Şimdi Ara

Focus II Hakkında Bilmek, Öğrenmek İstediğiniz Herşey (Makyajsız+Makyajlı Kasa) (472. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
22.073
Cevap
29
Favori
1.972.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yigit tuna

    ebay taiwan (tw)


    Bulamadım ben o linki, elinde varsa gönderir misin?
  • trcapitalwww.tw.ebay.com burdan ford focus diye arat cikan ürünlerin arasinda bu oyuncakta var.site tayvanca ama search yapicagin yeri fln anlayabiliyosun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yigit tuna

    trcapitalwww.tw.ebay.com burdan ford focus diye arat cikan ürünlerin arasinda bu oyuncakta var.site tayvanca ama search yapicagin yeri fln anlayabiliyosun.


    Teşekkürler, dediğin siteden bulamadım o kadar anlamsız yazılar falan çıktı çözemedim. Ben de resimlerde yazan internet sitesinde arayarak buldum, 62$ fiyatı var ama inanılmaz güzel yapmışlar, harika işçilik.









  • bende ayrintilara bayildim zaten.maun kaplamasina kadar yapmislar.
  • benim arabadan güzel duruyo :P
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yigit tuna

    bende ayrintilara bayildim zaten.maun kaplamasina kadar yapmislar.

    Bende h/b olan var şuan elimde ford avrupa göndermiş fabrikaya ema harika en ınce ayrıntı bile düşünülmüş yukarıdaki resimde ki gibi .
  • MERHABA ARKADAŞLAR YENİ FORD FOCUS TDCI GHIA MI YOKSA PASSAT 1.6 COMFORTLINE MI BANA ACİL YARDIM EDİN
  • Sorunun cevabı bence Passat ama birçok cevap Focus olacaktır?!?
  • Kullanım amacına ve beklentilerine göredeğişir. Geniş, konforlu, prestijli, sessiz sakin bir araba olsun, ben zaten ağır kanlı bi adamım, arabanın hoplayıp zıplamasına gerek yok, bir yerden başka bir yere götürsün yeter diyorsan passat. Arabanın kalitesi, sesi gürültüsü, prestiji falan umrumda değil, ben yerimde duramam sürekli gezerim, ayrıca gazı kökleyince arabanın atlatıp zıplaması lazım, devirlenmesini bekleyemem fenalık gelir bana diyorsan focus.

    Bu arada, sıfır mı alacaksınız?
  • evet sıfır alıcam 55 milyara kadar arıyorum 2.0 motor almak istemiyorum
  • Şimdi sana 7000 km.de 2006 Ghia HB focus vereyim, 2 milyarlık ziebart uygulaması da yaptırmıştım diycem, sen de ya sedan istiyorum ya benzinli istemiyorum ya da sıfır alcam ikinci el düşünmüyorum sağol şeklinde cevap vereceksin. Değil mi?
  • evet aynen öyle
  • Bugün arkadaşımın çalıştığı ford bayisine uğradım. Ellerinde 2006'dan bir tane mondeo trend tdci var. 43 miyara bırakacaklarmış.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blondboy

    evet aynen öyle

    Bak hocam okadar para harcama bende yeni kasa 2005 focus sedan ghia 1.6 tdci 16.000 koç gibi makina var gel bunu vereyim sana benimde işim görülsün ev alacam ne dersin.
  • passat mi focus mu tercihi pek saglikli olmamis bir focus sever olarak istemeyerekte olsa passat derim ama dersenki passat mi mondeo mu is biraz degisir.
  • Ama bir de bu arabaların 2. elini de düşünerek karar verelim.Passat tabiki D segmenti ama focus'un da dizeli 2. elde değeri passat kadar düşmez kanaatindeyim
  • Orjinalden alıntı: ravel74

    İyi geceler eferdif;
    Lastikler şimdiden hayırlı olsun, takıldıktan sonra izlenimlerini bizimle paylaşırsan seviniriz.....


    Continental ST810 Wintercontact 195/65 R 15 91 T 4 adet aldım ve taktırdım.Takma ve balans dahil bana 520 ye maloldu(Peşin)

    Arkadaşlar sırf sizin için test yapayım diye bu hafta sonu bi abant yapacaktım ama burada havalar gayet iyi.Gecen hafta Abant ta kar vardı ama şimdi erimiştir.Ama 2-3 haftaya kadar yağar kar.Deneyince size bilgi veririm.Ses düzeyi ve kuru yol tutuşu ne diyeceksiniz ama daha onu bile test etme imkanım olmadı.İlk fırsatta test yapıp sizlere bilgi veririm.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ravel74

    İyi geceler eferdif;
    Lastikler şimdiden hayırlı olsun, takıldıktan sonra izlenimlerini bizimle paylaşırsan seviniriz.....

    quote:

    Orjinalden alıntı: eferdif

    2 gündür kış lastiği için araştırma yapıyorum.195/68/15 91T kış lastiği için Markalar göre aldığım fiyatlar şöyle: Goodyear UG7:155 YTL,Goodyear UG500:160,Lassa Snowways2:130,Bridgestone Blizzak LM25:150,Michelin Alpine:160,Continental 810S Wintercontactc:130 YTL.

