Şimdi Ara

Chevrolet Captiva - tüm başlıklar - (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.222
Cevap
90
Favori
1.055.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kerkese selamlar.benim aracımın yakıtıyla ilgili sorunum var.bu gün depomun sonuna doğru değerlere baktığımda 1 depo yakıtla (ş.içinde seri olmadan)450 km civarı yol yapmışım.servisi aradım servis yeni olduğu için normal olduğunu söyledi 3000 km ilk bakım sonrası normal değerlere inicektir dendi.kendilerine sordum.ş.içinde normal değerlerde kaç km yapabilirim cevap:ş.içi 800 km-ş.dışı 1000 km. bana pek inandırıcı gibi gelmedi siz captiva kullanan dostlarıma sormak istiyorum servisin verdiği km değerleri doğrumudur acaba. herkese çok selamlar.
  • merhaba arkadaşlar öncelikle burada bulunan forum üyelerine bir sorum olacak captivanın plastik aksamlarının 2,5 senede renk degiştirmesi normalmidir araç şuan garantili ve bu plastik aksamların yani maşbiyer çamurluk altları ve tamponların garantiden degiştirilebilmesinin yolu varmıdır veya degiştirirlermi.Benim yakıt konusunda ve bu aractan alacak arkadaşlara nacizane 1-2 tavsiyem olacak bu araç yani ilk sayfadan beri övdügünüz ve benimde imrenerek okudugum bu araçın yakıtı %11 altına düşmez ben 2,5 yıldır kullanıyorum ve birtürlü düşüremedim full depo 495 km gösteriyor ama derseniz ben 60-70 gidecem belki %7-8 yaktırırsınız araç asfalttan dışarı çıkmadıgı halde langur langur heryerden ses gelmeye başladı araziye vursak ne olur kimbilir satmakta satamıyorum aracı en canımı sıkan tarafıda plastiklerin herbiri farklı bir renk oldu müşteri hizmetleri ilgisiz bi servisin fiyatı ile öteki servisin fiyatı arasında yarı yarıya fark var anlayacagınız kore malı arac gm etiketi üzerinde keşke almasaydım diyorum




  • fatihgor bütün şevkimizi kırdın , keşke bu açıklamayı daha önceden yapsaydın . Aracın her tarafından ses gelmesi en rahatsız olduğum konuların başında geliyor. İlk defa Captiva kullanıcısından böyle bir şikayet duyudum, inşallah bu olumsuzluklar genel değildir. Yarın için inci beyazını sipariş verecektim yine karasızlığa düştüm. Araç gerçekten bu kadar kötüyse verdiğimiz 75-80 milyara yazık olur. Bu rakamlara 2007 model x3 rahatlıkla alınabiliyor. Diğer captiva kullanıcısı arkadaşlar da araç hakkında biraz yorum yapsalar çok iyi olcak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayancıklı -- 20 Ağustos 2010; 22:29:19 >
  • Bugün herşeye rağmen tüm olumsuz görüşlere rağmen inci beyazı için kaporamı gönderdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shorin

    3.20 d olarak kararımı verdim. Captivada bir takım kafama takılan konulardan dolayı vazgeçtim. herkese yardımları için teşekkür ederim. keyifli sürüşler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayancıklı

    Bugün herşeye rağmen tüm olumsuz görüşlere rağmen inci beyazı için kaporamı gönderdim.


