Şimdi Ara

Renault Fluence mi Fiat Linea mı? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
4
Favori
97.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2010 privilage

     Renault Fluence mi Fiat Linea mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megan2ci

    2010 privilage

     Renault Fluence mi Fiat Linea mı?


    Tekrar hayırlı olsun aracınız güzelmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgadobm

    quote:

    Orijinalden alıntı: megan2ci

    2010 privilage

     Renault Fluence mi Fiat Linea mı?


    Tekrar hayırlı olsun aracınız güzelmiş.




    Teşekkür ediyorum.Sana ve Hepimize Sağlıklı ve huzurlu binmeler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OR-PATİENCE -- 20 Haziran 2012; 18:47:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: borntobewild

    O motor Linea'nın bi taraflarını kaldırana kadar Fluence'ın kontağı kapatırız.

    aynen sana katılıyorum arkadaşım bizde renault fluence var 105 bg fiat linea kullandım multijet araba yemiyor sanki fluence da gaza basınca uçuyor resmen benim tavsiyem reno fluence 110 bg oldu birde
  • Isyerinde uzun sure linea kullandim bu siralarda fluence kullaniyorum

    Once fluence ile baslayalim
    110 otm. Business olan arac gaza bastiginiz zaman hakkini veriyor
    Frenide bu zamana kadar kullandigim en iyi reno modeli
    Elektrikli direksiyonu sehir icinde yumusacik
    Esp ise cani cigeri
    Bunlar iyi yonleri
    Yol tutusu cok kotu evet gercekten cok kotu neyseki esp herseyi hallediyor
    Aynasinin ucu tumsek olarak yapılmış cunku orda inalilmaz bir kor nokta var birilerinin size surekli korna calma sebebide budur
    Yuksek suratde frenleme yaptiginizda donmeye calisir gibi bir hal aliyor ( iki ayri fluence ile denedim )
    Geri geri gitmek istediginizde hem aranıza bakma hemde pedallara hükmetmek icin akrobatik hareketler yapmanız gerekiyor arkasi asiri yuksek
    100 km/h uzeri suratte giderken gelen ugultu sesi her iki fluencede vardi

    Agresif kullanmayi seven birisi olarak esp olmasaydi hic bir sekilde memnun kalamayacagim bir otomobil olurdu


    Lineanin
    Direksiyon kabiliyeti
    Gorus acilari
    Tatli sert hem konforlu hem yatmayan hemde inanilmaz viraj performansi saglayan suspansiyonu
    Sorunsuz sessiz boyundan buyuk isler yapan multijet motoru ve sanzumani
    Gibi artilari bulunurken

    Bindigim butun linealarda duydugum yuksek suratde virajda gelen aks sesine benzer benden baska kimsenin hissetmedigi vibrasyon

    Cam dugmelerinin yerlesimi yuzunden surekli arka cami acma sorunu

    Gibi eksileri var

    Genel dusuncem ulkemiz insanlarinin % 80i icin ikiside kullanilabilitesi olan arabalar

    Mesele hem böyle bir arabam olsun hem catir çatır gazlayim virajlara hizli gireyim ise linea

