Şimdi Ara

*** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ *** (697. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.743
Cevap
84
Favori
685.360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Brc bakım klavuzunu okudum. 20bin km de Kalibrasyon ayarı yazılmış.
    Bakım yaptırırken kalibrasyon baktıran var mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökhanekiz




    Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba mart ayında bende 2012 gl at alıp aranıza katıldım. Aracı aldığımda bakımları yaptırdım ve lastikleri değiştirmem gerektiği söylendi. Lastikleri değiştirmeye giderken küçük bir kaza yaptım. Sigorta ve kaskoyo yapalı 4 gun olduğu için araştırmaya düştü yani sigorta bir sahtekarlık var mı diye soruşturmaya başladı. Bu süreç yaklaşık 1.5 ay sürdü neyse sonra sigorta bir üçkağıt olmadığını anladı ve ödemeyi kabul etti. Daha sonra servis aracın tamirine başladı. Sağ far sağ çamurluk ve ön tampon değişmesi gerekti bütün hasar da bu zaten gel gör ki ön tampon ve iki sis farı için 1.5 ay daha bekledim çünkü Türkiye de yokmuş çünkü distribütör değişimine denk gelmişim ve yeni alan parça tedariği yapmamış! Neyse toplam da 3 ay sonunda arabaya kavuştuk. Bakımları yaptırdım yeni lastikleri aldim michelin crossclimate bu arada, balatalar değişti diskler tornalandı vs.. Bayram öncesiydi arabayla benim ve eşimin ailelerini ziyarete gittik. Toplam 3000 km yol yaptık giderken motor arıza ışığı yandı. Kocaeli civarındaydik gittim sanayiiye brc'deki eleman abi enjektore kir gelmiştir biraz benzinle git düzelir birşey yok dedi. Peki dedik koyulduk yola elemanın dediği gibi oldu biraz benzinle gittikten sonra kontak kapatıp acinca düzeldi fakat yol boyunca bunu tekrarlamaya başladı. 1 hafta on gün boyunca böyle devam ettik. En son bayramin son gününde istanbula donerken motor ışığı yandı ve bir daha sönmedi. O şekilde 800 km geldik rampalarda 40km lerle kamyonların selektorleri eşliğinde istanbul'a vardık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bayram tatili olduğu için pazartesiyi bekliyorum bu arada kuzen geldi abi benim usta var ben götüreyim o halleder dedi peki dedik. Aldı götürdü arabayı ilk önce buji dedi tamam dedim kac para şu kadar peki dedim sonra abi bobinler de gitmiş dedi peki dedik bu arada 800tl maliyet çıkardı... sonra usta denilen zat tamam dedi araba peki dedik arabayı almaya gittik ama 100m sonra hoppalaa... motor ışığı yandı çekişten düştü araba. Döndük ustaya! Bıraktık arabayı 2 gün sonra ben buldum dedi arızayı motoru indireceğim 2000-2500 gibi bir maliyeti var dedi ben kapat arabayı dedim aldım çıktım. Sonra başka bir abimizin vasıtasıyla sanayide bir ustaya götürdüm. Kaputu açtı tamam kapat dedi. Subaplarda sıkıntı var dedi. Değiştirmek gerekirse 1000 1500 tl tutabilir dedi peki dedim bıraktım arabayı. 1. silindir çalışmıyormuş sibop ayarı yapıldı önce fakat sorun devam ediyor dediki usta ya enjektör gitmiş ya da ecu yani beyin. Motoru gereksiz yere açmayı istemedi sen bunu bir kendi servisine götür bir de onlar baksın sebebini bulurlarsa beni ara bakalım dedi. Aldim Koşuyolunda suzuki servise götürdüm. Baktılar aleti taktılar ve ustanın söylediği şeyleri söylediler enjektör veya beyin kaç para dedim enjektör 1000tl civarı dediler tanesine beyin ise 5000tl şöyle bir yutkundum sonra peki dedim siz bu sorunu netlestirin konuşalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nyks -- 21 Ağustos 2016; 11:17:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada günlerden cuma,servis pazar çalışmıyor cumartesi de yarım gün olduğu için şimdi al arabayı pazartesi getir dediler.pazartesi tekrar gittim konuştuk maliyet ne kadardı diye sordum bu sefer enjektörün tanesine 2000tl civarı dediler beyine 6000tl. Hafta sonu 1000er lira zam gelmiş! Neyse dedim siz sorunu netleştirin bakarız duruma göre. Bir iki gün sonra aradılar telefonda servisteki hanım arabanın sibop ayarı yapılması gerekiyor 750-800tl civari bir maliyeti var diyor.Bu yapılmadan sorun bulumuyor mu diyorum aynı seyi tekrar ediyor. Ben tekrar soruyorum telefondaki hanım 'ama siz anlamiyorsunuz' diyor kibarlığımı bozmamaya çalışıyorum diyorumki ben bunun sibop ayarını yaptırdım diyelim ki olmamış sorunu bulmak için bu şartmıdır. Bir kaç seferden sonra ben sizi ustamızla konusturayım diyor. Konuşuyoruz ustayla o da diyor ki enjektöre bakabilirim ama beyin için bu ayar şart diyor. Tamam sen ona bak diyorum değilse ben yaptırıp parasını verdiğim yere tekrar götürürüm niye iki kere para vereyim ki bu arada 200tl ye yaptırmışım siz 750 800 diyorsunuz. Ertesi gün arıyorlar ve enjektör problemi olmadığını söylüyorlar. Ben de arabayı alıp sanayideki ustaya tekrar götürüyorum. Subaplar değişiyor lpg tekrar sökülüp monte ediliyor, motorda bir sıkıntı yok ama problem devam ediyor. Usta elektronik bir sorun var diyor birini bulmuş ben hallederim diyen hafta içi götürecek bakalım...