    hayırlı uğurlu olsun. ıncı beyazına guzel bır wax uygulaması yaptım beyaz araba bıle parladı yahu :)
  • 2009 model captivamı 69500 tle 2 ay önce sattıktan sonra bi türlü ne alacağıma karar veremedim
    a4 320d c180 arsında gidip gelmeler yaşıyorum. yada tekrar 2011 captiva alacağım.
    öncelikle 1 yıl kullandığım captiva hakkında biraz bilgi vereyim, bu fiyata bu donanım ve bu güzellikte jeep alınamaz. araç 10lt/100 km nin altına düşmez yakıtı biraz can sıkıcı, performansı yeterli ivmelenmesi yeterli motor sesi içeriye çok fazla geliyor ses izolasyonu şart, vites değişimleri hissedilmeyecek kadar iyi, koltuğunda bi türlü rahat edemedim sürekli ayar yapıyordum, navigasyonsuz araç almayın, navitech en iisi, arka görüş kamerası çok yararlı olmazsa olmaz, radyo anteni yeterli değil çızırtı yapıyor, yan basamaklar şart, xenon far şart, radyo ve tv i bi kere açtıktan sonra sürekli arka planda çalışıyor :( navigasyonda iken , araç içi çok geniş, arka koltuk keyif verici, 5 ilerivites artık demode 6-7-8 ileri tiptronikler geldi artık ...... cruze da bile 6 ileri var...
    yeni araç almak için kötü bir yıl 2011 de tüm araçlar yeni kasa ile gelecek captiva için bunu bu forumda duydum yıkıldım çünkü yeni kasa 320d çıkana kadar tekrar captiva almaya karar vemiştim (2011 temmuzda çıkacak), eğer gerçekten captiva 2011de makyaj yiyecekse captivada almak akıllı işi deil benim acımdan. bu konuda net bilgisi olan varsa lütfen konuyu açsın.....
    2011de çıkacak yeni kasa araçlar : jetta, passat, 3 serisi bmw, 508, guiletta alfa romeo, astra coupe, bmw 1 serisi, x3, ... yani neye elimizi attıysak kuruttuk :((...




  • Bu bolumu okudukca kasasina hayran kaldigim Captiva'dan uzaklasiyorum nedense. Aracin yakit olayini ben de bir arkadastan km.de 38 kurusun altina inmedigini duymustum.100 km 38 TL.. Buradaki bilgiler de cok farkli degil gibi. Motor teknolojisi ile ilgili sorular olusuyor kafamda. Eger karisik kullanimda ortalama 8 lt.ye oturabilseydi, heralde en kral SUV olurdu bu arac... Performans konusunda ise anladigim kadariyla herhangi bir sorun gorunmuyor,

    Bir de bakimlari neden 10000 km. de. Belki ilk bakimda degil ama 2. ya da 3. bakimda ufak tefek birseyler cikarsalar (ki illa ki cikarirlar) 1000 TL.nin uzerinde masrafi olur gibi dusunuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 25 Ağustos 2010; 0:24:07 >
  • ilk bakım 10000 de yağ falan değişiyoo, 20000 de yağ değişimi yok polen filtresi falan ıvır zıvır.. ben 20000 de yağ yağfiltresi de de değiştirmiştim uzun yola gidiyorum diye hepsine 325 tl ödemiştim, bakımları pahalı deil yanii
  • yorumlarınıza saygı duyuyorum ancak otomatik vites kullanımı sürücüye göre çok farklılık gösterebilir.kimseyi yanıltmak istemem ama bir veri olarak değerlendirirseniz ilk 1000 km için şu an ortalama 7,9 lt tüketim sözkonusu,kasa 2011 de makyajlar geçirecek ama ana tema korunuyor,esas değişiklik motorda gözüküyor 2400 ve 3000 lt gibi motorlar olacak ve bunlara ait vergi ve yakıt tüketimleri düşünürsek 2000 cc mumla aranır.
  • arkadaşlar bir depoyla şehir içinde 600-700 km yol yapabilen oldumu acaba.ben 500 (klima kullanmadan) geçemiyorum.normal kullanarak.benim tek şikayetim yakıt ama suv araç olduğu için onu da bastırıyorum.ş.dışı bir depo ile nekadar km yaparız faruma yazarsanız ben ve bilmeyen arkadaşlar bilgi edinmiş oluruz
  • captiva bakımları 2010 modelden itibaren 15bin de bir.
    ben 15bin yaptırdım 399tl tuttu.
    benim yakıt tüketimim ort 9.5 üstüne çıkmadı hiç (27kr/km)
  • @aliturkay

