Şimdi Ara

SUZUKİ ALTO sahipleri buraya

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
213
Cevap
14
Favori
157.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kıllıoğlu kullanıcısına yanıt
    Kronik sorunu aks kafalarıdır.
    Nasıl kullanırsan kullan aks kafalarını 100.00 de bir değiştirmek gerekiyor. Eğer lpg kullanıyorsanız 100.000 den sonra valf yenilemek gerekir. Çelik valf takılırsa bu süreç uzatılabilir. Ancak 100.000 kilometrede yakılan benzinle araba kendi fiyatını amorti ediyor zaten. Valf ler de bunun %7 si tutuyor. Muğla'ya da otobüs bileti parasına gidiyor lpg'de.

    Motor sıcaklığı göstergesini her zaman olduğu yerden 1mm yukarıda görmedim hiç, ki lpg de bile. Amortisörler çok yumşak 115 km deki arabamdan tıkırtı gelmiyor. 5K önce kapıdan bir tıkırtı geliyordu ilk defa, baktım kapı plastiği kapının açılıp kapanmasından muhtemelen biraz gevşemiş, kağıtla sıkıştırdım geçti. Aslında plastik dokusu olarak hiç de güven vermiyor dokununca ama japonlar nasıl tasarlamışsa artık çok sağlam yapmışlar bağlantıları.

    Görünüşü çirkin bence. Kaç yıldır kullanıyorum ama çirkin. Kız arkadaşıma göre çok güzel geliyormuş, böyle nostalji kafasında ama

    Şehir içi inanılmaz kullanışlı. 3,5 metre. Görüş mesafesi çok iyi, zaten dik oturuyorsun sürerken. Bagajı küçük. Ancak binen herkes içi o kadar küçük değilmiş diyor.

    Parça konusuna gelince:
    Aracın normal sarf parçaları çok ama çok kolay bulunabiliyor. Japon arabaları parçası pahalı diye bilinir, ama bunun değil. Clio dan daha ucuz parçaları. Ben de inanamıyorum nasıl oluyor bu ama öyle.
    Triger kayışı 200 lira. Tampon komple 220 tl. Baskı balata 275 lira. Bobin 90 lira. Far lambasını değiştirdim takmasıyla 20 tl aldı adam.
    Ama kaza olursa nasıl olur bilemem. Hiç çarpmadım. Çok nadir bulunan bir parçası çok pahalı olabilir bilemiyorum. Ama ne olursa olsun e-bay diye birşey var.
    Servis sıkıntısı yaşamadım. Ancak kompakt yapısından dolayı bazı şeylere ulaşmanın güçlüğünden bahsediyordu trigeri değiştirdikten sonra ustam.

    Motor performansı ve çekişi konusu, ne kadar kısa sürede tepki verdiği biliniyor. Ama öyle küçük arabalar gibi ufak yokuşlarda bayılmıyor. Örneğin izmir otobanındaki bornovadan bucaya giden yokuşu 5. viteste 120 kms ile çıkabiliyor lpgde. Göstergelerinde devir 10.000 e kadar. çok nadir motorlarda bu var, kırmızı 8000 de başlıyor. ben 6000 den çok çıkmadım.genellikle 2500-3000 lerde vites değiştiriyorum.
    İngilterede bir adam 250K km kullanmış, ne zaman ne değiştirdiğini yazmış, tabi mil cinsinden yazıyor. Adam 10 sene kullanmış, sonuç olarak bana bi servet kazandırıyor ekonomisiyle diyor.https://www.autotrader.co.uk/car-reviews/suzuki/alto/ad51429880aba87773a1d1b713701034?page=2

    Uzun yolda da inanılmaz ekonomik. Araç 890 kilo olduğu için vites aralıklarını fazla yapmışlar. 120 kms hızla 3200 devirde gidiyor. İnanılmaz bir ekonomi sağlıyor. 140 tan sonra titremeye başlıyor ama. Ben 1 kere 150 yaptım ama teknik özelliklerde 155 diyor.