    Ama yok ben yolumdan efendi gibi giderim yolu bulunca basarim diyosan fluence

    ikisi arasinda benim tercihim tarafsiz olarak linea olurdu

    Tarafli olarak ermeni soykirimi muhabbeti nedeniyle yine linea olurdu

    Kendi otomobilim subaru impreza bu gun piyasa isi bir araba alacak olsam 10 tane marka saysaniz bunlarin icinden yine linea alirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Linea B segment, Fluence C segment.... sıfır fiyatlarını hiç söylemiyorum ikinci el fiyatları bile sorunun cevabına yeter..
    Linea, punto şase üzerine uzatılmış zorlama bir araç görünümünde iken Fluence tarz sahibi...
    Linea tüm test verilerinde Fluence arka tamponuna sis farı bile olamaz iken, sıfır aracım olsun hemde ucuz olsuncuların kurtuluş reçetesidir...
    Elma ile armut kıyaslanmaz ki?:::)))
  • exca57 E kullanıcısına yanıt
    Fluence yi ayrı kefeye koymuyorum genişlik olarak motor beygiri olarak lineadan üstün fakat....kasım ayında megane 2 mi satıp toyota yada jetta almayı planlıyorum ama...ist bakırkoyde oturuyorum 10 gunde bır arac kullandıgımdan kapıda yada otoparkta duran araca 70 bin tl verecegıme 2013 model ıkıncı el 1.3 urban alsam diyede iç gecirmiyor degilim hani..eski bie albea kullanıcısı olarak hiç üzmedi hep yüzümü güldürdü fiat vergi dilimi parca ucuzlugu heryerde fiat motorundan anlayan usta olması yolda kal taksici bile gelir ne yapar eder calıştırır aracı..))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 20 Ağustos 2013; 4:33:30 >
  • hangisini söylemeyeceğim.Kardeş ikisinide test et şöyle 100 km bir hız yap.yada bozuk yolda 1 km kadar kullan farkı anlarsın.
    aradaki fark söylediğim kadar varsa pm atarsın.
  • fiyat olarak ta linea'nın fiyatı çok çok daha uygun fluence'a göre, ben birşey satın alırken verdiğim paraya karşılık ne satın aldğıma bakarım, daha fazla para verdiğimde daha iyi birşey satın almış olmalıyım ki onu satın alayım, ama bence linea fluence'dan fazlasını sunuyor, benim tercihim linea olurdu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayarmc -- 20 Haziran 2014; 2:27:36 >
  • Lineaya binmeyen konusmasin bosuna. Adamlar arabayi 4 kisilik tasarlamis. Arkaya 3 kisi tiklim tiklim oturuyor. Kafanizi yan tutmaniz gerekiyor. Tavani piramit gibi acayip dar. Dikiz aynasi cok dandik ve arabanin onu gereksiz uzun. 1.3 motoru kullanip begenenler daha once kagni kullaniyordu sanirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BreakBeaT -- 24 Haziran 2014; 21:13:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görünen o ki bu taş hala kuyudan çıkamamış
  • mkarakoc101 M kullanıcısına yanıt
    Tabiki Fluence
    Neden Mi?
    1)bagajı 2 tane lineanın bagajı kadar var.2 kişi rahatlıkla sığar.
    2)yakıt konusunda şüpheniz olmasın 50 tl lik mazot at.5 gün gider.
    3)felekat derecede atak bir araba gaz pedalına dokunana kadar araba yerinden fırlıyor
    4)jettaya bile kafa tutacak bir araba
    5)harika bir donanıma sahip her özellik mevcut bluethot,navigasyon,tel.kişilerin rehberi vs.
    6)eğer start/stopluysa anahtara dokunmayın kapılar kendilinden açılıp kapanacak ve araba öyle çalışcak
    7)30 dk.ya dönmessen camları otamatik kapatır ve kapıları kitler(araba çalışır haldeyse)
    8)yol tutuşu harika süspansiyonlar süper.
    9)6.vitese taktınmı arabayı hissetmiyosun sanki yer uçağı gibi oluyor.
    10)anti patinaj sayesinde lastikler kaymaz.
    passatta kullandım fluencede kullandım tabiki passatla tartısılmaz.ama passattanda aşşağı değil.
    saygılar.
  • Fluence ! Linea Nedirki ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DelikanlıTony

    Tabiki Fluence
    Neden Mi?
    1)bagajı 2 tane lineanın bagajı kadar var.2 kişi rahatlıkla sığar.
    2)yakıt konusunda şüpheniz olmasın 50 tl lik mazot at.5 gün gider.
    3)felekat derecede atak bir araba gaz pedalına dokunana kadar araba yerinden fırlıyor
    4)jettaya bile kafa tutacak bir araba
    5)harika bir donanıma sahip her özellik mevcut bluethot,navigasyon,tel.kişilerin rehberi vs.
    6)eğer start/stopluysa anahtara dokunmayın kapılar kendilinden açılıp kapanacak ve araba öyle çalışcak
    7)30 dk.ya dönmessen camları otamatik kapatır ve kapıları kitler(araba çalışır haldeyse)
    8)yol tutuşu harika süspansiyonlar süper.
    9)6.vitese taktınmı arabayı hissetmiyosun sanki yer uçağı gibi oluyor.
    10)anti patinaj sayesinde lastikler kaymaz.
    passatta kullandım fluencede kullandım tabiki passatla tartısılmaz.ama passattanda aşşağı değil.
    saygılar.

