Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (1102. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.776
Cevap
418
Favori
3.764.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11001101110211031104
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mightywings


    Renge karar vermiştik ama son dakikada kararsızlık baş gösterdi.

    İki renk arasında kaldık.. Titanyum Bej ve Karamel Kahverengi..

    Karamel kahverengiyi yakından gördüm güzel bir renk, oturaklı duruyor ancak koyu olduğu için çabuk kir gösterir. Bir de modası çabuk geçer mi diye düşünüyorum. Sıkılmayacağımız bir renk olmalı.

    Titanyum bej hem açık hem de kaliteli bir görüntü veriyor ama yakından görmediğim için kararsız kaldım!

    Fikirlerinizi söyler misiniz?



    Titanium Beige diğerine göre daha hoş duruyor,
    Seçiminizde başarılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: KFTN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocka Rolla

    Arkadaşlar aracınıza 95 oktan mı yoksa 97 ( Türkiye'de 95 Katkılı) mi kullanıyorsunuz ? Arada herhangi bir verim farkı görüyormusunuz ? özellikle 1.4 Tsi 122 ps ler için,cevaplarınız için teşekkürler.

    Merhabalar,

    Ben ilk gunden buyana 97 oktan kullanmaktayim. 95 oktan kullanmadim bu aracimda , yanlis bilinen birseyi duzeltmek istiyorum lutfen.
    Benzinin oktani yukseldiginde 95'ten 97 oktana aracin motoruna hicbir zarar vermemektedir. Benzinin oktani yukseldikce yaniciligi azalir yani gec yanar, tutusur. Boyleliklede motor bujiler araciligi ile ateslemeyi yaptiginda tutusur hava yakit karisimi.
    Fakat kalitesiz veya dusuk oktan benzine denk gelirseniz bu tutusma ve yanma buji ateslemeden motorun sicakligi ile olur vede piston yanmis gazlari sikistirmaya calisirki buda istemeyecegimiz ve cok masraf cikartacak bir durumdur .Segman kirma, pistonun erimesi , subap yuvalarinin ve subaplarin zarar gormesi gibi durumlar olusabilmektedir.
    Hem bu nedenlerle, hemde aracin elektronik unitesindaki yazilimin motordan gereken verimi alabilmesi icin ben 97 oktan kullaniyorum, evet biraz maliyetimi arttiriyor ama icim rahat.

    Iyi gunler , keyifli surusler

    Bilgilendirme için teşekkürler.
    Peki LPG için ne düşünüyorsunuz? Yani LPG'nin oktan sayısı bildiğim kadarı ile 100'ün üzerinde. Yeni çıkan, TSİ motorlar için sıvı püskürtmeli LPG kiti taktırırsak durum ne olur?

    Ben 14 ay önce lpg taktirdim, yaklaşık 25.000 km yol yaptım, lpg sistemi ve standart bakım olarak 2 bakım gördü, maşallah diyelim hiçbir sıkıntı yasamadım.benden sonra iki arkadasim daha taktirdi, hatta yetkili servis ustasi başka bir nedenle yaptıgı tecrübe sürüsünde lpg olduğunu bile anlamadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cestvrai

    quote:

    Orijinalden alıntı: KFTN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocka Rolla

    Arkadaşlar aracınıza 95 oktan mı yoksa 97 ( Türkiye'de 95 Katkılı) mi kullanıyorsunuz ? Arada herhangi bir verim farkı görüyormusunuz ? özellikle 1.4 Tsi 122 ps ler için,cevaplarınız için teşekkürler.