    Tekerlekler çok önde ve arkada olduğu için off-road u da baya iyi. Orjinali 155 65 R13 ama ben bir kalın takıyorum daha güvenli olsun diye 165 kullanıyorum. Aldığım amca da öyle demişti zaten. Çok az yakıtta fark ediyor ama zaten az yakıyor araba.

    ama işte çirkin. cidden 90 ların dandik japon estetiği. yani 90 larda tasarlandığı için 90'lar çizgisi var arabada.
    Aslında tam öğrenci arabası, az yakıyor, kolay kullanması vs. ama işte öğrenciler de havalı araba istiyor gençler pek yanaşmıyor. o fiyata 96-98 model honda daha havalı geliyor gençlere...

    Son olarak araç bu fiyata alınabilecek en donanımlı ve sorunsuz araba. 115k da ama hala sabahları çeyrek saniye marşla çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdmmmmm -- 20 Aralık 2017; 22:2:46 >




  • Kronik sorunu aks kafalarıdır.
    Nasıl kullanırsan kullan aks kafalarını 100.00 de bir değiştirmek gerekiyor. Eğer lpg kullanıyorsanız 100.000 den sonra valf yenilemek gerekir. Çelik valf takılırsa bu süreç uzatılabilir. Ancak 100.000 kilometrede yakılan benzinle araba kendi fiyatını amorti ediyor zaten. Valf ler de bunun %7 si tutuyor. Muğla'ya da otobüs bileti parasına gidiyor lpg'de.

    Motor sıcaklığı göstergesini her zaman olduğu yerden 1mm yukarıda görmedim hiç, ki lpg de bile. Amortisörler çok yumşak 115 km deki arabamdan tıkırtı gelmiyor. 5K önce kapıdan bir tıkırtı geliyordu ilk defa, baktım kapı plastiği kapının açılıp kapanmasından muhtemelen biraz gevşemiş, kağıtla sıkıştırdım geçti. Aslında plastik dokusu olarak hiç de güven vermiyor dokununca ama japonlar nasıl tasarlamışsa artık çok sağlam yapmışlar bağlantıları.

    Görünüşü çirkin bence. Kaç yıldır kullanıyorum ama çirkin. Kız arkadaşıma göre çok güzel geliyormuş, böyle nostalji kafasında ama

    Şehir içi inanılmaz kullanışlı. 3,5 metre. Görüş mesafesi çok iyi, zaten dik oturuyorsun sürerken. Bagajı küçük. Ancak binen herkes içi o kadar küçük değilmiş diyor.

    Parça konusuna gelince:
    Aracın normal sarf parçaları çok ama çok kolay bulunabiliyor. Japon arabaları parçası pahalı diye bilinir, ama bunun değil. Clio dan daha ucuz parçaları. Ben de inanamıyorum nasıl oluyor bu ama öyle.
    Triger kayışı 200 lira. Tampon komple 220 tl. Baskı balata 275 lira. Bobin 90 lira. Far lambasını değiştirdim takmasıyla 20 tl aldı adam.
    Ama kaza olursa nasıl olur bilemem. Hiç çarpmadım. Çok nadir bulunan bir parçası çok pahalı olabilir bilemiyorum. Ama ne olursa olsun e-bay diye birşey var.
    Servis sıkıntısı yaşamadım. Ancak kompakt yapısından dolayı bazı şeylere ulaşmanın güçlüğünden bahsediyordu trigeri değiştirdikten sonra ustam.

    Motor performansı ve çekişi konusu, ne kadar kısa sürede tepki verdiği biliniyor. Ama öyle küçük arabalar gibi ufak yokuşlarda bayılmıyor. Örneğin izmir otobanındaki bornovadan bucaya giden yokuşu 5. viteste 120 kms ile çıkabiliyor lpgde. Göstergelerinde devir 10.000 e kadar. çok nadir motorlarda bu var, kırmızı 8000 de başlıyor. ben 6000 den çok çıkmadım.genellikle 2500-3000 lerde vites değiştiriyorum.
    İngilterede bir adam 250K km kullanmış, ne zaman ne değiştirdiğini yazmış, tabi mil cinsinden yazıyor. Adam 10 sene kullanmış, sonuç olarak bana bi servet kazandırıyor ekonomisiyle diyor.https://www.autotrader.co.uk/car-reviews/suzuki/alto/ad51429880aba87773a1d1b713701034?page=2

