DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Focus Motor Arıza Lambası devamlı yanıyor
37
Cevap
1
Favori
34.291
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Ford >> Focus Motor Arıza Lambası devamlı yanıyor
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      34 Mesaj
      02 Haziran 2009 21:05:03
      2004 focus Ghia arabamda durduk yere motor arıza lambası devamlı yanmaya başladı.Arabaya 4 ay önce tüp taktırmıştım .Servisi telefonla aradım kesin tüpten dolayı yanıyodur dediler.Tüp takıldıktan sonra yaklaşık 2000 bin km yaptım bu hatayı verdi yağı,suyu ,hidrolik yağı normal seviyede..Motordan anormal bi ses gelmiyor..Servisteki elemana telefonda Motora bi zarar verirmi diye sordum hiç bişey olmaz dedi yolun düşerse bakarız burada dedi.Buraya gelirsen lambayı söndürürüz ama 1000 km sonra tekrar yanmaya başlar dedi..
      Merkeze baya uzakta olduğum için servise şu sıralar gidemiyorum.
      Focusu olanlarda motor arıza lambası devamlı yanan arkadaşlar olduysa cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar sizler neler yaptınız ?


      _____________________________

      qwe
    • Yarbay
      2960 Mesaj
      02 Haziran 2009 21:42:06
      arıza lambası kafası esince yanan bir lamba değildir arıza koduna baktırın derim sebebini araç zaten size söyler lpg kaynaklı araızlar geelde kalibrasyon hatası faikir yada zengin karışım arızasıdır katalitik konvektör tanımlanamayan bir gaz tespit etmiş olabilir lpg kalitesinde sorun olabilir ama arıza ışığı yanık gitmek normal değildir.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1921 Mesaj
      03 Haziran 2009 12:40:52

      quote:

      Orjinalden alıntı: mustafatufekci

      arıza lambası kafası esince yanan bir lamba değildir arıza koduna baktırın derim sebebini araç zaten size söyler lpg kaynaklı araızlar geelde kalibrasyon hatası faikir yada zengin karışım arızasıdır katalitik konvektör tanımlanamayan bir gaz tespit etmiş olabilir lpg kalitesinde sorun olabilir ama arıza ışığı yanık gitmek normal değildir.

      Tamamına +1




      _____________________________

      2006 Mondeo TDCI Ghia Jatco
    • Yarbay
      3716 Mesaj
      03 Haziran 2009 13:35:10
      arıza kodlarına kendinizde bakabiliyorsunuz.
      servise uzaksanız kendiniz bakın
      ama arıza kodunu sildirmek için servise gitmeniz şart..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1612 Mesaj
      03 Haziran 2009 13:40:09
      Merhaba,
      Benim arkadaşta da 2004 focus ghia var ve onun araçta da geçen seneden beri aynı problem var. Onunkinde ışığın yanma sebebi motor arızasından kaynaklanmıyormuş fakat tamirat bedeli de yüksekmiş. Servise birkaç kez söndürttü fakat belli bir süre sonra tekrar yanmaya başladı. Ama her durumda kontrol ettirmeniz gereken önemli bir uyarı, mutlaka dikkate almalısınız.


    • Onbaşı
      39 Mesaj
      03 Haziran 2009 13:58:23
      merhaba, buyuk ihtimal o ışık lambda sensorunden dolayi yaniyor, arkadaslarin dedigi gibi eksoz ve konvektorden dolayi.. bizim arkadastada olmustu serviste problem olmaz demisler ama gercekten motor problemi yasarsaniz ne olacak nasil anlayacaksiniz orasi muamma.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ducaswild -- 3 Haziran 2009; 14:00:17 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1921 Mesaj
      04 Haziran 2009 11:22:05
      Arıza kodu nedir arkadaşlar.. Önemli olan bu...
      Lpg li bir araçta arıza lambası yanıyorsa sebep büyük ihtimal fakir karışımdır...
      Arıza koduna baktırın...


