Şimdi Ara

NİSSAN PRİMERA (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.229
Cevap
45
Favori
410.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • birkaç gündür arabanın arka tarafından araç rölantideyken bir titreşim sesi geliyordu, çok rahatsız edici bir titreşimdi internette bir yerlerden aklımda kalmış, bagaj kilidinin geçtiği sabit dişliye (bagajdaki parça) yara bandı yapıştırdım ve şaşırtıcı ama gerçekten de titreme sesi kayboldu bagajın kapanmasına da herhangi bir zorluk çıkarmadı bu konuda sıkıntı yaşayan arkadaşlara tavsiye ederim
  • Merhaba,
    cd sıkışması yaşayan ve sorunu çözebilen var mı?Yardımcı olursanız sevinirim.(cd yi geri vermiyor...eject düğmesine bastığımda "çıt çıt çıt"ses geliyor fakat cd çıkmıyor.PRIMERA TEKNA 2004)
  • nissan primer 1.6 slx hatchback 97 model
    saatin olduğu gösterge de bi dengesizlik var!
    kontak kapalıyken saat çalışıyor ancak arabayı çalıştırdığımda saat ve derece çalışmıyor. derece yerinde ters siyah üçgen yanıp sönüyor saat ise şöyle "--.--"
    sorun nedir? ve bu derece sensörü kaputun neresinde? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadirbilir81

    quote:

    Orijinalden alıntı: typ_typ

    2006 nissan primera'ma bakım yaptırdım.
    hepsi orjinal olan parçalarla iş yapıldı.
    hava filtresi;polen filtresi; yağ filtresi; 4 L castrol 10_40 motor yagı ; on arka lastik rotasyonu ve rotbalans ayarları, disk balata kontrolleri ve işçilik toplam
    350 TL harcadım ; kısa bir süre önce 2 far yenileme; motor koruma pastacila ve boya koruma uygulamasıyla birlikte aracım baska bir hal aldı herkese tavsiye ederim.

    Yetkili serviste yıllarını geçirmiş özel servis Gürcan ustadan da çok memnun kaldım.

    hayırlı olsun arkadaşım ancak ben yetkili servisten 60.000 km bakımı için fiyat almıştım ve 350.-TL denmişti bu rakama bujiler de dahil şimdi senin verdigin bakım ücretini görünce (değişenler arasında bujiler yok) sanki özel servis için biraz fazla gb geldi filtre ve yag degisimi lastik rotasyonu haricinde baska bir değişim yapılmadı mı? ayrıca motor koruma dediğin olay nasıl oluyor ? kartel muhafazası felan mı yoksa bor katkısı gb bir katkı ilavesi mi ? far yenilemeyi de pasta cila ile mi yaptırdın yoksa tamamen yenisiyle mi degistirdin maliyeti ne oldu acaba?


    Haklısınız; ben yanlıs yazmısım duzeltecegim 250 tl harcadım tum hepsine (rotasyon ve full rotbalans icin 50L gibi rakam alınıyor cogu yerde).
    motor koruma derken motor temizlenip uzerine orjinal matlıgında korojyon vs durumlara karsı olan dıs korumayı kastettim. pastacila boya koruma sırasıyla meguaris ve würthün urunleriyle yapıldı.

    Far yenilemeye gelince bizim primeraların cogunda farlar eski bir gorunum alıyor. su zımparası diye adlandırılan sırasıyla 600-800-1500-2500-3000 kumlu zımparayla arada su sıkarak yere yatay konumda zımparalama işlemi yapılıyor; sonra pasta cila da atılınca farlarınızın yeni goruntusune inanamayacaksınız.. ben kendim yaptım zımparalara 7L harcadım yıkamacıma kucuk bir bahsis vererek pasta cilasını yaptırdım cok guzel oldular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi typ_typ -- 12 Ekim 2011; 15:56:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senemir

    Merhaba,
    cd sıkışması yaşayan ve sorunu çözebilen var mı?Yardımcı olursanız sevinirim.(cd yi geri vermiyor...eject düğmesine bastığımda "çıt çıt çıt"ses geliyor fakat cd çıkmıyor.PRIMERA TEKNA 2004)

    eline başka cd al ve hafiften sok çıkar. hemen çıkacaktır o zaman takılı olan.
  • cıt cıt ses yapıyorsa cd cıkmaz hıc ugrasmayın ankarada ersın elektronık var uzmanı onlar arayın 03123354332
  • ARKADAŞAR YARDIM LÜTFEN
    2000 MODEL NİSSAN PRİMERA 1,6 ARACIMIN RADYATÖRE SU GÖNDEREN SU DEPOSU DELİK
    HİÇ BİR YERDE BULAMADIM BU SU DEPOSUNU
    YADA DİĞER İSMİ SU BİDONU GALİBA
    SERVİSİ ARADIM 220 TL İSTEDİLER
    BULABİLECEĞİM BİR YER VARSA LÜTFEN BİLDİRİN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alisadik -- 13 Ekim 2011; 16:45:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirlikont

    nissan primer 1.6 slx hatchback 97 model
    saatin olduğu gösterge de bi dengesizlik var!
    kontak kapalıyken saat çalışıyor ancak arabayı çalıştırdığımda saat ve derece çalışmıyor. derece yerinde ters siyah üçgen yanıp sönüyor saat ise şöyle "--.--"
    sorun nedir? ve bu derece sensörü kaputun neresinde? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    yardımcı olabilecek kimse yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alisadik

