Şimdi Ara

Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
21.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ve beklediğimiz motor artık Türkiyede ama fiyatı sanırım beklentilerimizin üstünde kalmış görünüyor ilgili linkleri koydum ayrıntılara bakabilirsiniz.

    http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/naked/vtr250.htm

    http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm

    Fiyat:12890 TL






     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk


     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk


     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xsalix -- 29 Temmuz 2009; 21:17:34 >







  • Bu kadarda çakma yapılmazki..

     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk
  • Honda TR nin bu modeli getirmesi tamamen saçmalık.


    CBR125R ın yeni kasası gelmez,ducati çakması melez,TR de toplasan 20-25 tane ya satacak ya satmayacak bir model gelir.




    10.000YTL den de aşağı olmaz allah bilir fiyatı da bir tane bile satamazlar inşallah.Akılları başına gelir salak salak işlerden vazgeçerler.



    10000 den aşağı olmazsa,zaten bunun yerine 2. el fz6 fazer alınır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    Bu kadarda çakma yapılmazki..

     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk



    Başlığı açar açmaz aynı düşünceye kapıldım ben de. Kötü değil motor da çok yüksek fiyat isteyecekleri aşikar bu durumda reason un dediği noktaya katılmamak mümkün değil. 10bin e temiz fazerler varken.
  • Fiyatı 10000 tl aşağı olacağına hiç zannetmiyorum açıkçası ama 10000 den yukarı olursada 250cc için o kadar para vermeye değer mi acaba temiz 2.el 600cc almak varken.
    Gönül isterke 7000-8000 tl olsa ama bakalım çok yakında görücez.
    Bu arada 2004 model vtr 250 nin Teknik özellikleri buldum;

    http://www.motorbikes.be/en/Honda_VTR_250_2004.aspx



     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk




  • Yurtdışı fiyatlarını araştırdım.Ülkeye göre(avusturalya-amerika) 7000-9000 dolar arası değişmiş.Arkadaşlar TR de o sözünü ettiğimiz 10000 lirayı bile aşacak bu motor.Vergiler malum.

    10.000YTL ye 10000km de 2005-6 model FZ6 fazer lar satılırken,8000-9000 liraya benzer durumda pırıl pırıl 2. el ER6F ler bulunurken 2007 model,bu motoru kaç paraya getirecekler de kime sokacaklar(sokacaklar mı dedim,pardon satacaklar diyecektim elim kaçmış) çok merak ediyorum.




    Honda nın durup durup bu modeli getirmesi benim de aklıma bir atasözümüzü getirdi.



    ''Aylak bakkal,kalkar ç.künü tartar''


    Veya bir deyim olarak ''abesle iştigal etmek''

    ''boşa kürek çekmek''

    Kerem'den acımasız gerçekler.İtirazı olan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 19 Haziran 2009; 14:19:15 >




  • Modeli mi tartışıyoruz yoksa Türkiye'de piyasaya girmesinimi yada girmeden fiyat biçilmesinimi?

    Bence on numara bir makine olmuş ducati ile arasındaki benzerliği gözetmemek mümkün değil fakat gerçekten bu klasmanda ses getirecek bir model olacak özellikle gücüyle performansı ile göz doldurmakta youtubedeki mükemmel performansı beni bayağı etkiledi açıkçası ;

    0-100 kmh 10 saniyede ulaşabiliyor...

    -http://www.youtube.com/watch?v=DUvI16Qw5nE&feature=PlayList&p=EDB40A804BCFF547&index=6

    Kısa bir tanıtım videosu....

    -http://www.youtube.com/watch?v=3NFXZJMIaek&NR=1
  • 32 HP zaten. O noktada 250cc de keyif verecek bir makina olduğu aşikar. TR deki fiyat oluşumu söz konusu olunca modeller de havada uçuşuyor doğal olarak. Bunun dışında motor güzel bence çünkü monster sevdiğim makinalardan. :D
  • Lafımız yanlış anlaşıldı sanırım.