    Uzun yolda da inanılmaz ekonomik. Araç 890 kilo olduğu için vites aralıklarını fazla yapmışlar. 120 kms hızla 3200 devirde gidiyor. İnanılmaz bir ekonomi sağlıyor. 140 tan sonra titremeye başlıyor ama. Ben 1 kere 150 yaptım ama teknik özelliklerde 155 diyor.

    Tekerlekler çok önde ve arkada olduğu için off-road u da baya iyi. Orjinali 155 65 R13 ama ben bir kalın takıyorum daha güvenli olsun diye 165 kullanıyorum. Aldığım amca da öyle demişti zaten. Çok az yakıtta fark ediyor ama zaten az yakıyor araba.

    ama işte çirkin. cidden 90 ların dandik japon estetiği. yani 90 larda tasarlandığı için 90'lar çizgisi var arabada.
    Aslında tam öğrenci arabası, az yakıyor, kolay kullanması vs. ama işte öğrenciler de havalı araba istiyor gençler pek yanaşmıyor. o fiyata 96-98 model honda daha havalı geliyor gençlere...

    Son olarak araç bu fiyata alınabilecek en donanımlı ve sorunsuz araba. 115k da ama hala sabahları çeyrek saniye marşla çalışıyor.
  • evvet ben yarın bi altoya bakıcam 1992 model manuel vites 3.750 tl dio bakayım bakalım nedir ne değildir
  • 2 sene 2005 alto kullandım. neredeyse yakıt üretecekti araba
  • beybiger B kullanıcısına yanıt
    Maşallah
  • Öncelikle selamın aleyküm cuma günü istanbul dan bir 2006 model Alto mt Glx bu klimalı olanlardan aldım arkadaşlar genel olarak sayılmış olsada defalarca tecrübemi paylaşmak isterim.

    Abs

    Eps

    2 air bag

    Klima

    İmmobilizier

    Merkezi kilit..

    İlk etapta eşim için aldım yalan yok hamile hem ihtiyaç var fazla nakit yok falan filan ancak gidip kullanıp vede uzun yol yapınca inanın hastası oldum ben zaten 200 km giden bi adam değilim o kadar hızlı gidipte o araca benzin yetiştirecek bir ekonomimde yok araç yokuşa 100 ile giriyorsa 100 ile bitiriyor yokuşu it gibi çekiyor virajları on numara şehir içinde harbi cambaz girip çıkamadığı yer yok bu sistemi 1.6 motor yapıp piyasaya sürseler inanın kafa tutamayacağı araç yok şehir içinde istanbul beylikdüzünden çıktım yola saat 16.00 gibi avcılara gelmeden trafik başladı avcılarda biraz açıldı k. Derken köprüye geçene kadar saat 19.30 oldu 20.00 ye doğru köprüyü geçtim 3.20 den 70 liralık gaz aldım atiker sıralı var aracımda uzun yolda lpg kullanıcam konuya dönelim fsm den geçtim daha sonra osmangazi den geçtim bursada 30 liralık gaz aldım tekrar 2.98 fiyata daha sonra yine ortalama 3 liraya 50 ve 30 liralık gaz aldım sonuç olarak 180 liralık gaz aldım lt bazına bakarsak 3 liradan almış olsam ortlama söylürorum 600 km yol yapmışım he birde kuşadasına geldim daha sonra şehir içindede yol yaptım 2 gün inanır mısınız bilmem 85km falan.. Gelirken 90 100 km gelmedim yokuş aşşağı 160_170 düz yolda da 130 150 basa basa virajlarda da biraz zorladım yani aracı test ede ede geldim ve son derece memnun kaldım.büyük şehirlerdeyseniz eğer parça ile ilgili pek sıkıntı çekeceğinizi sanmıyorum saygılarımla