      _____________________________

      2006 Mondeo TDCI Ghia Jatco
    • Çavuş
      54 Mesaj
      25 Eylül 2009 00:21:39
      yaklaşık 4 sene önce televizyonda sık reklamı çıkan ileri sürücü yeteneği olan abimizin tanıttığı markayı izmirdeki yetkili servisinde taktırdım.yaklaşık 3 sene boyunca kullandım lamba yanmadı.sonrasında arabanın 100 binlik bakımıonı yaptırdıktan sonra 1 ay içinde motor lambası yandı.ve sonrasında panikle beraber bissürü incelemelere yapıldı aracın değişmedik elektrik aksamı kalmadı.aku dahil.lamba sönmedi ve bunun problem yaratmıyacağı anlaşıldı.yani 1 senedir problem yaratmıyor.
      fakat deneyimim şuudr ki ford tüpteki yakıtı seçiyor ve adi oldu mu hemen lamba yanıp sonra kendiliğinden sönüyor.
      tabii ki lambanın nedenini bulmak gerekir ama fordta tüp demek sorun demek...


      _____________________________

    • Yarbay
      2960 Mesaj
      25 Eylül 2009 11:09:29

      arıza ışığı yanık gitmek normal değildir.

      arıza kodunda ne gözüküyor. hego (lambada yada oksijen sensörü) değişti mi


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      383 Mesaj
      26 Eylül 2009 22:23:30
      Arkadaşlar 1 ay önce satmış olduğum focusumda da aynı sorun vardı. Ama sadece lambanın yanması sorundu. Birkaç defa bilgisayara bağlatıp söndürdüm. Fakat gene yandı. Ben ışıkla 3-4 bin km gittim uzun yol dahil. Ha gerçekten arıza olursa ne yaparız diyorsunuz bende merak edip bir ustaya sormuştum oda motorda bir arıza olduğunda sadece o ışık yanmaz başka bir ışık ile beraber yanar demişti.Evet arıza ışığı yanık gitmek normal değil ama bu sorunun kesin çözümünün fiyatı da pek normal değil bence!


      _____________________________

      Karanlık insandan sakın, müziği dinle!
    • Onbaşı
      28 Mesaj
      26 Ekim 2009 18:02:26
      arkadaşlar bende yeni 2004 bora aldım. alır almazda lpg (atiker) taktırdım. yalnız ben arabayı aldığım ikinci gün arıza lambası yanmıştı. araba zaten 105 bakımı istiyodu. ben o yüzden yanıyor diye dert etmedim.sonra lpg taktırdım. servise gittim. o gıcık cümleyi kullandılar. bu lambaya alışmalısın. niye alışmalıyım anlamadım.yıllardır bu sorun var. bi çözüm bulan çıkmadımı.cihaza bağladılar radyatör fan çalışmıyo dediler.'(halbu ki hararet yapmalıydı). değiştirdik. bi gün sona yine yandı. egzos sensörü değişecek dediler.sallıyolar diye değiştirmedim.ilginçtir arada bi sönüyo.100 km sona yine yanıyo. yok mudur çözü mü?


      _____________________________

      1.2 tsi jetta
    • Yarbay
      2960 Mesaj
      26 Ekim 2009 20:39:57
      :) egsoz sensörü dediği sanırım oksijen sensörü ki genelde lpg arıza lambasını bu sensör yakar. aracın yakıt benzin karışımını düzenleyen bir sensördür. lpg kalibrasyonu gerektiği gibi olmazsa (1 e 1.1-1.3 arası bir değer sanırım ) araç fakir yada zengin karışım uyarsı ile lamba yakar


      _____________________________

    • Binbaşı
      1419 Mesaj
      26 Ekim 2009 23:24:33
      bende de yanmıştı, servise gittim bu tüpten dolayı oluyor dedi servisci.
      Söndürürüz 50 tl verirsin bi süre sonra iyne yana dedi. ben de tüpçüye gittim.
      laptopu bağlayıp sildi arıza ışığını. bozuk ne varsa ver dedi 3 tl vardı verdim.
      bi süre sonra yine yandı(birkaç ay). sanayide balataları değiştiriken tamircinin
      dikkatini çekmiş. ben dedi bunların arıza ışığını söndürecek bi yöntem biliyorum büyük ihtimal
      daha yanmaz. kaputu açıp bişeyler yaptı ışık söndü. o gün bugündür daha yanmadı. sorun yok şimdilik.


