Şimdi Ara

UYGUN LASTİK ÖNERİSİ(GT RADİAL?)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
226
Cevap
0
Favori
74.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Yaklaşık 7 yıldır GT RADIAL marka lastik kullanmaktayım. Aracımda eskiden CHAMPIRO GTX deseni vardı. Geçen sene lastik değişiminde GT RADIAL CHAMPIRO HPY deseni taktım. Yok tutuşu mükemmel, en önemlisi çok sessiz bir desen.

    GT RADIAL markası Endenozya malı bir ürün. İlk alacağımda baya bir araştırma yapmıştım. Üretim kapasitesi çok yüksek ve ünlü markalardan birisi. İtalya, Fransa ve Amerika da çok tutuluyor.

    Lastiği ilk aldığımda takan arkadaş balans ayarı yaparken lastiğin balansını mükemmel bulmuştu. Hatta kışlık lastiklerimi bile bu marka tercih ettim.

    Eskiden aracımda markalı bir lastik vardı. Tabi doğal olarak ilk önce bu markayı araştırdım. Toplamda o markanın %30 daha fazla fiyat olduğunu görünce başka markalara baktım. Lastik ustası bir drag yarışçısı dostum lastikte, en ucuz ve en pahalı arasında güven farkı olmaz, ufak tefek konfor farkı yaşarsın demişti. Fakat GT markası lastiklerde eskiden çok daha iyi bir konfor aldığımı söyleyebilirim.

    Son olarak bu firmanın İtalya web sitesinde yıllık 110 milyon adetle dünyanın 150 ülkesinde satıldığını belirttiklerini hatırlıyorum. Problemli bir ürün olsa bu kadar bir pazarı nasıl bulabilir.

    Bende hassas birisi olduğum için arkadaşlar tecrübemi uzunca sizinle paylaşmak istedim.

    Yolunuz daima açık olsun...




  • Merhaba Arkadaşlar

    Yaklaşık 7 yıldır GT RADIAL marka lastik kullanmaktayım. Aracımda eskiden CHAMPIRO GTX deseni vardı. Geçen sene lastik değişiminde GT RADIAL CHAMPIRO HPY deseni taktım. Yok tutuşu mükemmel, en önemlisi çok sessiz bir desen.

    GT RADIAL markası Endenozya malı bir ürün. İlk alacağımda baya bir araştırma yapmıştım. Üretim kapasitesi çok yüksek ve ünlü markalardan birisi. İtalya, Fransa ve Amerika da çok tutuluyor.

    Lastiği ilk aldığımda takan arkadaş balans ayarı yaparken lastiğin balansını mükemmel bulmuştu. Hatta kışlık lastiklerimi bile bu marka tercih ettim.

    Eskiden aracımda markalı bir lastik vardı. Tabi doğal olarak ilk önce bu markayı araştırdım. Toplamda o markanın %30 daha fazla fiyat olduğunu görünce başka markalara baktım. Lastik ustası bir drag yarışçısı dostum lastikte, en ucuz ve en pahalı arasında güven farkı olmaz, ufak tefek konfor farkı yaşarsın demişti. Fakat GT markası lastiklerde eskiden çok daha iyi bir konfor aldığımı söyleyebilirim.

    Son olarak bu firmanın İtalya web sitesinde yıllık 110 milyon adetle dünyanın 150 ülkesinde satıldığını belirttiklerini hatırlıyorum. Problemli bir ürün olsa bu kadar bir pazarı nasıl bulabilir.

    Bende hassas birisi olduğum için arkadaşlar tecrübemi uzunca sizinle paylaşmak istedim.

    Yolunuz daima açık olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUTANKHAMOUN

    http://www.reifendirekt.com da Petlas Imperium PT515 195:50:15 lastik sürtünme E yol tutuş B almış. ses 71 db. puan olarak 3,61 ile gt radialin ayı boyutlu lastiklerinin hepsinden iyi puan lamış. 2 adet almayı düşünüyorum.




