Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (19. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.605
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence fiyatina gore Captiva uygun gibi. Daha fazla para verip de, B ya da B+ segment gibi ic hacime sahip X marka araca binmek ne kadar dogru tartisilir. Daha once de baska konulara yazmistim, bizler maalesef kendi rahatimizdan cok miletin tepkisine gore araca biniyoruz. Kucuk olsun dar olsun ama cevre kabullensin. Benzer fiyatlara yayla gibi arac varken ne gerek var degil mi oysa?
  • captiva nın bagaj hacmi 6 ve 7. koltuklar inmişkenmi 400 kusur lt lere iniyor?birde paris otomobil fuarında captiva için yenilenmiş bir model sunuldumu bilginiz varsa aydınlatırsanız sevinirim.chevrolet orlando diye bir isim geçiyo mesela.bu türkiye içinmi?
  • Tiguan'ın içi dar olması dışında captivaya göre bir hayli alçak, station vagon bir araçtan çok farklı değil...Birde benzinli olması dezavantaj, tek avantajı 1.4lt motoru...

    Sorento motoru 2.2lt, her yıl o vergiyi verince niye kia denmezmi? O kategoride freelander, santa fe hemen devreye girer?

    CR-V çok güzel ama benzinli oraya gidince RAV-4, Subaru hemen akla geliyor...

    Kuga Captiva'nın en büyük rakibi aradaki farklar Captiva'da 7 koltuk + şanzıman dışında pek yok gibi ama fiyatlarda yakın...

    Eski X3, içi çok dar hemde bu aralar kasa değişiyor. En mantıklısı bekle gör...

    Hala Captiva 7 koltuk+ 2.0lt dizel otomatik ile son derece mantıklı bir araç...
  • ayda arkadaşım teşekkürederim bilgilerin için.yorumları okuduğum zaman genelde sportage,kuga,tiguan ve qashqui kıyaslanıyor.oysa captiva 2.0 motoruyla aynı sınıfa ait bir araç.kıyaslamaya tabi tutulmuyor.ve bildiğim kadarıyla iç plastiğinin iyi olmaması,motor sesini içine alması ve birazda dizel araca göre çok yakması dezavantajları.iyide sportage veya qashqui plasik malzemesi çok mu iyi...karşılaştıran oldumu?captiva gerçekten bagaj hacmi geniş bir araç.930 lt çok ciddi bir hacim.otomatiğide iyi sanırım.araç hem uzun hem geniş ve heybetli duruyor.sanırım bu özelliği ile diğerlerinden daha mantıklı duruyo.qashqui ile karşılaştırmakta haksızlık olur.sanki aynı sınıf araçlar gibi durmuyorlar.bence tek bir dezavantajı var,kasa değiştirecek veyada makyajlanacak olması.bu konu hala netliğe kavuşmadı.paris otomotiv fuarında chevrolet captivanın yeni versiyonunu tanıtmış olabilir.birde chevrolet orlando varmış.bu da suv.ama türkiyede satılacakmı bilmiyorum




  • Captiva için dış aksesuar arayan arkadaşlar http://www.jeepandcar.com/urunler.php?kategori_id=23&lang=tr sitedeki ürünlerin fiyatları bayağı cazip.
  • iç döşeme kalitesini yetersiz görmüyorum torpido konsol malzeme kalitesi tatminkar bence. bu arada orlando modeli türkiyeye gelicek.
    http://www.chevrolet.com.tr/chevrolet-deneyimi/gelecek-yeni-otomobillerimiz/orlando.html
    linkten inceleyebilirsiniz. captivanın fazla yakması konusuna gelince ee o kadar da olcak o cüsse ve o çekişe yakar. ekonomik araba arıyosanız bu sınıfta zor.
  • Captivanın yeni modeli paris otomobil fuarında tanıtıldı. 2,2 litre euro6 normlarını karşılayan 2 adet (160 ve 180 hp civarında olan) yeni dizel motor seçeneği ile 2011 ilk çeyreğinde avrupada satışa çıkacak. Geçenlerde gazetede okudum, chevrolet türkiye genel müdürünün yaptığı açıklamaya göre, Türkiyedeki vergi dezavantajından dolayı 2,2 litrelik dizel motorlu captivaları ithal etmeyeceklermiş. bu konu ile ilgili chevrolet yetkilileri ile görüşmüşler, Türkiyede ciddi satış rakamlarına ulaştıklarının ortada olduğunu ve yakaladıkları pazar payının 2,2 litrelik motorlar ile (bir üst vergi dilimine geçilmesinden) kaybedileceği konusunu iletmişler. yetkililer tarafından bu konunun dikkate alındığı ve 2,0 litrelik yeni geliştirilecek motorlar ile Türkiye'ye ancak 2012 yılının üçüncü çeyreğinde ithal edebileceği söylenmiş. Bilgilerinize.
  • Captivanin yol bilgisayarinda anlik tuketim degeri yok mu ? Yoksa bence oldukca zayif, hatta belki "yok" diyebilcegim yol bilgisayari kavrami var. Dusuk ya da ust segment olsun bugune kadar yol bilgisayari olup da anlik tuektim gosteremeyen bir cihaz gormedim. Belki depoda kalan ya da resetlendiginden sonra harcanan litreyi hepsi gostermiyor ama anlik tuketim neden yok. Insallah ben gostertmeyi becerememismdir.

    Selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tk152

    Captivanin yol bilgisayarinda anlik tuketim degeri yok mu ? Yoksa bence oldukca zayif, hatta belki "yok" diyebilcegim yol bilgisayari kavrami var. Dusuk ya da ust segment olsun bugune kadar yol bilgisayari olup da anlik tuektim gosteremeyen bir cihaz gormedim. Belki depoda kalan ya da resetlendiginden sonra harcanan litreyi hepsi gostermiyor ama anlik tuketim neden yok. Insallah ben gostertmeyi becerememismdir.

    Selamlar.


    Genelde japon ve kore tarafı üretimi hiç bir araçta anlık tüketim göremedim. Benzer şekilde ford'ta ortalama tüketimin yeteceğini düşünüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gelidonya07

    ayda arkadaşım teşekkürederim bilgilerin için.yorumları okuduğum zaman genelde sportage,kuga,tiguan ve qashqui kıyaslanıyor.oysa captiva 2.0 motoruyla aynı sınıfa ait bir araç.kıyaslamaya tabi tutulmuyor.ve bildiğim kadarıyla iç plastiğinin iyi olmaması,motor sesini içine alması ve birazda dizel araca göre çok yakması dezavantajları.iyide sportage veya qashqui plasik malzemesi çok mu iyi...karşılaştıran oldumu?captiva gerçekten bagaj hacmi geniş bir araç.930 lt çok ciddi bir hacim.otomatiğide iyi sanırım.araç hem uzun hem geniş ve heybetli duruyor.sanırım bu özelliği ile diğerlerinden daha mantıklı duruyo.qashqui ile karşılaştırmakta haksızlık olur.sanki aynı sınıf araçlar gibi durmuyorlar.bence tek bir dezavantajı var,kasa değiştirecek veyada makyajlanacak olması.bu konu hala netliğe kavuşmadı.paris otomotiv fuarında chevrolet captivanın yeni versiyonunu tanıtmış olabilir.birde chevrolet orlando varmış.bu da suv.ama türkiyede satılacakmı bilmiyorum

    Nissan qashqui, tiguan gibi ufak ve içi dar. Otomatik 2.0lt dizel ile geliyor. 1.5 dizelde otomatik yok. Gerçi tiguan 1.4 motor içinde otomatik vites yok.. Bence captiva ile aynı ayarda değiller.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guldask

    iç döşeme kalitesini yetersiz görmüyorum torpido konsol malzeme kalitesi tatminkar bence. bu arada orlando modeli türkiyeye gelicek.
    http://www.chevrolet.com.tr/chevrolet-deneyimi/gelecek-yeni-otomobillerimiz/orlando.html
    linkten inceleyebilirsiniz. captivanın fazla yakması konusuna gelince ee o kadar da olcak o cüsse ve o çekişe yakar. ekonomik araba arıyosanız bu sınıfta zor.


    Sadece 2.4 motoru falan var bunu da getirtmezler Türkiye'ye...

    http://consumerguideauto.howstuffworks.com/2010-chevrolet-orlando4.htm

    Zaten daha hala concept olarak duruyor. Üreitimi falan yok şu an hiç bir ülkede...