      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      06 Kasım 2009 21:13:24
      o ışık sıkıntı değil arkadaşlar.takmayın kafanıza tüpten dolayı yanıyor merak etmeyin.ayrıca hiçbir zararı da yok.söndürtmek için de uğraşmayın yine yanar.


      _____________________________

      gkhnbrcn
    • Yarbay
      2960 Mesaj
      06 Kasım 2009 21:35:45

      quote:

      Orijinalden alıntı: gkhnbrcn

      o ışık sıkıntı değil arkadaşlar.takmayın kafanıza tüpten dolayı yanıyor merak etmeyin.ayrıca hiçbir zararı da yok.söndürtmek için de uğraşmayın yine yanar.

      bunu neye dayanarak söylüyorsunuz. o lamba süs lambası değil yanıyorsa bir sebebi var. zengin karışımdan bir gün silindirim cortladı diye konu açarsanız ilk soracağım sorudan birisidir lambanız yanık kullandınız mı


      _____________________________

    • Yarbay
      3928 Mesaj
      06 Kasım 2009 22:44:57
      Yanması normal değil..Ben de de 3-4 defa yandı..En son bir usta ayar yaptı ve bir daha 6 bin km kadar yanmadı..Sonra yine yandı mı bilmiyorum, arabayı sattım..Ancak iyi bir ayar sonrası lamba bir daha yanmıyor..Bir de kalitesiz gaz da lambayı yakabilir..


      _____________________________

    • Çavuş
      43 Mesaj
      29 Eylül 2011 00:51:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: energh

      2004 focus Ghia arabamda durduk yere motor arıza lambası devamlı yanmaya başladı.Arabaya 4 ay önce tüp taktırmıştım .Servisi telefonla aradım kesin tüpten dolayı yanıyodur dediler.Tüp takıldıktan sonra yaklaşık 2000 bin km yaptım bu hatayı verdi yağı,suyu ,hidrolik yağı normal seviyede..Motordan anormal bi ses gelmiyor..Servisteki elemana telefonda Motora bi zarar verirmi diye sordum hiç bişey olmaz dedi yolun düşerse bakarız burada dedi.Buraya gelirsen lambayı söndürürüz ama 1000 km sonra tekrar yanmaya başlar dedi..
      Merkeze baya uzakta olduğum için servise şu sıralar gidemiyorum.
      Focusu olanlarda motor arıza lambası devamlı yanan arkadaşlar olduysa cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar sizler neler yaptınız ?

      konu eski biliyorum ama arıza lambası yaan arkadaşlara söyleyeyim dedim:araç motorunda zengin karışım fakir karışımı ayırt eden sensörler var.oksijen sensöüde deniliyor araç benzine göre ayarlandığı için lpg yi fakir kaırışım olarak algılıyor bunun sonucunda motor arıza ışığı yanıyormuş.eğer gerçek bir motor arızası var ise zaten kırmızı olarak yanıp sönmeye başlıyor ikaz lambası.oksijen sensörü probleminde ise sarı olarak yaık duruyor devamlı.sarı olarak yanıyorsa lpg taktirdiğiniz servise gidin halledeceklerdir eğer kırmızı olarak yanıp sönüyorsa düşük hızda gidiebiliyorsanız direk bir ford servisine başvurun derim...