    Eşimde captiva var bende discovery. Ama ben ikisinin de koltuğunu sürekli ayarlıyorum. HEr hızda farklı konum. Sanırım sorun bizde :) bir türlü rahat edemiyorum
    YA da seçenek çok olunca karar veremiyorum. Kangoo ile bile daha rahat oluyorum hehehe
  • evet aradım taradım , yine captiva almaya çok yakınım ancaaklımı çelen bir diğer arç yeni alfaromeo guiletta bakalım ipi kim gögüsleyecek..
  • Captiva yuvarlak hatları nedeniyle olduğundan daha küçük görünen bir araçtır. Ben 4 yıldır kullanıyorum, tüketim olarak uzun yolda min. 8lt yapabildim. Bunun için bile yavaş gitmek gerekiyorki bu bana uymuyor. Yeni antalyadan döndüm yol boyunca 120-130 arası gittim. Ortalam tüketim 10.5lt civarında gerçekleşti. Şehir içinde dogal olarak 11lt tüketiyorum. Karşılaştırdığınız diğer araçlar ya manuel vites veya daha ufak boyuttalar. Bu araca bu tüketim normaldir, takmayın... Bu arada 3.20d ile captiva arasında kalmak bana biraz garip geldi çok farklı sınıfta ve ayrı zevklere hitap eden araçlar ???
  • herkese selamlar.başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim sizlerle.aracım 2700 km de geçen salı günü sabah araç marş almadı euroservisi aradım hemen servis yönlendirdiler aracı takviyeyle çalıştırdılar banada bir ara gelip kontrol ettirmemi söylediler.bende 1 hafta sonra 3000 ilk bakımda gelip baktırıcağımı söyledim.aradan 3. günün sabahında yine aynı durum oldu araç çalışmadı euroservisi aradım tesadüf herhalde yine aynı yerden geldiler gelmeden öncede beni arayıp araç aynı nedenden çlışmadığı ve ben güya oraya gitmediğim için benden ücret talep ettiler ben şiddetle karşı çıktım uzun ve sert konuşmanın sonucunda ücretsiz gelip aracı çalıştırdılar.hemen gelen araçla beraber servise çektirdim aracı.kontrol sonrasında akünün arızalı olduğu fakaz izmir distribütörünün tatile girdiği için akünün değiştiremiyeceğini genel merkezden onay almaları gerektiğini ve cuma günü servisi götürdüm salı gününe kadar(4 gün boyunca) aracın serviste kalması gerektiğini söylediler.bende araç 20 günlük yetkili bir servisin garantili aracı arızasını herne olursa olsun parçayı garantili olarak değiştirmelerini istedim ama nafile.ayrıca ilgi vede alaka yerlerdeydi.neticesinde bugün aldığım yer odak oto servisine götürdüm hemen ilgilendiler ve aracım şuan serviste akü değişiyor vede genelk kontrolü yapılıyor.yarın ilgilenmiyen ve benim 1 tam günümü çöpe atan servisi genel merkezlerine şikayet edicem.sizinde başınıza böyle komik bir olay geldimi.herkese selamlar sağlıcakla kalın




  • Merhaba;

    Nisan 2010 dan beri Captiva kullanıyorum. Genel olarak bir sorunum yok ama aracı ilk teslim aldığım gün eve doğru sürüş esnasında direksiyonun test aracındakinden daha ağır olduğunu hissettim. En yakın yakıt istasyonuna çekip hem yakıt aldım hem de lastik basınçlarına baktım. Özellikle sağ ön lastik 25 e falan düşmüştü. Normal basıncın 36 olması gerektiğini biliyorum. Herhalde fabrika çıkışında alelacele hava basıp yollamışlar, serviste de kontrol etmemişler deyip havayı basıp yola devam ettim.

    Aradan 15-20 gün sonra lastiğin yine inmiş olduğunu farkettim ve yine kontrol ettim. Bu sefer de 20 bara kadar düşmüştü. Üstüne üstlük sol önde de, sağ kadar olmasa da hava azalmıştı. Yine hava bastım. Yaklaşık yine bir ay kadar sonra aynı olaylar devam etti. Lastikçiye uğrayıp lastiği kontrol ettik. Herhangi bir sorun bulamadılar.

    Bu gün Bursa Neskar servisine gittim. Meseleyi anlattım. Aracı kontrol ettiler ama bir sorun yok deyip teslim ettiler. "Ne olabilir" diye sordum. "Aracı uzun süre kullanmadan özellikle beton zemin üzerinde park ederseniz olabilir" dediler. Doğru aslında. Aracı aldığım günden beri bazen 10 gün bile kullanmadığım zamanlar oldu. "Bu kadar inmesi normal midir, arka lastiklerde hiç bir basınç değişikliği yok ama" dedim. "Olur öyle" dediler, salladılar :)

    Daha önceki araçlarımı da (connect, mondeo) aynı şartlarda ve zaman zaman 10-15 günlük parkta bekleterek kullandım. Onlarda hiç bir lastik sorunu yaşamadım.

