Şimdi Ara

Avea HerYöne Sınırsız tarifeli hattımı KAPATTI!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
121
Cevap
0
Favori
7.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone'dan Avea'ya taşıma yaparak Her Yöne Sınırsız tarifeyi kullandığım hattımı Avea bugün Aramalara kapattı. Arkadaşımı aramak için numarasını çevirdiğimde hattım Müşteri Hizmetlerini aradı. Durumu anlayamadım kapattım.

    Farklı bir numarayı aradım, tekrar Müşteri Hizmetlerine bağlandı hattım.

    Müşteri Hizmetlerine bağlandım ve hattıma ne olduğunu sordum. Müşteri Hizmetleri " Hattınızı iletişim dışı süistimal edilecek kullandığınızdan dolayı şuan aramalara kapattık, yakında da hattınızı tamamen kapatacağız. " açıklamasını yaptı.

    quote:

    Tarifeye kaydedilen hatların, FCT ya da benzer cihazlarla veya ticari amaçla yahut kötü niyetli olarak ya da haberleşme maksadı dışında kullanılması halinde, hattın sahibi olan aboneye SMS veya arama yoluyla bilgi verilerek, bu bildirimin ardından ilgili hat Avea tarafından görüşmeye kapatılabilir, tarifesi değiştirilebilir veya abonelik sözleşmesi feshedilebilir.


    Avea böyle bir açıklama yapmış fakat ben FCT cihazı nedir onu bile bilmiyorum. Yoğun olarak kız arkadaşımla görüşüyorum. Pazartesi günü 8 saat kız arkadaşımla görüşme yapmıştım bunu da müşteri hizmetlerine bildirdim. Ayrıca işim gereği de telefonu sık kullanıyorum. Hesapladım şimdiye kadar yaklaşık 3000 DK görüşme yapmışım.

    Bu durumda ne yapmam gerekiyor arkadaşlar? Böyle bir şey nasıl yapılıyor anlamış değilim.

    SAAT 16:15

    Hattım şuan itibari ile tamamen kapatıldı. İşin ilginç tarafı Faturam hâlâ çıkmadı!
    Lanet olsun Avea SANA!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tksharmely -- 20 Nisan 2009; 16:19:01 >







  • aveaya taşınmak isteyip kapatılan vodafon hatlar benim olsaydı hemen şikayet ederdim ama hatların sahibine soruyum kabul ederlersehttp://www.tk.gov.tr/Tuketici/Sikayetler_ve_Oneriler/sikayet22.htm ilgili linkteki tk onlar adına şikayet edecem..
    quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20



    Hatları kapatılan arkadaşlardan haklarını aramalarını önemle rica ediyorum. (Vodafone'dan diğer operatörlere taşınan hatların, taşınamadan iptal edilmesi haksızlığına uğrayan arkadaşların da haklarını aramaları gerekir.)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: wildermess

    arkadaşlar bende vadofone hattımı sabah 06:55 itibariyle avea'ya taşıdım şuan kullanabiliyorum.çok düşündüm taşındım ve karar verdim bakalım ne olacak bu iş bende çok merak ediyorum...
    bu arada cahilliğimi mazur görün FCT CİHAZ nedir ?



    Zamanla ne kadar kötü bir karar verdiğinizi anlayacaksınız. Hayırlı olsun diyelim biz yine de...

    FCT Cihazı telefon santrallerinde kullanılan, GSM Veri alıcısı ve sim kart yuvası bulunan, sabit telefondan ÖN KODU ÇEVİRDİKTEN SONRA ( Misal 701 ) FCT cihazınıza taktığınız sim kartından aramayı gerçekleştiren bir cihazdır.

    Şuan çalıştığım yerde bunu kullanıyoruz:http://www.akertelekom.com.tr/default.asp?say=9&urun=62
    Bu aleti kullanmak için telefon santrali olması şarttır.




  • ARKADAŞLAR BURDA YAZILANLARI OKUDUKÇA ŞARTELLERİM ATTI VE DAYANAMAYIP AVEA'YA AŞAĞIDAKİ MESAJI ATTIM.
    ARKADAŞA YAPILAN HAREKET KENDİME YAPILMIŞ KADAR ZORUMA GİTTİ.

    AŞAĞIDAKİ LİNKTEN AVEAYA GÖRÜŞLERİNİZİ İLETEBİLİRSİNİZ.

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/bizeulasin/index.shtml


    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    avea yetkililerinden ricam girip şu aşağıda linkini attığım yerdeki yorumları okumaları,

    iki adet avea hattım var sırf bu yaptıklarınıza tepki olsun diye ilk fırsatta numaralarımı taşıyacağım.

    lütfen ama lütfen aveadan yetkili bir kişi girip şu aşağıdaki linki incelesin.

    müşteri hizmetleri çalışanlarınıza da abonelerinizle nasıl konuşulması gerektiği hakkında biraz daha eğitim vermelisiniz. çünkü ben dahil herkes avea müşteri hizmetleri çalışanlarından şikayetçiyiz. bir sorun olduğu zaman aramaya çekinir duruma düştük neredeyse. insanı azarlar gibi konuşuyorlar. alternatifsiz değilsiniz bunu unutmayın, kaybeden siz olursunuz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_31113511/mpage_1/key_/tm.htm




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bungee20

    Ben bu uyarıları 2008 başından sonuna kadar yaptım, sonuç kocaman bir SIFIR.

