Şimdi Ara

Devir kesici (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
138
Cevap
0
Favori
78.000
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • walla bu konuyu okuduktan sonra bi deniyim dedim bizim 2.0 turbo dizel adventureyle :D 5bin devire kadar geldi sonra tırstım :D 3e attım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SweetBoyJNR

    walla bu konuyu okuduktan sonra bi deniyim dedim bizim 2.0 turbo dizel adventureyle :D 5bin devire kadar geldi sonra tırstım :D 3e attım



    Foruma fazla güvenme,
    Forum var motoruna HP katar, TORK katar,
    Forum var motoruna SU katar, Bujine YAĞ katar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SweetBoyJNR

    walla bu konuyu okuduktan sonra bi deniyim dedim bizim 2.0 turbo dizel adventureyle :D 5bin devire kadar geldi sonra tırstım :D 3e attım



    Foruma fazla güvenme,
    Forum var motoruna HP katar, TORK katar,
    Forum var motoruna SU katar, Bujine YAĞ katar..


    Alıntıları Göster
    bizde olan tofaş doğan da 6900 de giriyordu devir kesiciye
    o devir kesici böle bşeye tak tak vuruyor gibi olması beni mest ediyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazy_helboy

    bizde olan tofaş doğan da 6900 de giriyordu devir kesiciye
    o devir kesici böle bşeye tak tak vuruyor gibi olması beni mest ediyor

    Alıntıları Göster
    yanlız LPG li araç kullananlara söliyeyim LPG de devir kesici devreye girmez sadece benzinde giriyor LPG deyken gidebildiğine kadar gider
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazy_helboy

    yanlız LPG li araç kullananlara söliyeyim LPG de devir kesici devreye girmez sadece benzinde giriyor LPG deyken gidebildiğine kadar gider

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Focus Ghia 115 ps aracım 7000 devirde kesiciye girmedi? Bunda bi gariplik yok mu??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    Arkadaşlar Focus Ghia 115 ps aracım 7000 devirde kesiciye girmedi? Bunda bi gariplik yok mu??

    Alıntıları Göster
    benim bildiğim, karbüratörlü araçlarda devir kesici yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Legend10

    Deneyin, vitesi boşa alın gaza sonuna kadar basın, devir saatine bakın, durduğu yerde kesiciye giriyor demektir.


    o dediğiniz her marka/model de işe yaramaz..bazılarında 4000-5000 lerde keser devri...

    mesela honda civicte viteste basarsanız 6800-7000 lerde devir kesiciye girer, ama boşta basarsanız 4000 lerde dalgalanır durur..bunu tam olarak teknik servis bilebilir sanırsam

    honda için degidin dogru bunu bende anlamdım boşda iken niye degişiyor bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KILIÇ

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: Legend10

    Deneyin, vitesi boşa alın gaza sonuna kadar basın, devir saatine bakın, durduğu yerde kesiciye giriyor demektir.


    o dediğiniz her marka/model de işe yaramaz..bazılarında 4000-5000 lerde keser devri...

    mesela honda civicte viteste basarsanız 6800-7000 lerde devir kesiciye girer, ama boşta basarsanız 4000 lerde dalgalanır durur..bunu tam olarak teknik servis bilebilir sanırsam

    honda için degidin dogru bunu bende anlamdım boşda iken niye degişiyor bu

    Alıntıları Göster
    Konu Tarihi Biraz GEçmiş Ama Bir Açıklamada BUlunayım..Önceki Mesajlarda Yazmış ARkadaşlar Benim Aracım 4900 De 5200 De Kesiciye Giriyor Diye..Fakat O Araçlar Dizeldir..Dizel Araçlarda Devir Kesici Bulunmaz ...Çevirdiği Max. Devir Odur Zaten...Dizel ARaçlarda 4500 Yukarısında Sürekli Kullanmak Cesaret İster Ayrıca




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diagrams

    Konu Tarihi Biraz GEçmiş Ama Bir Açıklamada BUlunayım..Önceki Mesajlarda Yazmış ARkadaşlar Benim Aracım 4900 De 5200 De Kesiciye Giriyor Diye..Fakat O Araçlar Dizeldir..Dizel Araçlarda Devir Kesici Bulunmaz ...Çevirdiği Max. Devir Odur Zaten...Dizel ARaçlarda 4500 Yukarısında Sürekli Kullanmak Cesaret İster Ayrıca

