Şimdi Ara

*** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ *** (37. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18.743
Cevap
84
Favori
685.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    Dün itibariyle 2012 model siyah sx4 aldık.Hayırlı olur inşallah. Araba ile 165 km yol yaptık ve 40 litre benzin yaktık. Yani şehir dışı 4,8 ortalaması oldu.Araç yeni olmasına rağmen iyi bir rakam gedi bana.Yol bilgisayırına göre de 5,4 dü. Tabi düz vites.Bu arada aracın çizilmesinden endişe ediyoruz.çalıştığım yerde (okul ) çocuklar aracı çiziyorlar.Aracı yola da bırakmak istemiyorum.Bu sebeble çözüm düşünüyorum.Mesala kaplatmak ya da branda kullanmak.Acaba hangisi sağlılklı olur?Başka bir öneriniz olabilr mi?
    Birde aracın ön arkasına takılan koruma aksesuarları yasaklanmış trafikte öyle mi? Suzukinin bayisi söyledi.


    bir yanlışlık var sanırım.. 40 litre benzin ile 165 km yol demek... litresi 4,75 olsa 4,75*40=190 TL eder... 190/165= 1,15 TL.. bu hesaba göre km de 1,15 TL yakmış ... !! hesabınızı kontrol edin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    Bu araç kendi kendine mi gidiyor.Aracı süremiyorum.Doğandan sonra bu yağ gibi kayıyor.Ancak kötü tarafı ona hakimken bunu tutamıyorum.Aracı kaldırırken gaza basmayacak mıyım acaba?Çalıştırıken de mi gaza basmayacağım acaba.Bu yeni nesil araçlar bambaşkaymış.Akıl sır erdiremedim.Dar bir alanda iki araç arasında park halindeyken ne yapacağız.Araba kalktığı gibi öne vuracak.


    kardeş.. hayırlısı olsun.. öncelikle kalkışlarda korkulacak bir şey yok.. rapma aşagı bir yerden kalkacak isen gaza basmana gerek yok ayagın frende iken hafif freni bırak aksın gitsin.... düz bir yerden kalkış yapacaksanda aynı taktik.. örnek.. düz kalkış.. arabaya bin :)) koltugu aynayı ayarla.. Emniyet kemeri olmaz ise olmaz... araba P de iken ayagını frene bas.. ( bu araçlarda marşa basarken gaza basmana gerek yok- ayagın frende kalsın :)... marşa bastın.. çalıştı.. ok. 2 saniye kadar bekle.. ayagın hala frende.... P den D ye al.. el frenini indir :))... şimdi ayagını frenden yavaşçaçek.. araba zaten gidecek.. biraz böyle antreman yap.. kalkışlarda gaz vermeden kalkmayı dene.. zaten bir kaç denemeden sonra olayı çözersin.. müsait yerlerde mesela rampa yukarıda aynı şekilde kalk.. egim çok olmadıgı müddetçe geri kaçmaz korkma.. haaa.. yokuş fazla ise geri kaçar..unutma.. boş alanda frenden çek gaza ile kalk..alışırsın... bazen sıkışık trafikte park yerinden çıkarken sol yapıp frenden çekip gaza bir dokunuyorum.. valla kafa nereye gidecegini bilemiyor :)) güzel oluyr..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    Dün itibariyle 2012 model siyah sx4 aldık.Hayırlı olur inşallah. Araba ile 165 km yol yaptık ve 40 litre benzin yaktık. Yani şehir dışı 4,8 ortalaması oldu.Araç yeni olmasına rağmen iyi bir rakam gedi bana.Yol bilgisayırına göre de 5,4 dü. Tabi düz vites.Bu arada aracın çizilmesinden endişe ediyoruz.çalıştığım yerde (okul ) çocuklar aracı çiziyorlar.Aracı yola da bırakmak istemiyorum.Bu sebeble çözüm düşünüyorum.Mesala kaplatmak ya da branda kullanmak.Acaba hangisi sağlılklı olur?Başka bir öneriniz olabilr mi?
    Birde aracın ön arkasına takılan koruma aksesuarları yasaklanmış trafikte öyle mi? Suzukinin bayisi söyledi.


    bir yanlışlık var sanırım.. 40 litre benzin ile 165 km yol demek... litresi 4,75 olsa 4,75*40=190 TL eder... 190/165= 1,15 TL.. bu hesaba göre km de 1,15 TL yakmış ... !! hesabınızı kontrol edin...

