Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
22.073
Cevap
29
Favori
1.972.738
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    bu arada bişey öğrendim. focusun kaputunda yalıtım malzemesi yok. yani kiada bile var hem motorkapağının altında hem de kaputta var ama focusda hiçbiri yok.
    aceleye gelmiş bir araç izlenimi zaten üzerinde yarım kalan işlerden belli...
  • kim demiş yok diye benimarabamda var arabam 2006 tdci ghia bence gidin birdaha inceleyen kaputu açıp bakn desteksiz salammayn var yok die



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Absinthe* -- 23 Eylül 2005, 5:07:49 >
  • benimkide 2005 tdci yeni focus izalasyon var...hemde trend modelinde.......
    quote:

    Orjinalden alıntı: swatcamgoz

    kim demiş yok diye benimarabamda var arabam 2006 tdci ghia bence gidin birdaha inceleyen kaputu açıp bakn desteksiz salammayn var yok die
  • Yeni Focus Hb Ghia benzinLi İzLenimLErim....
    1- Bence işcilik kalitesi gayet güzel..diğer insanların dedigi gibi bir kalitesizlik hiç sezmedim arabada...
    2-Araba daha yeni motorun tam acılmamasına ragmen bence hızlanması ve frenleri gayet iyi
    3-Arabada tamamen sesizlik hakim...gercekten diger arabalara oranla daha sesiz gibi gelior bana
    4-ilk aldıgım gün ankaraya gidip geldim istanbuldan... uzun yolda normal ruzgarlardan ve buyuk aracların ruzgarlarından etkilenmedigini gordum..
    5-Ghia modellerine ayrıca anca buyuk sınıf kaliteli arabalarda olur diyeceginiz seyler var...mesela arka cam guneşlikleri gibi..
    6-Araba nın boyutları gayet iyi eskisine gore daha uzun ve ağır...surerken bnm icin son derece onemli olan guvenlik hissini verior...
    7-Bence arabanın tasarımıda son derece güzel...İnsanların dikkatinide fazlası ile cekior...
    8-Herkezin övdüğü sony müzik seti gercektende övülecek kadar varmış..İnanılmaz güzel bir akustik ve ses kalitesi var...Ayrıca klimasıda cok ii
    9-Ghia oLdugu icin araba koltuk döşemesi rengi bej renginde..buda icerde ferahlık ve büyüklük hissi uyandırıor..

    daha bir sürü özellik suan aklıma gelen en göze batan özellikler bunlar...sizlerin merak ettikleri olursa seve seve cvplarım...




  • Benim araba 2006 trend bende izolasyon malzemesi yok. Kime yaptırabilirim ?

    Allahım ghia almalıydım :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rouvax -- 23 Eylül 2005, 14:43:36 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: visualize

    quote:

    Orjinalden alıntı: Daywalkerr

    bu arada bişey öğrendim. focusun kaputunda yalıtım malzemesi yok. yani kiada bile var hem motorkapağının altında hem de kaputta var ama focusda hiçbiri yok.
    aceleye gelmiş bir araç izlenimi zaten üzerinde yarım kalan işlerden belli...

    o baktığım araçta yoktu yada ben öle gördüm ama benim araçta var. yani varmış. dediğim gibi o araç biraz sorunluydu
  • bu yalıtımı kiminiz var diyor kiminiz yok diyor... ne bu bazılarınde eksikmi yalıtım malzemesi. hatakı üretim mi????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cinuba

    bu yalıtımı kiminiz var diyor kiminiz yok diyor... ne bu bazılarınde eksikmi yalıtım malzemesi. hatakı üretim mi????

    sadeec ben yok demiştim ama varmış. sanırım dalgınlığıma gelmiş benim araçta ve diğer arkadaşların aracında var. o test aracında yok gibi gelmişdi. merak etme şuana kadar kadar bindiğim en sessiz dizel motora sahip.yalıtım çok iyi. lastik sesi ise toyotalardan felan daha iyi. diğer arabalarla hiç karşılaştırmamıştım
  • Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. 190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip. Dizaynıda modern.

    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt.
    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun.
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet.mercan

    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. 190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip. Dizaynıda modern.

    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt.
    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun.
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.





    artıları olduğu kadar problemleride bayağı çok muş.....




  • Tabi olm Problemi çok......
    Ben hiç C4 ün problemini yazıom mu????? ,
    Git al bak problem var mı yok mu????
    Yok tabi......
    Ha cinuba! Reklamdaki renginden al
  • quote:

    Orjinalden alıntı: qr_bugra

    Tabi olm Problemi çok......
    Ben hiç C4 ün problemini yazıom mu????? ,
    Git al bak problem var mı yok mu????
    Yok tabi......
    Ha cinuba! Reklamdaki renginden al



    Bugra, sattırdığın C4 başına Citroen'den komisyon mu alıyorsun ya! :) C4 isminden belli bomba gibi araba da sanırım göstergeleri şöförün önünde değil orta konsolda değil mi?