  • Tekrardan merhaba arkadaşlar uzun yol yapıp geldikten sonra lpg nin bakımı gelmiş onu yaptırdım 24 kuruş yakarken araç uzun yolda şehir içi 50 liralık gaz ile 285 km yol yaptım buda 17,5krş a tekabül ediyor gayet tatmin edici ve gerçekten verdiğim paranın hakkını fazlasıyla geri aldım... Teşekkürler merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz
  • merhaba arkadaşlar , alto ile ilgili birkaç şeyde ben söylemek istiyorum , bir sürü arkadaş tecrübelerini memnuniyetlerini anlatmışlar , hepsine katılıyorum , ancak parça konusu ile ilgili birkaç şey söylemek istiyorum , alacak arkadaşlarda bilsinler çünki bende alırken böyle net bilgilere ulaşamadım , bendeki 2004 alto idi , geçen ay sattım , mayıs başında kastamonudan ankaraya gelirken triger bilyesi dağıldı , kayış kopmamış ama bilye dağılmış , yani aynı şey , netice olarak yaptırdım ancak tabiri caiz ise göbeğim çatladı , nedenmi ? aracın parçası yetkili servisinde dahi yok arkadaşlar valla şok oldum , hani amacım ucuza falan kaçmak değil , arabamdan memnunum , adam akıllı yaptırıp binmeye devam etmek niyetim , aracın subaplar contalar aklıma gelemeyen bikaç birşey daha değşti , parça için servisini aradım verdikleri cevap hiçbir yetkili serviste yoktur isterseniz siparişle japonyadan getirtiyoruz , ama isterseniz yan sanayi yaptırırız , yetkili servis yan sanayi subap yaptırıyo ,ilginç , aramadığım yedek parçacı kalmadı hepside aynısını dedi , en nihayetinde yan sanayi konyada yapıldı geldi , ama hiç randuman vermedi , ki ustalarında söylediği aynı, orjinali gibi olmaz onu bekleme ,bu arada sanayide dolaşırken tanıdık birisi denk geldi bir japon parçacıda , durumu anlattık , söyledikleri aynen şu ; bunların parça sıkıntısı var , adamlar arabayı getiriyo ama parçada stoklu çalışmıyor , diğer taraftanda fiyatlar fahiş , bir adet ön far fiyatı 1500 lira , evet evet yanlış anlamadınız tam tamına 1500 lira oda piyasada yok siparişle yurt dışından geliyormuş , valla o muhabbetin üstüne nevrim döndü , aracı sattım , satarkende burada ne yazdıysam aynını söyledim , alsatçı bi arkadaş aldı ama tabi bunları önemsemedi , fiyatıda uygun tuttuk tabi satılsın diye, netice itibari ile gerçekten yakıtı gidişi çekişi on numara bir araba , bu arada aracı kötülediğim düşünülmesin kesinlikle çok memnundum , ama özellikle şu far olayı aracı bende bitirdi , hemen bulunsa belki onuda sorun etmezdimde bir far için 2 ay beklemek nedir arkadaş , aceminin biri otoparkta gelse çarpsa gitse bittin valla , ha almayı düşünenlere tavsiye edermiyim , kesinlikle ederim ama bunları bilerek , çok uzattım saygılar herkeze.




  • attila24 A kullanıcısına yanıt
    Relanti valfi gibi bir parcasi varsa onda sorun olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FixeFix

