Şimdi Ara

Silinsin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
31.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silinebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kunglao -- 14 Ocak 2014; 14:53:44 >



  • teyzemlerde protherm kombi var fakat kombi iyi ama normal kombilerden farkı yok..

    ön tuşları dokunmatiktir fakat kalorifer gidiş suyu 38 derecedir yani düşük ayarı o kadar olduğu için biraz fazla geliyor ve ayrıca vaillant üretimi kombidir.
    faturada çok etki etmiyor örnek diyelim su sıcaklığı 34 dereceye düştü diyelim yanmaya başlıyor ayarlanan derecenin 3 derece üstüne çıkıyor sonra sönüyor yani sürekli yanmadığı için çok fazla yakmıyor.(benim görüşüm bu ama en önemlisi kombiden sonra yalıtımda önemli)
  • tşkler..
  • Bende var Lynx modeli, geçen yaz taktırmıştım şu ana kadar bir sorun yok memnunum bu kombiden, diğer pahalı kombilerden bir farkını görmedim açıkçası,tüketim değerleride gayet makul. Ben tavsiye ederim kaliteli bir kombidir.
  • Edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r3venge -- 21 Şubat 2011; 11:44:46 >
  • hocam sen ürünü tüketici haklarını kullanarak bir kere sıfır arızalı çıktığında iade edecektin, bu yazdıkların yanında senin gibi sessiz kalan kalmadı artık,


    2. durum madem bu kadar şey yaşadın randevu da ayarlamıyorlar hemen iade et aldığın yere veya söyle ev sahibine o ilgilensin.

    Bende bankacıyım ve ürünü yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. açılış için devereye almaya vailant servisi geldi ve en son teknoloji aletlerini kulandılar, ben şaşarak izledim, geçtiğimiz ay binada yüksek gerilim voltaj sorunu nedeniyle bütün evlerde sigortalar atmadan makinalar arızalandı, benim digitürk recervir yandı ve bulaşık makinasının sigortası atmış, kombinin sigortası atmış, yan dairemde komşunun baymak kombisinin kartı yandı.

    Ben çok memnunum Servis, hizmet profesyoneldi. Fiyatta aldığım zaman çok uygundu, tavsiye ederim.



    quote:

    Orijinalden alıntı: r3venge

    Merhaba Ben Hakan DAGLI

    Arkadaşlar, ilk önce şuna dikkatinizi çekmek isterim. Ne kombiciyim, ne de bu işlerden bir maddi kazancı olan bir firmadayım. Herşey vailantin bu kombiyi önermesi ile başladı. Vailantın ürünüdür, arkasında vailant var parçaları vailantla birlikte üretiliyor v.s v.s yani tüketicinin ürünü alana kadar gözünü boyama ondan sonra, arkasında biz yokuz onlar farklı firma sadece yan kuruluşumuz v.s v.s. Ürünü aldık gelmesi, takılması zaten tam bir fiyasko! anlatmak bile istemiyorum. Sonrasında egodan proje onaylandıktan sonra geldiler, ürünün arızalı olduğunu ana kartının değişmesi gerektiğini söylediler ( Ürün sıfır üründür ). 2 gün sonrasına servis için gün verildi. 2 gün sonra servise gelen teknik arkadaş!!! geldiğinde haa bunun parça değişecekti demi ben parçayı unutmuşum diyecek kadar rahat bir arkadaşımızdı! Biz parça geldiğinde size haber verelim dediler. Ben bunun üzerne vailantı aradım, benden randevu almak için aradıkları numarayı 0 216 444 28 28 8 8 nolu numaradan aranıp randevu alıyorlar, fakat biz geri şikayetimizi bildirmek için aradığımızda burası VAİLANT protherm değil deyip, 0216 444 89 89 nolu numarayı veriyorlar. E hani vailant güvencesinde idi ? gündüz servis için vailanttan aranıp, akşam şikayet için aradığımızda biz ilgilenmiyoruz demek varmıdır?. Her neyse verdikleri numarayı arıyorum, sıkıntımı bildiriyorum, karşımdaki müşteri temsilciside çok rahat, unutmuştur arkadaşımız parçayı diyor.! Rahatlar yani, ürünleri satıldı nasılsa bundan sonra, çalışmış, çalışmamış, arıza vermiş vermemiş önemlimi ?Bu rahatlıklarını sorduğumda, ben size yeni bir randevu vereyim diyorlar, biz çalışan insanlarız, madem böyle bir hata yaptınız ben akşam 19:00 dan sonra eve geliyorum, izin alamıyorum, izin aldığımda maaşımdan kesiliyor, o saatte gelin diyorum, teknik ekiplerimiz ancak 18:30 a kadar hizmet verebilirler, o saatte servis gönderemeyiz diyorlar. Diyorum ki müşteri memnuniyeti vardır, suç sizin suçunuz, ürününüz arızalı fabrika çıkışı! hadi onu anladık, o gün evde bekliyoruz, sonra tekrar geldiğinizde praçayı unutuyorsunuz, bu da servisin suçu, ben 3 4 kere işimden oluyorum sizin yüzünüzden ve maaşımdan kesiliyor bunu nasıl karşılacaksınız diyorum, bu sizin probleminiz beyefendi diyorlar. ! İşin özü arkadaşlar, bu ürünü almayın, uzak durun, diyeceksin ki sen neden aldın araştırmadın, benim ev sahibim ayarladı, eğer kendim alacak olsam muhakkak forumlardan araştırırdım. Daha çalışmadan bu kadar sıkıntı yaratan bir ürün ve servisinden, kışın başıma geleceklerden korkar hale geldim. Ben çocuğum gelecek eski kombim iyi değil diye değiştirdim, şimdi kışın kombim çalışacak mı diye şüphe içindeyim. Tek amacım kimsenin benim gibi mağdur olmaması. Bu üründen uzak durun.




