- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
KIZLAR NASIL ERKEK BEGENIYOR ? GIYIM,KUSAM BAZI IPUCLARI
Bu konudaki kullanıcılar:
 
58
Cevap
18776
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


8429 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:38:03 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Uc, dört bayan arkadaşımızdan aldıgım ortak yanitlardir. Fikir edinmenizde fayda var.

- Saat deri değil, metal kordonlu olacak
- Parfüm hafif değil, ağır olacak ( evet ağır ekek parfümünden hoşlanıyorlar)
- Bol kont pantolon ve üzerine gömlek ( gömlek tabi klasik gömleklerden değil, bu tarz pantolon üzerine yakışan yeni modellerden)
- Altına yakışan spor ayakkabı
- Büyük güneş gözlükleri
- Yunus Günçe ve tarzına bayılıyorlar..

_____________________________



1412 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:41:27 

bnm tanıdıım kızlar da bu tip erkeklerden hoşlanmıo,
bol kot ne ya :D:D
büyük güneş gözlüüymüş,
100 kıza sölesen bunları gülerler :D:D
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1858 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:45:51 

bi kere böyle bir konu saçma.

Ne istediği hakkında en ufak bir fikri olan bir kız tanımadım. Ve hepsi de garip bir şekilde bunun farkındalar ve ben söyleyince kabulde ediyorlar. On numara vücudu olan, geniş omuzlu ve esmer erkeklerden hoşlanan bir arkadaşım saçları dökülmeye başlamış, göbekli bir esmerle çıkıyor bir yıldır. :S
_____________________________

“Ay’ın kadim dilini kim biliyor şimdi? Ve kim konuşuyor Tanrıça’yla hala? Şimdi sadece taşlar hatırlıyor ayın çok eskiden bize anlattıklarını ve ağaçlardan, çimenlerin hışırtısından ve çiçeklerin kokularından öğrendiklerimizi .”
I may forgive ,i dont forget.


213 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:46:08 

Sanırım arkadaş rakiplerini elemeye çalışıyor.
_____________________________

Arkadaşlar, efendiler ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, meczuplar memleketi olamaz. En doğru, en hakiki tarikat, medeniyet tarikatıdır.



501 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:47:08 

Hayvani içgüdüye sahip kızlar nasıl erkeklerden hoşlanır peki
_____________________________

ногай татар Тюрк
Dünün kapıkulu, gönüllü yanaşmaları bugün küstah, arsız saldırganlarıdır...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ekim 2009; 18:47:50 


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ekim 2009; 18:48:01 

Arkadaş en az 20-25 tane çok samimi görüştüğüm kız arkadaşlarım var ve ara sıra bu konuları konuşurlar erkek dediğin böyle olmalı şöyle olmalı vs. ve hepsinin dediği ortak özellikleri yazıyorum

-ASLA SİVRİ UÇLU KIRO AYAKKABISI GİYMEYECEK,BEYAZ-LACİVERT(KENDİ RENGİ) CONVERSE VEYA İYİ BİR SÜPERSTAR GİYİLECEK
-GÜMÜŞ ŞEYLER TAKMAKTAN KAÇINILACAK ZATEN ALTINI SAYMIYORUM BİLE...BÖYLE ROCKCI ERKEKLER KOLLARINA FALAN DERİ BİLEKLİKLER TAKIYORLAR YA ONLARI ÇOK SEVİYOR KIZLAR
-BOL PANTOLONU SEVİYORLAR AMA ŞALVAR TİPLİ ÜSTÜ BOL ALTA DOĞRU DARLAŞAN YADA TERSİ PANTOLONLARDAN NEFRET EDİYORLAR DAHA ÇOK DAR AMA AÇIK MAVİ OLMAYAN KOTLARDAN HOŞLANIYORLAR
-KÜPENİN KARİZMA YAPTIĞINA İNANIYORLAR
falan fiso ...