    ARKADAŞAR YARDIM LÜTFEN
    2000 MODEL NİSSAN PRİMERA 1,6 ARACIMIN RADYATÖRE SU GÖNDEREN SU DEPOSU DELİK
    HİÇ BİR YERDE BULAMADIM BU SU DEPOSUNU
    YADA DİĞER İSMİ SU BİDONU GALİBA
    SERVİSİ ARADIM 220 TL İSTEDİLER
    BULABİLECEĞİM BİR YER VARSA LÜTFEN BİLDİRİN

    Sevgili alisadik; Delinmiş olan tankını sök,deliğin yerini temizle iyi bir yapıştırıcı ile becere bilirsen içten ve dıştan yapıştır...Eğer hortumun giriş yerindeyse borusu kırıksa aynı biçimde ve şekilde aliminyum yada bakır boru temin et aynı biçimi verin ve yapıştırın, o kadar paraya yazıktır...
  • Sabahları
    aracı çalıştırınca direksiyondan sanki sonuna kadar dayanmış gibi ses çıkarmaya başladı. yola çıktıktan 10 dakika sonra falan ses düzeliyo. neden böyle oluyor. direksiyon yağıda normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirlikont

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirlikont

    nissan primer 1.6 slx hatchback 97 model
    saatin olduğu gösterge de bi dengesizlik var!
    kontak kapalıyken saat çalışıyor ancak arabayı çalıştırdığımda saat ve derece çalışmıyor. derece yerinde ters siyah üçgen yanıp sönüyor saat ise şöyle "--.--"
    sorun nedir? ve bu derece sensörü kaputun neresinde? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    yardımcı olabilecek kimse yok mu?

    mesajlarım görünmüyor mu? bari biri hayır bu konuda fikrim yok deseydi de yazdıklarım dikkate alınıyor diyebilseydim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirlikont

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirlikont

    quote:

    Orijinalden alıntı: kirlikont

    nissan primer 1.6 slx hatchback 97 model
    saatin olduğu gösterge de bi dengesizlik var!
    kontak kapalıyken saat çalışıyor ancak arabayı çalıştırdığımda saat ve derece çalışmıyor. derece yerinde ters siyah üçgen yanıp sönüyor saat ise şöyle "--.--"
    sorun nedir? ve bu derece sensörü kaputun neresinde? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    yardımcı olabilecek kimse yok mu?

    mesajlarım görünmüyor mu? bari biri hayır bu konuda fikrim yok deseydi de yazdıklarım dikkate alınıyor diyebilseydim.

    arkadaşım sorunun çözümü hakkında maalesef bir bilgim yok bu yüzden cevap da yazamadım ama bu görülmedigini okunmadıgını ve takip edilmedigini göstermez lütfen alınganlık gösterme zaten benim vardıgım sonuc şudur; primeran ile ilgili bir sorunun varsa bunu kendi başına bir şekilde çözeceksin duyarlı bir primeracıysan da gelip bu tür forumlarda paylaşacaksın ki zaten az sayıda olan sahiplerine bir faydamız dokunmuş olacak böylelikle dayanışma artacak :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirlikont

    nissan primer 1.6 slx hatchback 97 model
    saatin olduğu gösterge de bi dengesizlik var!
    kontak kapalıyken saat çalışıyor ancak arabayı çalıştırdığımda saat ve derece çalışmıyor. derece yerinde ters siyah üçgen yanıp sönüyor saat ise şöyle "--.--"
    sorun nedir? ve bu derece sensörü kaputun neresinde? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    kontak kapalıyken elektriği aküden alıyor. açıkken aküyü devre dışı bırakıyor, şarj dinamosu devreye giriyor. şarj dinamosundan göstergeye giden bağlantılarını kontrol ettirmelisin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bizimdenizci

    Sabahları
    aracı çalıştırınca direksiyondan sanki sonuna kadar dayanmış gibi ses çıkarmaya başladı. yola çıktıktan 10 dakika sonra falan ses düzeliyo. neden böyle oluyor. direksiyon yağıda normal.






