  • quote:

    Orjinalden alıntı: TRCaPiTaL

    quote:

    Orjinalden alıntı: qr_bugra

    Tabi olm Problemi çok......
    Ben hiç C4 ün problemini yazıom mu????? ,
    Git al bak problem var mı yok mu????
    Yok tabi......
    Ha cinuba! Reklamdaki renginden al



    Bugra, sattırdığın C4 başına Citroen'den komisyon mu alıyorsun ya! :) C4 isminden belli bomba gibi araba da sanırım göstergeleri şöförün önünde değil orta konsolda değil mi?


    Çok mu belli oluo? Yok yaa sadece cinubaya aldırmaa çalışıom ben C4....
    Ortasında olsun nolcak ki....Ben görebiliom çok rahat Walla bomba gibi araba yaa...Kaçmaz bu fiyata
    Esmer bomba falan olura yaa..hani....Bu da öle işte çok mükemmel....Gerçek diom iç mekan insana farklı hisler uyandırıp sıkmıor.....Sıkıldım o klasik gösterge vs................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Professional -- 25 Eylül 2005, 11:05:01 >




  • arkadaşım öyle bir anlatmışsın ki şu pazar günü moralim baya bozuldu.bu motorların bakımı anladığım kadarıyla bebek bakımından farksız tamam motor süper çok memnunum ama anlattıkların bu memnuniyeti gölgeliyor 1.5 ayda sensör temizliği ,3ayda filitre ve yağ ile ilgili sarf malzemelerin değişimi ayda bir değişen program güncellemesi vs.vs.vs....yahu o zaman biz servisten çıkmayacağız demektir program yüzündem baskı balatasının değiştiğini söylüyorsun iyide bu olayda senin suçun ne????neden 1 milyar para verdin ??yine bu forumda bir topicde bu motor için kısa mesafelerde kullanıyorsak ileride motor bloğunu çatlatıyormuş demişler serviste.ben bazen 4-5 km lik kullanımlarım oluyor ben bu arabayı kullanamıyacakmıyım mutlaka uzun yolmu yapmam lazım baya kafam karıştı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet.mercan

    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. 190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip. Dizaynıda modern.

    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt.
    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun.
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.







  • quote:

    Orjinalden alıntı: qr_bugra

    Tabi olm Problemi çok......
    Ben hiç C4 ün problemini yazıom mu????? ,
    Git al bak problem var mı yok mu????
    Yok tabi......
    Ha cinuba! Reklamdaki renginden al




    bugra C4 ün tip falan çok güzel çok hoşuma gidiyor ama bizimkilere illede sedan olacak.. hb araba istemiyorlar.. ikna turlarım sürüyor.. ikna etsem düşünüyorum... senin arabada içeriye ses verme durumu nasıl??




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rouvax

    Benim araba 2006 trend bende izolasyon malzemesi yok. Kime yaptırabilirim ?

    Allahım ghia almalıydım :(



    Yok işte 2006 model trendim de nasıl yaptırıcam diyorum servis ilgilenir mi ?
  • parayı verdikten sonra niye ilgilenmesin.. ne kadarsa farkı verirsin yaptırısın.. yapmazlarsa da zeibart ta yaparlar..
  • aBi senin araban ne focus mu focus c-max mi? Bence olayı biraz fazLa abartmışsın gibime geLdi...1.5 aynda bir maf sensörü temizligini ilk defa senden duyuyorum...etrafımda okadar adam var senin su saydıgın hic bir problemi yasamamıs...Senin yazıNı görüncE hepsiNe teLefon ettim ne kadar ford kullanan tanıdıgım varsa...Senin saydıklarının hepsini birden yasayan yok...Cok iLginc...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet.mercan

    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. 190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip. Dizaynıda modern.

    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt.
    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun.
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AdoLyA -- 25 Eylül 2005, 20:23:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AdoLyA

    aBi senin araban ne focus mu focus c-max mi? Bence olayı biraz fazLa abartmışsın gibime geLdi...1.5 aynda bir maf sensörü temizligini ilk defa senden duyuyorum...etrafımda okadar adam var senin su saydıgın hic bir problemi yasamamıs...Senin yazıNı görüncE hepsiNe teLefon ettim ne kadar ford kullanan tanıdıgım varsa...Senin saydıklarının hepsini birden yasayan yok...Cok iLginc...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mehmet.mercan

    Merhabalar,
    Aracım 1.6 TDCİ GHIA Magnum Gri. 40.000 KM.
    Genel anlamda problemi yok. Motor ve yol tutuş mükemmel. Savrulma gibi bir derdi de yok. Nitekim kullanılan süspansiyon McPherson. Istanbul- Ankara ortalama 180 KM. hızla gittim. 190-195 KM/hız yaklaşık 1 saat durmaksızın yol aldım. Motorda ses yok yakıt tüketimi süper. Klima açık olmasına rağman. Ankaraya gidiş-dönüş ortalama hızım 170 KM/hız.. toplam yakıt masrafım 140 YTL :).. Araç sahip olduğu donanım ve işcilik kalitesine bakılırsa fiyatı açısından çok düşük. Üstelik Turbo dizel motora sahip. Dizaynıda modern.

