DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
avea da hat kapama
41
Cevap
1
Favori
57.363
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Er
      12 Mesaj
      07 Nisan 2009 09:23:06
      iyi günler..
      aveada hat kapama işlemi nasıl gerçekleştirilir bu konuda bana yardımcı olabilecek olursa çok sevinirim.

      ben telefonunu yoğun kullanan biriyim işim gereği. önceden turkcell kullanıyordum. ama heryöne tarifeleri içerisinde avea daha ucuz geldiği için bi kaç ay önce avea kullanmaya başladım.
      ama memnun değilim. arama yapmam da sıkıntı var. müşteri hizmetleri tam bir felaket. ve en önemlisi günce fatura bilgilerimi göremiyorum aveada. (turkcell de online işlemlerden görebiliyordum bunu üstelik ücretsiz.) ve şu an avea benden ara ödeme talep ediyor.

      dün avea müşteri hizmetlerini aradım. "tüm müşteri hizmetleri yetkilileri meşgul" denerek bekletildim. 30 dakika sonra görüşmem kendiliğinden sonlandı. yine aradım yine 30 dakika boyunca bağlanamadım. bi müşteri hizmetleri yetkilisine ancak 5. aramam da ulaşabildim belki en azından 2 saat sonra.. ama müşteri hizmetlerinden hattımın kapatılması için avea bayiine uğramam gerektiği söylendi.

      artık avea kullanmak istemiyorum.ve bugün bu hat kapama işlemini yaptıracam. bunla ilgili bi kaç sorum olacak.

      ben tüm borcumu ödeyip hattımı kapatmak istiyorum. bu mümkün mü? yoksa yine faturamı görmek için fatura dönemini mi beklemeliyim?

      o durumda bu ara ödemeyi yapmak zorunda mıyım? yada ara ödemeyi yapmadan hattımı kapatırlar mı?

      hattımı kaç günde kapatabilirler?

      avea tarafından kandırılmamak için nelere dikkat etmeliyim?

      hat kapama işlemimi kanıtlamak için hangi belgeleri almalıyım? (bu konuda biraz araştırma yaptım internette ama net bi bilgiye ulaşamadım yani bu hat kapama talep formu nedir? hat kapama belgesi nedir?)

      eğer bu konuda bana yardımcı olabilecekler olursa çok çok sevinirim.


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      07 Nisan 2009 11:07:18
      cevap için çok teşekkür ederim. bir iki saat sonra bayiiye gidip iptal işlemimi başlatıcam. yazmayı unutmuşum aveadan bir başka şikayetimde faturamı e-maili olarak göndermemiş olmasıydı (ilgili işlem için başvuruda bulunmama rağmen) bakalım kapandıktan sonra bana fatura gönderecekler mi?
      konuyla ilgili yaşadıklarımı burdan paylaşmaya devam edicem belki ilerde benle aynı sıkıntıyı yaşayan olursa okuyabilsin diye.
      yardımlarınızı beklemeye devam ediyorum..


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      07 Nisan 2009 13:31:17
      az önce aveaya bayiinden hat iptal talep formu doldurarak hattımı iptal etmek için işlemleri başlattım.
      7 gün içinde deniyor ama müsteri hizmetlerine ulaştıktan itibaren 7 gün. bakalım bugün talebim müşteri hizmetlerine ulaşmış olacak mı?
      bir de acaba hattım kapandıktan sonra kapandığına dair bir belgeyi nasıl ve nerden alabilirim? bu konuda bilgisi olan kimse var mı acaba?


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      07 Nisan 2009 14:26:19
      inanın ki sabahtan ber şikayetvar.com da sizin hikayeniz gibi hikayeleri okumaktayım. nerden bulaşmışım bu aveaya bilmiyorum. inşallah bir an önce kurtulabilirim.
      faturasız hattan faturalı hatta geçme işlemim için 2 gün süre vermişlerdi ama 10 günde gerçekleşti. o gün anlamalıydım avea nın mantığını.. yarın müşteri hizmetlerini arayıp hat kapatma talebimi alıp almadıklarını soracam. eğer 15 gün sürerse bu işlem bi sonraki fatura dönemine sarkmış olacağı için bi fatura daha talep edecekler benden..
      strese girdim gerçekten


