DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
TTNET' im Sınırsız ama Fatura 62TL geldi ne ayak bu ttnet ya:S
40
Cevap
0
Favori
14.987
Tıklama
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TTNET' im Sınırsız ama Fatura 62TL geldi ne ayak bu ttnet ya:S
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      15 Nisan 2009 13:11:31
      arkdaşlar dün maile ttnet faturam geldi bi baktım 62tl diyor çok şaşırdım. 3 ay dır netim sınırsız ilk 2 ay 45 geldi, ondan sonra bu ay 62tl geldi, neden böyle bişey oldu, birkaç arkdaşımada aynısı olmuş.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      743 Mesaj
      15 Nisan 2009 14:05:35

      quote:

      Orjinalden alıntı: ronal39

      arkdaşlar dün maile ttnet faturam geldi bi baktım 62tl diyor çok şaşırdım. 3 ay dır netim sınırsız ilk 2 ay 45 geldi, ondan sonra bu ay 62tl geldi, neden böyle bişey oldu, birkaç arkdaşımada aynısı olmuş.


      İlk ay geçiş yaptığınız için geçiş yaptığınız döneme ait Kıst ücreti gelmemiş 3.aya bunu yansıtmışlar büyük ihtimalle arayıp öğrenebilirsiniz.İlk ay az gelince neden az geldi diye konu açmamışsınız ama fazla gelince açıvermişsiniz konuyu


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      800 Mesaj
      15 Nisan 2009 14:51:13

      quote:

      Orjinalden alıntı: _FaCeS_



      Alıntıları Göster



      İlk ay geçiş yaptığınız için geçiş yaptığınız döneme ait Kıst ücreti gelmemiş 3.aya bunu yansıtmışlar büyük ihtimalle arayıp öğrenebilirsiniz.İlk ay az gelince neden az geldi diye konu açmamışsınız ama fazla gelince açıvermişsiniz konuyu



      Az geldi diye kim konu açar oda ayrı bir konu ama 45 tl den bahsediyoruz ve bence hiç de az bir miktar değil hele ki şuanki internet hızı yerlerde sürünürken.


      _____________________________

    • Çavuş
      91 Mesaj
      15 Nisan 2009 15:37:52
      banada geldi 59,5tl bu nedir ya resmen insanı soyuyorlar ödeme tarihinde bi değişiklik yok limitliden limitsize geçersen limitsiz tarifesiyle devam edersin. o aykı fatura ona göre gelir adamlar kalkmışlar 5 ay sonra sen tarife değiştirdin farkını verecen diyorlar ayın 10 gününe 15 lira 20 gününe 45 (30 günlük ücret) bu adaletlimi sizce madem böyle bir uygulama var bize tarife değişiminde bildirsinler burda çok büyük haksız kazanç var.


      _____________________________


      Ey Bu Topraklar İçin Toprağa Düşmüş, Asker
      Gökten Ecdad İnerek Öpse O Pak Alnı Değer
    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      15 Nisan 2009 16:12:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: _FaCeS_



      Alıntıları Göster



      İlk ay geçiş yaptığınız için geçiş yaptığınız döneme ait Kıst ücreti gelmemiş 3.aya bunu yansıtmışlar büyük ihtimalle arayıp öğrenebilirsiniz.İlk ay az gelince neden az geldi diye konu açmamışsınız ama fazla gelince açıvermişsiniz konuyu


      ben zaten geçiş ücretini ödedim, ondan sonraki aylardan bahsediyordum. ilk ay öyle geldi diye


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      882 Mesaj
      15 Nisan 2009 16:45:41
      TTnet sadece para alma konusunda üstün başarı sergiler. Bunu hepimiz biliyoruz. Hatta öyle ince hesap yaparki; ay ortasında tarife değiştirdiğin zaman o ayki fatura önceki tarifeden kesildiği için bulunduğun ayda geçiş yaparak kullandığın tarife farkını hesaplar bir sonraki ay faturaya yansıtır. İşte böyle ince hesap yapar para alınca ama günlerce net gider kimse demez arkadaşım son kuruşuna kadar para almayı biliyorsun ama biz bu tarihte bu saatte interneti kullanamadık neden bizden bunun parasını alıyorsun? Faiş fiyat ve kalitesiz hizmet verdiğini bilmeyen (bilinçli) kullanıcı yoktur bari internet kesintileri olmasın.

