİLİYOR AMA SORUN YOK DENİYOR SERVİS TARAFINDAN.27581 KM TEKRAR VERİLİYOR HEM ALT TAKIM HEMDE ARKA SAĞ ALT KISIMDAN GELEN ŞİKAYET İÇİN ARKA AMORTİSÖR DEĞİŞİMİ OLUYOR AMA ALT TAKIM SESI HALEN DEVAM EDİYOR TABİ HER SERVİSE GİRİŞİNDE ŞANZIMAN SORUNU SÖYLENİYOR AMA AMA SERVİS GİRİŞ FORMUNA YAZILMIYOR YAZILSADA SORUN YOK DENİYOR.ARAÇ 30238 KM İKEN HEM LASTİK DEĞİŞİMİ HEMDE ŞANZIMAN SORUNU İÇİN SERVİSE VERİLİYOR TEKNİK SERVİS MÜDÜRÜ HAKAN BEY VE SERVİSTE BİR USTA ARACIN ŞANZIMAN SORUNU İÇİN ARACA BAKIYOR SIKINTI YOK DENİYOR VE SADECE LASTİK DEĞİŞİMİ YAPIP BANA VERİLEN KAĞIDA DA ŞANZIMADA SORUN YOK DİYE YAZILIP GERİ ARAÇ TARAFIMA VERİLİYOR

    ARAÇ 2. YIL BAKIMI İÇİN VE ŞANZIMANDAKİ SORUN NEDENİ İLE BU SEFER MALATYA URMA OTOMOTİVE RANDEVU ALINIP GİDİYOR ARAC BAKIMLARI YAPILIYOR ŞANZIMAN TEST EDİLDİĞİNDE SORUN OLDUĞU TARAFIMIZA SÖYLENİYOR.VE MALATYADAKİ SERVİSİN ÇOK YOĞUN OLDUĞU SOYLENİYOR VE ARACA ŞUAN TAMİR EDEMEYECEKLERİNİ HEM BİZİM HEMDE KENDİLERİNE UYGUN OLAN BİR ZAMANA RANDEVU ALIP O ZAMAN GELİNİRSE TAMİR EDİLECEĞİ SÖYLENİYOR ARAÇ BU ŞEKİLDE OADAN ALINIP ELAZIĞA GERİ DĞNÜLÜYOR. BİR GÜN SONRA ARAÇ PARKETAŞI OLAN YOLDAN GİTTİĞİ SIRADA MOTOR ALT KIMINDAN SES GELİYOR VE ELAZIĞ SERVİSİNE GİDİLİYOR SERVİS BUNUN ONARIMI İÇİN 300 TL ÜCRET TALEP EDİYOR ŞİMDİ ŞÖYLE SİZE BİR SORU SORAAYIM 2. BAKIMA KADAR DEFALARCA ALT TAKIMDAN SES GELDİĞİ İÇİN SERVİSE GİDİYOR ONARIM OLMUYOR BÜTÜN BAKIM ONARIMLARI SERVİSLERDE YAPILAN ARACIN SERVİS TARAFINDAN YAPILAN BİR ARIZA İÇİN MÜŞTERİDEN 300 TL İSTEMEK NEDİR RESMEN ENAYİ APTAL YERİNE KOYUYORLAR. ELAZIĞ SERVİSİ BUNU ÜCRETLE YAPACAĞINI SÖYLERKEN MALATYA SERVİSİ ARACI ŞANZIMAN İÇİN GETTİRDİĞİMİZ ZAMAN ÜCERTSİZ OLARAK O ARIZANINDA GİEDRİLECEĞİNİ SÖYLEDİLER ARIZA ŞU MOTOR KORUMA SACINI TUTAN VİDALARIN VİDA YATAKALRI YALAMA YAPMIŞ .

