Şimdi Ara

TAKSİ PLAKASI KİRALAMAK...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
2
Favori
100.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Emeksiz yemekde olmuyor ama Bu düşünce ile yol alırsak, evden dışarı çıkamayız :D
  • plaka başkasının, arabayı da başkaları kullanacak,

    sen ne iş yapacaksın çok merak ediyorum.
  • Bu işlerden anlamam. Sadece biraz mantık yürüteceğim.

    Plaka kiralık. Arabanın hiç de az olmayan bir masrafı olacak. (yakıt, bakım, kasko, zorunlu sigorta, MTV, gelir vergisi vs...) İki şoföre maaş verilecek, sigorta yapılacak. Bu arada şoför belki cebine para atacak. İş sahibi de hiç bir şey yapmayacak, sadece her gün ciroyu alacak.

    Bu işten bir cacık olmaz bence.
  • bu kadar hesaba gerek yok, aylık 600 alırım yakıta karışmam, ister gece ister gündüz çalışırım referansta veririm istanbul avrupa yakasında ypacaksan gel beni bul
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acr

    Cebinde 500-600 bin civarı paran varsa bir tane setra 417 alıp kamil koç, pamukkale gibi iyi bir şirkette ve yoğun bir hatta otobüs çalıştırabilirsin. Aylık rahat 10-15 bin bırakır.


    500.000'e Setra:)

    Ve Kamil KOç ve Pamukkale..

    Öncelikle 500.000'e bulduğun Setra 2004-2005 vs olacaktır.

    Şirketler Filo yaşlarını düşük tutmak için 2006 Travegosu olan adamın arabasını çıkarırken senin 2005 model Setranı almayacaklardır. Tabi şurası var aracın Setra onun değşik bir albenisi var:)

    Tamam aracı aldın buldun.

    Kamil vs seni kucak açmış beklemiyorlar.

    Ha şu var gidersin adamların şartlarını kabul edersin o zaman garanti girersin.

    xx - xx seferinin sabah 10.30 seferine.

    İnanki bu iş bi otobüsle bitmiyor onu gördüm ben hat parası cartı curtu otogarı keki çayı.

    Düşün aracında her zaman full olmayacak tabiki 10 yolcu var.

    Bu yolcuların birinin parası otogar ücreti.

    Biri servis ücreti(kek,çay vs)

    Biri Muavin parası. Kalan 7 yolcunun parasıda şöför ve mazot + ..

    Ha bunları ben nerden biliyorm yazıyorum..

    Otobüs işletmecisi değiliz değiliz sadece bir ara giriyorduk o işe:)

    Ordan aklımda kalanlar ve gözlemlerim.

    Selam ile.




  • Suanki yila gore kàr nasıl olur?Kiralik plaka alip isletirsek?
    PLAKA satis 1.711.000 tl (Istanbul)
    Plaka kira 6.250 tl.
    Mazot; 4.03 tl
    Benzin: 4,72
    Lpg; 2,12
  • quote:

    Orijinalden alıntı: not.speak

    Suanki yila gore kàr nasıl olur?Kiralik plaka alip isletirsek?
    PLAKA satis 1.711.000 tl (Istanbul)
    Plaka kira 6.250 tl.
    Mazot; 4.03 tl
    Benzin: 4,72
    Lpg; 2,12

    bir çok akrabam şuan taksi plaka satış kiralama galerisi var çoğunun taksi / taksi plakası var.

    adamların dedikleri git asgari maaşlı bir işte çalış daha iyi.

    para yatırma mevzu da değil ben sana veririm 50 binden diyor plakayla linea.

    bu işte esas olay gözünün hiç bir şeyi görmemesi.

    ücret veren olmaz gecesi olur hırsızı hırlısı osu busu otu b.ku uğraş dur.

    şimdi de turizm paketli minibüs işlerine bakıyorum.15 bin tl verip minibüs alıyorsun. her ay 2 bin tl taksit günde 8 sefer hafta sonları 1-2 organizasyon.

    aylık 1500 2000 tl / mazot bakım vergi ıvır kıvır dışında sana kalıyor.

    tabi bu taksi ve minibüste işin çakallığı kendi adına şirket olduğu için vergiden de parayı yırtıyorsun.petrol şirketlerindeki pompacılar ile anlaşıp fazladan fiş alıyorsun.

    yani uzaarda uzar :)) bir işe girmek istiyorsa bir insan cesaret edicek şüphe ile yaklaşmıyacak sürekli.




  • Bu konu hakkında işin içinde olan ya da bilgisi olan arkadaşların düşüncelerini merak ettiğim bir konu...
    Aylık 3000 - 3500 tl fiyatlarla taksi plakası kiralamak mümkün. (araç bedeli hariç) Peki bu işin artıları ve eksileri nelerdir? Gece ve gündüz çalıştırılmak üzere 2 şoför ile anlaşılarak yapılması halinde, bir girişimciye kar bırakabilecek bir meslek midir ? Paylaşımlarınız için şimdiden teşekkürler...



  • Dünyada en zor şey insanla uğraşmaktır.

