Şimdi Ara

[b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
25.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Arkadaşlar,
    2000 model Renault Megan I otomatik şanzıman araç sahibiyim. Ankara’da şehir içinde araç kullanıyorum. Öte yandan, sık sık şehirlerarası yola çıkıyorum.
    Otomobiller, dünyadaki en değerli varlıkların (kendimiz, eşimiz ve çocuklarımız ile diğer aile fertlerimiz olmak üzere) taşındığı araçlardır.
    Bu nedenle, şehir içi ve şehirlerarasında güvenle seyahat edebileceğim bir araç olarak Passat düşünüyorum.
    Bütçem ancak 20 000 – 30 000 TL arası bir araca müsait olduğu için, 2002-2005 model Mark 5 (B5.5 platformu) Passatları inceliyorum.
    Sevgili meke “Volkswagen Passat Tarihi” başlığı altında oldukça faydalı bilgiler vermişti. Yine Sevgili Taner Göde’nin çok faydalı açıklamaları var. Diğer başlıklar altında da bazı bilgiler bulunmakta ise de, Passat’ın çok beğenilen B5.5 (2001–2005) modelleri hakkındaki bilgiler derli toplu değil. Bazı başlıklar da oldukça uzun ve içerisindeki önemli bilgileri bulmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şey. Bu kadar vaktimiz olmadığı da açık.
    Resimler de koymak isterdim ama, diğer yetenekli arkadaşlarımın bu konuda destek olacaklarına eminim.
    Evet, bu başlık altında, 2002–2005 (B5.5) model Passatlar hakkında her şeyin yer almasını arzuluyorum. Ben ve okuyan tüm arkadaşların faydalanabileceği bir konu olacağına inanıyorum.
    Passat 1.8 ve 1.8T olarak Comfortline, Highline ve Trendline versiyonları bulunmakta olduğu görülmektedir.
    —İkinci el olan bu model araçların alımında nelere dikkat etmeliyiz?
    —LPG uyum konusunda verimli midir?
    —Motor teknik verileri, özellikleri nelerdir?
    —Şase ve kaporta sağlamlığı nasıldır?
    —Aracın modellerindeki iç donanım kalitesi nasıldır?
    Passatlar konusunda bilgi ve fikir sahibi tüm arkadaşların katkılarını bekliyoruz.
    Kazasız ve sağlık dolu sürüşler diliyorum. Selamlar…







  • bende geçen 2 ay öncesine kadar aynı kasa passat almayı planlıyodum ben istanbuldayım.(aracın birde exculisive modeli var onu yazmamışsın). 1.6 motorlar 102 bg 1.8T lar 150 bg'dir.1.6 motor bana tavsiye etmediler arabayı kaldırmıyomus ve cok yakıyo (ortalama 400 bin gibi).aracın iç donanım kalitesi harika hiç bir sorun soyulma gibi şeyler yok.güwenlik sınıfında 5 yıldızı hakkıyla almış bi araç çok sağladımdır.

    2.el alımlarda aracın kmsine fazla bakma derim çünkü volkswagen motoru yatıyo seni 300.000 km ye kadar performans kayıpsız götürür.

    ben 2005 model exculisive alıcaktım ancak çok yakmasından dolayı almaktan vazgeçtim baya da bi araştırmıştım bu kasaların özelliklerini hiç passat kullanmadım ama kullanmadan öğrendiklerim bunlar ancak alırsanız 1.8T alıp tüp taktırın çok harika olur hem performans hem yakıt tasarrufu. inş hayırlısı olur
  • Sevgili Arkadaşlar, meke arkadaşamızın “Volkswagen Passat Tarihi” başlığı altında B 5.5 kasalar hakkında verdiği bilgileri, aşağıya aldım. Faydalı olması dileğiyle.