    NEYSE ARAÇ 26 HAZİRANDA MALATYA SERVİSİNE VERİLİYOR YAKLAŞIK 20İŞ GÜNÜ SERVİSTE KALIYOR DEFALARCA İKAME ARAÖ ŞSTEMEİZE RAĞMEN SERVİS ARAÇ VERİLMEDİ NORMALDE GARANTİ BELGESİNDE BU DURUM HAKKINDA BİR MADDE OLMASINA RAĞMEN BU DURUM MÜŞTERİ HİZMETLERİNE BİLDİRİYOR VE BELLİ BİR TARİH VERİLİYOR EĞER ARAÇ HALEN YAPILMAMIŞ İSE İKAME ARAÇ VERİLECEK DENİLDİ SÖYLENEN TARİHTE ARAÇ TAMİR EDİLDİ DİYE MALATYA SERVİSİNDEN ALINIYOR AMA ARAÇ SEHİRLER ARASI YOLDA GİDERKEN 6 VİSTESTE İKEN UĞULTU GİBİ BİR SES GELİYOR DURUM ARANARAK MALATYA SERVİSİNE BİLDİRİLİYOR AMA SORUN TEŞKİL ETMEDİĞİNİ EĞER UĞRAYABİLİRSEK ARACI ELAZIĞ SERVİSİNE GÖTÜRÜLMESİNİ İSTEMİŞLER MALATYA SERVİSİNDEN ARAÇ ÇIKIŞI YAPILDIĞINDA HERHANGİ BİR FATURA BELGE HİÇ BİR YAZILI BELGE VERİLMEMİŞ.

    NEYSE ARAÇ 1 AY SONRA SOL ÖN TEKERDEN VE ALT TAKIMDAN GELEN SES, SOL ARKA AMORTİSÖR, ARACIN YOKUŞA ÇIKARKEN ARKA CAM SUYUNUN AKMASI, YAKIT GÖSTERGESİ, RÖLANTİ DE İKEN ARACIN MOTOR SESİNİN TUHAF ÇIKMASI ,6. VE 5. VİTESTE İKEN ARACIN İÇİNDE UĞULTU ŞİKAYETLERİ YUZUNDEN ÇEKİCİ İLE ELAZIĞ SERVİSİNE ÇEKİLİYOR.BEN VE AİLEM ŞİMDİYE KADAR YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ SORUNLAR ARIZALAR VE OLUŞAN ARIZALARIN BİR TÜRLÜ GİDERİLEMEMESİ ÜSTÜ ÜSTÜNE ARTMASI YÜZÜNDEN MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARADIM VE BU YAŞADIĞIM SORUNARI KENDİLERİENE ANLATTIM TABİ BURAYA YAZDIKLARIM YAŞAMIŞ OLDUKLARIMIZIN ÖZETLENMİŞ HALİ ÖYLE SÖYLEYEYİM SİZ FORUMDAKİ ARKADAŞLARA.MÜŞTERİ HİZMETLERİNDEKİ KİŞİYE BU SORUNLARDAN DOLAYI YENİ ARAÇ TALEP ETTİĞİMİ İLETTİM .BÖLGE SORUMLUSU BANA GERİ DÖNÜŞ YAPTI İSTEĞİMİ GERİ CEVİRDİ YAŞAMIŞ OLDUĞUM DURUMLARDAN DOLAYI İNDİRİM İSTEDİM KENDİ ARACIMI ARTI BELLİ BİR ÜCRET VEREYİM ÜSTÜNÜ SİZ TAMAMLAYIN DEDİM BÖLGE SRUMLUSU RAHŞAN HANIMA BUNU KENDİSİ YAPAMAYACAĞINI SÖYLEDİ SERVİSİN BANA VERDİĞİ İNDİRİM TUTARI 2000 TL ŞAKA GİBİ


    SONUC OLARAK FİRMANIN MÜŞTERİLERİNE VERDİĞİ DEĞER ÖNEM SIFIR ÜRÜNÜ SATIN ALMADAN ÖNCEKİ DEĞER VE İLGİYİ SATIŞ SONRASI MUMLA ARANIYOR GARANTİ BELGESİNDE MÜŞTERİNİN HAKLARINA DAİR MADDELERİ HİÇE SAYIYORLAR.MÜŞTERİLERİ HEP KANDIRIYORLAR YALAN YANLIŞ BİLGİ VERİYORLAR.BU FİRMADAN ARAÇ ALDIĞIMIZ GÜNE BİNLERCE DEFA NALET OKUYORUM .UMARIM YENİ ARAÇ ALACAK ARKADAŞLAR BU YAZDIKLARIMI DİKKATE ALIR VE BİZİM DÜŞTÜĞÜMÜZ HATAYA DÜŞMEZLER.