    Çıkartabilecek mi o parayı o var bi de.
  • Onu demiyorum canım. Öyle düşünüldüğünde hiç bi işin yapılmaması lazım.

    Zor iş ama. Hırlısı hırsızı gazı benzini bakımı yağı suyu kazası parçası vs. vs.
  • Arabayı kendin kullanıcaksan olabilir ama başkası kullanacaksa o parayı çıkaramaz...
  • basit hesapla

    3500 kira
    4500 yakıt (bence minimum)(günde 500 km gibi düşündüm)
    1500 2 eleman maaşı (oldukça az bence)
    500 de aracın her türlü diğer giderleri olsa (vergi falan dahil)
    ---------
    10000 ytl

    amorti etmesi için 10000ytl lazım. ben olsam bulaşmazdım.

    not: bu benim kendi kafamdan karlımıdır acaba bu iş diye yaptığım bir hesap 1 e 1 tutmaz tabi ama %15 ten fazlada oynama olmayacağına eminim.
  • Plaka senin olsa ne kadar bırakıyor ki ?

    Yani sadece kendin yapsan? Sabah 9 akşam 8 gibi çalışsan ve sadece kendin çalışsan, 10.000 TL temiz bırakıyor mu ki?

    İstanbul ve İzmir piyasasına göre???
  • satın alsanız diyeceğim de fazla bayağı
    10 ay çalışır plaka parası çıkar
    bankadan borçla olabilir mi fazla ama

    saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Plaka senin olsa ne kadar bırakıyor ki ?

    Yani sadece kendin yapsan? Sabah 9 akşam 8 gibi çalışsan ve sadece kendin çalışsan, 10.000 TL temiz bırakıyor mu ki?

    İstanbul ve İzmir piyasasına göre???



    Plaka senin olsa aylık 3000 - 4000 vermekten kurtuluyosun.
  • Plaka yanılmıyorsam en az 500 bin civarı TL.
    3 bin 4 bin ytl kira beklemek yerine
    Bu paranın faiz getiri minimum 4 bin tl
    Tabi benim fikrim bu
    Yanılıyor olabilirim
  • Eğer işin içinde değilsen güzel para kazanamazsın. En basitinden, günde 50 kişinin bindiği 50 tane yere giden araba hiç mi masraf çıkarmayacak? Birşey olsa servise götürmeyeceksin herhalde değil mi? Sürekli müşterisi olduğun ya da müşteri yolladığın kaportacın boyacın motor ustan var mı? Ayrıca şöförlerin yövmiyeleri 20-30 tl arasında değişir.
  • İzmirdeki taksiciler kan ağlıyor ama istanbulu bilemem.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Seytan Kobra

    İzmirdeki taksiciler kan ağlıyor ama istanbulu bilemem.

    Hiç öyle deme. Senden benden iyi kazanıyor taksiciler. Yoksa altlarındaki arabalar nasıl yenilenecek.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bahrikutlu

    basit hesapla

    3500 kira
    4500 yakıt (bence minimum)(günde 500 km gibi düşündüm)
    1500 2 eleman maaşı (oldukça az bence)
    500 de aracın her türlü diğer giderleri olsa (vergi falan dahil)
    ---------
    10000 ytl

    amorti etmesi için 10000ytl lazım. ben olsam bulaşmazdım.

    not: bu benim kendi kafamdan karlımıdır acaba bu iş diye yaptığım bir hesap 1 e 1 tutmaz tabi ama %15 ten fazlada oynama olmayacağına eminim.



    motorin: 2,25 tl
    ortalama 100 km de 8 litre yakan bir aracı esas alırsak,
    2,25 x 8lt = 18 tl /100 km
    5 x 18tl = 90tl /500km (günlük yakıt tüketimi)
    31 x 90tl = 2790 tl aylık yakıt gideri

    2 Eleman maaşına gelecek olursak, elemana aylık bağlarsan, o elemandan hayır gelmez. Günlük belirli bir ücret beklentin olur şoförden, geri kalanını kendi alacak şekilde anlaşırsın...
    vergi ve masraflar olarak da 300 tl ile ortasını bulalım.

    Nedir:
    aylık yakıt : 2790
    aylık masraf (vergi v.s..): 300tl
    kirayı da : 3000 tl den bağlasak toplam gider : 6090 tl
    Tek vardiyadan istediğin günlük miktar 160 tl olsa : 2 x 160tl = 320 x 31= 9920 tl - 6090 = 3830 tl temiz aylık gelir... Ki km başına 1,3 tl atıyor ve açılış 2,00 tl bu hesaba bakarsak senin dediğine göre günde 500 km yapan araç, açılış ücretini saymadan günde 650 tl kazanır, bu da benim beklediğim günlük ücretin iki katı... Yanlışım varsa düzeltin !

    Gel gelelim bu hesabı yaptık ve ayda 3830 tl kazanmış olduk. Ancak bu işin bilmediğimiz giderleri var mıdır ? zaten bu soru içinde bu başlığı açtım ... Gerekli bilgileri işin ehillerinden bekliyoruz...




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.