    Selamlar bahsettiğiniz ebatta yani 195 50 15 ebatında belirttiğiniz sitede GT radıal champıro HPY modeli kıyaslanmamış.Gt radıalin başka ,eski modelleri ile kıyaslanmış bu modelleri de ben tavsiye etmiyorum.Bahsettiğiniz ebatta alınabilecek lastikler şunlar;
    1-goodyear efficient grip perfonmance yakıt:C ISLAK ZEMİN:A SES:67 DB
    2-dunlop sport blue response yakıt:C ISLAK ZEMİN:A SES:67 DB
    3-Toyo proxes CF2 yakıt:C ISLAK ZEMİN:B SES:70 DB

    belirttiğiniz petlas sürtünme yani yakıt :E Yol tutuş:B SES:71 hem sesli bir lastik hem de yakıt ekonomisi olarak iyi değil.Petlas ayrıca sert bir lastiktir. ses 71 db olması bundan kaynaklanıyor.Petlas ülkemizin lastiği, desteklemek lazım ama petlas la aralarında fiyat farkı çok az olan daha iyi lastikler var.Ben 205 50 17 kullanıyorum. 2 sene önce petlas alacaktım ama gördüm ki petlas sert bir lastik ve kullandığım 17 ebat zaten gürültülü bir ebat.Daha yumuşak bir lastik yani avrupa etiket değeri benim ebatta lastik sürtünme:C yol tutuş:B SES:70 DB olan gt radıal champıro HPY tercih ettim.aynı lastiğin petlas daki değeri sadece ses:2 DB daha yüksek. yani 72 db.2 Sene önce durum böyle idi.şimdi hala 3 senemde GT radıal kullanıyorum.bir problem yaşamadım.Ama bugün alsam GOODYEAR EFFİCİENT GRİP PERFORMANCE alırım.Aldığım sene bu lastik piyasada yoktu.Goodyear yeni çıkardı.Benim petlas alabilmem için Avrupa lastik etiket değerlerini biraz daha iyi bir seviyeye taşıması lazım ayrıca bağımsız kuruluşlarca yapılan yarışmalarda derece yapması lazım.Forumları okursanız petlasın bu konuda girdiği yarışma çok az.Petlas ı ülkemiz insanı tanıyor ama neden gidip yurtdışında üretilen malları alıyoruz?Örneğin michelin dünyanın en iyi kauçuk üretim yerlerini elinde bulunduruyor.Çünkü michelin ürettiği lastiğin patentini almış, formülünü sır gibi saklıyor.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr112 -- 7 Nisan 2014; 11:13:09 >




  • walla ben gt radial aldım 4 adedini 400 tl ye 5. ayda takla atıyordum normal otobanda giderken patladı bi anda indim baktım lastiğin üst tarafı hiç yok piyasada sadece yanaklar kalmış kesinlikle tavsiye etmiyorum sakın ama sakın almayın uzak durun
  • Merhaba,
    aracıma lastik ararken bu forumu gördüm.
    2009 yılı ağustosunda aldığım GT Radial Champiro lastikler ile 60000 km yapmış bulunuyorum.
    son 1 yıldır lastikler şehir içi yavaş giderken ani frende kızaklama yapıyor (kayıyor). lastiklerin diş derinliği halen iyi olmasına rağmen kılcal çatlaklar artmış durumda.
    kuru zeminde frende kayan lastik ıslaktada aynı durumda. o nedenle aracı hep temkinli kullanıyorum.
    Lastik genel olarak orta ve altı seviye bir lastik.
    daha önce 3 yıl fulda kullandım ve düşük hızda giderken frende kayma yapmıyordu!
    fulddan sonra daha alt seviye bir lastik aldığıma şimdi çok pişmanım.
    yeni alacağım lastikleri ADAC testlerinden geçer not almış markalarından seçmeyi planlıyorum.
    Zaten testlerde yüksek puan alan lastikler de herkesin iyi bildiği güvenilir ve fiyatları yüksek olan markalar:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cogi