    Biraz uzun oldu ama affinıza sığınıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • nyks kullanıcısına yanıt
    Malesef bu ustalarin servislerin eline dustun mu boyle.... arkadas ariza tespiti dahi yapamayan yetkili servislerimiz resmen sirf bu servis.dangalikligindan dolayi insan markadan soguyor.. bu arada araci aldiginiz kisidede bu arizalar varmiymis... arizali olarak mi satmis acaba.merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nyks kullanıcısına yanıt
    Malesef bu ustalarin servislerin eline dustun mu boyle.... arkadas ariza tespiti dahi yapamayan yetkili servislerimiz var resmen sirf bu servis.dangalikligindan dolayi insan markadan soguyor.. bu arada araci aldiginiz kisidede bu arizalar varmiymis... arizali olarak mi satmis acaba.merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı değişimden kuzen aldı o yüzden bilmiyorum önceki sahibini. Aldığımda gorünen bir sorun yoktu göstermiştim özel bir servise. Araçtan soğumamamı da sağolsunlar bu forumun sakinleri sağladı açıkçası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nyks -- 21 Ağustos 2016; 19:23:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malesef işini hakkıyla yapan usta yok.500 600 liraya yağ değişimi yapıp 10 40 fıçı yağ koyan yetkili servisler bu aldıkları paraları bence haketmiyor.Geçen ay aldığımız suzuki swiftin direksiyonu toplamıyordu,Direksiyon kutusunda problem tespit edildi,Yetkili servise gitse adım gibi eminim 2000 3000 liradan aşağı çıkmazdı,Hem aracın bakımını yaptırdım,direksiyon kutusu söküldü,Hİdrolik değil elektrikliymiş.Direksiyon kutusundaki motorun kömürleri ölmüş,Bakımla birlikte öndüzen rotbalans ayarı toplam 250 tl gibi bi param çıktı.Servise gitsen yanına bi sıfır daha koyardım kesin.
  • nyks kullanıcısına yanıt
    hem hayırlı olsun hemde geçmiş olsun. umarım en kısa sürede çözülür yaşamış olduğunuz aksaklıklar. Günümüzde işin ehli bulmak oldukça zor olsada takip ve tecrübe ederek doğru adres bulunuyor ama iş işten geçmiş oluyor.
    tekrar hayırlı olsun...
  • Cümleten selamlar
    Daha önceki sayfalarda sübapların değişimi için yaşadığım süreçten bahsetmiştim. Ankara da suzuki İmaj oto denen bir yere 1500 TL ye değiştirmiştim. Değişimden sonra araç arıza ışığı yaktı ve imaj oto bu durumu normal karşıladı, araç lpg de ise oluyormuş böyle şeyler gibi saçma sapan, ne halt olduklarını ele veren yaklaşımda bulununca anladım.
    Arıza ışığı yandığında aç kapa yaparak idare ede ede 4 ay geçirdik.
    Geçenlerde yine arıza ışığı yandı. Yakında uzun yola çıkacağımız için yetkili servise götüreyim bi baksınlar dedim.
    Yetkili servis şu tespitleri yaptı.
    1- Sübap değişiminden sonra mutlaka conta değişimi gerekiyormuş, Benim bu işlemi yaptırdığım Suzuki İmaj Oto yan sanayi conta taktığı için conta yanmış.
    2- Sübap değişiminden sonra kapağın gerekiyorsa taşlanması lazımmış, suzuki imaj oto bu işlemi yapmadan teslim etmiş aracı.
    3- Termostat zarar görmüş.
    Bu arızalar giderildi, 1 hafta benzinde kullanıp sonra lpg beynine format atılıp ayarı yapılacak ve lpg de kullanabileceğim.
    Yetkili serviste yapılan işlemler 2600 TL tuttu.
    Suzuki İmaj otoya yaptırdığım sübap değişimi ise 1500 TL tuttu.
    Toplamda 4100 TL.
    İnsan bilse böyle şeyler yaşayacağını kesinlikle ya benzinde kullanır yada dizel alırdı.
    Lpg kullanıyorsanız şu 2 senaryoyu uygulamalısınız.
    1- 20 bin yada 30 bin km de bir sübap ayarı yaptırmalısınız. Bunu yetkili serviste yaptıracaksınız 600-700 TL gibi rakamlar istiyorlar.
    2- Sübapları çelik olanlarla değiştirmelisiniz. Bu senaryoyu uygulayacaksanız, sübapları kendiniz alıp yetkili servisi değişime ikna etmeniz en iyisi olacaktır. Parçanın önemi ve hassasiyetine binaen conta ve sübap lastiklerini orijinal alıp değiştirmelisiniz.
    Yetkili servisi ikna edemiyorsanız mutlaka ama mutlaka işin uzmanına yaptırın. Ankarada iseniz mesela kesinlikle Suzuki İmaj Otoya yaptırmayın. Çok kaba saba iş yapıyorlar. Eğer yapıyorlarsa bosch oto servislerede yaptırmak oldukça güven verici gibi duruyor.
    Normal şartlarda benim sübap değişimi maceramda harcadığım 4100 TL, şu rakamlara hallolabilirdi.