    Alıntıları Göster
    Madem konu hortlamış bende şu soruyu sorayım.Viteste 7000 çeviren araç boşta niye 4000 de kesiyor.İlk defa duyuorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Madem konu hortlamış bende şu soruyu sorayım.Viteste 7000 çeviren araç boşta niye 4000 de kesiyor.İlk defa duyuorum


    özellikle soğuk motorda boşta iken çevrilen devir bir nedenden dolayı(teknik detayını hatırlayamıyorum, O.B.K hocam bir konuda açıklamıştı) motora zarar verebiliyormuş. kendisi konuyu görürse gerekli bilgiyi verecektir, ben arama yaptım fakat bulamadım malesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Madem konu hortlamış bende şu soruyu sorayım.Viteste 7000 çeviren araç boşta niye 4000 de kesiyor.İlk defa duyuorum

    BEnde Bunu Bikaç Yerde Daha Duymuştum...Güvenlik Nedeni İle Olduğunu Zannediyorum..Boşta İken Motora Bir Yük Binmiyor Sonuçta..Hatta Bir Resim Vardı Boşta Devir Çevirirken Supap Fırlamış Ve Pistona Saplamıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diagrams

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Madem konu hortlamış bende şu soruyu sorayım.Viteste 7000 çeviren araç boşta niye 4000 de kesiyor.İlk defa duyuorum

    BEnde Bunu Bikaç Yerde Daha Duymuştum...Güvenlik Nedeni İle Olduğunu Zannediyorum..Boşta İken Motora Bir Yük Binmiyor Sonuçta..Hatta Bir Resim Vardı Boşta Devir Çevirirken Supap Fırlamış Ve Pistona Saplamıştı

    Alıntıları Göster
    Fazla değil, 3 aylık hort olmuş
    Geçenlerde sanayide ufak bir işim vardı. Karşımda uyduruk bir LPG montaj dükkanı, içinde de bir Şahin...
    Tüpü taktılar, sonra yüksek devirde çalıştırdılar. Şöyle 15 saniye falan tam gaz yaptı sanırım eleman..
    Sonuç harika bir görsel şölen..
    Kıvılcımlar.. Motordan saçılan parçaların dağılış sesleri.. Bir arabanın başına koşan 20 kişi.. Yangın tüpü nerde diye bağıranlar...

    Sonuç itibariyle, konuyu açarken pek bilgim yoktu ama şuanda biliyorum ki; sadece enjeksiyonlu araçlarda devir kesici bulunmakta. Yani karbüratörlü araçlarda devir kesici yok.
    Alıcaz motoru kucağa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan
    sadece enjeksiyonlu araçlarda devir kesici bulunmakta. Yani karbüratörlü araçlarda devir kesici yok.



    Olay Budur İşte ....Ve Ek Olarak Dİzel Motorlardada Devir Kesici Bulunmaz....Dizel Motorların Piston Kolları Benzinliye Göre Uzun Oldukları İçin Çevirebildikleri Devirleri Bu Kadardır...Uzun Olmasının Sebebi Krank Miline Daha Çok Kuvvet Uygulayarak...TORK Olayını Gerçekleştirmektir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diagrams

    quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan
    sadece enjeksiyonlu araçlarda devir kesici bulunmakta. Yani karbüratörlü araçlarda devir kesici yok.



    Olay Budur İşte ....Ve Ek Olarak Dİzel Motorlardada Devir Kesici Bulunmaz....Dizel Motorların Piston Kolları Benzinliye Göre Uzun Oldukları İçin Çevirebildikleri Devirleri Bu Kadardır...Uzun Olmasının Sebebi Krank Miline Daha Çok Kuvvet Uygulayarak...TORK Olayını Gerçekleştirmektir..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yeni konu açmak istemedim benim araba 97 escort 1.8. sorun şu 4000 de devir kesiyor araba tekliyor vites atmak zorunda kalıyorum sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakup__006

    arkadaşlar yeni konu açmak istemedim benim araba 97 escort 1.8. sorun şu 4000 de devir kesiyor araba tekliyor vites atmak zorunda kalıyorum sizce sorun neden kaynaklanıyor olabilir.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar bende 2005 model accent var.Devir kesiciye vites boş iken 6000 d. giriyor.Ve araç hareket halınde iken 6000d. ile 7000.d arasında kesiyor.Birde bunu lpg de denedim ve lpg de kesiciye girmiyor dediler denedim yinede aynı devirlerde girdi kesiciye bizzat denenmiştir....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merttaner

    arkadaşlar bende 2005 model accent var.Devir kesiciye vites boş iken 6000 d. giriyor.Ve araç hareket halınde iken 6000d. ile 7000.d arasında kesiyor.Birde bunu lpg de denedim ve lpg de kesiciye girmiyor dediler denedim yinede aynı devirlerde girdi kesiciye bizzat denenmiştir....