      Burdaki her kullanıcıya sormak istediğim tek birşey var. İnternet iş ve eğlence amaçlı değilmi? Peki hanginiz TTnet kelimesini duyduğunuz zaman sinirlenmiyorsunuz inceden, hanginizin morali bozulmuyor?


      TTnet hakkında yazılacak o kadar çok şey varki yazsan roman olur hatta avrupa dillerine çevrilip bir dünya klasiği olur. İsmide "Tövbeler Tövbesi İnternet (TTnet)"






      _____________________________

    • Yüzbaşı
      599 Mesaj
      15 Nisan 2009 21:23:51
      ben ayın sonunda geçtim 2.54 lira şubat kullanım ücreti diye birlşey var bendede.....


      _____________________________

    • Yarbay
      5215 Mesaj
      16 Nisan 2009 10:54:26
      Bunlar sinekten bile yağ çıkarırlar merak etmeyin..


      _____________________________

      Yolsuzluk=Yoksulluk.
      Doğruları konuşmak için en az iki kişi gerekir biri doğru söyleyen, biri doğru anlayan…
      Allah, kimseyi yanlışı savunacak kadar cahil,doğruyu inkar edecek kadar nankör yapmasın..
    • Binbaşı
      1356 Mesaj
      16 Nisan 2009 12:20:48
      Şubatta geçtim sınırsıza hala yüksek geliyor anlamadım önceden fatura konuları ile babam ilgileniyordu ama bi ara sormuştum henüz 49 tl gelmedi hiç demişti bu ay e faturaya geçtim e postama az önce geldi fatura 69 tl ( bi gün ben evde yokken telefon etmişler ttnetten 3 ünü deneye katılmak istermisiniz diye kabul etmiş babam konu açan arkadaşın faturasıyla aradaki 7 tl fark bundan dolayı )

      Taşındığımızdan dolayı interneti nakil ettirmiş ve aynı zamanda sınırsıza geçmiştik ondan olabilir mi?


      _____________________________



      .::İlham Verici Yenilik Kalıcı Mükemmellik::.

      .:: Asus ZenFone5 Kullanıcı Kulübü ::.


    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      16 Nisan 2009 13:42:49
      1 saat önce TurkTelekom şubesine gittim sordum dedim Şubatın 5'inde sınırsıza geçtim ondan sonraki faturalar 45tl geldi bu ay 62tl geldi dedim, bana dedilerki valla çok ilginç bizde şaşırdık faturayı göremediğimiz için ayrıntıları ve nedenini bilemicez ne diyelim geçmiş olsun dediler. Yok böyle bir Şerefsizlik ya.


      _____________________________

    • Çavuş
      81 Mesaj
      16 Nisan 2009 17:27:01
      Arkadaşlar merhaba..TTnet için ne deseniz azdır, bu konuda kendini ispatlamış bir kurum zaten...
      Amcamların 3 aydır normal gelen faturası birden 58 tl geldi.Önceki ödemeleri zamanında yapmalarına karşın...Arayıp sorayım diyordum ama yazdıklarınızı görünce vazgeçtim=( Cem Yılmazı değil Obamayı oynatsa reklamlarında yine kimse güvenmez bunlara=)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeitgest -- 16 Nisan 2009; 17:28:25 >
      _____________________________

      Thriller
    • Binbaşı
      1409 Mesaj
      16 Nisan 2009 17:35:24
      Arkadaşım banada aynısı oldu benim olayda ise, şubat 10 da sınırsız yaptım. bi baktım fatura 59 lira gelmiş bide kotayı aşmışım ki ben baktığımda daha 2 gb y yeni olmuşdu, neyse 2. ayda yani 3 ayın ft. ise yine 59 lira gelince delirdim aradım telekomu bastım fırçayı neymiş mart ayının ft göremiyorlarmış ben görüyorumda sen nasıl göremiyorsun ne dingil sistemleri var anlamıorum ama neti sınırsız yapmaya gelince hemen yapıyorlar ama faturayı göremiorlar bu kadar salak sistemleri var şöyle kendi alt yapısı ve telekoma rakip olacak bi firma çıksa şunlardan bir kurtlulsak diye dua ediyorum. neden avrupadaki gibi sistemimiz yok yani tekel gibi kullanıo neti... inş. bu ezimet biterde kurtuluruz.


