- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yavru süs köpeği satılık (lütfen yardım edin!!)
Bu konudaki kullanıcılar:
 
29
Cevap
17150
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
812 Mesaj
9 Haziran 2009; 3:18:39 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Arkadaşlar elimde 3 tane süs köpeği var beyaz. Üçüde erkek. Bunları satabilirmiyim. Satabilirsem kaçtan gider??? Lütfen yardımm..
http://img244.imageshack.us/i/grnt012l.jpg/ resmi bu. Foruma koyamadım :S



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenTugay -- 9 Haziran 2009; 3:20:56 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2009; 3:19:47 

resimler gözükmüyor


 
812 Mesaj
9 Haziran 2009; 3:21:53 

Ya foruma resim koymayı tam bilmiyorum. Anca linki koydum



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BenTugay -- 9 Haziran 2009; 3:22:45 >

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2009; 3:24:10 



4003 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Lila Pause
9 Haziran 2009; 3:25:38 

Çok şeker bunlar yav
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2009; 3:28:28 

çok şekerler satma

satma


 
812 Mesaj
9 Haziran 2009; 3:33:15 

Ya bana kalsa satmıcam ama babannem istemiyo analarıyla 4 tane oluyo. Köpeklerin boylarıda çok az bi miktar büyüyor ve kalıyo. En büyük halinde bile çok şeker (bir kedi kara en büyük hali). Ama işte babannem 1 tane kalsın dio diğerlerini vericekler. Bende bi size sorayım dedim satabilirmiyim acaba bedava gitçene en azından biraz paraya satayım.


 
812 Mesaj
9 Haziran 2009; 3:41:18 

yomu yardım edecek yaw satılıtmıı???

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2009; 3:44:07 

şans işi dostum. bi bakarsın hayvan sever biri çıkar seni trilyoner yapar...


428 Mesaj
9 Haziran 2009; 3:47:08 

satma bana bağışla hacı gözum gıbı bakarım
_____________________________

AkVaRiSt


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2009; 3:47:31 

veriyorum 1 Trilyon değer falan çkabilir :D:D:D::D


272 Mesaj
9 Haziran 2009; 3:52:14 

süs köpeği dediğimiz terrier cins köpekt,r. ama bunların cinsi farkli. yine de cok şekerler:)
30 tl verrim şahsen
_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!


 
812 Mesaj
9 Haziran 2009; 4:06:32 

ya bunların anası belli ama babası hiç belli değil. Köpekler köyde oldugu için babası belli değil


3274 Mesaj
9 Haziran 2009; 4:59:55 

Keşke bakabilecek durumum olsa.
_____________________________

Nikon D90 - 18-105mm VR - MacBook Pro Retina 15"
Ibanez SA120EX


734 Mesaj
9 Haziran 2009; 5:30:51 

babasi belli deilse sorun olabilir
_____________________________

"Ne güzeldir anarak Tunga Er efsanesini Yürümek… Ruh olup, ordu olup Tanrıdağ'ın çevresini Bürümek...''


3250 Mesaj
9 Haziran 2009; 7:15:32 

10 lira çıkar benden
_____________________________


bang! bang!


704 Mesaj
9 Haziran 2009; 7:26:21 

çok tatlılar lan
_____________________________



1813 Mesaj
9 Haziran 2009; 7:39:02 

Bence paradan cok iyi bakabilecek birilerini bulman daha güzel olur 2 metrelik yere köpeği bağlayp ekmek suyla besleyen insanlar köpek bakıyoruz diye geçiniyorlar.Onlar birer canlı mal değil Yanlış anlama sözüm sana değil.
_____________________________

AMD FX X6 6100 SOKET AM3 3.3GHZ 14MB CACHE 32NM GSKILL 16GB (2X8GB) RIPJAWSX DDR3 1600MHZ CL9 1.5V DUAL KIT RAM Asus R9 270X DirectCU II TOP 2GB GDDR5 Graphic card Asus M5A97 R2.0 Mainboard Kingston 120GB SSDNow V300 2,5” Sata 3 SSD - 1 TB Seagate Barracuda 7200 Samsung 226 CW 22"