      _____________________________

    • Teğmen
      102 Mesaj
      06 Ekim 2011 01:17:16
      Evet zengin karışım fakir karışım sensörleri müşürleri doğru ölçüm yapmıyor. Araç motor yeterince ısınmadan LPG sistemini açarsa haliyle yanma ölçümleri değişir buda motorunuzun ışığını yakar bu benim başımada geldi gezmediğim tamirci kalmadı müşürleri değiştiler olmadı şunu yaptılar bunu yaptılar düzelmedi En son akıllının biri Katalitik konvertörü bile değişmeyi denedi. Ve sonunda büyük bir brc servisinde çözdük araba 170 bin oldu tık yok 2004 ghia benimkide.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      792 Mesaj
      11 Ekim 2011 09:20:42
      Eğer uygun yazılım ve soket bulup laptopunuza bağlarsanız siz de söndürürsünüz o lambayı. Bir de bazı elektirikçiler bir daha yanmamasının yolunu biliyorum diyerek lambanın soketini çıkartıyorlar. bu işlem yapılırsa arıza lambasının yandığını görmüyorsunuz ama arıza lambanız yanıyor. Arıza lambaları asla kırmızıya dönüşmez sadece sarı yanar. Arıza durumunda kırmızı yanmaz. Şu an yanımdayok ama muhtemelen akşama arıza kodlarını sizinle paylaşırım. Karışım sorunu ise zaten gage testi yaparak görürsünüz. daha ciddi bir sorun ise de servise çekersiniz aracınızı. Meslek lisesi öğretmeni olmaının verdiği bir avantaj ben okuldaki senkron cihazını sorunsuz kullanıyorum. Hepi topu bir pc ve bir sokete bakıyor. Gerekli yazılımı anlayanlarınız internette bulabilir. Herkese arabasını huzur ve güvenle kullanmasını dilerim.


      _____________________________

      Ford Mondeo 2004 Mk3 2.0 Ghia
      Hyundai ix 35 2013 Suzuki Vitara GLX 4x2 2016
    • Binbaşı
      1980 Mesaj
      12 Kasım 2011 18:58:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: commonwealth

      Eğer uygun yazılım ve soket bulup laptopunuza bağlarsanız siz de söndürürsünüz o lambayı. Bir de bazı elektirikçiler bir daha yanmamasının yolunu biliyorum diyerek lambanın soketini çıkartıyorlar. bu işlem yapılırsa arıza lambasının yandığını görmüyorsunuz ama arıza lambanız yanıyor. Arıza lambaları asla kırmızıya dönüşmez sadece sarı yanar. Arıza durumunda kırmızı yanmaz. Şu an yanımdayok ama muhtemelen akşama arıza kodlarını sizinle paylaşırım. Karışım sorunu ise zaten gage testi yaparak görürsünüz. daha ciddi bir sorun ise de servise çekersiniz aracınızı. Meslek lisesi öğretmeni olmaının verdiği bir avantaj ben okuldaki senkron cihazını sorunsuz kullanıyorum. Hepi topu bir pc ve bir sokete bakıyor. Gerekli yazılımı anlayanlarınız internette bulabilir. Herkese arabasını huzur ve güvenle kullanmasını dilerim.

      arıza kodlarını paylaşırmısın


    • Yüzbaşı
      792 Mesaj
      01 Aralık 2011 12:39:54
      9202 - Yakıt gönderim (yakıt pompa) devresi açık
      9204 - Yakıt Pompası kısa devre
      9213 - Hırsızlığa karşı koruma program anahtarı minimumun altında
      9232 - Anten bağlı değil – Radyo alıcısı arızalı
      A103 - Anten bağlı değil – Radyo alıcısı arızalı
      9317 - Akü voltajı yüksek
      9318 - Akü voltajı düşük
      9342 - ECU (Elektronik Kontrol Ünitesi) arızalı
      9356 - Ateşleme devirdaim devresi açık
      9364 - Ateşleme başlangıç devresi açık
      9600 - Anahtar algılama beyni sinyal almıyor Bozuk anahtar veya uygun anahtar değil
      9601 - Anahtar algılama ateşlemeden yanlış sinyal alıyor (Programlanmamış anahtar)
      9602 - Anahtar algılama ateşlemeden geçersiz sinyal alıyor (kısmi anahtar okumuyor
      9681 - Anahtar algılama ateşlemeden sinyal almıyor (Bağlantı yok veya hasarlı kablolama)
      A139 - Araç beyni enstruman panel ile uyum sağlamıyor
      A141 - NVM Konfrügasyon hatası (Enstruman panel ile beyin uyumsuz)
      A143 - NVM hafıza hatası
      5284 - Yağ basınç müşiri arızalı
      D027 - SCP geçersiz veya motor devir veri kaybı
      D043 - SCP geçersiz veya çekiş (şanzıman) veri kaybı
      D073 - SCP geçersiz veya yağ soğutucu veri kaybı
      D123 - SCP geçersiz veya odometre (yol ölçme) veri kaybı
      D147 - SCP geçersiz veya araç güvenlik veri kaybı
      D262 - SCP mesaj kaybı
      Arkadaşlar bu değerleri Fordum.net'ten almıştım.