    Merhaba Arkadaşlar,

    yakın zamanda 2010 model 1.0 otomatik Alto satın aldım. Araç bazı zamanlarda gaz vermeden çalışmıyor ve Rölantide tekleme yapıyor. Normal sürüşünde ve çekişinde hiç bir problem yok. Suzuki yetkili servisine götürdüm. Enjektörler tıkanmış olabilir yakıt katkısı alıp benzini düzgün bi yerden alıp 1-2 depo gezin dedi. 1 depo gezdim ancak bir değişme yok. Daha önce böyle bir durum başına gelen varmı
    Arkadaşlar problem gaz kelebeğinden kaynaklanıyormuş güzelce temizletip taktırdım. Şuanda hiçbir sıkıntısı yok.
  • Tıfıl II T kullanıcısına yanıt
    Merhaba Dostum bende 2010 otomatik var ama benim kitapçıkta manuel olanda yazıyor zaten aynı kasa özelden telefon numaranı gönder whatsapptan atayım resimlerini önemli sayfaların.
  • Selam arkadaşlar. 2010-2011 model otomotik vites olanlarından eşime almayı düşünüyorum. Kullanıcılar bu modeli tavsiye eder mi bizi yorar mı? Bagaj durumları vs nasıl, bebekle gezilecek daha çok, bebek arabası falan sığar mı arkaya?

  • suzuki alto sahipleri; burada bakım ve diğer herşey ile ilgili konuşursak, birbirimize faydalı olacağına inanıyorum...
    eşimin 2005 alto'su var... 1 hafta önce lpg taktırdık, daha ölçüm yapmadım, yapınca tüketim bilgilerini yazarım...
    bu arada ankara'da iyi bir usta ve yedek parça bayisi bilenler varsa yazarlarsa sevinirim...
    iyi forumlar



  • up
  • toplamda 187 km yol yaptık... 19,5 tl'ye 12,2 lt lpg aldık...
    km'de 0,104 tl yakmışız... neredeyse mobilet gibi...
  • bu devride alınacak araba artık tip büyüklük değil yakıta bakmak lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    toplamda 187 km yol yaptık... 19,5 tl'ye 12,2 lt lpg aldık...
    km'de 0,104 tl yakmışız... neredeyse mobilet gibi...


    Merhaba,
    Bende de 2005 alto var. Bende gaz taktırmayı düşünüyorum günde 50 km yol yapıyorum 4 kişi kullanıyoruz ve ortalama 100 km ile gidiyoruz. 100 km de ortalama 7 litre benzin tüketiyor sadece 97 kurşunsuz kullanıyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Birtürlü karar veremedim.
    şu anda yakıt tüketimim km de 0.265 tl civarında gaz taktırsam normal şartlarda 100 km de 8.2 litre tüketmem gerekiyor buda sanırım 0.177 tl ye geliyor bana km de kazancı 0.088 tl civarında oluyor. Ancak muayene, ruhsata işletme vb 300.00 TL iyi bir sıralı sistem taktırsak 1200 TL civarında toplam 1500 tl ye maal oluyor. Yani oluşan maliyeti 17.000 km yaparsam karşılayabiliyorum ilk bir yıl maliyeti anca çıkarabiliyorum.

    Hangi marka ve sistemi taktırdınız.
    Ne kadarlık bir fiyata takdırabildiniz.
    Depoyu arkaya mı koydurdunuz ? çok soru oldu ama bunları yanıtlarsanız en azından benim gibi karar vermekte zorlananlara yardımcı olursunuz. Herhalukarda çok teşekkürler




  • kardeş bende 2 adet 2005 model alto var benim alto 35 lt alıyor depoya ve 710-720 km şehir içinde yapıyor gerçi karma satılır. ama 5,3/100 km yani... 198 kuruş yakıyor sen arabanı bi baktır. maksimum 200 yakması lazım benzinde lpg de de 110-150 arası sanırım olur
  • alto ya sığabiliyormusunuz arkadaşlar? 185 boy 100 kilo birisi nasıl kullanabilir? birde yokuşta performans nasıl? yarı yolda bırakmasın yokuşun sonra??
  • inanılmaz rahat bir araba çekişi fena sayılmaz....ama çok çok ekonomik
  • arkadaşlar bnde bu arabaya sardım son dönemler, 94 şahin var ama pedere sattıramıoz, malum klasik peder antiliğini koyacak ortaya
    bu arabayı alsam tüp falan taktırmam zaten ben şahinden sonra ilaç gibi gelir
    aracın içi falan rahatmı arkadaşlar boğuk basık vb yada kullanımında zorluk varmı?
    ben bir iki tane 2005-2006 model 1,1 buldum nasıldır bu şaseler
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.