    Etrafta görüş bildirenler içinde, jant kenarlarından, siboptan falan hava kaçırabilir diyenler var. Siz ne dersiniz? Lastiğin bu kadar kısa sürede inmesi normal midir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ronex

    herkese selamlar.başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim sizlerle.aracım 2700 km de geçen salı günü sabah araç marş almadı euroservisi aradım hemen servis yönlendirdiler aracı takviyeyle çalıştırdılar banada bir ara gelip kontrol ettirmemi söylediler.bende 1 hafta sonra 3000 ilk bakımda gelip baktırıcağımı söyledim.aradan 3. günün sabahında yine aynı durum oldu araç çalışmadı euroservisi aradım tesadüf herhalde yine aynı yerden geldiler gelmeden öncede beni arayıp araç aynı nedenden çlışmadığı ve ben güya oraya gitmediğim için benden ücret talep ettiler ben şiddetle karşı çıktım uzun ve sert konuşmanın sonucunda ücretsiz gelip aracı çalıştırdılar.hemen gelen araçla beraber servise çektirdim aracı.kontrol sonrasında akünün arızalı olduğu fakaz izmir distribütörünün tatile girdiği için akünün değiştiremiyeceğini genel merkezden onay almaları gerektiğini ve cuma günü servisi götürdüm salı gününe kadar(4 gün boyunca) aracın serviste kalması gerektiğini söylediler.bende araç 20 günlük yetkili bir servisin garantili aracı arızasını herne olursa olsun parçayı garantili olarak değiştirmelerini istedim ama nafile.ayrıca ilgi vede alaka yerlerdeydi.neticesinde bugün aldığım yer odak oto servisine götürdüm hemen ilgilendiler ve aracım şuan serviste akü değişiyor vede genelk kontrolü yapılıyor.yarın ilgilenmiyen ve benim 1 tam günümü çöpe atan servisi genel merkezlerine şikayet edicem.sizinde başınıza böyle komik bir olay geldimi.herkese selamlar sağlıcakla kalın


    Benim aracımda 2007 yazında benzer sorunu araç yepyeniyken yaşadım. Akü bende aynı sorunu yaptı ve araç bir kaç aylıkken değişti, sonuçta fabrika çıkışı akü arızalı çıktı ve serviste yenisi takıldı.

    quote:



    Merhaba;

    Nisan 2010 dan beri Captiva kullanıyorum. Genel olarak bir sorunum yok ama aracı ilk teslim aldığım gün eve doğru sürüş esnasında direksiyonun test aracındakinden daha ağır olduğunu hissettim. En yakın yakıt istasyonuna çekip hem yakıt aldım hem de lastik basınçlarına baktım. Özellikle sağ ön lastik 25 e falan düşmüştü. Normal basıncın 36 olması gerektiğini biliyorum. Herhalde fabrika çıkışında alelacele hava basıp yollamışlar, serviste de kontrol etmemişler deyip havayı basıp yola devam ettim.

    Aradan 15-20 gün sonra lastiğin yine inmiş olduğunu farkettim ve yine kontrol ettim. Bu sefer de 20 bara kadar düşmüştü. Üstüne üstlük sol önde de, sağ kadar olmasa da hava azalmıştı. Yine hava bastım. Yaklaşık yine bir ay kadar sonra aynı olaylar devam etti. Lastikçiye uğrayıp lastiği kontrol ettik. Herhangi bir sorun bulamadılar.

    Bu gün Bursa Neskar servisine gittim. Meseleyi anlattım. Aracı kontrol ettiler ama bir sorun yok deyip teslim ettiler. "Ne olabilir" diye sordum. "Aracı uzun süre kullanmadan özellikle beton zemin üzerinde park ederseniz olabilir" dediler. Doğru aslında. Aracı aldığım günden beri bazen 10 gün bile kullanmadığım zamanlar oldu. "Bu kadar inmesi normal midir, arka lastiklerde hiç bir basınç değişikliği yok ama" dedim. "Olur öyle" dediler, salladılar :)

    Daha önceki araçlarımı da (connect, mondeo) aynı şartlarda ve zaman zaman 10-15 günlük parkta bekleterek kullandım. Onlarda hiç bir lastik sorunu yaşamadım.

    Etrafta görüş bildirenler içinde, jant kenarlarından, siboptan falan hava kaçırabilir diyenler var. Siz ne dersiniz? Lastiğin bu kadar kısa sürede inmesi normal midir?