      _____________________________

      Ford Mondeo 2004 Mk3 2.0 Ghia
      Hyundai ix 35 2013 Suzuki Vitara GLX 4x2 2016
    • Yüzbaşı
      495 Mesaj
      03 Aralık 2011 19:06:58
      "Gazdan dolayı yanıyordur" bir servis yalanı. Ayar yapmayı beceremeyen servisler, bunu söylüyorlar. Ben lpg ile (Atiker) neredeyse 75000 Km yaptım. Motor lambası, sadece, dandik yerlerde ayar yaptırınca yandı.

      Çok muhtemelen, ya "zengin yakıt karışımı", ya "fakir yakıt karışımı". Düzgün bir yere baktırmanı öneririm...


      "Zararı yok" falan diyen arkadaşlar oldukça cahil. Bal gibi de zararı vardır. Motor lamban yanıyorsa, zaten aksi giden bir şey vardır ve araç bilgisayarına hata kodu da düşmüştür.


      "Gazın iyi olması" ile de hiç alakası yok. Aklınıza gelecek her istasyondan aldım. Böyle bir şey yok... Şehir efsanesi... Tamamen yanlış ayardır ana neden. Focus'un özel ayarları olmayan, düzgün yapmayan, yanlış program kullanan yerlerde çözemezsiniz. İyi bir serviste şıp diye söner. Parça değiştirildiğini de görmedim...


      (Not: Tabiri caizse, gaz ile aracın canına okuyan, 6000 devirde vites atan, her daim 150+ giden, 200 de fırsat buldukça zorlayan, yani aracı bildiğin test eden birisi olarak kullanıyorum... LPG'de lamba yanmaz... Yutmayın aptal servisleri... Düzgün yerler bulun...)


      _____________________________

      HTC EVO 3D
    • Yüzbaşı
      792 Mesaj
      05 Aralık 2011 10:53:48
      quote:

      Orijinalden alıntı: MORATORYUM

      "Gazdan dolayı yanıyordur" bir servis yalanı. Ayar yapmayı beceremeyen servisler, bunu söylüyorlar. Ben lpg ile (Atiker) neredeyse 75000 Km yaptım. Motor lambası, sadece, dandik yerlerde ayar yaptırınca yandı.

      Çok muhtemelen, ya "zengin yakıt karışımı", ya "fakir yakıt karışımı". Düzgün bir yere baktırmanı öneririm...


      "Zararı yok" falan diyen arkadaşlar oldukça cahil. Bal gibi de zararı vardır. Motor lamban yanıyorsa, zaten aksi giden bir şey vardır ve araç bilgisayarına hata kodu da düşmüştür.


      "Gazın iyi olması" ile de hiç alakası yok. Aklınıza gelecek her istasyondan aldım. Böyle bir şey yok... Şehir efsanesi... Tamamen yanlış ayardır ana neden. Focus'un özel ayarları olmayan, düzgün yapmayan, yanlış program kullanan yerlerde çözemezsiniz. İyi bir serviste şıp diye söner. Parça değiştirildiğini de görmedim...