    Merhaba,
    aracıma lastik ararken bu forumu gördüm.
    2009 yılı ağustosunda aldığım GT Radial Champiro lastikler ile 60000 km yapmış bulunuyorum.
    son 1 yıldır lastikler şehir içi yavaş giderken ani frende kızaklama yapıyor (kayıyor). lastiklerin diş derinliği halen iyi olmasına rağmen kılcal çatlaklar artmış durumda.
    kuru zeminde frende kayan lastik ıslaktada aynı durumda. o nedenle aracı hep temkinli kullanıyorum.
    Lastik genel olarak orta ve altı seviye bir lastik.
    daha önce 3 yıl fulda kullandım ve düşük hızda giderken frende kayma yapmıyordu!
    fulddan sonra daha alt seviye bir lastik aldığıma şimdi çok pişmanım.
    yeni alacağım lastikleri ADAC testlerinden geçer not almış markalarından seçmeyi planlıyorum.
    Zaten testlerde yüksek puan alan lastikler de herkesin iyi bildiği güvenilir ve fiyatları yüksek olan markalar:)



    Arkadaşım bu lastikle 60.000 km yaptıysan size de lastiğide tbr ediyorum.

    Şu an piyasada bir markanın ürününü 30 000 - 50 000 km kullanma şansınız var mı?

    Yaşım 38 ve 18 yıldır araç kullanırım. Bir lastiği ortalama 30-40 000 km den fazla kullanamadım.

    Hele şimdi lastiklerde silica diye bir malzeme kullanılıyor. Bu genelde kış lastiğinde yoğun kullanılan bir madde. Lastiğin çok soğukta bile yumuşak kalmasını sağlıyor. Artık bir çok marka 4 mevsim lastiklerinde bu silica malzemesini kullanmaktaki bu lastiğe daha yumaşak bir kıvam ve daha iyi bir yol tutuş sağlamakta. Dolayısıyla eskiden 50 000 km giden ortalama tüm lastik markaları artık 40 000 km lerde değişmesi gerekiyor.




  • Lassa impetus revo diğerlerine göre daha pahalıdır örneğin 185-60-15 ebadı 180tl.
    Ben size Hankook K425 Kinergy Eco öneririm yumuşak çevreci yakıt tasarruflu sloganlarıyla piyasaya çıktı kendimde bizzat inceledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: awallabilla

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanerdem34

    quote:

    Orijinalden alıntı: awallabilla

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanerdem34

    quote:

    Orijinalden alıntı: awallabilla

    artık öyle yada böyle bir karar vermem lazım.. Ya gt radial yada bridgestone turanza.. gerçi turanzalara en son dün baktım 450 TL civarında fiyatlar

    G t Radial derim kardeş bende alalı bir buçuk hafta oldu çok araştırdım HPY aldım ses yok konfor yol tutuşu çok güzel araç kendine geldi seçim senin. Saygılar

    merhaba..

    dün GT radial yetkili satıcısından 215 50 17 HPX desenli model için fiyat aldım.. az daha pazarlık payı olmakla birlikte peşin 900 TL (4 adet) yalnız ellerinde sadece 2011 yılında üretilen stok bulunduğunu belirttiler.. bu yıl bax 2 falan bayağı satılmış o yüzden sanırım diğer HPX ve HPY desenden vazgeçilmiş dolayısıyla 2012 yılında bu modeller tekrar üretilmemiş.. en azından bana verilen bilgi bu yöndeydi.. en fazla bir yıllık bir lastik için fiyat bana uygun geldi açıkçası.. zaten nette gördüğüm en ucuz adet fiyatı 215 liraydı..

    bax 2 benim aracıma uygun ebatta yok malesef..

    Kardeş HPX yönlü desenmiş bende ikisi arasında tercih yapmıştım ama HPY düz desenli dedi adam HPY ses açısından daha iyi HPX de ekstra görüntü var daha spor görünüyo dedi lastikçi ama ikisinide tercih edebilirsin dedi yol tutuş performans konfor olarak sıkıntı yaşamazsın dedi bende HPY aldım tabi forumdaki arkadaşlarda sağolsun çok olmadı alalı ama belli ediyor lastik kendini yinede sen bilirsin

    lastikçiler genelde sattıkları lastiklere dair çok da tatmin edici bilgilere sahip değiller malesef.. hpx ile hpy arasında benim okuduğum -resmi sitedeki bilgilere göre- özellikle hpx asimetrik deseni ve kanal yapısıyla diğer modele göre daha çabuk drenaj(su tahliyesi) yapabiliyormuş.. gürültü açısından ise hpy daha önde görünüyor.. dairesel kanalları sayesinde gürültü seviyesini en aza indirdiğinden konforlu bir sürüş sağlıyormuş falan.. yani sırf görüntü değil hpx in hikmeti.. en azından okuduklarımdan edindiğim intiba bu yönde..