    Merhabalar,

    Ben ilk gunden buyana 97 oktan kullanmaktayim. 95 oktan kullanmadim bu aracimda , yanlis bilinen birseyi duzeltmek istiyorum lutfen.
    Benzinin oktani yukseldiginde 95'ten 97 oktana aracin motoruna hicbir zarar vermemektedir. Benzinin oktani yukseldikce yaniciligi azalir yani gec yanar, tutusur. Boyleliklede motor bujiler araciligi ile ateslemeyi yaptiginda tutusur hava yakit karisimi.
    Fakat kalitesiz veya dusuk oktan benzine denk gelirseniz bu tutusma ve yanma buji ateslemeden motorun sicakligi ile olur vede piston yanmis gazlari sikistirmaya calisirki buda istemeyecegimiz ve cok masraf cikartacak bir durumdur .Segman kirma, pistonun erimesi , subap yuvalarinin ve subaplarin zarar gormesi gibi durumlar olusabilmektedir.
    Hem bu nedenlerle, hemde aracin elektronik unitesindaki yazilimin motordan gereken verimi alabilmesi icin ben 97 oktan kullaniyorum, evet biraz maliyetimi arttiriyor ama icim rahat.

    Iyi gunler , keyifli surusler

    Bilgilendirme icin teşekkürler. Benimde merak ettigim bir konuydu. Artık 97alacagım sadece..

    Merhabalar,

    Yanlis anlasilmasin tekrarlamak isterim 95 oktan kalitesizdir demiyorum, 95 oktan benzinde kalitesize denk gelinirse hata payi azalir bunu belirtmek istiyorum.
    Tabiki benimki sadece bir bilgilendirmedir, araclarimiza 95 ve 97 oktanda uygundur kaliteli olduklari surece

    Keyifli surusler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: KFTN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocka Rolla

    Arkadaşlar aracınıza 95 oktan mı yoksa 97 ( Türkiye'de 95 Katkılı) mi kullanıyorsunuz ? Arada herhangi bir verim farkı görüyormusunuz ? özellikle 1.4 Tsi 122 ps ler için,cevaplarınız için teşekkürler.

    Merhabalar,

    Ben ilk gunden buyana 97 oktan kullanmaktayim. 95 oktan kullanmadim bu aracimda , yanlis bilinen birseyi duzeltmek istiyorum lutfen.
    Benzinin oktani yukseldiginde 95'ten 97 oktana aracin motoruna hicbir zarar vermemektedir. Benzinin oktani yukseldikce yaniciligi azalir yani gec yanar, tutusur. Boyleliklede motor bujiler araciligi ile ateslemeyi yaptiginda tutusur hava yakit karisimi.
    Fakat kalitesiz veya dusuk oktan benzine denk gelirseniz bu tutusma ve yanma buji ateslemeden motorun sicakligi ile olur vede piston yanmis gazlari sikistirmaya calisirki buda istemeyecegimiz ve cok masraf cikartacak bir durumdur .Segman kirma, pistonun erimesi , subap yuvalarinin ve subaplarin zarar gormesi gibi durumlar olusabilmektedir.
    Hem bu nedenlerle, hemde aracin elektronik unitesindaki yazilimin motordan gereken verimi alabilmesi icin ben 97 oktan kullaniyorum, evet biraz maliyetimi arttiriyor ama icim rahat.

    Iyi gunler , keyifli surusler

    Bilgilendirme için teşekkürler.
    Peki LPG için ne düşünüyorsunuz? Yani LPG'nin oktan sayısı bildiğim kadarı ile 100'ün üzerinde. Yeni çıkan, TSİ motorlar için sıvı püskürtmeli LPG kiti taktırırsak durum ne olur?

    Merhabalar,

    Lpg ile ilgili yeni ve guvenilir bircok sistem ciktigindan bahsediyor arkadaslarimiz ama ben ureticinin tasarladiginin daha uygun olacagini dusundugumden kendim icin( TSI ve TDI) ,hic arastirmadim bu nedenle Lpg sistemleriyle ilgili detayli bilgi veremeyecegim. Kusura bakmayin
    Araclarinda Lpg uygulamasi yapmis arkadaslarimiza danisirsaniz size daha guncel ve detayli bilgilendirmede bulunabilirler.