    Haklısınız yanlış yazmışım .Depoyu fulleyip yola çıktık ve 165 km yol yaptıktekrar fullemek için yaklaşık 40 liralık yani 8 litre(4,85den ) benzin aldık .Bu da 100 km de 4,84 l.yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    Bu araç kendi kendine mi gidiyor.Aracı süremiyorum.Doğandan sonra bu yağ gibi kayıyor.Ancak kötü tarafı ona hakimken bunu tutamıyorum.Aracı kaldırırken gaza basmayacak mıyım acaba?Çalıştırıken de mi gaza basmayacağım acaba.Bu yeni nesil araçlar bambaşkaymış.Akıl sır erdiremedim.Dar bir alanda iki araç arasında park halindeyken ne yapacağız.Araba kalktığı gibi öne vuracak.


    kardeş.. hayırlısı olsun.. öncelikle kalkışlarda korkulacak bir şey yok.. rapma aşagı bir yerden kalkacak isen gaza basmana gerek yok ayagın frende iken hafif freni bırak aksın gitsin.... düz bir yerden kalkış yapacaksanda aynı taktik.. örnek.. düz kalkış.. arabaya bin :)) koltugu aynayı ayarla.. Emniyet kemeri olmaz ise olmaz... araba P de iken ayagını frene bas.. ( bu araçlarda marşa basarken gaza basmana gerek yok- ayagın frende kalsın :)... marşa bastın.. çalıştı.. ok. 2 saniye kadar bekle.. ayagın hala frende.... P den D ye al.. el frenini indir :))... şimdi ayagını frenden yavaşçaçek.. araba zaten gidecek.. biraz böyle antreman yap.. kalkışlarda gaz vermeden kalkmayı dene.. zaten bir kaç denemeden sonra olayı çözersin.. müsait yerlerde mesela rampa yukarıda aynı şekilde kalk.. egim çok olmadıgı müddetçe geri kaçmaz korkma.. haaa.. yokuş fazla ise geri kaçar..unutma.. boş alanda frenden çek gaza ile kalk..alışırsın... bazen sıkışık trafikte park yerinden çıkarken sol yapıp frenden çekip gaza bir dokunuyorum.. valla kafa nereye gidecegini bilemiyor :)) güzel oluyr..

    arabamız manuel vites




  • Aracın geri vites lambalarından biri yanmıyor.Servise mi götürmeliyim acaba bir de iç paspas ve bagaj paspası düşünüyorum. ne önerirsiniz acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    Aracın geri vites lambalarından biri yanmıyor.Servise mi götürmeliyim acaba bir de iç paspas ve bagaj paspası düşünüyorum. ne önerirsiniz acaba?

    Hocam bir sorun yok aracımızın geri vites lambası 1 adet...artık neredeyse bütün araçların geri vites lambaları bir adet..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fourseason

    Arkadaşlar bugün İstanbul'da şehir içi 30.7 km. yol katettim. Arabada 2 yetişkin bir küçük çocuk vardı. (Yaklaşık 200 kg) En az yarısında yoğun trafik vardı. Geri kalan yarısı akıcı ve açık şeklindeydi. İlk 16 km. sonrası ortalamam 8.4 litre iken bir AVM'ye girdik ve 3 saat geçirdik. Sonrasında tekrar aracımıza bindik. Kontağı çevridim. Ortlalama tüketim ekranına baktım. O da ne 8.4 litre gitmiş, yerine 9 litre gelmiş!! Aracın tüketim bilgisayarı biz 3 saat gezinirken 32 km.de 8.4 tüketimimi 9 litrre olarak düzeltmiş. :)) Neyse tekrar araca bindik evin yolunu tuttuk. Dönüş yolu daha akışkan, 40 - 50 km.lik hıza müsaade eden bir trafik içinde geçti. 9'luk tüketimim yavaş yavaş gerilemeye başladı. Eve geldiğimde bugünkü toplam katettiğim yol 30.7 km. ve ortalama tüketimim 7.9 litre olmuş oldu. Sabah arabaya bindiğimde bu 7.9 yerinde olur mu bilmiyorum. Bakalım yol bilgisayarı gece boyunca düşünecek taşınacak ve benim bugünkü ortalama 7.9 luk tüketimimi kaça düzeltecek!! :) Bu arada sevgili Maestro'nun dediği gibi bir süre (mesela iki hafta) ortalama tüketim değerini sıfırlamayacağım. Bakalım bu sürede ortalama tüketim ne olacak? Ben yılda 6.000 km civarı yol yaptığım için LPG'yi asla düşünmeyeceğim. Ama yılda 10.000 km.den fazla yapacak duruma gelirsem şu BRC'yi düşünürüm sanırım. İyi akşamlar.