    2001 Makyajı (B5.5 Platformu) Avrupa
    2001 yılının yaz aylarında Passat makyaj operasyonuna tabi tutuldu. 5.5 olarak isimlendirilen bu kuşağın kapsamı bazı ufak stil değişiklikleri ve mekanik alternatifler olarak sınırlı kaldı. Kaportanın çoğu parçası aynı kalırken, farlar, tamponlar, fren lambaları ve krom aksesuarlar araca yeni bir görünüm kazandırmayı başarmıştı.

    4.0 lt 275 HP W tipi motor W8 motor, 2002 yılında piyasaya sürüldü ve standart olarak 4WD 4 Çeker yürüyen aksama sahipti. Passat için 2004 yılına kadar kullanılan bu motor ile W tipi motor çalışmaları devam etti ve hem VW Phaeton, hem de A8'de kullanılan 12 silindirli W tipi motor W12'a, hem de Bugatti Veyron'da kullanılan 16 silindirli W tipi motor W16'a zemin yarattı.

    Kuzey Amerika
    2004 yılında yeni ve güçlü 2.0 lt Turbo Dizel motor TDI üretimi başladı. 136 HP gücündeki bu motor ile Amerika pazarına da giren VW, bu pazarda "Orta büyüklükte araç" sınıfında satılan yegane dizel araca sahip olmuştu.

    Çin
    1999 yılında daha uzun şaseli bir versiyonu Şangaylı VW tarafından piyasaya sürüldü ve devamında bu şase Škoda Auto Superb için de kullanıldı. Her iki model için B5 şasesi 100 mm uzatıldı, dolayısıyla kasa uzunluğu da 100 mm uzamış oldu. 2005 yılında Passat Lingyu ismiyle makyaj gören Çin versiyonları, benzinli 1.8 lt 20 valf TurboşarjSıralı tip motor 4 silindir, 2.0 lt Sıralı tip motor 4 silindir, 2.8 lt 30 valf V tipi motor V6'lar ile satılıyordu.

    Modeller
    İngiltere'de modeller E, S, Sport, SE, V5 ve V6 idi. E modeli sadece 1.6 lt 105 HP motora sahipken, S ve Sport modelleri 1.6 lt, 1.8 lt, 1.8 lt 20 valf Turbo ve 2.0 lt benzin veya 90, 100, 110, 115 ve 130 HP'lik 1.9 TDI motora sahipti. S modeli otomotiv basını tarafından donanım açısından çok beğeniliyordu ve "What Car?" dergisi S 1.8'i 1999'un en iyi aracı seçti.
    SE modeli, S modeli ile aynı motor seçeneklerine sahipken donanım seviyeleri daha yüksekti. V5 modeli 2.3 lt V tipi motor V5 kullanırken, V6 modeli 2.8 lt V tipi motor V6 benzinli veya hem 150, hem de 180 HP gücünde 2.5 lt V6 Turbo Dizel motor ile satılıyordu.

    Avrupa'da satılan model isimleri, VW'in "yaşam tarzı" felsefesine uygun olarak Trendline, Comfortline ve Highline olarak belirlenmişti. Daha düşük donanım seviyeli bir giriş modeli daha hazırlanararak özel taleplere ve filo müşterilerine satıldı.

    Amerikada satılan modeller 1.8 lt 20 valf Turboşarj, 2.8 V6 veya 4.0 W8 benzinli, 2.0 TDI dizel motorlara sahip GL (2003 sonrası), GLS, GLX ve W8 (2002-2004 arası) oldu. W8 modeli sadece 4WD 4motion olarak satılırken, donanım seviyesi GLX modellerinden daha yüksekti. V6 modeli ve 2004 yılında başlayan 1.8T modeli 4WD 4motion opsiyonuna sahipti. GLX modeli sadece V6 ile satılıyordu.

    Meksika modelleri Avrupa modellerine benziyordu ve gümrük kotalarından dolayı daha yüksek fiyatlarla satılıyordu.