    Keyifli surusler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KFTN -- 20 Kasım 2012; 20:03:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    1,4 tsı 150 bg dsg şehir içinde nekadar yakıyor kullananlar bilgi verebilirmi

    Aracımı alalı 1 ay oldu yaklaşık 700 km yaptım. Şuan ort 11 lt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Henüz Tigua'nı bir türlü alamadığımdan fırsat buldukça hep misafir olarak izlemiştim. Satış danışmanının söylediğine göre perşembeden itibaren kısmetse Tiguan'lı olarak aranızdayım. Forumu da gerek yakıt konuları, gerek sayın Kftn'nin faydalı açıklamaları ve de diğer arkadaşlarımın çıkartma ve aksesuar çalışmaları ile son derece faydalı bulmaktayım. Hepinize Kazasız belasız emniyetli keyifli günler ve de sürüşler diliyorum. Saygılarımla.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Henüz Tigua'nı bir türlü alamadığımdan fırsat buldukça hep misafir olarak izlemiştim. Satış danışmanının söylediğine göre perşembeden itibaren kısmetse Tiguan'lı olarak aranızdayım. Forumu da gerek yakıt konuları, gerek sayın Kftn'nin faydalı açıklamaları ve de diğer arkadaşlarımın çıkartma ve aksesuar çalışmaları ile son derece faydalı bulmaktayım. Hepinize Kazasız belasız emniyetli keyifli günler ve de sürüşler diliyorum. Saygılarımla.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Henüz Tigua'nı bir türlü alamadığımdan fırsat buldukça hep misafir olarak izlemiştim. Satış danışmanının söylediğine göre perşembeden itibaren kısmetse Tiguan'lı olarak aranızdayım. Forumu da gerek yakıt konuları, gerek sayın Kftn'nin faydalı açıklamaları ve de diğer arkadaşlarımın çıkartma ve aksesuar çalışmaları ile son derece faydalı bulmaktayım. Hepinize Kazasız belasız emniyetli keyifli günler ve de sürüşler diliyorum. Saygılarımla.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Henüz Tigua'nı bir türlü alamadığımdan fırsat buldukça hep misafir olarak izlemiştim. Satış danışmanının söylediğine göre perşembeden itibaren kısmetse Tiguan'lı olarak aranızdayım. Forumu da gerek yakıt konuları, gerek sayın Kftn'nin faydalı açıklamaları ve de diğer arkadaşlarımın çıkartma ve aksesuar çalışmaları ile son derece faydalı bulmaktayım. Hepinize Kazasız belasız emniyetli keyifli günler ve de sürüşler diliyorum. Saygılarımla.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Henüz Tigua'nı bir türlü alamadığımdan fırsat buldukça hep misafir olarak izlemiştim. Satış danışmanının söylediğine göre perşembeden itibaren kısmetse Tiguan'lı olarak aranızdayım. Forumu da gerek yakıt konuları, gerek sayın Kftn'nin faydalı açıklamaları ve de diğer arkadaşlarımın çıkartma ve aksesuar çalışmaları ile son derece faydalı bulmaktayım. Hepinize Kazasız belasız emniyetli keyifli günler ve de sürüşler diliyorum. Saygılarımla.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cestvrai

    Herhalde benim kadar Tiguan'ına para harcayan yoktur bu forumda.
    Biraz çılgınca ancak sonuç güzel oldu. Birkaç eksik dışında araç tamamlandı.
    2010 model eski kasa araç 2013 kasa R-LINE yapıldı

    Araç tam bittiginde detaylı bir konu acacagım.

    Bildiğin yeni kasa olmuş bu

    Ön tampon, ızgara ve farlar komple değişti sanırım. Kaça mal oldu ve parça kodlarını alabilir miyim? Ender'de mi yapıldı işelmler?

    Asıl arka farlara takıldım ben. Eski ve yeni farlar arasında şekil farklılığı var farların aşağı hatlarında. Arkayı nasıl hallettiniz? Aracın genel hali ile ilgili detaylı foto bekliyorum.