      (Not: Tabiri caizse, gaz ile aracın canına okuyan, 6000 devirde vites atan, her daim 150+ giden, 200 de fırsat buldukça zorlayan, yani aracı bildiğin test eden birisi olarak kullanıyorum... LPG'de lamba yanmaz... Yutmayın aptal servisleri... Düzgün yerler bulun...)

      Üstadım lpg hakkında yeteri kadar bilgi sahibi olduğunu düşünüyorum. Sizin de bileceğiniz gibi lpg bütan propan karışımıdır. Oran 40/60 ile 60/40 arası değişir. Eğer bütan oranını artırırsanız yakıtınız görece daha uzun kilometre yapar ancak çalışmada isteksizlik ve çekiş düşüşüne yol açar. Oto Aygaz da olduğu gibi propan oranını yükseltirseniz aracınız sanki biraz fazla yakıyormuş gibi hissettirir ancak çkiş düşüşü ve çalışma isteksizliğine yol açmaz. Bu ön bilgiden sonra şunu düşünelim. Aracınızı ayarlattığınız zaman örneğin oto aygaz kullanıyor ve ayarın akabinde deponuzu milangaz ile doldurmuşsanız aracınızın arıza kaydına anlık ta olsa aracınız ecu suna işlenmiş olacaktır. zaten arıza lambasının yanıyor olması arızanın hala devam ediyor olduğunu göstermez. Hafızasında arıza kaydı olduğunu gösterir. Gauge test ile arıza kodunu kontrol ederek arıza kaydının ciddi mi yoksa basit mi olduğunu öğrenirsiniz. Zira Ecu nuz kontağı olması gereken bilgi toplama sürecinden önce bile açsanız arıza algılayıp lambayı yakabilir. Zararı yok ise lambanın yanıyor olmasının arızanın ne olduğunu bildiğiniz sürece ve arızanın halihazırda devam etmediğini bildiğiniz sürece geçerlidir. Yoksa araç beyni enstrüman ile uyum sağlamıyor arızası muhtemerlen Ecu nuzu hizmet dışı yapmaya aday bir arızanın göstergesidir. Bu noktada kurallara uyumlu hız limitleri içerisinde ve güvenli araç kullanan biri olarak uzun yıllar sağlıklı yaşamanızı dilerim. Hele ki lastikleriniz t sınıfı lastikler ise aman derim.


      _____________________________

      Ford Mondeo 2004 Mk3 2.0 Ghia
      Hyundai ix 35 2013 Suzuki Vitara GLX 4x2 2016
    • Er
      1 Mesaj
      14 Aralık 2011 14:45:40
      kardeş obd 2 kiti var onu taktırırsan arıza göstergesi yanmıyor


      _____________________________

    • Yarbay
      3981 Mesaj
      14 Eylül 2013 19:56:31

      quote:

      Orijinalden alıntı: commonwealth

      9202 - Yakıt gönderim (yakıt pompa) devresi açık
      9204 - Yakıt Pompası kısa devre
      9213 - Hırsızlığa karşı koruma program anahtarı minimumun altında
      9232 - Anten bağlı değil – Radyo alıcısı arızalı
      A103 - Anten bağlı değil – Radyo alıcısı arızalı
      9317 - Akü voltajı yüksek
      9318 - Akü voltajı düşük
      9342 - ECU (Elektronik Kontrol Ünitesi) arızalı
      9356 - Ateşleme devirdaim devresi açık
      9364 - Ateşleme başlangıç devresi açık
      9600 - Anahtar algılama beyni sinyal almıyor Bozuk anahtar veya uygun anahtar değil
      9601 - Anahtar algılama ateşlemeden yanlış sinyal alıyor (Programlanmamış anahtar)
      9602 - Anahtar algılama ateşlemeden geçersiz sinyal alıyor (kısmi anahtar okumuyor
      9681 - Anahtar algılama ateşlemeden sinyal almıyor (Bağlantı yok veya hasarlı kablolama)
      A139 - Araç beyni enstruman panel ile uyum sağlamıyor
      A141 - NVM Konfrügasyon hatası (Enstruman panel ile beyin uyumsuz)
      A143 - NVM hafıza hatası
      5284 - Yağ basınç müşiri arızalı
      D027 - SCP geçersiz veya motor devir veri kaybı
      D043 - SCP geçersiz veya çekiş (şanzıman) veri kaybı
      D073 - SCP geçersiz veya yağ soğutucu veri kaybı
      D123 - SCP geçersiz veya odometre (yol ölçme) veri kaybı
      D147 - SCP geçersiz veya araç güvenlik veri kaybı
      D262 - SCP mesaj kaybı
      Arkadaşlar bu değerleri Fordum.net'ten almıştım.