    Seri İmalat Problemi
    2001 yılında B5.5 kuşağı ile beraber ateşleme bobinlerinde bir sorun oluştu. Bu sorun sadece 4 silindirli 1.8T motorlarda ve ateşleme bobinleri "06B 905 115H" seri numarasına sahip ise oluşuyordu. Yeni seri numaraları bir versiyon ile değişim yapılarak çözüm bulundu.




  • ben ve kardeşim 2 tane passt aldık daha önceki kullandığım hemde 10 yaşındaki arabamı arar oldum bunları araba diye çıkarıyorlar şahsıma ben gibi ne diyeceğimi bilemiyorum bizlerde alıyoruz şu anda 20 gün geriye dönebilsem aynı parayı 7 yaşında malum arabaya basardım hiçte içim yanmazdı inanın 2 defa 0 malum araçtan kullanılmış şekilde aldım 7 yıllık biride 10 yıllık tı şimdiki araçlarla mukayese bile etmem iyi günler herkese
  • Birkaç da resim koyalım...

     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]




  • Resimlere devam arkadaşlar...

     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]




  • Passat B5.5 kasaların teknik özelliklerini de buldukça ekleyeceğim. Araçların hangisinin alınacağına ya da kullandığımız aracın özelliklerini bilmede önemli olduğunu düşünüyorum.

    2003 - Volkswagen - Passat 1.9 TDI

    Genel Bilgiler

    Marka Volkswagen
    Model Passat 1.9 TDI
    Üretim Yılı 2003

    Karoser ve Boyutlar

    Karoser Tipi 4/5S SAL
    Kapı Sayısı 4
    Dingil Mesafesi 2703 mm (106.4 in)
    Ön İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
    Arka İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
    Uzunluk 4703 mm (185.2 in)
    Genişlik 1746 mm (68.7 in)
    Yükseklik 1462 mm (57.6 in)
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.74
    Ağırlık 1396 kg (3074.9 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 62 litre (13.6 Imp gal , 16.4 US gal)

    Aerodinamik
    Hava Sürtünme Katsayısı 0.27
    Ön Kesit Alanı 2.17
    Cx 0.59

    Motor Özellikleri

    Motor Üreticisi Volkswagen
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Enlemesine
    Motor Yapısı cast iron block & light alloy head
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi SOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (Toplam 8 Adet)
    Motor Hacmi 1896 cc (115.7 cu in)
    Çap 79.5 mm (3.13 in)
    Strok 95.5 mm (3.76 in)
    Çap / Strok Oranı 0.83
    Silindir Başına Düşen Hacim 474 cc/silindir (28.93 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı 5
    Sıkıştırma Oranı 18.5 : 1
    Yakıt Besleme Tipi direct diesel inj.
    Hava Besleme Türü Turbo D.
    Kompresör Tipi
    İntercooler Türü
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 128 HP (95.4 kW)
    Maksimum Güç Devri 4000 d/d
    Maksimum Tork 385 N.m (284.1 lb.ft , 39.3 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 1750 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 227.9 N.m (4000 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 91.7 HP/ton (68.4 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 67.5 HP/litre (50.3 kW/litre)
    CO2 Emisyonu 151 g/km
    Yakıt Tüketimi 7.5/4.5/5.6 l/100km urban/extra-urban/combined

    Performans

    0 - 80 km/h 6.9 s
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h 9.9 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 17.3 s
    0 - 1000 m Hızlanma 31.4 s
    Son Sürat 208 km/h (129.3 mph)

    Şanzıman ve Aktarma

    Şanzıman Türü 5M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.69 : 1
    Son Dişli Oranı 3.44 : 1
    Aktarma FWD (Önden Çekiş)

    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler

    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı 11.5 m (37.7 ft)
    Süspansiyon (ön) I.MultiLi.CS.ARB.
    Süspansiyon (arka) I.DW.CS.
    Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
    Disk Çapı (ön) 288 mm
    Disk Çapı (arka) 245 mm
    Jantlar (ön) 6J x 15
    Jantlar (arka) 6J x 15
    Lastikler (ön) 195/65 R 15 V
    Lastikler (arka) 195/65 R 15 V




  • Sevgili Arkadaşlar,

    Güzel 5.5 kasa resimlerinden birkaç tane daha ekleyelim.. İçimiz açılsın.