    Önerilerim:
    1. 1.5 ayda bir maf sensörü temizlenmeli. (Kolay bir işlem 15 Dk. Servis te tanıdğını zvarsa problem olmaz)
    2. 3 ayda bir mutlaka hava filtresi ve yağ ile ilgili diğer sarf malzemeleri değiştirilmeli. (Siyah duman atmak istemiyorsanız. Ben çok denedim. Yapmayınca şehiriçi ve şehir dışı yakıtı tüketimi 7.5 Lt. aşağı düşmüyor.) benim ortalam 5.5 Lt.
    3. Ayda bir değişen bir program güncellemesi varmı sormanızda fayda var. Neden diye sorabilirisniz. Çünkü motorun çalışma prensipleri ile ilgili değişen önemli güncellmeler olabilir. Benim başıma geldi. 1.5 ay geç gelen bir prgoram (Motor çekiş gücü ile ilgili) yüzünden debriyaj baskı balatamı baskı altında kalarak yıprandı ve en sonun da 37.000 Km. baskı balatam değişti. Acı tecrübe bana 1 Milyara patladı.
    4. 3000 Devirde vites değiştirilmesi ideal sürüş için uygun.
    5. Kesinlikle devir yüksekteyken motoru stop etmeyin. Turbo şarj motoru zarar görebilir.
    6. Şehiriçi trafiğinde çok kalkış duruş yapıyorsanız mutlaka bazen mesela 3.vitesde devir saatini 4000 binde en az 2-3 dakika kullanın. Biriken motorin kurumlarının atılmasını ve temizleyen özelliği devreye girmesini sağlayın.

    Aracın artıları :
    1. Sony MP3 çalar ve ses sistemi mükemmel
    2. Süspansiyon + Jant (Alüm,nyumAlışım) + Lastikler 205x55 16R
    3. Turbo Dizel ve 109 Beygir.
    4. İç konfor
    5. Kararan iç dikiz aynası
    6. Sunroof
    7. Cruise Kontrol sistemi çok işlevli.
    8. Kapılar çok kaliteli.
    9. Kumanda sistemi çok işlevli.
    10. Güvenlik paketi çok başarılı.
    11.Döeşemelrin kalitesi çok iyi. Açık renk döeşemeye dökülen bir şişe kolayı. Kosla ile çıkarabilirisn...
    12 Klima çok başarılı.

    Aracın Eksileri :
    1. Xenon Far

    Problemler :
    1. Kapı gıcırtısı. Bu gıcık gerçekten. Kullanılan fitiller aslında çok kaliteli ama Memleketimizin havası ile maalesef uyum gösteremiyor. Çözüm önerim Arexons'un Sprey yağlama ürünü ile fitiller yağlandıktan sonra ses yok oluyor ama 4-5 yıkamadan sonra tekrar ses başlıyor.
    2. Hava Filtresi çok çabuk tozlanıyor.
    3. Maf Sensörü çok çabuk kirleniyor.
    4. Ford servisinin kullandığı motor yağı 15.000 Kilometre gitmek için uygun değil.
    5. Koltuk altı yay sesleri kesilemiyor.
    6. Ön Farlar iki kez değişmesine rağmen yine içten kirlenme yapıyor. Tüm C-MAX'ciler kontrol etmeli. Garantiden değiştirmeli.
    7. Klima uzun süre çalıştığında ön yolcu paneli altında sus akması meydana geliyor.
    8. Program güncellemeleri takip edilmeli. Sık değişiyor.
    9. Ön konsol zamanla tozlanma etkisi ile sesli olmaya başlıyor.
    10. Benzin şamandırası çok çabuk bozuluyor. Sıfıra düşünce özellikle...
    11. Yol bilgisayarı yeterli.
    12. Motor ivmelenme zamanında fazla enjektör sesi çıkarıyor.








    bencede bu kadar problemli bir araba olsa bu zamana kadar mutlaka haberleri gelirdi.. yani şikayetleri falan fazlasıyla duyardık.. yani bende olsa herhalde bu kadar problem bir gün durmam satarım.. bu kadar bu problem yoktur bence.. sıfır araba bu .. 70 model değil ki...




  • cinuba bekleyin abi coK sinirLendim güzeL bir cevap vercegim bu arkadaşa sizinde bana hak vereceginize eminim...az kaLdı yazıorum...
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.