  • Merhaba arkadaşlar. Henüz Tigua'nı bir türlü alamadığımdan fırsat buldukça hep misafir olarak izlemiştim. Satış danışmanının söylediğine göre perşembeden itibaren kısmetse Tiguan'lı olarak aranızdayım. Forumu da gerek yakıt konuları, gerek sayın Kftn'nin faydalı açıklamaları ve de diğer arkadaşlarımın çıkartma ve aksesuar çalışmaları ile son derece faydalı bulmaktayım. Hepinize Kazasız belasız emniyetli keyifli günler ve de sürüşler diliyorum. Saygılarımla.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar. Henüz Tigua'nı bir türlü alamadığımdan fırsat buldukça hep misafir olarak izlemiştim. Satış danışmanının söylediğine göre perşembeden itibaren kısmetse Tiguan'lı olarak aranızdayım. Forumu da gerek yakıt konuları, gerek sayın Kftn'nin faydalı açıklamaları ve de diğer arkadaşlarımın çıkartma ve aksesuar çalışmaları ile son derece faydalı bulmaktayım. Hepinize Kazasız belasız emniyetli keyifli günler ve de sürüşler diliyorum. Saygılarımla.....

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt1907

    quote:

    Orijinalden alıntı: cestvrai

    Herhalde benim kadar Tiguan'ına para harcayan yoktur bu forumda.
    Biraz çılgınca ancak sonuç güzel oldu. Birkaç eksik dışında araç tamamlandı.
    2010 model eski kasa araç 2013 kasa R-LINE yapıldı








    Araç tam bittiginde detaylı bir konu acacagım.

    harbiden cok güzel olmuş eski kasa yeni kasa gibi olmuş güle güle kullanın.şehir içi nekdar yakıyor.1,4 tsı 150 bg miydi

    R line camurluk sisirme yi nerede ve kaca yaptirdiginizi ogrenebilirmiyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercangozum


    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: KFTN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocka Rolla

    Arkadaşlar aracınıza 95 oktan mı yoksa 97 ( Türkiye'de 95 Katkılı) mi kullanıyorsunuz ? Arada herhangi bir verim farkı görüyormusunuz ? özellikle 1.4 Tsi 122 ps ler için,cevaplarınız için teşekkürler.

    Merhabalar,

    Ben ilk gunden buyana 97 oktan kullanmaktayim. 95 oktan kullanmadim bu aracimda , yanlis bilinen birseyi duzeltmek istiyorum lutfen.
    Benzinin oktani yukseldiginde 95'ten 97 oktana aracin motoruna hicbir zarar vermemektedir. Benzinin oktani yukseldikce yaniciligi azalir yani gec yanar, tutusur. Boyleliklede motor bujiler araciligi ile ateslemeyi yaptiginda tutusur hava yakit karisimi.
    Fakat kalitesiz veya dusuk oktan benzine denk gelirseniz bu tutusma ve yanma buji ateslemeden motorun sicakligi ile olur vede piston yanmis gazlari sikistirmaya calisirki buda istemeyecegimiz ve cok masraf cikartacak bir durumdur .Segman kirma, pistonun erimesi , subap yuvalarinin ve subaplarin zarar gormesi gibi durumlar olusabilmektedir.
    Hem bu nedenlerle, hemde aracin elektronik unitesindaki yazilimin motordan gereken verimi alabilmesi icin ben 97 oktan kullaniyorum, evet biraz maliyetimi arttiriyor ama icim rahat.

    Iyi gunler , keyifli surusler

    Bilgilendirme için teşekkürler.
    Peki LPG için ne düşünüyorsunuz? Yani LPG'nin oktan sayısı bildiğim kadarı ile 100'ün üzerinde. Yeni çıkan, TSİ motorlar için sıvı püskürtmeli LPG kiti taktırırsak durum ne olur?