  • Akinci A kullanıcısına yanıt
    DEFALARCA ARADIM MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ VE DEFALARCA YAŞAMIŞ OLDUĞUMUZ MAĞDURİYETİ ANLATTIM HER DEFASINDA DURUMU BÖLGE SORUMLUSU OLAN RAHŞAN HANIMA İLETECEKLERİNİ SÖYLENDİ.

    BÖLGE SORUMLUSU İLE İLK GÖRÜŞMEMİZDE TEKRARDAN BÜTÜN DURUMU ANLATTIM .EKSTRADAN RAHŞAN HANIMA ARACIN MALATYA SERVİSİNDE İKEN DEFALARCA SERVİS ÇALIŞANINDAN İKAME ARAÇ TALEP ETMEMİZE RAĞMEN TARAFIMIZA HERHANGİ BİR ARAÇ VERİLMEDİĞİNİ VE VERİLMEME SEBEBİNİN DE BİZİM RENAULT MARKA BİR ARAÇ KULLANMADIĞIMIZ DACİA MARKA BİR ARAÇ KULLANDIĞIMIZ İÇİN ARAÇ VERMEDİKLERİNE DAİR SERVİS TARAFINDAN SÖYLENEN CÜMLEYİ KENDİSİNE İLETTİM.BÖLGE SORUMLUSU ÖZÜR DİLEMESİ GEREKEN YERDE BİRDE KENDİ SERVİSİNİ SAVUNDU.

    BÖLGE SORUMLUSUNDAN YAŞAMIŞ OLDUĞUM MADURİYETTEN VE ARIZALARIN GİDERİLEMEMESİNDEN ÖTÜRÜ ARACIMIN ALINIP YERİNE YENİ SIFIR BİR DUSTER TARAFIMA VERİLMESİNİ İSTEDİM TABİKİ DE BU İSTEĞİM RED EDİLDİ.BU DURUMA SİNİRLENDİĞİM İÇİN KENDİSİ İLE BAYA BİR SÜRE TARTIŞTIK VE GÖRÜŞME SONUNDA ARACIMA HERHANGİ BİR MÜDAHALEDE BULUNMAMASINI İSTEDİM BU GÖRÜŞMEYİ YAPTIĞIMDA ARACIM ELAZIĞ TURGUT ÖZKAYA OTOMOTİVDE İDİ.KENİLERİNE GERİ DÖNÜŞ YAPACAĞIMIDA SÖYLETİP GÖRÜŞME SONLANDIRILDI.

    BİR GÜN SONRA TEKRAR RAHŞAN HANIMIN BENİ ARAMASI İÇİN DACİA DESTEK HATTINI ARADIM.KENDİSİNE BİR ÖNCEKİ GÖRÜŞMEMİZDEKİ İKAME ARAÇ DURUMU VE BENİM SIFIR ARAÇ TALEP ETME DURUMLARINI HATIRLATTIM VE KENDİSİNE GARANTİ BELGESİNDE YAZILI OLAN VE HAKLILIĞIMI KANITLAYAN MADDELERİ OKUDUM VE HER SÖYLEDİĞİM ŞEYE BÜLBÜL GİBİ CEVAP VERİRKEN BU MADDELERE KARŞILIK HİÇ BİR CÜMLE SÖYLEYEMEDİ. MADDELER UZUN OLDUĞUNDAN YAZAMADIM FOTOĞRAF ÇEKİP YÜKLEMEK İSTEDİM AMA MALESEF YAPAMADIM .AMA FORUMDAKİ ARKADŞLAR GARANTİ BELGESİNİ AÇIP OKURLARSA HEM BENİM HAKLILIĞIMI HEMDE KENDİ HAKLARINI NELER OLDUĞUNU ÖĞRENMİŞ OLACAKLARDIR.