    Yukarıda anlattığım konunun devamı olarak yazıyorum. Sabah arabaya bindim. Akşam 7.9'da bıraktığım değer bakalım sabah kaç çıkacak. Kontağı çevirdim. Gece yol bilgisayarı düşünmüş taşınmış 7.9 luk değeri yanlış ölçtüğüne karar vermiş yeni revize rakkam yine 9 !! Buradan çıkan sonuç ne olur arkadaşlar? 1- Yol bilgisayarımız sıcağı sıcağına tüketim ortalamalarını düşük mü gösteriyor? 2- Benim yeni aracımın yol bilgisayarında bir problem mi var? Tşk.ler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fourseason -- 4 Şubat 2013; 11:11:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fourseason

    quote:

    Orijinalden alıntı: fourseason

    Arkadaşlar bugün İstanbul'da şehir içi 30.7 km. yol katettim. Arabada 2 yetişkin bir küçük çocuk vardı. (Yaklaşık 200 kg) En az yarısında yoğun trafik vardı. Geri kalan yarısı akıcı ve açık şeklindeydi. İlk 16 km. sonrası ortalamam 8.4 litre iken bir AVM'ye girdik ve 3 saat geçirdik. Sonrasında tekrar aracımıza bindik. Kontağı çevridim. Ortlalama tüketim ekranına baktım. O da ne 8.4 litre gitmiş, yerine 9 litre gelmiş!! Aracın tüketim bilgisayarı biz 3 saat gezinirken 32 km.de 8.4 tüketimimi 9 litrre olarak düzeltmiş. :)) Neyse tekrar araca bindik evin yolunu tuttuk. Dönüş yolu daha akışkan, 40 - 50 km.lik hıza müsaade eden bir trafik içinde geçti. 9'luk tüketimim yavaş yavaş gerilemeye başladı. Eve geldiğimde bugünkü toplam katettiğim yol 30.7 km. ve ortalama tüketimim 7.9 litre olmuş oldu. Sabah arabaya bindiğimde bu 7.9 yerinde olur mu bilmiyorum. Bakalım yol bilgisayarı gece boyunca düşünecek taşınacak ve benim bugünkü ortalama 7.9 luk tüketimimi kaça düzeltecek!! :) Bu arada sevgili Maestro'nun dediği gibi bir süre (mesela iki hafta) ortalama tüketim değerini sıfırlamayacağım. Bakalım bu sürede ortalama tüketim ne olacak? Ben yılda 6.000 km civarı yol yaptığım için LPG'yi asla düşünmeyeceğim. Ama yılda 10.000 km.den fazla yapacak duruma gelirsem şu BRC'yi düşünürüm sanırım. İyi akşamlar.

    Yukarıda anlattığım konunun devamı olarak yazıyorum. Sabah arabaya bindim. Akşam 7.9'da bıraktığım değer bakalım sabah kaç çıkacak. Kontağı çevirdim. Gece yol bilgisayarı düşünmüş taşınmış 7.9 luk değeri yanlış ölçtüğüne karar vermiş yeni revize rakkam yine 9 !! Buradan çıkan sonuç ne olur arkadaşlar? 1- Yol bilgisayarımız sıcağı sıcağına tüketim ortalamalarını düşük mü gösteriyor? 2- Benim yeni aracımın yol bilgisayarında bir problem mi var? Tşk.ler.