    Ben o tarz motorları sevmiyorum açıkçası,ama seven de olabilir ona laf yok.



    Ancak laf şuna ki bu motor,Honda fiyatlandırma politikası ile tahminen TR ye 10000 den aşağı girmeyecektir,belki 12000 gibi girebilir hatta,yurtdışı fiyatlar da göz önüne alınınca(7000-9000 dolar yurtdışı fiyat etiketli bir motor).


    Bu durumda da bu motor yerine 2. elde alınabilecek olan o fiyata yaklaşık 4-5 tane 600cc ve üzeri mükemmel performanslı gerek sport touring ler gerek supersport lar olacak.Hatta enduro lar.


    Keza CBF600 ler hatta CBR 600F ler dahi o paraya alınabilecek motorlar.


    Bu durumda şunu sormamak elde değil.


    Honda bu motoru TR ye sokarak hangi müşteri kitlesini hedefliyor?Motora yeni başlayacak kitle olmadığı aşikar.Uzun zamandır motor kullanan tecrübeli motorcuları olmadığı da aşikar.125cc den büyütecek kitlenin seçeceği motorlar genellikle 600cc ve üzeridir,onlar da değil.



    TR için bu motoru sokmak aynı YBR 250 gibi ölü bir yatırım.Çok daha iyi modeller varken,bu motorun TR ye sokulmasını abes,saçma ve gereksiz buluyorum.


    Artı 0-100 ü 10 sn de alması nasıl bir artı ki?Benim 1.25 arabam da o kadar sürede alıyor 0-100 ü.Hatta abartısız söylüyorum,CBR125R 0-100 ü 9 sn de alabiliyor.10 sn bence 250cc chopper olmayan bir motor için kötü bile değil berbat bir değer.


    O paraya alınabilecek FZ6 Fazer 0-100 ü 3,6-4 sn arası alabilen bir motor.Er6F keza 4 sn.Z750 ler benzer.ER6N ler benzer.



    Yakıt denirse Honda nın CBF 250 leri nasıl beceriyor bilmiyorum 100km de 4.5-5 lt yakıt yakabiliyor.Bunun da çok parlak bir tüketimi olacağını sanmıyorum TR yollarında,belki ER6F den fazla bir yakıt yakacak bu makine,78 beygir ER6F in 10-12ykr/km gibi bir yakıt tüketimi olduğu da göze alınırsa(55-58 mpg arası değişiyor,isteyen aratabilir google da inanması zor biliyorum.),2 silindir avantajından dolayı.Yakıt tüketiminde 4 japon arasında bence en kötüsü Honda.



    Bu motorun tercih sebebi olabilecek hiçbir avantajını göremiyorum.Açıkçası safkan bir ducati çakması olarak değerleniriyor,ve bu durumu da Honda'ya şahsen yakıştıramıyorum.Bu motorun,getirilebilecek onca model varken TR ye gelmesine aynı DN01 gibi anlam veremiyorum.minareyi çalan kılıfını hazırlar diyebiliyorum ancak,belki stoksuz satış yapacaklardır,bilemiyorum.


    Şahsi fikrim çok çirkin bir motor.Yine şahsi fikrim honda bu motoru TR ye sokarak abesle iştigal ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 19 Haziran 2009; 22:22:05 >




  • Reason ben neden fiyat yüksek de olsa da (Bunun nedeni de vergiler zaten bunda hemfikiriz) getirildiğini söyleyeyim; marka prestiji. Dünya üzerindeki tüm sektörlerdeki tüm markalar hitap ettikleri bu sektörlerdeki farklı fiyat, lüks ve konfor segmentlerinde tüketicilere bir şeyler sunmak zorundadır. Bu bir nevi status quo dur. O motorun 1 tane bile müşterisi varsa ve alırsa o segmentte marka tüketiciyi karşılıksız bırakmamış olur. BMW SW modellerinin satış rakamlarına denk gelmiş ve inanamıştım mesela. Yine Porsche sedan modeli tanıttı biliyorsuz ki safkan ekzotik araba markalarından biri. Liste böyle uzar gider. (Umarım iş öğretmek gibi algılamazsın. Az çok ilgilendiğim için üniversite zamanlarında oradan kalma bilgiler. Paylaşmak istedim)

