DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
PTT KARGO CUMARTESI ACIKMI?
15
Cevap
0
Favori
18.763
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> PTT KARGO CUMARTESI ACIKMI?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Mayıs 2009 23:42:24
      PTT KARGO CUMARTESI ACIKMI?
      ARKADASLAR
      BI KARGO GELICEKTI
      ADRES YANLIS YAZILMIS GELMEDI
      SUBEYE GITTI HERAL
      CUMARTESI GUNLERI ACIKMI??
      PTT KARGO
      YOKSA PAZARTESINEMI KALDI.



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Mayıs 2009 23:47:26
      169 Aradım bugun oylen bi kargo gonderecektım
      yarın gelip teslim alıcaklar dedi bugun yetıstıremedı dedıler
      yarın calısıyorlarmı pttnın sıtesınne bakıyorum yok anlamadım
      ben bişe yardımlarınızı beklıyorum arkadaslar
      sehir mersin pozcu



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      964 Mesaj
      08 Mayıs 2009 23:56:31
      cumartesi alıyorlarda pazartesi yola çıkıyordu yanlış bilmiyorsam,ama cumartesi ben para çekmiştim açık işlem vs yapılabiliyordu,


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Mayıs 2009 23:59:29

      quote:

      Orjinalden alıntı: tigerson

      cumartesi alıyorlarda pazartesi yola çıkıyordu yanlış bilmiyorsam,ama cumartesi ben para çekmiştim açık işlem vs yapılabiliyordu,


      tamam bana bı kargo gelıcektı
      adres yanlıs yazmıslardı heral tekrar subeye gıttı
      adres yetersızlıgı dıyor ıntde kontorol ettım
      169 u aradım adressı degıstıremıyorlar onlar heral
      gonderen subenın fax cekmesı lazımmıymıs neymıs anlamadım
      yarın acık olması guzel oylene kadar acık heral
      yarın hangı subede oldugunu orenıp kargomu alayım=)



      _____________________________

    • Yarbay
      2815 Mesaj
      09 Mayıs 2009 00:04:10
      sitesinde hangi şubenin ne zaman açık olduğu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam


      _____________________________

      athlon ii x4 635 ecs 780 4x1G DDR2 800 5770 high power 350w lg 2360v mx3200 falan filan
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 00:27:29

      quote:

      Orjinalden alıntı: suslu76

      sitesinde hangi şubenin ne zaman açık olduğu yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam


      baktımda
      kapalı yazıyor ama kargo yerı ayrı:S



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      281 Mesaj
      09 Mayıs 2009 00:36:03
      kargo c.tesi günleri açık. teslim yapıyorlar


      _____________________________

      Türkiye Capoeira Kulübü, Capoeira hakkında merak ettiğiniz herşey;
      http://turkiyecapoeira.com
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 00:51:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: tigria

      kargo c.tesi günleri açık. teslim yapıyorlar

      şubelerın hepsımı acık

      buyuk bı ıhtımal subeden gıdıp almam lazım getırmezler adres yanlıs cunku



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 01:04:01
      hangı subede oldugunu nasıl ogrenebılırım kargomun?
      169danmı



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 01:16:10
      Ptt Kargo iyi güzel hoşta böle bazı ufak tefek hızmetlerı sıfır:S



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 01:25:44

      quote:

      Orjinalden alıntı: sensizimgonulcelen

      hangı subede oldugunu nasıl ogrenebılırım kargomun?
      169danmı



      bilen yokmu arkadaslar
      kargomun hangı subede oldugunu yarın nasıl ogrenecem adresım yanlıs eve getırmez heral
      en mantıklısı subeden gıdıp almak:(

      yaw bende ne hayaller kuruyorum su sogutma sıstemın gelecekte kuracam da bi bi turlu gelemedı şu sogutma:D



      _____________________________

    • Yarbay
      2154 Mesaj
      09 Mayıs 2009 02:01:06
      C.tesi açık


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 02:07:28

      quote:

      Orjinalden alıntı: dabbemre

      C.tesi açık

      tşkler hocam


      169 danmı ogrenebılırım pekı hangı subede oldugunu kargomun nerden ogrenebılırım
      bunu bılen varmı:D



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 03:06:57



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 08:00:39
      169 u aradım sımdı ama daha uyuyor arkadaslar heral cevap vermedıler



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Mayıs 2009 08:55:42
      ya böle sacma işmi olur kargo şubeye gıdecegıne tekrar ıstanbulla dönüş yapmış
      bu ne yaw bune 169dan ogrendım
      kargo adres yetersızlıgınden gonderenne gerı gıdıyor hayırlısı daha tobe ptt kargoya



      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> PTT KARGO CUMARTESI ACIKMI?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.