4176 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:50:05 

yunus günçeyi bitek ünlü olduğu için seviyo ünideki taaşşş hatunlar başka bi sebebi yok yoksa o adama i*ne diyen kızlar çok hemde taşşş hatunlardan

tipe bakar herşey öncelikle yüzüne......


tipsizsen boşver karı kızı vatanına milletine hayırlı çalışkan bi insan olma yoluna erken atıl


tipi olan arkadaşlar karı kıza devam sonra gelir o yol
_____________________________



 
130 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:50:46 

Hala böyle konular açıp altında da tartışıyorsunuz ya şaşıyorum size, sanki tüm kızlar tek tip erkek arıyorlar.


962 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:52:39 


yuhh yani kızlar diye bir şey yoktur ayrı ayrı kız vardır daha bunu öğrenemedin mi?
_____________________________



734 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:55:17 

neden onlar beğeniyo
_____________________________

"Ne güzeldir anarak Tunga Er efsanesini Yürümek… Ruh olup, ordu olup Tanrıdağ'ın çevresini Bürümek...''


8429 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:55:31 

Bol kot dediğimiz, hip hop tarzı değil tabiki. Şunun gibi..

_____________________________



3943 Mesaj
21 Ekim 2009; 18:57:01 

tip yoksa hic ugrasmamak gerek.
_____________________________



323 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:00:14 


quote:

Orijinalden alıntı: _Divine_

tip yoksa hic ugrasmamak gerek.

karizma yeterli
_____________________________

No more mistake..


441 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:04:30 

if (yas<=18)
{
ise kızların ilgi alanı uyanıklık+yakışıklılık.
}


else if (yas>=20)
{
Karizma+Özgüven+Azda olsa kılık kıyafet.
}

_____________________________

batigun.com
alperbatigun.com


138 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:09:45 


quote:

Orijinalden alıntı: Alpertunga

if (yas<=18)
{
ise kızların ilgi alanı uyanıklık+yakışıklılık.
}


else if (yas>=20)
{
Karizma+Özgüven+Azda olsa kılık kıyafet.
}




19 yaşındakiler nolcak
_____________________________



962 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:12:19 


quote:

Orijinalden alıntı: nezihh




19 yaşındakiler nolcak

kendine ayırmış
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ekim 2009; 19:20:52 

Kızdan kıza değişir

Örneğin, anlattığınız tarzda giyinen çok arkadaşım vardı ama sevgilileri yoktu ya da onlara bakan tipler çok ahım şahım ultra insanlar değillerdi.

Bizim buradaki liseliler falan beni baştan aşağı süzerler neden süzerler kıyafetlerimden dolayı süzerler, hoşlarına gidiyor çünkü onlara göre ben "cool" bir adamım. Ama yaşları büyüyünce istedikleri farklılaşacak.

Bence evlilikten önce flört olmamalı, daha yakın arkadaşlıklar kurulmalı. Çıkma, takılma, sevgili muhabbetleri çok saçma gelmiştir bana nedense...


47 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:26:08 

kızlar apaçileri severler. ama sen apaçi olma bi kız için
_____________________________



329 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:26:41 

Buda dahil bütün genellemeler yanlıştır.
_____________________________

Demokrasi, iki kurtla bir kuzunun yemekte ne yiyeceğini oylamasıdır. Özgürlük ise; tam teçhizatlı bir kuzunun oylamaya karşı çıkmasıdır


 
2735 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:28:22 


quote:

Orijinalden alıntı: InferNooBlue




_____________________________

.


6296 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:29:16 



_____________________________

Dünya üzerindeki canlıların, DNA zincirinde sadece dört Nükleotit bulunur. Her canlı varlık, bu dört temel yapı taşlarının değişik kombinasyonlarıyla yaratılmıştır. Bizim gen zincirimizde ise; Boşluklar vardır. Bunlar beşinci ve altıncı DNA Nükleotidir. Şu an gen aktarımını tamamladık, yeni bir tür yaratmayı başardık, Bu tür insan ile uzaylı melezidir,


292 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:29:27 

Goth giyiniyorum ve kız arkadaşım seviyor , dediklerinle alakası yok. Kızlar diye genellemek saçma zaten. Bazı kızlar olabilir
_____________________________

http://ekstrapara.com - İnternetten para kazanmanız ve sosyal medyayı aktif kullanmanız zor değil!


630 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:31:53 


quote:

Orijinalden alıntı: ŞakaAltıGerçek

Kızdan kıza değişir

Örneğin, anlattığınız tarzda giyinen çok arkadaşım vardı ama sevgilileri yoktu ya da onlara bakan tipler çok ahım şahım ultra insanlar değillerdi.