      _____________________________

    • Yarbay
      2219 Mesaj
      07 Nisan 2009 14:33:46
      ya üstad neden hattını kapıyorsunki, gitseydin bir turkcelle hattını taşısaydın oraya, 6 günde aveadan kurtulurdun. son faturan gelince öderdin biterdi. hem kontörlü turkcell hattın olurdu. geçişle gelenlerede bir sürü kampanya var... yazık olmuş bence


      _____________________________

    • Binbaşı
      1163 Mesaj
      07 Nisan 2009 14:39:48

      quote:

      Orjinalden alıntı: oksit

      ya üstad neden hattını kapıyorsunki, gitseydin bir turkcelle hattını taşısaydın oraya, 6 günde aveadan kurtulurdun. son faturan gelince öderdin biterdi. hem kontörlü turkcell hattın olurdu. geçişle gelenlerede bir sürü kampanya var... yazık olmuş bence



      Dogru Bence kullanmasanda Vodafone & Turkcell Birine Gecerdin Sabit ücreti az olan bi pakete atardın kendini kurtulurdun sadece tavsiyem kly gelsin.


      _____________________________

      ecHo
    • Er
      12 Mesaj
      07 Nisan 2009 14:51:35
      benim zaten kullandığım bi turkcell hattım var. 2 telefon kullanıyordum. artık ihtiyacım yok 2. bi hatta. turkcele geçir sonra iptal et 2 iş olmasın dedim. belki öylesi daha kolay olurdu bilemiyorum ama düşünemedim işte.
      tavsiyeler için teşekkür ederim.
      bakalım. bu iş bitsin avea bayisinin önünden geçmiyecem. bayi görürsem karşı kaldırıma geçicem.


      _____________________________

    • Yarbay
      2030 Mesaj
      08 Nisan 2009 06:04:56
      Allah avea'nın eline düşürmesin diyorum. Gerçekten müşteri hizmetleri rezalet. Müşteri memnuniyeti kavramından haberdar bile değiller. Avea kullanacaksan ben müşteriyim haklıyım kavramını unutacaksın.


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      08 Nisan 2009 13:45:05
      hat kapama işlemim için bugün ikinci gün.
      bayiden yaptığım hat kapama talebinin müşteri hizmetlerine ulaşıp ulaşmadığını teyit etmek için avea500 ü aramak istedim. (bundan emin olmak istiyorum çünkü bana 2 gün deyip 10 günde yaptıkları faturalı hatta geçme işlemimin gecikmesine gerekçe olarak bu talebin bayiden kendilerine ulaşmadığını söylemişlerdi.)
      ama müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum 1 saattir. 2 defa aradım 2sinde de 30 dakika bekledikten sonratelefon kapandı. bu kadar bekletilmenin yanı sıra bu iki aramanın ücretide 1 buçukardan 3 sms ücreti olarak faturamam yansıyacak. müşteri hizmetlerine ulaşamamış olmama rağmen..
      ne güzel demiş SKELETER Allah avea'nın eline düşürmesin..


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      09 Nisan 2009 08:20:40
      nihayet avea müşteri hizmetlerine ulaştım. sabah saat 7 de aramak gerekiyo demek ki.ancak öyle ulaşılabiliyor. dilekçeyi bayii e verdiğim gün almışlar hat kapama talebimi. 7.4.2009 tarhinde. size dönüş yapılacak dendi. yasal süre 7 gün olduğu için aveanın bana en geç 14 nisanda geri dönüş yapması gerekiyor kanunen.


      _____________________________

    • Yarbay
      2030 Mesaj
      09 Nisan 2009 08:37:12

      quote:

      Orjinalden alıntı: sakarya71

      nihayet avea müşteri hizmetlerine ulaştım. sabah saat 7 de aramak gerekiyo demek ki.ancak öyle ulaşılabiliyor. dilekçeyi bayii e verdiğim gün almışlar hat kapama talebimi. 7.4.2009 tarhinde. size dönüş yapılacak dendi. yasal süre 7 gün olduğu için aveanın bana en geç 14 nisanda geri dönüş yapması gerekiyor kanunen.


      Tabi o kanunu ciddiye alıyorlar mı tabi ki hayır. Zira telekominikasyon kurumu saldım çayıra mevlam kayıra mantığı ile çalıştığı için 3 GSM operatörününde devletten yana korkusu yok. Oldu da hakkımı arayim dersen, dilekçe ile başvuracaksın takip edeceksin, şikayeti dikkate almayanı ayrıca şikayet edeceksin, dava açacaksın vs en sonunda bir yerde lanet olsun deyip takılıp kalacaksın.