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2009; 7:45:22 

Dedemde kaplan almama izin vermemişti


 
812 Mesaj
9 Haziran 2009; 16:42:57 


quote:

Orjinalden alıntı: m1ndfre4k

Bence paradan cok iyi bakabilecek birilerini bulman daha güzel olur 2 metrelik yere köpeği bağlayp ekmek suyla besleyen insanlar köpek bakıyoruz diye geçiniyorlar.Onlar birer canlı mal değil Yanlış anlama sözüm sana değil.


Köpekler köyde isteyen irine verilecek bana kalsa satılırsa satılsın çünkü köydede köpek ekmek suyla besleniyo. Hadi arada kemik falan atıyolar ama bilirsiniz köy köpeklerini.


3274 Mesaj
9 Haziran 2009; 22:42:49 


quote:

Orjinalden alıntı: edwird`

Dedemde kaplan almama izin vermemişti

_____________________________

Nikon D90 - 18-105mm VR - MacBook Pro Retina 15"
Ibanez SA120EX


130 Mesaj
26 Haziran 2009; 23:12:42 


quote:

Orjinalden alıntı: BenTugay

Arkadaşlar elimde 3 tane süs köpeği var beyaz. Üçüde erkek. Bunları satabilirmiyim. Satabilirsem kaçtan gider??? Lütfen yardımm..
http://img244.imageshack.us/i/grnt012l.jpg/ resmi bu. Foruma koyamadım :S


hangı sehırdensın arkadasım??

benımle ırtıbata gecersen bunlardan bırını almak ıstıyorum...

umarım satılmamıstır

_____________________________



756 Mesaj
27 Haziran 2009; 11:31:52 

bende istiyorum irtibata geç benimle
_____________________________



 
0 Mesaj
12 Ağustos 2009; 21:02:19 

ben de istiyorum irtibata geç blackcalvus_94@hotmail.com
_____________________________



 
0 Mesaj
23 Ağustos 2010; 19:10:41 

bnde süs köpeği almak ,istiyorm nolur yardım edn bana. siz satmadıysanız ben alabilirim. cevap bekliyorum elagozlum_mehtap_84@hotmail.com ucuz süs köpeği satılık bilen varsa e-posta yollayın ltfen
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Ağustos 2010; 19:07:43 


quote:

Orijinalden alıntı: elalimm

bnde süs köpeği almak ,istiyorm nolur yardım edn bana. siz satmadıysanız ben alabilirim. cevap bekliyorum elagozlum_mehtap_84@hotmail.com ucuz süs köpeği satılık bilen varsa e-posta yollayın ltfen


Hortlattın konuyu 1 sene geçmiş


 
0 Mesaj
27 Ağustos 2010; 2:44:54 

benim acil bir köpeğe ihtiyacım var çok tatlılar satılmadıysa almak istiyorum acil cevap atarsanız sevinirim cengel_1999@hotmail.com bir mail atsanız yeter...
_____________________________



 
0 Mesaj
27 Ağustos 2010; 10:09:20 

bentigay ben o köpeklerin bitanesini almak isterim benimle itibarda geç msnem gs_a.y@hotmail.com
_____________________________



2866 Mesaj
4 Eylül 2010; 23:32:38 


quote:

Orijinalden alıntı: süs köpeği alınır

bentigay ben o köpeklerin bitanesini almak isterim benimle itibarda geç msnem gs_a.y@hotmail.com

hocam o nick ne öle
_____________________________


>>>iPhone SE Kullanıcı Kulübü<<<


42 Mesaj
5 Eylül 2010; 19:24:19 

_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Hobi Forumları] » Evcil Hayvanlar » Yavru süs köpeği satılık (lütfen yardım edin!!)
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara

 
Reklamlar


DH VİDEO

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR2
0.703