Bizim buradaki liseliler falan beni baştan aşağı süzerler neden süzerler kıyafetlerimden dolayı süzerler, hoşlarına gidiyor çünkü onlara göre ben "cool" bir adamım. Ama yaşları büyüyünce istedikleri farklılaşacak.

Bence evlilikten önce flört olmamalı, daha yakın arkadaşlıklar kurulmalı. Çıkma, takılma, sevgili muhabbetleri çok saçma gelmiştir bana nedense...


John CONSTANTINE olacak
_____________________________



Lok'tar ogar! Victory or death! It is these words that bind me to the Horde. For they are the most sacred and fundamental of truths to any warrior of the Horde.

I give my flesh and blood freely to the Warchief. I am the instrument of my Warchief's desire. I am a weapon of my Warchief's command.

From this moment until the end of days I live and die FOR THE HORDE!


410 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:36:01 

Karizman olsun şalvar giysen yakışır
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ekim 2009; 19:36:17 


quote:

Orijinalden alıntı: Leetcake




John CONSTANTINE olacak

Ben onu noktalı kabul ettim sen de öyle sevmelisin...


1435 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:40:45 

Bence böle bi tip hem mütevazi hem de şık
_____________________________



3931 Mesaj
21 Ekim 2009; 19:55:43 

Fransız kravatı güzel gider.
_____________________________

What are we if not slaves to this torment?
iPhone 5S Silver 32GB
PSN : KochakTR


1134 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:05:23 


quote:

Orijinalden alıntı: Alpertunga

if (yas<=18)
{
ise kızların ilgi alanı uyanıklık+yakışıklılık.
}


else if (yas>=20)
{
Karizma+Özgüven+Azda olsa kılık kıyafet.
}



else
disp('bu bir kız değil');
end.
_____________________________

AMD Phenom II X6 1055T 2.8 GHZ//ASUS HD 5850-//-GIGABYTE MA785GMT-UD2H-//- HI-LEVEL 4 GB (2X 2GB) DDR3 1600 MHZ RAM (SOĞUTUCULU)-//-SEAGATE 500 GB-//-LIAN LI LANCOOL PC-K56-//-SONY AD-7240S-0B 24X DVD-RW//


741 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:10:59 


quote:

Orijinalden alıntı: Xenom

Bence böle bi tip hem mütevazi hem de şık


_____________________________



 
1479 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:15:19 

18- ; handsomeness

18+ Money

_____________________________


Volvo For Life.


2996 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:21:10 


quote:

Orijinalden alıntı: GÜNAHKAR_LORD

Arkadaş en az 20-25 tane çok samimi görüştüğüm kız arkadaşlarım var ve ara sıra bu konuları konuşurlar erkek dediğin böyle olmalı şöyle olmalı vs. ve hepsinin dediği ortak özellikleri yazıyorum

-ASLA SİVRİ UÇLU KIRO AYAKKABISI GİYMEYECEK,BEYAZ-LACİVERT(KENDİ RENGİ) CONVERSE VEYA İYİ BİR SÜPERSTAR GİYİLECEK
-GÜMÜŞ ŞEYLER TAKMAKTAN KAÇINILACAK ZATEN ALTINI SAYMIYORUM BİLE...BÖYLE ROCKCI ERKEKLER KOLLARINA FALAN DERİ BİLEKLİKLER TAKIYORLAR YA ONLARI ÇOK SEVİYOR KIZLAR
-BOL PANTOLONU SEVİYORLAR AMA ŞALVAR TİPLİ ÜSTÜ BOL ALTA DOĞRU DARLAŞAN YADA TERSİ PANTOLONLARDAN NEFRET EDİYORLAR DAHA ÇOK DAR AMA AÇIK MAVİ OLMAYAN KOTLARDAN HOŞLANIYORLAR
-KÜPENİN KARİZMA YAPTIĞINA İNANIYORLAR
falan fiso ...



Apaçi tanımıdır.
_____________________________

Düş peşindeyim,Düş peşime.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ekim 2009; 20:28:53 

Heee her kızın beğendiği bi profil olsaydı herkes öle olurdu merak etmeyin.



