Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (Tüm Sürüm)
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> FPS >> TPS >> RPG >> Yarış >> Spor >> Xbox Live >> Kinect Oyunları >> Arcade >> Diğer >> Gruplar / Topluluklar / Turnuvalar
Mesaj
mahir_kolp => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (25.11.2009 22:07:31)
hakkedende takdire layik bir calisma olmus ellerine saglik ustam calismalarinin devamini dilerim

ama bir sorum va r. ben ayunu 4 modda bitirdim yani amatör, normal ,veteran ve profi.

bütün amblemleri topladim bütün elmas vb. topladim bütün silahlari güclendirdim hepsi sonsuz cephane
ayriyeten cheva ilede oyunu bitirdim hatta 5 saatin altinda bitirdim 4 saat 5 dakika sürdü. bütün savasci adamlari actim

ama halen %79 yani sonu nasil geliyor daha ne yapmam gerek.. birde kapitallerde RANG S almam gerekiyormus ama bir türlü alamiyom nedeni bu olabilirmi

tekrar tesekkürler dilerim.. PSN ID : mahir_kolp yardimlarinizi bekliyom...

Cally => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (13.2.2010 13:55:46)
arkadaşlar çok acil ve önemli bişi sormak istiyorum 6-3 engine room bölümünde tricell kapısından geçerken duvarda asılıp sonra yere düşen ve eline geçirdiğinde kurtulamayıp öldüren böcekler var. bunları nasıl öldürebilirim ? zaten mermim çok az ve trainer ım çalışmıyo ( dx10 trainerınız warsa düzgün çalışan ve oyundan atmayan bi pro varsa atar mısınız linkini? ) ölmüyolar ne kadar silah kullandıysam da... lütfen yardım edin.

Cally => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (13.2.2010 15:46:34)
yardım edin lütfen ya.. kaçıncı kez yazışım bu neden bu kadar ilgisiz forumdakiler :/

Batman => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (17.2.2010 01:13:17)
quote:

Orijinalden alıntı: Cally

arkadaşlar çok acil ve önemli bişi sormak istiyorum 6-3 engine room bölümünde tricell kapısından geçerken duvarda asılıp sonra yere düşen ve eline geçirdiğinde kurtulamayıp öldüren böcekler var. bunları nasıl öldürebilirim ? zaten mermim çok az ve trainer ım çalışmıyo ( dx10 trainerınız warsa düzgün çalışan ve oyundan atmayan bi pro varsa atar mısınız linkini? ) ölmüyolar ne kadar silah kullandıysam da... lütfen yardım edin.


O lavuk böcekleri bende sevmiyorum. Kaptımı sokuveriyo uzuvlarını Belirli aralıklarla karnından şişik balonumsu bişey çıkarıyo. Çıkardığı vakit saydır. Geberiyo.

Cally => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (17.2.2010 22:52:20)
öyle de hızlı geliyolar ki hiç sorma takıldım ben orda ya o bana bakıyo ben ona sonra game over .) 2 tane de boss war hani zenci kırması onlarda peşimde tmam işte hoşafım çıkıyo benm para yok ki trainer da çalışmıyo şansa bak ya .)

Batman => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (18.2.2010 18:01:21)
quote:

Orijinalden alıntı: Cally

öyle de hızlı geliyolar ki hiç sorma takıldım ben orda ya o bana bakıyo ben ona sonra game over .) 2 tane de boss war hani zenci kırması onlarda peşimde tmam işte hoşafım çıkıyo benm para yok ki trainer da çalışmıyo şansa bak ya .)


Kapı açılırken solunda kapıyı arkana aldığında sağ tarafta bi makinalı var ona çıkıp indir hepsini. Dikkatlice bakarsan bulursun.

Cally => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (19.2.2010 15:35:05)
denemeliyim teşekkür ederim

herakles24 => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (3.3.2010 01:47:04)
ark elinize saglıktaiyi bi açıklama olmuş ama ben şu roket atarı birtürlü almıyorum çanta habire kapalı 2 ü kere oynamama ragmen çantayı açamadım bi yardım pls pc de oynuyorum

huscav => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (3.3.2010 19:01:31)
Emeğine sğlık harika bir klavuz olmuş

tayfur41 => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (26.3.2010 21:01:54)
sağol...

ANTtuArRi => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (18.9.2010 10:40:30)
arkadaşlar bu konu altından bi soru sormak istiyorum
bu oyunda alice yokmu acaba ?
milla jovovich yani ??

tugra1 => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (22.5.2011 10:12:40)
nasıl karakter açılıyo bi yardım ede bilirmisiniz

rise of fall => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (14.8.2011 04:25:00)
Efsane çalışma olmuş tebrikler

MOS => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (27.9.2011 16:55:13)
teşekkürler, çok güzel olmuş

kursun gecirmez yelek ve diger bi yelek daha var hani.. bu yelekleri sadece satin alip yanımızda taşımamız yetiyor mu? o zaman giyinmiş sayılıyor muyuz? satın aldıktan sonra üstüne tıklıyorum bir şey çıkmıyor da..

pape => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (27.9.2011 17:20:16)
quote:

Orijinalden alıntı: MOS

teşekkürler, çok güzel olmuş

kursun gecirmez yelek ve diger bi yelek daha var hani.. bu yelekleri sadece satin alip yanımızda taşımamız yetiyor mu? o zaman giyinmiş sayılıyor muyuz? satın aldıktan sonra üstüne tıklıyorum bir şey çıkmıyor da..



Yanında taşıman yetiyor hocam, başka birşey yapmana gerek yok.

paranoid_andr0id => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (27.9.2011 18:22:11)
cok hos bi rehber, ben de re3 nemesis icin bir tane hazirlamayi dusunuyorum, bakalim bakalim.

Savate => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (6.11.2011 15:32:01)
Arkadaşlar kimse sormamış, rehberde de bu konuda bilgi verilmemiş sanırım ben sorayım, RE4 teki gibi ganimetleri birleştirme ve puzzle gibi tamamlanan ganimetler yok galiba RE5 te, doğrumu ?

Ben oyuna yeni başladım da. "El Gigante" nin zorlaştırılmış versiyonunu falan koymuşlar 5 e ve RE4 ten aşina olduğum mini bosslar, ölünce yumurta bırakan yılanlar, yumurtlayan tavuklar vs.. RE4 e devam ediyormuşum gibi hisstettim :) gayet hoş. Biraz RE4 ün değiştirilmiş ve tamamen farklı haritalar eklenmiş versiyonu gibi olmuş, eklenen partnerimizi saymazsak ! Tek özlediğim şey "Aiestaaa" nidalarını duyamamak" (eh bu sefer gidilen ülke farklı olunca...) :D

Birde Leon'un tekmeleri Cris'in yumruklarından daha hoştu ;)

DeidaraSenpai => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (25.1.2013 15:52:21)
Eline sağlık süper olmuş. Platin için çok yardımcı oldun.

Seifer Almasy => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (13.8.2013 19:19:04)
güzel rehber olmuş gerçekten.hala bakan var mı bilmiyorum ama o mücevher birleştirme olayı var mı ben de merak ediyorum.ayrıca envanteri genişletme imkanımız var mı?

Witcher3 => Resident Evil 5 Rehber[Amblemler, hazineler ve Boss Dövüşleri vs..] (13.8.2013 19:53:13)
Bu oyunun suyunu cikardim defalarca oynadim heleki infinite launcher la boss lari saniyede geciyorum

Sayfa: << < önceki 1 2 3 [4] 5   sonraki >     >>