      Ufak bir bilgi: Bu işle ilgilenen avukatların dediğine göre müşterisi ile en çok davalık olan operatör avea. Yani astarı yüzünden pahalıya geliyor.


      _____________________________

    • Çavuş
      90 Mesaj
      09 Nisan 2009 13:49:59
      Avrupadakilere gavur ne diyoruz ama kardeşim adamlar müşteri memnuniyeti v.s oturtmuşlar her alanda kardeşim türkiyede ise gördüğümüz gibi :)

      Networksolutions dan 1 aylık paket aldım 15 gün kullandım bankayı aradım paramı geri aldım paketi adamlar kapatmadı 1 ay boyunca kullandım.İngilizcem iyi değil voipden aradım adam anlamadıgım halde mister kenan deyip durdu kaç saat :) işi bilsem ev telefonunu verecem onlar arasın ama ingilizcemiz iyi değil :)


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      10 Nisan 2009 12:29:55
      hat kapama işlemim için bugün 4üncü gün.
      avea müşteri hizmetlerinden beni arayıp "özel değilse" hattımı kapatma nedenimin ne olduğunu sordular. ben anlattım dertlerimi. tabi bi cevap veremedi müşteri hizmetleri görevilisi bayan. bana önce her yöne sınırsız tarifesini teklif etti. sonra heryöne 300 dakika tarifemde 300 dakikayı aşan konuşmalarım için yüzde 50 indirim teklif etti. her ikisini de reddettim.
      (bence avea hat kullanıyosanız kapattırmak istemeseniz bile bi hat kapama talebinde bulunun. turkcel kullanacam bundan sonra deyin. 3 gün sonra sizi arayıp "size özel" adı altında bi teklifle geri döneceklerdir size. o zaman da peki deyin kabul edin)
      hattımı kapatmak ta ısrarcı olduğumu görünce de haftaya araryıp hattın kapatılıp kapatılmadığını kontrol edin dediler. ben de siz arayıp haber vermeyecek misiniz hattımın kapandığını dedim. onlar da "aradık ya.. işlemleriniz başlatıldı. sistem otomatik kapatıyo sıra ile" dediler (tabi ben bu yalanı yemedim.. sistem sırasıyla otomatik kapatıyomuş.. demek o kadar çok hat kapatılıyo ki bana günler sonra sıra gelecek ha.. )
      7 gün içinde yapmanız lazım bu işlemi dedim.. bana utanmadan "ara ödeme talep edilmiş sizden bu yüzden kapatma işleminiz dondurulabilir" dedi. yani pişkin pişkin biz bu yasayı yönetmeliği sallamıyoruz kafamıza göre hareket edeceğiz diyorlar.. adamların bi korkusu bi çekincesi yok çünkü..
      sen hattımı kapat. ben fatura günü gelir de ödemezsem kanuni hakkın neyse yaparsın..
      yazıklar olsun..


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      14 Nisan 2009 09:08:05
      aveaya hattımın kapanması için başvuralı bugün 7 gün oluyor. hattım kapatılmadı. geçen hafta müşteri hizmetlerinden hattımın kapanmasını takip etmek için müşteri hizmetlerini aramam gerektiği söylenmişti. ama şu anda hattımla müşteri hizmetlerini arayamıyorum. hiç bir arama yapamıyorum.. arandığım zaman çalıyor telefon..
      ben müşteri hizmetlerini nasıl arıycam? nasıl bilgi edinecem?
      başka bi hattan aradım müşteri hizmetlerini bu sabah. saat 7:20 den 7:45 e kadar hatta beklettiler bağlamadılar.. hem ulaşamıyorum hem para veriyorum. böyle müşteri hizmetleri mi olur? böyle operatör mü olur?
      avea hattımı kapatmayıp bu işi bi sonraki fatura dönemine geçirmek için elinden geleni yapıyor benim anladığım bu bundan..
      tam bi işkenceye döndü bu iş..
      ailemdeki 2 avea hatta da kapatma başvurusunda bulunuyorum bugün.. bu kadar aptal yerine konmamıştım hayatımda..