  • 2.elini son donemde alan var mi ? Gerceklesen satis fiyatlarini ogrenmek istiyorum.
  • ..
  • Bu tiguan meraklıları nedense hep captiva'ya taş atıyorlar.. Bu ayki satışlarda Captiva SUV'da lider durumda tek takipciside nissan quashqai. Bence 4x2 olan araçları SUV olarak nitelendirilmesi yanlışta olsa bu rakamlar çok şeyi kanıtlıyor. Sayıları e-otoderginin ekim sayısı 24 sayfadan kontrol edebilirsiniz.
  • Tiguancıların Captivayı eleştirmeleri için önce yaşadıkları problemlerden arınmaları gerekir. Sayfaları baştan sona tiguanın sorunlarıyla dolu. Üstelik araçları bomboş , captiva özelliklerinde bir aracı kaça alabilecekler önce onu değerlendirmeleri lazım. Araçta herşey opsiyona giriyor. Fabrika sadece içinde koltuğu olan boş bir aracı teslim ediyor. Captivada ise ; aracı alalı bir ayı geçmesine rağmen aracın özelliklerinin hepsini daha öğrenemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayancıklı

    Tiguancıların Captivayı eleştirmeleri için önce yaşadıkları problemlerden arınmaları gerekir. Sayfaları baştan sona tiguanın sorunlarıyla dolu. Üstelik araçları bomboş , captiva özelliklerinde bir aracı kaça alabilecekler önce onu değerlendirmeleri lazım. Araçta herşey opsiyona giriyor. Fabrika sadece içinde koltuğu olan boş bir aracı teslim ediyor. Captivada ise ; aracı alalı bir ayı geçmesine rağmen aracın özelliklerinin hepsini daha öğrenemedim.

    tiguanla ilgili görüşlerinize aynen katılıyorum. ayrıca captiva ekstra olarak genişlik, ferahlık hissi ve kasanın büyüklüğü ile bir üst sınıf suv gibi görünüyor. 7 koltukta cabası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xfenerx -- 13 Ekim 2010; 9:46:28 >
  • Peki, captiva bayilerin demesi son 2 yildir sinif lideriyse (satis rakamlariyla) neden forumun bu bolumu cok ender mesaj aliyor? Millet Kuga icin ortada bir bolumde bile sayfalar dolusu yazmis. Her ay 600 uzeri satilan bir aracin hic yorumu nasil olamiyor arkadaslar ? bu arac hic mi sorunsuz ya da hic mi anlatilmak istenmiyor ? Pazardaki payi endise konusu gibi ?
  • bence biraz hedef kitle ile alakalı.
    captiva sahipleri benim yani dışarıda gördüğüm kadarı ile daha çok orta yaş üstü.
    kuga ise genelde orta yaş ve altı alıyor. bu kısım da internete daha çok giriyor.
    hangi şehire gitsem bol bol captiva görüyorum kesinlikle
  • Araçların satış rakamlarını sitelerdeki yorumlar mı belirliyor :)))
  • 2007 35.000 kmde high pakaet siyah 5 koltuklu almak üzereyimde .

    bu araç sizce ne kadar eder .

    birde bu lrs nasıl çalışıyor hiç bir yerde bulamadım bilgi .


    kuga için fazla mesaj atılmasının nedeni çift kavramalı şanzıman kullanılmaya başlaması .






    quote:

    Orijinalden alıntı: ayancıklı

    Tiguanı bende ilk önceleri bayağı ciddi düşünmüştüm ama aracı inceleyince kasası ve iç yapısı özellikle arka koltuk arasının darlığı ve koltukların deri olmaması , kasasının arka tarafının küt kesilmiş gibi durması beni bu araçtan uzaklaştırdı . Ayrıca araca hiç bir şey koymamışlar, herşeyi opsiyona bağlamışlar. Captivanın ülkemizde olumsuz olarak etiketlenmesi sanırım ilk gelen araçların (2007 lerde ) kronik sorunlar oluşturması , malzeme kalitesinin düşük olması etkili oldu. Bizde hem X3 var hem de son olarak benim aldığım Captiva . İnanın ki x3 ile Captiva arasında iç malzeme kalitesinde abartılacak kadar kalite farkı yok. X3 ünde sert plastik olan yerleri var Captivanında. Bana göre x3 ile Captiva arasındaki fark yakıtta ve içeriye ses alma olayında . Bizim yöremizde asfaltlar hep dişli asfalt olduğu için Captivada içeriye fazla yol sesi ve motor sesi alıyor. Birde anlayamadığım aynaların olduğu bölgeden içeriye bu kadar ses neden girer ? Acaba o bölgede menteşeler tam oturmuyor mu ? Veya fitillerde bir sorun mu var ? Ön Camlara rüzgarlık taksak bu sorun biraz olsun hafifler mi , denemek lazım.

    Sonuç olarak Captivayı Tiguan , QQ, Kuga ,Sportage gibi araçlarla karşılaştırmak yanlış olur. Captiva bu araçlara göre her yönden bir üst sınıfta yer alır. Captiva CRV ile karşılaştırılcaksa bir şey diyemem .



    2007 de gelenlerin kronik sorunları nelerdir acaba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 17 Ekim 2010; 0:04:31 >




  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.