      _____________________________

      Msi G45 Gaming - Core I7 4770k - Msi Gtx 1070 Gaming X- Samsung 850 Evo 250 Gb SSD - C.master 212x- 2*8Gb DDR3 Kingston Savage - Gigaworks G500-Creative XFi Titanium-Play Station 4 - Steelseries Siberia 200
    • Çavuş
      81 Mesaj
      16 Nisan 2009 17:43:01
      Şu gidişatta rakip çıkması çok zor...Nelerle uğraşıyoruz ya :S


      _____________________________

      Thriller
    • Yüzbaşı
      704 Mesaj
      16 Nisan 2009 18:14:40
      quote:

      Orjinalden alıntı: KiLLeR©
      Burdaki her kullanıcıya sormak istediğim tek birşey var. İnternet iş ve eğlence amaçlı değilmi? Peki hanginiz TTnet kelimesini duyduğunuz zaman sinirlenmiyorsunuz inceden, hanginizin morali bozulmuyor?


      Çok güzel ifade etmişsin. Sonuna kadar katılıyorum.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      557 Mesaj
      16 Nisan 2009 20:01:54
      5 ay önce limitliden limitsize geçiş yapmıştım, bu ayki faturama aylık adsl kıst ücreti yansıtmışlar, ne diyeyim..:)


      _____________________________

      iPhone 5s 16GB (10.1.1)
      Packard Bell LM98-JO-200TK
    • Teğmen
      204 Mesaj
      16 Nisan 2009 20:32:45
      benim neredeyse 8 9 ay oldu tarife degisikligi yapalı...gecen ay borcunu+daha onceden kalan bi borcu odeyim dedim telefonda kredi kartı olayıyla...toplamı 75 lira etti yani 0 ladim borcu...bu ay faturasına bi baktım 80 lira(45 lira olması gerekirken)...sonra aradım bana yardımcı olunacak umidiyle musteri hizmetlerini(!), onlar zaten bihaber herseyden...tel no nuzu bırakın sonra bilgilendiricez dediler ama ne arayan var ne soran...aman diyeyim telefonda kredi kartı odemesi yapim derken bi kez daha dusunun...

      bakalım bizim mesele ne olacak...


      _____________________________

      Intel i5 2500k@4.8ghz - Asus P8Z68-V - G.SKILL RipjawsX DDR3-1333Mhz CL7 8GB - Sapphire HD7850 O.C. GDDR5 2GB Corsair Force 3 GT 120gb SSD
      Samsung 103uj 1TB v Samsung 322hj 320gb HDD - Coolermaster HAF 942 X - Corsair TX650 - Acer S232HLABID - Xigmatek Balder CPU Cooler
    • Teğmen
      113 Mesaj
      18 Nisan 2009 19:28:53
      bu ne saçma sistem ne dandik bir kuruluş
      uzun süredir sınırsız 1mbit kullanıyorum,sınırsıza ilk geçtiğimdede kıst ücreti denen saçma ücreti ödedim
      geçen ay faturam 45.50 geldi,bu ay ise 50.30 geliyor
      internet faturamı zamanında ödüyorum gecikme vs.yok, faturada kıst ücreti yazıyor
      herneyse aradı adam nisan faturalarını göremiyorum diyor,görmediğim şey hakkında ne diyebilirim fln birde tersliyor,sanki arayan müşteri o yardımcı olacak benim
      telefonda ters birşey demeyeyim diye peki dedim kapadım suratına
      internet sitelerinde 45.31 gözüküyor bize 50.30 geliyor
      arayınca göremiyoruz diyor,bu ne saçma sistem ben faturamı görebilmeleri için şikayetimi mayısta mı yapacam saçmalığa bak


      _____________________________

    • Yarbay
      10226 Mesaj
      18 Nisan 2009 21:58:44
      fatura bilgilerini paylasirsan daha net cevap veririz. yanı kesinlikle faturanda yaziyordur 17 tl gökten düşüp senın faturana gelmemiştir. bence bişey vardir.