 
1399 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:29:53 

Kızlar ,kalıplı,uzun, ve paralı erkek sever.Eğer çelimsiz ve 1,60-1.74 boyları arasındaysanız kaybetmişsiniz demektir(ama paranız varsa durum değişebilir) Çünkü bu tip kişiler ne giyse yakışmaz zaten standart erkek boyu 1.80 dir. Herneyse eğer yapılı,uzunsanız ,eh birazda yakışıklıysanız önerilerim :
Şuna benzer bir gömlek

Bu tipteki ayakkabılar

parfüm olarak değişik markaları seçin
Armani-code ,212-rochas-fahrenheit-jean paul gibi her 10 kişiden 5 nin kullandığı parfümleri seçmeyin ...
_____________________________



 
54 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:30:55 

amuda kalkabiliyosan hiç bi sorun yok..gelsin kızlar
_____________________________



2359 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:35:10 

Arkdaşlar TR de yapılan bir araştırma sonucunu veriyorum...

Bayanların erkeklerde ilk batıkları yer neresi sorusuna katılan bayanlar;
1. DİŞLERİ BEYAZ MI DEĞİL Mİ?
2. AYAKKABI KALİTELİ Mİ DEĞİL Mİ?


....
gerisi hikaye zaten...
_____________________________



1854 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:36:31 



_____________________________


•••GalataSaray•••
•••R-Y-Z•••



1835 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:41:10 

@oeste

Parfüm olarak Gucci by Gucci yada Burberry The Beat'in üzerine tanımam..


3767 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:44:03 

Hatuna bir bakmışsın kro bi tiple bir bakmışsın efendi bi tiple çıkmış. Onlarda ne istediğini bilmiyorlarki heyecan peşindeler.

Parfüm kullanmam. Kıyafetimi alırken beğenirsem alırım kim ne der diye düşünmem.
Elbet beni olduğum gibi seven bi hatun çıkar.
_____________________________

"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK


506 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:45:26 

dostum oda yakışıklıysa yada karizmaysa ben dünya starıyım ozaman gerçek diyorum övünmek gibi değil çok arkadaşım var ama bu yazdıkların boş yakışıklıysan azda giyimine kalitene özen gösteriyorsan istediğin olur. özellikle saçların öyle çok uzun olmasın buna dikkat et yeri geldimi takım elbise giy yeri geldimi spor giy ortamına göre hareket et sırıtma ayak uydur hayata tabi önce kendine güvenin yerindeyse



Ekteki dosya (1)
_____________________________

senet sözüm adım imza


1656 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:47:45 


quote:

Orijinalden alıntı: Alpertunga

if (yas<=18)
{
ise kızların ilgi alanı uyanıklık+yakışıklılık.
}


else if (yas>=20)
{
Karizma+Özgüven+Azda olsa kılık kıyafet.
}



#include <aqdio.h>

int main (yok)

{
printf ("xxx");

return 0;

}

_____________________________



3767 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:48:57 


quote:

Orijinalden alıntı: cihangir1

dostum oda yakışıklıysa yada karizmaysa ben dünya starıyım ozaman gerçek diyorum övünmek gibi değil çok arkadaşım var ama bu yazdıkların boş yakışıklıysan azda giyimine kalitene özen gösteriyorsan istediğin olur. özellikle saçların öyle çok uzun olmasın buna dikkat et yeri geldimi takım elbise giy yeri geldimi spor giy ortamına göre hareket et sırıtma ayak uydur hayata tabi önce kendine güvenin yerindeyse


1.si kısa saç kişiden kişiye yakışması değişir. Çevremdekiler bana yakıştığını söyleselerde uzun saçla çok daha mutlu oluyorum.
2.si Dh'nin %90'ı öğrenci olduğuna göre takım elbiseyi bi kenara bırakabiliriz

Ama spor bir ceket kesinlikle öneririm. Ben aldım mutluyum
_____________________________

"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK


97 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:50:54 


quote:

Orijinalden alıntı: metinardicli

Arkdaşlar TR de yapılan bir araştırma sonucunu veriyorum...