    Sevgili denizci;Şarj dinamonuzun kayışı gevşekliği bu sesi çıkartır,Ustanız 5 dakikada gerdirerek bu sesten kurtulmuş olursunuz..+Kayısın durumunuda kontrol ettirmeyi unutmayın..(kırılma -çatlama)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makamcı SW -- 15 Ekim 2011; 20:46:16 >
  • Değerli arkadaşlar 14-09-2009 tarihinde NİSSAN-PRİMERA ile tanıştım bu gün tarihi ile 2.yılımı doldurdum ve 3.yıla devam ediyorum.. Adım Hasan GÜNGÖR Niğde dedevlet memuruyum,26 yıl makam şoförlüğü bir fiil yaptım ..2 yıldır bıraktım yorulduk asıl mesleğim oto motor ve elektrik ,yaş 48...D.H. de 92-98 corolla ve Euro civic kullanıcılarnda epey yazıştım. Buradan sizleride tanımak ve elimden geldiğince naçizane yardımlarım olursa mutlu olmamdır.Arabam 1998 primera GX 218.000 kmde... Görüşmek üzere Kazasız sürüşler dileğiyle...Selam ve Saygılarımla...





  • PRİMERACILARIN ARASINA HOŞ GELDİNİZ.JAPON ARACLARINDAN KULLANICI OLARAK İYİ ANLADIGINIZ ANLAŞİLIYOR
    PRİMERA COROLLA VE CİVİCİ SAGLAMLIK DAYANIKLILIK VE KONFOR ACISINDAN KIYASLARMISIN.ARTILAR VE EKSİLER.VE SON OLARAK TA PRİMERA EN SON KASA P12 LER HAKKINDAKİ GORUŞLERİNİ MERAK EDİYOR.SLMLAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m ali -- 16 Ekim 2011; 8:45:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: makamcı SW

    Değerli arkadaşlar 14-09-2009 tarihinde NİSSAN-PRİMERA ile tanıştım bu gün tarihi ile 2.yılımı doldurdum ve 3.yıla devam ediyorum.. Adım Hasan GÜNGÖR Niğde dedevlet memuruyum,26 yıl makam şoförlüğü bir fiil yaptım ..2 yıldır bıraktım yorulduk asıl mesleğim oto motor ve elektrik ,yaş 48...D.H. de 92-98 corolla ve Euro civic kullanıcılarnda epey yazıştım. Buradan sizleride tanımak ve elimden geldiğince naçizane yardımlarım olursa mutlu olmamdır.Arabam 1998 primera GX 218.000 kmde... Görüşmek üzere Kazasız sürüşler dileğiyle...Selam ve Saygılarımla...



    aramıza hoşgeldiniz, sizin gibi tecrübeli ağabeylerimizin foruma katılması ve sorunların çözümü konusunda yardımcı olması hepimiz için büyük bir fırsat, aracınızla kazasız belasız sürüşler dilerim




  • Değerli Arkadaşlar; İlgilerinize teşekkür ederim....!Japon oto kullanıcısı olarak şu ana kadar hiç sıkıntı yaşamadım... Kullanımış olduğum aracını yaklaşık bir yıl 1. ve2. silindirin supapları yanık olarak 12.000 km kullandım..2011 yılının mayıs ayında üst kapağını açarak krom supaplarla yeniledim (Takım olarak yolluk yuva keçeleriyle.) işçilik kendimizin 600tl ye mal oldu... önümüzdeki yıllarda 2013 olarak hesaplıyorum..motorumu komple açıp revizyondan geçirmeyi düşünüyorum (Krank kol yatakları biel kol burçları ve takım krom segman) atıcam artık elden geçirme zamanı 218.000 km de... Ve daha uzun yıllar bu konforu kullanmak istiyorum...Gönlüm P11 GT modellerinde ama GX bana yeterli...GELELİM P12 lere Süper yapılar ve yeni versiyon ....!!! Özellikle P12 1.6 teknalar ful+ful.......Sıkıntısız makinalar gönül arzu eder.....Kimselerin anlatımına bakmayın araçlarınızı en keyf aldığınız biçimde kullanın tadını çıkarın... ++++++ Ekonomikler....Benim ihtiyarla asker oğlumun yemin törenine Niğde,Bilecik-- gidiş dönüş 1300 km de 210 tl gaz yakışı ile daha çok seviyorum ....İyiki varsın - iyiki böyle bir araca sahibimmmmm.. ÇOK SESSİZ SÜRÜŞÜNE HAYRANIMMMM.......




  • Merhaba bende araniza yeni katilmaktan mutluyum size tavsiyem ebay dan getirmeye calisin ben 40 poud a gecen ay getirttim bu sitede parcalar cok uygun fiyata ve sorunsuz.
  • Haftasonu Bi ustaya uğrayıp Kayışı değiştirim. Ne Kadar tutar acaba kayışı değiştirmek. istanbul anadolu yakasında. hatta ümraniye sanayi sitesinde tavsiye edeceğiniz bi usta varmı.
    Şimdiden çok teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.