      kod için teşekürler, benim aracımdaki kod, partiküler filtresindenmiş, 2010 model, yazılımla kodu silmek için 600 tl istedi sanko şahinler servis, kesin uzak durun burdan
      bir yetkili ise, yedek yakıt tankının değişmesi ile hallolacagini söyledi, 2 lt falan dolduruyormuş, 150 tl, pazartesi merter yetkili servise gideceğim, bakalım onlar ne diyecek


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3127 Mesaj
      07 Ekim 2013 10:51:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: mahmut716

      kod için teşekürler, benim aracımdaki kod, partiküler filtresindenmiş, 2010 model, yazılımla kodu silmek için 600 tl istedi sanko şahinler servis, kesin uzak durun burdan
      bir yetkili ise, yedek yakıt tankının değişmesi ile hallolacagini söyledi, 2 lt falan dolduruyormuş, 150 tl, pazartesi merter yetkili servise gideceğim, bakalım onlar ne diyecek

      Sonuç ne hocam?


      _____________________________

    • Yarbay
      3981 Mesaj
      07 Ekim 2013 22:46:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: gentleman_


      Alıntıları Göster


      Sonuç ne hocam?

      babam bir tanıdık servise gitti, eş dosttur diye direk almış 1 lt 350 liradan katkıyı
      sanko'da bosch servisinde 100 lira ücret karşılığı doldurttuk 1 lt , 60-70bin km sonra o da biter ,satmak lazım arabayı


      _____________________________

    • Yarbay
      3127 Mesaj
      08 Ekim 2013 06:56:50

      quote:

      Orijinalden alıntı: mahmut716


      Alıntıları Göster


      babam bir tanıdık servise gitti, eş dosttur diye direk almış 1 lt 350 liradan katkıyı
      sanko'da bosch servisinde 100 lira ücret karşılığı doldurttuk 1 lt , 60-70bin km sonra o da biter ,satmak lazım arabayı

      Hep eş dost ya. Neyse geçmiş olsun hocam, satınca almayı düşündüğünüz model var mı?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3981 Mesaj
      08 Ekim 2013 11:18:55
      quote:

      Orijinalden alıntı: gentleman_



      Alıntıları Göster


      Hep eş dost ya. Neyse geçmiş olsun hocam, satınca almayı düşündüğünüz model var mı?

      yine ford tabiki, bizdeki aracın hb modelini kiralayıp çanakkaleye gittim, 4 kişi, klima açık , çok rahat 160la gidebiliyordum , gerç, yolların düz olması da buna etkiydi
      para olsa şu fusion modelinden alınabilir



      _____________________________

    • Yarbay
      3127 Mesaj
      08 Ekim 2013 11:22:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: mahmut716


      Alıntıları Göster


      yine ford tabiki, bizdeki aracın hb modelini kiralayıp çanakkaleye gittim, 4 kişi, klima açık , çok rahat 160la gidebiliyordum , gerç, yolların düz olması da buna etkiydi
      para olsa şu fusion modelinden alınabilir


      Hayırlısı olsun hocam. İnşallah gönlünüzden geçen araca sahip olursunuz.


