Şimdi Ara

Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
21.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ve beklediğimiz motor artık Türkiyede ama fiyatı sanırım beklentilerimizin üstünde kalmış görünüyor ilgili linkleri koydum ayrıntılara bakabilirsiniz.

    http://www.honda.com.tr/motosiklet/content/modeller/naked/vtr250.htm

    http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm

    Fiyat:12890 TL






     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk


     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk


     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xsalix -- 29 Temmuz 2009; 21:17:34 >







  • Fiyatı 10000 tl aşağı olacağına hiç zannetmiyorum açıkçası ama 10000 den yukarı olursada 250cc için o kadar para vermeye değer mi acaba temiz 2.el 600cc almak varken.
    Gönül isterke 7000-8000 tl olsa ama bakalım çok yakında görücez.
    Bu arada 2004 model vtr 250 nin Teknik özellikleri buldum;

    http://www.motorbikes.be/en/Honda_VTR_250_2004.aspx



     Honda VTR 250 Türkiyede Fiyatı Uçuk




  • quote:

    Orjinalden alıntı: HighVoltage

    İşte o neden görememe kısmı fazlası ile subjektif. (Fiyat kısmına katılıyorum. Onu göz ardı ederek yazdım yukardakileri zaten) Muhabbetlerde denk geldiklerimi aktarıyorum. Eğer fiyat makul seviyede olabilseydi bu ihtiyacı karşılayabilirdi. Sonuçta herkes SS ya da cruiser hastası değil. Naked hastaları da bolca var. Performans açısından bakarsak yukarıda _Diesel_ de bahsetmiş 0-100 ü de benim denk geldiğim yerlerde 6.5sn civarlarında (Eğer Youtube dakine göre söylüyorsan oldukça kötü bir start ve devirlenme yapıyor adam. Gerçi o zaman bile bu kadar farketmemesi lazım). Forumların birinde 100kg luk eleman 7sn de bir diğeri de maks. 8sn de 100 ü aldığından bahsetmiş. 10sn muhabbetini yapanlar hep Youtube dan bahsetmiş ki bunun üzerine bir diğer üye benim düşündüğümü söylemiş o video için. Ha gerçekten 10sn ye dayanıyorsa en azından performans kısmı için dediklerimi geri alıyorum.


    Hayır,çünkü CBR125R,gerek kendi kullanımımdan gerek araştırmalarımdan biliyorum,8,5-9,5 sn arası alıyor 0-100 ü.Ben youtube daki videoyu da izledim,ilk kalkış anlarını geçiyorum,sildim aklımdan,ancak 60-100 arası hızlanması hiç seri değil.



    Naked hastası olacak biri zaten bir naked kullanmıştır veya motor tecrübesi vardır.Sıfırdan alınacak başlangıç motoru naked var mı,başlangıç motoru tanımına uyacak?Ben görmüyorum.

    O paraya naked ların kralı,şahı ER6N ve FZ6(fazer olmayan,düzkafa) var.Ne ağırlık ne manevra kabiliyeti ne de yakıt tüketimleri bu Honda'dan kötü değil.Özellikle ER6N in yakıt değerleri iç açıcı.Bu motoru o fiyatı ile alacak kişilerden bahsediyoruz elbette.Yoksa 6 milyara sıfır satsalar,alıcısı tabiki olur,ancak imkansız.Ha 6 milyar naktim olsa yine almam o ayrı.6,5 sn eğer doğru ise,modifiyesiz ise çok güzel zira son derece seri bir motor olan GT250R da 6 sn gibi alıyor o hızı.O racing,bu naked dersek,muhteşem sayılır.Ancak o 10sn videosunu gördüm,motor steksiz hızlanıyor,yani nasıl gaz vermiş bilmiyorum ancak ben kullanıcının çok da büyük bir hatasını göremedim videoda şahsen,tabi bu konuda uzman falan da değilim.Sonuçta altımdaki motor YBR ne desem tecrübem belli yere kadar izin verir.


    Ama 10 milyar nakti olan naked hastasının ben,ER6N,FZ6 var iken bu motoru tercih edeceğini düşünemiyorum bile.Bana sorarsanız ben dediğimde ısrarcıyım 6 milyar naktim olsa gidip almam,artı milyon dolarlarım olsa gidip bu motora beş kuruş da vermem.Onca güzel yakışıklı naked lar var iken,bu yuvarlak farlı naked da ne oluyor?! Hastası ayrıdır onun da elbette,ama o paraya bahsi geçen naked hastalarının ilgisini çekebileceğini açıkçası hiç sanmıyorum Honda'nın.Zira bir ER6N i ele alalım,4.5sn gibi 0-100(4sn de de yapanlar var),3,5 litre 100km de bir yakıt tüketimi ki bu noktada Kawasaki mühendisleri resmen yeteneklerini konuşturmuşlar.Parçası da yine bulunuyor,bulnmayan bir motor da değil,epeydir piyasada,birçok parçası ER6F ile aynı,artı bir incelemede 40000mil de sadece conta patlattığını duydum ER6F in,N de aynısı zaten,başka hiçbir arıza çıkarmamış.Conta da bilirsiniz tamamen şans işidir,oldu mu olur,harley de de olur,Yamahadada Honda da da,Ducati de de.40000mil de az değil 65000 km yapar.


    Yoksa Honda şu motoru kalktı 4 milyara satsa elbette alıcısı kum gibi olur.Ancak gerek CBR125R ın satışlarına zarar vermemek adınaigerek YBR250 ye karşıtlık yaratmak adına,gerekse 250cc in firmaya getirdiği riskleri karşılamak adına,o motorun 10000in altında olması hayal gibi duruyor,kaçtır da söylüyorum 12000 benden size tahmin.O paraya cazip değil zaten.Honda bizi şaşırtırsa bilemem,8000 lira falan desem ama yurtdışında 7000 dolar.Yani,bilmiyorum.



    Ekleme:Kötü haber vermeyi sevmiyorum fakat bir inceleme sitesinde ne denli güvenilir bilemem,amerika fiyat etiketinin 5900 dolar gibi beklendiği söylenmiş.

    http://www.motorcycledaily.com/15april09_honda_vtr250.htm


    Amerika-TR kıyası açısından bir örnek verelim TR de 32000YTL den satıan DN01,amerikada 16000 dolar her şey dahil.Yani %30 gibi üzerine koymak gerekecek.Hesabı ben yapayım siz yorulmayın değerli forumdaşlarım.


    5900x130/100=7670 dolar.


    7670x1,55=11888 YTL.


    Keza amerika'da 1000RR ın fiyatı 13000 dolar.2009 yeni kasa.TR de 33320YTL.600RR 11000 dolar,TR de,27300YTL.Bunlarda hele %50 fiyatta oynuyor ki,benim belki 12000 lik tahminim bile iyimser kalabilir arkadaşlar.


    Not: Fiyatlar Honda USA ve Honda TR den alıntıdır.Hesaplamalarda hiçbir resmi yöntem kullanılmamış,tamamen bakkal hesabı yapılmıştır.Kusur etmiş olabiliriz,tartışmaya açıktır.Sadece bilgilendirme amaçlı yazdım,zira fiyatlar modelden modele çok değişir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reason666 -- 29 Haziran 2009; 4:04:59 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.