     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]




  • Hüseyin Adanalim, bu ne hizli, bu ne sahane, bu ne muhtesem, bu ne cömert bir paylasim Çukurovalim.

    Seni kutluyor ve saglik dolu günler diliyorum. Sencileyin otomobil tutkunlarinin FDH'de sayisi daha da artmali, ki burasi hakikaten devasa bir centilmenler kulübü halini alsin.

    3C kasa (B6 kasa) VW Passat'in yeri tabi ki ayri. Çünkü o en yeni, en alimli, en elegant kasa.

    Lakin su da bir gerçektir ki, D segmentinde Passat'in liderlige oturmasi ve -en azinda Türkiye yollarinda- ALMAN TANKI PASSAT algisinin insanlarin aklina yerlesmesi, B5.5 kasa sayesinde olmustur...

    Eskiden de Alman tanki olarak Panther vardi, Elefant vardi, Tiger vardi, halen bir Leopard 2 var ki, karsisina çikani hacamat eder, hic affetmez! Ama onlar ba$ka

    Buyrun Efsanevi Ramstein grubundan kan donduran bir parça esliginde Leopard 2 vs. T90. Konuyu dagittigimi düsünmüyorsunuzdur umarim. Fakat ne yapayim, bilinçaltimdaki Alman arabalari sevdasi Etna Yanardagi gibi patladi!



    Edit: yanlis videoyu koymusuz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LagrangePasha -- 25 Nisan 2009; 20:31:12 >




  • Sevgili LagrangePasha,

    Güzel duygu ve ifadelerin için çok teşekkür ediyorum.

    Bende de "3C kasa (B6 kasa) VW Passat'in yeri tabi ki ayrı" . Ancak herşey imkan meselesi. B6 kasaların bir iki resminden aşağıya koydum. Yani bu resimlerin üzerine söze hacet yok. Sözün bittiği yer burası. Saygılarımla.

    quote:

    Orjinalden alıntı: LagrangePasha

    Hüseyin Adanalim, bu ne hizli, bu ne sahane, bu ne muhtesem, bu ne cömert bir paylasim Çukurovalim.

    Seni kutluyor ve saglik dolu günler diliyorum. Sencileyin otomobil tutkunlarinin FDH'de sayisi daha da artmali, ki burasi hakikaten devasa bir centilmenler kulübü halini alsin.

    3C kasa (B6 kasa) VW Passat'in yeri tabi ki ayri. Çünkü o en yeni, en alimli, en elegant kasa.

    Lakin su da bir gerçektir ki, D segmentinde Passat'in liderlige oturmasi ve -en azinda Türkiye yollarinda- ALMAN TANKI PASSAT algisinin insanlarin aklina yerlesmesi, B5.5 kasa sayesinde olmustur...

    Eskiden de Alman tanki olarak Panther vardi, Elefant vardi, Tiger vardi, halen bir Leopard 2 var ki, karsisina çikani hacamat eder, hic affetmez! Ama onlar ba$ka

    Buyrun Efsanevi Ramstein grubundan kan donduran bir parça esliginde Leopard 2 vs. T90. Konuyu dagittigimi düsünmüyorsunuzdur umarim. Fakat ne yapayim, bilinçaltimdaki Alman arabalari sevdasi Etna Yanardagi gibi patladi!



    Edit: yanlis videoyu koymusuz!



     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]




  • Birkaç da 6CC kasa resmi koyalım da olayın vahameti daha iyi anlaşılsın. Saygılarımla....

     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]




  • Pardon, yanlışlıkla B6 kasa içine ait fotolardan koydum. 6 CC kasa resimlerinden koyalım da tam olsun.. Saygılarımla...