      _____________________________

    • Yarbay
      3981 Mesaj
      08 Ekim 2013 11:24:23




      gentleman_kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      30 Ağustos 2014 11:40:45
      Arkadaşlar herkeze merhabalar,

      Bende 2005 model mondeo var.Araç otomatik vites benzinli.Aracı çalıştırdıktan 5-10 dakka sonra kırmızı ışıkta durduğum zaman aracın gaz pedalına basıyorum ve raç gaz yemiyor.Vitesi N konumuna alıyorum ve araç kendi kendine gaz veriyor bu arada vitesi seri bir şekilde D konumuna alıp kalkış yapabiliyorum.Bu konu ile alaklı yardımcı olabilirmisiniz.

      Bu arada araç baya fazla yakmaya başladı şehir içi ortalama 15 lt :(


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      08 Temmuz 2015 12:27:12
      Herkese selam
      Aracım 2010 Ford focus
      Opetten lpg'yi fulleyerek yola çıktım
      araç lpg bitmesine yakın motor arızası dedi ve hızınız azaltıldı dedi
      Durdum 5 dk filan sonra tekrardan yoluma devam ettim ama biraz çekiçten düştü araç
      100 km sonra tekrardan yaptı yolda ustaya götürdüm gaz testi ve motor testi için bilgisayara bağladı bir şey görünmedi
      Ama 100 km sonrası yine motor arıza yazdı
      Yardımcı olursanız sevinirim


      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      39 Mesaj
      08 Temmuz 2015 15:26:09

      Normalde Lpg li ford araçlarında motor ışığı kronik bir sorun. Göstermediğim servis, usta kalmamıştır. Ford lar lpg ye uyumlu değil diyorlar genel olarak. Fakat bir o kadar da uyumlu yakıt tüketiminde.
      Neyse uzatmadan sorununuzla ilgili düşüncemi söylemem gerekirse, aracın çekişten düşmesi normal birşey değil. Servise götürmeyin çünkü orda hiç anlamıyorlar. Yaşadığınız şehirde ford dan iyi anlayan bir ustaya gösterin, özellikle ford kullanmış bir ustaya.
      Ben aracı 120bin km den 160bin km ye kadar motor ışığı yanık kullandım fakat çekişten düşme sorunu yaşamamıştım. Sizin gaz ayarı yani gaz yeme sorunu olabilir, düşük yakıt ayarında olabilir, onu ustadan ortalama ayara getirmesini isteyebilirsiniz. Yüksek ayardayken benzinden farkı olmuyor.


      omerkoskullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      09 Temmuz 2015 09:43:44
      Düşünceleriniz için çok teşekkür ederim öncelikle...
      Lpg'den diye düşünerek araçı lpg'den Benzine geçirdim ve yaklaşık 40 km öyle gittim çekiş güçlüğü olmadı ama yine motor ışığı yandı.
      Merakım benzinde gittiğim halde oluyorsa yine lpg'lik bir problem olabilir mi?


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      15 Aralık 2015 23:33:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: MetuEs

      arıza kodlarına kendinizde bakabiliyorsunuz.
      servise uzaksanız kendiniz bakın
      ama arıza kodunu sildirmek için servise gitmeniz şart..

      merhabalar 2010 model ford focus hacbek benzin lpg motor sarı lambası yanıyor kendimiz nereden bakabiliriz.menü ve mesajlara baktım yok.


      _____________________________

    • Er
      8 Mesaj
      10 Şubat 2016 13:05:45
      fakir karışımdan yanan sarı ikaz lambasını izmir ikinci sanayisinde meriç otogaz da sorunu çözüyorlar ben çok uğraştım sonunda ustasını burda buldum


      _____________________________

    • Er
      8 Mesaj
      10 Şubat 2016 13:07:57
      buldummmmm sonundaa ..fakir karışımdan yanan sarı ikaz lambasını izmir ikinci sanayisinde meriç otogaz da sorunu çözüyorlar ben çok uğraştım sonunda ustasını burda buldum


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Ford >> Focus Motor Arıza Lambası devamlı yanıyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.