Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2095. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
45.112
Cevap
162
Favori
3.530.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20932094209520962097
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackcurse

    Arkadaşlar cruze ile aveonun arasında 3–4 bin tl oynuyor. Otomatik için düşünürsek ne fark var bu araçlarda?

    İki aracıda donanım, motor/şanzıman, hacim ve sınıf/segment vs. olarak araştırırsak farkları net olarak görürüz.

    Paraya da bakar, cepten az para çıkılsın hedefleniyor ise; B sınıfı Aveo alıp geçilebilir.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    cevabın için teşekkürler hocam. fark eğer 6-7 bin lira olsaydı düşünebilirdim ama 3-4 bin için aveo almaya değmez diye düşünüyorum. 36 binden aşağı aveo sedan yok çünkü doğru düzgün



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackcurse -- 3 Ekim 2016; 13:18:33 >
  • merhabalar

    eşime 2011 cruze hb buldum. 55bin km de 2-3 parça boyalı otomatik ve lpg'li. bu aracı tavsiye eder misiniz? yoksa bu paraya vw polo veya corsa mı almamı önerirsiniz?

    çok sorun yaşar mıyım bu araçla? fikirlerinizi almak istedim.
  • küçük daha iyi olur diye düşünüyorsanız cruze almayın. alternatiflere göre daha büyük araba ama güvenlik opsiyonları fazla.
    cruzelar tam otomatik. corsayı bilmiyorum ama poloda otomatik olacaksa DSG şanzımanın problem çıkarabileceğini aklınızdan çıkarmayın.

    cruze çoğu atmosferik eu5 araç gibi ilerleyen zamanlarda çelik sübap gerektirebilir, lpgden ötürü. 1200 tl gibi bir fiyata yapılıyor.

    İyi düşünün. kolay gelsin.
  • BennyGood B kullanıcısına yanıt
    cevap için çok teşekkürler.. açıkcası biraz büyük olsun diye cruze düşünüyorum. ve özellik olarak artıları çok fazla fakat gözümü korkutan masraf açar mı ve lpg de ne kadar kısmı? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seysey37

    merhabalar

    eşime 2011 cruze hb buldum. 55bin km de 2-3 parça boyalı otomatik ve lpg'li. bu aracı tavsiye eder misiniz? yoksa bu paraya vw polo veya corsa mı almamı önerirsiniz?

    çok sorun yaşar mıyım bu araçla? fikirlerinizi almak istedim.


    eger genellikle sehir ici kullanilacaksa hatch back aveo daha iyi bir secim olur. Tabi Cruze konforu beklememek lazim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Allah daha büyük kaza bela vermesin inşallah.Ama son 1 haftadır arıza üstüne arıza.Önce bcm beyni gitti.Az önce arabayı park edip eve gideyim dedim birkaç adım gittikten sonra dönüp baktım: Altta su birikntisi var.Kaputu açtım fotodaki boru delinmiş su tankında su kalmayana kadar aktı.Araç stop etmeden bakmıştım hararet herzamanki gibi yarının bir dilim altındaydı.Sadece boruysa iyi inşallah. Başka bir sıkıntı yoktur.Yarın bu şekilde sanayiye kadar gidebilir miyim?
    Bu mesaja eklenen görseller:

    ★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SİLENTHATE


    quote:

    Orijinalden alıntı: memomur

    Eklemeyi unutmuşum. Önceki sahibi daha önce çelik siboplarının takıldığını söylemişti. Ancak ne derece güvenilir bilemem, sonuçta bu tür sorunu olduğunu söylememiş bir satıcıdan bahsediyoruz..

    Benim tavsiyem kontrol modül voltajına baktırın.
    Yani şarj durumunu obd üzerinden ölçtürün.

    Cruze araçlarda kontrol modül voltaj araç çalıştıktan 5 sn sonra devreye girer ve sisteme ek voltaj gerektiğinde araç voltaj modülünden istediği voltaj alınamaz ise arıza verebilir.

    Yalnız bu arıza için cruze araçlar arıza kodu üretmiyor bilginiz olsun.


    Yani kontak açık konumda iken araç çalışmıyor iken diagnostic cihazı ile sabit voltajı ölçün değerleri ekranı kapatmadan arabayı çalıştırarak takip edin.

    Voltaj 14.50 üzerinde olması gerekir.


    15 üzerine çıkıyor ise diyot tablası sorunlu olabilir
    14.50 altında ise konjektör sıkıntılı olabilir.
    Bu durumlarda araç stop eder

    Bu yazdıklarınızı anlayacak, yapacak usta yoktur bence. Ezbere birkaç işlem dışında bildikleri bir şey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali119

    Lpg de Ateşleme bobini genelde bozuluyor opel ve chevrolette. Bence sorun ateşleme bobininde.

    Ucuzdan pahalıya lpg ayarı, lpg bakımı, bujiler derken bugün bobini değiştirdim. Şu an yapmıyor 3000-3500 devir arasındaki sallantıyı. Arada yapmadığı zamanlar da oluyordu. Belki de yapmadığı ana denk geldik. Birkaç gün kullanınca dahaniyi anlaşılır. Bobin değişimi öncesinde benzine Lique Moly marka alman malı lpg'ye özel subap temizleyici-yağlayıcı katkı atıp 300 km benzinde kullandım. Faydası oldu mu bilmiyorum. Hafta sonu 400 km lik bir uzun yolum olacak. Yine benzinde kullanayım diyorum. Sistem biraz temizlensin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: seysey37

    cevap için çok teşekkürler.. açıkcası biraz büyük olsun diye cruze düşünüyorum. ve özellik olarak artıları çok fazla fakat gözümü korkutan masraf açar mı ve lpg de ne kadar kısmı? :)

    1.4 4 ileri otomatik ile 8-9lt yaktığını söyleyenler var, eski nesil bir şanzımana sahip. Polo da 2. elde DSG biraz riskli
    özellikle garantisi bitmiş ve ek garantisi de yok ise sıkıntı yaratabilir.