    İki gündür de test arıyordum ama bulamıyordum.Artık yabancı sayfalara bakacaktım ki senin bu mesajı gördüm.Zaten fiyatından ötürü Continental e sınmıştım yarın taktırayım bari.Unutmadan söylediğim bu fiyatlara lastiklerin takılıp balansının yapılmasıda dahil.



    Continental ST810 Wintercontact 195/65 R 15 91 T 4 adet aldım ve taktırdım.Takma ve balans dahil bana 520 ye maloldu(Peşin)

    Arkadaşlar sırf sizin için test yapayım diye bu hafta sonu bi abant yapacaktım ama burada havalar gayet iyi.Gecen hafta Abant ta kar vardı ama şimdi erimiştir.Ama 2-3 haftaya kadar yağar kar.Deneyince size bilgi veririm.Ses düzeyi ve kuru yol tutuşu ne diyeceksiniz ama daha onu bile test etme imkanım olmadı.İlk fırsatta test yapıp sizlere bilgi veririm.




  • Passat mı Focus mu tercih edemeyenlere

    Ağır araba, kaliteli araba, tok araba, afilli araba. Doğru söze ne denir. Ama bu aradıklarının hepsi Focus'ta da var. Üstelik ekonomi yapma imkanın, arabayı daha rahat daha seri kullanma imkanın da var. Park yeri sıkıntısını daha az dert edersin. Bir Focus benim kanaatimce Passat kadar şık durabiliyor. Bir de şehir içinde kullanacaksan artık daha büyük araba anlamını yitirmeye başladı.

    Aşti bulvarında Focus'u aldım, birkaç ay sonra bir Passat'ın yanından şöyle hafif bir gazlandım. Adam gazı hemen yedi takıldı peşime, 160, 170, 180 daha gitsek gideceğiz ama önümüz de boş değil. Sağ şeride geçti bizimki baktım başımıza iş açılacak, hafif hafif yavaşladım. Ama geniş bir viraja 140'la girmeme rağmen ne (Allah nazardan saklasın) Focus'ta en ufak bir yol tutuş eksikliği hissettim, ne de onun hızlanabildiğini gördüm..

    Ümitköy köprüsü girişinde tekrar takılmaya kalktı peşime ama şehir içinde hele meskun mahalde olmaz diye Koru tarafına sinyal verdim. Neme lazım adamın zaten sinirine dokunmuştur. Sen o kadar para ver Passat çek altına, beğenmediğin Focus sana toz yuttursun

    Kıssadan hisse: Kızım sana söyledim gelinim sen anla




  • quote:

    Orjinalden alıntı: jumadeus

    Eferdif,

    Lastik seçimi için ben de Blizzak LM 25 ile WinterContact arasında kararsız kalmıştım. Ama eğer almadıysan şunları bir düşün. Aldığım lastiği söyelemeyeceğim ki yanlış anlama.

    Bridgestone'un internet sitesinde kış lastikleri testi var, orda en iyi sonuçlar puantaj olarak da bu iki lastiğe ait. Continental'i çok araştırdım ama internetteki şikayet yüzdesinin daha fazla olduğunu gördüm. Bridgestone kullanan birkaç kişiyle de tanıştım şimdi yeni modeli olan Ice Cruiser almışlar. Buzlu zeminler için ideal ve çivi delikli. İstersen çivi taktırabilirsin ama Ford'un bunu önerebileceğini pek sanmıyorum.

    Bir de lastiğin Türkiye'ye hangi ülkeden giriş yaptığı da önemli sanırım. Neticede bunlar uluslararası firmalar ve bir sürü fabrikaları var bir sürü yerde. Son ürün kalitesinden herhangi bir şüphe duyamayız belki ama (testler, simulasyonlar), hammaddelerin en azından ucuz ve kalitesiz olması ihtimali de beni düşündürüyor:(

    Neticede Bridgestone ların üstünde Japan ve France gördüm. Continental'i göremediğim için yorum yapmayacağım. Tercih senin Conti'yi alacaksan geçen senenin lastiği olmamasına dikkat et derim, zira fiyatı biraz ucuz geldi. Ya da yanılıyorumdur geçen sene böyle bir modeli yoktur belki.

    Amaan sen en iyisi beni dinleme




    Ben Continental Wintercontact aldım bile ve sen pek çaktırmasanda Bridgestone almışsın Şimdi diyeceksin ki niye tercih ettin.Açıkcası şikayet var com u bende sık takip ediyorum.Ama öyle salak adamlar var ki hakkaten yapılan şikayetlerin bir çoğu anlamsız.Mesela Türkiye de bir çok şöför hala buzlu be karlı havalarda lastik havalarının indirilmesi gerektiğini sanırlar.Aksine bir 2 bar falan daha fazla basmak gerekir.Sonra araba arkadan kayınca suç lastiğin oluyor.Herneyse bunlar konumuz dışı.Continental aldım çünkü;
    1)Ravel 74 ün dediği gibi bir kaç yerde 195/65/15 için en iyi test sonuçlarının bu lastik için verildiğini
    2)Daha önce Conti kullanan bir arkadaşımın tavsiyesinin olması
    3)Alman malı olması
    4)Goodyear,Michelin,Bridgestone ve Conti 4 lüsünden en ucuzunun bu lastik olması(bu beni en çok ikna eden tarafı oldu açıkcası)
    5)Gerçi bunu lastiği aldıktan sonra öğrendim ama bana birde Polar mont hediye ettiler