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      16 Nisan 2009 08:27:09
      avea hattımı dün gece itibariyle kapattı. arandığında aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor.
      8. günün son saatlerinde kapanmıştır hattım.
      son faturamı ödeyip kurtulacam aveadan.


      _____________________________

    • Yarbay
      11844 Mesaj
      16 Nisan 2009 11:13:41
      En güzeli :) ben de aynen kurtulmuştum aylık 200 tl yaklaşık fatura ödemekten bıkmıştım, artık turkcell faturalı kullanıyorum.
      quote:

      Orjinalden alıntı: sakarya71

      avea hattımı dün gece itibariyle kapattı. arandığında aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor.
      8. günün son saatlerinde kapanmıştır hattım.
      son faturamı ödeyip kurtulacam aveadan.




      _____________________________

    • Yarbay
      4078 Mesaj
      17 Nisan 2009 00:50:48
      kapatmıyorsa hattını git taşı kontörlü turkcell veya vodafone a hiç kontör montör yükleme at sim kartı kendi kendine zamanı gelince kapanır zaten..


      ne uğraşıyorsun avea bilmem ne müşteri hizmetiymiş :P



      not: hat kapanmış pardon sonradan gördüm.. neyse kapatmaya niyeti olanlar varsa avea faturalı kullanıp dediklerimi yapsınlar inanın daha kısa yoldan kapanır :)


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kankys -- 17 Nisan 2009; 0:51:47 >
      _____________________________

    • Onbaşı
      35 Mesaj
      21 Nisan 2009 11:59:41
      Darısı başıma artık. Ben de bir an önce kurtulmak istiyorum bu ve benzeri muamelelerden.


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      22 Nisan 2009 10:21:31
      14. günde hat iptal belgesi bana ulaştı.. şaşırdım açıkçası..


      _____________________________

    • Binbaşı
      1485 Mesaj
      22 Nisan 2009 10:51:20
      @sakarya71 istersen sana farklı bir yöntem söyleyeyim. Hattından gün içinde 5 - 6 saatlik görüşme yap hattı senin iptal etmene gerek kalmadan Avea iptal ediyor. Usulsüz kullanmış sayıyor seni avea.

      İlk mesajında Müşteri Hizmetlerini aradım.30 dk bekledim yazmışsın.

      Avea'da müşteri hizmetleriyle görüşmenin dakikası 1,5 SMS'tir. Bilginize...


      _____________________________

      Kusur benim imzamdır.Bir ismim olduğu sürece bir kusurum da olacak ve olmalı.

    • Binbaşı
      1485 Mesaj
      22 Nisan 2009 11:26:17

      quote:

      Orjinalden alıntı: bungee20

      Hat iptal belgesinin gelmesine çok şaşırdım. Bana 6 ay sonra göndermişlerdi. Demekki karşılama servisleri sorunlu ama "uğurlama" servislerini geliştirmişler.

      Arama başı 1,5 sms


      Bungee hocam ben bunu sordum müşteri hizmetlerine bana dakikası 1.5 SMS dedi ama. Hatta bu yüzden de baya kızmıştım.


      _____________________________

      Kusur benim imzamdır.Bir ismim olduğu sürece bir kusurum da olacak ve olmalı.

    • Yarbay
      2030 Mesaj
      22 Nisan 2009 11:50:15
      Ah avea ah, tamam isteklisin ama biraz da ileriyi düşünerek hareket etsen. Küstürdüğün abonenin en az 5 aboneyi daha etkilediğini bilsen, kavgalı ayrılanın daha geri dönmeyeceğini bilsen çok güzel olurdu.


      _____________________________

    • Onbaşı
      35 Mesaj
      22 Nisan 2009 17:18:49

      quote:

      Orjinalden alıntı: SKELETER

      Ah avea ah, tamam isteklisin ama biraz da ileriyi düşünerek hareket etsen. Küstürdüğün abonenin en az 5 aboneyi daha etkilediğini bilsen, kavgalı ayrılanın daha geri dönmeyeceğini bilsen çok güzel olurdu.


      5 abone az sevgili Skeleter. Ben eşimle birlikte 2 hat kapattım şimdi. Babam, kardeşim ve anneminkini de bu ay sonuna kadar kapatacağız. Eşimin yakınlarıyla birlikte 7-8 hat kapatacağız.