    Masraf açar mı? derken 2. elde her araç masraf açabilir, risk taşıyor çünkü...
    Corsa yada Polo'da sorun çıkmayacağını da kimse garanti edemez.
  • d.yigit D kullanıcısına yanıt
    Suyun ne kadar sürede boşaldığı çok önemli, ekleme yapıp kontrollü gitmek ve eksiltmeye göre ekleme yaparak sanayiye kadar ulaşabilirsiniz. Ama dikkat edin...

    Delinen yeri sağlam bir malzeme ile sarıp sıkıştırabilirseniz, bir nebzede olsa akışı/eksiltmeyi yavaşlatabilirsiniz.
  • d.yigit D kullanıcısına yanıt
    Hocam muhakkak kontrollü gidin. Gözünüz hararette olsun.

    O kalın boruda delik olduğuna emin misiniz? Varsa lpg için bağlanan T borularına bağlı hortumları da kontrol edin. LPG'ciler müdehale ettiği için sıkıntı olabiliyor.
    Hortumları değiştirirseniz bağlanan kelepçelerin geniş olması daha iyi olabilir. İnce kelepçeler hortumu daha çok zedeliyor.

    Unutmadan, hatırlatma amaçlı, motor ısınınca eğer üstünde antifiriz varsa kötü koku oluşturabilir.
    Motor sıcakken soğutma suyu kapağını açmayın, motor biraz soğuduktan sonra su eklemesi yapın. Yakar, Allah korusun.
    Soğuk su değil de normal ısıda bir su ekleyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: SİLENTHATE


    quote:

    Orijinalden alıntı: memomur

    Eklemeyi unutmuşum. Önceki sahibi daha önce çelik siboplarının takıldığını söylemişti. Ancak ne derece güvenilir bilemem, sonuçta bu tür sorunu olduğunu söylememiş bir satıcıdan bahsediyoruz..

    Benim tavsiyem kontrol modül voltajına baktırın.
    Yani şarj durumunu obd üzerinden ölçtürün.

    Cruze araçlarda kontrol modül voltaj araç çalıştıktan 5 sn sonra devreye girer ve sisteme ek voltaj gerektiğinde araç voltaj modülünden istediği voltaj alınamaz ise arıza verebilir.

    Yalnız bu arıza için cruze araçlar arıza kodu üretmiyor bilginiz olsun.


    Yani kontak açık konumda iken araç çalışmıyor iken diagnostic cihazı ile sabit voltajı ölçün değerleri ekranı kapatmadan arabayı çalıştırarak takip edin.

    Voltaj 14.50 üzerinde olması gerekir.


    15 üzerine çıkıyor ise diyot tablası sorunlu olabilir
    14.50 altında ise konjektör sıkıntılı olabilir.
    Bu durumlarda araç stop eder

    Bu yazdıklarınızı anlayacak, yapacak usta yoktur bence. Ezbere birkaç işlem dışında bildikleri bir şey yok.

    Aslında işini iyi yapan birileri her zaman vardır.
    Şans doğru ustayı bulmakta.
    İnşallah sorununuzu çözersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok teşekkür ederim...
    Sabah biraz su ekleyip yavaş yavaş sanayiye gittim Allahtan yakın 2-3 km.Bir sıkıntı olmadı çok şükür.Ama orjinal hortum bulamadım.Parçacıda yan sanayi bir parça vardı.Bide bir araçtan sökülmüş orjinal toyota hortumu vardı.İki hortumuda aldım usta toyotadan söküleni taktı.Bakalım bir sıkıntı çıkmaz herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d.yigit

    Çok teşekkür ederim...
    Sabah biraz su ekleyip yavaş yavaş sanayiye gittim Allahtan yakın 2-3 km.Bir sıkıntı olmadı çok şükür.Ama orjinal hortum bulamadım.Parçacıda yan sanayi bir parça vardı.Bide bir araçtan sökülmüş orjinal toyota hortumu vardı.İki hortumuda aldım usta toyotadan söküleni taktı.Bakalım bir sıkıntı çıkmaz herhalde.

    Soğutma sistemi ihmale gelmez. Serviste falan da mı yok o hortum?
  • erAn_ kullanıcısına yanıt
    Maalesef en yakın servis bana 100 km mesafede.Birde taktığım hortum orjinalinden daha sağlam duruyordu.
  • arkadaşlar ilanlarda çok fazla 2010 model 124beygirlik araç var. 2010 124lük yok diye biliyorum ama?
  • abuzerakel A kullanıcısına yanıt
    2010 modeller 113 beygir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    2010 modeller 113 beygir.

    teşekkürler. o zaman kullanıcıların çoğu ya aracını yanlış biliyor, ya da çakallık yapıyor :)
  • abuzerakel A kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle çakallık yapıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 20932094209520962097
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.