    Sübaplar 16 tane 600 TL (yaklaşık)
    Conta 630 TL (Orijinal)
    5/30 Motor yağı 80 TL (ortalama)
    yağ filtresi 40 TL (ortalama)
    sübap lastikleri 150 TL (orijinal, ortalama)
    Kapak taşlama 200-300 TL gibi halledeliebilir diye tahmin ediyorum. Ben bu işlem için yetkili serviste 550 TL verdim.
    Sübap Ayarı 200 TL

    Toplam : 2000 TL Bilemediniz 2500 TL
    Conat ve kapak taşlama hariç tüm rakamlar tahmini. Diğer rakamların da kesin sonuçları var ama geçmiş harcamaları taramam lazım.
    Siz siz olun sübap değişimi yapacaksanız muhakkak en ince ayrıntısına hakim birine yaptırın.




  • Tıfıl II T kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hakeerus H kullanıcısına yanıt
    Bilgiler için teşekkür ederim hepsini subap değişimi yaptırdığım ustaya soracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nyks kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun.. bunların alayının diyeceğim olmayacak..içlerinde işine sahip çıkanlarda yok değil hani..

    kısaca anlatayım..

    10 binlerde LPG taktırdım.. 65 binlere kadar en ufak bir sıkıntı yaşamadım.. ne zaman LPG de ne zaman benzinde anlamadım bile..
    Haziran başı gibi.. ilk çalıştırma sonraları stop etmeler başladı.. 2-3 hafta sonra artık arabanın ilk çalışma sonrası hangi metrelerde stop edeceğini ezberlemiş oldum..işyeri otoparkından kontok bastığımda 500 metre sonra çıkışta nöbetçi kulübesine gelince stop ediyor ! artık bekçiler kıl olmaya başlamıştı..

