DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma
22
Cevap
1
Favori
74.920
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      70 Mesaj
      21 Ağustos 2009 00:27:14
      Telefonda müşteri temsilcisine bağlanmanın en kısa yolu hangisidir? Hangi tuşları sırasıyla tuşlayarak ulaşabiliriz?


      _____________________________

    • Yarbay
      3937 Mesaj
      21 Ağustos 2009 10:42:22
      yanlış giriş yaptınız sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum anonsunu duyana kadar 0'a basın.yaklaşık 3 veya 4 kere basmanız yeterli oluyor.


      _____________________________

      "yeniden doğmak kadar mümkün"
    • Yarbay
      3085 Mesaj
      21 Ağustos 2009 12:28:38

      quote:

      Orijinalden alıntı: çok geç

      yanlış giriş yaptınız sizi müşteri temsilcisine aktarıyorum anonsunu duyana kadar 0'a basın.yaklaşık 3 veya 4 kere basmanız yeterli oluyor.


      bunu öğrendiğim iyi oldu


      _____________________________

    • Binbaşı
      1542 Mesaj
      06 Eylül 2010 13:50:45
      Benim için de iyi oldu xD deminden beri müşteri temsilcisine girmeye çalışıyodum :S


      _____________________________

      Biz Elimizi Neye Atsak Kurur Zaten...
    • Yarbay
      2195 Mesaj
      06 Eylül 2010 15:02:39

      quote:

      Orijinalden alıntı: enver328
      Benim için de iyi oldu xD deminden beri müşteri temsilcisine girmeye çalışıyodum :S

      Vodafone da yiyor da turkcell de yemiyor o 0 a basma olayı. Hemen atıyolar seni yaka paça dışarı :)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Çavuş
      59 Mesaj
      06 Eylül 2010 19:38:48
      http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

      sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


      _____________________________

      Sony VAIO VGN-SR190N
      HTC HD2
      PS2
    • Android Beta Kullanıcısı
      7164 Mesaj
      24 Kasım 2010 08:30:54

      quote:

      Orijinalden alıntı: Tazzz77

      http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

      sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.


      Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim


      _____________________________


      Şampiyon olmak mümkün, FENERBAHÇE olmak imkansız ...


      PSN: RuNYa53
    • Teğmen
      150 Mesaj
      24 Kasım 2010 20:17:07
      Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.


      _____________________________

      Qosmio X505-Q830 // Intel Core i7-720QM 1.60 GHz. (Turbo Boost Teknoloji 2.6 GHz.) 6 MB Cache Bellek *** 4 GB DDR3 1066 Mhz. *** 320 GB SATA (7200 Rpm) HDD *** DVD-RW Double Layer & Blu - Ray Disc READ *** NVIDIA GeForce GTS 250M 1GB GDDR5 Paylaşımsız Ekran Kartı *** Microsoft Windows® 7 Home Premium İng-Tr (64 Bit) *** 18.4�Toshiba TruBrite® WUXGA TFT High Brightness display *** HDMI-out (supporting 1080p/1080i signal format) *** Built in harman/kardon stereo speakers *** Bluetooth® V2.0 *** Entegre Web Kamera *** Işıklı Klavye //
    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      04 Ekim 2011 16:45:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: sp@wn



      Alıntıları Göster



      Gerçekten de işe yarıyor. Sık kullanılanlara ekledim

      Server Error in '/telekolay' Application. diyor linke tıklayınca. Bu vodafone da müşteri temsilcisine bağlanmak için defalarca 0 a basıyorum ısrarla yanlış ya da eksik bir numara çevirdiniz diyor.


      _____________________________

      Saygılar, sevgiler...
    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      04 Ekim 2011 16:48:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: Breathex

      Hat taşırken elim alışmıştı. Ana menüde 7'ye basın, sonra bireysel müşteri seçeneği için 1'e basın, direkt olarak bağlanıyorsunuz.

      buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerub -- 4 Ekim 2011; 16:51:08 >
      _____________________________

      Saygılar, sevgiler...
    • Teğmen
      150 Mesaj
      05 Ekim 2011 04:19:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: Kerub


      Alıntıları Göster


      buda olmuyor eksik ya da hatalı tuşa bastınız diyor

      1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.


      _____________________________

      Qosmio X505-Q830 // Intel Core i7-720QM 1.60 GHz. (Turbo Boost Teknoloji 2.6 GHz.) 6 MB Cache Bellek *** 4 GB DDR3 1066 Mhz. *** 320 GB SATA (7200 Rpm) HDD *** DVD-RW Double Layer & Blu - Ray Disc READ *** NVIDIA GeForce GTS 250M 1GB GDDR5 Paylaşımsız Ekran Kartı *** Microsoft Windows® 7 Home Premium İng-Tr (64 Bit) *** 18.4�Toshiba TruBrite® WUXGA TFT High Brightness display *** HDMI-out (supporting 1080p/1080i signal format) *** Built in harman/kardon stereo speakers *** Bluetooth® V2.0 *** Entegre Web Kamera *** Işıklı Klavye //
    • Binbaşı
      1644 Mesaj
      05 Ekim 2011 10:11:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: Breathex


      Alıntıları Göster


      1 sene geçmiş benim mesajın üstünden, büyük ihtimalle menü seçenekleri değişmiştir.