     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]




  • Birkaç da 6CC kasanın içine ait fotolardan koyuyorum. Saygılar...

     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]




  • 2003 - Volkswagen - Passat 2.0 TDI

    Genel Bilgiler
    Marka Volkswagen
    Model Passat 2.0 TDI
    Üretim Yılı 2003
    Ülke
    Tasarımcı
    Üretim Adedi
    Model Kodu
    Model Ailesi
    Karoser ve Boyutlar
    Karoser Tipi 4/5S SAL
    Kapı Sayısı 4
    Dingil Mesafesi 2703 mm (106.4 in)
    Ön İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
    Arka İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
    Uzunluk 4703 mm (185.2 in)
    Genişlik 1746 mm (68.7 in)
    Yükseklik 1462 mm (57.6 in)
    Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.74
    Ağırlık 1445 kg (3182.8 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 62 litre (13.6 Imp gal , 16.4 US gal)

    AerodinamikHava Sürtünme Katsayısı 0.27
    Ön Kesit Alanı 2.17
    Cx 0.59

    Motor Özellikleri
    Motor Üreticisi Volkswagen
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Enlemesine
    Motor Yapısı cast iron block & light alloy head
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi SOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
    Silindir Başına Subap Sayısı 2 (Toplam 8 Adet)
    Motor Hacmi 1968 cc (120.1 cu in)
    Çap 81 mm (3.19 in)
    Strok 95.5 mm (3.76 in)
    Çap / Strok Oranı 0.85
    Silindir Başına Düşen Hacim 492 cc/silindir (30.02 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı 5
    Sıkıştırma Oranı 18.5 : 1
    Yakıt Besleme Tipi direct diesel inj.
    Hava Besleme Türü Turbo D.
    Kompresör Tipi
    İntercooler Türü
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 134 HP (99.9 kW)
    Maksimum Güç Devri 4000 d/d
    Maksimum Tork 335 N.m (247.2 lb.ft , 34.2 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 1900 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 238.5 N.m (4000 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 92.7 HP/ton (69.2 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 68.1 HP/litre (50.8 kW/litre)
    CO2 Emisyonu 162 g/km
    Yakıt Tüketimi 8.2/4.8/6.1 l/100km urban/extra-urban/combined

    Performans
    0 - 80 km/h 6.8 s
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h 9.8 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 17.2 s
    0 - 1000 m Hızlanma 31.3 s
    Son Sürat 211 km/h (131.1 mph)

    Şanzıman ve Aktarma
    Şanzıman Türü 6M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.56 : 1
    Son Dişli Oranı 3.88 : 1
    Aktarma FWD (Önden Çekiş)

    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı 11.5 m (37.7 ft)
    Süspansiyon (ön) I.MultiLi.CS.ARB.
    Süspansiyon (arka) I.DW.CS.
    Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
    Disk Çapı (ön) 288 mm
    Disk Çapı (arka) 245 mm
    Jantlar (ön) 6J x 15
    Jantlar (arka) 6J x 15
    Lastikler (ön) 195/65 R 15 V
    Lastikler (arka) 195/65 R 15 V




  • 2003 - Volkswagen - Passat TDI Automatic

    Genel Bilgiler

    Marka Volkswagen
    Model Passat TDI Automatic
    Üretim Yılı 2003
    Ülke
    Tasarımcı
    Üretim Adedi
    Model Kodu
    Model Ailesi

    Karoser ve Boyutlar

    Karoser Tipi 4/5S SAL
    Kapı Sayısı 4
    Dingil Mesafesi 2702 mm (106.4 in)
    Ön İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
    Arka İz Genişliği 1513 mm (59.6 in)
    Uzunluk 4703 mm (185.2 in)
    Genişlik 1746 mm (68.7 in)
    Yükseklik 1462 mm (57.6 in)
    Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.74
    Ağırlık 1685 kg (3711.5 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
    Yakıt Kapasitesi 62 litre (13.6 Imp gal , 16.4 US gal)