    Servise gittim.. laubali yaklaşım yüzünden arabanın kaputunu bile açtırmadan oradan ayrıldım.. bir daha yetkili servise gitmem..

    Otolab Bosh İzmir servisine götürdüm ( sıfır arabayı götürsende garantisi etkilenmiyor - her tür markaya garanti kapsamında bakım yapıyorlar )

    1 gün boyunca araba orada kaldı.. tamam dediler ( buji vs temizlik ) velakin olmadı..işin garibi test e çıktığımızda araba canavar.. neyse..problem tekrar edince supap ayarı dedndi.. supap ayarı yapıldı.. denemeye çıkıldı.. araba canavar.. velakin servis içinde yıkamaya giderken motor arıza lambası yandı yine.. arıza koduna baktılar.. yine 3 nolu piston..

    ve kaçınılmaz son.. supaplar !!

    supar marka çelik supapları taktırdım..

    sonuç..

    arabayı servisten çıkardığım haftasına tatile çıktım.. araba su gibi akıyor..

    yola çıktığım gün sabah yeni açılan opet ten gırtlak depo benzin aldım.. ( çeyrek vardı ) İzmirden Muğla Akyaka ya kadar sanırsam klima açık ful yüklü sakin kullanım 5,6 LT leri gördüm..

    Akyaka Göcek arasında sanırım..sanki araba bir kaç defa silkeledi ( benznde-klima bağlantıları sökük idi ) tatil dönüşü 2-3 defa motor lambası yandı. titreme gaz yememe vs.. Çine de mola verdim.. devamında İzmir e kadar problem olmadı..

    ertesinde servise gittim.. bağladılar bilgisayara.. velakin arıza kodunu kaydetmemiş ( basit arızalarda kontak kapatıp açınca arızayı siliyormuş )

    servisten çıktım..30 km gittim..eve 2-3 km kala yine arıza lambası ve tekleme oldu.. hafta sonu olduğu için servise geri dönmek istemedim..

    akabinde pazartesi sabah servise gittim.. otobanda yüklenmeme rağmen arıza lambasını yakmayı başaramadım.. araba yılan gibi kıvrıldı gitti !! vede serviste bakıyorlar..araba tıkır tıkır çalışıyor.. alıyorlar test e çıkıyorlar.. araba tıkır tıkır..

    teşhis

    '' abi.. benzinde katkı olabilir.. depoyu bitir.. sonraki depoda problem devam ederse gel.. ''

    sonuç.. depo bitti.. her zaman aldığım petrol ofisinden aldım.. 1 depo öyle bitirdim.. araba yağ gibi oldu..

    en az 4 depo bitirdim.. araba yağ gibi gidiyor.. arıza lambam hiç yanmadı..

    varan 2..

    geçen haftalarda LPG yi devreye aldırdım.. ( kablo bağlantılarını taktılar o kadar ) hazır oradayken arabaya pasta cila seramik boya koruma yaptırdım.. sanırım 2. depo LPG de kullandım yag gibi.... en son bilmediğim bir yerden LPG aldım ve ilk defa geçen Cuma günü Oğlumu Üniversite kaydına götürürken yolda LPG de..hız 110 larda iken silkeleme hissettim..

    sonra bir iki silkeleme daha hissedince motor lambasına bakmaya başladım.. veee lamba yanıverdi.. öylece bir üddet gittim.. akabinde benzinlikte mola verip motoru aç kapa yaptım.. ve lamba söndü.. fakat korkuma hemen benzine aldım.. problemsiz bir şekilde Balçova ya kadar gittik..

    Dönüş yolunda LPG ye aldım.. motor lambasının yanması için yine yüklendim vs fakat motor lambasını bir türlü yakamadım.. şu an 3 gündür hiç problem yok..

    velakin..

    supap değişimi sonrası 3000 km kadar benzinde kullandıktan sonra LPG bağlantısı yaptırdığımda

    '' abi.. LPG taktırdığın yere bir ayar yaptırıver '' demişlerdi.. ama vakit olmadığı için bilgisayara bağlatıp ayar yaptıramamıştım.. yarın sabah LPG yi bakımdan geçirebilirim..