    Bu konuyla ilgili 3.test sürüşü izlenimim... Yukarıda anlattığım gibi sabah kalktığımda 9 olan değer iş yerime ulaştığımda 9.2 oldu. 4 saat arabayı kullanmadım. Öğlen dışarı çıkmak için araca bindiğimde değeri bu sefer daha düşük değer olan 8.9 da buldum. Üstteki mesajımda sorduğum 1.soru bu durumda anlamını yitirmiş oldu. Aslında yol bilgisayarında problem olduğunu da düşünmüyorum. Bir çalışma mantığı var ama daha çözemedim. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    Bu araç kendi kendine mi gidiyor.Aracı süremiyorum.Doğandan sonra bu yağ gibi kayıyor.Ancak kötü tarafı ona hakimken bunu tutamıyorum.Aracı kaldırırken gaza basmayacak mıyım acaba?Çalıştırıken de mi gaza basmayacağım acaba.Bu yeni nesil araçlar bambaşkaymış.Akıl sır erdiremedim.Dar bir alanda iki araç arasında park halindeyken ne yapacağız.Araba kalktığı gibi öne vuracak.


    kardeş.. hayırlısı olsun.. öncelikle kalkışlarda korkulacak bir şey yok.. rapma aşagı bir yerden kalkacak isen gaza basmana gerek yok ayagın frende iken hafif freni bırak aksın gitsin.... düz bir yerden kalkış yapacaksanda aynı taktik.. örnek.. düz kalkış.. arabaya bin :)) koltugu aynayı ayarla.. Emniyet kemeri olmaz ise olmaz... araba P de iken ayagını frene bas.. ( bu araçlarda marşa basarken gaza basmana gerek yok- ayagın frende kalsın :)... marşa bastın.. çalıştı.. ok. 2 saniye kadar bekle.. ayagın hala frende.... P den D ye al.. el frenini indir :))... şimdi ayagını frenden yavaşçaçek.. araba zaten gidecek.. biraz böyle antreman yap.. kalkışlarda gaz vermeden kalkmayı dene.. zaten bir kaç denemeden sonra olayı çözersin.. müsait yerlerde mesela rampa yukarıda aynı şekilde kalk.. egim çok olmadıgı müddetçe geri kaçmaz korkma.. haaa.. yokuş fazla ise geri kaçar..unutma.. boş alanda frenden çek gaza ile kalk..alışırsın... bazen sıkışık trafikte park yerinden çıkarken sol yapıp frenden çekip gaza bir dokunuyorum.. valla kafa nereye gidecegini bilemiyor :)) güzel oluyr..

    arabamız manuel vites

    Alıntıları Göster
    arabamız manuel vites


    o zaman az biraz antreman yap.... geçen hafta izmir parkta 560 beygir 10 silindir ve 5400 motor Lamborghini'yi hoplatmadan kaldırdım :)) yani 120 beygir o kadarda sorun degil...sistem genel olarak aynı... ( bu arada Lamborghini otomatik )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firat74

    quote:

    Orijinalden alıntı: SORMA_NEDEN

    quote:

    Orijinalden alıntı: fourseason

    Arabamı alırken skoda yeti ile sx4 arasında kararsız kaldığımı yazmıştım. Aralık ayında yeti'de deli kampanya yaptılar. 1.2 başlangıç baz modeli 39.500 TL ye kadar bana indirmişlerdi. Bu arabayı geçen sene 47.000 lerde sattılar. Araç fena değil oldukça geniş. Ancak yandan ticari araç görüntüsü, baz donanımı, tsi de olsa 1.2 motoru ve o fiyata tabiki düz vitesi, sx4 te karar kılmama sebep oldu. sx4 GLX A/T'yi 40.200 e aldım. Aracı alacağım gün öncesi gece sabaha kadar mukayese beynimde gitti geldi. Zihinsel olarak çok yoruldum ama doğru karar verdiğimi kalben ve mantıken verdiğimi düşünüyorum. Sizler bu iki aracı mukayese edebilirseniz memnun olurum. :)