  • ben istanbul şirinevlerde oturuyorum kombi iyi ama servisi bir rezalet:

    ""kombiyi taktılar gaz borusu kısa geldi zorlayarak taktılar. Makinayı çalştırıp tamam deyip gittiler. Baktım gaz kokusu geliyor. Gaz borusu yırtık ve gaz kaçırıyor. İnanabiliyor musunuz bu halde yetkili servisi kombiyi çalıştırdı ve tamam deyip gitti. Hemen servisi aradım. Nazik konuşmayan bir bayan var. Her arandığında kendisi çıkıyor. Olayı anlattım. Cevabı; biz bakamayız gaz kaçağı var İgdaşı arayın: Hayret brşey yahu. Bir kaç gün sonra tekrar aradım.Belki beni unutmuştur diye düşünerek bu kez gaz kaçağı falan demedim kombi çalışmıyor dedim. Servis yollayacağım dedi. iki gün sonra servis geldi ve yırtık gaz borusunu gördüler ve teşhis gaz borusu değişecek. Telefonla merkezi aradılar yine aynı hanım benimle görüşecekmiş tamam dedim ne diyor ; KULLANMA HATANIZDAN DOLAYI GAZ BORUNUZ YIRTILMIŞ PARASINI ÖDEYECEKSİNİZ. Çıldırıyordum. Tutmayın ulan beni. Dedim ki ustaya bakın arkadaşım sizden önce gelip bu makinayı takanlar gaz borusu kısa geldiğinden zorlayarak taktılar ve o zaman gaz borusuna ne oldu ise oldu. Siz ustasınız bu boru nasıl benim kullanma hatamdan bozulur? Usta siz haklısınız beyim dedi kendi cebinden para verdi çırağına boru aldırdı ve değiştirdi. benden özür diledi ama bunu kendi vicdanı ile yaptı."""

    şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden ben kiradayım ama ev alırsam asla bu firmanın ürünlerini almam. İnşallah firma yetkilileri de bu yazıları okur da gerçeklerin farkına varırlar. Kaliteli ürünlerini kurnaz servislerine harcatmazlar.Saygılar




  • Edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi r3venge -- 21 Şubat 2011; 11:40:53 >
  • bende bu k0mbiyi maalesef alanlardanım sanırım ilk defa aldığım birşey ilk gününden b0zuk çıktı
    barii bi çalışsaydı hayır anakart s0runu varmış
    valla alana allah sabr versin şimdiden geçmiş 0lsun diy0rum
  • abicim aldigim evle beraber verdiler.vermez olaydilar!!!!tam 6 kere teknik servis geldi,programliyordum eve bi geliyodum 50 dereceye ayarladigim su 75 dereceye cikmis,zaten bu nedenden bu kis kullanamadim korkudan...