    Sonuç..

    supap değişimi sonrası bir daha o şekilde bir problem yaşamadım..

    arabamı seviyorum.. vede zevkle biniyorum..

    Üniversite durumları ve ayrıyeten kızımın özel okul nedeni ile önümüzdeki günlerde sıkışabilirm diye satmaya niyetim var gibi..

    yarın Kayseriden bir alıcısının arama ihtimali var.. ( akşam arkadaşım aradı..onun bir arkadaşı arıyormuş.. benden rakam istedi.. benimde ağzımdan bir rakam çıktı ) bizde söz senet olduğu için yarın arar ise o rakama bırakacağım.. hatta kışlık lastiklerini bile veririm.. adetten olduğu için küçük bir ikram Peygamber pazarlığı bile olur elbet.. haa aramassada canı sagolsun..

    velekin.. daha sonra net ten baktığım kadarı ile temiz ve otomatik bu değerde aaraba neredeyse yok..

    bir yandan da.. Oğlum ehliyet alıyor.. yakında o kullanmaya başlayacak.. manuel vites bir arabada işi öğrensin istiyorum..

    yani.. kafam karışık.. temiz 6,26 düşük model bakmaya başladım.. en fazla 20 binlere kadar Nissan altima vs de olabilir.. ama illaki manuel olmalı..

    bana kalsa alacağım 2,0 motor ford taunus bakacağım işime.. gel gelelim..hanımın çenesinden bu ihtimali gerçekleştiremiyorum..

    vs vs vs...

    aklıma takılan.. sizin sadece supap ayarımı yapıldı.. ? değişim olmadı sanırım.. supap değişimi en 1500 ila 2000 TL arası..

    Hayırlısı ile sonuca ulaşır İnşallah..


    yaklaşık 3000 km kadar benzinde kullandım.. geçen hafta LPG yi devreye aldırdım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maestro35 -- 23 Ağustos 2016; 0:12:10 >




  • maestro35 M kullanıcısına yanıt
    Öncelikle tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben ilk önce subap ayarı yaptırdım ama düzelmedi sonra subap değişimi yapıldı bu sırada enjektör ile ilgili bir şey bobin olabilir hatırlamıyorum yanmış o da halledildi. Subaplar supar marka bu arada. Ustanın dediğine göre motorda herhangi bir sıkıntı kalmadı yalnız bir süre sonra ecu birinci silindiri korumaya alıyor. Sanırım ya bir sensör arızası ya da ecu yani beyin şimdi araç bunlardan anlayan bir yerde bakalım ne olacak umarım sadece sensördür. Hayırlısı olsun.
    Bu arada arabanızı satacak olmanıza üzülmedim desem yalan olur umarım forumdan kopmazsınız. Yazılarınızı okumak çok keyifli yoksa başından sonuna bu forumu okuyabilirmiydim bilmiyorum. Sadece sıkıntıları değil keyifli anıları da paylaşmak dileğiyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nyks -- 23 Ağustos 2016; 12:40:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyks

    Öncelikle tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben ilk önce subap ayarı yaptırdım ama düzelmedi sonra subap değişimi yapıldı bu sırada enjektör ile ilgili bir şey bobin olabilir hatırlamıyorum yanmış o da halledildi. Subaplar supar marka bu arada. Ustanın dediğine göre motorda herhangi bir sıkıntı kalmadı yalnız bir süre sonra ecu birinci silindiri korumaya alıyor. Sanırım ya bir sensör arızası ya da ecu yani beyin şimdi araç bunlardan anlayan bir yerde bakalım ne olacak umarım sadece sensördür. Hayırlısı olsun.
    Bu arada arabanızı satacak olmanıza üzülmedim desem yalan olur umarım forumdan kopmazsınız. Yazılarınızı okumak çok keyifli yoksa başından sonuna bu forumu okuyabilirmiydim bilmiyorum. Sadece sıkıntıları değil keyifli anıları da paylaşmak dileğiyle...


