Şimdi Ara

TVS APACHE 150 RTR Mİ HONDA CBR 125R Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
1
Favori
27.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar arkadaşlar sizce honda cbr 125r mi daha güzel yoksa tvs apache 150 rtr mi gerek alımlılık olsun gerek cc olsun gerek hız hp olsun tüm özelliklere bakılarak sizce cbr125 mi alınır yoksa apache mi?
    Bu zamana kadar cbr 125r almayı düşünüyordum ancak fiyatı 125 lik bir makine için çok gibi şimdi apache'ler ilgimi çekiyor ancak motosiklet tecrübesi olan arkadaşlara danışmak istedim şimdiden çok teşekkür ederim

    2. EL FİYATLAR
    APACHE :2200-2800 tl
    CBR 125R:3000-4000 tl

    arası değişiyor tabiki fiyatı da değerlendirmeye katın.



  • arkadaşlar, TVS Apache Yedek parçalarının tamamı konusunda yardımcı olabilirim.www.suratmotor.com dan bakabilirsiniz...
  • Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese



    [simage][/simage]http://http://my.yfrog.com/registration/setlogin.php?login=0a4d19e410ed87f85118f8422691b808
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SuratMotor

    Şimdi arkadaşlar olaya son noktayı koyuyoruz. TVS Apache 150'yi test ettirdik ve sonuçları aşağıdaki gibi.

    1-) amortisörlerin gazlı olması çukurlara girdiğini hissedemiyorsun. Diğer motorlardaki gibi küt diye bir ses gelmiyor

    2-) 2010 modeline göre biraz daha ayak basamakları geri alınmış. İlk etapda kullanıcıyı yorar sandık ancak pek etkilemedi. Daha güvenli bir sürüş sağlıyor.

    3-) Vibrasyon yok denecek kadar az. Kullananlar bilir. Vibrasyondan dolayı sürücüyü çok fazla rahatsız ediyordu. Ancak Euro 3 belgesi alması bunu ıspatlıyor. Aksi halde Euro 3 belgesi alması çok zordu.

    4-) Çok atak ve kıvraklığı İstanbul trafiğinde, özellikle kuryeler tarafından çok tercih edileceğini sanıyoruz.

    5-) Rodajda 8 - 9 kuruş gibi düşük bir rakam yakaması bizi de oldukça şaşırttı

    6-) Lastiklerin fabrika çıkışı şambrelli olması ufak bir dez avantaj olduğunu sanıyoruz. Tüm sıfır motorlardaki gibi alındığında lastikler değiştirilirse çok iyi olur.

    7-) Arka stoplar ve parkların LED olması kapalı havlarda görülmeyi oldukça arttırıyor. Amput patladı derdide ortadan kalmış oluyor.

    8-) Gidon 2 parça halinde. Racing makinalar gidi. Diğer modellerde en ufak bir düşmede eğildiğinden ve yol tutuşunu etkilediğinden, 2 parça olması oldukça avantajlı.

    9-) Rüzgara karşı ayrodinamik yapısından dolayı direkç gösteriyor. gövde büyük olmadığından ve rüzgarı kesebildiğinden sınıfına göre oldukça iyi.

    NOT: Arkadaşlar bu testleri günde 300-350 km yok yapan bir kuryeye yaptırdık ve sonuçlarını kendi ağzından yazdık. Artık seçim yapmak tamamen size kalmış. Aşağıda bir karşılaştırma listeside koyduk. Hadi hayırlı olsun herkese



    [simage][/simage]http://http://my.yfrog.com/registration/setlogin.php?login=0a4d19e410ed87f85118f8422691b808

    reklam kokan hareketler
  • yamaha ybr 125 tavsiyem sana ;)

    YBR125 gitmek istediğiniz yere götürecek güce sahip bir motosiklet. Lütfen istekli, bu punchy 4 zamanlı mutlu pürüzsüz yakıt enjeksiyonu ve beş-ileri şanzıman ile şehrin sokaklarında etrafında itmek olacaktır. Bu zarif bir gösterge paneli, gelişmiş susturucu tasarımı, yolcu kapmak bar ve koruma tarafında tank kapaklarının bulunmaktadır.
    Hafif, elmas-şekilli şasi yararlanan YBR125 güven verici bir sürüş için kontrollü kullanım ve etkili süspansiyon bulunuyor. Frenleme bir ön disk ve arka kampana fren gelir nezaket ve bir heykel ikili koltuk konforu garanti eder.
    Kolay olacak performans ve güvenilirlik için inşa YBR125 sizi hayal kırıklığına olmayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W1L3D -- 25 Şubat 2013; 4:10:08 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.