    Eşim arabası için lastiklerini değiştirdi. Ancak bilmediği bir marka olduğu için ilk başta tereddüt etti. Şu an kullandığı marka GT RADIAL HPY deseni . Önceden araçta ses olduğunu söylerdi ama şu an ses yok. :)




  • Kardeş GT Radial konusunda kesinlikle katılıyorum ben daha öncede yazdım 2 ay oldu alalı lastiği performans süper ses de yok inşallah sorun çıkarmaz ilerleyen zamanlarda da ben çok memnun kaldım üstelikde öyle çok para vermedim aynı lastiği michelinden almaya kalksam heralde yarıyarıya daha fazla öderdim. bu arada lastiğim Champıro Hpy
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utmad

    205 55 16'dan 205 50 17 yapmak konforu ciddi etkiler mi? Sonuçta 55 yanak 50 olacak fazla kayıp yok gibi geliyor bana. Michelin ve Goodyear lastikleri biliyorum fakat 4 adet alınca fiat farkı epey fazla o nedenle alırsam HPY alırım 4'ü 800TL.



    Selamlar bende 2 cins jant var birinde 205 55 16 lastik takılı diğerinde 205 50 17 lastik takılı.Konforu şöyle anlatmaya çalışayım; 16 olanda küçük tümsek ve yol mıcırını hiç hissetmiyorsunuz.hissederseniz de fazla tıkırtı ve sallantı olmuyor.ama virajlara sert girerseniz arabanın içindeki kişiler virajın yönüne göre sağa veya sola doğru hafifçe yatıyor.Gelelim 17 lastiğe; tümsek ve çukurları 16 ya göre bariz hissedersiniz.Yani çukur tümsek büyükse bunu bariz anlarsınız.yol sesi biraz artar.Ama virajlarda ve frende avantajınız var. O da yere basan yüzey arttığı için frenaj daha sağlam olur.Virajlarda 16 jant gibi virajın yönüne göre sağa-sola yatma çok az olur.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUTANKHAMOUN

    hocam 120-150 tl aralığında ne alabilirim sizce?

    Selamlar belirttiğin ebattaki lastiğin markaları arasında fiyat farkı çok az.Bu sebeple sana tavsiyem marka bilinen bir lastik al.Benim sana sıralamalı olarak tavsiyem şu şekilde:
    1-Goodyear efficient grip performance
    2-Michelin primacy 3
    3-Gt radıal HPY Modeli
    4-Kumho
    5-Nexen

    Bahsettiğin Petlas pt 515 modelinde yakıt sınıfı:E Yol tutuş sınıfı :B .Yakıt sarfiyatın biraz artar.Petlasın bu modelini de düşünebilirsin.Bunun fiyatı yukarıda sıralama yaptığım lastiklere çok yakın.Gene de karar sizin.
    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr112 -- 10 Nisan 2014; 14:29:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utmad

    quote:

    Orijinalden alıntı: dr112

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utmad

    205 55 16'dan 205 50 17 yapmak konforu ciddi etkiler mi? Sonuçta 55 yanak 50 olacak fazla kayıp yok gibi geliyor bana. Michelin ve Goodyear lastikleri biliyorum fakat 4 adet alınca fiat farkı epey fazla o nedenle alırsam HPY alırım 4'ü 800TL.



    Selamlar bende 2 cins jant var birinde 205 55 16 lastik takılı diğerinde 205 50 17 lastik takılı.Konforu şöyle anlatmaya çalışayım; 16 olanda küçük tümsek ve yol mıcırını hiç hissetmiyorsunuz.hissederseniz de fazla tıkırtı ve sallantı olmuyor.ama virajlara sert girerseniz arabanın içindeki kişiler virajın yönüne göre sağa veya sola doğru hafifçe yatıyor.Gelelim 17 lastiğe; tümsek ve çukurları 16 ya göre bariz hissedersiniz.Yani çukur tümsek büyükse bunu bariz anlarsınız.yol sesi biraz artar.Ama virajlarda ve frende avantajınız var. O da yere basan yüzey arttığı için frenaj daha sağlam olur.Virajlarda 16 jant gibi virajın yönüne göre sağa-sola yatma çok az olur.
    Saygılar.

