Şimdi Ara

Hyundai Accent 1.3 LX 1998 model

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
46
Cevap
0
Favori
66.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Hyundai accent 1.3 LX almayı düşünüyorum.Aracın çekişi hakkında bilgi verebilirmisiniz.Daha öznce hiç hyundai araç almadım.Birde 98 1.3 lx modeli karbüratörlümü yoksa enjeksiyonlumu bunu merak ettim yardımcı olursanız sevinirim.



  • quote:

    Orjinalden alıntı: ototube

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/192/HYUNDAI - 1,5 enjeksiyonlu test sonucu

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/191/HYUNDAI - 1,3 karbürotörlü test sonucu


    Bu mesajı uzun uzun yazmamak için ekledim bıraktım ama hata yaptığımı şimdi anladım sağolsun @uazro arkadaşın mesajını görünce.Bu değerler test aşamsında yakan yakıtı göstermektedir. 8 yıl 1.5 enjeksiyonlusunu kullanmış biriyim.Sıralı sistem lpg ile tıka basa dolu halde 100 kmde 6.9 litre lpg tüketimi yakalamış biri olarak basmadığın zaman bu araç koklar ama bu sakin kullanıma kanarak bastığında çok yakmayacağı psikolojisine kapılıp bastığında ise canını okur hiç affetmez.8 yıl kullandığım için bir çok denemelerim oldu.270 derece spin attığımı bilirim keskin bir viraja hızlı girip çakıla kaptırdığımda ve her yer lastik dumanı olmuştur ve o tok lastik seslerini hala unutamam.Klima açıkken 4. viteste 4000 dviri geçtiğinde sanki turbo devreye girmiş gibi bir atılım sezinlemiştim bir gün.Sonra acaba yanıldım mı diye tekrar denedim ve aynı atılımı tekrar tecrübe ettim neden yapıyor anlamış değilim.İlk çıkan meganeler ile aynı beygir kuvvetine sahiptir.1.6 megane 1 ler 90 beygirdir ve 1.5 yumurta kasa acccentler de 90 beygirdir.Ama hep 2000 yılında yenilenen 16 valf 1.5lerini kullanmak istemişimdir 102 beygirdirler ve kasaları hafif olduğu için yetişmek çok zor derlerdi ve bir gün tecrübe ettik. yolda önümüze gelen birini sıkıştırmıştık ve o da ne adam kızıp bastı hızlan hızlan 140-160 ama adam arayı aça aça kayboldu gitti.Tabi bu söylediklerim 5-6 yıllık meseleler evli değildim hıza mareklıydım şimdi tasvip etmiyorum denemyin sakın.Velhasıl bu araçla çok anılarım oldu birkere yolda kalmadım çok şükür.LPG ile uyumu süper hele atiker ile.Amma övmüşün sanki mercedes diyenler olabilir ama nabayım arabalardan yana hep şansızdım sürekli yolda bırakan arıza yapan araçlardan sonra böyle yıllarca sorunsuz bir araca binince insan yerden yere vurmaz över değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 26 Haziran 2009; 1:43:36 >
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-acil-otomatik-vites-klimali-oorjinal-cok-temiz-55073612/detay/?

    arkadaşlar bu model almayı düşünoyrum amaa az yakarmı yedek parca ucuz mudur 2-3 yıl sorun cıkarmadan binebilirmim 8500 param war 1.5gls klima lı bulmaya calısıyorum.. görüşlerinizi bekliyorumm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selyon

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-acil-otomatik-vites-klimali-oorjinal-cok-temiz-55073612/detay/?

    arkadaşlar bu model almayı düşünoyrum amaa az yakarmı yedek parca ucuz mudur 2-3 yıl sorun cıkarmadan binebilirmim 8500 param war 1.5gls klima lı bulmaya calısıyorum.. görüşlerinizi bekliyorumm


    hocam araçda tüp yok otomatiği benzinde fazla yakar.gerçi tüptede çok yakıyor ama :D bence 10bin civarı tüplü alabilirsim 9500e onu alsan 1000tl civarı tüp+ruhsata işletme falan 11000e yakın para tutar.Ha çok binmiyorsanız tüpe gerek yok 8500e bitirebiliyorsanız hiç durmayın alın.Parça fiyatları uygundur arka stop 35 40 tl arası.ön tanpon 70 75 tl.Yakıt konusunda da 80 90 km/h geçmezseniz çok üzmez sizi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.