    Bunun dışında CBF 250 fiyat bağımsız düşünürsek VTR250 oldukça farklı. Bir tür 250cc commuter gibi bir şey. Humpty dumpty e benziyor aynı :) Yanlış hatırlamıyorsam cbf 20 hp bu ise 32. Ben de sevmedim monster muhabbeti yüzünden, ve fiyat skalasında haketmediği bir yerde olacağından aynı fikirleri paylaşıyorum. Ama 125likten 600 lere geçilmesinin nedeni de bu ara segment için fiyatların görece yüksek olması.

    DN01 tamamen ayrı bir makina ve şu an için sınıfsız diye nitelendirilebilecek makinalardan yalnız. Fikrimce Honda bunu bir çeşit geçiş motoru olacak kullanacak. Şanzıman motor teknolojisi vs açısından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 19 Haziran 2009; 23:54:08 >




  • :S edit yapacağıma alıntı yapmışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 19 Haziran 2009; 23:53:46 >
  • Dün Çorlu Onur Honda'daydım.

    VTR250 yi sorduğumda 2009 başlarında bu söylentinin olduğunu ve temmuz gibi gelmesinin muhtemel olduğunu söylediler. Fiyatı içinde en iyi tahminler 12bin civarı. Yinede hondanın çok satacağını düşünüyorum.

    Ayrıca Onur Honda'dan Gökhan ile yaptığımız sohbette , "Türkiyede 250 sınıf pazarı tehlikeli bir pazar. Çoğu kullanıcı 125 sınıfından direk 600'e geçiyor. Böyle oluncada firmalar temkinli yaklaşıyor. Birde 250'lik makinalara enjeksiyon sistemi eklendiğinde fiyat 11-12'nin üzerinde oluyor. Gümrükteki sıkıntılarda cabası..." şeklinde bir açıklama yaptı.

    Kişisel görüşüm. VTR250 10 binin altında satılırsa büyük talep görür. Ancak bunun olmayacağını biliyoruz. Bekleyip göreceğiz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mcb77

    Dün Çorlu Onur Honda'daydım.

    VTR250 yi sorduğumda 2009 başlarında bu söylentinin olduğunu ve temmuz gibi gelmesinin muhtemel olduğunu söylediler. Fiyatı içinde en iyi tahminler 12bin civarı. Yinede hondanın çok satacağını düşünüyorum.

    Ayrıca Onur Honda'dan Gökhan ile yaptığımız sohbette , "Türkiyede 250 sınıf pazarı tehlikeli bir pazar. Çoğu kullanıcı 125 sınıfından direk 600'e geçiyor. Böyle oluncada firmalar temkinli yaklaşıyor. Birde 250'lik makinalara enjeksiyon sistemi eklendiğinde fiyat 11-12'nin üzerinde oluyor. Gümrükteki sıkıntılarda cabası..." şeklinde bir açıklama yaptı.

    Kişisel görüşüm. VTR250 10 binin altında satılırsa büyük talep görür. Ancak bunun olmayacağını biliyoruz. Bekleyip göreceğiz.



    Bence 7000 falan olursa ancak talep görür.9000 de verilmez bu alete.9000 e alınacak onca motor varken.


    7000 olması da imkansız.




  • 9000 civarı olursa Ne Hyosung GT250R kalır, ne Kawasaki Ninja 250 kalır...

    Şekil birebir Ducati çakması.. Ee, bizde gösteriş meraklısı milletiz!! Adımı koyuyorum, o makinayı alıp üzerine ducati yazan adamlar dünya üzerinde ilkkez bu ülkeden çıkacaktır!



    Ama çıkıpta 12000 küsür lira isterlerse; Allah yardımcıları olsun..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    9000 civarı olursa Ne Hyosung GT250R kalır, ne Kawasaki Ninja 250 kalır...