      _____________________________

      Lenovo IdeaPad Y510P / Logitech Z5500 / Buffalo LinkStation 1 TB
    • Yüzbaşı
      545 Mesaj
      20 Nisan 2009 14:35:40
      bende 13 kasım 2008 de sınırsıza geçtim 56.25tl göndermişler biraz sonra arayıp basıcam kalayı


      _____________________________

    • Yarbay
      3222 Mesaj
      20 Nisan 2009 14:43:39
      Bende anlamiyorum bizede her ay 52.5 tl geliyor.
      Bu özel iletisim vergisi ucuzlatilmami$ miydi? 43 tl olmasi gerek miyor muydu faturalarin?


      _____________________________


      Türkiye
    • Yarbay
      7621 Mesaj
      20 Nisan 2009 14:45:47
      Sanırım tarife ve faturalandırmada sorun yaşamayan tek üye benim :D


      _____________________________

      | Beşiktaş JK |
      | iPhone 6S <> 64GB / 9.3.4 | iPhone 4S <> 7.0.4 Jailbreak | 337. Kısa Dönem |
      | Play Station 4 <> Fifa 17 / Mortal Kombat X / FiFa 15 / BattleField 4 / NFS Rivals / DriveClub / Metal Gear Solid V |
      | PSN ID: TurgayBJK |
    • Yarbay
      3503 Mesaj
      20 Nisan 2009 17:33:21
      bırakın TTnet'i kablo internete gelin. 512 kbit limitsiz internet 17.5 lira. mis gibi.


      _____________________________

    • Yarbay
      3222 Mesaj
      20 Nisan 2009 18:28:27
      quote:

      Orjinalden alıntı: coolman7
      bırakın TTnet'i kablo internete gelin. 512 kbit limitsiz internet 17.5 lira. mis gibi.


      Getir kablotv yi buraya hemen aliyorum.


      _____________________________


      Türkiye
    • Binbaşı
      1226 Mesaj
      20 Nisan 2009 21:58:58

      quote:

      Orjinalden alıntı: coolman7

      bırakın TTnet'i kablo internete gelin. 512 kbit limitsiz internet 17.5 lira. mis gibi.


      Bizim burada da kablo tv yok maalesef bende düşündüm o seçeneği ama yapacak birşey yok. Zaten 1 seneye evleniyorum sabredicem sonrada buradaki interneti kapattırıcam. Taşınacağım yerde de bulurum birşeyler heralde. Yeter bu fahiş fiyat a kalitesiz düşük hızlı ve KOTALI (bilgiye erişin diyolar ama kota koyuyorlar marifetmiş gibi.) internet. Uygun fiyata Kotasız internet kullanmak istiyorum artık.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      356 Mesaj
      21 Nisan 2009 02:20:43
      quote:

      Orjinalden alıntı: KiLLeR©
      Burdaki her kullanıcıya sormak istediğim tek birşey var. İnternet iş ve eğlence amaçlı değilmi? Peki hanginiz TTnet kelimesini duyduğunuz zaman sinirlenmiyorsunuz inceden, hanginizin morali bozulmuyor?

      Aynen katılıyorum. Her tarife değiştirdiğimde bana da, sorduğumda açıkladıkları ama bir türlü anlamadığım sebeplerden dolayı, tabiri caizse tabi, giydirdiler, diyecem gururuma yediremiyorum. Elbet bu tekel bir gün kırılır. Alternatifler var deniyor ama, bildiğim kadarıyla sonunda bunların hepsi TTnet müşterisi.


    • Yarbay
      2174 Mesaj
      21 Nisan 2009 13:17:59
      olsada geçsek her yerde yokkki kablonet olsa hiç durmayacam geçecem ama ne yazık öyle bi şansımız yok
      quote:

      Orjinalden alıntı: coolman7

      bırakın TTnet'i kablo internete gelin. 512 kbit limitsiz internet 17.5 lira. mis gibi.




      _____________________________

    • Binbaşı
      1740 Mesaj
      21 Nisan 2009 16:00:54

      quote:

      Orjinalden alıntı: coolman7

      bırakın TTnet'i kablo internete gelin. 512 kbit limitsiz internet 17.5 lira. mis gibi.