    en sonunda geldiler dedim kardesim degistirin sunu yada ben degistiriym,oyle hemen degistiremiyosunki;igdas tan proje falan cikarilmasi lazimmis en sonunda dedim o zaman aynisiyla degistirin,ondada bir sef varmis,servis sefi o gelecekmis kombiyi sokeceklermis alacaklarmis labaratuara eger sorunu cozemezlerse yenisini verceklermis.....bu sirada biz donacaz tabiiiii....

    neyse en son gelislerinde her yerini soktuk,megerse sorun takim esnasinda kablolardan birinin siyrilip saseye degmesiymis,her cakmak cakinca kafayi yemesiymis.....basit bi sorun ama alma kardesim,simdide ekraninda siliklikler cikti,walla servisi cagirmiyorum,boyle kullaniyorum.....yeter artik
  • bu işi yapan birisi olarak söylüyorum piyasadaki bütün kombiler asağı yukarı aynı sisteme sahip. burada sizin arastırmanız gereken tek özelliği teknik servisinin nasıl ne şekilde hizmet verdiğidir. bunu dikkate almanızı tavsiye ederim.
  • bugün yine yeniden bir sorun daha..... sıcak su yok,kaloriferleri ısıtıyor ama sıcak su vermiyor,musluğu açınca devreye girmiyor,servisi çağırdım bakalım bu sefer neler olacak....
  • Orijinalden alıntı: abdi

    ben istanbul şirinevlerde oturuyorum kombi iyi ama servisi bir rezalet:

    ""kombiyi taktılar gaz borusu kısa geldi zorlayarak taktılar. Makinayı çalştırıp tamam deyip gittiler. Baktım gaz kokusu geliyor. Gaz borusu yırtık ve gaz kaçırıyor. İnanabiliyor musunuz bu halde yetkili servisi kombiyi çalıştırdı ve tamam deyip gitti. Hemen servisi aradım. Nazik konuşmayan bir bayan var. Her arandığında kendisi çıkıyor. Olayı anlattım. Cevabı; biz bakamayız gaz kaçağı var İgdaşı arayın: Hayret brşey yahu. Bir kaç gün sonra tekrar aradım.Belki beni unutmuştur diye düşünerek bu kez gaz kaçağı falan demedim kombi çalışmıyor dedim. Servis yollayacağım dedi. iki gün sonra servis geldi ve yırtık gaz borusunu gördüler ve teşhis gaz borusu değişecek. Telefonla merkezi aradılar yine aynı hanım benimle görüşecekmiş tamam dedim ne diyor ; KULLANMA HATANIZDAN DOLAYI GAZ BORUNUZ YIRTILMIŞ PARASINI ÖDEYECEKSİNİZ. Çıldırıyordum. Tutmayın ulan beni. Dedim ki ustaya bakın arkadaşım sizden önce gelip bu makinayı takanlar gaz borusu kısa geldiğinden zorlayarak taktılar ve o zaman gaz borusuna ne oldu ise oldu. Siz ustasınız bu boru nasıl benim kullanma hatamdan bozulur? Usta siz haklısınız beyim dedi kendi cebinden para verdi çırağına boru aldırdı ve değiştirdi. benden özür diledi ama bunu kendi vicdanı ile yaptı."""

    şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden ben kiradayım ama ev alırsam asla bu firmanın ürünlerini almam. İnşallah firma yetkilileri de bu yazıları okur da gerçeklerin farkına varırlar. Kaliteli ürünlerini kurnaz servislerine harcatmazlar.Saygılar
    [
    1--kusura bakma ama sizin gaz borusunu servis degil bayi taktı
    2--madem gaz kaçağı var neden igdaş gaz onay belgesi verdi
    3--servis gaz borusu kesinlikle ve kesinlikle takmaz( ıspatlanır)
    4--kullanıcı hatası için gaz borusunu yırtmışınız demişler sevis sadece cihazda kullanım hatasına bakar bunu söyleyen su tesisatcısı
    5--protherm servis teknikerleri uzman uneversite mezunu müşteri memnuniyeti odaklıdır
    6--///// burası komik///şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden////demişsiniz konuştugunuz kişinin servis oldugunu zannetmişsiniz. o su muslukçusu
    7--///Usta siz haklısınız beyim ///kelimesini sevis teknisyeni kullanırmı sizce i-m-k-a-n-s-ı-z
    yetkili: okudumda kötü oldum şaşırdım