    Selamlar..

    arada bana böyle eser , genel olarak maddi şeylere değer vermem ihtiyacım olduğundan hiç düşünmeden üçe beşe bakmadan satarım..

    Dün hafta tatilim olduğu için Oğlumuda yanıma alıp biraz dolaştım.. Önce LPG kontrolü için BRC servisine gittim.. ( Nisan da bakım yaptırmıştım fakat supap değişiminden sonra baktırmamıştım hiç )

    Bağladılar bilgisayara bütün kontrollerini yaptılar.. zaten dün de LPG bitmişti güvendiğim bir istasyondan 50 TL lik almıştım.. bütün değerler MAŞALLAH Mükemmel çıktı.. hatta ben daha sormadan kontrolü yapan eleman '' Abi bütün değerler mükemmel görünüyor yakıt durumuda çok çok iyi '' dedi..

    20 TL para aldılar.. ( Patronlarını tanıyorum.. arabaya binip gitsem kimsenin para isteyeceği yok velakin ben ısrarla sorınca '' orada servise bakan yaşlı amca '' ver 20 TL yeter '' dedi.

    neyse.. Çıktım oradan ( klima sürekli açık tabii. bir ara İzmir içinde 41 leri gördük )

    dün akşam arabaya müşteri çıkmıştı buradanda açıkça yazayım sorun değil.. 2011 model gl otomatik arabam için 41 bin TL istedim.. en son ne olur gibisine soruluncada 41 son demiştim.. arayan olmadığına göre demekki fiyat fazla gelmiş.. yada ölü bir rakam vereceklerdi diye düşünüyorum..

    fakat dün arasaydı ...41 bin TL istemiş olduğum arabama küçük bir peygamber pazarlığı ikramı yapacaktım vede Kışlık lastiklerimide verecektim üzerine.. ( yazlık kışlık lastiklerim daha sıfır gibi.. kışlıklar bir sezon yazlıklar bu sene ile 2 sezondur kullanılıyor )

    neyse konunun özüne döneyim..

    araba satılırsa sonra ne yaparım diyer şöyle bir piyasayı yokladım..

    öncelikle düşündüğüm gibi düşük model orijinal bir mazda 6,26 vs bulmak neredeyse imkansıza yakın..

    arabamı satsam biliyorum.. hiç birini kolay kolay beğenmeyeceğim.. gidip yine büyük olasılıkla sıfır alacağım... fakat bu sefer Manuel alırım diyorum..

    baktım ettim.. en uygunu KİA dedim.. gittim Bornova Özdemirler ' e..

    en basit modeli Kia Rio Manuel başlangıç fiyatı 51 bin kusur.. üstelik 85 beygir gibi !!

    Cerato modellerine baktım..iyi güzel araba ama yanına yaklaşılmıyor...

    birde kendi arabama baktım..

    1,6 120 beygir.. yakıt konusunda mükemmel.. 205 taban 16 jant lastiklerim var.. yol tutuşum mükemmele yakın.. Klimam Manuel de olsa var..

    ee.. çelik supap yaptırmışım.. pasta cila seramik boya korumam var.. arabam 63 binde..

    yok kardeşim.. piyasada bu emsal bir araba bulmak imkansız.. ve.. satma kararımı rafa kaldırdım..

    haaaa.... dün o vatandaş arasaydı 41 bilemedin.. 40750 gibi verecektim. çünkü laf ağızdan çıkmış idi..

    velakin .. artık benimde cayma hakkım haklı duruma geldi.. bu saatten sonra arasada bende artık satılacak araba yok..

    en olmadı Mayıs ın ilk haftası ( oğlum için ) eli yüzgün toplu bir eski model Avrupa bir araba alırım.. en fazla 10-15 bin bütçe ile..

    önümüzdeki 3-5 ay biraz kemerleri sıkarım.. ne yapalım..

    evet.. bu gün gece vardiyasına başlayacağım nasipse.. az sonra motoruma atlayıp en yakınımdaki dağın zirvesinde sigara tellendirmeliyim..