      Kablonet olsa


      _____________________________

      Yanıyorsak aşkımızdan Steam: Pride and Prejudice ツ
    • Binbaşı
      1263 Mesaj
      21 Nisan 2009 18:50:20
      Allah bu ttnet in ... nese


      _____________________________

    • Yarbay
      4389 Mesaj
      22 Nisan 2009 15:55:35
      Bıktım bu TTNetten! Dostlar beni bir siz anlarsanız. Bu ay başında limitsize geçtim ve şu dakika itibariyle sizden öğrendim; tarife değişikliğinde "kıst" denilen ücreti aldıklarını. Yazıkların olsun kardeşim, tarife değiştirdik diyede mi para vereceğiz sizlere. Bıktım, bin pişmanım 2.5 yıldır TTNet'e yedirdiğim paralara. Ama bitecek bu işkence, Mayıs ayına da katlanıp, sonra sonsuza kadar kapattıracağım TTNet'i. Evde kablo tv var zaten, bağlatırım bir kablonet,
      sadece Msn'e, Web sitelerine girsem yeter. Bıktım kardeşim her ay 40-50 lira fatura ödemekten. Bari ödediğim paranın karşılığını alsam. Abartısız 7 gündür kota bilgilerime ulaşmaya çalışıyorum. Günün her saati denedim, en sonunda bugün ulaşabildim. Bilerek yapıyorlar, istiyorlar ki herkes kotayı aşsın, şirketimiz kazansın. Türk(!) Telekom'u yabancılara satanlar utansın, ne diyeyim...




      _____________________________

    • Teğmen
      171 Mesaj
      23 Nisan 2009 12:47:38

      quote:

      Orjinalden alıntı: ronal39

      arkdaşlar dün maile ttnet faturam geldi bi baktım 62tl diyor çok şaşırdım. 3 ay dır netim sınırsız ilk 2 ay 45 geldi, ondan sonra bu ay 62tl geldi, neden böyle bişey oldu, birkaç arkdaşımada aynısı olmuş.

      TTNET İN NE MAL OLDUĞUNU HERKES BİLİO AMA YİNEDE HERKESDE VAR TTNET.BİRİ NET BAŞKASI YALAN.Başkası niye yalan sana ıspatlıyım mnsnm : karizma_usak_6141@hotmail.com .


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      23 Nisan 2009 19:26:11

      quote:

      Orjinalden alıntı: laz_34_61_41



      Alıntıları Göster


      TTNET İN NE MAL OLDUĞUNU HERKES BİLİO AMA YİNEDE HERKESDE VAR TTNET.BİRİ NET BAŞKASI YALAN.Başkası niye yalan sana ıspatlıyım mnsnm : karizma_usak_6141@hotmail.com .

      sadece bana deil herkese ispatlada görsün millet.


      _____________________________

    • Yarbay
      5066 Mesaj
      24 Nisan 2009 00:07:04
      bende 1mb sınırsız kullanıyorum faturam 51 tl geldi hadi kotasız olsam kotayı aşdım ondan geldi diyecemde sınırsız internete nasıl fazla fatura geliyo rezillik bu ya


      _____________________________

      _____DH /// E30 KULÜBÜ___ __

      /// Intel® Core™ i7-6700K /// ASUS ROG MAXIMUS VIII FORMULA /// G.SKILL RipjawsV 2xDual kıt 32GB 3000 Mhz CL14
      /// ASUS ROG GTX1080 STRİX Advanced Edition /// SAMSUNG 950 PRO 512 GB/// /// SAMSUNG 850 EVO 1 TB /// /// Corsair Force GT 240 GB /// Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Champion /// WD Caviar Green İntellipower 2 TB
      /// AeroCool XPREDATOR ROG MOD /// CORSAİR AX1200® /// ASUS VK278Q 27'' LED /// THERMALTAKE eSPORTS Challenger Pro & Tt eSPORTS Black Gaming Mouse
      ///
      Corsair H100 Push/Pull ///Logitech G27/// Logitech X-530 /// SHARKOON X-Tatic PRO 5.1 Gaming Headset[
    • Yarbay
      5043 Mesaj
      29 Nisan 2009 13:23:16
      bugüne kadar kıst ücretinin ne olduğunu bilmiyordum... taki tt yi arayıp fazla tutarın nerden çıktığını sorana kadar... tt deki bayan zaten herşeyden bi haber... bana faturamı email adresime yollayın diyorum telekom müğdürlüğüne başvuracaksınız diyo... şu 3G biran önce gelsin yavaşta olsa tt den kurtulmak istiyorum artık...