    Ben 14 ay önce lpg taktirdim, yaklaşık 25.000 km yol yaptım, lpg sistemi ve standart bakım olarak 2 bakım gördü, maşallah diyelim hiçbir sıkıntı yasamadım.benden sonra iki arkadasim daha taktirdi, hatta yetkili servis ustasi başka bir nedenle yaptıgı tecrübe sürüsünde lpg olduğunu bile anlamadı.

    Hocam merhaba, Lpg kiti olarak hangi markayı tercih ettiginizi ve daha onemlisi montaj nerde yapildigini ogrenebilir miyiz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cestvrai

    Herhalde benim kadar Tiguan'ına para harcayan yoktur bu forumda.
    Biraz çılgınca ancak sonuç güzel oldu. Birkaç eksik dışında araç tamamlandı.
    2010 model eski kasa araç 2013 kasa R-LINE yapıldı








    Araç tam bittiginde detaylı bir konu acacagım.

    10 numara 5 yıldız..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cruise control taktırdıktan sonra çıkan parçaları geri veriyorlar mı?

    Teşekkürler
  • Arkadaşlar aracını aldıktan sonra katlanır ayna taktıran oldu mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hadibakalimmm


    quote:

    Orijinalden alıntı: sercangozum


    quote:

    Orijinalden alıntı: tomeri

    quote:

    Orijinalden alıntı: KFTN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocka Rolla

    Arkadaşlar aracınıza 95 oktan mı yoksa 97 ( Türkiye'de 95 Katkılı) mi kullanıyorsunuz ? Arada herhangi bir verim farkı görüyormusunuz ? özellikle 1.4 Tsi 122 ps ler için,cevaplarınız için teşekkürler.

    Merhabalar,

    Ben ilk gunden buyana 97 oktan kullanmaktayim. 95 oktan kullanmadim bu aracimda , yanlis bilinen birseyi duzeltmek istiyorum lutfen.
    Benzinin oktani yukseldiginde 95'ten 97 oktana aracin motoruna hicbir zarar vermemektedir. Benzinin oktani yukseldikce yaniciligi azalir yani gec yanar, tutusur. Boyleliklede motor bujiler araciligi ile ateslemeyi yaptiginda tutusur hava yakit karisimi.
    Fakat kalitesiz veya dusuk oktan benzine denk gelirseniz bu tutusma ve yanma buji ateslemeden motorun sicakligi ile olur vede piston yanmis gazlari sikistirmaya calisirki buda istemeyecegimiz ve cok masraf cikartacak bir durumdur .Segman kirma, pistonun erimesi , subap yuvalarinin ve subaplarin zarar gormesi gibi durumlar olusabilmektedir.
    Hem bu nedenlerle, hemde aracin elektronik unitesindaki yazilimin motordan gereken verimi alabilmesi icin ben 97 oktan kullaniyorum, evet biraz maliyetimi arttiriyor ama icim rahat.

    Iyi gunler , keyifli surusler

    Bilgilendirme için teşekkürler.
    Peki LPG için ne düşünüyorsunuz? Yani LPG'nin oktan sayısı bildiğim kadarı ile 100'ün üzerinde. Yeni çıkan, TSİ motorlar için sıvı püskürtmeli LPG kiti taktırırsak durum ne olur?

    Ben 14 ay önce lpg taktirdim, yaklaşık 25.000 km yol yaptım, lpg sistemi ve standart bakım olarak 2 bakım gördü, maşallah diyelim hiçbir sıkıntı yasamadım.benden sonra iki arkadasim daha taktirdi, hatta yetkili servis ustasi başka bir nedenle yaptıgı tecrübe sürüsünde lpg olduğunu bile anlamadı.

    Hocam merhaba, Lpg kiti olarak hangi markayı tercih ettiginizi ve daha onemlisi montaj nerde yapildigini ogrenebilir miyiz?