Bayanların erkeklerde ilk batıkları yer neresi sorusuna katılan bayanlar;
1. DİŞLERİ BEYAZ MI DEĞİL Mİ?
2. AYAKKABI KALİTELİ Mİ DEĞİL Mİ?


....
gerisi hikaye zaten...

O zaman 3. cevap bana göre değil galiba
_____________________________



1057 Mesaj
21 Ekim 2009; 20:59:55 




TİPE BAK
_____________________________

Electro House Music
19 year old Turkish DJ/Producer supported by all notable Electro House DJ's on this planet.

No Label

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Ekim 2009; 21:09:25 


quote:

Orijinalden alıntı: By MuRaT




TİPE BAK


Nesi var afedersin ? Nedir bu kıskançlık ?

Bu kızların hoşlanma şekli hem kızın zevkine göre, hem yaşına göre (ki bu zevk-yaşla orantılı biraz), hem de çevresine göre değişir. Yani mesela benim bi kız arkadaşım dar giyinen erkeklerden hoşlanırdı. Biri apaçi tarzından. Biri milliyetçi tikilerden. Biri tikizmi benimsemiz denyolardan. Biri paspal takılanlardan. Biri rastalılardan. Hatta biri kellerden.. Böyle gider. Yani siz naparsanız yapın hep bi kızı kazanıp bi kızı kaybetmiş olcaksınız. En iyisi birileri gibi olmaya çalışmayın. Kendiniz gibi olun.. Kendi zevklernize göre giyinin, yaşayın, konuşun, davranın. Elbet sizin gibi, sizden de hoşlanan biri çıkar. Dünyada 3 milyar kız var. Abaza kalmazsınız merak etmeyin ( Hayat felsefeniz karı-kız-meme üçgeniyse ).


5417 Mesaj
21 Ekim 2009; 21:09:39 




_____________________________

2014 BMW 3.20i ED Sportline Plus & 2011 BMW 1.16i
ZOWIE EC 2 & SteelSeries QCK Heavy

*"Seizures are fun to watch , boring to diagnose"House M.D.
**Sammy FARHA & Tony G. the table dominators!!! "Do you feel my pawa?!"


1295 Mesaj
21 Ekim 2009; 21:12:34 

quote:

kadınların gidip kendilerine erkek (koca) secebilecekleri bir erkek
dukkanı (magazası) acılmıstır. magaza 5 katlıdır ve her kat
cıkıldıkca, erkeklerin nitelikleri de yukselmektedir.
magazada sadece tek bir kural gecerlidir: herhangi bir katın
kapısından iceri giren kadın, o kattan alıs-veris etmek zorundadır ve
eger bir ust kata cıkmak isterse, tekrar asagı katlara inemez.
bir gun bir grup kız arkadas, kendilerine erkek secmek icin magazaya
gider.ve....
1. kat: kapıda sunlar yazılıdır: "bu kattaki erkeklerin calısacak
bir isleri var ve cocukları da severler". kızlar yazılanları okur ve
soyle derler: "eh, hic yoktan iyidir ama bir de ust kata bakalım".
2. kat: kapıda yazılanlar: "buradaki erkeklerin iyi bir isleri
var, cocukları severler ve son derece yakısıklıdırlar."
kızlar: "hmmm, hic fena degil ama acaba bir ust katta ne var ?"
3. kat : "buradaki erkeklerin cok iyi birer isleri var, cocukları
severler, son derece yakısıklıdırlar ve ev islerine de yardım
ederler". kızlar: "aman tanrım, cok etkileyici ama yukarıda baska katlar da var."
4. kat : "buradaki erkeklerin isleri cok iyi, cocukları cok severler,
gayet yakısıklı olup, ev islerine yardım ederler ve ayrıca son derece
romantiktirler". kızlar cıglık atmaya baslarlar: "inanılmaz, bir ust
katta bizi neyin bekledigini bir dusunun!" ve bir kat daha cıkarlar...
5. kat: sunlar yazmaktadır: "bu kat bostur ve sadece,
kadınları memnun etmenin mumkun olmadıgını kanıtlamak icin konmustur.
cıkıs soldadır; umarız inerken merdivenlerden
yuvarlanırsınız.


Mizah bölümünden alıntıdır
_____________________________



219 Mesaj
21 Ekim 2009; 21:14:01