< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer demir -- 15 Nisan 2023; 11:54:33 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer demir -- 15 Nisan 2023; 11:54:33 > |
2009 model Freelander 2'im 277.000km ye geldi. Almayı düşünenler için kendi deneyim ve tecrübelerimi aktarayım. Aracı şehirde ve şantiyeler de kullandım. Başka bir araç olsa bugünleri görmezdi. Yürüyen aksamda hiç bir sıkıntı yok hala taş gibi. Düzgün bakımları yapılırsa şanzıman yağ vs araç size bir masraf yapmayacaktır. 80.000 de iken ciddi bir boğulma ve devir kaybı yaşamıştım, Borusan bana motor'un değişmesi gerektiğini söyledi 3 yaşındaki arabaya! Soluğu sanayi de aldım ve 1.000 tl'ye çözdüler işimi Ankara gibi yerde hiç yolda kalmadım çok şükür. Eksilere gelince, içeri biraz fazla ses alıyor, bende kronik olarak sonradan turbo hortumu patlatma olayı geldi başıma o da her seferinde 1.000 TL yazıyor :( Yakıt 9/10 L ortalamada hep. Arabayı değiştirim desem alacak araba bulamıyorum malum piyasa yüzünden. 2015 dşscovery sport 300.000 vermeye değmez gibi geliyor. Yeni kasa çıkmış o da zaten 500k. Hayırlısı bakalım :)
|
Bende Freelander 2, 2.2 TD4 kullanıcısıyım, yüzbin km ye yaklaştım, henüz hiç bir problem ile karşılaşmadım. Gerçekten bundan sonra başka bir aracı beğenebilmek yada alışmak çok zor.
|
Arkadaşlar ; kaporta ve boya konuları dışında yaptıracağınız ekspertizin beş kuruşluk değeri yok. Şu an kullandığım Freelander 2 dahil, dört aracıma ekspertiz öyle şeyler dediki. Farklı ve alanında en iyi denilen yerlerde incelettim üstelik. Ancak ekspertizin bana hata-arıza olarak yansıttığı yerden hiç bir sorun yaşamadığım gibi, markaya özel çok iyi servisler de sonrasında hiç bir sorun olmadığını teyit ettiler. Üzerine aracı yüzbin km kadar bizzat kullandım, en ufak bir pürüzle karşılaşmadım. Oysa ben ekspertizin tavsiyesi ile hareket etseydim bu aracı alamayacaktım.
Ekspertizin aracı yarım saatte çözmesi bir kere işin doğasına aykırı, düşünsenize Türkiye'nin en iyi ekspertiz yapan işletmesine gidiyorsunuz. Bu işletmenin mercedes, bmw, land rover, ford, renault, jeep, fiat, lada, honda, mitsubishi vs.. bütün markalarda ihtisas olması gerekiyor ! Maalesef öyle bir dünya yok. (keşke olsaydı) Benim önerim; kaporta-boya ve dyno için expertize sokmak mantıklı. Ama alacağınız aracı bulunduğunuz ilde land rover konusunda ihtisas bir yere gösterin almadan önce. Öyle bir yer yoksa yakın çevrenizde vardır. Çok daha sağlıklı sonuç alırsınız. |
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer demir -- 10 Aralık 2009; 10:55:25 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muzaffer demir -- 3 Şubat 2011; 15:20:21 > |
|
|
|
|