    Aklımdaki Açıklama Buydu Süper

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PentiumR


    quote:

    Orijinalden alıntı: DelikanlıTony

    Tabiki Fluence
    Neden Mi?
    1)bagajı 2 tane lineanın bagajı kadar var.2 kişi rahatlıkla sığar.
    2)yakıt konusunda şüpheniz olmasın 50 tl lik mazot at.5 gün gider.
    3)felekat derecede atak bir araba gaz pedalına dokunana kadar araba yerinden fırlıyor
    4)jettaya bile kafa tutacak bir araba
    5)harika bir donanıma sahip her özellik mevcut bluethot,navigasyon,tel.kişilerin rehberi vs.
    6)eğer start/stopluysa anahtara dokunmayın kapılar kendilinden açılıp kapanacak ve araba öyle çalışcak
    7)30 dk.ya dönmessen camları otamatik kapatır ve kapıları kitler(araba çalışır haldeyse)
    8)yol tutuşu harika süspansiyonlar süper.
    9)6.vitese taktınmı arabayı hissetmiyosun sanki yer uçağı gibi oluyor.
    10)anti patinaj sayesinde lastikler kaymaz.
    passatta kullandım fluencede kullandım tabiki passatla tartısılmaz.ama passattanda aşşağı değil.
    saygılar.

    Aklımdaki Açıklama Buydu Süper

    Saolun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Linea nın klasmanı bir kere Fluence ile bir değil, konu yanlış olmuş :)

    Linea ile Accent ve Rapid ve kıyaslaması daha doğru.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madozz -- 2 Eylül 2015; 7:12:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DelikanlıTony


    quote:

    Orijinalden alıntı: PentiumR


    quote:

    Orijinalden alıntı: DelikanlıTony

    Tabiki Fluence
    Neden Mi?
    1)bagajı 2 tane lineanın bagajı kadar var.2 kişi rahatlıkla sığar.
    2)yakıt konusunda şüpheniz olmasın 50 tl lik mazot at.5 gün gider.
    3)felekat derecede atak bir araba gaz pedalına dokunana kadar araba yerinden fırlıyor
    4)jettaya bile kafa tutacak bir araba
    5)harika bir donanıma sahip her özellik mevcut bluethot,navigasyon,tel.kişilerin rehberi vs.
    6)eğer start/stopluysa anahtara dokunmayın kapılar kendilinden açılıp kapanacak ve araba öyle çalışcak
    7)30 dk.ya dönmessen camları otamatik kapatır ve kapıları kitler(araba çalışır haldeyse)
    8)yol tutuşu harika süspansiyonlar süper.
    9)6.vitese taktınmı arabayı hissetmiyosun sanki yer uçağı gibi oluyor.
    10)anti patinaj sayesinde lastikler kaymaz.
    passatta kullandım fluencede kullandım tabiki passatla tartısılmaz.ama passattanda aşşağı değil.
    saygılar.

    Aklımdaki Açıklama Buydu Süper

    Saolun hocam

    Adam Ban Yemis :(

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • İş amaçlı için (ofis, pazarlama) sanırım linea daha mı önde..

    Fluencelerde sürekli beyni yeni değişti, şanzıman beyni değişti gibi satıcılar yazmış. FLUENCElerde eskilerinde KRONİK bir problem mi vardı, vites beynini herkes değiştiriyor, renault bunu bilinçli yapmış olabilir. Fİyatıda çok yüksek sanırım 10-15bintl arası bişi.

    BU TÜR ARIZALANMALARA KARŞI sanıım yine linea daha iyi gibi.

    İkisini araştırıyorum, iş için alacağım..
  • konuyu 10 yıl önce ben açmışım 2 araçta beş para etmez
  • Merhaba arkadaşlar istanbul da yaşıyorum 2013 model 1.3 multijet fiat linea marka aracım var ve 4 yıldır kullanmaktayım ve satıp 2014 renault fluance 1.5 dci almayı düşünüyorum sizce nasıl olur pişman olur muyum linea ile arasındaki fark nedir.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.