    Attığım maillere 4 hafta sonra "müşteri hizmetlerini arayınız" şeklinde cevap aldıktan sonra, uğraşmaktan vazgeçtim. Boşuna uğraşıyorsunuz, zamanınıza yazık.


    quote:

    Orjinalden alıntı: kocaog!u

    avea yetkililerinden ricam girip şu aşağıda linkini attığım yerdeki yorumları okumaları,

    iki adet avea hattım var sırf bu yaptıklarınıza tepki olsun diye ilk fırsatta numaralarımı taşıyacağım.

    lütfen ama lütfen aveadan yetkili bir kişi girip şu aşağıdaki linki incelesin.

    müşteri hizmetleri çalışanlarınıza da abonelerinizle nasıl konuşulması gerektiği hakkında biraz daha eğitim vermelisiniz. çünkü ben dahil herkes avea müşteri hizmetleri çalışanlarından şikayetçiyiz. bir sorun olduğu zaman aramaya çekinir duruma düştük neredeyse. insanı azarlar gibi konuşuyorlar. alternatifsiz değilsiniz bunu unutmayın, kaybeden siz olursunuz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_31113511/mpage_1/key_/tm.htm




    Arkadaşlar aveanın sitesindeki bize ulaşın kısmı yerine şikayetvar.com a yazın bakın nasıl ilgileniyor müşteri hizmetleri sizinle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 22 Nisan 2009; 1:07:42 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kocaog!u

    ARKADAŞLAR BURDA YAZILANLARI OKUDUKÇA ŞARTELLERİM ATTI VE DAYANAMAYIP AVEA'YA AŞAĞIDAKİ MESAJI ATTIM.
    ARKADAŞA YAPILAN HAREKET KENDİME YAPILMIŞ KADAR ZORUMA GİTTİ.

    AŞAĞIDAKİ LİNKTEN AVEAYA GÖRÜŞLERİNİZİ İLETEBİLİRSİNİZ.

    http://www.avea.com.tr/tr/sta/bizeulasin/index.shtml


    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    avea yetkililerinden ricam girip şu aşağıda linkini attığım yerdeki yorumları okumaları,

    iki adet avea hattım var sırf bu yaptıklarınıza tepki olsun diye ilk fırsatta numaralarımı taşıyacağım.

    lütfen ama lütfen aveadan yetkili bir kişi girip şu aşağıdaki linki incelesin.

    müşteri hizmetleri çalışanlarınıza da abonelerinizle nasıl konuşulması gerektiği hakkında biraz daha eğitim vermelisiniz. çünkü ben dahil herkes avea müşteri hizmetleri çalışanlarından şikayetçiyiz. bir sorun olduğu zaman aramaya çekinir duruma düştük neredeyse. insanı azarlar gibi konuşuyorlar. alternatifsiz değilsiniz bunu unutmayın, kaybeden siz olursunuz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_31113511/mpage_1/key_/tm.htm

    YAZDIĞIM MESAJA AVEANIN VERDİĞİ YANIT:

    Değerli Müşterimiz,

    Zaman ayırarak bize yazdığınız için teşekkür ederiz.

    Müşteri odaklılık ilkesince hareket eden Avea için, değerli müşterilerimizden gelen her türlü talep ve öneri büyük önem taşımaktadır.

    Müşterilerimizin ilgilerinden dolayı bazı zamanlarda Müşteri Hizmetleri’mizde geçici bir yoğunluk yaşanabilmektedir. Müşteri Temsilcileri tarafından en kısa sürede cevap verilmesine çalışılmaktadır.

    Daha detaylı bilgi ve tüm sorularınız için, anında görüşmek üzere 7 gün 24 saat, Avea hatlı cep telefonunuzdan 500’ü, sabit hatlardan ise 444 1 500’ü tuşlayarak Müşteri Hizmetleri’mize ulaşabilirsiniz.


    Saygılarımızla;
    AVEA İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Müşteri Hizmetleri

    Lütfen bu maile "yanitla - reply" yolu ile cevap dönmeyiniz.





  • avea müşteri hizmetlerinin anladığı tek yöntem.


    http://www.youtube.com/watch?v=G7_fbQVH0eE
  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis



    avea müşteri hizmetlerinin anladığı tek yöntem.


    http://www.youtube.com/watch?v=G7_fbQVH0eE

    http://www.youtube.com/watch?v=e2UYsmwY79Q&feature=related
    bu daha güzelmiş




  • Eğer hattını fatura kesim tarihinden önce kapatmışlarsa ve 1 aylık ücret almışlarsa kullanmadığınız hizmetin parasını aldıklarını için de şikayet edebilirsiniz..

    Dilekçe örneğini aşağıdan indirebilirsiniz..
    http://rapid-share.com/files/225856522/TSHHDilekce_ilce.DOC
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.