      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      24 Nisan 2009 13:59:52
      @SKELETER ve @kuzey55 çok haksınız. küsen her abone bi kaç kişiyi peşine takıp gidiyor.. avea bunun farkına vardığında bence çok geç olacak.
      avea bişeyleri düzeltmek istiyorsa müşteri hizmetlerinden (hezimetleri mi demek lazım acaba) başlamalı. baksanıza dünyadan haberleri yok. doğrusunu ben söyleyim dakikası 1,5 sms değil arama başına 1,5 sms. ve ulaşsanızda ulaşamasanızda faturanıza yansıyor.

      bir de yanılmıyorsam avea kontörlü hatlar için kontör harcama detaylarını online işlemlerden inceleme imkanı sunmaya başlamış.. aynı aveanın aynı hizmeti faturalı hatlar için sun(a)maması hatta güncel fatura bilginizi bile göstermemesi, faturanızı ancak size iletildiğinde görebilmeniz sizce de garip değil mi?


      _____________________________

    • Teğmen
      140 Mesaj
      15 Aralık 2009 18:55:04
      banada benzeri bir arama geldi. bu gün aradılar. 73 tl ara ödeme istediler yoksa 2 gün sonra hattınız kapanacak dediler.
      her ne kadar çok avantajıda olsa bana bu hattın. bu haksızlığa katlanamayacağım artık.

      bu sözü unutmayın, hayatınızda her zaman size lazım olur
      "Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz." (Hz. Ali )


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xkadir61 -- 15 Aralık 2009; 18:56:03 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1498 Mesaj
      06 Ocak 2010 20:01:15

      quote:

      Orijinalden alıntı: xkadir61

      banada benzeri bir arama geldi. bu gün aradılar. 73 tl ara ödeme istediler yoksa 2 gün sonra hattınız kapanacak dediler.
      her ne kadar çok avantajıda olsa bana bu hattın. bu haksızlığa katlanamayacağım artık.

      bu sözü unutmayın, hayatınızda her zaman size lazım olur
      "Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz." (Hz. Ali )





      _____________________________

    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      12 Mayıs 2010 10:16:13
      ben de kapatmaya çalışıyorum
      yaptık bi hata faturalı aldık
      en kısa yol taşımak dedim ama 90gün dolmamışmecburen bayiye gidecem
      Allah avea çalışanları ile uğraşabilecek güç ve sanır versin bana


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      17 Mayıs 2010 10:26:05
      başvuruyu cumartesi yaptım
      bayiden çıktığım an hattınız dış aramalara kapatılmıştırdiye uyarı vermeye başladı
      başvurduğum anda beni uzaklaştırmışlar
      hiçbirişlemi zamanında yapamayan avea bu işlemi 3-5 dakika sürmeden halletti
      eee müşteri memnuniyeti tabii
      herşeyde böyle olsanız o müşteri ne kadar memnun olacak ama . . .
      bu başvuru granti değil kapanmayabilir sizi arayacaklar aramazlarsa siz arayın kapnamsı için dediler bi de
      sanki manava başvurdum kapatmak için
      kendi bayileri bile garanti edemiyor



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      18 Mayıs 2010 08:40:32
      dün akşam aradılar
      özeld değilse diye başlayan soru bana da soruldu
      özel ama anlatayım da rahatlayın dedim
      biraz eksik de kalsa anlattım dertlerimi
      çoğuna karşılık veremedi uzun bi muhabbet sonunda defalarca kapatmanızı rica ediyorum diye ısrar edince
      bari faturasız hatta taşıyalım dedi
      taşıyın da bi de faturasız hatta geçiş ücreti mi ödeyeyim deyince
      sizin için özel ücretsiz geçelim bi de 20 lira hediye verelim dedi
      iyi bari hadi hatrın kalmasın yap öyle dedim
      hat şuan kapalı aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor
      bakalım faturasıza geçip 20lirayı verecekler mi


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fbytu -- 18 Mayıs 2010; 8:42:05 >
      _____________________________

    • Yarbay
      7374 Mesaj
      18 Mayıs 2010 11:25:15

      quote:

      Orijinalden alıntı: fbytu

      dün akşam aradılar
      özeld değilse diye başlayan soru bana da soruldu
      özel ama anlatayım da rahatlayın dedim
      biraz eksik de kalsa anlattım dertlerimi
      çoğuna karşılık veremedi uzun bi muhabbet sonunda defalarca kapatmanızı rica ediyorum diye ısrar edince
      bari faturasız hatta taşıyalım dedi
      taşıyın da bi de faturasız hatta geçiş ücreti mi ödeyeyim deyince
      sizin için özel ücretsiz geçelim bi de 20 lira hediye verelim dedi
      iyi bari hadi hatrın kalmasın yap öyle dedim
      hat şuan kapalı aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor
      bakalım faturasıza geçip 20lirayı verecekler mi


      faturalı hattı en sorunsuz kapatma yöntemi faturasıza geçirmek..

      belli süreler dahilinde, lira yüklemeyince iptal oluyor zaten


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      18 Mayıs 2010 11:53:28
      öyle tabi ama işte geçiş yaparken faturasız tarifelerin 30 lira üyelik ücreti faturaya geliyor
      ama eğer dediğini yaparsa ücretsiz geçecek


      _____________________________

    • Yarbay
      7374 Mesaj
      18 Mayıs 2010 12:02:06

      quote:

      Orijinalden alıntı: fbytu

      öyle tabi ama işte geçiş yaparken faturasız tarifelerin 30 lira üyelik ücreti faturaya geliyor
      ama eğer dediğini yaparsa ücretsiz geçecek


      evet bazı faturasız tarifelerde geçiş ücreti var.

      eğer iptal ediyorsanız, tarifesi pek önemli değil aslında.. hediyeli 55 olsa ne olur


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      18 Mayıs 2010 12:54:34
      tarifesi önemli değil zaten ama faturalıdan geçişte ücret alınmayan yok galiba
      hepsinde 30 lira alıyor
      sadece faturasızdan faturasıza geçişte ücret alınmayanlar var

      genç avea dedim ben ama keşke harbi tarife deseydim
      verdiği 20 lirayı geniş kapsamlı kullanıp öyle kapatırdım bari


      _____________________________

    • Yarbay
      13965 Mesaj
      18 Mayıs 2010 13:07:36
      http://www.avea.com.tr/...rifeler.faturasiz.katkat

      Bunda ücret olmuyor


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      18 Mayıs 2010 15:05:53
      evet öyleymiş ama böyle daha iyi oldu :)
      hat faturasız oalrak açıldı
      20kuruş+19.80 lira hediye vermişler
      şimdi merak ettiğim şey ben bu kapan hattın faturasını nerden öğrenecem
      online işlemler faturasız hatta ait artık
      bayiden başka yol yok mu


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      679 Mesaj
      08 Temmuz 2010 12:51:42
      hattı kapatmak için başvuru yapıp faturasıza karar kılınca kıymete bindim
      düzenli oalrak arayıp fikir alışverişi yapmak istiyoruz bizim çok değerli bi müşterimizsiniz önerilerinizi dinlemek isteriz falan filan diye öneri ve memnuniyet görüşmesi yapıyorlar

      avea kullanırken bu kadar ilgilenseydiniz ya
      ben de işin gerçeği o günden sonra pek kullanmadım dedim çünkü sadece o 20 lirayı kullandım
      yine de uzun bi görüşme yapıp öneri ve görüş aldılar


      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      19 Ağustos 2011 23:32:38
      Selamlar avea ön ödemeli hattım vardı 6 ayı geçti hiç yükleme yapmadım. 3 ay daha geçince kapanacakmış fakat "telsiz kullanım ücreti" ödemek gerekiyor mu bu konuda bir sorun çıkar mı? TK ücreti eskiden sadece faturalı kullanıcılardan alınıyordu artık ön ödemeli hatlardan da alınacakmış ondan soruyorum. Gidip kapattırmakla uğraşmak istemem. Cevaplar için teşekkürler.


      _____________________________

    • Onbaşı
      36 Mesaj
      15 Ocak 2014 19:18:38
      Kafalarına göre fatura çıkarmalarına hayret kalıyorum. Hattından da, internetinden de neler çektirdiler. Abone sözleşmesi felan neyse ney hiç beklemeycem. Kapama cezası vs. ne varsa öderim. Olacak şey değil yeminle her hay fazladan fazladan bor çıkıyor üstüme hayret birşey!