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      04 Ağustos 2009 02:49:42
      ARKADAŞLAR YARDIMMMM.............ben 9nda internet aboneliğimi başlattım (1mbps 4gb) , ve 1 hafta son netlimitsiz 8mbps tarifeye geçtim ve bugün santral uzaklığından dolayı 1 mbps limitsize abone oldum sizce faturam nasıl olur (ayın 9ndan 16sna kadar kotam 1.6gb)


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      29 Mart 2010 08:43:45
      ARKADASLAR BEN TTNET NETLİMİTSİZ (SINIRSIZ) 8 MB KULLANIYORUM. BEN ALIRKEN 12 AYLIK SÖZLEŞME YAPTIK VE İLK ALTI AY 9.90 (KDV FALAN 13-14) DEMİŞLERDİ. BİZ SINIRSIZ DİYE HER ŞEYİ İNTERNETTEN YAPTIK DİZİLERİ DAHİ İNTERNETTEN İZLEDİK. GELGELELİM FATURA 70.50 TL GELDİ. FATURADA YAZILANLARDAN BİR ŞEY ANLAMADIK. NE KADAR KULLANIRSANIZ KULLANIN FİYAT DEĞİŞMEZ DEMİŞLERDİ. BAYİSİNE DE GİDECEGİM. BENZER BİR DURUMU OLAN VARSA LUTFEN CEVAP YAZSIN. SİMDİDEN TSKKÜRLER...


      _____________________________

    • Er
      4 Mesaj
      10 Temmuz 2010 18:22:11
      türk telekomu yabancılara sattılarından haberim yoktu
      yha kardeşim yeter artık yha bu ttnetten tmm netim var die seviniom ama kazık yemekde çok kötü bişi bizi gerizekalı sanıp kazığı yapıştırıyorlar yha yeter artık gına geldi bn sınırlı iken her ay 50 60 falan ödüodum sınırsız oldum 33.75 geldi iinci ay 74 lira geldi yuh dedim şoke oldum babam da bana kızdı bunlar insan da düşünmüolar biz o paraları nasıl kazanıyoruz haberleri bile yok heralde ama derler yha ''yediğiniz hurmalar gün gelir tırmalar'' inşallah onlarada öle olur yeter atık yha zaten ttnetli olanda kabahat haklarımızı savunalım


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      26 Eylül 2011 16:34:18
      ben 2 yillik sozlesme imzaladim sinirsiz internet icin ilk 6 ay 25 lira sonrasinda da 45 lira olcakti.. cok sukur ilk 6 ay hic 25 gelmedi genellikle 45 falan geldi sonraki aylarda da 45 hic gelmedi.. sekil a son faturam 80 lira ben anlamiorum neden boyle oluo? sinirsiz internetimin sinirini nasil astim anlamadim:(


      _____________________________

    • Teğmen
      157 Mesaj
      26 Eylül 2011 16:42:43
      mesajım bulunsun



      _____________________________

      Olgun insan yapabileceğini söyleyen ve söylediğini yapan insandır. "KONFÜÇYUS"
    • Yüzbaşı
      257 Mesaj
      20 Aralık 2011 00:55:47
      Arkadaşlar bende kasım ayında netlimitsiz ilk 12 ay 39 tl olan pakete geçtim, 2tl modem ücreti(24 ay boyunca) + 2tl kurulum ücreti(bir kereye mahsus) + 2tl de bağlantı ücreti(ilk 12 ay boyunca) bunların hepsini toplayınca 45 tl gelmesi gerekirken, 63,75 tl fatura geldi nasıl iştir bu anlamadım yoksa ilk fatura diye başka bilmediğim ücretler de mi var.Bu işten anlayan arkadaşlardan yardım bekliyorum.


      _____________________________

    • Er
      9 Mesaj
      14 Mayıs 2013 13:28:12

      beyler benim internetim de TTnet limitsiz paket normalde 63 geliyor fakat bu ay ve 1-2 aydır 70 in üzerinde geliyor üstelik kafalarına göre internet kesiyorlar 3 gün yada 1 hafta kadar ve 77 - 75 geliyor ben oyun indiriyorum fakat 2012 ararlık ta önceki antlaşmamız sona erdi ve aralıktan bu yana pek bi değişiklik olmadı ve önceki faturamız hep 52 geliyordu.


      Bahsedilenler: FA5T
      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> İnternet >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> TTNET' im Sınırsız ama Fatura 62TL geldi ne ayak bu ttnet ya:S
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.