  • 1--kusura bakma ama sizin gaz borusunu servis degil bayi taktı
    2--madem gaz kaçağı var neden igdaş gaz onay belgesi verdi
    3--servis gaz borusu kesinlikle ve kesinlikle takmaz( ıspatlanır)
    4--kullanıcı hatası için gaz borusunu yırtmışınız demişler sevis sadece cihazda kullanım hatasına bakar bunu söyleyen su tesisatcısı
    5--protherm servis teknikerleri uzman uneversite mezunu müşteri memnuniyeti odaklıdır
    6--///// burası komik///şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden////demişsiniz konuştugunuz kişinin servis oldugunu zannetmişsiniz. o su muslukçusu
    7--///Usta siz haklısınız beyim ///kelimesini sevis teknisyeni kullanırmı sizce i-m-k-a-n-s-ı-z
    yetkili: okudumda kötü oldum şaşırdım
  • Evsahiplerinin kiracılar için uygun bulduğu değişmez marka
    PROTHERM
  • Merhaba...Arkadaşlar yazdıklarınız çok güzel ve faydalı başınızdan geçen olaylar diğer insanlar okusun yararlansın isterseniz özellikle DOGALGAZ KOMBİ TERCİHİ....topiğine yazınız..yeni foruma gelen bilgili arkadaşlarımız bildiklerini orada aktarırlarsa binlerce insana faydaları olur...o topikte yazdıgınız bu kombi hakkında bilgi var..Ucuz kiracı kombisi .kesin almayın deniyor....Bu topiğe burada nokta koyup ana topikte buluşmak dileğiyle saygılarımı sunuyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 16 Ocak 2011; 17:05:10 >




  • protherm kombi aldık ve oda termostatı takmak istedim.,
    siemens mekanik bir oda termostatı vardı ve taktırmak istedim ,dedilerki bu modelde simens çalışmaz, gittim prothermin istediği ama yine mekanik bir oda termostatı aldım siemensten tek farkı markasıydı, dedilerki bu da olmaz yeni modelde sadece kablosuz çalışıyor onu almanız lazım dediler ,peki dedim onu aldım servisi çağırdım ve yaptığ şey termostatı bağladı ve ortadaki reset tuşu ile program konumuna geçti ve orda kombiye termostat bağlı olduğunu 00 değerini 01 yaparak ayarladı ve artık kombi termostata bağlı olarak çalışmaya başladı ,daha sonra merak ettim ve ilk aldığım siemens termostatı bağladım ve sorunsuz çalıştı.
    sonuçta mantık iki kabloyu kısadevre yapmasıdır ,ama adamlar sırf kablosuz termostat satacaz ve kendi markamızı satacaz diye bin türlü yalan uydurarak o termostatı takmıyorlar ,eski modellerde klemensdeki kısadevre kablosunu çıkardığında termostat devreye giriyormuş ama sanırım insanlar kendileri istedikleri termostatı takmaya başlayınca bu işi programlama yoluyla yapıp bunun önüne geçmişler ,ve program konumuna nasıl geçtiğini sormama rağmen servis bunu eveleyip geveleyip söylemedi.
    yani kısaca dolandırılmak istemiyorsanız protherm almayın.




  • sen kombi firmasının sahibi olsan farklımı davranacaktın sanki
  • hemen tu kaka olurmu öğle,bazı standartlar özellikle korunur yapımcı firma adına ,güzel bir söz vardır,terzi,acemi olan çırağına nasihat ederken,40 kere ölç bir kere biç dermiş
  • BEN YENİ ALDIM.AÇILIŞ SERVİSİ RANDEVULARI REZİL OLDUĞU İÇİN DAHA SONRA ARIZA DURUMUNDA SORUN YAŞAMAMAK ADINA İADE ETTİM.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.