    Şekil birebir Ducati çakması.. Ee, bizde gösteriş meraklısı milletiz!! Adımı koyuyorum, o makinayı alıp üzerine ducati yazan adamlar dünya üzerinde ilkkez bu ülkeden çıkacaktır!



    Ama çıkıpta 12000 küsür lira isterlerse; Allah yardımcıları olsun..



    9000 de verilmez bu makineye.Ducati yazmayı belki düşünen olur,alan olursa



    Alınası alet değil çünkü.Gösteriş desen yok(motorla kız tavlayacağım yalanına inanan tayfanın tercihi olmayacak bir motor,daha çok supersport tercih ediyorlar,5 liraya GT250R alırlar),performans desen,vasat sayılır,yakıt tüketiminde Honda pek iyi değil,TR yollarında iyi bir tüketim yakalayacağını sanmıyorum,bu motorun hastası olsa gider orjinalini Ducati'sini alır 2. elden,o fiyata satılabilirliğini görmüyorum,ki 9000 liram olsa illa 250cc alacaksın deseler ya GT250R,ya Ninja 250 alırım,bu alete bulaşmam.



    9000 e de satışı düşük olur bu aletin.YBR250 var da ne oluyor.Yok mu satıyor?Ben 7000 üstü için bu makinenin TR de kısa ömürlü olacağını gönlüm rahat söyleyebilirim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    9000 civarı olursa Ne Hyosung GT250R kalır, ne Kawasaki Ninja 250 kalır...

    Şekil birebir Ducati çakması.. Ee, bizde gösteriş meraklısı milletiz!! Adımı koyuyorum, o makinayı alıp üzerine ducati yazan adamlar dünya üzerinde ilkkez bu ülkeden çıkacaktır!



    Ama çıkıpta 12000 küsür lira isterlerse; Allah yardımcıları olsun..



    9000 de verilmez bu makineye.Ducati yazmayı belki düşünen olur,alan olursa



    Alınası alet değil çünkü.Gösteriş desen yok(motorla kız tavlayacağım yalanına inanan tayfanın tercihi olmayacak bir motor,daha çok supersport tercih ediyorlar,5 liraya GT250R alırlar),performans desen,vasat sayılır,yakıt tüketiminde Honda pek iyi değil,TR yollarında iyi bir tüketim yakalayacağını sanmıyorum,bu motorun hastası olsa gider orjinalini Ducati'sini alır 2. elden,o fiyata satılabilirliğini görmüyorum,ki 9000 liram olsa illa 250cc alacaksın deseler ya GT250R,ya Ninja 250 alırım,bu alete bulaşmam.



    9000 e de satışı düşük olur bu aletin.YBR250 var da ne oluyor.Yok mu satıyor?Ben 7000 üstü için bu makinenin TR de kısa ömürlü olacağını gönlüm rahat söyleyebilirim.

    Yakıt tüketiminde honda iyi değilmi? Bunu her yerde söylememenizi tavsiye ederim gülünç duruma düşersiniz honda gerek otomobil gerekse motosikletlerinde bu işi hakkıyla yapan ender firmalardandır.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: _DIESEL_


    quote:

    Orjinalden alıntı: reason666


    quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    9000 civarı olursa Ne Hyosung GT250R kalır, ne Kawasaki Ninja 250 kalır...

    Şekil birebir Ducati çakması.. Ee, bizde gösteriş meraklısı milletiz!! Adımı koyuyorum, o makinayı alıp üzerine ducati yazan adamlar dünya üzerinde ilkkez bu ülkeden çıkacaktır!



    Ama çıkıpta 12000 küsür lira isterlerse; Allah yardımcıları olsun..



