DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Açık Lise Ders Kitapları Konuları ve İçeriği Ders Seçmeden Kitaba Bakabilirsiniz.
8
Cevap
0
Favori
10.036
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Açık Lise Ders Kitapları Konuları ve İçeriği Ders Seçmeden Kitaba Bakabilirsiniz.
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Ekim 2009 11:35:08
      Açık Öğretim Lisesi dersleri kitaplarına burdan bakabilirsiniz.Şuan tamda açık liselerin ders seçme vakti.(15 Ekim).Dersi seçmeden önce dersin içeriğine veya kitaba bakıp ona göre dersi seçmekte fayda var.

      http://egitek.meb.gov.t...itaplar/Kitaplar_Aol.htm




      Sizde böyle insanlara yararlı olabilecek konular açın saçma sapan konulardan vazgeçin artık.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexser -- 15 Ekim 2009; 11:35:38 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      932 Mesaj
      15 Ekim 2009 11:38:13
      ovvv harika bişe ya tamda bugün gidip kitaplara bakıcaktım seçmeden önce iyi oldu bu

      kolaydır diye seçiyoruz 300 sayfa kitap çıkıobide ben mesleki açık liseyim haftanın 4 günü okula gidiyoruz bide onların derslerine çalışıyoruz sıkıntı oluo


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Ekim 2009 11:46:11

      quote:

      Orijinalden alıntı: Bob Marley

      ovvv harika bişe ya tamda bugün gidip kitaplara bakıcaktım seçmeden önce iyi oldu bu

      kolaydır diye seçiyoruz 300 sayfa kitap çıkıobide ben mesleki açık liseyim haftanın 4 günü okula gidiyoruz bide onların derslerine çalışıyoruz sıkıntı oluo


      Bende aynı şekilde ders seçiyordum şimdi dersin içeriğini bilmeden.aol.meb.gov.tr dede ders konuları yoktu.Benim işime yarayan şey başkasının da işine yarar diye yazdım.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexser -- 15 Ekim 2009; 11:47:44 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      932 Mesaj
      15 Ekim 2009 11:48:51
      Çok saol valla kardeş


      _____________________________

    • Yarbay
      2207 Mesaj
      15 Ekim 2009 11:54:53

      quote:

      Orijinalden alıntı: Bob Marley

      ovvv harika bişe ya tamda bugün gidip kitaplara bakıcaktım seçmeden önce iyi oldu bu

      kolaydır diye seçiyoruz 300 sayfa kitap çıkıobide ben mesleki açık liseyim haftanın 4 günü okula gidiyoruz bide onların derslerine çalışıyoruz sıkıntı oluo

      Hacı bende mesleki açık liseyim,geçen sene 3 gün gidiyorduk,p.tesi,perşembe,cuma.18:45'ten 20:30'a kadar falan sürüyordu.Bu sene c.tesi-pazar sabah 8'e almışlar.

      Bugün gidip kayıtımı yaptırcam hem derste seçerim.Off off çok üşeniyorum.


      _____________________________

      love comes again,rahat olun..
    • Yüzbaşı
      932 Mesaj
      15 Ekim 2009 11:57:32

      quote:

      Orijinalden alıntı: Dunham



      Alıntıları Göster


      Hacı bende mesleki açık liseyim,geçen sene 3 gün gidiyorduk,p.tesi,perşembe,cuma.18:45'ten 20:30'a kadar falan sürüyordu.Bu sene c.tesi-pazar sabah 8'e almışlar.

      Bugün gidip kayıtımı yaptırcam hem derste seçerim.Off off çok üşeniyorum.


      geçen sene bizimde 3 gündü valla rahattık bu sene pazar pazartesi salı cuma yaptılar sen hangi bölümsün ben 11 bilişim


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Ekim 2009 12:01:35
      Aol.meb.gov.tr de mezuniyet şartlarında en az 8 dönem okumak gerekiyor yazıyor.8 dönem 4 yıl ediyor açık lisede.Benim kredim yüksek 4 yılı mı bekliycem mezun olmak için?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      932 Mesaj
      15 Ekim 2009 12:06:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: Dexser

      Aol.meb.gov.tr de mezuniyet şartlarında en az 8 dönem okumak gerekiyor yazıyor.8 dönem 4 yıl ediyor açık lisede.Benim kredim yüksek 4 yılı mı bekliycem mezun olmak için?


      hocam benim bildiğim 192 ve üzeri kredin oldumu mezun oluyorsun


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      15 Ekim 2009 12:29:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: Bob Marley



      Alıntıları Göster



      hocam benim bildiğim 192 ve üzeri kredin oldumu mezun oluyorsun


      Sadece o değil işte alan krediside 80 in üzerinde olması gerekiyor birde en az 8 dönem görmüş olman gerekiyor.Al böyle yazıyor :


      AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ MEZUNİYET ŞARTLARI
      Öğrenim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması,
      Toplam kazanılan kredinin en az 192 veya üzeri olması,
      Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması (ortak derslerden 3 kez sınava girdiği halde başarılı olunamamışsa bunun yerine seçmeli derslerden gerekli kredi miktarında ders seçilir). Dil ve Anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka başarılması,
      Alan kredisinin 80 veya üzerinde olması (Genel Kültür alanı hariç),
      Alan derslerinin tamamından en az bir defa sınava girilmiş olunması,
      Açık Öğretim Lisesinde en az bir dönem sınava katılmış olması,
      Genel Kültür alanındaki öğrencilerin ortak derslerden 80 veya üzerinde kredi almaları gerekmektedir.
      Not: Yukarıda sözü edilen mezuniyet şartları 4 Yıllık Sistem içindir.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dexser -- 15 Ekim 2009; 12:30:19 >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Açık Lise Ders Kitapları Konuları ve İçeriği Ders Seçmeden Kitaba Bakabilirsiniz.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.