      Arkadaşlar muhteşem, dünya devi Vodafone firmasının Çağrı Merkezinde Müşteri Hizmetleri yetkilisine bağlanmanın artık TEK BİR YOLU VAR!

      Zorla sizlere yaptırtmaya çalıştıkları sesli imza olayı geçtikten sonra "Kayıp Çalıntı" bölümüne giriyorsunuz.

      O bölümde "Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmak için ..." vs 'yi menüden seçip bağlanıyoruz!

      "Bu kısımda sadece kayıp çalıntı işlemleri çözümlenmektedir" gibi yalan yanlış anonsa inanmayınız zira şu anda Vodafone'da Müşteri Hizmetleri Yetkilisine bağlanmanın tek yolu bu!

      MH yetkilisine bağlandıktan sonra bu ilginç ötesi durumu kendiniz de teyit edebilirsiniz, görevliye sorabilirsiniz. Diğer eski yöntem yani, hatalı tuşlama olayı kapatılmış durumda.

      Hizmet kalitesi iyiye gidecekken , adamlar Müşteri Hizmetleri Yetkililerini menüler arasında saklıyor!

      Turkcell gibi ülkemizin farklı bölgelerinde Call Center'lar açsalar, binlerce kişiye istihdam sağlasalar, Turkcell'deki gibi direk ana menüye MH yetkilisinin numarasını koysalar kötü mü olur?

      Gerçi Vodafone'da Elazığ'a açmıştı diye hatırlıyorum ama demek ki yetmiyor olacak ki adamlar menüler içerisinde gizliyorlar.

      Acaba GSM operatörlerin bünyelerindeki CC'larda çalışan kaç personeli var?






      _____________________________

    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      05 Ekim 2011 14:33:51
      neyse ben turkcell e yani kaliteye tekrar geçiş yapıyorum, varsın kendilerinin olsun vf'un müşteri temsilcileri...


      _____________________________

      Saygılar, sevgiler...
    • Çavuş
      95 Mesaj
      19 Eylül 2012 15:07:49


      aynen denedim, hemen bağlandı, müşteri hizmetleri yetkilisi önce biraz afalladı ama işim halloldu


      _____________________________

      HP Pavillion DV6-6001ST
    • Yüzbaşı
      394 Mesaj
      18 Haziran 2013 12:43:20
      artık çalışmıyor bu sistem. adama telefon kırdırırlar. iletişimde dünya devi


      _____________________________

    • Yarbay
      3293 Mesaj
      08 Nisan 2014 18:34:41
      Vodafone hattından ücretsiz aramak için bir yöntem var mı?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yarbay
      2239 Mesaj
      08 Nisan 2014 19:16:40

      quote:

      Orijinalden alıntı: kalpakci

      Vodafone hattından ücretsiz aramak için bir yöntem var mı?

      0542 542 00 00 aradiginizda paketinuzde bulunan dk.lardan düşer


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      r
    • Yarbay
      3293 Mesaj
      09 Nisan 2014 08:08:35
      0542 542 00 00'yi şu an tekrar denedim. 43 kuruş olduğunu söylüyor. Benim hattıma özel bir problem de olabilir.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      12597 Mesaj
      14 Nisan 2014 09:44:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: Tazzz77

      http://www.telekolay.com/Telekolay/default.aspx

      sadece vodafone değil birçok firmannın çağrı merkezleri için müşteri temsilcilerini burada bulabilirsiniz.

      teşekkürler dostum. süper.


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      06 Kasım 2014 15:55:11
      AZ ONCE yarım saat ugrastan sonra... 542 ücretli hattı arayıp 1/3/8 den ulastım.. duyurulur...


      _____________________________

    • Yarbay
      2205 Mesaj
      07 Kasım 2014 02:00:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: ozlemn

      AZ ONCE yarım saat ugrastan sonra... 542 ücretli hattı arayıp 1/3/8 den ulastım.. duyurulur...

      Dün bende bir arkadaşımın hattı için 1.3.8 kombinasyonu ile bağlandım..Bu arada red üyesiyim red üyelerine ayrıcalık tanınıyor ve red üyeleri ilk aramada hemen müşteri hizmetleri ile görüşebiliyorlar..


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      312 Mesaj
      07 Kasım 2014 13:44:31
      Normal müşteri için 542 den 1 3 8 veya 1 1 6 ya da 1 1 7 yaklaşık 30 saniyede bağlar

      Red müşterisi için 7008 den 4 4 4 sizi 3 saniyede bağlar


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Onbaşı
      30 Mesaj
      07 Ocak 2016 21:34:23
      genellikle bağlanamama sorunu telefon hattı ile internet bağlantısı için görüşme konusunda karışıklıktan kaynaklanıyor. tel için farklı adsl hattı için farklı numaraları var. detaylar şu linkte http://www.direkbaglanm...etleri-telefon-numarasi/


      _____________________________

      imza mimza yok :)
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Vodafone Müşteri Hizmetleri Telefon Sisteminde Müşteri Temsilcisine Bağlanma
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.