    Hocam bence hala zihinsel olarak yoruyorsunuz kendinizi :) bırakın düşünmeyin sadece şunu düşünün bu aracı sürerken mutlumusunuz değilmisiniz gerisi inanın bana gerçekten boş... benim olayıma geleyim.. 2008 sonu araba almak istemiştim o mu bumu şumu derken zihinsel olarak çok yıprattım kendimi :D derken en son grande punto ve toyota yaris arasında kaldım sıfır toyota yaris aldım ..tabi o süreçte gezerken suzuki bayisi gördüm daldım içeri swiftlere bir bakayım diyerek..o güne kadar adını bile bilmediğim sx4 ü ilk o zaman gördüm ama tabiki pat diye almaya cesaret edemedim o kadar çok hoşumuza gitmiştiki eşimle...o gün bugündür içimizde kalmıştı sürekli bakar dururdum videolarına resimlerine suzuki sitesine v.s :) hatunda almadın o arabayı diye söylenirdi aklına geldikçe :) sonra ne oldu 1,5 sene sonra yarisi sattım...1 ay arabasız duramadım geçiş sürecinde çok temiz 10 aylık bir palio 1.4 fire 77 bg araç aldım ki çok ama çokta memnundum yakıtından sessizliğinden torkundan v.s ama gel görki aklımdan suzuki sx4 gitmemişt ara ara gidip bayide bakıp duruyordum derken geçen seneki kampanya olunca gözümü kararttım 3 günde aldım aracı :) ..burada çıkaracağımız sonuç şu ki...skoda yeti alsaydınız sx4 çok daha fazla aklınızda kalacaktı :) sx4 hastalığına yakalanacaktınız benim gibi :)zihinsel olarak çokkk daha fazla yıpranacaktınız :) geçmiş olsun bitti...:D


    gerçekten bir hastalık oluşumu görüyorum. Doktorlar :"öykü geçmişi var der" , bizde ya da bende sx4 öyküleniyor. :)

    Çok teşekkürler. Evet LPG li kullanıyorum. En başta bir depo benzinle kullandım şimdi LPG ye geçtim. 2000 TL ye mal oldu. Performansında da bir düşüş olmadı. Genelde öyle derler ya. Başka sorunuz olursa cevaplamaya çalışırım.




  • Araç sx4 için paspas seti koltuk kılıfı ve bagaj paspası düşünüyoruz.İnternette baktım ama fiyatlar yüksek geldi birde kılıflar standart mı öneriniz var mı acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kalemzen

    Araç sx4 için paspas seti koltuk kılıfı ve bagaj paspası düşünüyoruz.İnternette baktım ama fiyatlar yüksek geldi birde kılıflar standart mı öneriniz var mı acaba

    Daha önceki yorumlarda öneride bulunan bir kullanıcı vardı sanırım. İnternetten aldığını söylemişti.
  • millet bizim far ampülü tipi H4 değil mi? uzunlu kısalı aynı ampul.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    millet bizim far ampülü tipi H4 değil mi? uzunlu kısalı aynı ampul.

    ewet h4 tip ampul. ben OSRAM night breker plus ampullerle değiştirdim. koçtaşta tanesi 14 tl gibi birşey normal kendi ampullerinden daha net aydınlatıyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: captainzed

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    millet bizim far ampülü tipi H4 değil mi? uzunlu kısalı aynı ampul.

    ewet h4 tip ampul. ben OSRAM night breker plus ampullerle değiştirdim. koçtaşta tanesi 14 tl gibi birşey normal kendi ampullerinden daha net aydınlatıyor.




    bilgi için teşekkürler.. en kısa zamanda 2 adet alıp yedekleyeyim.. nolmaz nolmaz.. ( yok.. yenileri takıp eskileri yedekleyeyim :) bu daha iyi olur )




  • Klasik otomatik vites sorusu olacak ama kırmızı ışıklarda uzun beklemelerde D konumundan N ye almanın bir zararı olur mu? Konu hakkında fikri olan var mı???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esthabith

    Klasik otomatik vites sorusu olacak ama kırmızı ışıklarda uzun beklemelerde D konumundan N ye almanın bir zararı olur mu? Konu hakkında fikri olan var mı???


    uzun beklemelerde zararı yok diye biliyorum.. ama yeşil ışık yanmadan bence en az 3 saniye önce D ye alınmalı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: esthabith

    Klasik otomatik vites sorusu olacak ama kırmızı ışıklarda uzun beklemelerde D konumundan N ye almanın bir zararı olur mu? Konu hakkında fikri olan var mı???


    uzun beklemelerde zararı yok diye biliyorum.. ama yeşil ışık yanmadan bence en az 3 saniye önce D ye alınmalı...