    9000 de verilmez bu makineye.Ducati yazmayı belki düşünen olur,alan olursa



    Alınası alet değil çünkü.Gösteriş desen yok(motorla kız tavlayacağım yalanına inanan tayfanın tercihi olmayacak bir motor,daha çok supersport tercih ediyorlar,5 liraya GT250R alırlar),performans desen,vasat sayılır,yakıt tüketiminde Honda pek iyi değil,TR yollarında iyi bir tüketim yakalayacağını sanmıyorum,bu motorun hastası olsa gider orjinalini Ducati'sini alır 2. elden,o fiyata satılabilirliğini görmüyorum,ki 9000 liram olsa illa 250cc alacaksın deseler ya GT250R,ya Ninja 250 alırım,bu alete bulaşmam.



    9000 e de satışı düşük olur bu aletin.YBR250 var da ne oluyor.Yok mu satıyor?Ben 7000 üstü için bu makinenin TR de kısa ömürlü olacağını gönlüm rahat söyleyebilirim.

    Yakıt tüketiminde honda iyi değilmi? Bunu her yerde söylememenizi tavsiye ederim gülünç duruma düşersiniz honda gerek otomobil gerekse motosikletlerinde bu işi hakkıyla yapan ender firmalardandır.



    Arabada en ufak itirazım yok.Ancak motorsiklette,Honda'nın ekonomik yakıt tüketen kendi segmentinde CBF150 si hariç nesi var?Belki bir de twister.Segment rakiplerine göre hep yüksek değerleri var,CBR serisi olsun(125 dahil),Transalp ler,Varadero ları olsun.Hele özellikle CBR 600F ile az gaz vermek istenince 10 litre/100km yakıt tüketimine çıkabilmesi.VFR800 lerin,segment rakipleri FZ6 Fazer ve ER6F karşısında yakıt ekonomisindeki hüsranı.CBF250 nin akıl almaz 5lt/100km tüketimi...Örnekler çoğaltılır.




    Motor üreti teknolojilerinde çok iyiler,evet,ancak yakıt ekonomisi denildiği zaman,dört japon'un içerisinde belki de en kötüsü Honda.Kalite konusunda birbirlerine üstünlük sağlayamazlar muhtemelen,ancak servis konusunda en iyisi kendileri.Ancak yakıt tüketimi,malesef.




  • honda ların bu kadar yakıt canavarı olduklarını bilmiyordum açıkçası peki bu değerler kullanıcıların deneyimlerine dayanarak mı yoksa fabrika değerlerini baz alaraktan mı ulaşılmış.
  • Honda yakıt konusunda japonlar arasında en verimsiz olanıdır, bu bilinen bir durum.
    Ortalama yakıt tüketimlerinde marka sıralaması Suzuki - Kawasaki - Yamaha - Honda şeklindedir.
    Bunun bir incelemesi vardı, bulursam onuda yayınlıcam.

    Markacılık gibi olmasın ama Japonlar arasında her konuda favorim Suzuki!
    Tasarımsa tasarım, sağlamlıksa sağlamlık, yakıtsa yakıt.. Hepsi var adamlarda!
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NovariX

    Honda yakıt konusunda japonlar arasında en verimsiz olanıdır, bu bilinen bir durum.
    Ortalama yakıt tüketimlerinde marka sıralaması Suzuki - Kawasaki - Yamaha - Honda şeklindedir.
    Bunun bir incelemesi vardı, bulursam onuda yayınlıcam.

    Markacılık gibi olmasın ama Japonlar arasında her konuda favorim Suzuki!
    Tasarımsa tasarım, sağlamlıksa sağlamlık, yakıtsa yakıt.. Hepsi var adamlarda!





    Bir kere Hayabusa gibi bir canavar,üretilen en hızlı seri üretim motor,Honda'nın CBR600RR ından,600F inden daha az yakıt yakmayı 2 katından fazla motor hacmi ile başarıyorsa,daha da tartışacak şey yok demektir.


    Sıralama kesinlikle doğru,NovariX tam benim kafa adam


    Bu arada dostum,dediklerini yaptım,son durumu haber et demiştin PM atardın fakat mutlaka bu konuya girip okuyacağını bildiğimden buraya yazıyorum,rölantiyi 200 devir yükselttim tek marş non-stop start


    Sağolasın tekrar.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.