    Selam,205/50/17 de yere basan yuzey nasıl artıyor 205/55 ile kıyaslarsak 2 side 205 taban. 2.si HPY olmasına ragmen mi yol sesi arttı sizin 205/50/17 takımda..3.sü 205/50/17 yapınca arac yukseldimi,spor yaymı taktınız.

    Selamlar, 50/17 ve 50/16 da yere basan yüzey 50/17 lehine 1-2 cm kadar daha fazla hem dönen çap hem yüzey açısından.zaten yan yana iki lastiği koyun belli oluyor.17 jant lastikle birlikte 16 janttan 8 kilo daha ağır.Yani 16 jant lastikle birlikte 18 kg ama 17 jant lastikle birlikte 25 kg.ben de 4x7=28 kg fazlalık var.(4 jant toplam).Yükseklik farkediyor.17 de araba daha yüksekte yaklaşık 2-3 cm kadar.Bunu nerden anladım şöyle ki;16 jantı çıkarırken arabayı yükselttim ama tam lastik arabadan çıkacak şekilde krikoya kaldırdım.Sonra 17 jantı taktım bijon deliklerine 17 lastik girmedi.2-3 cm kadar yükseltince vidaları sıkıştırabildim.Gelelim sese: sesin HPY ile alakası yok.lastiğin 17 olması ile alakası var.büyük lastik de ses de çok oluyor.16 jantın aynı lastiğinde ses daha az geliyor.Bilmiyorum benim gözlemlerim böyle.16-17 jantta teorik olarak yere basan yüzey belki aynıdır dediğiniz gibi ama dönen yüzey ve çıkan ses aynı değil.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aydayd

    Bendeki iki araçtan birinde 205/55R16 diğerinde 215/50R17 jant ve lastik var. Her ikisi de virajda hiç yan yatmıyor. Kışın 17 jant olana 16 jant ve kış lastiği alacağım. Bakalım yan yatacak mı?

    Selamlar,ben yan yatma derken arabanın devrilmesi anlamında kullanmadım.Şöyle izah edeyim:bir döner kavşak dan dönerken her iki jantı da de tecrübe edin ikisinde de hızınız aynı olsun örneğin ben 40-50 ile 17 jantta döndüğünüz viraj tarafının tersine devinimsiz olarak çok rahat dönüyorum..Ama 16 jant öyle değildir.Dönersiniz ama araba döndüğünüz virajın tersi yöne merkezkaç kuvvetinden ötürü salınım yapar.17 janttta bu salınımı ben hissetmiyorum ama 16 da hissediyorum ve daha rahat ve hızlı dönüyorum.Tabii bu arabadan arabaya da değişebilir.16 da konforunuz artar-.17 de konfor azalır.
    Saygılar




  • 12 senelik şöförüm bugüne kadar birçok araba kullandım ve birçok lastik denedim öncelikle michelin kullandıgım açık ara en iyi lastik yol tutuşu konforu hiç bir sorun yaşamadım ancak pirelli ve petlas lastiklerinden hiç memnun kalmadım bir dahada kullanmam. Petlas çok sert ve hiç güven alamadım lastikten. Tamam türk markasıda kardeşim yok yani olmamış bu lastik. Ford fabrikasının kurucusu Henry Ford boşuna dememiş Bi arabanın degeri lastigi kadardır
    Pirelli ise kaç kere olur olmaz yerlerde çok alakasız kaydırmalar yaptı ayrıca uzun yolda ve yüksek hızlarda hiç ama hiç memnun kalmadım. Michelinin İNANILMAZ pahalı fiyatı sayesinde yeni lastik arayışına girdigimde gt radial adlı markayı aldım kullandım. Benim görüşüme göre bu lastik pirelli ve petlastan kat ve kat daha iyi. Yol tutuşu güzel ve fazla ses yapmamasıda bi artı.Uzun yolda hız performansı çok iyi. Homurdanak aldıgım bu lastikten şimdilik memnunum. Michelinin çok abartı fiyatı göz önüne alındıgında bence gayet tercih edilebilir bir lastik. Bu gidişle 2 3 sene sonra michelin almaya kalksak evi filan ipotek ettirecez heralde neyse benim tavsiyem 1 çok çok çok paran varsa michelin 2 gt radial




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utmad

    GT Radillardan memnunmusunuz, kullanım tecrübelerinizi paylaşırmısınız hangi serisi kullandığınız lastikler.