    2. GÖRİŞMEMİZDE TEKRARDAN ARAÇ İSTEDİM TEKRARDAN İSTEĞİM RED EDİLDİ KENDİSİNDEN FARKLI BİR ÇÖZÜM ÖNERİSİ İSTEDİM FAKAT HER DEFASINDA ARICIN TAMİR EDİLECEĞİNİ ARAÇ DEĞİŞİMİNİ KABUL ETMEDİLER.TAMİR EDİLME İSTEĞİNİ DE BEN RED ETTİM VE KENDİSİNE ARACIMIN ALINMASI VE ÜZERİNE BELLİ KENDİMİN BELLİ MİKTAR PARA VERECEĞİMİ BELLİ BİR İNDİRİMİNDE KENDİ YAPMASINI İSTEDİM BANA KENDİSİNİN İNDİRİM YAPAMAYACAĞINI YAPARSA YETKİLİ BAYİNİN İNDİRİM YAPACAĞINI SÖYLEDİ VE BAYİNİN BENİ ARAYIP NE KADAR BİR FİYAT İSTEYECEKELRİNİ SOYLEYECEĞİNİ İLETTİ TAMAM DEDİM.BUNU İSTEMEMDEKİ AMAÇ MAHKEME İŞLERİNİN UZUN VE YORUCU OLMASI VE DAVA AÇILMASI DURUMUNDA DAHA ÇOK MAĞDUR OLMA DURUMUNDAN ÖTÜRÜ.

    NEYSE ELAZIĞ BAYİSİNDEN TUĞÇE HANIM ARADI KENDİSİ SATIŞ SORUMLUSU İMİŞ ALINACAK MODELİ SORDU 4X4 DUSTER PRESTİGE DEDİM ARACA SADECE OTOMATİK KLİMA EKLEDİM VE BİRDE OPAK RENK OLARAK UZAY MAVİSİ RENGİNİ SEÇTİM BANA ARAÇ FİYATINI 153 BİN TL OLARAK SÖYLEDİ RAHŞAN HANIM YANİ BÖLGE SORUNLUSUNUN KENDİSİNE HERHANGİ BİR BİLGİ VERMEDİĞİNİ ANLADİM VE DURUMU KENDİSİNE ANLATTIM ARACIMA 76 BİN TL FİYAT BİÇTİLER 36000 KM 2 YIL SÖZ DE GARANTİSİ DAHA OLMASINA RAĞMEN. İYİ DEDİM PEKİ İNDİRİM OLARAK BANA SADECE 2 BİN TL EK İNDİRİM YAPTI KISA BİR HESAP YPARSAK 75 BİN TL BİR ÜCRET İSTEDİ.ŞUNA BAKAR MISINIZ UĞRADIĞIM HAKSIZLIĞA MAĞDURİYETE RAĞMEN VERİLEN İNDİRİM SADECE 2 BİN TL ŞAKA GİBİ.BİRDE BAYİ ÇALIŞANI EĞER BÜYÜK BİR İNDİRİM OLACAK İSE BUNU BÖLGE SORUMLUSUNUN YAPABİLECEĞİNİ KENDİSİNİN YAPAMAYACAGINI İLETTİ .

    YANİ ANLAYACAĞINIZ BENLE RESMEN DALGA GEÇTİ BÖLGE SORUMLUSU .DAHASIDA VAR BENDE BAYİNİN SATİŞTAN GÖREVLİ KİŞİ 153 BİN TL ÜCRET ÇIKARDI BENİM GÖRÜŞME YAPTIĞIMDA 4X4 PRESTİGE 143 BİN TL İDİ VE OTOMATİK KLİMA OPSİYONU 1000 TL İDİ FİYAT 144 BİN TL OLMASI GEREKİRKEN 153 BİN TL OLMUŞTU 4EYLÜL-17 EYLÜL TARİHLERİ ARASINDA BELİRLENEN FİYAT LİSTESİNE GÖRE HESAP YAPILMIŞTI SERVİS SATIŞ SORUMLUSU İLE 6 EYLÜL TARİHİNDE GÖRÜŞME YAPTIK.

    BİRAZ ARAŞTIRMA YAPTIĞIMDA BU İŞİN PAZARLAMA STRATEJİSİ OLDUĞUNU ÖĞRENDİM ADAMLAR BİR ALT ÖTV DİLİMİNİN SINIRINA FİYATI YERLEŞTİRİYOR SADE ARAÇ FİYATINI BU ARAÇ FİYATININ ÜSTİNE 1 LİRA DAHİ EKLENSE BİR ÜST ÖTV DİLİMİNE ARAÇ GİRİYOR 1 LİRA ARTMASİ GERKİR İKEN DAHA FAZLA ARTIYOR.TABİ BUNU ÇOK SONRADAN ÖĞRENME ŞANSIM OLDU.