    Aerodinamik

    Hava Sürtünme Katsayısı 0.27
    Ön Kesit Alanı 2.17
    Cx 0.59

    Motor Özellikleri

    Motor Üreticisi Volkswagen
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Enlemesine
    Motor Yapısı cast iron block & light alloy head
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi DOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-6
    Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
    Motor Hacmi 2496 cc (152.32 cu in)
    Çap 78.3 mm (3.08 in)
    Strok 86.4 mm (3.4 in)
    Çap / Strok Oranı 0.91
    Silindir Başına Düşen Hacim 416 cc/silindir (25.39 cu in/silindir)
    Krank Ana Yatak Sayısı 4
    Sıkıştırma Oranı 18.5 : 1
    Yakıt Besleme Tipi direct diesel inj.
    Hava Besleme Türü Turbo D.
    Kompresör Tipi
    İntercooler Türü
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 177 HP (132 kW)
    Maksimum Güç Devri 4000 d/d
    Maksimum Tork 370 N.m (273.1 lb.ft , 37.7 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 1500 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 315.1 N.m (4000 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 105 HP/ton (78.3 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 70.9 HP/litre (52.9 kW/litre)
    CO2 Emisyonu 222 g/km
    Yakıt Tüketimi 12.3/6.3/8.4 l/100km urban/extra-urban/combined

    Performans

    0 - 80 km/h 6.5 s
    0 - 60 mph
    0 - 100 km/h 9.6 s
    0 - 160 km/h
    80 - 120 km/h (son viteste)
    0 - 400 m Hızlanma 16.9 s
    0 - 1000 m Hızlanma 30.7 s
    Son Sürat 221 km/h (137.4 mph)

    Şanzıman ve Aktarma

    Şanzıman Türü 5A
    Son Vites Dişlisi Oranı 0.74 : 1
    Son Dişli Oranı 2.98 : 1
    Aktarma AWD (Tüm Tekerleklerden Çekiş)

    Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler

    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu
    Dönüş Çapı 11.5 m (37.7 ft)
    Süspansiyon (ön) I.MultiLi.CS.ARB.
    Süspansiyon (arka) I.DW.CS.
    Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
    Disk Çapı (ön) 312 mm
    Disk Çapı (arka) 256 mm
    Jantlar (ön) 7J x 16
    Jantlar (arka) 7J x 16
    Lastikler (ön) 205/55 R 16 W
    Lastikler (arka) 205/55 R 16 W




  • Birkaç tane de B5 kasa resimlerinden koyalım... Saygılarımla...

     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]


     [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 22 Mayıs 2009; 12:28:07 >




  • Sevgili Arkadaşlar,

    B5.5 kasa 2002-2005 Passat kullanan arkadaşlar tecrübe ve izlenimlerini paylaşırlar ise bu başlık daha da yararlı olur. Çorbada tuzumuz bulunsun diyen veya demeyen herkese teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 16 Mayıs 2009; 22:24:30 >
  • 2001 model 1.9 TDİ Comfortline'ım var hoşuma giden özellikler;
    - Arabanın camları açıkken anahtarla kitlersem camları kapatıyor,
    - Araç içi Hareket sensörü var çoçuklar uyuyorken kitlersem uyandıklarında alarm çalıyor ama bu çoçuklarıda daha da çok korkutuyor
    - Çoçuklara özel yükselebilen koltukları var hoşuma gidiyor
    - Bagaj da extra çakmaklık varki uzun yolda elektirikli buzdolabı için hoş bi durum
    - Torpido da sogutma var
    - Yagmur sensörü var
    - Hız sabitleme de gerekten hoş bi kullanıma sahip

    sizinde sevdikleriniz varsa yazarmısınız.
  • Teşekkürler Osmanselim,

    Diğer arkadaşların da katkı ve paylaşımlarını bekliyoruz. Saygılar...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.