    Selamlar ben 205 50 17 champıro HPY modelini 2 senedir kullanmaktayım.Yaklaşık 40000 km yaptım.araç ford c-max.Lastiğin ıslak yağışlı zemin performansı mükemmel diyebilirim.Sanki yeri vakumluyor.Yağışlı zeminde hiçbir kayma olsun, abs devreye girmesi olsun yaşamadım.Kuru zemin kaymak asfaltta sert frende abs devreye birkaç kere girdi.puan verecek olursak kuru zemin 8/10, ıslak zemin 10/10.Genel olarak memnunum.Tavsiye ederim.
  • Cpt. MacMillan kullanıcısına yanıt
    Özellikle yeni çıkan PT741 modelini epey övüyorlar, sessiz lastikmiş.
  • lastiksatinal.com kullanıcısına yanıt
    Henüz 2011 Kasım ayında sıfır almış olduğum Michelin Energy Saver lastiklerden sol ön 35000km'de yarıldı.Stepneyi taktım, bu kez sağ ön 100km sonra yarıldı.2side yanaktan ve düz asfaltta oldu yanakta 5cm lik oyuk var lastikler direk çöp.

    Energy saver dayanıklılık ve güvenlik konusunda en kötü serisi michelin'de bence..
  • benim kendime ait bmw 530 diesel'im var mıchelın lastik almak için gittiğimde satıcı bana GT radıal adında lastik önerdi ben ise mıchelınde ısrarcı oldum ama satıcı beni bi şekilde ikna etti ve gt radıal taktım ve 3.5 senedir hala problemsi kullanıyorum gerçekten yakıt tasarrufu yol tutuşu muhteşem hiçde ses yapmıyo ve fiyatı mıchelın ile yarı yarıya idi emin olun mıchelınden daha kaliteli yakın arkadaşlarımada tavsiye ettim onlarda 2 senedir kullanıyorlar ve en ufak bir problem olmadı
  • Utmad kullanıcısına yanıt
    GT radıal bende kullanıyorum ve muhteşem muhteşem ötesi birşey böyle performans alabileceğin başka bi lastik yok al kullan kendine gör yol tutşu yakıt tasarrufu bence mıchelın brıdgestone bu lastik kadar iyi değil hpy modeli şahane gerçekten bide champıro eco modelleride binek araçlar için harika
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnksr

    GT radıal bende kullanıyorum ve muhteşem muhteşem ötesi birşey böyle performans alabileceğin başka bi lastik yok al kullan kendine gör yol tutşu yakıt tasarrufu bence mıchelın brıdgestone bu lastik kadar iyi değil hpy modeli şahane gerçekten bide champıro eco modelleride binek araçlar için harika

    Gt radial kağuçuğun merkezi endonezya'dan geliyor...
    Gt radial HPY modeli efsanedir....kullanan başka lastik almaz birdaha zaten...
    Michelin türkiye ye uygun bir lastik değil bence...ya balon yapar,ya da yırtılır....akıbet belli yani...
    Sıfır aracımin üzerinde michelin energy saver geldi..araci teslim aldigim gün lastikciyle takasa girdim ve bir üst ebat dunlop la değiştirdim...
    Böylece buyuk ihtimal çöp olacak lastikleri degerlendirmiş oldum...




  • herkese selamlar, gt radial champiro hpy 205 50 17 ebati ile 3 sene gecirdim.lastikte bir problem yok.daha onceki yazilarimda belirttigim gibi lastigin islak zemin performansi cok guzel.4 ay kadar goodyear efficient grip performance kullandim kiyaslamak icin kuru zemin performansi goodyear ile ayni sert frenajda abs devreye giriyor.lastikte 5 mm kadar diş kaldi. gt radial hakkinda fikir edinmek isteyenler icin yaziyorum.herkese hayirli akşamlar
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.