    KISA KESEYİM MESAJ YİNE BAYA UZUN OLDU 6 EYLÜL TARİHİNDEN ŞİMDİYE KADAR DEFALARCA MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ YANİ DACİA DESTEK HATTINI ARAMAMA RAĞMEN BÖLGE SORUMLUSU BANA BİR DEFA BİLE DÖNÜŞ YAPMADI SÖZDE DACİA DESTEK HATTINDAN EDİNDİĞİM BİLGİYE GÖRE KENDİSİ SÖZDE BİR DEFA ARAMIŞ AMA TELEFONUM MEŞGUL İMİŞ BUDA YALAN ARADIĞI VE TELEFONUMUN MEŞGUL OLDUĞUNA DAİR KENDİ SİSTEMLERİNE NOT DÜŞÜLEN TARİH VE ZAMAN DA TELEFONUM KESİNLİKLE MEŞGUL DEĞİLDİ CEP TELEFONUMDA ÇEKİYORDU.YANİ SİSTEME YAZDIĞI ŞEYİN YALAN OLDUĞUNU SİZE AÇIKÇA SÖYLÜYORUM BÖLGE SORUMLUSU İLE 6-7 EYLÜLDEN BU ZAMANA KADAR TELEFONUMA HERHANGİ BİR ARAMA GELMEDİ.

    YİNE BELLİ BİR YERE KADAR YAZABİLDİM DAHA DEVAMIDA VAR AMA ARTIK SİNİRDEN YAZAMIYORUM

    BURADA YAZDIĞIM HER CUMLEMİN HER LAFIMIN ARKASINDAYIM BUNLARI YAZMAMDAKİ AMAÇ FİRMANIN MÜŞTERİSİNE VERDİĞİ ÖNEMİ SİZE GÖSTERMEKTİ BİZİM UĞRADIĞIMIZ MAĞDURİYETİ HİÇBİRİNİZİN YAŞAMAMASI UMUT EDİYORUM. GARANTİ BELGESİNDE BULUNAN HAKLARINIZI MUTLAKA OKUYUN VE BİLİN.BAYİ ÇALIŞANLARINA GÜVENMEYİN HER SERVİSE GİTTİĞİNİZDE HER DURUMU RAPOR ETTİRİN.
    BU YAZDIKLARIMI ŞİKAYETVAR.COM ADRESİNE DE YAZACAGIM DAHASIDA DA VAR SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA DA PAYLAŞACAĞIM.PAYLAŞACAĞIM Kİ HERKES BU FİRMANIN NASIL OLDUĞUNU ÖĞRENSİN




  • Dacia Duster Avrupa ikincisi !

    AvrupaBirliği geneli Ağustos satışlarında VW Golf'ün ardından ikinci sırada Dacia Duster , 4. sırada Sandero modeli yer alıyor.
    Tebrikler Dacia .




    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu
  • 30.09.2020'de
    Dacia Duster Eco-G LPG Comfort aldım...
  • umiteks U kullanıcısına yanıt

    süleyman murat yılmaz diye biri var hocam facebboktan ulaşın bu işlerle uğraşıyor


    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubuwww.facebook.com
    Görüntülemek İçin Giriş Yap veya Kaydol
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100009602122038
  • ilk defa dacia forumuna girdim acaba duster hakkında neler yazılıyor diye ama hiçbir fikir edinemedim. İnsanların sidik yarışını okumaktan başka elime birşey geçmedi. Dışarıdan bakan biri için malesef konu çöplüğe dönmüş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BARKU -- 16 Nisan 2011; 12:53:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barış Can

    Dacia Duster Kullanıcıları ve Sevenleri Grubu


    Şaka gibi tavan komple ayrılmış sütün mütun kalmamış...

    Ayrıca bi önceki sayfada eklediğim kaza videosu: sütunlar kağıt gibi...




    Tavanı İtfaiye kesmiş be kardeşim




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.