    Kafama takılan birkaç şey olmadı değil tabi;
    1)Arabanın üzerindeki lastikler 91V serisi.Bu aldıklarım ise 91T.Genelde üreticilerde üzerinde ki lastiğin hız sınıfı neyse onu takın diye uyarıyorlar.Ama ben hiçbir firmada kış lastiği için benim tekerlek ebatlarında V serisi yoktu.
    2)Lastiği sanki biraz erken taktımŞu pastırma yazı geçseydide öyle taksaydım diyorum keşke.

    Bu kış lastiği konusunu araştırırken az çok lastikler hakkında da bilgi edindim.Eminim birçoğunuz zaten bunları biliyordur ama bilmeyenşler için bilgiyi paylaşmak adına bende birşeyler yazayım dedim.

    Lastikler üzerinde ki rakamlar ve amblemler ne anlama geliyor?

    Kendi lastiğim için örnek vererek başlayayım.195/65/R15 91T
    195 mm cinsinden tekerin yola bastığı kısmın genişliği yani lastiğin genişliği.
    65 lastik genişliğinin % olarak yanak yüksekliği.(yani 195*%65=127 mm falan)
    R=Radial(lastik içindeki örgü şekli)
    91(85-87-91 vs diye gidiyor):Yük endeksi.91 demek 1 teker maksimum 615 kg yük taşır anlamına geliyor.85 daha az oluyor haliyle.
    T:Hız sınıfı=Devamlı yapılabilecek maksimum hız sınırını veriyor(Q:160km/sa T:190 km/sa H:210Km/sa V:240km/sa W:270km/sa vs...) Benim arabanın üzerinde ki 91V.Yeni taktırdıklarım 91T.

    Sonra Lastiğin üzerinde 3606 diye rakamlar var.Bu lastiğin 36. haftada 2006 yılında üretildiğini ifade ediyor.
    Kış lastikleri yazın üretildiği için alacağınız lastiklerde genelde 30 lu haftaları göreceksiniz.(Bu rakamda önemli çünkü biliyorsunuz lastiğin üretildiği yıldan itibaren kullanılmasa dahi bir raf ömrü var)

    Kar lastiklerinin üzerinde M+S * (m:mud:çamur,S:snow:kar) şeklinde bir amblem olmalı. üzerinde * amblemi olmayan sadece M+S amblemi olanlar 4 mevsim diye adlandırılanlar.Anladığım kadarıyla 4 mevsim ne yazın ne de kışın tam performanslı ve güvenli değil.Zaten ne demişler iki tavşan kovalayan birşey yakalayamaz.

    Sanılanın aksine kış lastikleri sadece kar ve buz için değil.+7 derecenin altında ki sıcaklıklarda kış lastiği kullanmak gerekiyor.Çünkü yaz lastikleri sogukta serleşirken yumuşak hamurlu kış lastiği yumuşaklığını dolayısıyla yol tutuşunu arttırıyor.Artı olarak derin kanallarıyla erimiş kar ve yağmur suyunu tahliyesi daha iyi.Ama kış lastiği taktım diyede çok güvenmeyin.Sadece yol tutuşunuzu biraz arttırıyor yani % 100 kuru havadaymış gibi güvenlik yok.

    Kış lastiklerini alırken arabanın üzerinde ki orjinal yaz lastiklerini boyutları neyse o boyutta alın.Eğer farklı boyutta alacaksanız daha geniş lastik değil daha dar lastik alın.Unutmayın ki birim alan düşen kuvvet yani gerilim alan arttıkça azalacağından,geniş tabanlı lastik alırsanız arabanın kayma riskini arttırırsınız.

    Havalar ısındıktan sonra kış lastiğini kullanmayın.Yumuşak hamurlu kış lastiğiniz sıcak havada hemen aşınacaktır.Eğer lsatiği bir kaç sene kullanmak istiyorsanız havalar ısınınca üşenmeyin söktürün.


    Söktüğünüz lsatikleri poşet içinde kuru ve güneş ışığı almayan bir yerde muhafaza edin.Eğer jantla beraber muhafaza edecekseniz lastiği indirmeyin hatta 2 bar falan daha hava fazla basın ve yatay olarak üst üste saklayın.Eğer jantsız olarak muhafaza edecekseniz dik olarak yanyana gelecek şekilde ve yine poşet içinde karanlık bir yerde muhafaza edin.

    Şimdilik aklıma bu kadarı geliyorEminim birçoğunuz bunları zaten biliyor ama ben bir hatırlatma yapayım dedim.Keyifli sürüşler




  • 
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.