    Alıntıları Göster
    Bu Konu birkere daha hortlasın 1yıl 1 ay falan heralde olmuş

    Neyse konuya gelelim

    Bizim Renault9 spring 93model marka aracımız var bu devir kesermi sizce ben enjeksiyonlumu karbüratrlümü fazlaa anlamam.ama lpg de kesmio onu biliyorum heralde benzindede kesmiyo lpg 7000 d\d çıkıyo benzindede öyle olmas ı lazım :D
    (Memleketten gelrken lpg bttı benzınde azdı istop ediyodu habire babam bi bastı gaza 7000 hararet 95c




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydin96

    Bu Konu birkere daha hortlasın 1yıl 1 ay falan heralde olmuş

    Neyse konuya gelelim

    Bizim Renault9 spring 93model marka aracımız var bu devir kesermi sizce ben enjeksiyonlumu karbüratrlümü fazlaa anlamam.ama lpg de kesmio onu biliyorum heralde benzindede kesmiyo lpg 7000 d\d çıkıyo benzindede öyle olmas ı lazım :D
    (Memleketten gelrken lpg bttı benzınde azdı istop ediyodu habire babam bi bastı gaza 7000 hararet 95c


    Hayır, aracınızda devir kesici bulunmuyor. Karbüratörlü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: aydin96

    Bu Konu birkere daha hortlasın 1yıl 1 ay falan heralde olmuş

    Neyse konuya gelelim

    Bizim Renault9 spring 93model marka aracımız var bu devir kesermi sizce ben enjeksiyonlumu karbüratrlümü fazlaa anlamam.ama lpg de kesmio onu biliyorum heralde benzindede kesmiyo lpg 7000 d\d çıkıyo benzindede öyle olmas ı lazım :D
    (Memleketten gelrken lpg bttı benzınde azdı istop ediyodu habire babam bi bastı gaza 7000 hararet 95c


    Hayır, aracınızda devir kesici bulunmuyor. Karbüratörlü.

    Alıntıları Göster
    Tamam teşekkr ederim.peki devir kesici koyulurmu arabaya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydin96

    Tamam teşekkr ederim.peki devir kesici koyulurmu arabaya

    Alıntıları Göster
    R12 torosa uygulanmıştı,görmüştüm.. distribütör+karbüratörde oynama yapılıyor yanılmıyorsam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydin96

    Tamam teşekkr ederim.peki devir kesici koyulurmu arabaya

    Alıntıları Göster
    Hocam herkesin bu konuyla ilgili söylediği şeyler var.Hepiniz tecrübelisiniz hemen hemen.Bizim araba honda civic vtec 2006 model yani bir eski kasa.Araba 4300 de vtec açıyor.Ki arabayı ilk aldığımızda görmüştüm.Babam yaşlı mağlum çok yavaş ve sakin kullanıyor.Ben 17 yaşında araba hastası olan hergün videolarla yatıp kalkan biriyim.Arabayı bağırtırmamak bir zarar verir mi yani babam sürerken asla 3000 deviri geçtiğini görmedim.Banada geçirttirmiyo.Ben başlarda bilmiyormuş gibi yapıp 4000 4500 devirlere getirirdim o ayrı .İnternetten izlediğim kadarıyla japon modellerde redline 7000-8000 arası bizde 6250-8000 arası.Arabanın devir almaması sürekli düşük devirlerde sürülmesi kesiciyi bırakın vtec in dahi açılmaması sorun yaratır mı.Zaman zaman arabayı zorlamak gerekir mi?.Babam yaşlı demiştim abim ise 23 yaşında 5 senedir ehliyeti var hala vites yerlerini, arabayı kaldırmayı direksiyon tutmayı öğrenemedi Bu yüzden babam beni daha tecrübeli görüyor.Abime bak emreyi izle nasıl çıkarıyor diyor otoparktan çıkara çıkara debriyaj meselesinde hiç sorunum kalmadı site içinde 3 e atıyorum artık tek sorun pratik Sonuç olarak arabayı hep sakin kullanmak mı iyidir yoksa bazen arabayı zorlamakta araba için gerekir mi?

    Edit: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre1270393 -- 14 Eylül 2011; 18:48:41 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.