    Merhaba..prince marka takıldı, uygulamayı Ankara Şaşmaz da Özbek otogaz yaptı, benden sonra iki arkadas da aynı yerde uygulattı. Arkadaşların dediğine katlıyorum, mutlaka en iyi olan, aracın orjinal sistemidir, ama yakıt masrafım o kadar artmıştı ki, artık Tiguya binmekten zevk alamıyordum. Su anda sakin kullanımda %35-40 arasi bir tasarrufum var ve çok şükür bu kadar km oldu sorun yasamadım.Yine de bana sorarsanız, vergisi ve fiyat farkı çok demezseniz 2.0 tdi en iyi çözüm. herkese iyi günler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KFTN


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rocka Rolla

    Arkadaşlar aracınıza 95 oktan mı yoksa 97 ( Türkiye'de 95 Katkılı) mi kullanıyorsunuz ? Arada herhangi bir verim farkı görüyormusunuz ? özellikle 1.4 Tsi 122 ps ler için,cevaplarınız için teşekkürler.

    Merhabalar,

    Ben ilk gunden buyana 97 oktan kullanmaktayim. 95 oktan kullanmadim bu aracimda , yanlis bilinen birseyi duzeltmek istiyorum lutfen.
    Benzinin oktani yukseldiginde 95'ten 97 oktana aracin motoruna hicbir zarar vermemektedir. Benzinin oktani yukseldikce yaniciligi azalir yani gec yanar, tutusur. Boyleliklede motor bujiler araciligi ile ateslemeyi yaptiginda tutusur hava yakit karisimi.
    Fakat kalitesiz veya dusuk oktan benzine denk gelirseniz bu tutusma ve yanma buji ateslemeden motorun sicakligi ile olur vede piston yanmis gazlari sikistirmaya calisirki buda istemeyecegimiz ve cok masraf cikartacak bir durumdur .Segman kirma, pistonun erimesi , subap yuvalarinin ve subaplarin zarar gormesi gibi durumlar olusabilmektedir.
    Hem bu nedenlerle, hemde aracin elektronik unitesindaki yazilimin motordan gereken verimi alabilmesi icin ben 97 oktan kullaniyorum, evet biraz maliyetimi arttiriyor ama icim rahat.

    Iyi gunler , keyifli surusler


    Bayilerde satılmakta olan 97 oktan yakıtlar rafineri çıkışı 95 oktandır. Yani gerçek 97 oktan değildir. Zaten bunu
    cuzzi fiyat farkından anlayabiliyorsunuz. Akaryakıt firmaları özel kimyasalları kullanmak suretiyle bu 95 oktan olan yakıtı 97 oktana
    çıkarırlar. Bunları akaryakıt firmalarının sayfalarında yakıtlara ait pdf dosyalarından bulabilirsiniz. Teoride dedikleriniz
    doğru olsada 97 oktan ile ilgili şöyle bir sıkıntı var. 97 oktan yakıtlar içerisindeki kimyasallar yüzünden yanma odasına
    daha çok kurum bırakırlar. Tüm motor ve yakıt elemanlarında daha fazla kurum oluşumu gözlenir. Bundan dolayı 97 oktan
    araç kullananlarda ilerleyen km lerde rolantide dalgalanma veya titreme sorunları meydana gelebiliyor. İnanın bana bunun
    çok fazla örneğini bizzat gördüm. Piston tepeleri, subaplar ve bujileri kapkara kurum kaplanmış (normalinden fazla) araçlar
    biliyorum. Bu yüzden avans vuruntusu şikayeti ile sökülen motor da gördüm.

    Size tavsiyem 95 oktan kullanmanız ve daha temiz bir yanma odasına sahip olmanız
    Ben Total DOCO istasyonlarından
    alıyorum. Bunlar Total Türkiyenin kendi istasyonları olduğu ve patron şirketi olmadıkları için yakıtlarda hile hurda olmuyor.
    Bununla beraber kurumsal firma olmalarından dolayı depo temizlikleri düzenli yapılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 21 Kasım 2012; 8:28:42 >




  • 
Sayfa: önceki 11001101110211031104
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.