    Lastiğin bu şekilde inmesi normal değil tavsiyem başka bir lastikçiye gidin ve lastiği söküp kontrol ederek tekrar taksın. İkinci ihtimal birisi size eşek şakası yapıyor olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinpark

    Merhaba;

    Nisan 2010 dan beri Captiva kullanıyorum. Genel olarak bir sorunum yok ama aracı ilk teslim aldığım gün eve doğru sürüş esnasında direksiyonun test aracındakinden daha ağır olduğunu hissettim. En yakın yakıt istasyonuna çekip hem yakıt aldım hem de lastik basınçlarına baktım. Özellikle sağ ön lastik 25 e falan düşmüştü. Normal basıncın 36 olması gerektiğini biliyorum. Herhalde fabrika çıkışında alelacele hava basıp yollamışlar, serviste de kontrol etmemişler deyip havayı basıp yola devam ettim.

    Aradan 15-20 gün sonra lastiğin yine inmiş olduğunu farkettim ve yine kontrol ettim. Bu sefer de 20 bara kadar düşmüştü. Üstüne üstlük sol önde de, sağ kadar olmasa da hava azalmıştı. Yine hava bastım. Yaklaşık yine bir ay kadar sonra aynı olaylar devam etti. Lastikçiye uğrayıp lastiği kontrol ettik. Herhangi bir sorun bulamadılar.

    Bu gün Bursa Neskar servisine gittim. Meseleyi anlattım. Aracı kontrol ettiler ama bir sorun yok deyip teslim ettiler. "Ne olabilir" diye sordum. "Aracı uzun süre kullanmadan özellikle beton zemin üzerinde park ederseniz olabilir" dediler. Doğru aslında. Aracı aldığım günden beri bazen 10 gün bile kullanmadığım zamanlar oldu. "Bu kadar inmesi normal midir, arka lastiklerde hiç bir basınç değişikliği yok ama" dedim. "Olur öyle" dediler, salladılar :)

    Daha önceki araçlarımı da (connect, mondeo) aynı şartlarda ve zaman zaman 10-15 günlük parkta bekleterek kullandım. Onlarda hiç bir lastik sorunu yaşamadım.

    Etrafta görüş bildirenler içinde, jant kenarlarından, siboptan falan hava kaçırabilir diyenler var. Siz ne dersiniz? Lastiğin bu kadar kısa sürede inmesi normal midir?


    bence de baska bir lastikciye gotur, benim aracin 6 ay boyunca lastigi hep hafiften iniyordu. Surekli benzincilere ugrayip sisirip idare ediyordum. En son canima tak deyince, mahalledeki lastikciye sokturdum. 3-5 dk. lik bir inceleme sonucu kafasi bile belli olmayan kucuk bir civi tespit ettiler. Allah razi olsun dedim ayrildim. hic 10 gun yatan aracin lastigi iner mi ? Sallamislar. benim arac da cogu zaman yatar.. uydurmuslar...




  • Selam Arkadaslar,

    0 aracin fiyati plaka takilinca cok duser diye 2. el inci beyazi Captiva'lara bakiyorum. Ancak oyle fiyatkar var ki, (2008 68.000TL, 2010 73000TL hatta uzeri vb.) sasirip kaliyorum.

    Burada bir cok captiva sahibi arkadas var. Sizin akliniz aliyor mu en az 1 yil kullanilmis hic yoktan 10000 km. gormus bir arac nasil 73-74'e alici bulabilir. Bu makinanin en az 1000 - 2000 alim satim vergisi, ruhsat vs. masrafi da + olacak. Aklim almiyor. Kredili alacagim desem, bu sefer 2. el kredi oranlari, 0'lara gore daha yuksek. Yani nereden baksaniz facia...

    2.eli cok iyi oldugundan gibi bir mazeret olamaz. 70000'i goze alan kisi, 4000-5000 daha ekleyip (high modeli), gicir gicir anahtar teslimi 2011 model alabilir.

    komik bir durum degil mi ? 0 alan karli cikarken, 2. el alan sanki enayi konumunda. Gerci ilan sahiplerini hic aramadim, acaba arasam kafadan 5000-6000 indirecekler mi ? piyasa yuklsek gorunsun diye mi bu fiyatlari gosteriyorlar.. Anlamadim gitti... satista olan Captiva sayisi da az falan degil.

    Var mi bu konudaki pazarlama stratejisi hakkinda net bir fikri olan arkadas ? BU MAKINANIN 0'I, 2.ELINDEN DAHA UCUZA GELIYOR DESEM COK DA YALAN OLMAZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tk152 -- 1 Eylül 2010; 23:22:15 >




  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.