    Gerçi bu konuyu SORMA NEDEN gayet net açıklamıştı ama ben bir konuya hala net cevap alamadım. Otomatik aracımızla giderken birden dik bir yokuşla karşılaşırsak ne yapalım? Yani diyelim hızlı bir şekilde gidiyorum çok dik yokuş aşağı bir yol geldi. Seyir halinde motor freninden faydalanmak için otomatik vitesi 2'ye yada L'ye indirsem ne olur? Diğeri de bunla bağlantılı yine seyir halinde birden çok dik bir yokuş yukarı durum oluştu seyir halindeyken daha güçlü çıkış gücü için vitesi 2'ye yada L'ye indirsem ne olur? Bunları soruyorum çünkü otomatik vitesle özellikle seyir halinde oynamayın tavsiyelerini okuyorum. Ancak aracın klavuz kitabında yokuşlarda 2 ve L'yi kullanın diyor. Araç 70 - 80'le giderken dik bir yokuşa geldiğimde aracı durdurup sonra 2 veya L'ye almak ta çok saçma olacak. Bu konuda açıklık getirilmesini rica ediyorum. Tşk.ler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fourseason

    quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: esthabith

    Klasik otomatik vites sorusu olacak ama kırmızı ışıklarda uzun beklemelerde D konumundan N ye almanın bir zararı olur mu? Konu hakkında fikri olan var mı???


    uzun beklemelerde zararı yok diye biliyorum.. ama yeşil ışık yanmadan bence en az 3 saniye önce D ye alınmalı...

    Gerçi bu konuyu SORMA NEDEN gayet net açıklamıştı ama ben bir konuya hala net cevap alamadım. Otomatik aracımızla giderken birden dik bir yokuşla karşılaşırsak ne yapalım? Yani diyelim hızlı bir şekilde gidiyorum çok dik yokuş aşağı bir yol geldi. Seyir halinde motor freninden faydalanmak için otomatik vitesi 2'ye yada L'ye indirsem ne olur? Diğeri de bunla bağlantılı yine seyir halinde birden çok dik bir yokuş yukarı durum oluştu seyir halindeyken daha güçlü çıkış gücü için vitesi 2'ye yada L'ye indirsem ne olur? Bunları soruyorum çünkü otomatik vitesle özellikle seyir halinde oynamayın tavsiyelerini okuyorum. Ancak aracın klavuz kitabında yokuşlarda 2 ve L'yi kullanın diyor. Araç 70 - 80'le giderken dik bir yokuşa geldiğimde aracı durdurup sonra 2 veya L'ye almak ta çok saçma olacak. Bu konuda açıklık getirilmesini rica ediyorum. Tşk.ler.

    .enim bildiğim otomatik viteste hareket halindeyken de vitesi değiştirebiliyorsunuz. ancak şöyle birşey var D konumundasınız monitör 3 gösteriyor arabanız devamlı 3 te gitsin istiyorsunuz yokuşu devamlı 3 le çıkmak istiyorsunuz monitör 3 ken vitesi de 3 e çekmek en güvenlisi. mesela D konumunda 100 km ve üzeri hızlarda vitesi 3 e çekmek yığılmaya sebep olabilir. D de iken monitör neyi gösteriyorsa o vitese çekmenin zararı olmaz 1 gösterirken 1 e 3 gösterirken 3 e, 2 gösterirken 2 ye çekmek en mantıklısı. yığılmaya neden olmaz. biraz dik bir inişi 1. ve 2. viteste inmek için D konumunda frene basarak aracın çekeceğiniz vitese kadar düşmesini düştükten sonra monitör çekeceğiniz vitese gelince de vitesinizi ÇAT diye atarsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captainzed -- 6 Şubat 2013; 20:26:10 >




  • benim anlattıklarım mantıklı olan. bu konuda otomatik tecrübesi yüksek arkadaşlar varsa onlar daha iyi bilirler. belki benimkisi yanlıştır.
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.