    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maestro35 -- 24 Ağustos 2016; 12:24:38 >




  • Bende esimin tayin durumu sebebiyle otomatik vites yeni vitara 4x4 veya 4x4 s cross almak sebebiyle aracimi satmayi dusunuyorum. Isterimki aracin degerini bilen forumdaki arkadaslara gitsin. Arabada degisen yok sag on camurlukta boya var. Genel olarak otoparklarda tamponlara surtme dolayisiyla olusan ufak tefek cizikler var. Pasta cila ila giderilebilir. On sag camurlukta nazarlik diye yaptirmadigim bir ezik var. Sanayide 150 tl ye yapariz dediler. Servis tum rutus isleriyle 500 e mal olur dedi. 2012 model 2013 trafige cikisli brc lpg li hicbir sikintisi olmayan sedefli beyaz renk guzel bir arac. Arac 72000 km de genel olarak istanbul sajarya giresun canakkale arasinda uzun yolda kullanilmistir. Tuzlada oturup gebzede calustigim icin genelde agir istabul trafigine girmiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gökhanekiz G kullanıcısına yanıt
    Hayırlısı İnşallah..
  • Evet.. yaklaşık 2 haftadır Motorumu çıkarmamıştım.. biraz dolanayım dedim , malum bu akşam gece vardiyam başlıyor..

    epey bir dolandım.. bir görsel..



    Ormanlık ve su olan bir yerde Sigara molası verdim.. bu arada Motorun selesine apartmanın kedileri birazcık şeylerini yapmışlar.. sonradan farkettim..gezi dönüşü benzinliğe uğrayıp 1 TL lik yıkama makinaları ile önce güzel bir köpük banyosy..



    sonrasında ise düzel bir durulama...




    tabii motoruna özen gösterdim.. yavaş yavaş alıştıra alıştıra motoruda soğutunca sonrasında bastım suyu motorada.. gerçi çalışmaz diye korkmadım değil..

    ve.. ayak marşını tınlamadı bile.. bende el marşını yokladım.. baktım ilk seferde aldı..

    asayiş berkemeal

    evet.. biraz bir şeyler yedim.. bir Bira ve akabinde uyku.. malum gece vardiyası beni bekler..

    Kalın sağlıcakla..


    haaa bu arada..

    tam motora köpük sıkmaya başlamıştım , yan tarafta Beyaz bir Şahin marka araba vardı.. ben yaşlarda bir adam o sırada arabasına su tutuyordu neyse bu işini bitirdi markete gitti.. böyle yıkama yerlerinde ister istemez yanınızdaki arabaya yada yanınızdaki arabadan sizin aracınıza su vs gelebildiği için köpüğü motora dikkatli tutmaya özen gösteriyorum.. gerçi öyle durumlarda bazen kendi arabamıza bile yandan su yada köpük gelebildiği oluyor.. bu zamana kadar hiç kimseye bu yüzden laf etmişliğim yok.. onu düşünerek yinede köpüğü motora dikkatli tutmaya özen göstereyim dedim , yandaki arabaya sıçramasın diye..

    ben bunları düşünürken yandaki arabanın sahibi vatandaş marketten çıkmış bana yaklaşmıştı ve bana efevari bir şekilde seslendi..

    '' Biladerrrr.... dikkatli tut arabama gelmesin ''



    bal şimdi !! bir böyle söylemek var.. birde..


    '' Kardeşim.. arabayı yeni yıkadım , aman gözünü seveyim dikkat ediver '' demek var.. böyle dese başım gözüm üstüne..

    velakin.. bana hitabında emrivaki olduğu için aniden doğaçlama yapmak gereği duyuverdim.. zaten kafam bozuk.. birileri ile kavga edesim var.. en olmadı dayak yerim..

    '' Araban o kadar kıymetlise Pamuklara sar Biladerrrrr '' deyiverdim.. zaten ben sözümü bitirdiğimde çoktan arabasına binip kapısını kapatmış !!

    tabii'ki aynı anda motora köpük tutarken elim biraz kayıverdi ve vatandaşın camı köpük oldu.. çok üzüldüm tabii ki

    sonradan aklıma geldi.. ekleyeyim dedim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maestro35 -- 24 Ağustos 2016; 17:01:19 >




  • maestro35 M kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 695696697698699
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.