      _____________________________

      Bu açıklanamaz, ama hissedersin. Hayatın boyunca dünyayla ilgili bazı şeylerin yanlış olduğunu hissetmişsindir. Ne olduğunu bilmezsin, ama o ordadır; beynine saplanmış bir kıymık parçası gibi... Seni deli eder... (Morpheus)
    • Çavuş
      59 Mesaj
      25 Temmuz 2015 09:48:56
      avea benim hattımı kendi kapattı hemde nedensiz bi şekilde cumartesi günü vodafoneden aveaya geçmek gibi bi hata ettim çarşamba sabahı hattımı kapattı yani toplam 4 gün kullanım hakkı verdi 27 lik tarifem gitti hattımda 9 lira vardı o gitti..
      ilk gün müşteri hizmetlerini aradım bana hattın arızalı olduğunu söyledi bende 5 tane avea bayii dolaşıp hat buldum 15 tl vererek yeni hat aldım daha sonra gene sorun dewam edince müşteri hizmetleri hattı genel müdürlük kapattığını söyledi şikayette bulundum cevap bekliyorum bir daha avea mı tövbeler olsunn 4 gündür telefonsuz dolaşıyorum


      _____________________________

    • Yarbay
      2211 Mesaj
      25 Temmuz 2015 13:18:33

      quote:

      Orijinalden alıntı: hakanberber53

      avea benim hattımı kendi kapattı hemde nedensiz bi şekilde cumartesi günü vodafoneden aveaya geçmek gibi bi hata ettim çarşamba sabahı hattımı kapattı yani toplam 4 gün kullanım hakkı verdi 27 lik tarifem gitti hattımda 9 lira vardı o gitti..
      ilk gün müşteri hizmetlerini aradım bana hattın arızalı olduğunu söyledi bende 5 tane avea bayii dolaşıp hat buldum 15 tl vererek yeni hat aldım daha sonra gene sorun dewam edince müşteri hizmetleri hattı genel müdürlük kapattığını söyledi şikayette bulundum cevap bekliyorum bir daha avea mı tövbeler olsunn 4 gündür telefonsuz dolaşıyorum

      Mutlaka sistemsel bir hata olmuştur,şikayet formu oluşturun,şikayetvar'a yazın,
      Tekrar açıyorlar
      Benim hattımı da kapatmışlardı,tam 1 ay peşine düşüp tekrar açtırdım,
      gönlümü 20 tl de hediye tl göndermişlerdi



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      59 Mesaj
      25 Temmuz 2015 13:51:32

      hepsini yaptım şikayet dilekçeside oluşturdum 48 saatte cewap vermeleri gelekirken 50 saati geçti haber yok beni arayacaklarını söylüyorlar dewamlı şikayetimvar btk sitelerine şikayet ettim pazarteside tüketici haklarına başvuru yapıcam 4 gündür telefonsuzum akıbeti olmayan bi yolda bekliyorum telefonumu gene vodafona taşıdım çünkü numaram kaybolup gitmesin diye maddi zarardan çok manevi zararı var bu yaptıkları müşteri memnuniyeti adı altında ticarete sıgmaz haber vermeden kontürlü hattı kapamak akıl kari iş değil


      Bahsedilenler: @koray.tekler
      _____________________________

    • Yarbay
      2211 Mesaj
      25 Temmuz 2015 14:47:38

      quote:

      Orijinalden alıntı: hakanberber53

      hepsini yaptım şikayet dilekçeside oluşturdum 48 saatte cewap vermeleri gelekirken 50 saati geçti haber yok beni arayacaklarını söylüyorlar dewamlı şikayetimvar btk sitelerine şikayet ettim pazarteside tüketici haklarına başvuru yapıcam 4 gündür telefonsuzum akıbeti olmayan bi yolda bekliyorum telefonumu gene vodafona taşıdım çünkü numaram kaybolup gitmesin diye maddi zarardan çok manevi zararı var bu yaptıkları müşteri memnuniyeti adı altında ticarete sıgmaz haber vermeden kontürlü hattı kapamak akıl kari iş değil

      Dediğim gibi,tamamen sistemsel bir hatayla kapanıyor
      Siz şikayetinizin arkasında durun,tekrar açarlar
      Vodafone'a geçerseniz işiniz zorlaşır onu şimdiden söylim
      Neden
      1-hattınız şuan kapalı oldugundan pasif durumdadır ve taşınamaz
      2-Vodafone müşteri hizmetleri Avea'dan 5 kat daha ilgisiz ve bilgisizdir


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

Sayfa: [1]
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.